Temat: Notki prasowe i blogerzy
Piotr Peszko:
- Jeśli jestem jednym z 50 odbiorców, którym wysyłasz tę wiadomość, maks na > co możesz liczyć to otwarcie maila i wykorzystanie go do podzielenia się
sugestywną i bardzo osobistą, acz szczerą i zgryźliwą odpowiedzią z
wykorzystaniem opcji odpowiedz wszystkim.
Fakt, nie powinno się tak robić chociażby ze względu na ochronę danych osobowych.
- Jeśli jestem jednym z "undisclosed", czyli wrzuciłeś mój i 2000 innych
adresów na BCC, zapewne nie uzyskasz żadnej odpowiedzi, poczuję się urażony > i kliknę "Oznacz jako spam".
Z drugiej strony, Piotr, gdybyś to Ty miał wysłać mailem informację prasową do 2000 osób, słałbyś do każdej oddzielnie? Uroki komunikacji masowej i możliwości, jakie daje internet. Chociaż być może w przypadku współpracy z blogerami raczej nie powinniśmy stosować zasad komunikacji masowej. Pewnie nasz rynek i do tego dojrzeje, mam nadzieję.
Niemniej urocza próba nauczenia PR-owców PR-u, chociaż chyba powinnam użyć cudzysłowów... ;]