Umiejętności
Public Relations
Social Media
Social Media Marketing
zarządzanie kluczowymi klientami
Zarządzanie
Zarządzanie Sprzedażą
relacje z mediami
Zarządzanie Marketingiem i Komunikacją Marketingową
e-commerce Managament
Copywriting i redagowanie tekstów
zarządzanie komunikacją
marketing internetowy i e-commerce
Doświadczenie zawodowe
Własna działalność - właściciel firmy
Zakres obowiązków:
- PR,
- planowanie i wdrażanie nowych kolekcji,
- współpraca z podwykonawcami, grafikami,
- szukanie możliwości rozwoju i nowych kanałów sprzedaży.
- PR,
- planowanie i wdrażanie nowych kolekcji,
- współpraca z podwykonawcami, grafikami,
- szukanie możliwości rozwoju i nowych kanałów sprzedaży.
Specjalista ds. PR
Optimum PR
Obsługa takich klientów jak: CASIO, Pentacomp, Sage.
Zakres pracy:
- pomoc przy redagowaniu i dystrybucji informacji prasowych,
- szukanie możliwości wypowiedzi w mediach, koordynacja zapytań od dziennikarzy,
- organizowanie konkursów, współpraca z blogerami,
- prowadzenie profilu na Facebook.com, blogów, itp.
Zakres pracy:
- pomoc przy redagowaniu i dystrybucji informacji prasowych,
- szukanie możliwości wypowiedzi w mediach, koordynacja zapytań od dziennikarzy,
- organizowanie konkursów, współpraca z blogerami,
- prowadzenie profilu na Facebook.com, blogów, itp.
Communication Assistant
wystawiono
Bardzo zdolna i pracowita, taka mała mróweczka :)
Zawsze uśmiechnięta i optymistycznie podchodząca do świata.
Praca z nią to prawdziwa przyjemność i mnóstwo śmiechu. Siła spokoju i dynamizm zarazem.
Do projektów w Social Media zdecydowanie polecam Agnieszkę! (Do innych zresztą też... ;)
Zawsze uśmiechnięta i optymistycznie podchodząca do świata.
Praca z nią to prawdziwa przyjemność i mnóstwo śmiechu. Siła spokoju i dynamizm zarazem.
Do projektów w Social Media zdecydowanie polecam Agnieszkę! (Do innych zresztą też... ;)
Edukacja
Specjalizacje
Marketing
Komunikacja marketingowa
Media/Sztuka/Rozrywka
Redakcja/Dziennikarstwo
Public Relations
Zewnętrzny PR
Grupy
Business Marketing
Marketing Sekrety. Social Media Marketing. Marketing wirusowy, marketing szeptany, event marketing, experiential marketing, guerilla marketing, marketing doświadczeń, content marketing.
Dobre i złe agencje Public Relations
Zamknięta grupa dla PR-owców z firm. Każdy z nas co jakiś czas musi podjąć decyzję o zatrudnieniu agencji. Prezentacje są piękne :) Ale i tak nie wiemy, czy agencja się sprawdzi czy nie.
Podróże po Polsce
W myśl zasady "cudze chwalicie, swego nie znacie" proponuję podróż przez Polskę w poszukiwaniu niezwykłych krajobrazów, magicznych miejsc i mistycznych przeżyć. Każdy z turystów przemierzających nasz
PR 2.0
Mówimy tutaj o blogach, Internecie w kontekście PR i wszystkim tym, co się nie śniło piarowym filozofom.