Ola
Poznańska
Kierownik Recepcji,
Hotel Diament Sp. z
o.o.
Temat: Jak usprawnić komunikację w firmie?
Bardzo ciekawe komentarze w kontekście prowadzenia własnej firmy. Zawsze będzie wiele zależało od tego w jakiej branży działamy. Pamiętajmy jednak o podstawie jaką jest komunikacja z klientem. To już bez znczania co sprzedajemy, zawsze spotkamy się z wysokimi oczekiwaniami. Ludzie chcą mieć informacje na bieżąco także musimy skupić się na dostarczeniu odpowiedzi jakich szukają. Jednym z najskuteczniejszych rozwiązań jest wykorzystanie system contact center - https://thulium.com/pl/ pozwalającego na optymalizację całego procesu. To przy okazji zmniejszenie kosztów obsługi ponieważ wszystko jest dostępne z poziomu przeglądarki.Podobne tematy
-
Odpowiedzi ekspertów » Jak wykorzystać Euro 2012 w Polsce? -
-
Odpowiedzi ekspertów » Jak sobie radzić z ...czasem -
-
Odpowiedzi ekspertów » Jak skutecznie poszukiwać sponsorów? -
-
Odpowiedzi ekspertów » Jak w pełni ocenić zdolność kredytową przedsiębiorstwa? -
-
Odpowiedzi ekspertów » Jak przekonać szefa..? -
-
Odpowiedzi ekspertów » Kryzys – czy i jak powinniśmy się przygotować na czarny... -
-
Odpowiedzi ekspertów » jak monitorować czas -
-
Odpowiedzi ekspertów » stosunki szef- pracownicy jak uzdrowić relacje -
-
Odpowiedzi ekspertów » BEZPŁATNA LEKCJA kursu PR W MAŁEJ FIRMIE :) -
-
Odpowiedzi ekspertów » Restruktaryzacja w firmie -
Następna dyskusja: