Temat: etanto.pl Opinia

Witam, odradzam jakiegokolwiek zakupu w tym pseudo sklepie, jak widać po opiniach innych klientów na tym oraz innym forum każdy czeka na zakupiony przedmiot ponad 2 tyg a i do miesiąca jak w mojej sytuacji. Dodzwonić się tam graniczy z cudem, obsługa nie potrafi lub nie chce podać wiarygodnych informacji zmieniając zdanie i udzielając wymijających odpowiedzi, dzwonię regularnie co kilka dni i za każdym razem w odpowiedzi otrzymuję inną wersję wydarzeń (jeżeli oczywiście się dodzwonię) Na maile także nie raczą odpowiadać. Myślę że jest to jeden zwykły pośrednik który najpierw otrzymuje wpłatę a dopiero później stara się nabyć sprzęt dla klienta.

konto usunięte

Temat: etanto.pl Opinia

Marcin G.:
Witam, odradzam jakiegokolwiek zakupu w tym pseudo sklepie, jak widać po opiniach innych klientów na tym oraz innym forum każdy czeka na zakupiony przedmiot ponad 2 tyg a i do miesiąca jak w mojej sytuacji. Dodzwonić się tam graniczy z cudem, obsługa nie potrafi lub nie chce podać wiarygodnych informacji zmieniając zdanie i udzielając wymijających odpowiedzi, dzwonię regularnie co kilka dni i za każdym razem w odpowiedzi otrzymuję inną wersję wydarzeń (jeżeli oczywiście się dodzwonię) Na maile także nie raczą odpowiadać. Myślę że jest to jeden zwykły pośrednik który najpierw otrzymuje wpłatę a dopiero później stara się nabyć sprzęt dla klienta.

Raczej to dropshipping.

Punkt 6 regulaminu :

6. Jeżeli sprzedający nie jest w stanie zrealizować zamówienia w terminie podanym w punkcie 5, powiadomi w terminie do 30 dni o dacie dostarczenia zamówionego produktu. Wówczas całkowity czas realizacji wynosi do 30 dni od momentu powiadomienia kupującego.
Patryk Rószczka

Patryk Rószczka Administrator IT,
RAJF

Temat: etanto.pl Opinia

Panie Arturze, to nawet pod Dropshipping nie podpada, raczej jakaś jego "wariacja" :(
Kamil Rusiecki

Kamil Rusiecki Student, AGH

Temat: etanto.pl Opinia

Witam

Złożyłem zamówienie w sklepie etanto.pl dnia 04.02.2015 r
na kwotę 2296 zł za przedmiot drukarka Epson stylus photo R2000, w/w kwotę wpłaciłem od razu przelewem.

Do dnia dzisiejszego nie otrzymałem zamówionego towaru.
Po około 2 tygodniach oczekiwania zadzwoniłem do sklepu (bardzo ciężko jest się tam dodzwonić)
zaniepokojony tym iż nadal nie otrzymałem przesyłki, aby dowiedzieć się o co chodzi, tym bardziej że ich system wysłał mi automatycznego maila informującego mnie że zamówienie zostało zrealizowane.

Obsługujący mnie Pan, dość mocno się zmieszał, powiedział że nie wie co się stało i że oddzwoni jak się dowie, oczywiście nie oddzwonił. Na 2 dzień po kilkudziesięciu próbach udało mi się dodzwonić, uzyskałem informację że to wina kuriera i że drukarka dzisiaj zostanie do mnie wysłana. na 2-gi dzień poprosiłem mailowo o numer śledzenia, nie otrzymałem żadnej odpowiedzi.
Mijał kolejny tydzień i nic zadzwoniłem więc ponownie na 2-gi numer podany na ich stronie, który odebrał inny Pan, podałem swoje dane numer zamówienie itd, odpowiedział mi że nie mają tego towaru na stanie już od jakiegoś czasu i że informacja, którą uzyskałem poprzednio jest nieprawdziwa i że towar fizycznie nie mógł być do mnie wysłany. Poinformowałem go zatem że rezygnuję i proszę o zwrot pieniędzy bo to już prawie miesiąc. Zaproponował mi abym może jeszcze poczekał kilka dni bo te drukarki do nich dotrą, co mnie dość mocno rozbawiło. Dodatkowo od razu po tej rozmowie napisałem maila z informacją iż rezygnuję z zamówienia podając swoje pełne dane oraz numer konta do zwrotu wpłaty. Na tego maila także nie dostałem odpowiedzi.

Odczekałem kolejne 4 dni i zadzwoniłem do sklepu dość mocno zirytowany faktem że na próbę dodzwonienia się tracę dziennie kilka godzin. Poinformowali mnie że nie nie byli wstanie odebrać gdyż mieli naradę samorządu,
na której poruszali między innymi moją sprawę i że zwrot wpłaty został zlecony do księgowości. Poprosiłem o jakiekolwiek potwierdzenie mailowe, oczywiście nic z tego. Znowu odczekałem 4 dni. minął równy miesiąc od złożenia zamówienia, zadzwoniłem dość mocno zirytowany z pytaniem wprost, czy mogę prosić o numer do ich księgowości aby dowiedzieć się czegoś w sprawie mojego zwrotu. Otrzymałem odpowiedz że sklep księgowości nie posiada. Pan który ze mną rozmawiał był dość niemiły, wypowiadał się cytuję:
" że po takich łebkach jak ja jego dziadek wsiadał na konia" i że jego firma moją mogła by przykryć czapką"
Całość rozmowy mam nagraną i chyba udostępnię ją na youtubie :)
Zapytałem także dlaczego zawsze telefon odbierają 2 te same osoby skoro poślizg w zamówieniu jest przez nich tłumaczony tym że są wielką hurtownią i mają codziennie 200-300 wysyłek. Ten Pan odpowiedział mi czy wiem ile osób prowadzi portal nasza-klasa i gdybym wiedział to bym się zdziwił :) szczyt profesjonalizmu.
Zapytałem dlaczego od ponad tygodnia nie zwracają mi wpłaty, Pan odpowiedział że drukarka została wczoraj do mnie wysłana, zapytałem PO CO? skora z niej zrezygnowałem i już dawno kupiłem ją sobie w innym sklepie
i dlaczego ignorują moje poprzednie maile z rezygnacją? Pan próbował mnie przekonać żebym ją jednak odebrał bo ciężko je kupić i to okazja co mnie tym bardziej rozbawiło. Kategorycznie odmówiłem i poprosiłem o zwrot wpłaty, Pan ten obiecał mi wtedy zwrócić pieniądze i dodać 100 zł jako rekompensatę, odpowiedziałem że nie chcę tych 100 zł tylko tyle ile wpłaciłem i że proszę o oficjalną odpowiedź na kolejnego maila który w tej chwili do Pana wysyłam. Oczywiście odpowiedzi nie dostałem, zadzwoniłem ponownie na 2-gi dzień, zapytałem wprost co z moim zwrotem, Pan mi odpowiedział "tak zlecę ten zwrot"
Poprosiłem więc: proszę mi to oficjalnie napisać na maila jedno zdanie " tak przyjęliśmy do wiadomości Pańską rezygnację i zlecamy zwrot wpłaty" Pan mi odpowiedział że nie bawi się w taką dziecinadę i rozłączył się.
TAKA TO JEST WŁAŚNIE FIRMA!!!

Zauważyłem że pod negatywnymi opiniami sklep bardzo ładnie odpowiada odwracając kota ogonem,
ja na szczęście mam nagrania tych rozmów, byłem grzeczny i cierpliwy cały miesiąc. Dodatkowo zaznaczam iż ile razy dzwoniłem konsultant nie zapytał mnie o numer zamówienia tylko o moje imię i nazwisko, kiedy zaś ja poprosiłem o to samo to już przedstawić się nie chciał.
Ci dwaj Panowie grają na zwłokę, zamiast zwrócić mi pieniądze wolą mnie okłamywać zapewne do czasu aż pozyskają towar od hurtowni, który być może wtedy do mnie wyślą i będą się bronili tym że go nie odebrałem, a wg ich regulaminu muszę odebrać towar aby go zwrócić
Mariusz Bala

Mariusz Bala Kierownik Działu
Spedycji
Międzynarodowej, DSV
Road Sp. z...

Temat: etanto.pl Opinia

Kamil R.:
Witam

Złożyłem zamówienie w sklepie etanto.pl dnia 04.02.2015 r
na kwotę 2296 zł za przedmiot drukarka Epson stylus photo R2000, w/w kwotę wpłaciłem od razu przelewem.

Do dnia dzisiejszego nie otrzymałem zamówionego towaru.
Po około 2 tygodniach oczekiwania zadzwoniłem do sklepu (bardzo ciężko jest się tam dodzwonić)
zaniepokojony tym iż nadal nie otrzymałem przesyłki, aby dowiedzieć się o co chodzi, tym bardziej że ich system wysłał mi automatycznego maila informującego mnie że zamówienie zostało zrealizowane.

Obsługujący mnie Pan, dość mocno się zmieszał, powiedział że nie wie co się stało i że oddzwoni jak się dowie, oczywiście nie oddzwonił. Na 2 dzień po kilkudziesięciu próbach udało mi się dodzwonić, uzyskałem informację że to wina kuriera i że drukarka dzisiaj zostanie do mnie wysłana. na 2-gi dzień poprosiłem mailowo o numer śledzenia, nie otrzymałem żadnej odpowiedzi.
Mijał kolejny tydzień i nic zadzwoniłem więc ponownie na 2-gi numer podany na ich stronie, który odebrał inny Pan, podałem swoje dane numer zamówienie itd, odpowiedział mi że nie mają tego towaru na stanie już od jakiegoś czasu i że informacja, którą uzyskałem poprzednio jest nieprawdziwa i że towar fizycznie nie mógł być do mnie wysłany. Poinformowałem go zatem że rezygnuję i proszę o zwrot pieniędzy bo to już prawie miesiąc. Zaproponował mi abym może jeszcze poczekał kilka dni bo te drukarki do nich dotrą, co mnie dość mocno rozbawiło. Dodatkowo od razu po tej rozmowie napisałem maila z informacją iż rezygnuję z zamówienia podając swoje pełne dane oraz numer konta do zwrotu wpłaty. Na tego maila także nie dostałem odpowiedzi.

Odczekałem kolejne 4 dni i zadzwoniłem do sklepu dość mocno zirytowany faktem że na próbę dodzwonienia się tracę dziennie kilka godzin. Poinformowali mnie że nie nie byli wstanie odebrać gdyż mieli naradę samorządu,
na której poruszali między innymi moją sprawę i że zwrot wpłaty został zlecony do księgowości. Poprosiłem o jakiekolwiek potwierdzenie mailowe, oczywiście nic z tego. Znowu odczekałem 4 dni. minął równy miesiąc od złożenia zamówienia, zadzwoniłem dość mocno zirytowany z pytaniem wprost, czy mogę prosić o numer do ich księgowości aby dowiedzieć się czegoś w sprawie mojego zwrotu. Otrzymałem odpowiedz że sklep księgowości nie posiada. Pan który ze mną rozmawiał był dość niemiły, wypowiadał się cytuję:
" że po takich łebkach jak ja jego dziadek wsiadał na konia" i że jego firma moją mogła by przykryć czapką"
Całość rozmowy mam nagraną i chyba udostępnię ją na youtubie :)
Zapytałem także dlaczego zawsze telefon odbierają 2 te same osoby skoro poślizg w zamówieniu jest przez nich tłumaczony tym że są wielką hurtownią i mają codziennie 200-300 wysyłek. Ten Pan odpowiedział mi czy wiem ile osób prowadzi portal nasza-klasa i gdybym wiedział to bym się zdziwił :) szczyt profesjonalizmu.
Zapytałem dlaczego od ponad tygodnia nie zwracają mi wpłaty, Pan odpowiedział że drukarka została wczoraj do mnie wysłana, zapytałem PO CO? skora z niej zrezygnowałem i już dawno kupiłem ją sobie w innym sklepie
i dlaczego ignorują moje poprzednie maile z rezygnacją? Pan próbował mnie przekonać żebym ją jednak odebrał bo ciężko je kupić i to okazja co mnie tym bardziej rozbawiło. Kategorycznie odmówiłem i poprosiłem o zwrot wpłaty, Pan ten obiecał mi wtedy zwrócić pieniądze i dodać 100 zł jako rekompensatę, odpowiedziałem że nie chcę tych 100 zł tylko tyle ile wpłaciłem i że proszę o oficjalną odpowiedź na kolejnego maila który w tej chwili do Pana wysyłam. Oczywiście odpowiedzi nie dostałem, zadzwoniłem ponownie na 2-gi dzień, zapytałem wprost co z moim zwrotem, Pan mi odpowiedział "tak zlecę ten zwrot"
Poprosiłem więc: proszę mi to oficjalnie napisać na maila jedno zdanie " tak przyjęliśmy do wiadomości Pańską rezygnację i zlecamy zwrot wpłaty" Pan mi odpowiedział że nie bawi się w taką dziecinadę i rozłączył się.
TAKA TO JEST WŁAŚNIE FIRMA!!!

Zauważyłem że pod negatywnymi opiniami sklep bardzo ładnie odpowiada odwracając kota ogonem,
ja na szczęście mam nagrania tych rozmów, byłem grzeczny i cierpliwy cały miesiąc. Dodatkowo zaznaczam iż ile razy dzwoniłem konsultant nie zapytał mnie o numer zamówienia tylko o moje imię i nazwisko, kiedy zaś ja poprosiłem o to samo to już przedstawić się nie chciał.
Ci dwaj Panowie grają na zwłokę, zamiast zwrócić mi pieniądze wolą mnie okłamywać zapewne do czasu aż pozyskają towar od hurtowni, który być może wtedy do mnie wyślą i będą się bronili tym że go nie odebrałem, a wg ich regulaminu muszę odebrać towar aby go zwrócić

Podziwiam z spokoj i upór. Mój przypadek był bardzo podobny tylko bez kontaktu i przyjąłem towar bo obwiałem się ze kasy nie zobaczę od nich.

Temat: etanto.pl Opinia

czekałem na tv 2 tygodnie, było trochę mailowania, prośbami i trochę groźbami no i przyjechał telewizor z Niemiec. Teraz czekam na dowód kupna i kartę gwarancyjną, jak się zamówiło towar to trzeba się uzbroić w cierpliwość na 2 tygodnie albo dłużej

konto usunięte

Temat: etanto.pl Opinia

witajcie. zgadzam się z opiniami o tym sklepie. proszę o kontakt wszystkich poszkodowanych. zamierzam w tym tygodniu złożyć powiadomienie do prokuratury. (art 286 §1 kk oszustwo wyłudzenia) tel. 502-420-620
Kamil Rusiecki

Kamil Rusiecki Student, AGH

Temat: etanto.pl Opinia

Chciałbym dodać że ten sam opis sprawy dodałem za pomocą serwisu "opineo.pl" z którym sklep współpracuje i jak na razie od piątku się nie ukazał. Zapytałem admina strony opineo, odpowiedział mi że moderacja opinii w serwisie może potrwać do 3 dni. Ciekawa sprawa że opinii pozytywnych nikt nie moderuje i pojawiają się od razu, tak jak te 2 (od razu widać że lipne) opinie dodane 5 marca 2015 obie w podobnym czasie rano z odstępem godziny jedna od drugiej.

Sklep etanto.pl podobno płaci abonament serwisowi opineo więc nic dziwnego że dbają o ich interes

Temat: etanto.pl Opinia

wysłałem maila 3 dni temu i dostałem odpowidź o treści takiej;Witam serdecznie,
dzisiaj wyślemy dowód zakupu pocztą. Stanowi on jednocześnie gwarancję wraz z numerem seryjnym produktu. Najlepiej proszę zarejestrować produkt na stronie producenta.
Czy ktoś po upływie 30 dni nie otrzymał zamówionego produktu?
Kamil Rusiecki

Kamil Rusiecki Student, AGH

Temat: etanto.pl Opinia

Widzę że Sz.P Zbigniew zawzięcie broni sklepu, powiada Pan że czekał na telewizor 2 tyg, to i tak dość długo chyba wszyscy Państwo przyznacie, ja czekam już 5 tygodni licząc od 4 lutego do dnia dzisiejszego podobnie jak Pan Wojtek, z którym łączymy siły w walce z oszustami.

Dzisiejszego dnia ukazała się moja opinia na temat sklepu na platformie OPINEO.pl, która od razu została zakwestionowana i ukryta na wniosek sklepu, który odpisał na moja opinię w ledwo 2 zdaniach:
"Szanowny Panie, przecież ustalał Pan z koordynatorem wszystkie szczegóły. Nie odwracamy żadnego kota ogonem. Prosimy o kontakt z koordynatorem"

na co odpowiedziałem:
Chętnie skontaktowałbym się gdyby taka osoba istniała proszę podać mi nazwisko i imię takiej osoby, która piastuje u was stanowisko koordynatora Od 2 tygodni proszę o zwrot wpłaty oraz o mailowe potwierdzenie przyjęcia mojej rezygnacji, jednym prostym zdanie "tak otrzymaliśmy Pańską rezygnację zamówionego towaru i zwrócimy wpłatę w ciągu 3 dni" oraz o podpis osoby upoważnionej "koordynator" lub "informatyk" to nie jest osoba fizyczna. Proszę o Imię i Nazwisko osoby, z którą mam przyjemność, jak ja dzwonię do Państwa sklepu zawsze wymagacie abym się przedstawił więc dlaczego sami nie potraficie? W przeciągu 2 tygodni wysłałem do Państwa wiele maili z prośbą o odpowiedz w tej sprawie bez odpowiedzi, w rozmowach telefonicznych (rejestrowanych) obiecaliście Państwo wysłać mi taką odpowiedz. W każdej kolejnej rozmowie telefonicznej udajecie ze nie wiecie o co chodzi.
Załączniki:
mail zwrot 3.jpg
mail zwrot 2.jpg
mail zwrot 3.jpg

Załączniki jakie przesłałem w odpowiedzi to print screeny z maili na które sklep nie raczył odpowiedzieć

Temat: etanto.pl Opinia

źle pan mnie zrozumiał, albowiem poproszono mnie o napisanie jak przebiegła moja transakcja
to napisałem jak było w moim przypadku.a jak było to wcale mi się to nie podobało, telefony głuche,
nie na wszystkie maile dostałem odpowiedzi to mnie kosztowało trochę zdrowia.Kilka lat kupuję w sieci no i pierwszy raz spotkałem se z taką sytuacją i dlatego piszę żeby ostrzec innych niech omijają szerokim łukiem ten pseudo sklep.A panu życzę powodzenia w odzyskaniu sowich należności.
Kamil Rusiecki

Kamil Rusiecki Student, AGH

Temat: etanto.pl Opinia

Rozumiem, przepraszam za to że źle Pana zrozumiałem. Nie sądzę abyśmy odzyskali te pieniądze bo jest nas już kilka osób w tej grupie, ewentualnie proponuje się do nas przyłączyć lub jeżeli to możliwe udostępnić nam jakiś rachunek od tej firmy lub dane do przelewu jaki Panu podali gdyż każdemu z nas podali inne
Jerzy Witecki

Jerzy Witecki Kontroler Finansowy,
Urząd Skarbowy

Temat: etanto.pl Opinia

naciagaczu i bezprawny sciągaczu zerknij na mój profil i zobacz ile mam lat, wiec u swoich znajomków juz nie znajdziesz moich danych, ponieważ nie jestem czynnym pracownikiem.
Po co się tu wypowiadasz? w jakim celu? aby dołożyć swje, aby miec korzyści??? To zwiń komus kolejnemu traktor bezprawnie, może ci się uda

I specjalnie się tutaj zarejestrowałeś, aby nas o tym powiadomić?

P.S. nikt w Krakowie w US z takimi danymi personalnymi, jakie tu wklepałeś nie pracuje.
Jerzy Witecki

Jerzy Witecki Kontroler Finansowy,
Urząd Skarbowy

Temat: etanto.pl Opinia

Proszę dbać o swoją repitacje Panie Mecenasie, bo jak na razie uprawiasz Pan pieniactwo
Wojtek Z.:
witajcie. zgadzam się z opiniami o tym sklepie. proszę o kontakt wszystkich poszkodowanych. zamierzam w tym tygodniu złożyć powiadomienie do prokuratury. (art 286 §1 kk oszustwo wyłudzenia) tel. 502-420-620
Jerzy Witecki

Jerzy Witecki Kontroler Finansowy,
Urząd Skarbowy

Temat: etanto.pl Opinia

Panie Praowniku jakiejs tam firmy
wszystkie Pana działania podczas pracy zostały przesłane do kierownictwa Pana firmy

Mariusz B.:
Kamil R.:
Witam

Złożyłem zamówienie w sklepie etanto.pl dnia 04.02.2015 r
na kwotę 2296 zł za przedmiot drukarka Epson stylus photo R2000, w/w kwotę wpłaciłem od razu przelewem.

Do dnia dzisiejszego nie otrzymałem zamówionego towaru.
Po około 2 tygodniach oczekiwania zadzwoniłem do sklepu (bardzo ciężko jest się tam dodzwonić)
zaniepokojony tym iż nadal nie otrzymałem przesyłki, aby dowiedzieć się o co chodzi, tym bardziej że ich system wysłał mi automatycznego maila informującego mnie że zamówienie zostało zrealizowane.

Obsługujący mnie Pan, dość mocno się zmieszał, powiedział że nie wie co się stało i że oddzwoni jak się dowie, oczywiście nie oddzwonił. Na 2 dzień po kilkudziesięciu próbach udało mi się dodzwonić, uzyskałem informację że to wina kuriera i że drukarka dzisiaj zostanie do mnie wysłana. na 2-gi dzień poprosiłem mailowo o numer śledzenia, nie otrzymałem żadnej odpowiedzi.
Mijał kolejny tydzień i nic zadzwoniłem więc ponownie na 2-gi numer podany na ich stronie, który odebrał inny Pan, podałem swoje dane numer zamówienie itd, odpowiedział mi że nie mają tego towaru na stanie już od jakiegoś czasu i że informacja, którą uzyskałem poprzednio jest nieprawdziwa i że towar fizycznie nie mógł być do mnie wysłany. Poinformowałem go zatem że rezygnuję i proszę o zwrot pieniędzy bo to już prawie miesiąc. Zaproponował mi abym może jeszcze poczekał kilka dni bo te drukarki do nich dotrą, co mnie dość mocno rozbawiło. Dodatkowo od razu po tej rozmowie napisałem maila z informacją iż rezygnuję z zamówienia podając swoje pełne dane oraz numer konta do zwrotu wpłaty. Na tego maila także nie dostałem odpowiedzi.

Odczekałem kolejne 4 dni i zadzwoniłem do sklepu dość mocno zirytowany faktem że na próbę dodzwonienia się tracę dziennie kilka godzin. Poinformowali mnie że nie nie byli wstanie odebrać gdyż mieli naradę samorządu,
na której poruszali między innymi moją sprawę i że zwrot wpłaty został zlecony do księgowości. Poprosiłem o jakiekolwiek potwierdzenie mailowe, oczywiście nic z tego. Znowu odczekałem 4 dni. minął równy miesiąc od złożenia zamówienia, zadzwoniłem dość mocno zirytowany z pytaniem wprost, czy mogę prosić o numer do ich księgowości aby dowiedzieć się czegoś w sprawie mojego zwrotu. Otrzymałem odpowiedz że sklep księgowości nie posiada. Pan który ze mną rozmawiał był dość niemiły, wypowiadał się cytuję:
" że po takich łebkach jak ja jego dziadek wsiadał na konia" i że jego firma moją mogła by przykryć czapką"
Całość rozmowy mam nagraną i chyba udostępnię ją na youtubie :)
Zapytałem także dlaczego zawsze telefon odbierają 2 te same osoby skoro poślizg w zamówieniu jest przez nich tłumaczony tym że są wielką hurtownią i mają codziennie 200-300 wysyłek. Ten Pan odpowiedział mi czy wiem ile osób prowadzi portal nasza-klasa i gdybym wiedział to bym się zdziwił :) szczyt profesjonalizmu.
Zapytałem dlaczego od ponad tygodnia nie zwracają mi wpłaty, Pan odpowiedział że drukarka została wczoraj do mnie wysłana, zapytałem PO CO? skora z niej zrezygnowałem i już dawno kupiłem ją sobie w innym sklepie
i dlaczego ignorują moje poprzednie maile z rezygnacją? Pan próbował mnie przekonać żebym ją jednak odebrał bo ciężko je kupić i to okazja co mnie tym bardziej rozbawiło. Kategorycznie odmówiłem i poprosiłem o zwrot wpłaty, Pan ten obiecał mi wtedy zwrócić pieniądze i dodać 100 zł jako rekompensatę, odpowiedziałem że nie chcę tych 100 zł tylko tyle ile wpłaciłem i że proszę o oficjalną odpowiedź na kolejnego maila który w tej chwili do Pana wysyłam. Oczywiście odpowiedzi nie dostałem, zadzwoniłem ponownie na 2-gi dzień, zapytałem wprost co z moim zwrotem, Pan mi odpowiedział "tak zlecę ten zwrot"
Poprosiłem więc: proszę mi to oficjalnie napisać na maila jedno zdanie " tak przyjęliśmy do wiadomości Pańską rezygnację i zlecamy zwrot wpłaty" Pan mi odpowiedział że nie bawi się w taką dziecinadę i rozłączył się.
TAKA TO JEST WŁAŚNIE FIRMA!!!

Zauważyłem że pod negatywnymi opiniami sklep bardzo ładnie odpowiada odwracając kota ogonem,
ja na szczęście mam nagrania tych rozmów, byłem grzeczny i cierpliwy cały miesiąc. Dodatkowo zaznaczam iż ile razy dzwoniłem konsultant nie zapytał mnie o numer zamówienia tylko o moje imię i nazwisko, kiedy zaś ja poprosiłem o to samo to już przedstawić się nie chciał.
Ci dwaj Panowie grają na zwłokę, zamiast zwrócić mi pieniądze wolą mnie okłamywać zapewne do czasu aż pozyskają towar od hurtowni, który być może wtedy do mnie wyślą i będą się bronili tym że go nie odebrałem, a wg ich regulaminu muszę odebrać towar aby go zwrócić

Podziwiam z spokoj i upór. Mój przypadek był bardzo podobny tylko bez kontaktu i przyjąłem towar bo obwiałem się ze kasy nie zobaczę od nich.
Tomasz K.

Tomasz K. Administrator Sieci

Temat: etanto.pl Opinia

Kamil R.:
Witam

Złożyłem zamówienie w sklepie etanto.pl dnia 04.02.2015 r
na kwotę 2296 zł za przedmiot drukarka Epson stylus photo R2000, w/w kwotę wpłaciłem od razu przelewem.

Do dnia dzisiejszego nie otrzymałem zamówionego towaru.
Po około 2 tygodniach oczekiwania zadzwoniłem do sklepu (bardzo ciężko jest się tam dodzwonić)
zaniepokojony tym iż nadal nie otrzymałem przesyłki, aby dowiedzieć się o co chodzi, tym bardziej że ich system wysłał mi automatycznego maila informującego mnie że zamówienie zostało zrealizowane.

Obsługujący mnie Pan, dość mocno się zmieszał, powiedział że nie wie co się stało i że oddzwoni jak się dowie, oczywiście nie oddzwonił. Na 2 dzień po kilkudziesięciu próbach udało mi się dodzwonić, uzyskałem informację że to wina kuriera i że drukarka dzisiaj zostanie do mnie wysłana. na 2-gi dzień poprosiłem mailowo o numer śledzenia, nie otrzymałem żadnej odpowiedzi.
Mijał kolejny tydzień i nic zadzwoniłem więc ponownie na 2-gi numer podany na ich stronie, który odebrał inny Pan, podałem swoje dane numer zamówienie itd, odpowiedział mi że nie mają tego towaru na stanie już od jakiegoś czasu i że informacja, którą uzyskałem poprzednio jest nieprawdziwa i że towar fizycznie nie mógł być do mnie wysłany. Poinformowałem go zatem że rezygnuję i proszę o zwrot pieniędzy bo to już prawie miesiąc. Zaproponował mi abym może jeszcze poczekał kilka dni bo te drukarki do nich dotrą, co mnie dość mocno rozbawiło. Dodatkowo od razu po tej rozmowie napisałem maila z informacją iż rezygnuję z zamówienia podając swoje pełne dane oraz numer konta do zwrotu wpłaty. Na tego maila także nie dostałem odpowiedzi.

Odczekałem kolejne 4 dni i zadzwoniłem do sklepu dość mocno zirytowany faktem że na próbę dodzwonienia się tracę dziennie kilka godzin. Poinformowali mnie że nie nie byli wstanie odebrać gdyż mieli naradę samorządu,
na której poruszali między innymi moją sprawę i że zwrot wpłaty został zlecony do księgowości. Poprosiłem o jakiekolwiek potwierdzenie mailowe, oczywiście nic z tego. Znowu odczekałem 4 dni. minął równy miesiąc od złożenia zamówienia, zadzwoniłem dość mocno zirytowany z pytaniem wprost, czy mogę prosić o numer do ich księgowości aby dowiedzieć się czegoś w sprawie mojego zwrotu. Otrzymałem odpowiedz że sklep księgowości nie posiada. Pan który ze mną rozmawiał był dość niemiły, wypowiadał się cytuję:
" że po takich łebkach jak ja jego dziadek wsiadał na konia" i że jego firma moją mogła by przykryć czapką"
Całość rozmowy mam nagraną i chyba udostępnię ją na youtubie :)
Zapytałem także dlaczego zawsze telefon odbierają 2 te same osoby skoro poślizg w zamówieniu jest przez nich tłumaczony tym że są wielką hurtownią i mają codziennie 200-300 wysyłek. Ten Pan odpowiedział mi czy wiem ile osób prowadzi portal nasza-klasa i gdybym wiedział to bym się zdziwił :) szczyt profesjonalizmu.
Zapytałem dlaczego od ponad tygodnia nie zwracają mi wpłaty, Pan odpowiedział że drukarka została wczoraj do mnie wysłana, zapytałem PO CO? skora z niej zrezygnowałem i już dawno kupiłem ją sobie w innym sklepie
i dlaczego ignorują moje poprzednie maile z rezygnacją? Pan próbował mnie przekonać żebym ją jednak odebrał bo ciężko je kupić i to okazja co mnie tym bardziej rozbawiło. Kategorycznie odmówiłem i poprosiłem o zwrot wpłaty, Pan ten obiecał mi wtedy zwrócić pieniądze i dodać 100 zł jako rekompensatę, odpowiedziałem że nie chcę tych 100 zł tylko tyle ile wpłaciłem i że proszę o oficjalną odpowiedź na kolejnego maila który w tej chwili do Pana wysyłam. Oczywiście odpowiedzi nie dostałem, zadzwoniłem ponownie na 2-gi dzień, zapytałem wprost co z moim zwrotem, Pan mi odpowiedział "tak zlecę ten zwrot"
Poprosiłem więc: proszę mi to oficjalnie napisać na maila jedno zdanie " tak przyjęliśmy do wiadomości Pańską rezygnację i zlecamy zwrot wpłaty" Pan mi odpowiedział że nie bawi się w taką dziecinadę i rozłączył się.
TAKA TO JEST WŁAŚNIE FIRMA!!!

Zauważyłem że pod negatywnymi opiniami sklep bardzo ładnie odpowiada odwracając kota ogonem,
ja na szczęście mam nagrania tych rozmów, byłem grzeczny i cierpliwy cały miesiąc. Dodatkowo zaznaczam iż ile razy dzwoniłem konsultant nie zapytał mnie o numer zamówienia tylko o moje imię i nazwisko, kiedy zaś ja poprosiłem o to samo to już przedstawić się nie chciał.
Ci dwaj Panowie grają na zwłokę, zamiast zwrócić mi pieniądze wolą mnie okłamywać zapewne do czasu aż pozyskają towar od hurtowni, który być może wtedy do mnie wyślą i będą się bronili tym że go nie odebrałem, a wg ich regulaminu muszę odebrać towar aby go zwrócić

Pod wszystkim co Pan Kamil napisał się podpisuję, do mnie po niecałym miesiącu sprzęt dotarł (na szczęście).
Co prawda zaoszczędziłem kilka stówek co do cen w konkurencyjnych sklepach, jednak nerwów było co nie miara.
Nie odbierają telefonów (dodzwonić się to czasami nielada zadanie), ściemniają, na żadnego z emaili nie dostałem odpowiedzi itd.
NIE POLECAM!!! Chyba, że ktoś lubi adrenalinę. :)

PS. Zapomniałem dodać, że dostałem na koniec dwa meile, że wysyłają sprzęt i numer przewozowy do jednej części zamówienia. Wcześniej przez prawie miesiąc żadnej odpowiedzi.Ten post został edytowany przez Autora dnia 26.03.15 o godzinie 21:31
Andrzej Borowski

Andrzej Borowski kierownik, Firma
Farmacetyczna

Temat: etanto.pl Opinia

Witam,

Mój przypadek jest podobny do opisywanych na tym forum. Nie będę zatem się powtarzał. Po kilku kłamstwach ze strony sklepu co do daty wysyłki zamówionego towaru, zrezygnowałem z zakupu. Od 03.04.15r czekam na zwrot pieniędzy (1346 zl). Sklep pozostaje głuchy na moje monity. Myślę, że dla dobra przyszłych klientów, tym przybytkiem naciągaczy powinien zainteresować się prokurator. Opisane w internecie przypadki mogą być przysłowiowym wierzchołkiem góry lodowej.
Maciej Binek

Maciej Binek Neurolog, Gabinet
neurologiczny

Temat: etanto.pl Opinia

Ja również mam fatalne doświadczenia z etanto.pl .
Dnia 10.04.2015 złożyłem w sklepie Etanto zamówienie na nawigację samochodową Garmin (towar opisany na stronie Etanto jako dostępny z terminem realizacji 5 dni). Tego samego dnia zleciłem przelew i 13.04.2015 otrzymałem informację, że moje zamówienie (nr 38ilqq) zostało przekazane do realizacji - inaczej mówiąc sklep potwierdził, że otrzymał pieniądze. Była to ostatnia informacja jaką otrzymałem ze strony sklepu - po skasowaniu pieniędzy nikt nie odpowiedział na moje wielokrotnie wysyłane maile z pytaniami i prośbami. Po kilkudziesięciu próbach udało mi się dodzwonić do Etanto. Miało to miejsce dnia 21.04.2015 - 7 dni roboczych po złożeniu zmówienia czyli 2 dni po najpóźniejszym spodziewanym terminie dostawy. Wytłumaczyłem, że kupiony przedmiot przeznaczony jest na prezent urodzinowy i jeżeli firma nie jest w stanie dostarczyć mi go do 24.04.2015 to zmuszony będę dokonać zakupu w innym sklepie. Uzyskałem ustne zapewnienie, że nawigacja na pewno dotrze do mnie do tego dnia (odpowiedzi na maila nie było). Do dnia 24.04.2015 przesyłka nie dotarła do mnie, więc po kolejnych kilkudziesięciu próbach dodzwoniłem się do sklepu i zażądałem zwrotu pieniędzy. Pracownik przyjął to do wiadomości i obiecał, że pieniądze zostaną przelane na moje konto następnego dnia (odpowiedzi na maila nie było). Do dnia dzisiejszego (06.05.2015 - 8 dni roboczych od żądania zwrotu należności) pieniądze nie wpłynęły na moje konto. Gdybym miał podsumować moje doświadczenia z firmą Etanto ująłbym to następująco:
- nieprawdziwa informacja dotycząca terminu realizacji zamówienia na stronie firmy
- brak kontaktu mailowego
- bardzo utrudniony kontakt telefoniczny
- ustne zapewnienia pracownika firmy uzyskiwane przez telefon nie mają jakiegokolwiek przełożenia na fakty - nie został dotrzymany jakikolwiek wyznaczony termin, nie dostarczono mi zamówionego towaru,nie oddano pieniędzy.
Brak zamówionego towaru i brak pieniędzy na moim koncie skłaniają mnie do zgłoszenia sprawy na policję.

Temat: etanto.pl Opinia

Witam. Dziś u mnie upłynął 5 dzień roboczy od przesłania im ok 10 000 zł na telewizor. Napisałem do gościa, że jeśli nie otrzymam towaru, to idę na policję i zamierzam to uczynić. W razie czego pozbieram Wasze kontakty i przejścia z tą firmą do zbiorowego pozwu. Już jednego takiego gościa za oszustwa oparte o reklamę w Internecie posadziłem w więzieniu - zebrałem ludzi na oszust.pl i przeprowadziliśmy z policją akcję, którą potem opisał Newsweek. Mam nadzieję, że tu pójdzie równie skutecznie. Pies lizał pieniądze, ale nie lubię takich sytuacji. Na szczęście Internet nie jest anonimowy - a wręcz odwrotnie i wszelkie działania w nim, jak i telefonem są namierzanle, zarejestrowane i do wykorzystania. Niestety wcześniej nie przeczytałem Waszych opinii... gdyż wszystko kupuję przez Internet od lat i nie miałem takiej konkretnie wpadki w czasie zakupu.

Rozumiem jak facet działa: odbiera zamówienie i ktoś znajomy mu kupuje sprzęt za granicą, który po prostu przesyła najtańszą pocztą na adres osoby, która dokonała zakupu. Stąd brak faktur i czas. Ale gość mógłby to oficjalnie napisać i może wiele osób i tak się zdecydowało ze względu na cenę, a tak cały ten bajzel się kręci bez sensu i wszyscy są sfrustrowani.

Pocieszające wydaje się to, że towar najczęściej dochodzi i tego się trzymam, inaczej niezależnie od prokuratury wezwę firmę windykacyjną, która jest jak dotąd w rożnych trudnych sytuacjach niezastąpiona - i to z nawiązką za "straty moralne".
Krzysztof Chałupczak

Krzysztof Chałupczak Od zawsze na swoim

Temat: etanto.pl Opinia

Mam pytanie, dlaczego płacicie "z góry?". Nie ma opcji "za pobraniem ?"
Bo ja z zasady nie kupuję w sklepach, w których nie ma takich opcji, a przelew przed (czy karta) stosuję tylko w sprawdzonych sklepach.
Bardzo bolą mnie takie informacje, jak wyżej, bo to nadwyręża zaufanie do e-zakupów. A znakomite większość e-sklepów działa jak najbardziej dobrze.
Czarne owce są wszędzie, niestety.
PS Mam sklep internetowy, w nim zamówienie realizowane jest w ciągu 48 h. Zwrot pieniędzy również w ciągu 48 h

Następna dyskusja:

buty wojas opinia o fimie




Wyślij zaproszenie do