Bogdan Bereza

Bogdan Bereza Informatyk,
specjalista i trener
SQA, psycholog,
kierowni...

Temat: Ogłoszenia o konferencjach, szkoleniach i seminariach...

Dziękuję za bardzo wysokie oceny, jakie otrzymała moja prezentacja "Testowanie na podstawie ryzyka - ostateczne rozwiązanie tajemnicy" podczas "Forum Jakości Computerworld" 21 maja 2013 roku. Dzięki temu możliwe stało się zorganizowanie warsztatów Computerworld na potrzebny, ale zwykle pomijany dotąd temat "Zarządzanie wymaganiami w projektach agile" (http://www.computerworld.pl/konferencja/wymagagile/)

Warsztaty odbędą się 25 lipca 2013 roku; będą zrealizowane w nietypowej w szkoleniach formie "przebiegu" (sprint) >> więcej [http://wymagania.victo.eu/Kursy/1-day-agenda/agile_age...]

Zapraszam w imieniu swoim i "Computerworld".
Karolina M.

Karolina M. Owner, saleMordor.pl

Temat: Ogłoszenia o konferencjach, szkoleniach i seminariach...

"Jeżeli jako prawnicy mieli Państwo kiedykolwiek problem z zakwalifikowaniem w projekcie informatycznym dokumentu jako dzieła, projektu, algorytmu, dzieła zależnego, projektu technicznego itp. zapraszam na seminarium, na którym zaprezentuję typowe dokumenty tworzone podczas projektów związanych z dostarczaniem oprogramowania. Pokaże, które ich cechy pozwalają zakwalifikować je jako tylko jako dzieło literackie, opis know-how, projekt chroniony podobnie jako projekty techniczne czy budowlane." (Jarosław Żeliński)

Zapraszamy na seminarium: "Dzieło literackie czy know-how, czyli czym jest przedmiot umowy z dostawcą IT"

Termin: 13 września 2013r.
Miejsce: Warszawa
Cena netto: 440 PLN

czytaj więcej...

konto usunięte

Temat: Ogłoszenia o konferencjach, szkoleniach i seminariach...

Szanowni Państwo,

Z przyjemnością zapraszamy na kolejne Spotkanie Menadżerskie, które tym razem organizujemy wspólnie z British Computer Society (BCS) -­ organizacją zrzeszającą profesjonalistów IT w Wielkiej Brytanii i na świecie. Tematem spotkania będzie:
BA Diploma - Potwierdzenie kompetencji analityków biznesowych

Naszym prelegentem będzie Tony Flower, który odpowiada w BCS za rozwój certyfikacji BA Diploma oraz za jej popularyzację na obszarze Europy. Posiada on 15-letnie doświadczenie w szkoleniach i rozwoju personalnym kadr IT.

Przedstawi nam certyfikacje dostępne dla analityków biznesowych działających na styku biznesu i IT. W szczególności główną certyfikację BCS International Diploma in Business Analysis.
Certyfikacja ta, oparta na dobrych praktykach, jest weryfikacją wiedzy i doświadczenia kandydatów przeprowadzaną przez niezależnych ekspertów.
Certyfikaty BCS dla analityków biznesowych są uznawane w świecie IT jako potwierdzenie rzetelnej wiedzy ich posiadaczy.
Certyfikacja BA Diploma pozwala na indywidualny wybór odpowiednich modułów i określenie optymalnej ścieżki dojścia do uznanego tytułu, wspierając indywidualny rozwój i zakres zainteresowań kandydata.

Obejmuje ona takie obszary jak:

* Business Analysis Practice
* Requirements Engineering
* Commercial Awareness
* Business Change
* IS Project Management
* Modelling Business Processes
* Systems Modelling Techniques
* Benefits Management & Business Acceptance
* Systems Development

Jesteśmy świadomi, że analiza biznesowa jest jednym z kluczowych elementów efektywnego działania organizacji, dlatego podejmujemy stałą współpracę z BCS. Celem tej współpracy jest popularyzowanie certyfikacji BCS oraz organizowanie szkoleń i egzaminów dla analityków biznesowych.

Ramowy plan prezentacji:

* BCS – o organizacji, jej cele i zadania
* Schemat certyfikacji BA Diploma i korzyści dla uczestników
* Znaczenie ciągłego rozwoju kompetencji
* Zakres merytoryczny BA Diploma
* Budowa egzaminów
* Możliwości szkoleń i certyfikacji w Polsce

Na to spotkanie zapraszamy w szczególności analityków biznesowych i specjalistów IT, dla których przeznaczona jest certyfikacja BA Diploma oraz specjalistów HR i menadżerów szkoleń.

Współorganizator spotkania - British Computer Society - BCS, The Chartered Institute for IT - od blisko 60 lat łączy specjalistów IT. Wspiera ich rozwój zawodowy, umożliwiając im wymianę wiedzy i podnoszenie swoich kwalifikacji. Organizacja liczy obecnie ponad 70 tysięcy członków - praktyków, ludzi biznesu, pracowników naukowych i studentów. Oferuje certyfikacje potwierdzające wiedzę i umiejętności poprzez akredytowane organizacje szkoleniowe na całym świecie. Tylko w ciągu ostatnich 10 lat BCS przeprowadziło ponad 450 tysięcy egzaminów, w ponad 200 krajach. Patronem stowarzyszenia jest Prince Edward, Duke of Kent.

Warto skorzystać z ich wiedzy i doświadczenia.

Planowany harmonogram spotkania:

09:00-09:30 - rejestracja i kawa
09:30-11:00 - prelekcja i dyskusja
11:00-11:30 - rozmowy indywidualne

UWAGA!
Prelekcja będzie prowadzona w języku angielskim.

WSTĘP WOLNY!

Niezbędna wcześniejsza rejestracja!
Formularz rejestracyjny znajdą Państwo TUTAJ.
Więcej informacj na stronie http://www.omec.pl/ba-diploma-spotkanie-menadzerskie-w...

Serdecznie zapraszam,
Beata Koszyk
OMEC Sp.z o.o.
beata.koszyk@omec.pl
Zbigniew Fałek

Zbigniew Fałek Dyrektor Generalny

Temat: Ogłoszenia o konferencjach, szkoleniach i seminariach...

FALCOM Doradztwo Gospodarcze zaprasza na certyfikowane szkolenie Wartość narażona na ryzyko. Obliczanie i wdrażanie modelu VaR w przedsiębiorstwie z oprogramowaniem V@Risk i pakietem arkuszy Excel w cenie.

Szczegóły dotyczące szkolenia znajdują się tutaj: http://www.falcom.pl/wartosc_naraznona_na_ryzyko_listo...

Najbliższy termin: 28-29 listopada 2013 r. Warszawa, Hotel Marriott.

Obrazek


Oprogramowanie V@Risk (screenshot)


Obrazek



Obrazek


Informacje na temat pozostałych szkoleń: http://www.falcom.pl/index.php?go=szkoleniaTen post został edytowany przez Autora dnia 02.10.13 o godzinie 13:49
Marta  Okupińska-Oborsk a

Marta
Okupińska-Oborsk
a
konferencje,
szkolenia, fundusze
unijne

Temat: Ogłoszenia o konferencjach, szkoleniach i seminariach...

INVESTIN Sp. z o.o. zaprasza do udziału w warsztacie pt. MODELOWANIE BIZNESOWE

Termin: 29 października 2013 r.
Miejsce: Warszawa

Opis warsztatu:
Warsztaty o tworzeniu modeli biznesowych. Poznaj i wypróbuj metody, które pomagają takim firmom jak 3M, GE i T-Mobile oraz przedsiębiorcom na całym świecie wygrywać na rynku.
Naucz się wykorzystywać w praktyce m.in. business model canvas - narzędzie opisane w bestsellerze Alexandra Osterwaldera "Tworzenie modeli biznesowych".
Poznaj dodatkowe metody projektowania i testowania nowych modeli biznesowych, np. Revenue Genes, Discovery Driven Planning i Customer Development.Otrzymasz "Business Model Toolkit", zawierający m.in. książkę Alexa Osterwaldera, kanwę do pracy nad modelem i szablon do weryfikacji potencjału finansowego modeli biznesowych.

Poznaj sprawdzone w praktyce narzędzia strategiczne, które pomogą Ci:
1. Generować modele biznesowe z Business Model Canvas Alexandra Osterwaldera
2. Projektować wartość oferowaną klientom z Value Proposition Canvas
3. Tworzyć opcje strategiczne dla firmy i produktów z kartami Business Model Poker
4. Szacować potencjał koncepcji z Reverse P&L
5. Testować i rozwijać modele biznesowe z Customer Development

Grupa docelowa:
Przedsiębiorcy i menedżerowie odpowiedzialnych za:
• Strategię
• Marketing i sprzedaż
• Zarządzanie produktami
oraz każdego, kto chce:
• znaleźć nowe źródła przychodów
• skutecznie wyróżnić się na rynku
• zwiększać wartość firmy
• budować stabilne, skalowalne i zyskowne biznesy
• być następcą Steve'a Jobsa, Richarda Bransona i Marka Zuckerberga :-)

Prowadzący:
Tomasz Rudolf - Współzałożyciel i Prezes Zarządu Innovatiki. Ekspert w obszarze innowacji modeli biznesowych i zwiększaniu przychodów firm. Ponad 15 lat doświadczenia w konsultingu strategicznym w Polsce, USA, Niemczech, Włoszech, Arabii Saudyjskiej i Indiach. Prowadził projekty doradcze m.in. dla 3M USA, Saudi Aramco, Aon, Arthur Andersen, Abbott, AkzoNobel, Bertelsmann, Deutsche Bank Research, Deutsche Post, Heinz Polska, Goodyear, Netia, Philips Lighting Poland, Renault, Deutsche Telekom, Telekomunikacja Polska. W 2013 roku uznany przez magazyn Brief za jedną z 50 najbardziej kreatywnych osób w polskim biznesie.

Koszt uczestnictwa w warsztatach: jedna osoba 2000 zł + 23% VAT
Dla każdej, kolejnej osoby z tej samej firmy udzielamy 5% rabatu

Cena obejmuje: uczestnictwo w zajęciach, materiały szkoleniowe, przerwy kawowe, lunch, certyfikat.
Cena nie obejmuje noclegu.

O uczestnictwie w warsztatach decyduje kolejność zgłoszeń. Osoby zainteresowane udziałem prosimy o potwierdzenie uczestnictwa do dnia 18 października 2013 r. na adres m.okupinska-oborska@investin.pl lub faksem +48 22 205 08 85.

Szczegółowych informacji udziela:
Marta Okupińska-Oborska
e-mail: m.okupinska-oborska@investin.pl
Karolina M.

Karolina M. Owner, saleMordor.pl

Temat: Ogłoszenia o konferencjach, szkoleniach i seminariach...

OSTATNIE 4 WOLNE MIEJSCA NA SZKOLENIE
"Analiza biznesowa: modelowanie procesów biznesowych i notacja BPMN"!


Miejsce: Warszawa (ul. Jana Pawła II 27)
Termin: 5-6 listopad 2013
Szkolenie poprowadzi profesjonalny analityk, członek IIBA!

RABAT dla 2 osoby z firmy 30%, dla 3 i kolejnych - 50%!

...czytaj więcej

Kontakt
e-mail: biuro@eduFuturo.pl
tel.: (+48) 794 930 124
Joanna J.

Joanna J. Recepcjonistka,
Maxus Global

Temat: Ogłoszenia o konferencjach, szkoleniach i seminariach...

Zapraszamy na bezpłatną konferencję: "Nowoczesna komunikacja w przedsiębiorstwie – kanały, narzędzia, trendy" 5 lutego 2014 w Warszawie

Zunifikowana komunikacja to technologia, która skupia w sobie różnorodne kanały komunikacji pomiędzy pracownikami (m.in. grupy dyskusyjne, wiadomości email, wideo rozmowy), pracownikiem a klientem (m.in. call center, digital signage, wideo konferencje). Powszechnie wykorzystuje się do tego standardowe aplikacje biurowe.

Do debaty zaprosiliśmy ekspertów – praktyków, którzy podzielą się swoją wiedzą i doświadczeniami z tego zakresu, a Partnerzy spotkania celem uzupełnienia całości zaprezentują najnowsze możliwości i technologie z zakresu komunikacji.

Strona konferencji: http://www.multitrain.pl/home/kalendarium/nowoczesna-k...

Rejestracja: http://www.multitrain.pl/home/kalendarium/nowoczesna-k...

Proponowane zagadnienia tematyczne:

- ujednolicona platforma komunikacyjna,
- systemy telekomunikacyjne,
- outsourcing call i contact center
- interaktywna komunikacja multimedialna,
- rozwiązania komunikacji głosowej,
- rozwiązania contact center i call center,
- systemy digital signange w komunikacji wewnętrznej,
- komunikacja „w chmurze",
- komunikacja rozproszonych środowisk mobilnych,
- rozwiązania sprzętowe i akcesoria

Na konferencję zapraszamy:

- dyrektorów/kierowników Call Center, Contact Center,
- dyrektorów/kierowników marketingu, sprzedaży,
- dyrektorów/kierowników działów IT,
- dyrektorów/kierowników działów komunikacji,
- dyrektorów/kierowników działów HR,
- dyrektorów/kierowników działów integracji systemów,
- kadrę zarządzającą pracownikami korzystającymi z technologii informatycznych,
- osoby odpowiedzialne za zarządzanie wiedzą i przepływ informacji w firmie,
- osoby odpowiedzialne za politykę pracy zdalnej,
- osoby odpowiedzialne za komunikację wewnętrzną,
- osoby odpowiedzialne za zarządzanie pracownikami mobilnymi

Udział jest BEZPŁATNY dla ww osób. Ilość miejsc jest ograniczona.

Udział jest płatny*: dla pozostałych osób, w tym przedstawicieli dostawców usług, rozwiązań informatycznych oraz technologicznych w obszarze UC.Opłata za osobę wynosi 1 000 zł + 23%VAT.
Bogdan Bereza

Bogdan Bereza Informatyk,
specjalista i trener
SQA, psycholog,
kierowni...

Temat: Ogłoszenia o konferencjach, szkoleniach i seminariach...

Ratujmy kosmos!

Przyjaciele Wymagający!

Udało się po wielkich mozołach doprowadzić do skutku pierwszą w kraju konferencję inżynierii wymagań (wtorek 18 marca, Warszawa, wymagania.computerworld.pl ).

Trudy były tak wielkie, bo inżynieria wymagań cierpi na syndrom rozbicia dzielnicowego większy, niż ziemie polskie przed Łokietkiem: realizują ją masowo: programiści (kiedy ktoś im rzuca w pośpiechu bałaganiarskie zadania do realizacji, zwykle na wczoraj), architekci, kierownicy projektów (w końcu trudno zarządzać projektem, nie wiedząc, jaki jest jego cel i z czego będą nas rozliczać), a nawet... testerzy, którzy, choć bez wymagań powinni właściwie spakować się i wyjechać na długi urlop, pracowicie - zgodnie z regułami choroby współuzależnienia i brania na siebie odpowiedzialności za chroniczną nieodpowiedzialność innych - usiłują wymagania pozbierać, uzupełnić, czy wręcz domyśleć się ich (testowanie eksploracyjne).

Tam, gdzie inżynierię wymagań się uprawia, często ukrywa się ją za tajemniczo brzmiącymi nazwami "analizy biznesowej" lub "analizy systemowej". OK, rozumiem, ja wszystko verstehen, ponieważ analiza biznesowa - choć to czubek góry lodowej inżynierii wymagań - wymaga znajomości biznesu, więc "analityk", uprawiając swoją sztukę, postrzegany jest, lub choćby sam siebie postrzega, jako bliski wyższym sferom, gdzie siedzą CEO, CIO, CFO... ale na tym cierpi prawdziwa, całościowa inżynieria wymagań. Można ze schizofrenią i rozdwojeniem jaźni jakoś żyć, ale bywa ciężko :(

Uprawianie dobrej inżynierii wymagań wchodzi w jeszcze jeden sposób tylnymi drzwiami - jako praktyki agile. Wbrew wciąż rozpowszechnionym i zupełnie fałszywym mitom, to właśnie agile usiłuje narzucić projektom jakże potrzebną dyscyplinę, w tym - realizowanie zasad inżynierii wymagań. Cóż, kiedy agile czyni to - żeby podkreślić swoją rzekomą nadzwyczajność? - przy pomocy tak maskującej i zwariowanej terminologii, że słuchając o tych wszystkich sprintach, scrumach, backlogach, pokerach planistycznych i burndownach sam diabeł się nie domyśla, że to o inżynierię wymagań chodzi!

Skutek: o inżynierii wymagań mówi się trochę i podczas wydarzeń poświęconych prawu w IT (zwłaszcza prawu zamówień publicznych - toż to czysta inżynieria wymagań, a SIWZ - to po prostu SRS!), i zarządzaniu projektami, i groźnie brzmiącym sztukom TDD, BDD, ATDD, ale nigdy - spójnie, jako o jednolitym, choć interdyscyplinarnym obszarze wiedzy - INŻYNIERII WYMAGAŃ.

Można więc oczekiwać, że prawdziwa KONFERENCJA INŻYNIERII WYMAGAŃ powinna przyciągnąć tłumy ludzi spragnionych solidnej porcji najlepszej wiedzy, ale niestety... zgłoszeń jest wciąż nie tyle, ile potrzeba, aby URATOWAĆ KOSMOS. Będziemy o ten kosmos walczyć jeszcze na inne sposoby:

>>> Skoro poważnie brzmiąca inżynieria wymagań troszkę niektórych zdaje się nudzić, to 21 listopada 2014 urządzimy pierwszy w naszej części galaktyki TURNIEJ INŻYNIERII WYMAGAŃ: zawody, krzyk widowni, te rzeczy... (RE-challenge, re-challenge.pl ).

>>> Dla zdeterminowanych, zakładamy ORGANIZACJĘ INŻYNIERII WYMAGAŃ: wymagania.org.pl . Zebranie założycielskie już za 10 dni, 19 marca w Warszawie, zapraszamy! ( wymagania.org.pl/#zebranie ).

>>> <<< >>> <<<
Przede wszystkim jednak nakłaniam Was: promujcie KONFERENCJĘ INŻYNIERII WYMAGAŃ ( wymagania.computerworld.pl ), bo to obciach i wstyd, jeśli okaże się, że w XXI wieku wciąż żyjemy w latach 50-tych XX wieku i wydaje nam się, że projekt IT zrealizują elegancko tylko sami programiści i sponsor z odpowiednio grubym portfelem!

Z wymagalnym pozdrowieniem, Bogdan Bereza
Karolina M.

Karolina M. Owner, saleMordor.pl

Temat: Ogłoszenia o konferencjach, szkoleniach i seminariach...

Serdecznie zapraszam do zapoznania się z naszą ofertą:
- Analiza biznesowa: Modelowanie procesów biznesowych i notacja BPMN – Warszawa, 2-3.04.2014
- Modelowanie procesów biznesowych z BPMN – Warszawa, 8.04.2014
- Dokumentowanie wymagań i zarządzanie nimi: Model motywacji biznesowej, Przypadki Użycia i Wymagania w SysML – Warszawa, 23-24.04.2014
- Analiza obiektowa i projektowanie logiki oprogramowania z użyciem notacji UML – Warszawa, 6-7.05.2014
- Modelowanie kontekstu projektu – Warszawa, 13.05.2014
- Modelowanie dziedziny systemu – Warszawa, 27.05.2014
- Modelowanie architektury integracji – Warszawa, 11.06.2014
- Analiza i modelowanie biznesowego celu projektu – Warszawa, 24.06.2014

Większość z podanych szkoleń oraz warsztatów organizujemy już po raz ostatni w formie otwartej przed wakacjami. Zapraszamy do zapisów!

Kontakt:
e-mail: biuro@eduFuturo.pl
tel: 794 930 124
www.eduFuturo.pl
Tomasz Głuszkowski

Tomasz Głuszkowski właściciel, 4TG

Temat: Ogłoszenia o konferencjach, szkoleniach i seminariach...

Ja zapraszam na warsztaty, na których nie uczę MS Excel - ale uczę jak za pomocą niewielu elementów tego narzędzia zbudować model procesu biznesowego.

Uczę budowy rozwiązań które mają właściwą jakość (zgodną z międzynarodową normą ISO 9126 dotyczącą jakości oprogramowania).
Określiłem cechy rozwiązań: bezpieczeństwo, czytelność i elastyczność, a nastepnie na bazie tych cech zbudowałem metodykę 4TG (są to zasady metody, rozwiązania standardowe), która pozwala na budowę rozwiązań o w/w cechach. Jest to inny sposób pracy niż ten, który najczęściej obserwuję w firmach.


Obrazek


Uczę też rozwiązań dziedzinowych.

(w MS Excel zrealizowałem modele (systemy):
- budżetowania i controllingu,
- balanced scorecard,
- MRP (model pozyskuje dane z systemu zintegrowanego, prognozuje sprzedaż, uwzględnia zamówienia, planuje produkcję, wspomaga planowanie zakupu surowców),
- CRM,
- analizy sprzedaży,
- inne (często nietypowe)

Napisałem też ksiązkę na ten temat pt. "Metodyka 4TG na tle metodologii projektowania systemów informatycznych"

Zapraszam na stronę http://4tg.pl aby uzyskać więcej informacji.
Karolina M.

Karolina M. Owner, saleMordor.pl

Temat: Ogłoszenia o konferencjach, szkoleniach i seminariach...


Obrazek

Firma eduFuturo zaprasza do zapoznania się z ofertą szkoleń otwartych na okres wrzesień-grudzień 2014r.:
- Modelowanie kontekstu projektu - 30.09.2014
- IT-Business Alignment – warsztaty praktyczne - 2-3.10.2014
- Analiza biznesowa: modelowanie procesów biznesowych i notacja BPMN - 7-8.10.2014
- Modelowanie dziedziny systemu - 14.10.2014
- Dokumentowanie wymagań i zarządzanie nimi: model motywacji biznesowej, Przypadki Użycia i Wymagania w SysML - 21-22.10.2014
- Metodyki zwinne (Agile) - 22-23.10.2014
- Notacja UML: czytanie dokumentacji zawierającej modele obiektowe - 28.10.2014
- Modelowanie architektury integracji - 29.10.2014
- Komunikacja wewnętrzna IT-Biznes - 29-30.10.2014
- Modelowanie procesów biznesowych z BPMN - 31.10.2014
- Analiza obiektowa i projektowanie logiki oprogramowania z użyciem notacji UML - 4-5.11.2014
- Analiza i modelowanie biznesowego celu projektu - 6.11.2014
- Marketing usług IT - 6-7.11.2014
- Zarządzanie ryzykiem i podejmowanie decyzji w projektach IT - 13-14.11.2014
- Zarządzanie problemami i diagnozowanie systemów IT - 19-20.11.2014
- SZKOLENIE: Umowy na usługi i systemy IT - 20-21.11.2014
- Procesy zarządzania usługami w IT - 24-25.11.2014
- Zwycięska firma - skuteczny dział IT - 27-28.11.2014
- Udoskonalanie procesów IT - Kaizen w praktyce - 4-5.12.2014
- Komunikowanie zmiany - 10-11.12.2014

Na hasło GOLDENLINE 5% rabatu!*
*Rabaty nie łączą się.

Liczba miejsc ograniczona!

Kontakt:
e-mail: biuro@eduFuturo.pl
tel: 794 930 124
www.eduFuturo.pl
www.facebook.com/KMeduFuturo

Temat: Ogłoszenia o konferencjach, szkoleniach i seminariach...

To i ja dodam 3 grosze ;)

"Skuteczna Obsługa Reklamacji"

SZKOLENIE OTWARTE: SKUTECZNA OBSŁUGA REKLAMACJI



CELE:

- zrozumienie punktu widzenia klientów,

- metody rozwiązywania reklamacji klientów,

- techniki radzenia sobie z obiekcjami klientów,

- wypracowanie zasad skutecznej obsługi klientów,

- strategie Skutecznej Obsługi Reklamacji.



UCZESTNICY:

Szkolenie jest przeznaczone dla osób, które mają bezpośredni kontakt z klientem – głównie działy obsługi klienta, serwisu, reklamacji, call centra, sprzedawcy w sklepie.



METODY:

- wykład, prezentacja,

- debata, dyskusje,

- testy, kwestionariusze,

- scenki,

- filmy instruktażowe,

- burza mózgów.



PROGRAM:

I. Wstęp:

- powitanie i przedstawienie uczestników,

- przedstawienie celów, metod, korzyści oraz zakresu szkolenia.

II. Standardy obsługi klientów:

- infrastruktura obsługi klientów,

- transformacja rynku,

- statystyki strat firm,

- zasady budowania szczęścia.

III. Wartości klientów:

- kim jest klient,

- niezadowolenie klienta, a reklamacje,

- reklamacje z perspektywy pracownika.

IV. Oczekiwania, a komunikacja:

- oczekiwania, a rzeczywistość,

- narzędzia ułatwiające komunikację,

- bariery komunikacyjne,

- subiektywizm, potrzeby klientów.

V. Skuteczna Obsługa Reklamacji:

- techniki radzenia z obiekcjami klientów,

- zagrywki klientów, a asertywność,

- emocje klientów,

- reklamacja jako prezent, schemat postępowania,

- klient terrorysta.

VI. Strategie obsługi klienta po reklamacji:

- narzędzia wpływające na zadowolenie klientów.

70

70% czasu poświęcamy na ćwiczenia i praktykę.

Natomiast przez 30% czasu przekazujemy wiedzę teoretyczną.



TERMINY:

24.09.2014 – Skuteczna obsługa reklamacji – Wrocław – 9.00-16.30
22.10.2014 – Skuteczna obsługa reklamacji – Wrocław – 9.00-16.30
26.11.2014 – Skuteczna obsługa reklamacji – Wrocław – 9.00-16.30
17.12.2014 – Skuteczna obsługa reklamacji – Wrocław – 9.00-16.30


CENA:

Koszt udziału w szkoleniu otwartym wynosi: 409,00 zł netto.

Cena zawiera:

- wyżywienie, serwis kawowy, drobny poczęstunek, lunch,

- materiały szkoleniowe,

- certyfikaty – wydane po ukończeniu szkolenia,

- konsultacje z zakresu polityki reklamacyjnej.

Szkolenia są prowadzone w małych grupach 6-10 osób.



MIEJSCE:

Zachodnia Izba Gospodarcza

ul. Ofiar Oświęcimskich 41/43,

50-059 Wrocław

https://www.youtube.com/watch?v=_GmWwSwYUZ8
Joanna J.

Joanna J. Recepcjonistka,
Maxus Global

Temat: Ogłoszenia o konferencjach, szkoleniach i seminariach...

Zapraszamy do udziału w bezpłatnej konferencji!

O rozwoju i konkurencyjności współczesnej organizacji w znacznej mierze decyduje wykwalifikowana kadra funkcjonująca w przedsiębiorstwie oraz posiadana przez nią wiedza.
W związku z tym niezwykle istotne jest nie tylko tworzenie nowej wiedzy, którą mogliby przyswoić sobie pracownicy, ale również wykorzystywanie dotychczasowej i wyciąganie wniosków z doświadczeń.

Zatem jeżeli chcesz poznać najnowsze metody i techniki, które pozwolą Ci zapewnić najefektowniejsze wykorzystanie zasobów wiedzy w Twojej firmie, zapraszamy do udziału w konferencji pod patronatem honorowym Instytutu Rozwoju Biznesu:

„Knowledge Managemetnt - umiejętne wykorzystanie wiedzy kluczem do sukcesu przedsiębiorstwa”

Już 8 Stycznia 2015 w Warszawie

Wydarzenie to będzie stanowiło forum poglądów i doświadczeń osób zainteresowanych problemem zastosowania wiedzy w przedsiębiorczości oraz specjalistów, którzy wiedzą jak ten problem rozwiązać.

Pragniemy wzbogacić Państwa wiedzę w zakresie:

- Narzędzi wspomagających pracę grupową, narzędzi komunikacyjnych
- Systemów obiegu i zarządzania dokumentami
- Systemów wspomagania decyzji, systemów ekspertowe
- Bazy wiedzy, hurtowni danych
- Narzędzi nauczania zdalnego (e-learning)
- Portali korporacyjnych, intranetu, ekstranetu
- Systemów do zarządzania bezpieczeństwem
- Integracji systemowej i bezpieczeństwa w zarządzaniu wiedzą

Więcej informacji na stronie: http://successpoint.pl/knowledge-management

Do bezpłatnego udziału zapraszamy:

- Kadrę kierowniczą przedsiębiorstw i instytucji,
- Osoby decydujące o sposobie funkcjonowania przedsiębiorstwem
- Kadrę odpowiedzialną za optymalizowanie procesów biznesowych
- Kadrę zarządzającą z działów: HR, administracji, sprzedaży, obsługi klienta, marketingu, logistyki, informatyki
- Osoby odpowiedzialne za zarządzanie przepływem informacji, zarządzanie wiedzą
- Osoby decydujące o doborze rozwiązań i technologii
- Osoby odpowiedzialne za optymalne wykorzystanie zasobów wiedzy w celu uzyskania przewagi rynkowej

Zapraszamy do rejestracji: http://successpoint.pl/knowledge-management#zarejestru...

Kontakt:

Agnieszka Zając
Specjalista ds. organizacji konferencji
tel. +48 725 792 690
fax. +48 0-22 244 25 37
agnieszka.zajac@successpoint.pl
Joanna J.

Joanna J. Recepcjonistka,
Maxus Global

Temat: Ogłoszenia o konferencjach, szkoleniach i seminariach...

Serdecznie zapraszamy do udziału w bezpłatnej konferencji:

"Nowoczesna komunikacja w przedsiębiorstwie - trendy, kanały, narzędzia."
Już 17 lutego 2015 w Warszawie.


Wydarzenie, poświęcone będzie omówieniu najnowszych narzędzi komunikacji w organizacji oraz sposobie ich wykorzystania. Będziemy rozmawiać m.in. na temat tego, jaki wpływ mają rozwiązania nowoczesnej komunikacji na efektywność pracy firmy oraz jej pozycję na tle konkurencji.

Strona konferencji: http://successpoint.pl/komunikacja-w-firmie

Podczas konferencji swoją wiedzą i doświadczeniem podzielą się z Państwem m.in.:

- Pani Katarzyna Saja - współwłaściciel Sparta Academy - Siedem zasad dobrej komunikacji biznesowej
- Pan Marek Jurkiewicz - General Manager serwisu infoPraca.pl - Komunikacja a wzrost skuteczności organizacji
- Pani Katarzyna Gajda - Kierownik Działu Marketingu i PR Redwood sp. z o.o. - Spotkania na miarę XXI wieku – wideokonferencje jako forma efektywnej komunikacji
- Pan Aleksander Sala - wydawca portalu Intranety.pl - Jak intranet realnie wpływa na komunikację wewnętrzną i wiedzę w organizacji - czyli wyniki unikalnego, międzynarodowego badania IntranetTime

Ponadto intencją organizatorów jest przekazanie wiedzy w zakresie:

- ujednoliconej platformy komunikacyjnej
- systemów telekomunikacyjnych
- interaktywnej komunikacji multimedialnej
- rozwiązań komunikacji głosowej
- rozwiązań contact center i call center
- systemów digital signange w komunikacji wewnętrznej
- komunikacji „w chmurze"
- komunikacji rozproszonych środowisk mobilnych
- rozwiązań sprzętowych i akcesoriów

Do bezpłatnego udziału w konferencji zapraszamy:

- Kadrę zarządzającą pracownikami (korzystającymi z technologii informatycznych) oraz działem IT Osoby odpowiedzialne za politykę pracy zdalnej
- Osoby zajmujące się zarządzaniem wiedzą (przepływ wiedzy i informacji w firmie) Kierowników działów komunikacji, osoby odpowiedzialne za optymalizację procedur nawiązywania kontaktów i porozumiewania się
- Kierowników działów integracji systemów IT
- Kierowników działów obsługi klienta, Call Center
- Osoby odpowiedzialne za automatyzację oraz optymalizację procesów biznesowych
- Osoby z działów marketingu, PR, HR / zarządzanie personelem / kadr,
- Dyrektorów działów handlowych, osoby odpowiedzialne za realizację planów sprzedażowych.

Rejestracja: http://successpoint.pl/komunikacja-w-firmie#zarejestru...

Kontakt z organizatorem:

Agnieszka Różnicka
tel. +48 721 729 134
e-mail: agnieszka.roznicka[at]successpoint.pl

konto usunięte

Temat: Ogłoszenia o konferencjach, szkoleniach i seminariach...

Szanowni Państwo,
Poniżej przedstawiamy kalendarz najbliższych szkoleń otwartych.
Szczególnie polecamy nowe pozycje w naszym katalogu szkoleniowym: Asertywne Zarządzanie oraz Facylitację, których szczegóły znajdziecie Państwo na naszej stronie internetowej.

1. Modelowanie procesów biznesowych w BPMN 2.0 (poziom 1)
• 14-15.05.2015 [Kraków]
• 28-29.05.2015 [Wrocław]

2. Modelowanie procesów biznesowych w BPMN 2.0 (poziom 2)
• 26-27.03.2015 [Kraków]
• 23-24.04.2015 [Wrocław]
• 21-22.05.2015 [Kraków]

3. Facylitacja i moderowanie pracy grupowej
• 30-31.03.2015 [Warszawa]

4. Asertywne zarządzanie
• 21-22.04.2015 [Warszawa]
• 11-12.05.2015 [Wrocław]

Serdecznie zapraszamy,
Zespół AION

Obrazek

http://aion.com.pl
aion@aion.com.pl
Karolina M.

Karolina M. Owner, saleMordor.pl

Bogdan Bereza

Bogdan Bereza Informatyk,
specjalista i trener
SQA, psycholog,
kierowni...

Temat: Ogłoszenia o konferencjach, szkoleniach i seminariach...


Obrazek


Zapraszam 15 maja 2015 na RE-Challenge: http://re-challenge.pl

Bogdan
Joanna J.

Joanna J. Recepcjonistka,
Maxus Global

Temat: Ogłoszenia o konferencjach, szkoleniach i seminariach...


Obrazek

Szanowni Państwo,

Zapraszamy serdecznie do bezpłatnego udziału w wyjątkowym wydarzeniu:

Mobilny handlowiec - systemy i narzędzia wspierające organizację, doradztwo, obsługę przed i po sprzedaży

16 czerwca w Warszawie.

Podczas spotkania słuchacze staną przed możliwością zdobycia wiedzy na temat aktualnych technologii wykorzystywanych w mobilnej sprzedaży. Zgromadzeni specjaliści opowiedzą m.in. o najnowocześniejszych narzędziach dostępnych na rynku, a także zaprezentują rozwiązania, które pozwolą unowocześnić sprzedaż oraz podnieść kompetencje i wizerunek firmy.

Strona konferencji: http://successpoint.pl/mobilny-handlowiec

- W programie konferencji m.in.:
- Zarządzanie bezpieczeństwem pracowników mobilnych - Sławomir Kobus, Channel Sales Manager F-Secure
- System mobilny w zarządzaniu procesami sprzedaży i usług - Jerzy Sapieżko, Dyrektor Sprzedaży MERINOSOFT Sp. z o.o.
- Rozwiązania Apple dla biznesu całkowicie odmienią sposób w jaki pracujesz - Wojciech Gargul Kierownik Handlowy/PION ROZWIĄZAŃ MOBILNYCH - Innergo Systems Sp. z o.o.
- Łukasz Jasiński - Doktorant wydziału ekonomicznego Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie (Zakład Ubezpieczeń)

Tematyka spotkania:

1.zarządzanie i bezpieczeństwo
2.mobilny handlowiec / agent
3.narzędzia wspierające organizację, obsługę sprzedażową i posprzedażową oraz doradztwo
systemy do obsługi polis i baz klientów, CRM
4.praca w sieci i wsparcie internetowe - alternatywne kanały informacji i sprzedaży

Ideą spotkania jest stworzenie przestrzeni wymiany doświadczeń i wiedzy pomiędzy uczestnikami. Stąd wydarzenie skierowane jest do kadry zarządzającej przedsiębiorstw i instytucji wszystkich branż, w tym przedstawicieli z działów:

- rozwoju i sprzedaży, IT, marketingu, komunikacji, wsparcia sprzedaży oraz obsługi klienta, bezpieczeństwa, zarządzania jakością i bezpieczeństwa danych,
- integracji oraz systemów i aplikacji, operacyjnych oraz telefonicznej obsługi klienta, Call Center, komunikacji wewnętrznej, finansowych, controllingu, windykacji i rozliczeń, zapobiegania nadużyciom i oszustwom, prawnych, analitycy baz danych

oraz kadry kierowniczej instytucji handlowych, finansowych / doradztwa finansowego, towarzystw / agencji ubezpieczeniowych:

- dyrektorów / kierowników placówek centralnych i oddziałów,
- kierowników zespołów sprzedażowych, agentów, brokerów oraz osób decydujących o zakupie nowych technologii

Uczestnictwo w konferencji jest BEZPŁATNE dla ww. osób. Wystarczy wypełnić formularz zgłoszeniowy dostępny na stronie: www://successpoint.pl/mobilny-handlowiec#zarejestruj-się

Organizator konferencji zapewnia: materiały konferencyjne, przerwy kawowe oraz dostęp do prezentacji .

Zapraszamy do kontaktu:

Agnieszka Zając
Specjalista ds. organizacji konferencji
tel. +48 725 792 690
e-mail: agnieszka.zajac[at]successpoint.pl
Aleksandra Bujak

Aleksandra Bujak Asystent, Success
Point Sp. z o.o.

Temat: Ogłoszenia o konferencjach, szkoleniach i seminariach...


Obrazek

Dynamiczny rozwój rynku, powoduje, że współczesne przedsiębiorstwa muszą spełniać różnorodne, zmieniające się oczekiwania swoich klientów. Sprawna organizacja wewnątrz firmy, uporządkowane dokumenty i procesy, dobrze zorganizowana komunikacja i obsługa klienta, a także niezawodna infrastruktura - to klucz do osiągnięcia sukcesu.

Serdecznie zapraszamy do bezpłatnego udziału w dwudniowym wydarzeniu, łączącym wszystkie powyższe aspekty:

"Biznes i technologie"

21-22 lipca w Warszawie

Jest to wyjątkowe potkanie wszystkich branż mające na celu przedstawienie różnorodnych rozwiązań technologicznych, wspierających działalność firm.

Szeroki zakres tematyczny, pomoże wzbogacić wiedzę uczestników w zakresie zarówno infrastruktury oraz bezpieczeństwa IT jak również wsparcia strategii i zarządzania w przedsiębiorstwie.

Dwudniowy program, przewiduje poruszenie następujących tematów:

- Infrastruktura oraz wyposażenie serwerowni i data center
- Zapewnienie bezpieczeństwa – systemy zasilania awaryjnego, klimatyzacji
- Bezpieczeństwo danych i zasobów
- Strategia biznesowa i skuteczna metoda działania (Green IT, Wirtualizacja, Cloud Computing)
- Bezpieczeństwo fizyczne – monitoring i identyfikacja
- Narzędzia zarządcze i analityczne (BI, diagnoza i planowanie – Controlling finansowy, Big Data, BPM, Zarządzanie projektami)
- Systemy specjalistyczne, dedykowane branżom
- Platformy, systemy, aplikacje (ERP, CRM. HRMS
- Obieg dokumentów, zarządzanie, przechowywanie i archiwizacja
- Zarządzanie wiedzą i zarządzanie pracą grupową
- Zunifikowana komunikacja
- Technologie Mobilne dla biznesu

Więcej informacji na temat wydarzenia: http://successpoint.pl/biznes-i-technologie-2015

Do udziału serdecznie zapraszamy:

Kadrę kierowniczą przedsiębiorstw i instytucji:

- członków zarządu, osoby decydujące o sposobie funkcjonowania przedsiębiorstwa,
- osoby odpowiedzialne za definiowanie strategii działania organizacji,
- osoby odpowiedzialne za rozwój i innowacje / osoby decydujące o doborze rozwiązań i technologii oraz zakup i wdrażanie
- kadrę odpowiedzialną za optymalizację procesów biznesowych, analitykę biznesową
- kadrę zarządzającą działów: HR, logistyki, finansowych
- osoby odpowiedzialne za zarządzanie przepływem informacji, zarządzanie wiedzą
- dyrektorów/kierowników działów IT,
- administratorów systemów informatycznych,
- administratorów sieci, administratorów bezpieczeństwa

Aby się zarejestrować, wystarczy wypełnić formularz zgłoszeniowy, dostępny na stronie: http://successpoint.pl/biznes-i-technologie-2015#zarej...

Organizator zapewnia materiały konferencyjne, przerwy kawowe oraz dostęp do prezentacji.

Kontakt:

Klaudia Moskała
Specjalista ds. organizacji konferencji
tel. +48 720 911 820
e-mail: klaudia.moskala[at]successpoint.pl

konto usunięte

Temat: Ogłoszenia o konferencjach, szkoleniach i seminariach...


Obrazek

Zdobądź umiejętności analityczne zarówno w zakresie analizy wymagań, modelowania organizacji i procesów (analiza biznesowa), jak i analizy tworzonej aplikacji (analiza systemowa) z użyciem notacji ‪‎UML2‬! Zapisz się na 4-dniowe szkolenie 18 sierpnia w Warszawie i skorzystaj z atrakcyjnej ceny - tylko do piątku, 24 lipca, zapłacisz 1950 PLN zamiast 3400 PLN!

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>> UML2 dla analityków <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<

Aby skorzystać z rabatu na szkolenie, podczas rejestracji podaj hasło "ANA0815". Promocja trwa do 24 lipca 2015 do godz. 23:59. Podane ceny są cenami netto.


Obrazek
Ten post został edytowany przez Autora dnia 23.07.15 o godzinie 11:53



Wyślij zaproszenie do