Jarosław Żeliński

Jarosław Żeliński Analityk i
Projektant Systemów

Temat: Ogłoszenia o konferencjach, szkoleniach i seminariach...

z innych miejsc będą usuwane...
Karolina M.

Karolina M. Owner, saleMordor.pl

Temat: Ogłoszenia o konferencjach, szkoleniach i seminariach...

TEGO NIE MOŻESZ PRZEGAPIĆ!

Szkolenia poprowadzi Jarosław Żeliński:
- Analiza obiektowa i projektowanie logiki oprogramowania z użyciem notacji UML - Warszawa, 29-30.04.2013
- Modelowanie Procesów Biznesowych z użyciem notacji BPMN - Warszawa, 20-21.05.2013
- Dokumentowanie wymagań i zarządzanie nimi: model motywacji biznesowej, Przypadki Użycia i Wymagania w SysML - Warszawa, 10-11.06.2013

UWAGA: Wsparcie po szkoleniu dla uczestników: 60 dni na bezpłatne konsultacje z trenerem w trybie e-learningu!

CZEKAJĄ NA WAS RÓWNIEŻ ATRAKCYJNE RABATY!Karolina M. edytował(a) ten post dnia 03.04.13 o godzinie 14:56

konto usunięte

Temat: Ogłoszenia o konferencjach, szkoleniach i seminariach...

Praktyczne warsztaty zarządzania sobą w czasie z Microsoft® Outlook®

Maksimum efektywności – nowatorskie, praktyczne warsztaty z zarządzania sobą w czasie. Celem wydarzenia jest zdobycie PRAKTYCZNYCH umiejętności w skutecznej realizacji zadań przy użyciu programu Microsoft Outlook 2010.

Program uwzględnia sprawdzone techniki zarządzania sobą w czasie zarówno w przestrzeni zawodowej, jak i prywatnej oraz uczy odzwierciedlania ich w aplikacji Microsoft Outlook. Zagadnienia teoretyczne ograniczone są do minimum – prowadzący kładzie szczególny nacisk na praktykę i indywidualne potrzeby uczestników.

Uczestnik szkolenia, natychmiast po opuszczeniu warsztatu, będzie potrafił wykorzystywać narzędzia istotnie podnoszące jego efektywność, co przełoży się na wzrost jakości jego pracy.

Warsztat jest szczególnie skierowany do osób, które:
- pragną sprawować maksymalną kontrolę nad własnym życiem
- mają problemy z realizacją zadań na czas
- są nieusatysfakcjonowane po szkoleniu o podobnej tematyce, podczas którego nie otrzymały stosownych narzędzi komputerowych

Ćwiczenia:
- Konfiguracja programu Microsoft Outlook do wykorzystania omawianych zagadnień teoretycznych
- Wspólna praca nad realnymi sytuacjami biznesowymi i nauka zapanowania nad nimi

Informacje o szkoleniu: http://sqam.org/zarzadzanie-soba-w-czasie

Kontakt:
Samanta Nawrocka
Kierownik Projektu Szkoleniowego
SQAM Sp z o.o. S.K.
tel. 506 981 945
tel. 22 427 36 57
fax: 22 244 24 59
samanta.nawrocka@sqam.org
Agnieszka Tylska

Agnieszka Tylska organizator eventów

Temat: Ogłoszenia o konferencjach, szkoleniach i seminariach...

Konferencja BPM GigaCon
27września 2012,
Hotel Courtyard by Marriott, Warszawa


Zapraszamy Państwa do aktywnego uczestnictwa w VII edycji konferencji poświęconej modelowaniu procesów biznesowych.

Sprawne funkcjonowanie każdego przedsiębiorstwa, instytucji oraz organizacji zależy od harmonijnego współpracowania zachodzących w nich operacji. Zintegrowany system w firmie pozwala efektywniej wykorzystywać zasoby oraz wygrywać z konkurencją.

Tematyka konferencji :

• projektowanie i analiza procesów
• automatyzacja i optymalizacja procesów biznesowych
• modelowanie procesów biznesowych
• metody opisu procesów
• SOA w organizacji
• notacje BPM
• dobre praktyki (systemy kompleksowo wspierające zarządzanie procesami - przykłady wdrożeń).

Słuchaczom zapewniamy :

Komplet materiałów konferencyjnych oraz przerwę kawową. Wśród uczestników zostaną wylosowane cenne nagrody ufundowane przez wystawców. Wstęp jest bezpłatny.

Kontakt:
Agnieszka Tylska
Specjalista ds. organizacji konferencji

mob. 506 981 910 | fax (22) 244 24 59
e-mail : agnieszka.tylska@software.com.pl

konto usunięte

Temat: Ogłoszenia o konferencjach, szkoleniach i seminariach...


Obrazek


Projektowanie planów ciągłości działania
Business continuity plans
8-9 listopada 2012r., Warszawa


Zapewnianie ciągłości działania organizacji jest najpoważniejszym wyzwaniem w zarządzaniu, wiedza z tego zakresu rozwija się bardzo dynamicznie, specjaliści od tego zagadnienia są coraz bardziej poszukiwani na rynku pracy. Poznanie problematyki zarządzania zapewnianiem ciągłości działania prowadzi do zrozumienia samej istoty funkcjonowania organizacji i głównego wyzwania co do zarządzania nią. Szkolenie przygotowuje do korzystania z wzorców dobrych praktyk z zapewniania ciągłości działania (normy BS 25999, BS 25777), a także ryzyka (ISO 27005, ISO 31000) i bezpieczeństwa (ISO 27001, ISO 27002). Program->

Do udziału w szkoleniu zapraszamy specjalistów i managerów:

- zarządzania ryzykiem
- zarządzania kryzysowego
- zarządzania bezpieczeństwem
- zarządzania ciągłością działania w sektorach: finansowym, przemysłowym i w administracji

Umiejętności, które nabędą uczestnicy szkolenia:

- Umiejętność opisywania procesów biznesowych
- Identyfikowanie ich zagrożeń i podatności
- Wyznaczanie wymagań zapewniania ciągłości
- Definiowanie polityki zapewniania ciągłości działania
- Określanie zakresu dokumentacji planów ciągłości działania
- Projektowanie scenariuszy awaryjnych
- Projektowanie testów scenariuszy i posługiwanie się nimi

Szkolenia ma formę wykładu połączonego z warsztatami. Zagadnienia omawiane są w formie kilkunastominutowego wykładu, po czym następują ćwiczenia. Szkolenie trwa dwa dni. Uczestnicy mają zapewnione przerwy kawowe, lunch, certyfikat i uczestnictwa oraz materiały szkoleniowe.

Możliwość organizacji szkolenia wewnętrznego dedykowanego Państwa firmie.

Rejestracja->

konto usunięte

Temat: Ogłoszenia o konferencjach, szkoleniach i seminariach...

Efektywność przedsiębiorstwa, instytucji czy innej organizacji niezmiennie zależy od zintegrowanych systemów działających wewnątrz firmy. Zachodzące w nich operacje przekładają się bowiem na maksymalizację wykorzystania zasobów i lepszych wyników pracy. Znajomość tematyki BPM pozwoli w przyszłości podjąć właściwe decyzje i działania, usprawnić przepływ informacji czy też szybko zidentyfikować problemy zaistniałe w organizacji.

Cenną wiedzę z zakresu modelowania procesów biznesowych, przedstawią kluczowi gracze na rynku, a wiedzą i doświadczeniem podzielą się eksperci branżowi.

Serdecznie zapraszamy do uczestnictwa konferencji „BPM – efektywne zarządzanie procesami biznesowymi”, która odbędzie się 28 listopada 2012, w Warszawie.

Podczas konferencji zostaną zaprezentowane nowoczesne technologie usprawniające procesy biznesowe zachodzące w przedsiębiorstwach. Omówione zostaną również najważniejsze aspekty związane z tematyką BPM, m. in.:

--> Możliwości upraszczania oraz bardziej elastycznego modelowania procesów (zgodnie z BPMN 2.0), Marek Szelągowski, dynamic BPM
--> Od pomysłu do procesu, Maciej Janiszewski, Sii sp. z o.o.
--> Dojrzałość procesowa polskich organizacji, Łukasz Tartanus i Katarzyna Szołtys, procesowcy.pl i Carrywater Group S.A.
--> Konrad Bajor, Martykon

Konferencja kierowana jest do osób związanych z obszarem/działami IT, w szczególności do:

-> Szefów Działów IT, aplikacji IT oraz zaawansowanych technologii,
-> Prezesów i Członków Zarządu ds. IT,
-> Pełnomocników i Doradców Zarządu,
-> Dyrektorów i Kierowników Technicznych,
-> Kierowników Projektów,
-> Analityków Biznesowych - obszar IT,
-> Administratorów systemów IT,
-> Dyrektorów i Kierowników ds. Ryzyka Operacyjnego,
-> CIO, Dyrektorów i Kierowników IT,
-> Dyrektorów i Kierowników Finansowych,
-> Szefów działów administracyjnych,
-> Kierowników i Menedżerów ds. zakupów,
-> Dyrektorów i Menedżerów ds. rozwoju biznesu

Udział w konferencji jest bezpłatny, wystarczy wypełnić formularz rejestracyjny: http://www.pureconferences.pl/kalendarium/konferencje/...
Uczestnikom konferencji zapewniamy przerwy kawowe oraz komplet materiałów konferencyjnych.

Kontakt:
tel: 22-468-80-72
e-mail: konferencje@pureconferences.pl
www: http://pureconferences.pl

konto usunięte

Temat: Ogłoszenia o konferencjach, szkoleniach i seminariach...

Efektywność przedsiębiorstwa, instytucji czy innej organizacji niezmiennie zależy od zintegrowanych systemów działających wewnątrz firmy. Zachodzące w nich operacje przekładają się bowiem na maksymalizację wykorzystania zasobów i lepszych wyników pracy. Znajomość tematyki BPM pozwoli w przyszłości podjąć właściwe decyzje i działania, usprawnić przepływ informacji czy też szybko zidentyfikować problemy zaistniałe w organizacji.

Cenną wiedzę z zakresu modelowania procesów biznesowych, przedstawią kluczowi gracze na rynku, a wiedzą i doświadczeniem podzielą się eksperci branżowi.

Serdecznie zapraszamy do uczestnictwa konferencji „BPM – efektywne zarządzanie procesami biznesowymi”, która odbędzie się 28 listopada 2012, w Warszawie.

Podczas konferencji zostaną zaprezentowane nowoczesne technologie usprawniające procesy biznesowe zachodzące w przedsiębiorstwach. Omówione zostaną również najważniejsze aspekty związane z tematyką BPM, m. in.:

->> Możliwości upraszczania oraz bardziej elastycznego modelowania procesów (zgodnie z BPMN 2.0) , Marek Szelągowski, dynamic BPM
->> Od pomysłu do procesu, Maciej Janiszewski, Sii sp. z o.o.
->> Dojrzałość procesowa polskich organizacji, Łukasz Tartanus i Katarzyna Szołtys, procesowcy.pl i Carrywater Group S.A.
->> Case study – jak szybko i dużo zaoszczędzić dzięki zmierzeniu kosztów realizacji procesów, Konrad Bajor, Martykon

Konferencja kierowana jest do osób związanych z obszarem/działami IT, w szczególności do:

>> Szefów Działów IT, aplikacji IT oraz zaawansowanych technologii,
>> Prezesów i Członków Zarządu ds. IT,
>> Pełnomocników i Doradców Zarządu,
>> Dyrektorów i Kierowników Technicznych,
>> Kierowników Projektów,
>> Analityków Biznesowych - obszar IT,
>> Administratorów systemów IT,
>> Dyrektorów i Kierowników ds. Ryzyka Operacyjnego,
>> CIO, Dyrektorów i Kierowników IT,
>> Dyrektorów i Kierowników Finansowych,
>> Szefów działów administracyjnych,
>> Kierowników i Menedżerów ds. zakupów,
>> Dyrektorów i Menedżerów ds. rozwoju biznesu


Udział w konferencji jest bezpłatny, wystarczy wypełnić formularz rejestracyjny: http://www.pureconferences.pl/kalendarium/konferencje/...
Uczestnikom konferencji zapewniamy przerwy kawowe oraz komplet materiałów konferencyjnych.

Kontakt:
tel: 22-468-80-72
e-mail:konferencje@pureconferences.pl
www: http://pureconferences.pl
Karolina M.

Karolina M. Owner, saleMordor.pl

Temat: Ogłoszenia o konferencjach, szkoleniach i seminariach...

Karolina M. edytował(a) ten post dnia 07.05.13 o godzinie 12:39
Bogdan Bereza

Bogdan Bereza Informatyk,
specjalista i trener
SQA, psycholog,
kierowni...

Temat: Ogłoszenia o konferencjach, szkoleniach i seminariach...

Witamy,

Przygotowania do pierwszej międzynarodowej konferencji wymagań i analizy w Europie Środkowo-wschodniej Dobre Wymagania posuwają się rześko do przodu:

Misja i cel
Program
Miejsce
Uczestnicy
Prelegenci
Sponsorzy i organizacje

Chcemy, aby nas było więcej!

Jeśli Cię to interesuje - zapraszamy! Prosimy przysłać propozycję prezentacji, a może zostać jednym z wystawców? Można też poprzeć konferencję, rozpowszechniając informację o niej wśród zatrudnionych lub członków organizacji. Prosimy o e-mail do konferencja@wymagania.org.pl.

Serdecznie pozdrawiam, Bogdan

-- W imieniu Rady Programowej Ta wypowiedź została przeniesiona dnia 06.12.2012 o godzinie 22:06 z tematu "Dobre Wymagania 18-19 kwietnia 2013"
Karolina M.

Karolina M. Owner, saleMordor.pl

Temat: Ogłoszenia o konferencjach, szkoleniach i seminariach...

*** ZAOSZCZĘDŹ W NOWYM ROKU ***

Zapraszamy na cykl trzech szkoleń: "Praktyka Analizy Biznesowej i Projektowania Systemów Obiektowych" prowadzonych przez Jarosława Żelińskiego:
1. Analiza biznesowa: modelowanie procesów biznesowych i notacja BPMN
2. Dokumentowanie wymagań i zarządzanie nimi: model motywacji biznesowej, Przypadki Użycia i Wymagania w SysML
3. Analiza obiektowa i projektowanie logiki oprogramowania z użyciem notacji UML

Zapisując się na cały cykl zaoszczędzisz 900 PLN!

Co zyskujesz dodatkowo?
- wsparcie po szkoleniu dla uczestników: 60 dni na bezpłatne konsultacje z trenerem w trybie e-learningu.
- 3 książki związane z tematyką szkoleń
- po ukończeniu całego kursu każdy uczestnik otrzymuje certyfikat "ANALITYK PROCESÓW BIZNESOWYCH"!

Kontakt:
tel: 794 930 124
e-mail: biuro@eduFuturo.pl
Justyna C.

Justyna C. Event Marketing
Specialist

Temat: Ogłoszenia o konferencjach, szkoleniach i seminariach...

BPM GigaCon – Modelowanie procesów biznesowych – 19.03.2013 Warszawa

Serdecznie zapraszamy do uczestnictwa w VII edycji bezpłatnej Konferencji BPM GigaCon – Modelowanie Procesów Biznesowych!
Już 19 marca 2013 w Warszawie będzie można dowiedzieć się jak usprawnić funkcjonowanie każdego przedsiębiorstwa, instytucji czy organizacji poprzez wykorzystanie umiejętności i narzędzi z modelowania procesów biznesowych, prezentowanych podczas naszej konferencji.

Zakres tematyczny spotkania obejmuje:

- projektowanie procesów
- analiza procesów
- automatyzacja procesów biznesowych
- optymalizacja procesów biznesowych
- modelowanie procesów biznesowych
- metody opisu procesów
- SOA w organizacji
- notacje BPM
- dobre praktyki (systemy kompleksowo wspierające zarządzanie procesami – przykłady wdrożeń)

Konferencja kierowana jest do:
osób decydujących o sposobie funkcjonowania przedsiębiorstwa, odpowiedzialnych za zarządzanie zmianami, dobór rozwiązań i technologii służących optymalizacji procesów zachodzących w organizacjach

Uczestnikom konferencji zapewniamy komplet materiałów konferencyjnych, przerwy kawowe, możliwość uczestniczenia w wybranych sesjach wykładowych.
Ponadto każdy uczestnik konferencji otrzyma ufundowany przez firmę BAMT kupon rabatowy 10% na cykl szkoleń BPMN.

Więcej informacji na stronie: http://gigacon.org/bpm_warszawa/2013

Firmy zainteresowane promocją rozwiązań podczas konferencji zapraszam do kontaktu:

Justyna Cieślak
Koordynator Projektu
justyna.cieślak@software.com.pl
22 427 36 85Justyna C. edytował(a) ten post dnia 08.02.13 o godzinie 09:31
Anna Zaniewska

Anna Zaniewska Conference
Coordinator, SW
Konferencje

Temat: Ogłoszenia o konferencjach, szkoleniach i seminariach...


Obrazek


Cloud computing GigaCon – 21 marca, Kraków, Hotel Andel's.

Jeśli chcą Państwo odkryć zalety chmury – optymalizację kosztów, szybkość wdrożenia i elastyczność rozwiązań IT – zapraszamy na bezpłatną konferencję, poświęconą rozwiązaniom chmurowym.

Niektóre tematy wykładów to:

- Chmura – szansa czy zagrożenie? Obraz rynku cloud computing w Polsce - Paweł Olszynka (PMR Consulting)

- Przetarg na system w technologii chmurowej - na co zwrócić uwagę? - dr Krzysztof Atłasiewicz (Centrum Doradztwa w Informatyce i Zarządzaniu)

- Prawo a Cloud Computing , czyli zanim zabłądzisz w Chmurze - ryzyko cloud computingu, ochrona informacji, istotne postanowienia umowy/regulaminu - Adam Werner (Adam Werner Kancelaria Radcy Prawnego)

- Cloud Computing – czy takie rozwiązania są dla mojej firmy? - wykład firmy Sekwencja.

- Zaawansowane mechanizmy wyszukiwawcze dla platform chmurowych - Martin Karwiński (Niezależny ekspert)

Udział w wydarzeniach jest BEZPŁATNY , wystarczy wcześniejsza rejestracja na stronie wydarzenia:

http://gigacon.org/cloudcomputing/krakow/2013

Uczestnikom zapewniamy: komplet materiałów konferencyjnych, przerwę kawową, możliwość uczestniczenia w wybranych wykładach.

Serdecznie zapraszamy.

Kontakt:
Anna Zaniewska
SW Konferencje Sp. z o.o. Sp. komandytowa
ul. Bokserska 1,
02-682 Warszawa
tel. 22 4273679
anna.zaniewska@software.com.pl
http://gigacon.org
Anna Zaniewska

Anna Zaniewska Conference
Coordinator, SW
Konferencje

Temat: Ogłoszenia o konferencjach, szkoleniach i seminariach...


Obrazek


Bezpłatna konferencja Systemy dla przedsiębiorstw GigaCon - 26 marca 2013, Kraków, Park Inn by Radisson.

Szanowni Państwo,

zapraszamy na przegląd dostępnych na rynku informatycznym produktów, niezbędnych do efektywnego funkcjonowania oraz nowoczesnego zarządzania przedsiębiorstwem i instytucją.

Niektóre tematy wykładów to:

- Jak dobrać system informatyczny do firmy? - wykład firmy Sekwencja

- Zintegrowany system klasy ERP w zarządzaniu firmą na podstawie rozwiązania XYZ, czyli jak odpowiadać na potrzeby rynku - (ZETO Opole)

- Nowoczesne środowisko IT szansą twojej firmy - (Capgemini Polska)

-Co-working zorientowany na rezultaty – projektowanie systemów motywacyjno-rozwojowych - (MKG Consulting)

- Czy już czas na PLM? Efektywny wybór i wdrożenie rozwiązań wspomagających zarządzanie cyklem życia produktu - (Centrum Doradztwa w Informatyce i Zarządzaniu)

- Oprogramowanie jako przedmiot umowy licencyjnej - (Kancelaria Radcy Prawnego Marzena Sarapata)

Udział w wydarzeniu jest BEZPŁATNY , wystarczy wcześniejsza rejestracja na stronie wydarzenia:

http://gigacon.org/sdp/krakow

Wśród uczestników wydarzenia rozlosujemy nagrody , m.in. książki, ufundowane przez grupę wydawniczą HELION.

Uczestnikom zapewniamy: komplet materiałów konferencyjnych, przerwę kawową, możliwość uczestniczenia w wybranych wykładach.

Serdecznie zapraszamy.

Kontakt:
Anna Zaniewska
SW Konferencje Sp. z o.o. Sp. komandytowa
ul. Bokserska 1,
02-682 Warszawa
tel. 22 4273679
anna.zaniewska@software.com.pl
http://gigacon.org
Zbigniew Fałek

Zbigniew Fałek Dyrektor Generalny

Temat: Ogłoszenia o konferencjach, szkoleniach i seminariach...

FALCOM Doradztwo Gospodarcze zaprasza na certyfikowane szkolenie Prognozowanie sprzedaży i finansów przedsiębiorstwa z oprogramowaniem Time Series Analysis oraz pakietem arkuszy Excel w cenie.

Szczegóły dotyczące szkolenia znajdują się tutaj: http://www.falcom.pl/prognozowanie_sprzedazy_i_finanso...

Najbliższy termin: 19-20 września 2013 r. Warszawa, Hotel Marriott.


Obrazek


Informacje na temat pozostałych szkoleń: http://www.falcom.pl/index.php?go=szkoleniaTen post został edytowany przez Autora dnia 03.06.13 o godzinie 17:42
Justyna Zajdel

Justyna Zajdel Copywriter, Copy360

Temat: Ogłoszenia o konferencjach, szkoleniach i seminariach...

Jesteś freelancerem/właścicielem firmy i chcesz mieć więcej klientów?

BIÓRO uruchamia cykl szkoleń pod hasłem

--- SIŁOWNIA KOMPETENCJI ---

Spotkania przeznaczone są dla tych, którzy chcą:
- poszerzyć wiedzę
- pracować efektywniej
- mieć więcej klientów
- i nie umrzeć z przepracowania...

Dlaczego SIŁOWNIA?

Na nasze szkolenia przychodzisz jak na siłownię lub do szkoły tańca – kupujesz karnet i przychodzisz wtedy, kiedy odbywają się interesujące Cię zajęcia. Chyba możesz poświęcić 2 godziny po pracy na to, żeby później pracować efektywniej?

Dlaczego KOMPETENCJI?

Nasze szkolenia dostarczają zarówno teoretyczną wiedzę, jaki i praktyczne umiejętności, które powinieneś posiadać, prowadząc własną działalność. Od nich zależy Twój sukces.

Każde szkolenie składa się z kilku spotkań. Możesz przyjść na wszystkie spotkania lub tylko na jedno. Należy jednak swój udział potwierdzić.

Pamiętaj! Tak samo jak nie wyrzeźbisz sylwetki podczas jednej wizyty na siłowni, nie nauczysz się robić dobrego wrażenia na klientach po jednym spotkaniu szkoleniowym.

Przyjdź do SIŁOWNI KOMPETENCJI, by rzeźbić swoje umiejętności biznesowe!

===
TERMINY SZKOLEŃ
===

I TYDZIEŃ:

8 kwietnia (poniedziałek) - 18:30 - 20:30
COPYWRITING: Mailing - jak pisać, co pisać i do kogo pisać?
Prowadząca: Anna Piwowarska

http://silowniakompetencji.ezapisy.pl/1copywriting

11 kwietnia (czwartek) - 18:30 - 20:30
AUTOPREZENTACJA: Czy zawsze mówisz to, co chcesz powiedzieć? - komunikacja werbalna, sztuka argumentowania i perswazji
Prowadząca: Izabela Skrypuch/ WOKAliza

http://silowniakompetencji.ezapisy.pl/2autoprezentacja

II TYDZIEŃ:

15 kwietnia (poniedziałek) - 18:30 - 20:30
KOMUNIKACJA: Jak przeprowadzić skuteczną rozmowę handlową z klientem?
Prowadząca: Karolina Nikorowska, CoachingSpace

http://silowniakompetencji.ezapisy.pl/1komunikacja

17 kwietnia (środa) - 18:30 - 20:30
NETWORKING: Podstawy networkingu: jak się przygotować (mowa w windzie)?
Prowadzący: Bartłomiej Piotrowski/ Świstak/ freelancer

http://silowniakompetencji.ezapisy.pl/2networking

18 kwietnia (czwartek) - 18:30 - 20:30
AUTOPREZENTACJA: Jak być sobą i nie zwariować, czyli wszystko o wykorzystywaniu swoich atutów.
Prowadząca: Izabela Skrypuch/ WOKAliza

http://silowniakompetencji.ezapisy.pl/1autoprezentacja

III TYDZIEŃ:

22 kwietnia (poniedziałek) - 18:30 - 20:30
COPYWRITING: Jak pisać o sobie i o swojej firmie?
Prowadząca: Anna Piwowarska

http://silowniakompetencji.ezapisy.pl/2copywriting

24 kwietnia (środa) - 18:30 - 20:30
ZARZĄDZANIE: Jak zaplanować strategię własnego sukcesu
Prowadzący: Tomasz Tryczyński/ StuGO

http://silowniakompetencji.ezapisy.pl/1zarzadzanie

25 kwietnia (czwartek) – 18.30 – 20.30
KONTAKTY Z MEDIAMI: Formy współpracy z mediami, przygotowywanie materiałów i spotkań dla mediów. Najczęściej popełniane błędy w kontaktach z mediami
Prowadząca: Nikko Biernacka

http://silowniakompetencji.ezapisy.pl/1kontakty

Szczegółowy opis szkoleń oraz informacje na temat trenerów znaleźć można na stronie http://silowniakompetencji.ezapisy.pl/

Daty kolejnych szkoleń ukażą się już wkrótce. Program może ulec zmianie. Obowiązuje rezerwacja za pomocą http://silowniakompetencji.ezapisy.pl/

===
DOSTĘPNE KARNETY
===

Karnet 1 spotkanie = 50 zł
Karnet 5 spotkań = 250 zł - 5% rabatu = 237 zł
Karnet 10 spotkań = 500 - 10 % rabatu = 450 zł
Podane ceny są kwotami netto.

KARNETY DOSTĘPNE NA: http://silowniakompetencji.ezapisy.pl

Jeśli natomiast spodoba Ci się BIÓRO, mamy do wynajęcia BIURKA w coworkingu i SALĘ SZKOLENIOWĄ, szczegóły http://www.bioro.pl/index.php/oferta

===
MIEJSCE
===
BIÓRO coworking inaczej
ul. Dietla 97/9a
31-031 Kraków
http://bioro.pl
http://facebook.com/biorokrakow

===
OSOBA KONTAKTOWA
===
Justyna Zajdel /koordynator szkoleń
justyna@bioro.pl
tel. 607 471 179

===
PATRONI MEDIALNI
===

Coaching Space http://www.coachingspace.pl/

Don't Panic Polska http://www.dontpaniconline.pl/

Krakoff.pl http://krakoff.pl/

Nieznany Kraków http://nieznanykrakow.com/

Przejdź na swoje http://www.przejdznaswoje.pl/

Studentnews.pl http://www.studentnews.pl/

Kalendarz, zapisy, dodatkowe informacje na stronie http://bioro.pl.
Joanna J.

Joanna J. Recepcjonistka,
Maxus Global

Temat: Ogłoszenia o konferencjach, szkoleniach i seminariach...

"Unified Communications - systemy ujednolicenia platformy komunikacji w przedsiębiorstwie"
23 maja 2013r., Warszawa


Jak połączyć istniejące systemy i narzędzia by maksymalnie wykorzystać zasoby?
Jak uniknąć kłopotów związanych z zagubieniem się pracownika w gąszczu informacji?


Unified Communications to platforma komunikacji, która doskonale sprawdza się w instytucjach z rozbudowaną siecią pracowników, firmach z mobilną siecią sprzedaży, towarzystwach ubezpieczeniowych, bankach oraz innych przedsiębiorstwach wielodziałowych.

Rozwiązanie to niesie za sobą szereg korzyści zarówno finansowych - w postaci redukcji kosztów jak i organizacyjnych. Dzięki zunifikowanej komunikacji możliwa jest szybka i sprawna wymiana informacji oraz większa skuteczność i mobilność pracowników.

SERDECZNIE ZAPRASZAMY!!!

Strona konferencji: http://www.multitrain.pl/home/kalendarium/9-05-2013-un...

Partnerzy konferencji:

- Jabra
- Veracom

Proponowana tematyka:

- rozwiązania usprawniające komunikację
- infrastruktura i platformy komunikacyjne
- komunikacja "w chmurze"
- zarządzanie usługami
- systemy pracy grupowej (systemy wideokonferencyjne)
- ochrona przed wyciekiem istotnych danych
- rozwiązania contact center
- rozwiązania nowoczesnej komunikacji głosowej
- rozwiązania sprzętowe i akcesoria

Na konferencję zapraszamy:

- Kadrę zarządzającą pracownikami, korzystającymi z technologii informatycznych
- Dyrektorów/Kierowników działów marketingu, sprzedaży
- Kierowników działów obsługi klienta, call center, kierowników serwisów, infolinii, helpdesków
- Kierowników działów komunikacji oraz osoby odpowiedzialne za zarządzanie wiedzą i przepływ informacji w firmie
- Osoby odpowiedzialne za automatyzację i optymalizację procesów biznesowych
- Dyrektorów/kierowników działów IT,
- Dyrektorów/Kierowników działów HR/Personalnych
- Kierowników działów Integracji systemów
- Kierowników projektów
- Osoby odpowiedzialne za politykę pracy zdalnej

Każdy z uczestników w ramach udziału w konferencji otrzymuje materiały konferencyjne, dostęp do prezentacji (po zakończeniu konferencji) oraz certyfikat potwierdzający uczestnictwo w konferencji.

Udział w konferencji dla ww. osób jest BEZPŁATNY*.

*Udział jest płatny wyłącznie dla przedstawicieli dostawców usług, rozwiązań informatycznych oraz technologicznych - opłata za osobę w konferencji wynosi 1000 zł + 23% VAT.
Ze względu na ograniczoną liczbę miejsc zastrzegamy sobie prawo do odmowy przyjęcia zgłoszenia przedstawicieli wyżej wymienionych firm.

Kontakt:
Agnieszka Różnicka
Koordynator Projektu
mail: agnieszka.roznicka@multitrain.pl
tel. 721 729 134
Karolina M.

Karolina M. Owner, saleMordor.pl

Temat: Ogłoszenia o konferencjach, szkoleniach i seminariach...

OSTATNIA EDYCJA przed wakacjami!

Analiza biznesowa: modelowanie procesów biznesowych i notacja BPMN

Miejsce: Warszawa (ul. Jana Pawła II 27)
Termin: 20-21 maja 2013
Cena netto: 2600 PLN (zapoznaj się z rabatami!)

ZAPRASZAMY!
biuro@eduFuturo.pl
(+48) 794 930 124
Patrycja B.

Patrycja B. Specjalista ds.
sprzedaży i
marketingu, AION Sp.
z o.o.

Temat: Ogłoszenia o konferencjach, szkoleniach i seminariach...

ZAPROSZENIE DO UDZIAŁU W WARSZTATACH Z CYKLU

Obrazek


ORGANIZOWANYCH PRZEZ AION

Ubiegłoroczne spotkanie z Larrym Goldbergiem potwierdziło, że problematyka modeli decyzyjnych - choć niezwykle użyteczna w pracy analityka biznesowego - jest jeszcze w Polsce stosunkowo mało znana. W związku z licznymi prośbami, jakie napłynęły do nas po ubiegłorocznym wydarzeniu, mamy zaszczyt raz jeszcze zaprosić Państwa do udziału w międzynarodowych warsztatach z cyklu Business Analyst forum: ‘Making Decisions Right’, które odbędą się 24-25.06.13. w Warszawie.

Organizatorem spotkania jest AION, firma doradczo – szkoleniowa specjalizująca się w dostarczaniu wiedzy i rozwiązań z zakresu analizy biznesowej oraz systemowej.

Celem warsztatów jest przedstawienie koncepcji modelu decyzyjnego oraz podejścia do jego wytwarzania w ramach kompleksowego procesu analitycznego.

Problematyka warsztatów:
Model decyzyjny jest niezwykle skuteczną i efektywną techniką uzyskiwania, organizowania, zarządzania oraz testowania reguł biznesowych oraz logiki biznesowej w sposób jednoznaczny oraz przy minimalnym zaangażowaniu IT. Dzięki temu można ją uznać za prawdziwie biznesową a nie informatyczną technikę. Jednocześnie, model decyzyjny wprowadza bardzo wysoki stopień strukturalizacji reguł biznesowych oraz logiki biznesowej, uwzględniającej również poziomy normalizacji zbliżone do metod znanych z koncepcji modeli relacyjnych. Uzyskane w ten sposób produkty cechują się wysoką czytelnością oraz łatwością pielęgnacji.

Prowadzący:

Obrazek


Larry Goldberg jest Członkiem Zarządu Knowledge Partners International – światowego lidera w świadczeniu usług doradczych i szkoleniowych z zakresu reguł biznesowych. Organizacja ta została utworzona w 1996 przez Barbarę von Halle, należącą do pionierów koncepcji reguł biznesowych. Larry ponad trzydziestoletnie doświadczenie budował poprzez współpracę z międzynarodowymi organizacjami, specjalizując się w opracowywaniu technologii i aplikacji opartych o reguły biznesowe. Jako architekt odgrywał kluczową rolę w wielu komercyjnych projektach realizowanych w takich obszarach jak opieka medyczna, łańcuchy dostaw oraz ubezpieczenia.

Swoje doświadczenia praktyczne opisuje w książkach i artykułach naukowych. Jest współautorem wielu publikacji, m.in.: The Decision Model: A Business Logic Framework linking Business and Technology i The Business Rule Revolution: Running the Business the Right Way. Wykład zostanie poprowadzony przez współautora metodyki Larry’ego Goldberga.

Miejsce spotkania:
The Westin Warsaw Hotel
ul. Jana Pawła II 21
00-854 Warszawa

Więcej informacji o programie warsztatów, prelegencie i organizatorze można uzyskać na stronie http://www.analystforum.com.pl lub kontaktując się bezpośrednio z organizatorem (e-mail: aion@aion.com.pl, tel. +48 71 725 79 33).

Serdecznie zapraszam na Warsztaty !
Zbigniew Fałek

Zbigniew Fałek Dyrektor Generalny

Temat: Ogłoszenia o konferencjach, szkoleniach i seminariach...

FALCOM Doradztwo Gospodarcze zaprasza na certyfikowane szkolenie Prognozowanie sprzedaży i finansów przedsiębiorstwa z oprogramowaniem Time Series Analysis oraz pakietem arkuszy Excel w cenie.

Szczegóły dotyczące szkolenia znajdują się tutaj: http://www.falcom.pl/prognozowanie_sprzedazy_i_finanso...

Najbliższy termin: 19-20 września 2013 r. Warszawa, Hotel Marriott.


Obrazek


Informacje na temat pozostałych szkoleń: http://www.falcom.pl/index.php?go=szkolenia
Patrycja B.

Patrycja B. Specjalista ds.
sprzedaży i
marketingu, AION Sp.
z o.o.

Temat: Ogłoszenia o konferencjach, szkoleniach i seminariach...

Miło mi poinformować, że wychodząc naprzeciw oczekiwaniom klientów i dostosowując się do zmian zachodzących na rynku, firma AION Sp. z o.o. już w październiku 2013r uruchamia pierwszą edycję studium podyplomowego Business Analyst Academy skierowanego dla analityków biznesowych.

Studium Podyplomowe Business Analyst Academy (BAA) ma na celu wykształcenie u słuchaczy podstawowych umiejętności w najczęściej obecnie wykorzysty¬wanych obszarach pracy analityka biznesowego, a także przekazanie wiedzy z zakresu rekomendowanych przez International Institute of Business Analysis praktyk analitycznych, opisanych w Business Analysis Body of Knowledge (BABOK) 2.0.

Materiał omawiany w trakcie zajęć będzie prezentowany w kontekście idei architektury korporacyjnej, dzięki czemu omawiane techniki będą osadzone w jednym, spójnym kontekście. Pozwoli to słuchaczom na zrozumienie zależności łączących artefakty opisujące różne poziomy funkcjonowania organizacji (strategia, model biznesowy, architektura biznesowa, IT) i późniejsze stosowanie poznanych technik w sposób ułatwiający ich rozszerzanie na nowe obszary.

Integralnym celem Studium jest także przygotowanie uczestników od strony merytorycznej do egzaminów IIBA CCBA oraz CBAP.

Więcej informacji o studium BAA na stronie: http://www.aion.com.pl/business-analyst-academy.html

Serdecznie zapraszamy!

Obrazek



Wyślij zaproszenie do