Temat: Przyjęcie pozostałych środków trwałych
Prowadzę gospodarkę majątku trwałego w jednostce budżetowej,i mam pytanie dotyczące dokumentacji przyjęcia sprzętu.
a mianowicie, wszystkie przedmioty zakupione przez jednostkę są podzielone i przyjmowane na:
środki trwałe - powyżej 3.500 zł
pozostałe ś.tr. - 300-3.500 zł
wyposażenie - do 300zł , i dokumentem przyjęcia dla wszystkich było "OT- przyjęcie środka trwałego" , natomiast jakiś czas temu szefowa, kazała zmienić dokument dla pozostałych ś.tr. i wyposażenia , na "Kartę Wyposażenia" i tak to funkcjonowało.
Wczoraj dostała e-maila od firmy, u której zakupiliśmy program księgowy ( prosiliśmy o zmiany w wydruku ), że po konsultacji z jakims ekspertem od ś.trwałych, nie istnieje pojęcie przedmiot nietrwały i jeśli robimy przyjęcie środków trwałych , zarówno tych niskocennych ( zwanych tez wyposażeniem ), jak i normalnych powinniśmy wystawić dokument OT .
I moje pytanie, czy funkcjonuje jeden dokument OT, do wszystkich przedmiotów, czy jest również dokument jak Karta Wyposażenie ( może pod inną nazwa, bo tą wymyśliła moja szefowa ) ???