konto usunięte

Temat: Pytanie dot. organizacji obozu

Witam wszystkich bardzo serdecznie!
Na początek krótko o mnie: jestem trenerem koszykówki, który wraz z innym kolegą po fachu planuje zorganizować zimą obóz koszykarski w jednym z Centralnych Ośródków Przygotowań Olimpijskich. Swoją ofertę kierujemy do koszykarzy do lat 17 i mniej.

Nie planujemy zyskać na tym, na co dzień pracujemy w klubach, jeden z nas ma własną działalność gospodarczą. Robimy to dla czystej przyjemności i uważamy się za trenerów "z powołania".

Jako, że uważam osoby obecne tutaj za najbardziej zorientowane w temacie (jeden księgowy nie może wiedzieć wszystkiego, tu jest Was więcej!) mam kilka pytań. Jestem bardzo zobowiązany za wszelkie odpowiedzi i rady. Zachęcam do dodania mnie do znajomych w celu nawiązania kontaktu osobistego.

1. Chciałbym, aby koszt obozu był zbliżony do kosztów poniesionych za sprawą noclegu, wyżywienia, transportu, sprzętu itd. Jak wyglądają w tej sytuacji podatki, koszty?

2. Czy lepiej opłaca się wykupić ubezpiecznie grupowe, czy też kazać każdemu uczestnikowi podpisać, że ma ubezpieczyć się we własnym zakresie?

3. Czy muszę ubiegać się o jakiekolwiek pozwolenia w różnych urzędach? Nadmienię, iż wszystko chcę zorganizować w jednym z Centralnych Ośródków Przygotowań Olimpijskich w Polsce. Nie ma tu mowy o noclegu w nieprofesjonalnych warunkach. (takie obiekty gwarantują opiekę medyczną)

Pozdrawiam serdecznie!