Magdalena Brudzyńska

Magdalena Brudzyńska TÜV NORD Polska Sp.
z o. o.

Temat: SZKOLENIA, SEMINARIA, KONFERENCJE

TÜV NORD Polska Sp. z o.o.
ma przyjemność zaprosić Państwa na cztery szkolenia organizowane w najbliższych tygodniach:

"AUDITOR WEWNĘTRZNY SYSTEMU ZARZĄDZANIA JAKOŚCIĄ wg ISO 9001"
TERMIN: 13-15 czerwca 2012r
MIEJSCE: Warszawa

"AUDITOR WEWNĘTRZNY SYSTEMU ZARZĄDZANIA ŚRODOWISKIEM wg ISO 14001"
TERMIN: 13-15 czerwca 2012r
MIEJSCE: Warszawa

"AUDITOR WEWNĘTRZNY ZINTEGROWANEGO SYSTEMU ZARZĄDZANIA wg ISO 9001, ISO 14001 oraz PN-N 18001"
TERMIN: 19-22 czerwca 2012r
MIEJSCE: Warszawa

"AUDITOR WEWNĘTRZNY SYSTEMU ZARZĄDZANIA BEZPIECZEŃSTWEM INFORMACJI wg ISO 27001"
TERMIN: 25-27 czerwca 2012r
MIEJSCE: Warszawa

Ze względu na duże zainteresowanie prosimy o szybką decyzje.
Zostały ostatnie wolne miejsca.

Szczegółowych informacji udziela:
Magdalena Brudzyńska
22/ 629 02 97
m.brudzynska@tuv-nord.pl

Zapraszam również do zapoznania się ze szczegółowym zakresem działalności firmy
TÜV NORD Polska Sp. z o.o. na stronie internetowej: http://www.tuv-nord.pl

Kamila G.

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora
Iza Mazur

Iza Mazur Kadra Zarządzająca

Temat: SZKOLENIA, SEMINARIA, KONFERENCJE


Obrazek


Wszystkich zainteresowanych pełnomocników ISO i audytorów wewnętrznych zapraszamy na najbliższe terminy szkoleń:


Obrazek

Pełnomocnik i Audytor SZJ ISO 9001
02-03 lipca 2012


Obrazek

Pełnomocnik i Audytor SZJ ISO 9001
21-22 czerwca 2012


Obrazek

Pełnomocnik i Audytor SZBI ISO 27001
01-02 sierpnia 2012

Cele zabezpieczeń i zabezpieczenia SZBI wg Zał. A normy ISO 27001
03 sierpnia 2012


Obrazek

Pełnomocnik i Audytor SZBHP OHSAS 18001 (PN-N 18001)
28-29 czerwca 2012


Obrazek

Kierownik Laboratorium i Audytor SZJ ISO 17025
18-20 czerwca 2012

Pełnomocnik i Audytor ZSZ ISO 9001 i ISO 14001
25-27 czerwca 2012

Pełnomocnik i Audytor ZSZ ISO 9001 i OHSAS 18001
18-20 czerwca 2012

Pełnomocnik i Audytor ZSZ ISO 9001, ISO 14001 i OHSAS 18001
09-12 lipca 2012

Kalendarz szkoleń

WIĘCEJ NA http://IKMJ.COM

Temat: SZKOLENIA, SEMINARIA, KONFERENCJE


Obrazek


Kontakt:
Maria Tarnowska - Kierownik ds. szkoleń
maria.tarnowska@incert.pl
Tel. Biuro: 91 4694 553
Gadu Gadu: 3406454

Auditor Wewnętrzny Systemu Zarządzania Bezpieczeństwem Żywności wg normy ISO 22000 / HACCP

Profil uczestników: Szkolenie kierowane jest do auditorów wewnętrznych oraz kandydatów na auditorów wewnętrznych systemu zarządzania bezpieczeństwem żywności.

Termin szkolenia: 07-08 lipca 2012 r.
Miejsce: Kraków


Czas trwania: 16 godzin (2 dni)

Prowadzący: Doświadczony trener/konsultant i jednocześnie czynny auditor międzynarodowej jednostki certyfikującej.

Forma szkolenia: wykłady/ćwiczenia

Cena: 600 zł netto plus 23 % VAT (738 zł brutto)
Specjalna cena dla Studentów: 350 zł brutto!
(studiów dziennych, zaocznych, podyplomowych, doktoranckich ZNIŻKI GRUPOWE: 5% zgłoszenie 2-3 osób, 10% zgłoszenie 4-5 osób, ceny negocjowane w wypadku zgłoszenia powyżej 5 osób)


W cenę wliczono:
profesjonalne materiały szkoleniowe,
dostęp do norm Międzynarodowej Organizacji Normalizacyjnej ISO,
gwarancję jakości,
poczęstunek kawowy,
po zdaniu testu kończącego szkolenie uzyskanie prestiżowych certyfikatów firmy INCERT oraz akredytowanej jednostki certyfikującej,
wysoko cenione na rynku kwalifikacje Auditora Wewnętrznego Systemu Zarządzania Bezpieczeństwem Żywności wg normy ISO 22000/HACCP,
rabat na następne szkolenia firmy INCERT w wysokości 10%.

Program szkolenia:
1.Wprowadzenie w tematykę zarządzania bezpieczeństwem żywności wg normy ISO 22000:2005 oraz systemu HACCP wg Codex Alimentarius.
2.Najważniejsze aspekty dotyczące jakości produkowanej żywności.
3.Wymagania Dobrej Praktyki Produkcyjnej i Higienicznej (GMP/GHP) przy produkcji i dystrybucji żywności.
4.Regulacje prawa żywnościowego Polski i UE
5.Struktura i koncepcja normy ISO 22000:2005 oraz Codex Alimentarius.
6.Wymogi dokumentacji systemowej (procedury, zapisy).
7.Istota i cel przeprowadzania auditów. Omówienie normy ISO 19011.
8.Organizowanie i przebieg auditu wewnętrznego.
9.Sylwetka auditora (postawa osobista, zasady etyczne).
10.Procedury dotyczące auditów wewnętrznych.
11.Opracowanie planu auditu.
12.Opracowanie listy pytań kontrolnych.
13.Podstawy logiki - stwierdzanie faktów i formułowanie wniosków.
14.Stwierdzenie niezgodności - prawidłowe formułowanie niezgodności, dowodu, przyporządkowanie niezgodności do punktu normy.
15.Spotkanie zamykające i raport z auditu – umiejętność przeprowadzenie spotkania.
16.Działania korygujące - opracowanie zakresu i weryfikacja działań korygujących.
http://incert.pl/p_szkolenie_45_.html

Pełnomocnik ds. Systemu Zarządzania Jakością wg ISO 9001

Profil uczestników: Szkolenie kierowane jest do pełnomocników oraz kandydatów na pełnomocników systemu zarządzania jakością.

Termin szkolenia: 30.06 - 01.07.2012 r.
Miejsce: Kraków


Czas trwania: 16 godzin (2 dni)

Prowadzący: Doświadczony trener/konsultant i jednocześnie czynny auditor międzynarodowej jednostki certyfikującej.

Forma szkolenia: wykłady/ćwiczenia

Cena: 550 zł netto plus 23 % VAT (676,50 zł brutto)
Specjalna cena dla Studentów: 350 zł brutto!
(studiów dziennych, zaocznych, podyplomowych, doktoranckich ZNIŻKI GRUPOWE: 5% zgłoszenie 2-3 osób, 10% zgłoszenie 4-5 osób, ceny negocjowane w wypadku zgłoszenia powyżej 5 osób)


W cenę wliczono:

profesjonalne materiały szkoleniowe,
dostęp do norm Międzynarodowej Organizacji Normalizacyjnej ISO,
gwarancję jakości,
poczęstunek kawowy,
po zdaniu testu kończącego szkolenie uzyskanie prestiżowych certyfikatów firmy INCERT oraz akredytowanej jednostki certyfikującej,
wysoko cenione na rynku kwalifikacje Pełnomocnika ds. Systemu Zarządzania Jakością
rabat na następne szkolenia firmy INCERT w wysokości 10%.

Program szkolenia:

1.Wprowadzenie i główne założenia zarządzania jakością.
2.8 zasad systemu zarządzania.
3.Planowanie systemu zarządzania jakością.
4.Wdrażanie systemu zarządzania jakością zgodnie z cyklem PDCA
5.Weryfikacja systemu zarządzania jakością.
6.Doskonalenie systemu zarządzania jakością
7.Rola Pełnomocnika na etapie planowania, wdrażania, weryfikacji i doskonalenia systemu.
8.Polityka jakości oraz jej realizacja poprzez wizję, misję, strategie i cele przedsiębiorstwa.
9.Wymagania normy ISO 9001:2000 / ISO 9001:2008.
10.Dokumentacja systemu zarządzania jakością.
11.Zasady auditowania.
12.Certyfikacja Systemu Zarządzania.
http://incert.pl/p_szkolenie_33_.html
Izabela Majewska

Izabela Majewska Kierownik
biura/Asystent
Zarządu

Temat: SZKOLENIA, SEMINARIA, KONFERENCJE

Serdecznie zapraszam na seminarium szkoleniowe Komisji Auditorów Klubu POLSKIE FORUM ISO 9000

"Doskonalenie procesu auditowania - 10; Auditowanie ciągłej poprawy",

które planowane jest w dn. 11-13.07.2012 r. w Centrum Konferencyjno – Wypoczynkowo – Żeglarskim GALION ul. Stogi 20, 80-642 Gdańsk-Górki Zachodnie.

Karta zgłoszeniowa i informator wraz z cennikiem znajdują się pod adresem http://www.pfiso9000.pl/

Uwagi:
1. Dla Członków Klubów obowiązuje preferencyjna opłata za seminarium tylko przy opłaconych składkach członkowskich za 2012 r.
2. Rezygnacja ze zgłoszenia na seminarium po 18 czerwca br. wiąże się z kosztami w wysokości 75%
3. Istnieje możliwość przyjazdu z osobą towarzyszącą. W tym przypadku proszę o bezpośredni kontakt ze mną tel. 22 46 45 503, fax 22 46 45 556, mail: pfiso@pfiso9000.pl,
4. Z dworca kolejowego Gdańsk Główny odjeżdża autobus nr 111 (http://ztm.trojmiasto.pl/rozklady/linia-111.html . Należy wysiąść na przystanku „Łęczycka”. Na przystanku „Łęczycka” na wszystkich, którzy się zgłoszą, będzie czekał w godzinach 15.00-19.00, zgodnie z rozkładem komunikacji miejskiej bus, który w/w osoby zawiezie do hotelu (ok. 2 km od przystanku do hotelu).

Kartę uczestnictwa należy przesłać faxem pod nr 22 46 45 556
(Ilość miejsc ograniczona. Decyduje kolejność zgłoszeń).
Termin nadsyłania kart uczestnictwa: do piątku 22.06.2012 r.

konto usunięte

Temat: SZKOLENIA, SEMINARIA, KONFERENCJE


Obrazek

Przedstawiam Państwu wybraną propozycję szkolenia wyjazdowego w Sopocie:

AKADEMIA UMIEJĘTNOŚCI MENEDŻERSKICH - SZKOLENIE WYJAZDOWE

CEL SZKOLENIA:

Celem warsztatów jest rozwój umiejętności menedżerskich wykorzystywanych we współpracy z podwładnymi.

KORZYŚCI Z UDZIAŁU W SZKOLENIU:

•Diagnoza potencjału kadrowego zespołu.
•Doskonalenie współpracy i integracja zespołu.
•Zwiększenie psychologicznych umiejętności menedżera.
•Konstruktywne rozwiązywanie sytuacji konfliktowych.
•Poznanie psychologicznych aspektów procesu wprowadzania zmian

ADRESACI:

Szkolenie skierowane jest do menedżerów, kadry średnich i wyższych szczebli zarządzania posiadających doświadczenie w kierowaniu zespołem.

Informacje organizacyjne

Termin

2012.08.20 - 2012.08.22 Sopot (SOM 12134)

Koszt uczestnictwa:

- jednej osoby 2990 zł + 23% VAT,
- dwóch lub więcej osób z jednej firmy 2890 zł/os + 23% VAT

Cena obejmuje:

- uczestnictwo w 3 dniach zajęć,
- autorskie materiały szkoleniowe,
- pełne wyżywienie: od kolacji w dniu 19 sierpnia 2012 do obiadu w dniu 22 sierpnia 2012,
- przerwy kawowe w trakcie każdego dnia zajęć,
- zakwaterowanie w pokojach 2-osobowych: od godz. 14.00 /19.08.12 do godz. 11.00 22.08.12 (3 noclegi),
- zakwaterowanie w pokoju 1-osobowym wiąże się z dopłatą 500 zł (za cały pobyt)
- możliwość korzystania z Centrum Rekreacji: basen, sauna, jacuzzi, siłownia,
- imprezy towarzyszące:
* zwiedzanie Trójmiasta /lub Półwyspu Helskiego z przewodnikiem,
* rejs statkiem po Zatoce Gdańskiej,
* uroczysta kolacja /ognisko z muzyką,
- certyfikat ukończenia szkolenia,
- ubezpieczenie NNW na okres trwania pobytu.

Zajęcia odbędą się w godzinach:

poniedziałek i wtorek: 8:30-16.00,
środa: 9.00-13.00

Miejsce zajęć:

Hotel Haffner ****,

ul. Jana Jerzego Haffnera 59, 81-715 Sopot
http://hotelhaffner.pl


Obrazek


W przypadku pytań, proszę o kontakt ze mną.

Z pozdrowieniami,
Anita Angielczyk
Specjalista ds. Sprzedaży
MDDP Akademia Biznesu

anita.angielczyk@akademiamddp.pl

http://www.szkolenia-biznesowe.biz/szkolenia,o1549,SZK...

Z pozdrownieniami,

Anita Angielczyk
Specjalista ds. Sprzedaży

MDDP Akademia Biznesu
Budynek Horizon Plaza
Domaniewska 39 A | 02-672 Warszawa
tel. (48) (22) 208 21 18
fax. (48) (22) 211 20 90
anita.angielczyk@akademiamddp.pl http://szkolenia-biznesowe.biz|www.akademiamddp.pl
Anna M.

Anna M. szkolenia KaISO

Temat: SZKOLENIA, SEMINARIA, KONFERENCJE

Seredecznie zapraszam na szkolenie w ramach LETNIEGO DOSKONALENIA, połączone z wypoczynkiem w górach:
"Pełnomocnik Zintegrowanego Systemu Zarządzania ISO 9001, 14001, 18001"
"Auditor Wewnętrzny Zintegrowanego Systemu Zarządzania ISO 9001, 14001, 18001".

Szczegóły na stronie:
http://www.kaiso.pl/pelnomocnik-zsz,76.html
http://www.kaiso.pl/auditor-wewnetrzny-zsz,75.html

Dla wszystkich chętnych 10% rabatu od ceny wyjściowej. Polecam:)
Justyna Kaczmarczyk

Justyna Kaczmarczyk Wszystko się da!

Temat: SZKOLENIA, SEMINARIA, KONFERENCJE

We Wrocławiu w dniach 16-17 lipca odbędzie się szkolenie Podstawy metrologii warsztatowej.

Uczestnicy szkolenia zostaną przygotowani do samodzielnego wykonywania pomiarów przy pomocy podstawowych przyrządów pomiarowych oraz kontroli warsztatowych przy pomocy typowych przyrządów kontrolnych (sprawdzianów) dla wartości długości i kąta.
Ponadto uczestnicy szkolenia zostaną przygotowani do samodzielnego czytania jak również sporządzania dokumentacji rysunkowej w układzie 2D

Szkolenie stanowi doskonały kurs instruktażowy dla pracowników biurowych.
Szkolenie skierowane jest dla osób które podczas swoich codziennych obowiązków mają kontakt z rysunkiem technicznym.

Zakres szkolenia:
• Nazewnictwo podstawowych narzędzi pomiarowych,
• Budowy i działania podstawowych narzędzi pomiarowych i kontrolnych długości i kąta,
• Sposobu pomiaru podstawowych tolerancji kształtu i położenia,
• Podstawowych błędów podczas dokonywania pomiarów i kontroli
• Zasad rzutowania w rzutach prostokątnych,
• Sposobu przełożenia brył przestrzennych na rysunek w rzucie prostokątnym,
• Podstawowych zasad wymiarowania;
• Oznaczania tolerancji wymiarowych;
• Oznaczania tolerancji kształtu;
• Oznaczania tolerancji położenia;
• Oznaczania na rysunkach specjalnej obróbki powierzchniowej;
• Sposobu zapisu wiadomości dodatkowych.

Szkolenie odbędzie się w Hotelu Jester we Wrocławiu

http://www.hotel-jester.com/

Koszt szkolenia 1.150 PLN / os, przy udziale dwóch osób rabat w wysokości 15%.

W razie jakichkolwiek pytań, jestem do dyspozycji.

Pozdrawiam /Best regards,

Justyna Hess
Key Account
Team Prevent Poland Sp. z o.o.
justyna.hess@teamprevent.com
Monika Sokołowska

Monika Sokołowska Pośrednictwo w
handlu
międzynarodowym
(branże: metalowa,
...

Temat: SZKOLENIA, SEMINARIA, KONFERENCJE

ZAPRASZAMY NA WARSZTATY
KRETA 2012 – ALL INCLUSIVE
ZAAWANSOWANA KOMUNIKACJA NIEWERBALNA – W COACHINGU
MENTORING

16 - 23 września 2012 r.
Hotel „Cactus Beach” **** Stalis Kreta – Grecja

PROGRAM SZKOLENIA

1. Powitanie w biznesie - rozpoznawanie cech charakteru po uścisku dłoni i zachowaniach.
2. Dress kode.
3. Rozpoznawanie „spójności” partnerów biznesowych. Czy słowa są zgodna z zachowaniem?
4. Twarz i oczy „mówią”. Analiza mimiki oraz pospolite sposoby ukrywania emocji.
5. Blef – rozpoznawanie i przeciwdziałanie
6. Żywy dialog - czytanie języka gestów
7. Wprowadzenie do Mentoringu
8. Podstawowe narzędzia w pracy mentora
9. Warsztat mentorski
10. Sztuka motywacji
11. Superwizja i doskonalenie pracy mentora

CENA: 3 950 PLN + 340 EUR (pełny pakiet wycieczek) + 23% VAT
I rata: 1 000 PLN + 23% VAT płatna przy zapisie
II rata: 2 950 PLN + 340 EUR (z wycieczkami) + 23% VAT płatne na 45 dni przed imprezą

cena zawiera:
• przelot na trasie Warszawa Heraklion - Warszawa
• zakwaterowanie w hotelu 4****, pokoje 2-osobowe z łazienkami
• wyżywienie All inclusive
• zajęcia szkoleniowe,
• transfery autokarowe,
• opiekę koordynatora,
• ubezpieczenie Europa (KL 15 000 EUR i NNW 5 000 PLN)
cena nie zawiera:
• opłat za leżaki i parasole na plaży (6 EUR/ za dzień)
• napiwków: 30-50 EUR
• dopłaty do pokoju jednoosobowego: 450 EUR

Pełny harmonogram szkolenia : http://www.alfauniverse.pl/szkolenia2012/09_kreta.pdf
Dorota Jastrzębska (Kseń)

Dorota Jastrzębska
(Kseń)
Główny Specjalista
Ministerstwo
Sprawiedliwości

Temat: SZKOLENIA, SEMINARIA, KONFERENCJE

Zapraszam serdecznie na szkolenie dofinansowane z EFS „Manager Point – zarządzanie projektami według IPMA”.

Ostatni dzwonek, aby wziąć udział w dofinansowanym kursie z zarządzania projektami – rynkowa wartość szkolenia to ponad 8 000 zł! Wykorzystaj okazję, aby zostać profesjonalnym Project Managerem i zdobyć prestiżową, międzynarodową certyfikację IPMA!

Zapraszamy do udziału w projekcie „Manager Point – zarządzanie projektami według IPMA”, którego celem jest podniesienie wiedzy i umiejętności pracowników MMŚP z terenu województwa mazowieckiego z zakresu zarządzania projektami biznesowymi wraz z możliwością formalnego potwierdzenia nabytych kompetencji przez przystąpienie do egzaminu certyfikującego - IPMA.

- Szkolenie jest dofinansowane w 80% dla mikro i małych przedsiębiorstw oraz w 70% dla średnich przedsiębiorstw – całkowity koszt udziału w projekcie (szkolenie wraz z egzaminem) dla przedsiębiorcy/pracodawcy:

· mikro i małe przedsiębiorstwa – 1 154,50 pln brutto

· średnie przedsiębiorstwa – 1 731,75 pln brutto

- W ramach kursu odbędzie się 7 zjazdów (14 dni szkoleniowych) – grupy weekendowe

- Na zakończenie projektu Międzynarodowy egzamin certyfikujący IPMA na poziomie D

Dlaczego warto uzyskać certyfikat IPMA?

- możliwość zdobycia potwierdzenia wiedzy na międzynarodowym poziomie, respektowanego m.in. przez wszystkie kraje Unii Europejskiej
- pozwala wyróżnić się na rynku pracy
- rozwój kompetencji i zawodowych kwalifikacji,
- ułatwia znalezienie zatrudnienia nie tylko w Polsce, ale też za granicą

Start najbliższej grupy już 18 sierpnia!

Zostały ostatnie miejsca - o przyjęciu decyduje kolejność zgłoszeń.

Szczegółowe informacje i formularz zgłoszeniowy: http://www.ipma.firma2000.pl/

konto usunięte

Temat: SZKOLENIA, SEMINARIA, KONFERENCJE


Obrazek

Przedstawiam Państwu wybraną propozycję szkolenia, jedno z najbardziej polecanych szkoleń Akademii Biznesu MDDP, tylko teraz w promocyjnej cenie:

Kierowanie zespołem pracowniczym!

Cel szkolenia

• Umożliwienie Uczestnikom wypracowania własnego stylu kierowania zespołem.
• Pogłębienie wiedzy o tym, jak mówić do pracowników, by zrozumieli dokładnie to, co chcemy im przekazać.
• Poznanie metod motywowania i wzbudzania twórczego zaangażowania członków zespołu.
• Rozwijanie umiejętności określania indywidualnych cech członków zespołu, niezbędnych przy przydzielaniu odpowiednich zadań.
• Poznanie sposobów formułowania celów i ustalania priorytetów.
• Pogłębienie umiejętności w zakresie stosowania technik pracy zespołowej w rozwiązywaniu problemów.
• Rozwinięcie umiejętności przełamywania barier komunikacyjnych.
• Nabycie wiedzy i umiejętności pozwalających na sprawne przeprowadzenie rozmowy indywidualnej z pracownikiem.
• Poznanie metod zainicjowania procesu budowania poczucia wzajemnego zaufania i bezpieczeństwa wśród Uczestników.

Informacje organizacyjne

Koszt uczestnictwa:
• jednej osoby 1390 zł + 23% VAT

PROMOCJA

Jeśli Państwo skontaktują się ze mną, gwarantuję zniżkę w wysokości 400 zł! Promocja jedynie na podany niżej termin szkolenia.


Cena obejmuje: uczestnictwo w zajęciach, materiały szkoleniowe, przerwy kawowe, lunch, wydanie certyfikatu ukończenia szkolenia.

Termin
2012.08.23 - 2012.08.24 Warszawa (SOM 12102)

W przypadku pytań, proszę o kontakt ze mną.

Z pozdrowieniami,
Anita Angielczyk
Specjalista ds. Sprzedaży
MDDP Akademia Biznesu

anita.angielczyk@akademiamddp.pl

http://www.szkolenia-biznesowe.biz/szkolenia,o1247,Kie...
Aneta Kadaj-Lipka

Aneta Kadaj-Lipka Student, Wyższa
Szkoła Promocji w
Warszawie

Temat: SZKOLENIA, SEMINARIA, KONFERENCJE

„Efektywne zarządzanie przedsiębiorstwem z wykorzystaniem systemów ERP”
29 sierpnia 2012r., Warszawa


Rozwiązania klasy ERP (Enterprise Resource Planning) są coraz bardziej popularne, dostępne i integrowalne z innymi systemami. Wykorzystywane do tej pory głównie w produkcji, czy logistyce, wdrażane są ostatnio również w zupełnie innych obszarach działalności. Zapewniają bowiem optymalne wykorzystanie zasobów oraz uporządkowanie procesów wewnętrznych w Firmie, co korzystnie wpływa na przepływ danych pomiędzy wszystkimi szczeblami zarządzania.
Już 29 sierpnia zapraszamy Państwa do udziału w konferencji poświęconej nowoczesnemu planowaniu zasobów przedsiębiorstwa, na której poznają Państwo odpowiednie narzędzia oraz metody do sprawnego i efektywnego zarządzania Firmą.

Wystąpią przed Państwem Niezależni Eksperci, którzy podzielą się Swoją wiedzą i doświadczeniami oraz Liderzy dostępnych na rynku rozwiązań.

Udział w spotkaniu jest bezpłatny dla Kadry zarządzającej z branż: produkcja, przemysł, logistyka, usługi, finanse.

Szczegóły: http://www.multitrain.pl/home/kalendarium/efektywne-er...

Serdecznie zapraszamy.
MultiTrain
Justyna Kaczmarczyk

Justyna Kaczmarczyk Wszystko się da!

Temat: SZKOLENIA, SEMINARIA, KONFERENCJE

Audytor wewnętrzny systemu zarządzania jakością według ISO 9001

TERMIN
10-12 września 2012

MIEJSCE
Team Prevent Poland Sp. z o.o. ul. Warowna 8 43-200 Pszczyna

CZAS TRWANIA
3 dni, rozpoczęcie od godziny 9:00 dnia pierwszego, zakończenie ok. godziny 15:00 dnia ostatniego

CENA ZAWIERA
Koszty materiałów, wydanie oryginalnego certyfikatu, obiady, przerwy kawowe, komfortowa sala wykładowa z pełnym wyposażeniem multimedialnym, możliwość jednokrotnego powtórzenia testu kontrolnego.

CEL SZKOLENIA
Celem szkolenia jest nabycie wiedzy i uzyskanie uprawnień do przeprowadzania audytów wewnętrznych w organizacji. Szkolenie w większej części składa się z ćwiczeń, które utrwalają zdobytą wiedzę. Po wykonaniu ćwiczeń uczestnicy prezentują wyniki swojej pracy, które następnie są analizowane przez wykładowcę. Podczas szkolenia uczestnicy przeprowadzają również audyt.

GRUPA DOCELOWA
Szkolenie przeznaczone jest dla kandydatów na audytorów wewnętrznych oraz dla audytorów wewnętrznych systemu zarządzania jakością, zawiera elementy doskonalenia wiedzy i umiejętności audytowania.

• Wprowadzenie do norm ISO serii 9000
• Interpretacja wymagań normy ISO 9001
• Niezgodności. Odniesienie i klasyfikacja niezgodności.
• Formułowanie niezgodności
• Audyt systemu jakości. Proces audytu, rodzaje audytów zasady audytowania, zarządzanie programem audytów
• Kompetencje i cechy osobowe audytorów
• Przygotowanie audytu, plan i lista pytań audytowych
• Działania audytowe na miejscu
• Ustalenia i wnioski z audytu
• Raport z audytu
• Egzamin

W razie jakichkolwiek pytań zapraszam do kontaktu
Pozdrawiam

Justyna Hess
Key Account

phone: +48 32 73 38 220
fax: +48 32 447 0918
mobile: +48 883 318 220
http://teamprevent.plJustyna Hess edytował(a) ten post dnia 02.08.12 o godzinie 09:30

konto usunięte

Temat: SZKOLENIA, SEMINARIA, KONFERENCJE


Obrazek

SZKOLENIE WYJAZDOWE Efektywnie zarządzający Lider

Celem szkolenia jest wzmocnienie poziomu kompetencji Uczestników, umożliwiające Im zwiększenie efektywności w zarządzaniu.

KORZYŚCI:

Zdobycie i doskonalenie umiejętności z zakresu:
Dostosowania stylu zarządzania do typu pracownika.
Budowania autorytetu lidera.
• Skutecznego pozafinansowego motywowania i nagradzania pracowników.
• Radzenia sobie z trudnymi pracownikami.
• Poprawienia komunikacji interpersonalnej w zespole.
• Skutecznego kontrolowania i nie demotywowania.
• Wzmacniania własnej postawy asertywnej jako sprzyjającej rozwojowi własnemu, pracowników i organizacji.
• Efektywnego komunikowania się z pracownikami.
• Stosowania perswazji psychologicznej.
• Wyznaczania i egzekwowania celów u pracowników.
• Przeprowadzania trudnej rozmowy z pracownikiem.

Koszt uczestnictwa:
- jednej osoby 2590 zł + 23% VAT,
- dwóch lub więcej osób z jednej firmy 2390 zł/os + 23% VAT.

Cena obejmuje:
- uczestnictwo w 3 dniach zajęć merytorycznych (24 godziny dydaktyczne),
- autorskie materiały szkoleniowe,
- pełne wyżywienie: od kolacji w dniu 11.09.2012 do obiadu w dniu 14.09.2012,
- przerwy kawowe w trakcie każdego dnia zajęć,
- zakwaterowanie w pokojach 2-osobowych od godz. 14.00/11.09.2012 do godz. 11.00/14.09.2012 (3 noclegi),
- zakwaterowanie w pokoju 1-osobowym wiąże się z dopłatą 250 zł (za cały pobyt),
- relaks wodny w Terma Bania (wstęp do Strefy Głośnej, Cichej i Saunarium, czyli baseny wodne, baseny termalne, sauny),
- certyfikat ukończenia szkolenia,
- ubezpieczenie NNW na okres trwania pobytu

Miejsce zajęć:

Pensjonat Bania***
ul. Środkowa 181
34-405 Białka Tatrzańska
http://bania.pl; http://termabania.pl

W przypadku pytań, proszę o kontakt ze mną.

Z pozdrowieniami,
Anita Angielczyk
Specjalista ds. Szkoleń
MDDP Akademia Biznesu

anita.angielczyk@akademiamddp.pl

http://www.szkolenia-biznesowe.biz/szkolenia,o1466,SZK...

konto usunięte

Temat: SZKOLENIA, SEMINARIA, KONFERENCJE


Obrazek


Zapraszamy Państwa do udziału w szkoleniu:
"Zarządzanie ryzykiem operacyjnym - warsztat analizy i projektowania"
Data i miejsce szkolenia: 5-6.09.2012r; Warszawa


Zarządzanie ryzykiem jest najnowocześniejszym trendem w zarządzaniu.Wiedza z tego zakresu rozwija się bardzo dynamicznie, specjaliści od tego zagadnienia są coraz bardziej poszukiwani na rynku pracy. Poznanie problematyki ryzyka prowadzi do zrozumienia samej istoty funkcjonowania organizacji i głównego wyzwania co do zarządzania nią. Szkolenie przygotowuje do wyboru ścieżki dalszych szkoleń certyfikowanych z obszarów: ryzyka (ISO 27005, ISO 31000), bezpieczeństwa (ISO 27001, ISO 27002), ciągłości działania (BS 25999, BS 25777).

Cele szkolenia:

- przybliżenie problematyki oraz poznanie przejawów ryzyka
- poznanie zasad analizy i szacowania ryzyka
- poznanie zasad ograniczania ryzyka przez opracowywanie rozwiązań zabezpieczających oraz planów ciągłości działania.

Na szkolenie zapraszamy specjalistów i managerów

- zarządzania ryzykiem
- zarządzania kryzysowego
- zarządzania bezpieczeństwem
- zarządzania ciągłością działania w sektorach: finansowym, przemysłowym i w administracji

Czas trwania i forma szkolenia:

- Wykłady połączone z warsztatami
- Zagadnienia są omawiane w formie kilkunastominutowego wykładu, po czym następują około 30-minutowe ćwiczenia
- Ćwiczenia składają się na spójny projekt, równocześnie słuchaczom pokazywany jest projekt wzorcowy

Liczba miejsc ograniczona. Zarejestruj się już dzisiaj!!!!Cena promocyjna do 27.08.2012r

Szczegółowy program szkolenia na stronie: http://www.multitrain.pl/home/kalendarium/zarzadzanie-...

Istnieje możliwość zorganizowania szkolenia wewnętrznego dostosowanego do potrzeb Państwa organizacji.

Kontakt z organizatorem:
Kamila Gut
tel. 22/101 33 47
fax. 22/244 25 37
kamila.gut@multitrain.pl

Temat: SZKOLENIA, SEMINARIA, KONFERENCJE

Szanowni Państwo!

Serdecznie zapraszamy do udziału w bezpłatnym Dyżurze Eksperckim kierowanym do branży medycznej!

„Certyfikat ISO w Placówce Medycznej”
Dyżur Ekspercki będzie miał charakter indywidualnych spotkań z przedstawicielami Państwa Firmy. Każde Przedsiębiorstwo może wziąć udział bezpłatnie w półgodzinnym spotkaniu po wcześniejszym przesłaniu do nas zgłoszenia, wraz z propozycją godziny.

Nasz konsultant podczas spotkania odpowie na wszystkie Państwa pytania związane z systemem zarządzania jakością wg normy ISO 9001:2008, w szczególności:

- jakie korzyści wynikają z posiadania certyfikatu ISO przez placówkę medyczną,
- jak opracować system zarządzania, który będzie ułatwiał pracę a nie utrudniał poprzez tworzenie zbędnych dokumentów,
- jakie są etapy wdrażania SZJ wg ISO 9001.

Dodatkowo, każdy uczestnik Dyżuru otrzyma kupon ze zniżką 20% uprawniający do skorzystania z dowolnego szkolenia z oferty firmy INCERT.

Terminy Dyżurów Eksperckich:

§ Szczecin – 18 września 2012
§ Gdańsk – 19 września 2012
§ Białystok – 20 września 2012
§ Lublin – 21 września 2012
§ Łódź – 22 września 2012

Więcej informacji:
Łukasz Kowalski
Tel.: 664 37 37 72
e-mail: lukasz.kowalski@incert.pl

Jednocześnie zapraszamy do skorzystania ze specjalnej oferty dla placówek medycznych pn. „Certyfikat ISO przed jesienną kontraktacją”
Oferta obowiązuje do dnia 31 grudnia 2012 r.

Pakiet, który proponujemy zawiera wszystkie koszty związane z uzyskaniem certyfikatu ISO 9001:2008:
- przeprowadzenie auditu wstępnego,
- opracowanie pełnej dokumentacji ISO 9001:2008,
- przeprowadzenie auditów wewnętrznych oraz przeglądu zarządzania,
- udział konsultanta podczas auditu certyfikującego, oraz pomoc w przeprowadzeniu działań korygujących w przypadku wystąpienia niezgodności,
- bezpłatny udział jednego pracownika w otwartym szkoleniu organizowanym przez INCERT "Auditor wewnętrzny SZJ wg Normy ISO 9001:2008" - zgodnie z harmonogramem na stronie internetowej w wybranym mieście i terminie,
- zaświadczenie potwierdzające skuteczne wdrożenie systemu zarządzania oraz gotowość do certyfikacji wydane przez INCERT,
- audit certyfikujący przeprowadzony przez akredytowaną jednostkę certyfikującą,
- gwarancję uzyskania rekomendacji podczas pierwszego auditu jednostki certyfikującej.

Placówki medyczne mogą również skorzystać z oferty „grupowej” (minimum 2 jednostki o podobnej specjalizacji), co jeszcze bardziej pozwoli obniżyć koszty.

Serdecznie zapraszamy do kontaktu!
Justyna Kaczmarczyk

Justyna Kaczmarczyk Wszystko się da!

Temat: SZKOLENIA, SEMINARIA, KONFERENCJE

Witam serdecznie,

zapraszam do zapoznania się z programem dwóch szkoleń, które organizujemy w formie otwartej w sierpniu!
Pierwsze z nich to FMEA + praktyczne warsztaty - 28.8.2012 - 29.8.2012, Pszczyna.
Natomiast drugie to szkolenie z tematyki VDA 2 i PPAP - 30.8.2012 - 31.8.2012, Pszczyna

Serdecznie zapraszam do zapoznania się ze szczegółami tych szkoleń a w razie pytań chętnie pomogę.

Pozdrawiam
Justyna HessJustyna Hess edytował(a) ten post dnia 17.08.12 o godzinie 10:08

konto usunięte

Temat: SZKOLENIA, SEMINARIA, KONFERENCJE

XI MIĘDZYNARODOWY KONGRES KONTROLI WEWNĘTRZNEJ, AUDYTU, ANTYKORUPCJI I ZWALCZANIA OSZUSTW odbędzie się w Krakowskiej Akademii im. Andrzeja Frycza Modrzewskiego w dniach 27-28 września 2012r.

Nadrzędnym celem tego cyklicznego, międzynarodowego spotkania jest wymiana doświadczeń na temat problemów, wyzwań i perspektyw stojących przed audytorami, kontrolerami wewnętrznymi, profesjonalistami zajmującymi się zarządzaniem ryzykiem korporacyjnym, zapobieganiem oraz wykrywaniem nadużyć gospodarczych i korupcji. Kongres stwarza możliwość omówienia najważniejszych zmian i zagadnień w poszczególnych obszarach, jak również uzyskania opinii wiodących ekspertów, zarówno z polski jak i zagranicy.

Zaproszeni Prelegenci:
dr Józef Płoskonka - Radca Prezesa NIK
Dariusz Daniluk - Prezes Zarządu Banku Gospodarstwa Krajowego
W. Michael Kramer JD, CFE – Międzynarodowy konsultant i prawnik, specjalista w zakresie nadużyć i korupcji, Waszyngton - Stany Zjednoczone
Eugeniusz Koncewoj, CFE, CICA - Członek Zarządu IIC - Polska, konsultant, doradca, trener PIKW
Slavcho Zlatkov, EFE, CICA – Chief Internal Auditor - Ministry of Defence – Member of the Governing Board – Association for Counteraction to Economic Fraud - Bulgaria
prof. dr Miroslav Milojević, CICA - Dyrektor Instytutu Ekonomii i Finansów w Belgradzie - Serbia
Rodan Svoboda, CIA, CICA - Prezes, Eurodan, s.r.o.; były Dyrektor Generalny IIA Czechy
Marian Skoda - CAE w SSE Zilina, dyrektor Zarządzania ryzykiem, Kontroli i Audytu wewnetrznego w Stredoslovenská Energetika,a.s.- Słowacja
Allan McDonagh, CICA – Dyrektor Zarządzający Hibis Europe Ltd. Członek zarządu EIIC– Wielka Brytania
Prof.nadzw.dr hab. Artur Hołda – finanse i rachunkowość, Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie
Ryszard Sołowiej – Audytor, Arbiter z listy Prezesa UZP 2004-2007, Trener, członek założyciel Ogólnopolskiego Stowarzyszenia Konsultantów Zamówień Publicznych
Darren Hodder - Dyrektor – Fraud Consulting Ltd – Wielka Brytania
Andreas Koutoupis CMIIA, CIA, CICA, CCSA - Dyrektor, Szef wydziału Audytu Wewnętrznego w RPS Certified Public Accountants & Business Advisors SA. - Grecja
Magdalena Burda, CGAP, MBA- Franklin University Columbus Ohio i WSB we Wrocławiu, Wiceprezes Wrocławskich Inwestycji Sp. z o.o.
Piotr Błaszczeć- specjalista ds. bezpieczeństwa IT, audytor systemów IT, biegły sądowy z zakresu przestępst przy użyciu sieci komputerowych
Dominika Mizielińska, Wojciech Wąsowicz - K&L Gates Jamka sp. k.
Benett Arron – pisarz, komik, gość specjalny

Wśród poruszanych tematów znajdą sie między innymi:
Oszustwo i inżynieria społeczna
Zrozumieć i zapobiegać korupcji: ryzyko, zapobieganie i raportowanie
Oszustwa księgowe i rachunkowość kreatywna
Zwalczanie korupcji i nadużyć finansowych w międzynarodowych projektach
Księgowi pod presją – wyniki badań – fałszowanie informacji księgowych
Podstawowe aspekty prowadzenia audytu efektywnościowego
Zastosowanie koncepcji ryzyka do badań kontrolnych
COSO 2013 - istotne aspekty kontroli wewnętrznej
Audyt zamówień publicznych jako instrument kontroli zarządczej
Identyfikacja i metody ograniczenia ryzyka prawnego związanego ze stosowaniem przepisów antykorupcyjnych przez organy państw obcych
Adekwatne procedury zgodności w świetle brytyjskiej ustawy antykorupcyjnej (UK Bribery Act)
Odpowiedzialność prawna Zarządu i rady Nadzorczej w kontekście oszustw i nadużyć
Bezpieczeństwo danych w świetle narastających zagrożeń świata i technologii

Kongres skierowany jest do:
Członków Zarządu
Dyrektorów Audytu
Dyrektorów Kontroli Wewnętrzne
Członków komitetów audytu
Kontrolerów i Audytorów Wewnętrznych
Biegłych ds. wykrywania przestępstw i nadużyć gospodarczych oraz korupcji
Członków Organów Nadzorczych
Dyrektorów Finansowych
Dyrektorów ds. Zarządzania Ryzykiem
Kontrolerów Finansowych
Osób odpowiedzialnych za prowadzenie działań prewencyjnych oraz za identyfikowanie i wykrywanie nadużyć w firmie

Kongres premiowany będzie 12 punktami CPE
oraz 15 punktami w Programie Ustawicznego Kształcenia PIKW

OFERTA WSPÓŁPRACY PARTNERSKIEJ
Kongres jest nie tylko platformą wymiany doświadczeń - stanowi również doskonałą okazję dla firm i instytucji, które promują swoje produkty, usługi i pragną rozwijać swą działalność na rynku polskim. W związku z powyższym chcielibyśmy zaproponować Państwu możliwość promowania Państwa firmy podczas tego unikalnego, Międzynarodowego Kongresu.
Oferta może zostać zaprojektowana w taki sposób, by zapewnić maksimum korzyści dla Państwa instytucji. Każdemu wariantowi współpracy przyznawany jest tytuł, kwota udziału i pakiet usług.
Zapraszamy Państwa również do skorzystania z opcji wystawienia swoich produktów i folderów reklamowych na stoisku w Hallu Auli kongresowej. Koszt stoiska ( już od 500 zł ) ustalany indywidualnie - może się w nim zawierać m.in. możliwość dołączenia prezentacji Państwa firmy i produktów do materiałów kongresowych oraz wystawienie banneru w hallu lub na auli obrad.

Szczegóły: http://www.pikw.pl/2012-kongres-xi,190.html
Maryla Niewczas

Maryla Niewczas Key Account, MOVIDA
Conferences

Temat: SZKOLENIA, SEMINARIA, KONFERENCJE

MAINTENANCE GOOG PRACTICES

Zwiększanie efektywności, optymalizacja działań, minimalizacja kosztów to stałe wyzwanie szefów i pracowników UR, bez względu na już osiągnięty poziom. Co zatem można jeszcze zdziałać by osiągnąć dalszą optymalizację? Czy inni osiągają lepsze rezultaty?

Jeśli zadają sobie Państwo takie pytania i zależy Państwu na poszerzaniu wiedzy i zdobyciu doświadczeń - zapraszam do udziału w:

VI FORUM SUR 2012 - spotkanie masterclass – praktycy dla praktyków
(Częstochowa, 10-11 października 2012 r.)

ze zwiedzaniem zakładu produkcyjnego CSF Poland Sp. z o.o (Firma należąca do grona dostawców branży motoryzacyjnej).

http://movida.com.pl/strona-glowna/item/897-vi-forum-s...
Radosław Ł.

Radosław Ł. Logistic operative,
NDL.

Temat: SZKOLENIA, SEMINARIA, KONFERENCJE


Obrazek

Jedyne takie szkolenie w Polsce!

29-30 października 2012, Profilaktyczne Utrzymanie Ruchu
Gospodarz – RUG Riello, Toruń


Jak zbadać skuteczność istniejącego programu przeglądów profilaktycznych?
Jak dobrać odpowiednią częstotliwość przeglądów profilaktycznych?
W jaki sposób wdrożyć efektywny program obsługi profilaktycznej?
Jak zoptymalizować istniejący plan przeglądów prewencyjnych?
Co wybrać TBM (Time Based Maintenance) czy CBM(Conditioning Based Maintenance)?
Jaki sprzęt do diagnostyki wybrać i jak obliczyć zwrot z inwestycji?

Podczas warsztatów do Państwa dyspozycji będą urządzenia takie jak:

- miernik drgań firm AS Instrument i Pruftechnik – BearingChecker, VibroTip,
- kamera termowizyjna – FLIR InfaCam,
- maszyna diagnostyczna firm AS Instrument i Pruftechnik - VibScanner, VibChecker,
- urządzenie poziomowania pasów firmy AS Instrument – BTA Easy-Laser,
- detektor ultradźwiękowy firmy AS Instrument – LeakDetect HUK .

Zapraszamy!

Więcej informacji na temat cyklu można uzyskać kontaktując się bezpośrednio z Panem Radosławem Łukasikiem:
drogą telefoniczną nr: 505 575 644
drogą elektroniczną:radoslaw.lukasik@womasolution24.com
www:http://womasolution24.com/

Następna dyskusja:

Szkolenia jakościowe




Wyślij zaproszenie do