Katarzyna Wilczyńska PROFESJONALNY HR
Temat: Zarządzanie wiedzą w firmie...jak to robicie?
Witajcie,zastanawiam się nad przeorganizowaniem i usprawnieniem naszego systemu zarządzania wiedzą/przekazywania wiedzy i informacji.
Chodzi mi zarówno o
1) wdrażanie nowych pracowników
jak i o
2) Przekazywania wiedzy na bieżąco, zarówno pomiędzy pracownikami, jak i managerami, zespołami, pracownikami a managerami
-----------------------------
Jak to wygląda u Was w firmie?
Jak wdrażani są nowi pracownicy? Kto i co robi w tym kierunku? Jaka jest rola managera? Z jakich materiałów i narzędzi korzystacie? Czy jest jakieś formalne zakończenie tego procesu? Jakie?
Jeżeli chodzi o bieżące przekazywanie wiedzy, ale także po prostu INFORMACJI, z jakich narzędzi korzystacie w firmie? Jakie macie źródła wiedzy? Mam na myśli zarówno komunikację pionową, jak i poziomą. Spotkania? Regularne metingu (pmiedzy kim a kim...?). Na ile te procesy sa regularne?
Jak to u was wygląda...lub jakie macie pomysły...?
----------------------------------------------
ZMUSZONA JESTEM DODAC...
Proszę, żeby NIE odpisywały w poście osoby, które nie chcą podzielić się KONKRETNA wiedza i informacjami, a ich jedynym celem jest prezentacja własnej osoby i sprzedaż swoich usług.
dziękuję uprzejmie za niezaśmiecanie wątkuTen post został edytowany przez Autora dnia 23.04.14 o godzinie 11:08