Jolanta Janowska

Jolanta Janowska Senior Key Account
Manager, MOVIDA Sp.
z o.o. Sp. k.

Temat: SZKOLENIA

Zapraszam serdecznie do współpracy:
http://www.movida.com.pl

konto usunięte

Temat: SZKOLENIA

Zapraszam na szkolenie.

NEGOCJACJE WINDYKACYJNE

http://trenerbiznesu.com.pl/aktualnosc-testowa

Techniki prowadzenia rozmów z dłużnikiem w kontakcie bezpośrednim i telefonicznym

Po szkoleniu uczestnicy będą:
•Potrafili rozpoznać typowe postawy klientów podczas rozmowy windykacyjnej, a poprzez to będą mogli stosować skuteczne techniki budowania współpracy nawet z trudnymi partnerami.
•Znali najważniejsze reguły rozmów windykacyjnych, dzięki którym będą mogli wybrnąć z trudnych sytuacji. Wiedzieli jak wzmocnić swoją skuteczność negocjacyjną poprzez świadome stosowanie technik komunikacyjnych.
•Będą wiedzieli na czym polega i z jakich elementów składa się warsztat efektywnego windykatora.
•Posiadali dokumenty certyfikujące odbycie szkolenia windykacyjnego.

Program szkolenia:

Dlaczego ludzie nie wywiązują się ze swoich zobowiązań ?

-Postawa i nastawienie w negocjacjach windykacyjnych.
-Powody dla których ludzie nie płacą pieniędzy ?
-Sankcje jakie mogą być wobec nich zastosowane.

Warsztat komunikacyjny:

-Podstawowe techniki komunikacyjne, kontrolowanie rozmowy, zadawanie pytań
parafraza, dowartościowanie
-Wykorzystanie mowy ciała w negocjacjach windykacyjnych,
-Pierwsze wrażenie dostrojenie i prowadzenie

Struktura rozmowy windykacyjnej

-Zapoznanie ze struktura rozmowy windykacyjnej.
-Efektywny kontakt z klientem
-Typologia klientów pod kątem ich strategii działania i dopasowanie odpowiedniego sposobu prowadzenia rozmowy windykacyjnej.
-Uzyskiwanie zobowiązań
-Logarytmy rozmów

Typy klientów windykacyjnych i metody radzenia sobie z nimi
-Klient broniący się na „biedę”
-Klient broniący się a co mi zrobicie
-Klient pozornie układny
-Klient urażony osobiście
-Inne typy

Windykacja telefoniczna
-nawiązanie kontaktu
-wykorzystanie technik komunikacyjnych
-zbieranie informacji
-ustalanie zobowiązania
-wywieranie wpływu poprzez zastosowanie odpowiednich technik
-wychwytywanie sprzeczności w argumentacji klienta

Podsumowanie szkolenia
-„Gra z konfliktem” opcjonalnie czynniki i warunki, które powodują, że ludzie chcą ze sobą współpracować
- Pytania , ewaluacja, certyfikaty

TERMIN SZKOLENIA: I tura 24/04

MIEJSCE: WARSZAWA

KOSZT: 599 PLN, kolejna osoba z tej samej firmy 499 PLN

KONTAKT: e-mail: spietrzyk@trenerbiznesu.com.pl,

Tel. 0 600-400-113Sylwester P. edytował(a) ten post dnia 18.03.09 o godzinie 10:38
Marzena S.

Marzena S. Dyrektor
Zarządzający,
HILLWAY Szkolenia
biznesowe i dora...

Temat: SZKOLENIA

Dla odmiany-krótko i na temat :)

Najpopularniejsze szkolenie w ostatnim czasie w Communication OneConsulting! Firmy, która od 1997 roku wspieraja największe
przedsiebiorstwa i instytucje w procesach sprzedaży i obsługi Klienta

Szkolenie otwarte SKUTECZNA WINDYKACJA TELEFONICZNA

Termin: 2 dni - 28-29.01.2010 (czw-pt) Warszawa
Cena: Zamiast 1800 specjalna cena 1000 zł/osoba.

Przełożenie na wynik już następnego dnia po szkoleniu-dane pochodzą od dotychczasowych uczestników szkoleń.

Szczegóły:
STRONA SPOTKANIA GOLDENLINE-KLIKNIJ!
Radek Pastuszka

Radek Pastuszka Outsoursowany KAM w
segmencie DIY

Temat: SZKOLENIA

Witam.

Chciałbym Was zaprosić na kurs
SIŁA SPOKOJU czyli jak radzić sobie z emocjami bez ich tłumienia

Kurs składa się z jednodniowego warsztatu wprowadzającego,który będzie trwał 8 godzin (16 stycznia, sobota), i 10 2,5 godzinnych spotkań w każdy czwartek wieczorem.
Koszt każdego miesiąca pracy, wraz z warsztatem wprowadzającym, to 300 zł.

Zapraszam na stronę spotkania >>>>

Warsztaty poprowadzi znakomita trenerka Beata Dyraga

Pozdrawiam serdecznie



Wyślij zaproszenie do