Kamil Chmielewski

Kamil Chmielewski Kierownik
Monitoringu Jakości
i Szkoleń

Temat: SZKOLENIA

Dwa bezpłatne warsztaty promujące nowe projekty:

Data: 20 października w godzinach 11:00 - 16:00
"DNA Menadżera – Szkoła Zarządzania Akademii SET®
jest kompleksowym projektem przygotowującym do pracy rozwojowej z grupą oraz rozwijającym kompetencje w obszarach wspierania i stawiania wymagań pracownikom."
Program całego projektu:
http://grupaset.pl/wp-content/uploads/2014/09/Informat...

Obrazek


Data: 24 października w godzinach 11:00 - 16:00
"DNA Handlowca – Szkoła Sprzedaży Akademii SET®
to projekt, który rozwija kluczowe kompetencje zarówno biznesowe, jak i te, niezbędne do zbudowania partnerskiej relacji z klientem."
Program całego projektu:
http://grupaset.pl/wp-content/uploads/2014/09/Informat...

Obrazek


ZAPISY:
Kamil Chmielewski,
Koordynator Projektów Akademii SET
tel.: +48 501 170 360
fax.: +48 22 257 87 57
e-mail: kamil.chmielewski@grupaset.pl
Ilość miejsc ograniczona, zapraszamy.
Marta Dragon (Ostrowska)

Marta Dragon
(Ostrowska)
Grupa Spotkanie,
analiza transakcyjna
jako narzędzie
prac...

Temat: SZKOLENIA

Zapraszamy do udziału w 19 edycji Szkoły Analizy Transakcyjnej:

• osoby zarządzające i pracujące z ludźmi
• osoby pracujące w organizacjach
• trenerów praktyków
• psychologów i pedagogów szkolnych oraz nauczycieli

Dzięki udziałowi w tym programie:
• będziesz ćwiczył swoje umiejętności na przykładach zakorzenionych w Twojej praktyce zawodowej zdobędziesz narzędzia diagnozy i pomysły na interwencje
• będziesz mógł na bieżąco przyglądać się problemom w Twojej organizacji
• zdobędziesz narzędzia dotyczące pracy z ludźmi, które będziesz mógł zastosować w organizacji w której pracujesz
• rozpoznasz i rozwiniesz własne zasoby i adekwatne sposoby komunikacji
• przeanalizujesz ciekawe dla Ciebie problemy i znajdziesz możliwe rozwiązania
• zintegrujesz podstawową wiedzę z Analizy Transakcyjnej
• będziesz mógł obejrzeć wiele sytuacji z życia Twojej firmy pod różnym kątem
• zdobędziesz certyfikat 101 z Analizy Transakcyjnej, zgodny z założeniami European Association of Transactional Analysis

Zgłoszenia: spotkanie@spotkanie.edu.pl, tel. 606 424 200, 61 657 09 77.

Więcej informacji:http://www.analizatransakcyjna.org
Monika Chutnik

Monika Chutnik Międzykulturowy
Trener i Coach •
Rozwój organizacji •
Dyr...

Temat: SZKOLENIA

ETTA Consulting and Training for Business zaprasza na otwarty nieodplatny warsztat
Diversity Icebreaker® dla menedzerow i HR - odkryj potencjal roznorodnosci!
Warszawa, 23.X.2014

Diversity Icebreaker® to narzędzie ułatwiające efektywne wykorzystanie mechanizmów rządzących procesem komunikacji i współpracy w zespole. Diversity Icebreaker mozna stosowac m. in. do potrzeb kick-off, integrowania zespołu, zarządzania projektami, usprawniania komunikacji i rozwiązywanie konfliktów w zespole, rozwóju kompetencji menedżerskich, zarządzania różnorodnością oraz jako komponent treningów międzykulturowych.

Warsztat przeznaczony jest dla praktyków HR i menedżerów, ponieważ to oni mają największy wpływ na efektywne zarządzanie różnorodnością w organizacji.

Ostatnie wolne miejsce jeszcze są dostepne:
http://etta.evenea.pl/
Renata Bielecka

Renata Bielecka Niczego się nie
obawiać i nic nie
nazywać niemożliwym.

Temat: SZKOLENIA

Witam, mam wielką , ogromną, prośbę. Piszę pracęnt kreatywności cv. Czy ktoś może podsunać mi jakąś literature, artykuły dotyczące historii powstania cv? Dziekuje
Wiktor Szot

Wiktor Szot asystent ds
marketingu i
sprzedaży,
Europejski Instytut
G...

Temat: SZKOLENIA

Europejski Instytut Grywalizacji Biznesu to firma szkoleniowo-doradcza zajmująca się wprowadzaniem innowacyjnych form szkoleniowych wykorzystując do tego proces grywalizacji.

Sprawdź nas i nasze produkty:
http://eigb.pl/nasze-gry

Nie do końca rozumiesz o co chodzi w aspektach związanych z grywalizacją? Skontakuj się z nami a chętnie odpowiemy na każde Twoje pytanie w między czasie polecamy słownik przydatnych pojęć:
http://eigb.pl/poradnik/slownik-przydatnych-pojec

Nie czekaj, zmień swój biznes na lepsze!
Karolina K.

Karolina K. Marketing & Growth

Temat: SZKOLENIA

Zachęcam do lektury poradnika "Jak dbać o markę rekrutera w sieci" dostępnego tutaj: http://bit.ly/MarkaWSieci

Silna marka osobista to jasna odpowiedź na pytanie w czym jesteśmy dobrzy. Zwłaszcza w przypadku specjalistów HR powinna być kluczowym elementem wizerunku. W poradniku znajdziecie informacje jak zbudować swój profesjonalny wizerunek w sieci i w jaki sposób dbać o swoją wirtualną wizytówkę.
Katarzyna B.

Katarzyna B. NAVIGO Grupa

Temat: SZKOLENIA

NAVIGO Grupa zaprasza na XI bezpłatne spotkanie z serii OKIEM EKSPERTA HR

24 lutego 2015r. – wtorek
Centrum Biznesowe Złote Tarasy, Warszawa
w godzinach 9:30 - 12:30

Temat:

„Jak wspierać rozwój menedżerów?”

Prowadzenie:
• Marta Iwanowska - Polkowska, Coach / Konsultant NAVIGO Grupa
• Magdalena Trzepiota, Konsultant / Trener NAVIGO Grupa

W programie:

„Ludzie przychodzą do firm, a odchodzą od swoich szefów”, od tego cytatu powinno zaczynać się każde szkolenie menedżerskie. Tak, tak od kompetencji menedżerów, ich podejścia do ludzi, przyjętego stylu zarządzania zależy nie tylko efektywność organizacji ale także stabilność zatrudnienia i rozwój kadry. Dlatego warto inwestować w rozwój menedżerów, ale też warto inwestować rozsądnie.

Na spotkaniu zastanowimy się nad tym jak to robić, odpowiadając na następujące pytania:
• Menedżerskie kompetencje przyszłości. Na rozwój jakich kompetencji menedżerskich warto stawiać?
• Marka osobista menedżera, dlaczego tak warto o nią zadbać?
• Wartości zawodowe w rozwoju menedżerów.
• Jakie wyzwania menedżerom stawiają pracownicy z pokolenia Y czy młodszych?
• Blaski i cienie w rozwoju menedżerów? Co zazwyczaj idzie „nie tak”? i jak tych błędów unikać?

Uczestnictwo bezpłatne / decyduje kolejność zgłoszeń.

Zapisy / informacje organizacyjne:

Katarzyna Baj - Marcinkowska
tel: 506 445 106
e-mail: katarzyna.baj-marcinkowska@navigogrupa.com
Aby zgłosić się na spotkanie – prosimy wypełnić i przesłać formularz zgłoszeniowy (do pobrania tu: http://navigogrupa.com/okiem-eksperta/okiem-eksperta-w... )
na adres: katarzyna.baj-marcinkowska@navigogrupa.com.

Prosimy zapoznać się też z regulaminem naszych spotkań.Ten post został edytowany przez Autora dnia 12.01.15 o godzinie 12:29
Marta Kaczmarek

Marta Kaczmarek Specjalista ds.
szkoleń, GOODMAN

Temat: SZKOLENIA

EDYCJA 2015 "ZAKUPY I NEGOCJACJE W BIZNESIE"

Obrazek


Obrazek


26-27 LUTY 2015 WROCŁAW
19-20 MARCA 2015 POZNAŃ
16-17 KWIETNIA 2015 SOPOT

Serdecznie zapraszam
Grzegorz Olechniewicz
http://www.goodm.eu
Robert Boch

Robert Boch Mediatorzy.pl
(dawniej Klinika
Konfliktu) -
Mediator, tre...

Temat: SZKOLENIA

Z przyjemnością informuję o szkoleniu z Podstaw Mediacji, które rusza 27 lutego 2015. Przydatne w pracy z ludźmi. Są ostatnie wolne miejsca.
Jeśli nie Ty, może ktoś z otoczenia...
Więcej informacji na: http://mediatorzy.pl
Konkretnie: http://mediatorzy.pl/szkolenia/otwarte/podstawy
Patrycja K.

Patrycja K. Employer Branding
Executive

Temat: SZKOLENIA


Obrazek


Akademia HRnews zaprasza na najbliższe szkolenia:

Ścieżki kariery – wdrożenie w organizacji
2 marca 2015, Warszawa

Budowanie ścieżek karier pracowników jest jednym z kluczowych czynników wpływających na przyszłość firmy. Plan rozwoju pracowników ma na celu m.in. zwiększanie ich umiejętności i wiedzy w kierunku satysfakcjonującym zarówno ich samych, jak i zgodnym z potrzebami organizacji. Ścieżki kariery motywują pracowników do rozwoju, zwiększają ich lojalność (mniejsza rotacja kadr) oraz wpływają na szybszy rozwój firmy.

Modelowanie i Ocena Kompetencji. Jak zapewnić organizacji właściwych ludzi na właściwych stanowiskach?
5-6 marca 2015, Warszawa

Odpowiednie modele kompetencji to podstawa skuteczności strategii rozwoju zasobów ludzkich, ponieważ jasno wskazują umiejętności kluczowe dla efektywnego wykonywania danej pracy oraz niezbędne do osiągnięcia sukcesu przez firmę. Dla sprawnego zarządzania kompetencjami w organizacji ogromne znaczenie ma rzetelna ich ocena.

Efektywność biznesowa szkoleń - jak to osiągnąć?
12 marca 2015, Warszawa

Celem tego warsztatu jest prezentacja innowacyjnego podejścia do zarządzania szkoleniami w organizacji. Daje ono znacznie większe szanse, by inwestowanie w rozwój ludzi przestało być jedynie sloganem, a stało się narzędziową praktyką, kontrolowaną i dającą namacalne owoce “biznesowi”. Metodyka zarządzania projektem szkoleniowym wypracowana na bazie Modelu SEB/SEA daje możliwość odpowiedzi na pytanie: "Jak szkolenie wpłynęło na rezultaty biznesowe firmy?"

Procesy Assessment i Development Centre -czyli przygotowanie HR-owca do pełnienia roli asesora w procesach AC i DC - poziom I
18-20 marca 2015, Warszawa

AC i DC są najtrafniejszymi metodami oceny kompetencji. Warunkiem ich skuteczności jest to, że sesje AC/DC muszą być przeprowadzane przez profesjonalnie przygotowanych i doświadczonych asesorów, w oparciu o dobrze dobrany, czyli adekwatny w danej pracy, zestaw kompetencji.

Wywiad behawioralny. Jak pytać podczas rekrutacji, aby otrzymać od kandydatów wartościowe odpowiedzi?
26-27 marca 2015, Warszawa

Zajęcia praktyczne podnoszące efektywność i sprawność prowadzenia rekrutacji w oparciu o wywiad behawioralny. Dodatkowo jest to okazja do przyswojenia wiedzy oraz umiejętności dotyczących aktywnego słuchania i mówienia.

New Employee Orientation. Jak profesjonalnie wdrożyć nowych pracowników?
26-27 marca 2015, Warszawa

Pierwsze dni w pracy to wyzwanie nie tylko dla nowozatrudnionej osoby, lecz także dla firmy, która ją przyjmuje. Od jakości procesu wdrażania nowego pracownika jest uzależniona jego późniejsza efektywność w pracy. Źle przeprowadzony proces wdrażania skutkuje większą liczbą popełnianych błędów przez nową osobę, brakiem motywacji do pracy, zwiększoną fluktuacją kadr. Dlatego warto zadbać, aby proces adaptacji był przeprowadzony profesjonalnie i skutecznie.

Więcej propozycji szkoleń otwartych na stronie: http://akademiahrnews.pl/szkolenia_otwarte.html
Katarzyna Gzyl

Katarzyna Gzyl Specjalista ds.
Rozwoju / Menadżer
projektów / Trener /
P...

Temat: SZKOLENIA

Serdecznie zapraszamy do udziału w Szkole Coachów ROZVIYAK!

To już ostatni moment, aby zgłosić chęć uczestnictwa w Kursie!

Program szkoły dedykowany jest zarówno osobom chcącym pracować w zawodzie coacha, jak i profesjonalistom - trenerom, menedżerom, specjalistom, którzy chcą poszerzyć wachlarz swoich zawodowych kompetencji.

W Szkole Coachów ROZVIYAK kompleksowo rozwijamy kompetencje istotne w pracy coachingowej - zgodnie z modelem kompetencyjnym rekomendowanym przez International Coach Federation. Przygotowujemy do akredytacji na poziomie ACC.
Kadra szkoły to wyłącznie coachowie z długim stażem pracy dla klientów biznesowych (poziom PCC, ICF) i jednocześnie doświadczeni trenerzy.

W Szkole Coachów ROZVIYAK dbamy przede wszystkim o bardzo wysoki poziom merytoryczny zajęć oraz tworzymy warunki sprzyjające zdobywaniu i ćwiczeniu konkretnych umiejętności kluczowych w coachingu.
Bardzo istotną charakterystyką Szkoły jest także łatwość transferowania zdobytej wiedzy i umiejętności do kontekstu biznesowego.

Kolejna edycja Szkoły rozpoczyna się już w czerwcu (13-14.06) w Krakowie. Szczegółowe informacje zawarte są w załączonym pliku.

Jeśli są Państwo zainteresowani udziałem oraz w celu uzyskania dodatkowych informacji i szczegółowego programu proszę o kontakt: katarzyna.gzyl@prorozvoyovo.com lub tel.: 609 200 002.

Rozwijaj się z prorozvoyovo!
Katarzyna Gzyl

Katarzyna Gzyl Specjalista ds.
Rozwoju / Menadżer
projektów / Trener /
P...

Temat: SZKOLENIA

Serdecznie zapraszamy do udziału w Szkole Coachów ROZVIYAK!

To już OSTATNI MOMENT, aby zgłosić chęć uczestnictwa w Kursie!

Program Szkoły dedykowany jest zarówno osobom chcącym pracować w zawodzie coacha, jak i profesjonalistom - trenerom, menedżerom, specjalistom, którzy chcą poszerzyć wachlarz swoich zawodowych kompetencji.

W Szkole Coachów ROZVIYAK kompleksowo rozwijamy kompetencje istotne w pracy coachingowej - zgodnie z modelem kompetencyjnym rekomendowanym przez International Coach Federation. Przygotowujemy do akredytacji na poziomie ACC.
Kadra szkoły to wyłącznie coachowie z długim stażem pracy dla klientów biznesowych (poziom PCC, ICF) i jednocześnie doświadczeni trenerzy.

W Szkole Coachów ROZVIYAK dbamy przede wszystkim o bardzo wysoki poziom merytoryczny zajęć oraz tworzymy warunki sprzyjające zdobywaniu i ćwiczeniu konkretnych umiejętności kluczowych w coachingu.
Bardzo istotną charakterystyką Szkoły jest także łatwość transferowania zdobytej wiedzy i umiejętności do kontekstu biznesowego.

Kolejna edycja Szkoły rozpoczyna się już w czerwcu (13-14.06) w Krakowie. Szczegółowe informacje zawarte są w załączonym pliku.

Jeśli są Państwo zainteresowani udziałem oraz w celu uzyskania dodatkowych informacji i szczegółowego programu proszę o kontakt: katarzyna.gzyl@prorozvoyovo.com lub tel.: 609 200 002.

Rozwijaj się z prorozvoyovo!
Małgorzata Machniewicz

Małgorzata Machniewicz Robię w ludziach :)
Coach ICC, Trener,
Doradca HR

Temat: SZKOLENIA

Zapraszam na szkolenie, którego przedmiotem jest obszar Controllingu Personalnego głównie skupiający się na tematach poza kadrami i płacami.

W miękkim HR trudno jest udowodnić swoją skuteczność a jeszcze trudniej obronić budżet na szkolenia, rozwój, badania czy motywowanie.

Szkolenie ma formę warsztatową i pozwala wyjść z gotowymi inspiracjami do wdrożenia od zaraz.

Serdecznie polecam, jako Trener prowadzący :)

http://www.kdkinfo.pl/index.php?pid=3&offer_id=8&id=5402
Aleksandra Bujak

Aleksandra Bujak Asystent, Success
Point Sp. z o.o.

Temat: SZKOLENIA


Obrazek

Dynamiczny rozwój rynku, powoduje, że współczesne przedsiębiorstwa muszą spełniać różnorodne, zmieniające się oczekiwania swoich klientów. Sprawna organizacja wewnątrz firmy, uporządkowane dokumenty i procesy, dobrze zorganizowana komunikacja i obsługa klienta, a także niezawodna infrastruktura - to klucz do osiągnięcia sukcesu.

Serdecznie zapraszamy do bezpłatnego udziału w dwudniowym wydarzeniu, łączącym wszystkie powyższe aspekty:

"Biznes i technologie"

21-22 lipca w Warszawie

Jest to wyjątkowe potkanie wszystkich branż mające na celu przedstawienie różnorodnych rozwiązań technologicznych, wspierających działalność firm.

Szeroki zakres tematyczny, pomoże wzbogacić wiedzę uczestników w zakresie zarówno infrastruktury oraz bezpieczeństwa IT jak również wsparcia strategii i zarządzania w przedsiębiorstwie.

Dwudniowy program, przewiduje poruszenie następujących tematów:

- Infrastruktura oraz wyposażenie serwerowni i data center
- Zapewnienie bezpieczeństwa – systemy zasilania awaryjnego, klimatyzacji
- Bezpieczeństwo danych i zasobów
- Strategia biznesowa i skuteczna metoda działania (Green IT, Wirtualizacja, Cloud Computing)
- Bezpieczeństwo fizyczne – monitoring i identyfikacja
- Narzędzia zarządcze i analityczne (BI, diagnoza i planowanie – Controlling finansowy, Big Data, BPM, Zarządzanie projektami)
- Systemy specjalistyczne, dedykowane branżom
- Platformy, systemy, aplikacje (ERP, CRM. HRMS
- Obieg dokumentów, zarządzanie, przechowywanie i archiwizacja
- Zarządzanie wiedzą i zarządzanie pracą grupową
- Zunifikowana komunikacja
- Technologie Mobilne dla biznesu

Więcej informacji na temat wydarzenia: http://successpoint.pl/biznes-i-technologie-2015

Do udziału serdecznie zapraszamy:

Kadrę kierowniczą przedsiębiorstw i instytucji:

- członków zarządu, osoby decydujące o sposobie funkcjonowania przedsiębiorstwa,
- osoby odpowiedzialne za definiowanie strategii działania organizacji,
- osoby odpowiedzialne za rozwój i innowacje / osoby decydujące o doborze rozwiązań i technologii oraz zakup i wdrażanie
- kadrę odpowiedzialną za optymalizację procesów biznesowych, analitykę biznesową
- kadrę zarządzającą działów: HR, logistyki, finansowych
- osoby odpowiedzialne za zarządzanie przepływem informacji, zarządzanie wiedzą
- dyrektorów/kierowników działów IT,
- administratorów systemów informatycznych,
- administratorów sieci, administratorów bezpieczeństwa

Aby się zarejestrować, wystarczy wypełnić formularz zgłoszeniowy, dostępny na stronie: http://successpoint.pl/biznes-i-technologie-2015#zarej...

Organizator zapewnia materiały konferencyjne, przerwy kawowe oraz dostęp do prezentacji.

Kontakt:

Klaudia Moskała
Specjalista ds. organizacji konferencji
tel. +48 720 911 820
e-mail: klaudia.moskala[at]successpoint.pl
Michał Bloch

Michał Bloch MCC ICF, Mentor
Freelancerów
/www.wolnylancer.pl
Mentor...

Temat: SZKOLENIA


Obrazek


Alternatywa dla szkoleń - bezpłatne spotkanie warsztatowe dla działów HR.

W organizacjach realizowane są różnorodne projekty szkoleniowe, często jednak nie przynoszą one spodziewanych skutków. Najczęściej jest to związane z tym, że istotą nieefektywności nie jest luka w wiedzy i umiejętnościach pracowników - tylko w takich przypadkach szkolenia są skuteczne.

Często nieefektywność wynika z innych powodów: braku motywacji, nieefektywnych procesów organizacyjnych, braku zasobów czy niedrożnej komunikacji. W takich sytuacjach coaching grupowy i zespołowy może być skuteczniejszym rozwiązaniem, ponieważ angażuje pracowników w samodzielna poszukiwanie rozwiązań. Rozwiązania wypracowane przez samych pracowników mają zdecydowanie większą szanse na praktyczne wdrożenie niż nawet najciekawsze treści prezentowane przez dobrego trenera podczas szkolenia.

Zapraszamy Cię na 6-godzinne spotkanie warsztatowe, podczas którego zaprezentujemy możliwości i zastosowania coachingu grupowego i zespołowego w organizacjach. Pokażemy, kiedy coaching może być dobrym rozwiązaniem i zademonstrujemy przykładową sesję coachingu grupowego.

CELE SPOTKANIA:

1. Prezentacja istoty coachingu grupowego i zespołowego.
2. Prezentacja przykładowych zastosowań coachingu grupowego i zespołowego w organizacjach.
3. Stworzenie okazji do doświadczenia na sobie przykładowej struktury coachingowej

TREŚCI PROGRAMOWE:

Istota i definicja coachingu grupowego i zespołowego
Warunki i możliwości zastosowania coachingu grupowego i zespołowego w organizacji
Modele i struktury wykorzystywane w procesach coachingu grupowego i zespołowego
Metoda aktywizująca przeżywanie w coachingu z menedżerami:
Sesja przygotowawcza
Sesja właściwa
Menedżer jako coach zespołowy
Przykładowe procesy coachingu zespołowego i grupowego

Szkolenie odbędzie się 16 lipca 2015r. w godzinach 10:00 -16:00 w Warszawie przy ul. Czerskiej 14 (sale szkoleniowe Europrofes).

WARUNKIEM UCZESTNICTWA JEST PRACA NA STANOWISKU W DZIALE HR

Zgłoszenia proszę wysyłać na mail: biuro@pracownianovo.pl
W wiadomości proszę podać nazwę firmy, stanowisko oraz służbowy adres mailowy.

ZAPRASZAMY!

Od: Agnieszka Bloch NOVO <biuro@pracownianovo.pl>
Data: wtorek, 16 czerwca 2015 17:51
Do: Michał Bloch <michal.bloch@pracownianovo.pl>
Temat: Zaproszenie na szkolenie- bezpłatne spotkanie warsztatowe dla działów HR -18.06.2015

Alternatywa dla szkoleń - bezpłatne spotkanie warsztatowe dla działów HR.

Witam serdecznie,

Szkolenie odbędzie się 18 czerwca 2015r. w godzinach 10:00 -16:00 w Warszawie przy ul. Czerskiej 14 (sale szkoleniowe Europrofes).

W organizacjach realizowane są różnorodne projekty szkoleniowe, często jednak nie przynoszą one spodziewanych skutków. Najczęściej jest to związane z tym, że istotą nieefektywności nie jest luka w wiedzy i umiejętnościach pracowników - tylko w takich przypadkach szkolenia są skuteczne.

Często nieefektywność wynika z innych powodów: braku motywacji, nieefektywnych procesów organizacyjnych, braku zasobów czy niedrożnej komunikacji. W takich sytuacjach coaching grupowy
i zespołowy może być skuteczniejszym rozwiązaniem, ponieważ angażuje pracowników w samodzielna poszukiwanie rozwiązań. Rozwiązania wypracowane przez samych pracowników mają zdecydowanie większą szanse na praktyczne wdrożenie niż nawet najciekawsze treści prezentowane przez dobrego trenera podczas szkolenia.

Zapraszamy Cię na 6-godzinne spotkanie warsztatowe, podczas którego zaprezentujemy możliwości i zastosowania coachingu grupowego i zespołowego w organizacjach. Pokażemy, kiedy coaching może być dobrym rozwiązaniem i zademonstrujemy przykładową sesję coachingu grupowego.

CELE SPOTKANIA:

Prezentacja istoty coachingu grupowego i zespołowego.
Prezentacja przykładowych zastosowań coachingu grupowego i zespołowego w organizacjach.
Stworzenie okazji do doświadczenia na sobie przykładowej struktury coachingowej
TREŚCI PROGRAMOWE:

Istota i definicja coachingu grupowego i zespołowego
Warunki i możliwości zastosowania coachingu grupowego i zespołowego w organizacji
Modele i struktury wykorzystywane w procesach coachingu grupowego i zespołowego
Metoda aktywizująca przeżywanie w coachingu z menedżerami:
Sesja przygotowawcza
Sesja właściwa
Menedżer jako coach zespołowy
Przykładowe procesy coachingu zespołowego i grupowego
Iwona Ciecierska

Iwona Ciecierska Specjalista
ds.promocji,
SuccessPoint Sp.z
o.o.

Temat: SZKOLENIA


Obrazek

Dynamiczny rozwój rynku, powoduje, że współczesne przedsiębiorstwa muszą spełniać różnorodne, zmieniające się oczekiwania swoich klientów. Sprawna organizacja wewnątrz firmy, uporządkowane dokumenty i procesy, dobrze zorganizowana komunikacja i obsługa klienta, a także niezawodna infrastruktura - to klucz do osiągnięcia sukcesu.

Serdecznie zapraszamy do bezpłatnego udziału w dwudniowym wydarzeniu, łączącym wszystkie powyższe aspekty:

"Biznes i technologie"

21 - 22 lipca w Warszawie

Jest to wyjątkowe potkanie wszystkich branż mające na celu przedstawienie różnorodnych rozwiązań technologicznych, wspierających działalność firm.

Szeroki zakres tematyczny, pomoże wzbogacić wiedzę uczestników w zakresie zarówno infrastruktury oraz bezpieczeństwa IT jak również wsparcia strategii i zarządzania w przedsiębiorstwie.

Dwudniowy program, przewiduje poruszenie następujących tematów:

- Infrastruktura oraz wyposażenie serwerowni i data center
- Zapewnienie bezpieczeństwa – systemy zasilania awaryjnego, klimatyzacji
- Bezpieczeństwo danych i zasobów
- Strategia biznesowa i skuteczna metoda działania (Green IT, Wirtualizacja, Cloud Computing)
- Bezpieczeństwo fizyczne – monitoring i identyfikacja
- Narzędzia zarządcze i analityczne (BI, diagnoza i planowanie – Controlling finansowy, Big Data, BPM, Zarządzanie projektami)
- Systemy specjalistyczne, dedykowane branżom
- Platformy, systemy, aplikacje (ERP, CRM. HRMS
- Obieg dokumentów, zarządzanie, przechowywanie i archiwizacja
- Zarządzanie wiedzą i zarządzanie pracą grupową
- Zunifikowana komunikacja
- Technologie Mobilne dla biznesu

Więcej informacji na temat wydarzenia : http://successpoint.pl/biznes-i-technologie-2015

Do udziału serdecznie zapraszamy:

Kadrę kierowniczą przedsiębiorstw i instytucji:

- członków zarządu, osoby decydujące o sposobie funkcjonowania przedsiębiorstwa,
- osoby odpowiedzialne za definiowanie strategii działania organizacji,
- osoby odpowiedzialne za rozwój i innowacje / osoby decydujące o doborze rozwiązań i technologii oraz zakup i wdrażanie
- kadrę odpowiedzialną za optymalizację procesów biznesowych, analitykę biznesową
- kadrę zarządzającą działów: HR, logistyki, finansowych
- osoby odpowiedzialne za zarządzanie przepływem informacji, zarządzanie wiedzą
- dyrektorów/kierowników działów IT,
- administratorów systemów informatycznych,
- administratorów sieci, administratorów bezpieczeństwa

Aby się zarejestrować, wystarczy wypełnić formularz zgłoszeniowy , dostępny na stronie: http://successpoint.pl/biznes-i-technologie-2015#zarej...

Organizator zapewnia materiały konferencyjne, przerwy kawowe oraz dostęp do prezentacji.

Kontakt:

Klaudia Moskała
Specjalista ds. organizacji konferencji
tel. +48 720 911 820
e-mail: klaudia.moskala[at]successpoint.pl
Marta  Baraniak-Wiśniew ska

Marta
Baraniak-Wiśniew
ska
Coach, Trainer,
Consultant,
Experienced HR
proffesional

Temat: SZKOLENIA

"Mutual Contribution & Partnership" - HR Business Partners coaching group (XI-XII 2015)

Jeśli wierzysz, że aby być efektywnym partnerem dla biznesu nie wystarczy posiadać wiedzę z zakresu ZZL, lecz stale dbać o swój rozwój osobisty, ta formuła jest właśnie dla Ciebie.

Dla kogo: Osoby pracujące jako HR Business Partner lub na innym stanowisku w HR wymagającym kontaktów z menedżerami na wysokim szczeblu.

Cel: Wzmocnienie osobistego wpływu jako partnera biznesowego.

Formuła cyklu: Reciprocal Peer Coaching
RPC jest formą „wzajemnego uczenia się poprzez wymianę” w niewielkiej grupie osób o podobnej sytuacji zawodowej. Doświadczenia Uczestników stanowią podstawę wspólnej pracy w stałej grupie. Efekt „springboard” i wielowymiarowość procesu budują świadomość i przynoszą rozwiązania. Ta cykliczna formuła rozwoju, w odróżnieniu od szkolenia, dotyka sfery przekonań, wartości i tożsamości, tym samym prowadzi do transformacji na głębszym poziomie.

Korzyści dla Uczestników:
• zbudowanie pewności siebie w relacjach z menedżerami zarządzającymi (wpływ i oddziaływanie) • wzmocnienie kompetencji potrzebnych do pozyskiwania sprzymierzeńców dla swoich inicjatyw i projektów (leadership, zarządzanie zmianą) • rozwój osobisty, który przełoży się na większą efektywność w komunikacji i w relacjach międzyludzkich (odwaga i spójność wewnętrzna) • inspiracja - wykorzystanie potencjału inteligencji zespołowej • pozyskanie informacji zwrotnej od współuczestnikowi spojrzenie na problem z innych perspektyw

Daty: cały cykl stanowi sześć sesji, odbywających się co dwa tygodnie zazwyczaj w czwartki. Planowana data rozpoczęcia drugiej edycji cyklu: czw. 1/10/2015; kolejne sesje: czw. 15/10/2015; czw. 29/10/2015; czw. 19/11/2015; śr. 2/12/2015; czw. 17/12/2015.
Sesje będą odbywać się w godz.: 17.00 - 20.00.

Miejsce: 
Biuro Human to Business - ul. Mokotowska 49A/2 .

Program :
Każda z 6. trzygodzinnych sesji stawia ważne pytania w kontekście rozwoju kompetencji osobistych HR Business Partnera i stanowi inspirację do refleksji.
•Jak chcesz żeby było? •Z czego bierze się spójność i odwaga? •Jak zmieniać organizację? •Z czego bierze się moja siła wpływu? •Jak być liderem nie będąc przełożonym? •Jak wdrożyć i utrzymać swoje postanowienia rozwojowe?
Praca coachingowa podczas sesji jest oparta na realnych tematach Uczestników (problem, wyzwanie, projekt, pomysł…).

Prowadzący
Marta Baraniak-Wiśniewska - Senior Consultant, Human to Business; coach i trener, praktyk zarządzania HR w biznesie, pełniła funkcje Dyrektora HR w dużych organizacjach.

Zgłoszenia i informacje:
Marta Baraniak-Wiśniewska
mwisniewska@h2b.com.pl
tel. 602 226 220
Agata Spała

Agata Spała Ekspert ds.
zatrudnienia osób
niepełnosprawnych,
trener, ...

Temat: SZKOLENIA

Zapraszam na szkolenie "Skuteczna rekrutacja pracowników z orzeczonym stopniem niepełnosprawności"!
Szkolenie polecane pracownikom działów HR, specjalistom ds. Zasobów Ludzkich, HR Partnerom, przedsiębiorcom zainteresowanym zatrudnieniem osób niepełnosprawnych. Celem jest rozwój praktycznych umiejętności rekrutacji pracowników z różnymi rodzajami niepełnosprawności.

Proces pozyskiwania kandydatów z niepełnosprawnością budzi czasami wiele obaw i wątpliwości, które wynikają często z braku informacji i umiejętności.

Uczestnicy szkolenia poznają odpowiedzi na pytania:
- gdzie poszukiwać kandydatów z niepełnosprawnością?
- jakie są najważniejsze przepisy prawne dotyczące zatrudniania osób z niepełnosprawnością?
- z jakim rodzajem niepełnosprawności mogę zatrudnić pracownika?
- na jakim stanowisku mogę zatrudnić pracownika z niepełnosprawnością?
- jak rozmawiać o niepełnosprawności kandydata podczas rozmowy rekrutacyjnej?
- czego się wystrzegać by nie dyskryminować?

Szczegółowy program szkolenia:

1. Kandydat z orzeczeniem o niepełnosprawności czyli klasyfikacja formalna
• rodzaje i stopnie niepełnosprawności,
• rodzaje orzeczeń o niepełnosprawności, kody i aktualna interpretacja zapisów
2. Przepisy regulujące zatrudnienie pracownika z niepełnosprawnością
3. Dofinansowanie do wynagrodzeń dla pracodawców zatrudniających osoby niepełnosprawne
4. Metody rekrutacji i selekcji pracowników z niepełnosprawnością
5. Ocena możliwości psychofizycznych kandydatów z niepełnosprawnością w celu ich optymalnego zatrudnienia
6. Jak przygotować proces rekrutacji pod kątem kandydatów z niepełnosprawnością?
7. Jak przeprowadzić rozmowę kwalifikacyjną – w jaki sposób rozmawiać o niepełnosprawności kandydata i potrzebach związanych ze stanowiskiem pracy – praktyczne wskazówki, symulacje, case study
8. Sytuacje trudne podczas rekrutacji kandydatów z niepełnosprawnością - jakich sytuacji podczas rekrutacji należy się wystrzegać?
9. Savoir-vivre w kontakcie z osobami z różnymi rodzajami niepełnosprawności.

Korzyści dla uczestników szkolenia:
• wzrost kompetencji w zakresie rekrutacji i selekcji kandydatów z niepełnosprawnością
• zniwelowanie obaw związanych z zatrudnieniem pracowników z niepełnosprawnością
• wykorzystanie nowoczesnych metod rekrutacji dla osób niepełnosprawnych
• wzrost efektywności prowadzonych procesów rekrutacyjnych

W cenie szkolenia:
• 6 godzin szkolenia przeprowadzonego przez praktyków
• możliwość konsultacji z trenerami po szkoleniu
• materiały szkoleniowe opracowane przez trenerów – praktyczne informacje i wskazówki
• świadectwo uczestnictwa w szkoleniu
• przerwy kawowe i przekąski

W szkoleniu weźmie udział maksymalne 12 osób. Zależy nam na stworzeniu warunków do efektywnej nauki i zdobywania umiejętności. Szkolenie łączy wiedzę teoretyczną, praktyczną z ćwiczeniami i wykorzystaniem poznanej wiedzy w praktyce.

Koszt szkolenia: 180 złotych brutto

Data i miejsce szkolenia: 4 września 2015, godz. 10.00-16.00 w Warszawie, ul. Smolna 4 (Centrum Przedsiębiorczości)

Zgłoszenia: e-mail: kontakt@agataspala.pl, tel: 502 035 379

Organizator szkolenia:

Agata Spała - ekspertka z zakresu zatrudniania osób niepełnosprawnych, trenerka
Prowadę firmę, w której kompleksowo wspieram inne firmy w zatrudnieniu pracowników z niepełnosprawnościami. Projektuję autorskie programy wprowadzenia procesu zatrudnienia osób niepełnosprawnych dla firm i organizacji. Zajmuję się organizacją działań pozwalających zmniejszyć koszty wpłat do PFRON (optymalizacja). Rekrutuję pracowników z orzeczonym stopniem niepełnosprawności.

Od 2014 do chwili obecnej przeszkoliłam ponad 800 osób na stanowiskach menadżerskich w tym pracowników działów HR, pracowników działów kadr i księgowości, liderów zarządzających zespołami. Jest partnerem dla wielu firm i organizacji pozarządowych.
Prowadzę szkolenia dotyczące rekrutacji osób z niepełnosprawnością, praktycznych aspektów prawnych związanych z zatrudnieniem pracowników niepełnosprawnych, budowania zespołów różnorodnych i zarządzania nimi.
„Oswaja niepełnosprawność” w środowisku pracy m.in. poprzez szkolenia z komunikacji i współpracy z pracownikami niepełnosprawnymi dla kadry zarządzającej i pracowników firmy.

Prowadzę indywidualne doradztwo w zakresie przystosowania firmy i stanowisk pracy dla osób z różnymi niepełnosprawnościami oraz szkolenia z obsługi niepełnosprawnego klienta.

Jestem częstą prelegentka konferencji tematycznie związanych z HR i CSR, autorka artykułów z zakresu zatrudniania osób niepełnosprawnych na otwartym rynku pracy.

http://agataspala.pl
http://facebook.com/zatrudnijon
Marzena Pilarz-Herzyk

Marzena Pilarz-Herzyk Prawnik, General
Manager, Kierownik
ds.
administracyjnych.

Temat: SZKOLENIA

I EDYCJA, pierwszej w Polsce SZKOŁY FACYLITACJI, prowadzonej przez PATHWAYS i UNIWERSYTET JAGIELLOŃSKI

Działamy w Polsce od 1997 roku. Tworzymy i realizujemy programy, dzięki którym poprzez rozwój jednostek i budowanie efektywnych relacji, rozwijają się całe organizacje. Od początku działalności jesteśmy wierni idei, aby inspirować ludzi i organizacje do brania odpowiedzialności za siebie, biznes i własny rozwój.
Korzystając z pozycji eksperta rozwiązań doradczych i szkoleniowych, wspieramy naszych klientów w wielowymiarowym rozwoju i głębokich zmianach. Staramy się, aby nasza oferta zawierała wciąż nowe, unikatowe rozwiązania. W ten sposób stworzyliśmy kolejny nowatorski produkt, do tworzenia i realizacji, którego zaprosiliśmy Uniwersytet Jagielloński.

SZKOŁA FACYLITACJI - 9 dni
1 spotkanie 3 dni: 1-2-3.10.2015
2 spotkanie 3 dni: 19-20-21.11.2015
3 spotkanie 3 dni: 17-18-19.12.2015

MIEJSCE: Kraków, BARKA food.life.music

KOSZTY - specjalna cena I edycji
8100,00 PLN netto (wpłata jednorazowa)
8500,00 PLN netto (wpłata w III ratach)

SZCZEGÓŁY
http://szkola-facylitacji.pl
http://pathways.com.pl/#/oferta/szkola_facylitacji

KONTAKT
marzena.pilarz@pathways.com.pl

konto usunięte

Temat: SZKOLENIA


Obrazek


Ja w konflikcie

Bezpłatny warsztat dla tych, którzy się mierzą z sytuacjami konfliktowymi w pracy i poza nią.

Trzy godziny praktycznych rozważań o tym jak okiełznać spór, zarządzić nim i wyjść nie tylko obronną ręką ale też w zgodzie i z szansami na dalszą współpracę.

Kiedy?
Najbliższa środa, 2 września 2015 w godzinach 17:00 - 20:00

Gdzie?
Gdańsk Dom Harcerza ul. Za murem 2/10, Gdańsk

Szczegóły i rejestracja



Wyślij zaproszenie do