konto usunięte

Temat: Czytelnicy

Witam,

przylączam się do pochlebnych opinii. Trudno na dziesiejszym rynku znaleźć coś w co można się wgryźć. Książki - caly czas o tym samym, tylko autorzy się zmieniają (nawet bibliografia nie) Magazyny - raczej powierzchowne. Na tym polu HBR wypada bardzo dobrze. Z ceną to nie przeszadzajmy. 118 zl to nie malo, ale sądzę, że wydajemy więcej na kawę i spotkania biznesowe. Poza tym prasa za kilkanaście zlotych to same reklamy i plotki. Atutem HBR jest to, że artykuly pobudzają wyobrażnię i zmuszają do myslenia. Z obowiązku czytuję równierz Zarządzanie i Personel i każdy numer wzmaga moją frustrację. Nieustannie to samo i na dość niskim poziomie. Amerykańska wersja HBR jest chyba jednak lepsza, ale dzięki temu polscy wydawcy mają dobry punkt odniesienia.
A czy ktoś z Was uczestniczy w śniadaniach HBR lub innch organizowanych przez HBR wydarzeniach? Czy warto?

konto usunięte

Temat: Czytelnicy

Część sniadań jest na prawdę dobra. Oczywiscie zależy, kto jest uczestnikem, ale czasami na prawdę warto. Inne wydarzenia na prawdę na wysokim poziomie. Polecam.

Pozdrawiam,

ZB
Katarzyna Renn

Katarzyna Renn PMP, TSPM, Trener,
Kierownik Projektów

Temat: Czytelnicy

Mam propozycję - chcesz wiedzieć jakie są śniadania HBRP - przyjdź i zobacz.
01.10.2007, godz. 8:30-10:30

Pałac Sobańskich
Al. Ujazdowskie 13
Warszawa

Skuteczny marketing - nowe trendy i wyzwania na 2008 rok.
Funkcja i znaczenie marketingu w nowych czasach

Marketing jest kluczową strategiczną funkcją w każdej firmie. Jak prowadzić go dzisiaj skutecznie i jak zmienia się jego funkcja w firmie? Podczas śniadania przedstawimy najważniejsze trendy i wyzwania w marketingu - począwszy od zmieniającej się roli i znaczenia marketingu oraz usytuowania jej przedsiębiorstwie, aż po nowe narzędzia precyzyjnego dotarcia z komunikatem marketingowym w czasie, gdy klient jest najbardziej otwarty na ten przekaz. Zaprezentujemy również najważniejsze trendy dla marketingu na 2008 rok.

Do udziału w śniadaniu zapraszamy prezesów, członków zarządów oraz dyrektorów marketingu i sprzedaży w firmach.

Śniadanie jest współorganizowane ze Stowarzyszeniem Agencji Reklamowych w Polsce, z którym Harvard Business Review Polska współorganizuje Forum Marketingu (http://marketingfrum.pl).

Rejestracja na śniadanie na http://harvard.pl/sniadania

Zapraszam

Kasia
Rafał S.

Rafał S. Kreacja produktów +
analizy
strategiczne.
Polkomtel S.A. ...

Temat: Czytelnicy

Szanowna Pani Katarzyno.
Sniadanie bylo wysmienite. Tylko nie wiedziec czemu, prezentacja Marketing 2008, nie jest dostepna dla uczestnikow. Mam na mysli tylko i wylacznie prezentację dyr. ds. rozwoju Pana Pawła Rabieja. Szkoda.

Pzdr,
RSRafał S. edytował(a) ten post dnia 14.10.07 o godzinie 15:19
Grzegorz Turniak

Grzegorz Turniak Mentor, mówca,
mingling maven,
networker, moderator
sesji...

Temat: Czytelnicy

a kiedy następne?
Czy będziemy powiadamiani BIULETYNEM?
Katarzyna B.:
Mam propozycję - chcesz wiedzieć jakie są śniadania HBRP - przyjdź i zobacz.
01.10.2007, godz. 8:30-10:30

Pałac Sobańskich
Al. Ujazdowskie 13
Warszawa

Skuteczny marketing - nowe trendy i wyzwania na 2008 rok.
Funkcja i znaczenie marketingu w nowych czasach

Marketing jest kluczową strategiczną funkcją w każdej firmie. Jak prowadzić go dzisiaj skutecznie i jak zmienia się jego funkcja w firmie? Podczas śniadania przedstawimy najważniejsze trendy i wyzwania w marketingu - począwszy od zmieniającej się roli i znaczenia marketingu oraz usytuowania jej przedsiębiorstwie, aż po nowe narzędzia precyzyjnego dotarcia z komunikatem marketingowym w czasie, gdy klient jest najbardziej otwarty na ten przekaz. Zaprezentujemy również najważniejsze trendy dla marketingu na 2008 rok.

Do udziału w śniadaniu zapraszamy prezesów, członków zarządów oraz dyrektorów marketingu i sprzedaży w firmach.

Śniadanie jest współorganizowane ze Stowarzyszeniem Agencji Reklamowych w Polsce, z którym Harvard Business Review Polska współorganizuje Forum Marketingu (http://marketingfrum.pl).

Rejestracja na śniadanie na http://harvard.pl/sniadania

Zapraszam

Kasia
Katarzyna Renn

Katarzyna Renn PMP, TSPM, Trener,
Kierownik Projektów

Temat: Czytelnicy

Następne będzie za rok :)
A już w poniedziałek II Forum Marketingu - jak skutecznie znaleźć i uwieść klienta, który przestał wierzyć marketingowi.
http://marketingforum.pl

Warto tez rozważyć Strategiczne zarządzanie projektami - http://harvard.pl/pm zapowiada się naprawdę niesamowicie :)

Pozdrawiam

Katarzyna Bonder
Marcin Rychlik

Marcin Rychlik Global Strategy
Lead, Cargill Animal
Nutrition

Temat: Czytelnicy

Sniadanie bylo rzeczywiscie wysmienite, aczkolwiek co do merytoryki troche jestem rozczarowany. Dwie bardzo szacowne Panie z dwoch szacownych agencji badawczych reklamowaly swoje produkty, ktore niestety nie wytrzymaly ciezkosci pytan z sali, szczegolnie B2B.
Natomiast dla inspiracji warto uczestniczyc. Spotkalem pare osob z ktorymi rozmowa pomogla mi sie zainspirowac w obszarze nowych technologii.
Forum Marketingowe. Hmm. Bylem co prawda tylko pierwszego dnia ale moze i bylo to najciekawsze z wszystkich wydarzen w roku typu marketing conference (na pewno w porownaniu z konferencja CMO w interconti na wyzszym poziomie), ale po kazdej konferencji mam podobne przemyslenia, czy na pewno dobrze zainwestowalem pieniadze...
Ale moze tylko jest to dowod na moje ograniczenia umyslowe.

Co do HBR prenumeruje, staram sie czytac dokladnie i analizowac. Nie jest to dla mnie latwe. Nie czyta sie to jak Manager czy Forbes, ale zgodze sie ze jest to know how szczegolnie dla mnie w obszarach leadershipu i rzadko ale tez marketingu inspirujace.
Natomiast aby rzeczywiscie na tym skorzystac trzeba moim zdaniem poswiecic duzo czasu na kazdy artykul. Nie tylko przeczytac ale i przemyslec.

Polecam potencjalnym prenumeratorom.
Piotr Golczyk

Piotr Golczyk Marketing Management
Expert, founder at
MKTOUT

Temat: Czytelnicy

Maciej Tesławski:
Zapraszam do opinii o tym miesięczniku.

Czytam regularnie od 2 lat. Sięgam też po HBR US. Średnio z zainteresowaniem czytam 2-5 artykułów na numer. Poziom oceniam wysoko. Tematyka dobra dla osób podejmujących strategiczne w firmach decyzje z akcentem na zarządzanie.
Henryk M.

Henryk M. Project Management /
Lean Management /
Systems Engineering

Temat: Czytelnicy

HBR czytuję sporadycznie (nie prenumeruję), szukając konkretnych tematów. Poziom oceniam wysoko, choć bardziej podoba mi się "MIT Sloan Management Review": artykuły są tam zwięzłe, trafiają w sedno, wskazują przełożenie na praktykę. W polskiej edycji HBR przeszkadza mi nadmierna - moim zdaniem - chęć promowania swoich firm. Nie jest to oczywiście jawne, ale da się wyczuć. Część artykułów zakwalifikowałbym (gdybym nie wiedział, że pochodzą z HBR Polska), jako "materiał sponsorowany". Pomimo tego chętnie sięgam po to pismo.

Pozdrawiam

konto usunięte

Temat: Czytelnicy

Właśnie zdecydowałem się na prenumerate, wiec troche poczytam i dodam swoją opinię.
PS. mam nadzieję, że jak większość pisze przynajmniej z 5 artykułów na magazyn będzie ciekawych i wartościowych.
Michał C.

Michał C. You can't always get
what you want... but
I will try.

Temat: Czytelnicy

Nie ma na świecie takiego czasopisma, żeby każdemu się podobało. Nie ma również uniwersalnego poradnika, aby każdemu pomógł.
Natomiast zawsze warto poszerzać horyzonty. Dlatego dla każdego, pragnącego zwiększyć swoją wiedzę przyjemna lektura.
Na dzień dzisiejszy ciężko znaleźć na rynku polskim porównywalne czasopismo, dlatego czytam HBRP.

Pozdrawiam
Natalia W.

Natalia W. Uzupełnie
niebawem...

Temat: Czytelnicy

Hej ! Odświeżam temat bo dawno nikt nic nie pisał. Czy jest ktoś kto regularnie czyta ten magazyn, wczoraj koleżanka mi go pokazała i nie wiem czy warto w niego inwestować, trochę kosztuje. Podobno jest to jedno z lepszych czasopism. Proszę o info.Natalia Wróbel edytował(a) ten post dnia 19.02.12 o godzinie 23:08



Wyślij zaproszenie do