503 Service Unavailable

Error 503 Service Unavailable

Service Unavailable

Guru Meditation:

XID: 19838981


Varnish cache server

konto usunięte

Temat: Informacje i Ogłoszenia

Marketing internetowy: jak wykorzystać sieć do budowy i rozwoju firmy? (szkolenie dla osób i firm z woj. mazowieckiego)

Opis i cele szkolenia

Szkolenie pozwoli przyjrzeć się praktycznym aspektom biznesowej obecności Państwa firmy w internecie. Będziemy pracować nad strategią e-marketingową w kontekście tradycyjnej działalności firmy, co pozwoli nabrać pewności, że jest ona spójna i wyznacza właściwy kierunek działania.

1. Zastanowimy się nad wyborem form reklamowych optymalnych z punktu widzenia wyznaczonych celów.
2. Omówimy na przykładach najczęściej popełniane błędy oraz dobre praktyki, które wykorzystują najlepsze firmy po to, by przekonać do siebie gości odwiedzających ich witryny internetowe.
3. Podpowiemy na co zwracać uwagę przy tworzeniu i prowadzeniu strony, by skutecznie pozycjonować serwis. Pokażemy również, jak promować się w systemie AdWords, dobierać słowa kluczowe, monitorować kampanie.
4. Nauczymy się konkretnych metod tworzenia bazy adresowej, budowania relacji z klientem, wzmacniania zaufania do marki i produktów firmy.
5. Poznamy reguły promowania, budowania marki i zaufania, wzmacniania relacji z klientami, tworzenia społeczności wokół naszej firmy z wykorzystaniem najważniejszych polskich i zagranicznych mediów społecznościowych.
6. Sklep internetowy, czyli jak sprzedawać i w jaki sposób zapewnić bezpieczeństwo i wygodę klientom dokonującym płatności drogą elektroniczną.

Adresaci

Właściciele firm, dyrektorzy i kierownicy działów marketingu i sprzedaży, pracownicy odpowiedzialni za promocję i budowę wizerunku firmy w internecie.

Co oferujemy?
szkolenia dofinansowane od 70 do 80 procent, prowadzone przez najwyższej klasy ekspertów i specjalistów; profesjonalne materiały szkoleniowe;-certyfikaty potwierdzające ukończenie kursu; obiady i przerwy kawowe; noclegi dla osób z poza Warszawy; ubezpieczenie na czas szkolenia; możliwość nawiązania kontaktów zawodowych podczas szkoleń; pomoc przy składaniu aplikacji.

Liczba uczestników: 10 osób

Liczba dni: 2 dni

Czas trwania szkolenia: 12 godz. dydaktycznych

Termin szkolenia: 22-23 wrzesień 2011 r.

Miejsce: Warszawa

KOSZT UDZIAŁU W SZKOLENIACH:
269,42 zł na 1 osobę dla samozatrudnionych, właścicieli i pracowników mikro i małych firm, (tj. 20% wartości szkolenia).
404,14 zł na 1 osobę dla właścicieli i pracowników średnich firm, (tj.
30% wartości szkolenia)

Więcej informacji na stronie projektu: http://pociag.avsipolska.org/szkolenia/marketing-inter...

Formularz zgłoszeniowy: http://pociag.avsipolska.org/szkolenia/marketing-inter...
Ewa Hałka

Ewa Hałka Country analyst

Temat: Informacje i Ogłoszenia


Obrazek

Zapraszamy pracowników oraz właścicieli micro- i małych firmy z Małopolski do udziału
w kolejnej edycji dofinansowanego z EFS projektu szkoleniowego "Kluczowe kompetencje w biznesie".


Szkolenia mają charakter krótkich, intensywnych kursów z najważniejszych (kluczowych) kompetencji biznesowych. Każdy uczestnik otrzyma Certyfikat potwierdzający ukończenie szkolenia. Szkolenia są w 80% dofinansowane z EFS. Koszt kursu to 420zł (cena obejmuje 4 dni szkoleniowe z wybranego tematu, materiały, dostęp do platformy we-learningowej, przerwy kawowe i lunch).

Proponowane tematy szkoleń to:

Marketing strategiczny, operacyjny, e-marketing dla małych firm
Szkolenie porusza tematykę związaną z marketingiem strategicznym i operacyjnym oraz wprowadza we współczesne trendy w marketingu i e-marketingu.

Skuteczna sprzedaż i negocjacje
Uczestnicy szkolenia rozwijają umiejętność prowadzenia skutecznej rozmowy handlowej, rozpoczynając od rozpoznawania potrzeb klienta i prezentacji produktu, do doskonalenia kompetencji komunikacyjnych z elementami perswazji.

Zarządzanie firmą i efektywność własna
Szkolenie wprowadza w zasady strategicznego zarządzania firmą, rozwija kompetencje pozwalające na zwiększenie swojej efektywności w działaniu
oraz uczy, w jaki sposób kreować własny wizerunek biznesowy.

Lider zespołu
Uczestnik szkolenia zdobywa wiedzę na temat czynników wpływających na motywację pracowników, otrzymuje narzędzia przydatne do sprawnego delegowania i wyznaczania zadań oraz rozwija umiejętności w zakresie kontroli i oceny realizowanych przez pracowników zadań.

Najbliższe terminy oraz szczegółowe informacje o szkoleniach dostępne są na stronie: http://www.domszkolen.com/kkb/program-kkb.html

Osoby zainteresowane szkoleniami prosimy o kontakt:
Michał Walczyk
- Specjalista ds. Obsługi Klienta
tel. kom.: 504 125 431
tel.:12 656 57 12 w. 25
e-mail: mwalczyk@domszkolen.com

Zapraszamy!
Marcin Szpak

Marcin Szpak Dyrektor ds. rozwoju
w Grupa SET sp. z
o.o.

Temat: Informacje i Ogłoszenia


Obrazek


W ostatnim czasie zakończyliśmy kilka szkoleń i procesów szkoleniowych

- Warsztat kompetencji, społecznych.
- Proces szkoleniowy obejmujący 40h pracy warsztatowej dla przedstawicieli handlowych.
- Szkolenia z zakresu sprzedaży doradczej.

Zapraszamy kolejne firmy do skorzystania z naszej oferty

Oferta szkoleń Grupy Niezależnych Trenerów Biznesu & BusinessTrainers

Szkolenia dla FIRM

Umiejętności Menedżerskie
• Lider w organizacji.
• Przywództwo sytuacyjne.
• Rekrutacja i selekcja pracowników.
• Motywacja pracowników.
• Wspieranie pracowników w rozwoju.
• Coaching i mentoring.
• Zarządzanie projektem.
• Zarządzanie zmianą.
• Budowanie zespołu.
• Zarządzenie zespołem.
• Efektywne prowadzenie spotkań.
• Performance Coaching jako nowoczesna metoda wspierania handlowców.
• Komunikacja w relacjach biznesowych.
• Selekcja i rekrutacja pracowników.

Kompetencje sprzedażowe
• Prospecting - aktywne pozyskiwanie klientów.
• Sprzedaż doradcza.
• Obsługa klienta.
• Telefoniczna obsługa klienta.
• Upselling - sprzedaż w obsłudze klienta.
• Sztuka obsługi reklamacji.
• Odzyskiwanie należności.
• Sytuacje trudne w obsłudze klienta.
• Techniki sprzedaży.
• Techniki negocjacji.

Szkolenia interpersonalne
• Komunikacja interpersonalna
• Asertywność.
• Perswazja i wywieranie wpływu.
• Sztuka prezentacji.
• Zarządzanie sobą w czasie.
• Zarządzanie sobą w czasie GTD
• Inteligencja emocjonalna.
• Techniki rozwiązywania problemów.

SPRAWDŹ NASZE REFERENCJE

Potrzebujesz więcej informacji?
Zapraszamy do kontaktu mailowego szpak.marcin@gntb.pl lub telefonicznego +48796-319-705

Więcek informacji o nas:
http://gntb.eu - Szkolenia Biznesowe
http://gntb-bt.pl - Strefa wiedzy
Joanna Mazur

Joanna Mazur Analityk ds. baz
danych kontrahentów

Temat: Informacje i Ogłoszenia

SPRAWDŹ SIĘ JAKO PROJECT MANAGER!

Jak sobie radzisz z projektami w praktyce? Umiesz już wszystko? Sprawdź się rozwiązując poniższe case study.

Elementem projektu jest uzyskanie kredytu na jego realizację.
Wylicz z wykorzystaniem metody PERT najbardziej prawdopodobny czas oczekiwania na decyzję kredytową.

Podczas składania wniosku o kredyt pracownik banku informuje Cie, że zgodnie z procedurami bank powinien wydać decyzję nie później niż w 21 dni kalendarzowych, jednak w praktyce otrzymuje się ją w ciągu tygodnia. Pracownik banku nadmienia, że firma XYZ, która złożyła wniosek przedwczoraj uzyskała przed godziną pozytywną decyzję kredytową, dorzucając: „sam pan/pani widzi”.
Jesteś Kierownikiem tego projektu. Jaki przyjął/przyjęła byś czas oczekiwania na decyzję kredytową? Wykorzystaj technikę PERT.

Odpowiedź:
przewidywany czas oczekiwania na decyzję
 dni
(wpisz okres zaokrąglony „do góry” do pełnych dni kalendarzowych)
Jak sobie radzisz z projektami w praktyce? Umiesz już wszystko? Sprawdź się rozwiązując poniższe

Napotkałeś na problemy przy rozwiązywaniu tego zadania? Jeśli tak to podejmij decydujący krok i już dziś zapisz się na cykl szkoleń przygotowujących do certyfikacji IPMA ® poziom D. Z naszymi trenerami nauczysz się jak korzystać z nowoczesnych narzędzi w pracy w środowisku projektowym oraz zdobędziesz wiedzę i umiejętności konieczne do zdania międzynarodowego certyfikatu z zarządzania projektami.

Pośpiesz się! Nie trać szansy! Najbliższy cykl rusza już 22 września!
Ewa Nowosielecka

Ewa Nowosielecka
http://264.klubnoric
um.pl/

Temat: Informacje i Ogłoszenia

Zapraszam dziś na konferencje on-line,której tematem będzie inwestowanie i zarabianie jednocześnie..START 20.30,jako nick wpisz swoje imie264... http://gvolive.com/conference,93870342 w loginie wpisz swoje imie+264..NAPRAWDĘ WARTO..Jeśli chcesz raz na zawsze zmienić swoje życie,posłuchaj w jaki sposób możesz to zrobić.nie jest to sprzedaż kosmetyków,ani sprzętów..nic takiego..jest to zupełnie nowy system w Polsce,
Marta Szpak

Marta Szpak Trener Konsultant,
GRUPA NIEZALEŻNYCH
TRENERÓW BIZNESU

Temat: Informacje i Ogłoszenia


Obrazek


W ostatnim czasie zakończyliśmy kilka szkoleń i procesów szkoleniowych

- Warsztat kompetencji, społecznych.
- Proces szkoleniowy obejmujący 40h pracy warsztatowej dla przedstawicieli handlowych.
- Szkolenia z zakresu sprzedaży doradczej.



Zapraszamy kolejne firmy do skorzystania z naszej oferty

Oferta szkoleń Grupy Niezależnych Trenerów Biznesu & BusinessTrainers


Szkolenia dla FIRM

Umiejętności Menedżerskie
• Lider w organizacji.
• Przywództwo sytuacyjne.
• Rekrutacja i selekcja pracowników.
• Motywacja pracowników.
• Wspieranie pracowników w rozwoju.
• Coaching i mentoring.
• Zarządzanie projektem.
• Zarządzanie zmianą.
• Budowanie zespołu.
• Zarządzenie zespołem.
• Efektywne prowadzenie spotkań.
• Performance Coaching jako nowoczesna metoda wspierania handlowców.
• Komunikacja w relacjach biznesowych.
• Selekcja i rekrutacja pracowników.


Kompetencje sprzedażowe
• Prospecting - aktywne pozyskiwanie klientów.
• Sprzedaż doradcza.
• Obsługa klienta.
• Telefoniczna obsługa klienta.
• Upselling - sprzedaż w obsłudze klienta.
• Sztuka obsługi reklamacji.
• Odzyskiwanie należności.
• Sytuacje trudne w obsłudze klienta.
• Techniki sprzedaży.
• Techniki negocjacji.

Szkolenia interpersonalne
• Komunikacja interpersonalna
• Asertywność.
• Perswazja i wywieranie wpływu.
• Sztuka prezentacji.
• Zarządzanie sobą w czasie.
• Zarządzanie sobą w czasie GTD
• Inteligencja emocjonalna.
• Techniki rozwiązywania problemów.

SPRAWDŹ NASZE REFERENCJE


Potrzebujesz więcej informacji?
Zapraszamy do kontaktu mailowego szpak.marcin@gntb.pl lub telefonicznego +48 796-319-705


Więcek informacji o nas:
http://gntb.eu - Szkolenia Biznesowe
http://gntb-bt.pl - Strefa wiedzy
Alina Omachel

Alina Omachel Szukam pracy

Temat: Informacje i Ogłoszenia

II Kongres Zarządów Spółek Kapitał z Giełdy 2011. Tematyka zeszłorocznego Kongresu skierowana była głównie do przedsiębiorców zainteresowanych debiutem. W tym roku poszerzamy ofertę o tematy, które mogą zainteresować także przedsiębiorców już notowanych na Giełdzie Papierów Wartościowych.
W polu naszego zainteresowania ponownie znajdzie się rynek główny GPW, rynek alternatywny NewConnect oraz rynek dłużnych papierów wartościowych Catalyst.

Celem naszego spotkania jest m.in. integracja uczestników rynku kapitałowego, wymiana doświadczeń i poszerzenie możliwości biznesowych. Pierwszy dzień poświęcimy zagadnieniom teoretycznym, na drugi dzień przygotowaliśmy warsztaty praktyczne.

Kongres odbędzie się w dniach 6-7 października 2011 w Hotelu 500 w Zegrzu koło Warszawy.

ABY ZGŁOSIĆ CHĘĆ UCZESTNICTWA W KONGRESIE NALEŻY WYPEŁNIĆ FORMULARZ
Więcej informacji o wydarzeniu znajduje się w załączeniu oraz pod adresem: http://kongresgieldowy.ipo.pl/

Zapraszamy Państwa do udziału w II Kongresie Zarządów Spółek „Kapitał z Giełdy 2011”.
Rafał C.

Rafał C.
www.drukwspomnien.pl
, www.likemedia.pl

Temat: Informacje i Ogłoszenia

Wystartował projekt "DRUK WSPOMNIEŃ" !

Prywatne historie i rodzinne opowieści stają się coraz bardziej cenionymi wartościami. Inicjatywa „Druk wspomnień” stawia sobie za cel pomoc w ich publikacji w postaci niskonakładowych książek.

Chcesz opublikować rodzinne wspomnienia? Wydać historię organizacji czy miejscowości? Zapraszamy do współpracy!

Zajmujemy się każdym etapem procesu wydawniczego - od redakcji, korekty i opracowania graficznego, aż po profesjonalny druk.

Specjalizujemy się w tematyce wspomnień, aczkolwiek jesteśmy otwarci na wszelakie inne pomysły i inicjatywy wydawnicze. Dzięki wsparciu z funduszy unijnych oferujemy ceny niższe od standardowych stawek rynkowych:)

Więcej informacji: http://drukwspomnien.pl
Zapraszamy do współpracy i zgłaszania swoich propozycji!
Marcin Szpak

Marcin Szpak Dyrektor ds. rozwoju
w Grupa SET sp. z
o.o.

Temat: Informacje i Ogłoszenia


Obrazek


Grupa Niezależnych Trenerów Biznesu & BusinessTrainers zapraszają na 1 dniowy intensywny warsztat z zakresu zarządzania zespołem sprzedaży

Do kogo adresujemy szkolenie?

1. Dyrektorzy operacyjni.
2. Kierownicy regionalni.
3. Kierownicy zarządzający zespołami sprzedażowymi.

Czym się będziemy zajmowali na szkoleniu?

W pierwszej kolejności zastanowimy się nad tym, jak budować prawidłowe relacje szef - podwładny. Jak już zbudujemy sobie podwaliny do dalszej pracy, przejdziemy przez takie etapy jak:

1. Motywowanie. Nie liczcie na to, że powiemy Wam, jak motywować z wykorzystaniem kasy. To potrafi każdy. Wypracujemy sobie takie narzędzia, dzięki którym motywacja wzrośnie bez potrzeby inwestowania.

2. Karanie. O tym nie boimy się mówić, bo to należy do trudnych, jednak koniecznych obowiązków menedżera. Poznasz niestandardowe metody dyscyplinowania swoich pracowników. Jednocześnie to wszystko zrobimy tak, by nie zmniejszać poziomu motywacji.

3. Wspieranie. To jest kluczowy moment w naszym szkoleniu. Dowiesz się jak wspierać swoich ludzi w zależności od ich etapu rozwoju. W tym pomocny nam będzie Ken Blanchard i jego koncepcja zarządzania sytuacyjnego. Działając w oparciu o nasze wskazówki staniesz się przywódcą porywającym ludzi za sobą a nie tylko zarządcą dla którego odwala się pańszczyznę.

4. Wizerunek szefa/przywódcy. Wszystkie powyższe elementy wykorzystamy do tego, by budować wizerunek przywódcy. Pokażemy czym, naszym zdaniem, różni się przeciętny menedżer od przywódcy i jak wspierać budowanie odpowiedniego wizerunku.

5. To na czym zakończymy to delegowanie odpowiedzialności i zadań. Jak coś delegujemy to w taki sposób, by nasz pracownik czuł się współodpowiedzialny za realizację zadania i podejmował inicjatywę oraz wspólnie z nami poszukiwał rozwiązań.

Jeżeli jeszcze nie wiesz jak to wszystko wpłynie na podniesienie wyników, to przeczytaj to raz jeszcze!

Co dostaniesz po szkoleniu?

1. Materiały dla uczestnika - treściwy podręcznik płynnie przechodzący przez zagadnienia merytoryczne.
2. Możliwość konsultacji telefonicznych z trenerem prowadzącym.
3. Imienne zaświadczenie potwierdzające udział w szkoleniu.
4. 10% rabatu na dowolne usługi naszej firmy.

Zanim zdecydujesz się na to szkolenie, przeczytaj referencje w naszych profilach GL i na naszej stronie http://gntb.eu


FORMALNOŚCI

1. Zgłoszenie pobierzesz z naszej strony: http://gntb.eu. Wypełni je podpisz czytelnie i wyślij skan mailem lub faksem. Oryginał oddasz nam na szkoleniu.

2. Za szkolenie zapłać 299zł + VAT (23%) na 7 dni przed szkoleniem. Tylko to zarezerwuje Ci miejsce na szkoleniu. My wystawimy Ci fakturę VAT.

UWAGA
Cena 299zł + VAT obowiązuje tylko osoby, które nigdy nie miały z nami do czynienia i jeszcze nie wiedzą co tracą. Od pozostałych bierzemy 599zł + VAT

3. Przyjedź na szkolenie do Wrocławia w dniu 22.10.2011r. na godzinę 10:00
4. Weź udział w szkoleniu
5. Wystaw nam referencje.
6. Buduj i czerp korzyści z pracy w oparciu o to czego się dowiesz
7. Poleć nasze szkolenie innym.


Ciągle mało Ci informacji?
Napisz szpak.marcin@gntb.eu lub zadzwoń +48 796-319-705

Temat: Informacje i Ogłoszenia

SZKOLENIE Ząrzadzanie sobą w czasie – oferta LAST MINUTE

Obrazek



Obrazek


Czas trwania i cena:

1150,00 + 23% VAT, 10 i 11 październik, Warszawa, ul Pawia 55 - gmach WSFiZ, sala 57

Opis szkolenia:

Szkolenie to ma na celu zwiększanie osobistej skuteczności uczestników poprzez doskonalenie umiejętności z zarządzania sobą w czasie pracy. Główny nacisk kładziemy na organizację pracy, efektywne planowanie czynności, umiejętność oceny priorytetów a także systemów realizacji zadań. Efektem szkolenia jest ustalenie przez każdego z uczestników Indywidualnego Systemu Zarządzania Czasem - ISZC.

Szkolenie ma na celu rozwinięcie wszystkich powyższych kompetencji osób obsługujących Klienta:

Wiedza: uczestnicy poznają teorie zarządzania czasem, metody efektywnego planowania i wyznaczania priorytetów oraz poznają bariery, na które napotykamy w zarządzaniu swoim czasem.

Umiejętności: warsztat jest skonstruowany wedle zasady 20% niezbędnej teorii i 80% niezbędnej praktyki. Uczestnicy przećwiczą w praktyce na ile stosują określone techniki podczas symulacji, case study oraz gier. 

Postawa: Podczas warsztatów zadbamy o to, aby uczestnicy poczuli wewnętrzną motywację do wykorzystywania poznanych technik oraz własnego potencjału. Osiągamy to dzięki odgrywaniu scenek przez uczestników oraz przeprowadzaniu rzeczywistych symulacji.

Program szkolenia:

1. Wprowadzenie do tematyki zarzadzania czasem

Zarządzanie czasem, czy zarządzanie sobą w czasie?
Odczuwanie upływającego czasu – indywidualna percepcja czasu
Wpływ własnych wartości i przekonań na zarządzanie czasem
Główne bariery w zarządzaniu własnym czasem pracy
2. Organizacja swojego stanowiska pracy

Elementarz zasad aranżacji swojego miejsca pracy
Wykorzystanie przestrzeni, stanowiska i warsztatu pracy
3. Autodiagnoza produktywnosci i efektywnosci w pracy

Czas jako wyznacznik granic
Kwestionariusz MEQ
Kwestionariusz typów rannych – wieczornych J.A. Horne & O.Ostberg
Wzorce aktywności dobowej – tzw. sowy i skowronki
Krzywa wydajności w poszczególnych godzinach dnia
Jak wykorzystujemy czas: test auto-diagnostyczny + plan naprawczy
Złodzieje czasu: mapa problemu + plan naprawczy
4. Zarządzanie własnym czasem

Jak efektywnie wyznaczać priorytety
Matryca Eisenhovera – macierz zadań pilnych i ważnych
Zadania ważne i pilne
Zadania ważne i niepilne
Zadania nieważne i pilne
Zadania nieważne i niepilne
Techniki zarządzania własnym czasem
Technika „ początek końca"
Tworzenie harmonogramu dnia pracy
5. Organizowanie i sporządzanie planów

Zadaniowa analiza ABC
65% do 15%
20% do 20%
15% do 65%
Taktyka salami
Metoda Kartezjusza
Technika planowania od końca
Reguła Pareto
Wyznaczani celów: (bieżący, krótkoterminowy, średnioterminowy, długoterminowy)
Plany: tygodniowy, miesięczny
Reguła 60:40 100% czasu = 60% zaplanowane czynności + 20%. nieoczekiwane czynności + 20% spontaniczne czynności
Reguła Parkinsona
6. Balanced Scorecard (BSC) jako narzędzie zarządzania sobą w czasie

Zdefiniowanie perspektyw i celów metodą SMART
Monitoring kamieni milowych
7. Osobiste techniki wspomagające zarządzanie czasem

Diagnoza i usunięcie barier
Określenie mniejszych kroków dojścia do celu
Nagradzanie się i utrzymywanie motywacji wewnętrznej
Szybkie uporanie się z tym to, co najgorsze
Ogłaszamy publicznie, że nad czymś pracujemy
8. Podsumowanie szkolenia

Przypomnienie głównych punktów
Formuła ZZZ:
Zabiorę – zabieram do swojego warsztatu techniki, które działają
Zmienię – zmienię niektóre stare techniki, aby działały lepiej
Zostawię za sobą – stare niedziałające, nienadające się do zmiany, zostawiam
trener prowadzący - Anna Wtulich-Smulska

Jest trenerem i doradcą zawodowym z wieloletnim doświadczeniem. Rozpoczęła swoją karierę od szkoleń młodzieży z metod zdobywania zatrudnienia, autoprezentacji i komunikacji. Od tego czasu prowadzenie szkoleń i doradztwo stały się jej pasją. Współpracowała między innymi z: Akademią Rozwoju Osobistego Kompas, Uniwersytetem Warmińsko – Mazurskim, Asset Business Development. Prowadziła również projekty dla takich firm jak: Cyfra+ Sp. z o. o., IKEA, OPEK, Auchan, DeLaval, Instytut Badawczo – Szkoleniowy, Fundacja Nowe Media, Business Travel Club. Uczestnicy jej warsztatów podkreślają dynamiczne i interesujące prowadzenie oraz perfekcyjne przygotowanie.

Wykształcenie i certyfikaty:

Uniwersytet Warmiosko – Mazurski w Olsztynie -
Administracja
Certyfikat Train the Trainer Trener Biznesu
Certyfikat Ministra Gospodarki i Pracy na prowadzenie doradztwa zawodowego i doradztwa personalnego

Więcej informacji i zapisy:

Adeptia Centrum Szkoleń
http://www.adeptia.pl
przemyslaw.puzewicz@adeptia.pl
22 414 6003

konto usunięte

Temat: Informacje i Ogłoszenia


Obrazek


Szanowni Państwo,

zespół trenerów „Uruchom Głowę, rozwiń skrzydła” serdecznie zaprasza na kolejne szkolenia otwarte pt.: „Doskonalenie umiejętności menedżerskich: budowanie zespołów”, które odbędą się w terminach:

- 11-13.11.2011 r. w Zajazd Karolinka w Gogolinie, woj. opolskie
- 25-27.11.2011 r. w Pałacyk pod Lipami w Swarzędzu, woj. wielkopolskie.

Proponujemy ten trening osobom i zespołom mającym świadomość, że o sprawności w realizacji zadań zespołu decydują zarówno umiejętności zawodowe jak i kreatywność, empatia, altruizm, budowanie dobrej atmosfery, zaufanie, sympatyczne relacje, zgodna współpraca, umiejętność motywowania się „od środka”, świadomość korzyści z dążenia do relacji wygrany-wygrany i wiele innych cech i umiejętności zwanych „miękkimi”. Grupa staje się zespołem, kiedy wspólnie realizuje te same cele. Gdy cele nie są wspólne można mówić jedynie o zlepku indywidualnych aktywności.

Zagadnienia i tematy realizowane podczas treningu:
Efekt synergii (2+2=5) i strategie win-win – praca z celem i z misją życiową
Idea trzeciego wyjścia – różnica między kompromisem a konsensusem
Komunikacja i porozumiewanie werbalne i niewerbalne – język ciała, strój, kolory,
słowa klucze, słowa magiczne, słowa kasowniki i osłabiacze - uczestnicy trenują skuteczne
sposoby werbalnego i niewerbalnego porozumiewania się.
Podstawy nawiązania dobrego kontaktu z drugim człowiekiem - zasady konstruowania
przekazu w oparciu o świadome i nieświadome sposoby oddziaływania.
Dopasowanie jako wstęp do przewodzenia: modalności, metaprogramy, poziomy logiczne. Uczymy rozpoznawać systemy motywacji innych ludzi i w razie konfliktu stanowisk lub interesów znajdować rozwiązania korzystne dla obu stron. Pokazujemy podstawowe mechanizmy psychologiczne wpływające na sposób widzenia świata i podejmowania decyzji.
Ograniczające przekonania i sposoby ich przekraczania – polubisz innych, gdy polubisz
siebie, zrozumiesz siebie, gdy zrozumiesz innych.
Zarządzanie stresem i „stanem wewnętrznym”
Przywódca, lider, menedżer - czyli jak prezentować się wiarygodnie i profesjonalnie i jak
przy tym budzić zaufanie i sympatię.
Spójność komunikatów werbalnych i niewerbalnych na poziomie świadomym
i nieświadomym: kolory, symbole, słowa – klucze, mowa ciała, niektóre metaprogramy.
Jak przekonać innych do swoich racji, jak pociągnąć zespół za sobą - przygotowanie
do pracy w stresie i niesprzyjających warunkach.
Zasady i stosowanie "burzy mózgów"
Reguły wystąpień publicznych – autoprezentacja

Efektem treningu jest zdobycie przez uczestników szeregu umiejętności m.in.: motywowania siebie i zespołu, negocjacji i budowania porozumienia poprzez znajdowanie rozwiązań korzystnych dla obu stron, rozumienia korzyści z dążenia do relacji "wygrany – wygrany" panowania nad emocjami i stresem prezentowania sądów, opinii, uwag zrozumiałych dla pracowników o różnych systemach reprezentacji umiejętność odczytywania intencji i systemu wartości drugiej stron nie ulegania presji, naciskom i manipulacjom, wzmocnienie poczucia własnej wartości i wzrost motywacji do działania.

Trening trwa 3 dni i bazuje na technikach i narzędziach neurolingwistycznego programowania. Wykłady i prezentacje zajmują ok. 15% czasu, reszta to: ćwiczenia, gry i "zabawy" omawiane następnie przez uczestników, którzy dyskutują i wyciągają samodzielnie wnioski. Gry i zabawy skonstruowane są tak, aby uczestnicy sami doświadczyli, że tylko współpraca, współdziałanie, porozumienie i synergia są dla nich osobiście jedynym „opłacalnym” życiowo i zawodowo rozwiązaniem. Zastosowane techniki pozwalają wprowadzić pożądane przez uczestników zmiany w zachowaniach nie tylko na poziomie umiejętności, ale również w sferze przekonań i emocji. Dzięki generowaniu emocji i przeżyć, oraz „prawdziwemu” doświadczaniu, uczestnicy nie tylko nabywają umiejętności, ale także zmieniają ograniczające przekonania na własny temat i na temat otoczenia.

Cena trzydniowego treningu wynosi jedynie 1200,00 zł netto – w tej cenie uczestnik otrzymuje: szkolenie prowadzone przez dwóch doświadczonych trenerów, dwa noclegi, pełne wyżywienie i przerwy kawowe, dokumentację szkoleniową, dokumentację fotograficzną, certyfikat udziału w treningu.

Nasza strona internetowa

W razie pytań zapraszamy do kontaktu z naszym biurem – tludwichowski@intelkom.eu

Pozdrawiam
Tomasz Ludwichowski
Dyrektor ds. handlowych
tel. 71 398-09-73Tomasz Ludwichowski edytował(a) ten post dnia 17.10.11 o godzinie 13:24

Temat: Informacje i Ogłoszenia

Witam serdecznie,

ja ze swojej strony dodam SIMPLE Sp. z o.o. - firma projektującą i wdrażająca specjalistyczne, dedykowane rozwiązania informatyczne wspomagające zarządzanie.

Jednym z produktów, który chce Państwu zaprezentować jest xPRIMER. HRM- narzędzie stanowiące spójną platformę wspomagającą strategiczne zarządzanie kapitałem ludzkim we wszystkich aspektach działalności przedsiębiorstwa, ze szczególnym naciskiem na wzrost wydajności pracy.

Funkcjonalność oprogramowania xPRIMER.HRM obejmuje:

* Zarządzanie schematem organizacyjnym
* Budowę i zmiany w strukturze stanowisk
* Opis stanowisk pracy
* Zarządzanie profilami kompetencyjnymi
* Identyfikację luk kompetencyjnych
* Identyfikację pracowników przekraczających wymagania
* Zarządzanie ocenami pracowniczymi i analizę ich wyników
* Planowanie, ewidencję i rozliczanie czasu pracy pracowników
* Obieg wniosków urlopowych, premiowych, delegacji, itp.
* Zarządzanie rekrutacją
* Zarządzanie szkoleniami
* Komunikację z pracownikami

Co wyróżnia xPRIMER.HRM od innych?

Oprogramowanie xPRIMER.HRM wyróżnia szerokie spojrzenie na rolę pracownika w organizacji. Aplikacja działa w środowisku internetowym za pośrednictwem przeglądarki internetowej.

xPRIMER.HRM to oprogramowanie, które z definicji nie wymaga wymiany oprogramowania kadrowo-płacowego, gdyż zostało przygotowane do pracy w integracji. xPRIMER.HRM wyróżnia wyjątkowa elastyczność w zakresie definiowania struktury danych, zawartości, procesów, raportów i wydruków. Każdy uprawniony użytkownik xPRIMER.HRM, bez potrzeby korzystania z usług zewnętrznej firmy, jest w stanie samodzielnie rozbudowywać struktury danych, stosownie do narastających potrzeb przedsiębiorstwa. Właśnie samodzielność użytkowników stanowi klucz do niskich kosztów bieżącej eksploatacji xPRIMER.HRM, oraz funkcjonalności zawsze odpowiadającej bieżącym potrzebom organizacji.

Zainteresowanych zapraszamy do kontaktu:

SIMPLE Sp. z o.o.
Ul. Cieplaka 19
41-300 Dąbrowa Górnicza
tel./fax. 32 262 60 22
e-mail: info@simplesoftware.pl
www.simplesoftware.pl


Obrazek

konto usunięte

Temat: Informacje i Ogłoszenia


Obrazek


Szanowni Państwo,

informujemy, że zostało jeszcze kilka wolnych miejsc na szkolenie otwarte firmy „Uruchom Głowę, rozwiń skrzydła” pt.: „Doskonalenie umiejętności menedżerskich: budowanie zespołów”, które odbędzie się w terminie 11-13.11.2011 r. w przytulnym hotelu Zajazd Karolinka w Gogolinie, woj. opolskie.

Szczegóły dotyczące treningu znajdziecie Państwo na naszej stronie internetowej.

Serdecznie zapraszamy do kontaktu z biurem – tludwichowski@intelkom.eu

Pozdrawiam
Tomasz Ludwichowski
Dyrektor ds. handlowych
tel. 71 398-09-73

konto usunięte

Temat: Informacje i Ogłoszenia

Witam,

wszystkie osoby, które swój biznes związały z branżą e-commerce zapraszam do nowej grupy http://www.goldenline.pl/forum/polski-e-commerce Będziemy mogli wymienić się doświadczeniami i uwagami na temat tego co dzieje się w naszej branży. Liczę na merytoryczne i ciekawe dyskusje.

Pozdrawiam
Kinga K.

Kinga K.
strategic/operationa
l marketing,
performance
marketing, v...

Temat: Informacje i Ogłoszenia

E-MARKETING: SEO, Google AdWords, social media, czyli KNOW HOW SKUTECZNEJ PROMOCJI W SIECI - szkolenie DOFINANSOWANE ze środków UE + DARMOWA WIEDZA - BEZPŁATNA PRÓBKA SZKOLENIA

E-MARKETING, czyli „Jak wykorzystać sieć do budowy i rozwoju firmy?” : strategia marketingowa, formy reklamowe, optymalizacja i pozycjonowanie serwisu, narzędzia promowania, metody pozyskiwania klientów, e-commerce.

Akademia Rozwoju Biznesu zaprasza na kolejną edycję szkolenia z obszaru marketingu internetowego dla województwa mazowieckiego, współfinansowanego (80% wartości szkolenia) ze środków UE.

Zajmiemy się praktycznym aspektem biznesowej obecności Państwa firmy w Internecie oraz popracujemy nad strategią e-marketingową w kontekście jej tradycyjnej działalności.
Warunek uczestnictwa: prowadzenie mikro, małego lub średniego przedsiębiorstwa z siedzibą na terenie województwa mazowieckiego, bądź bycie jego pracownikiem.

W ramach projektu przygotowaliśmy dla Państwa BEZPŁATNĄ WIDEOPREZENTACJĘ - PRÓBKĘ SZKOLENIA, w której przedstawimy jak bardzo tanio lub za darmo pozyskać klientów w Internecie. Prezentacja stanowi stronę powitalną oferty, która przekieruje Państwa do informacji dotyczących szkoleń z możliwością zapisu.

Uzyskacie do niej Państwo dostęp wpisując się na listę adresową Akademii Rozwoju Biznesu pod adresem: http://akademiaemarketingu.implesite.pl/a/start.html

Z WIDEOPREZENTACJI dowiecie się Państwo:
1. Jakie są 3 największe mity dotyczące marketingu internetowego?
2. Co to jest NOA i dlaczego nie wolno tworzyć "wizytówki firmy" w internecie?
3. Social media - jaka jest najskuteczniejsza strategia pozyskiwania "fanów" na portalu Facebook, którą być może stosuje już Twoja konkurencja?
4. Internetowa "GÓRA ZŁOTA", - narzędzie, kóte może generować przychody nawet, gdy jesteś na wakacjach?

W programie szkolenia między innymi:
Wybór form reklamowych optymalnych dla celów firmy
Case study - najczęściej popełniane błędy i dobre praktyki wykorzystywane przez najlepsze firmy w celu przekonania do siebie odwiedzających ich witryny internetowe.
Skuteczne pozycjonowanie serwisu - na co zwracać uwagę przy tworzeniu i prowadzeniu strony
Google AdWords - narzędzia promowania,dobieranie słów kluczowych, monitorowanie kampanii.

Czas trwania szkolenia: 12 godz. dydaktycznych – 2 dni
Termin szkolenia: 27-28/10 i inne - możliwość wyboru - terminarz dostępny w ofercie
Lokalizacja: Warszawa

Szczegółowy program szkolenia, warunki rekrutacyjne i koszt znajdziecie Państwo w oknie szkolenia dofinansowanego.

Zarejestruj się do obejrzenia darmowej prezentacji pod linkiem: http://akademiaemarketingu.implesite.pl/a/start.html
po czym dokonaj wyboru interesującego Cię szkolenia.


Zachęcam do zgłoszeń – LICZBA MIEJSC OGRANICZONA!

W razie jakichkolwiek pytań, pozostaję do Państwa dyspozycji.

Kinga Kalińska
Akademia Rozwoju Biznesu
kontakt@AkademiaRozwojuBiznesu.pl
http://AkademiaRozwojuBiznesu.pl
tel. 516 196 995

Temat: Informacje i Ogłoszenia

Witam serdecznie,

ja ze swojej strony dodam SIMPLE Sp. z o.o. - firma projektującą i wdrażająca specjalistyczne, dedykowane rozwiązania informatyczne wspomagające zarządzanie.

Jednym z produktów, który chce Państwu zaprezentować jest xPRIMER. HRM- narzędzie stanowiące spójną platformę wspomagającą strategiczne zarządzanie kapitałem ludzkim we wszystkich aspektach działalności przedsiębiorstwa, ze szczególnym naciskiem na wzrost wydajności pracy.

Funkcjonalność oprogramowania xPRIMER.HRM obejmuje:

* Zarządzanie schematem organizacyjnym
* Budowę i zmiany w strukturze stanowisk
* Opis stanowisk pracy
* Zarządzanie profilami kompetencyjnymi
* Identyfikację luk kompetencyjnych
* Identyfikację pracowników przekraczających wymagania
* Zarządzanie ocenami pracowniczymi i analizę ich wyników
* Planowanie, ewidencję i rozliczanie czasu pracy pracowników
* Obieg wniosków urlopowych, premiowych, delegacji, itp.
* Zarządzanie rekrutacją
* Zarządzanie szkoleniami
* Komunikację z pracownikami

Co wyróżnia xPRIMER.HRM od innych?

Oprogramowanie xPRIMER.HRM wyróżnia szerokie spojrzenie na rolę pracownika w organizacji. Aplikacja działa w środowisku internetowym za pośrednictwem przeglądarki internetowej.

xPRIMER.HRM to oprogramowanie, które z definicji nie wymaga wymiany oprogramowania kadrowo-płacowego, gdyż zostało przygotowane do pracy w integracji. xPRIMER.HRM wyróżnia wyjątkowa elastyczność w zakresie definiowania struktury danych, zawartości, procesów, raportów i wydruków. Każdy uprawniony użytkownik xPRIMER.HRM, bez potrzeby korzystania z usług zewnętrznej firmy, jest w stanie samodzielnie rozbudowywać struktury danych, stosownie do narastających potrzeb przedsiębiorstwa. Właśnie samodzielność użytkowników stanowi klucz do niskich kosztów bieżącej eksploatacji xPRIMER.HRM, oraz funkcjonalności zawsze odpowiadającej bieżącym potrzebom organizacji.

Zainteresowanych zapraszamy do kontaktu:

SIMPLE Sp. z o.o.
Ul. Cieplaka 19
41-300 Dąbrowa Górnicza
tel./fax. 32 262 60 22
e-mail: info@simplesoftware.pl
www.simplesoftware.pl


Obrazek
Mariusz Jagóra

Mariusz Jagóra współwłaściciel,
Progres

Temat: Informacje i Ogłoszenia


Obrazek

Zapraszam na roczne kursy językowe (ale nie tylko - można również skorzystać ze szkoleń menadżerskich lub zawodowych). Kursy są dofinansowane z funduszy UE w 80% - cena za kurs językowy za rok to tylko 476 zł (w tym są podręczniki oraz opłaty za egzamin międzynarodowy ). Kurs trwa rok (2 semestry) i liczy 120 godzin + 30 godzin e-learningu.
Proponujemy kursy niemieckiego, włoskiego, hiszpańskiego, francuskiego lub rosyjskiego.
Mamy 50 miejsc w Łodzi i 30 poza (Piotrków, Tomaszów i może Łowicz lub Zgierz). Oferta skierowana jest do mikro i małych przedsiębiorstw.
Tu jest link do tych szkoleń językowych na na naszej stronie - lub bezpośrednio do programu http://www.szkoleniaturystyka.pl/
Zapraszam.

konto usunięte

Temat: Informacje i Ogłoszenia

Pomysł na własny biznes: FRANCZYZA!

Przeprowadzamy bezpłatne konsultacje franczyzowe. Dopasujemy model biznesu franczyzowego do preferowanych przez kandydata na franczyzobiorcę godzin pracy, roli w biznesie, możliwości inwestycyjnych. Reprezentujemy amerykańskie, kanadyjskie, brytyjskie marki z długoletnim doświadczeniem, które są zainteresowane wejściem na rynek polski. Kandydaci na franczyzobiorców są przeprowadzani przez 6 stopniowy proces. Identyfikujemy zdolności przywódcze, operacyjne, sprzedażowe, itp. by znaleźć biznes, który jest szansą na sukces. Link do testu franczyzowego opracowanego przez kanadyjskich specjalistów http://testfranczyzowy.pl


Obrazek
Marta Szpak

Marta Szpak Trener Konsultant,
GRUPA NIEZALEŻNYCH
TRENERÓW BIZNESU

Temat: Informacje i Ogłoszenia


Obrazek


Grupa Niezależnych Trenerów Biznesu & BusinessTrainers zapraszają na 1 dniowy intensywny warsztat z zakresu zarządzania zespołem sprzedaży

Do kogo adresujemy szkolenie?

1. Dyrektorzy operacyjni.
2. Kierownicy regionalni.
3. Kierownicy zarządzający zespołami sprzedażowymi.

Czym się będziemy zajmowali na szkoleniu?

W pierwszej kolejności zastanowimy się nad tym, jak budować prawidłowe relacje szef - podwładny. Jak już zbudujemy sobie podwaliny do dalszej pracy, przejdziemy przez takie etapy jak:

1. Motywowanie. Nie liczcie na to, że powiemy Wam, jak motywować z wykorzystaniem kasy. To potrafi każdy. Wypracujemy sobie takie narzędzia, dzięki którym motywacja wzrośnie bez potrzeby inwestowania.

2. Karanie. O tym nie boimy się mówić, bo to należy do trudnych, jednak koniecznych obowiązków menedżera. Poznasz niestandardowe metody dyscyplinowania swoich pracowników. Jednocześnie to wszystko zrobimy tak, by nie zmniejszać poziomu motywacji.

3. Wspieranie. To jest kluczowy moment w naszym szkoleniu. Dowiesz się jak wspierać swoich ludzi w zależności od ich etapu rozwoju. W tym pomocny nam będzie Ken Blanchard i jego koncepcja zarządzania sytuacyjnego. Działając w oparciu o nasze wskazówki staniesz się przywódcą porywającym ludzi za sobą a nie tylko zarządcą dla którego odwala się pańszczyznę.

4. Wizerunek szefa/przywódcy. Wszystkie powyższe elementy wykorzystamy do tego, by budować wizerunek przywódcy. Pokażemy czym, naszym zdaniem, różni się przeciętny menedżer od przywódcy i jak wspierać budowanie odpowiedniego wizerunku.

5. To na czym zakończymy to delegowanie odpowiedzialności i zadań. Jak coś delegujemy to w taki sposób, by nasz pracownik czuł się współodpowiedzialny za realizację zadania i podejmował inicjatywę oraz wspólnie z nami poszukiwał rozwiązań.

Jeżeli jeszcze nie wiesz jak to wszystko wpłynie na podniesienie wyników, to przeczytaj to raz jeszcze!

Co dostaniesz po szkoleniu?

1. Materiały dla uczestnika - treściwy podręcznik płynnie przechodzący przez zagadnienia merytoryczne.
2. Możliwość konsultacji telefonicznych z trenerem prowadzącym.
3. Imienne zaświadczenie potwierdzające udział w szkoleniu.
4. 10% rabatu na dowolne usługi naszej firmy.

Zanim zdecydujesz się na to szkolenie, przeczytaj referencje w naszych profilach GL i na naszej stronie http://gntb.eu


FORMALNOŚCI

1. Zgłoszenie pobierzesz z naszej strony: http://gntb.eu. Wypełni je podpisz czytelnie i wyślij skan mailem lub faksem. Oryginał oddasz nam na szkoleniu.

2. Za szkolenie zapłać 299zł + VAT (23%) na 7 dni przed szkoleniem. Tylko to zarezerwuje Ci miejsce na szkoleniu. My wystawimy Ci fakturę VAT.

UWAGA
Cena 299zł + VAT obowiązuje tylko osoby, które nigdy nie miały z nami do czynienia i jeszcze nie wiedzą co tracą. Od pozostałych bierzemy 599zł + VAT

3. Przyjedź na szkolenie do POZNANIA w dniu 26.11.2011r. na godzinę 10:00
4. Weź udział w szkoleniu
5. Wystaw nam referencje.
6. Buduj i czerp korzyści z pracy w oparciu o to czego się dowiesz
7. Poleć nasze szkolenie innym.


Ciągle mało Ci informacji?
Napisz szpak.marcin@gntb.eu lub zadzwoń +48 796-319-705


Inne terminy i lokalizacje
22.10.2011r. - Wrocław http://www.goldenline.pl/spotkanie/zarzadzanie-zespole...

17.12.2011r. - Szczecin




Obrazek

konto usunięte

Temat: Informacje i Ogłoszenia


Obrazek


Szanowni Państwo,

informujemy, że zostało jeszcze kilka wolnych miejsc na szkolenie otwarte firmy „Uruchom Głowę, rozwiń skrzydła” pt.: „Doskonalenie umiejętności menedżerskich: budowanie zespołów”, które odbędzie się w terminie 25-27.11.2011 r. w urokliwym hotelu Pałacyk pod Lipami w Swarzędzu.

Szczegóły dotyczące treningu znajdziecie Państwo na naszej stronie internetowej.

Serdecznie zapraszamy do kontaktu z naszym biurem – tludwichowski@intelkom.eu

Pozdrawiam
Tomasz Ludwichowski
Dyrektor ds. handlowych
tel. 71 398-09-73

Podobne tematy


Następna dyskusja:

Ogłoszenia.




Wyślij zaproszenie do