konto usunięte

Temat: Jak skutecznie zakończyć współpracę z Panstwa bankiem???

Witam !
Jestem Państwa skrustrowanym skrzywdzonym przez los byłym klientem, niechcianym dzieckiem BPH, adoptowanym bez własnej woli przez Pekao s.a. Praktyki stosowane na codzien w Panstwa instytucji z jednej strony budzą moje przerażenie, a z drugiej prawdziwa fascynację. Żubrzyk wychowa każdego, nawet tego, który przez Żubrzyka nie ma ochoty być wychowywanym. Myślałam,że to będzie dziecinnie proste - gdy tylko przyjdzie fuzja, pozbieram zabawki i pojde do innej piaskownicy! Niestety, część produktów udało mi się zamknąć tuż przed migracją mojej placówki, częśc po migracji...A trzeba było słuchać starszych, mądrzejszych kolegów, żeby uciekać przed Pekao na conajmniej kilka miesięcy, bo pozniej łatwo nie będzie. Kończę bój z Pekao z siniakiem pod okiem, szkoda tylko, że nie o zabawki chodzi, a o pieniądze. Konto, co to miało być zamknięte w maju zgodnie z moją dyspozycją i stanem zero złotych, do zeszłego piątku miało regularnie 12,95 zł co miesiąc, muszę sobie jeszcze uczciwie dodać odsetki karne plus monit...Rozstanie z Pekao musi przecież drogo kosztować! Na szczęście Bank Pekao s.a. o swoje się upomni - windykacja dzwoni i pyta, kiedy zwroce Pekao s.a. pieniążki, te, których wcale nie jestem winna...Ale mam coś od pekao w zamian - mina nowych, "pofuzyjnych" pracownic w oddziale, gdy składam reklamację - rzec by można - bezcenna. Co poza tym, na pamiątkę po Pekao s.a. zostanie mi chyba ta karta kredytowa, co ją w marcu zamykałam, ale do dzisiaj ma status aktywnej, aż kusi by jej użyć, szkoda tylko, że oddałam ten magiczny plastik z żagłówkami pol roku temu, a mogło być tak pięknie... Wraz z piątym(lipiec to chyba był)z kolei wyciągiem po zamknięciu karty, dostałam dodatkową kartkę z informacją, że w czerwcu (miesiąc wcześniej)Żubrzyk podwyzszyl oprocentowanie do 29%...Nie liczy się przecież, że poinformował miesiąc po tym, jak zdarzenie nastąpiło, liczą sie chęci Żubrzyka! Ale karta przeciez jest aktywna? Może jeszcze jest szansa na odbudowanie relacji i dalszą współpracę...Nic,ze Panstwa pracownik wprowadził mnie w bład narazając na straty finansowe, przeciez jestesmy tylko ludzmi...Nie powinnam mu miec za zle,ze gdy trzy miesiace temu poszlam zgłosic wczesniejsza spłatę kredytu, powiedział,że nie ma takiej koniecznosci, abym informowala o tym bank...Dobrze,ze w szkole mnie nauczyli,co to "nadpłata na poczet przysżłych rat", wiec wytlumaczyłam pani,ze nie tak mnie uczono, jak ona twierdzi. Zrozumiała. Nic to, Żubrzyk już otrzymał ode mnie informację,że albo zrozumie moje problemy, albo w zrozumieniu pomoże arbitraż bankowy...I nie bede czekac na rozpatrzenie reklamacji 3 miesiące, jak strzelił (trafnie? moim zdaniem nie trafnie?)Państwa pracownik, który ją ode mnie przyjmował). A tymczasem, zabawy z Żubrzykiem ciąg dalszy, ale przecież kto się czubi, ten się lubi...

Temat: Jak skutecznie zakończyć współpracę z Panstwa bankiem???

Właśnie dlatego m.in z powodu takich absurdalnych sytuacji jestem już byłym pracownikiem Pekao.

konto usunięte

Temat: Jak skutecznie zakończyć współpracę z Panstwa bankiem???

zapewne w pko bp Ci o wiele lepiej jest...

konto usunięte

Temat: Jak skutecznie zakończyć współpracę z Panstwa bankiem???

syndrom "dziecka żubrzyka" - pracownicy, którzy zaczynali w pekao s.a tak bardzo zżyli się z ideą tego komunistycznego molocha, że żyją w przekonaniu, że jest najlepiej i nic nie trzeba zmieniać...

Temat: Jak skutecznie zakończyć współpracę z Panstwa bankiem???

Mariusz Kiełczykowski
zapewne w pko bp Ci o wiele lepiej jest...

uwierz że jest mi o niebo lepiej. zarówno ze względu na atmosferę, systemy, jak również produkty. więc jeśli nie wiesz to nie komentuj.

konto usunięte

Temat: Jak skutecznie zakończyć współpracę z Panstwa bankiem???

oj Kasiu wywołałaś burzę tym tematem i swoim pierwszym postem... wszyscy wiedzą, że z tym żubrzykiem różnie bywa, pewnie dlatego od nas uciekłaś:)

konto usunięte

Temat: Jak skutecznie zakończyć współpracę z Panstwa bankiem???

Cieszę się,że mam już to za sobą. Ze współpracy z pekao s.a. zapamiętam tylko jeden pozytyw - w tym calym bałaganie,archaicznych systemach,zacofanych procedurach, w tym calym niechlujstwie i nieodpowiedzialności pracowników, ta instytucja ma świetny czas reakcji, jeśli chodzi o sprostowania, wyjaśnienia i rozpatrywanie reklamacji. Nie ma co się okłamywać,w końcu praktyka czyni mistrza...

konto usunięte

Temat: Jak skutecznie zakończyć współpracę z Panstwa bankiem???

Katarzyna K.:
syndrom "dziecka żubrzyka" - pracownicy, którzy zaczynali w pekao s.a tak bardzo zżyli się z ideą tego komunistycznego molocha, że żyją w przekonaniu, że jest najlepiej i nic nie trzeba zmieniać...


nie rozumiem "pani psycholog" skąd ów diagnoza w moim kierunku?
ani nie zaczynałem w pekao, ani nie czuję się zżyty z tym bankiem, ANI nie uważam że nic nie trzeba zmieniać. nie zawile napisałem dla Ciebie? Otóż uważam że wiele jest do zmian i znam wielu ludzi w tym banku którzy uznają tak samo i codziennie do tego dążą... Co do polityki banku to mam na nią taki sam wpływ jak Ty na politykę swojego pracodawcy... podpowiem Ci - żaden.

poza tym - jeśli używasz stwierdzenia "komunistyczny moloch" w takim zdaniu to twierdze że nie wiesz w jakiej firmie pracujesz i nie zdajesz sobie sprawy z faktu jakim molochem jest Deutsche Bank... jeśli koleżanka tak Ci przyklaskuje to niech też się zastanowi jakim molochem jest pko bp...

i żeby była jasność - nie uważam że pekao jest najlepszym bankiem na rynku. jest wiele rzeczy które bardzo należało by zmienić. natomiast uważam że jest to bank bardzo innowacyjny mimo wszystko...bo niby dlaczego inne banki tak czerpią z wiedzy i rozwiązań ów "molocha", a i pracownicy pekao są postrzegani na świecie (tak tak - na świecie) jaką bardzo dobrzy fachowcy (nie mówię o 100% pracowników...)

pozdrawiam

konto usunięte

Temat: Jak skutecznie zakończyć współpracę z Panstwa bankiem???

Justyna Dziewulska:
Mariusz Kiełczykowski
zapewne w pko bp Ci o wiele lepiej jest...

uwierz że jest mi o niebo lepiej. zarówno ze względu na atmosferę, systemy, jak również produkty. więc jeśli nie wiesz to nie komentuj.


a jeśli wiem? to pozwolisz że skomentuję :)
bardzo się cieszę że jest Ci o niebo lepiej... Każdy powinien pracować tam gdzie czerpie z tego osobistą satysfakcję. Aaa... Powiedz - ile lat przepracowałaś w Pekao S.A.? Aż tyle lat dochodziłaś do wniosku że jest to najgorszy na świecie pracodawca? Tyle lat zeszło Ci szukanie innej pracy?
Powiem Ci taki banał - atmosferę to budują ludzie, współpracownicy. może nie potrafiłaś się dogadać z nimi, a może dawałaś z siebie mniej niż inni - w końcu tworzyliście ZESPÓŁ...
mówisz o systemach? o produktach? powiedz... cóż za innowacyjny produkt posiada pko bp którego nie znajdziesz w ofercie pekao sa?
no proszę Cię...

konto usunięte

Temat: Jak skutecznie zakończyć współpracę z Panstwa bankiem???

Poza tym wszystkim, abstrachując od pekao i pko, a bardziej ogólnie... nie rozumiem ludzi którzy męczą się w pracy, ciągle narzekają że jest im źle i niedobrze, rozpowiadają jak to są pokrzywdzeni na każdym kroku... A co z tym robią? NIC. przez lata nic nie robią i trwają... i szerzą ogólny defetyzm.
Tak jak i nie rozumiem klientów którzy tak wielce narzekają na bank gdzie mają konto, że źle, że lokata mało oprocentowana, że kredyt za wysoko oprocentowany itp... narzekają, a mimo wszystko przychodzą, utrzymują konto... i jedni i drudzy straszą że się przeniosą gdzie indziej...a mimo to - nie robią tego. Dlaczego?
a może potrzeba im akceptacji? poparcia że ich paplanina ma sens? że nie są jedyni w tym maraźmie? a może chcą tylko pogadać...
Nieliczni mają tak naprawdę odwagę na zmiany. jedni zostają w danej pracy i walczą o zmiany, inni widząc że nie mają na pewne rzeczy wpływu zmieniają pracodawcę i walczą o siebie i swoje racje...

ot, mała dygresja

Temat: Jak skutecznie zakończyć współpracę z Panstwa bankiem???

Katarzyna K.:
Witam !
Jestem Państwa skrustrowanym skrzywdzonym przez los byłym klientem, niechcianym dzieckiem BPH, adoptowanym bez własnej woli przez Pekao s.a. Praktyki stosowane na codzien w Panstwa instytucji z jednej strony budzą moje przerażenie, a z drugiej prawdziwa fascynację. Żubrzyk wychowa każdego, nawet tego, który przez Żubrzyka nie ma ochoty być wychowywanym. Myślałam,że to będzie dziecinnie proste - gdy tylko przyjdzie fuzja, pozbieram zabawki i pojde do innej piaskownicy! Niestety, część produktów udało mi się zamknąć tuż przed migracją mojej placówki, częśc po migracji...
(...)
Konto, co to miało być zamknięte w maju zgodnie z moją dyspozycją i stanem zero złotych, do zeszłego piątku miało regularnie 12,95 zł co miesiąc, muszę sobie jeszcze uczciwie dodać odsetki karne plus > monit...
(...)

"Jestem byłym klientem banku BPH" - to było moje ulubione powitanie ze strony klientów w czasie mojej pracy dla banku. ;-)

A nawiązując do Twojego problemu...

Rachunek jest zamykany w określonym czasie od złożenia takiej dyspozycji (miesiąc), o ile saldo na rachunku wynosi 0 zł.
Rozumiem, że w Twoim przypadku w tym okresie był "ruch" na rachunku? Miałaś może jeszcze otwarty jakiś inny produkt, do którego prowizja jest pobierana z RORu?

Sugerowałabym złożenie odpowiedniej dyspozycji zamknięcia rachunku w placówce, po czym monitorowanie salda rachunku np. przez PekaoInternet czy TelePekao - jeżeli na Twój rachunek wpłynie choćby dwa grosze, albo zostanie ściągnięta groszowa opłata właśnie w tym "okresie zamykania", to wtedy automatycznie system nie zezwoli na zamknięcie rachunku ze względu na brak salda zerowego. I wówczas musiałabyś ponownie udać się do placówki...

konto usunięte

Temat: Jak skutecznie zakończyć współpracę z Panstwa bankiem???

Aneta M.:

Sugerowałabym złożenie odpowiedniej dyspozycji zamknięcia rachunku w placówce, po czym monitorowanie salda rachunku np. przez PekaoInternet czy TelePekao - jeżeli na Twój rachunek wpłynie choćby dwa grosze, albo zostanie ściągnięta groszowa opłata właśnie w tym "okresie zamykania", to wtedy automatycznie system nie zezwoli na zamknięcie rachunku ze względu na brak salda zerowego.

Dla sprostowania, zgodnie z tym czego mnie uczyli jeśli zamykany jest rachunek, to usługa pekao24 od razu jest dezaktywowana i klient "wpada w basica":) więc to co napisałaś niewiele pomoże.

A tak w ogóle to się zastanawiam po co ta cała dyskusja. Wszędzie zdarzają się przypadki, które uprzykrzają życie. Ostatnio będąc w BPH (bo mnie nie zmigrowali:]) dwie panie były tak oburzone na obsługę, że o mało się nie skończyło u kierownika. A chodziło tylko o to, że przez 5min nie była czynna kasa, bo pracownik wyjaśniał jakąś zawiłą sytuację jednego z klientów. Przypadków niekompetencji, lub "złego traktowania" jest wszędzie mnóstwo (nie tylko w bankach) i dobra obsługa jest sprawą bardzo subiektywną.

I jeszcze jedna sprawa mnie zastanawia, ale nie będę tu robić większe dymu, bo sytuacja już jest dość napięta:) Tak że proponuję zgodnie z ostatnim hiciorem na listach przebojów DONT STRESSPaulina Pośpiech edytował(a) ten post dnia 03.10.08 o godzinie 13:29

konto usunięte

Temat: Jak skutecznie zakończyć współpracę z Panstwa bankiem???

Wyjaśniam - Konto zostało zamknięte, wyzerowane do grosza, potwierdzone przez pracownice, nie dokonywano od czasu zamkniecia rachunku zadnych operacji, nie rozliczyly sie zadne poprzednie transakcje. Powstale zadluzenie bylo wynikiem bledu pracownika, ktory owszem, rachunek zamknął, ale nie był na tyle bystry,żeby ustawić w systemie nienaliczanie opłat. Stad dług rósł, aż do pierwszego monitu i telefonu z windykacji.
Jeśli chodzi o kartę kredytową, została poprawnie zamknięta przez nieco bardziej kompetentnego (najpewniej dlatego,ze tego ktory przed fuzja byl w bph) pracownika, ale likwidacja karty nastapila jeszcze w bph, na tydzien, moze dwa przed migracja do pekao sa. i mimo likiwdacji konta, zdublowało się ono automatycznie w niezniszalnym systemie z lat 80tych XX wieku zwanym "rakietą".
"Za zaistaniałą sytuację" żubrzyk "serdecznie mnie przeprosił" na piśmie.
Aneta M.:
Katarzyna K.:
Witam !
Jestem Państwa skrustrowanym skrzywdzonym przez los byłym klientem, niechcianym dzieckiem BPH, adoptowanym bez własnej woli przez Pekao s.a. Praktyki stosowane na codzien w Panstwa instytucji z jednej strony budzą moje przerażenie, a z drugiej prawdziwa fascynację. Żubrzyk wychowa każdego, nawet tego, który przez Żubrzyka nie ma ochoty być wychowywanym. Myślałam,że to będzie dziecinnie proste - gdy tylko przyjdzie fuzja, pozbieram zabawki i pojde do innej piaskownicy! Niestety, część produktów udało mi się zamknąć tuż przed migracją mojej placówki, częśc po migracji...
(...)
Konto, co to miało być zamknięte w maju zgodnie z moją dyspozycją i stanem zero złotych, do zeszłego piątku miało regularnie 12,95 zł co miesiąc, muszę sobie jeszcze uczciwie dodać odsetki karne plus > monit...
(...)

"Jestem byłym klientem banku BPH" - to było moje ulubione powitanie ze strony klientów w czasie mojej pracy dla banku. ;-)

A nawiązując do Twojego problemu...

Rachunek jest zamykany w określonym czasie od złożenia takiej dyspozycji (miesiąc), o ile saldo na rachunku wynosi 0 zł.
Rozumiem, że w Twoim przypadku w tym okresie był "ruch" na rachunku? Miałaś może jeszcze otwarty jakiś inny produkt, do którego prowizja jest pobierana z RORu?

Sugerowałabym złożenie odpowiedniej dyspozycji zamknięcia rachunku w placówce, po czym monitorowanie salda rachunku np. przez PekaoInternet czy TelePekao - jeżeli na Twój rachunek wpłynie choćby dwa grosze, albo zostanie ściągnięta groszowa opłata właśnie w tym "okresie zamykania", to wtedy automatycznie system nie zezwoli na zamknięcie rachunku ze względu na brak salda zerowego. I wówczas musiałabyś ponownie udać się do placówki...

konto usunięte

Temat: Jak skutecznie zakończyć współpracę z Panstwa bankiem???

Mariusz Kiełczykowski:
Poza tym wszystkim, abstrachując od pekao i pko, a bardziej ogólnie... nie rozumiem ludzi którzy męczą się w pracy, ciągle narzekają że jest im źle i niedobrze, rozpowiadają jak to są pokrzywdzeni na każdym kroku... A co z tym robią? NIC. przez lata nic nie robią i trwają... i szerzą ogólny defetyzm.
Tak jak i nie rozumiem klientów którzy tak wielce narzekają na bank gdzie mają konto, że źle, że lokata mało oprocentowana, że kredyt za wysoko oprocentowany itp... narzekają, a mimo wszystko przychodzą, utrzymują konto... i jedni i drudzy straszą że się przeniosą gdzie indziej...a mimo to - nie robią tego. Dlaczego?
a może potrzeba im akceptacji? poparcia że ich paplanina ma sens? że nie są jedyni w tym maraźmie? a może chcą tylko pogadać...
Nieliczni mają tak naprawdę odwagę na zmiany. jedni zostają w danej pracy i walczą o zmiany, inni widząc że nie mają na pewne rzeczy wpływu zmieniają pracodawcę i walczą o siebie i swoje racje...

ot, mała dygresja


A ta dygresja to do kogo? Nie wypowiedział się tu zaden nieszczesliwy pracownik Pana banku, narzekajacy na swoj los. Co więcej widzę pewną sprzeczność w Pańskich wypowiedziach. Pisze Pan,ze nie rozumie Pan ludzi, ktorzy tkwia w miejscu i narzekają na bank, w ktorym pracują, a oskarza Pan panią Justynę,że zbyt krótko pracowała w pekao s.a. aby móc oceniać warunki i jakość, jakie oferuje zatrudnionym żubrzyk.Widzę ponadto,że w swoich wypowiedziach, broniąc wlasnych racji, stosuje Pan atak oparty na konstruowaniu wypowiedzi mniej tego typu: "Taki jest moj bank??? A Twoj za to to jest taki...taki... i taki...!! i jeszcze taki!!!", co - w moim odczuciu, dyskredytuje Pana jako osobę, z którą warto podejmować jakąkolwiek merytoryczną dyskusję.

ABSTRAHUJĄC, Panie Menadżerze od tego co Pan pisze, proponuję, żeby nieco opanował Pan emocje. Nikt nie chciał Pana urazić. Proszę pamiętać,że decydując się na wypowiedź, zdecydował się Pan na reprezentowanie pekao, a przecież sam Pan napisał,że to ludzie tworzą bank.

Temat: Jak skutecznie zakończyć współpracę z Panstwa bankiem???

.Stanisław M. edytował(a) ten post dnia 03.10.08 o godzinie 22:00

konto usunięte

Temat: Jak skutecznie zakończyć współpracę z Panstwa bankiem???

A ta dygresja to do kogo? Nie wypowiedział się tu zaden nieszczesliwy pracownik Pana banku, narzekajacy na swoj los. Co więcej widzę pewną sprzeczność w Pańskich wypowiedziach. Pisze Pan,ze nie rozumie Pan ludzi, ktorzy tkwia w miejscu i narzekają na bank, w ktorym pracują, a oskarza Pan panią Justynę,że zbyt krótko pracowała w pekao s.a. aby móc oceniać warunki i jakość, jakie oferuje zatrudnionym żubrzyk.Widzę ponadto,że w swoich wypowiedziach, broniąc wlasnych racji, stosuje Pan atak oparty na konstruowaniu wypowiedzi mniej tego typu: "Taki jest moj bank??? A Twoj za to to jest taki...taki... i taki...!! i jeszcze taki!!!", co - w moim odczuciu, dyskredytuje Pana jako osobę, z którą warto podejmować jakąkolwiek merytoryczną dyskusję.

ABSTRAHUJĄC, Panie Menadżerze od tego co Pan pisze, proponuję, żeby nieco opanował Pan emocje. Nikt nie chciał Pana urazić. Proszę pamiętać,że decydując się na wypowiedź, zdecydował się Pan na reprezentowanie pekao, a przecież sam Pan napisał,że to ludzie tworzą bank.

"pracownik Pana banku" - to nie jest mój bank (niestety:])
Pani Justyny o nic nie oskarzałem - zadałem dość konkretne pytanie. i raczej domysły snułem że była ona pracownikiem dłuższego stażu... (kwestia zrozumienia...). nota bene Pani Justyna się wypowiedziała jako były pracownik banku, powiedzmy negatywnie... osobiscie nic nie wzialem z tej dyskusji do siebie, sorry :)
bronie racji pt. wszedzie jest zle i wszedzie jest dobrze - a to jak bedzie zalezy w duzej mierze od Nas samych - znow kwestia zrozumienia...
no tak..nie jestem godzien rozmowy z Panią, przepraszam :)
raczej jednak myślę że bardzo się nie zrozumieliśmy. ja co innego napisałem - Pani co innego w tym wyczytała...

i nadal podtrzymuje ów motto - to ludzie tworzą Bank. zarówno klienci jak i pracownicy.

pzdr

Temat: Jak skutecznie zakończyć współpracę z Panstwa bankiem???

Mariusz Kiełczykowski:
Justyna Dziewulska:
Mariusz Kiełczykowski
zapewne w pko bp Ci o wiele lepiej jest...

uwierz że jest mi o niebo lepiej. zarówno ze względu na atmosferę, systemy, jak również produkty. więc jeśli nie wiesz to nie komentuj.


a jeśli wiem? to pozwolisz że skomentuję :)
bardzo się cieszę że jest Ci o niebo lepiej... Każdy powinien pracować tam gdzie czerpie z tego osobistą satysfakcję. Aaa... Powiedz - ile lat przepracowałaś w Pekao S.A.? Aż tyle lat dochodziłaś do wniosku że jest to najgorszy na świecie pracodawca? Tyle lat zeszło Ci szukanie innej pracy?
Powiem Ci taki banał - atmosferę to budują ludzie, współpracownicy. może nie potrafiłaś się dogadać z nimi, a może dawałaś z siebie mniej niż inni - w końcu tworzyliście ZESPÓŁ...
mówisz o systemach? o produktach? powiedz... cóż za innowacyjny produkt posiada pko bp którego nie znajdziesz w ofercie pekao sa?
no proszę Cię...

Panie Mariuszu, nigdzie nie napisałam że uważam Pekao S.A za najgorszego na świecie pracodawcę. Być może nie jest wcale taki najgorszy... ale nie dane mi było się o tym przekonać. Przyznaję nie pracowałam długo w Pekao S.A ponieważ nie dało się tam wytrzymać. A znalezienie nowej pracy nie zajęło mi dużo czasu.
Napisałeś, że być może nie potrafiłam się dogadać ze współpracownikami, a więc wiedz, że umiałam i nadal umiem, bo wiem jak ważna jest dobra atmosfera z pracy. Uważam, że wystarczająco angażowałam się w wykonywane obowiązki w swojej każdej firmie, o czym świadczą zadowoleni ze mnie poprzedni przełożeni.
Pozdrawiam

konto usunięte

Temat: Jak skutecznie zakończyć współpracę z Panstwa bankiem???

Mariusz Kiełczykowski:

nie rozumiem "pani psycholog" skąd ów diagnoza w moim kierunku?
ani nie zaczynałem w pekao, ani nie czuję się zżyty z tym bankiem, ANI nie uważam że nic nie trzeba zmieniać. nie zawile napisałem dla Ciebie? Otóż uważam że wiele jest do zmian i znam wielu ludzi w tym banku którzy uznają tak samo i codziennie do tego dążą... Co do polityki banku to mam na nią taki sam wpływ jak Ty na politykę swojego pracodawcy... podpowiem Ci - żaden.

poza tym - jeśli używasz stwierdzenia "komunistyczny moloch" w takim zdaniu to twierdze że nie wiesz w jakiej firmie pracujesz i nie zdajesz sobie sprawy z faktu jakim molochem jest Deutsche Bank... jeśli koleżanka tak Ci przyklaskuje to niech też się zastanowi jakim molochem jest pko bp...

i żeby była jasność - nie uważam że pekao jest najlepszym bankiem na rynku. jest wiele rzeczy które bardzo należało by zmienić. natomiast uważam że jest to bank bardzo innowacyjny mimo wszystko...bo niby dlaczego inne banki tak czerpią z wiedzy i rozwiązań ów "molocha", a i pracownicy pekao są postrzegani na świecie (tak tak - na świecie) jaką bardzo dobrzy fachowcy (nie mówię o 100% pracowników...)

pozdrawiam

Panie Menadżerze w Oddziale VII, jest Pan dla mnie dowodem na prawdziwość powiedzenia, że punkt widzenia zależy od punktu siedzenia. Poza tym, proponuję, żeby zanim wyskoczy Pan z komentarzem na temat miejsca mojej pracy, najpierw dokładnie Pan doczytał, czym sie zajmuje. Nie jestem pracownikiem Deutche Bank PBC,co wiecej nie znam żadnego produktu tego banku, zarowno dla klientow indywidualnych jak i pionu małych i średnich przedsiebioswt, ponadto nie mam w tym banku żadnego produktu, nie mam nawet rachunku. Wypowiadajac swoja opinie na temat pekao sa nie porównywalam go z Deutche Bank PBC, bo nie mam wiedzy w tym zakresie (tak jak zapewne Menadżer Sprzedaży pekao).Nie krytykuje Zubrzyka jako pracownik innego banku, a jako czlowiek, ktorego takie szczescie kopnęło w dupę, że jest byłym klientem pekao.
A co do "innowacyjnosci" pekao sa., to proszę o jakieś przyklady, bo narazie to miałam okazję przekonać się o nieudolności jego systemu i pracownika.Katarzyna K. edytował(a) ten post dnia 04.10.08 o godzinie 16:10

konto usunięte

Temat: Jak skutecznie zakończyć współpracę z Panstwa bankiem???

A co do pracowników pekao sa. to słyszałam również taką opinię, że pracodawcy nie lubią zatrudniać ludzi, którzy "zasiedzieli się" w żubrzyku ze względu na to, że wchodzą im w krew pewne "standardy" obslugi tego banku. Zaznaczam, że nie jest to moja opinia, tylko podsłyszana w okresie, gdy call center bph, dla ktorego pracowałam szykowało się na zetknięcie wlasnego know-how z bardzo specyficzną formą pracy call center pekao.

Temat: Jak skutecznie zakończyć współpracę z Panstwa bankiem???

.Stanisław M. edytował(a) ten post dnia 05.10.08 o godzinie 22:17



Wyślij zaproszenie do