Tomasz Górecki

Tomasz Górecki Project Management,
IT Interim
Management, Coaching

Temat: Szkolenia


Obrazek


Czasami przygotowujemy się do roli kierownika projektu przez lata, stopniowo dojrzewając i podglądając starszych kolegów. Bywa tak, że zanim przyjdzie nam poprowadzić osobiście projekt, to mamy już za sobą wieloletnie doświadczenie w roli członka zespołu i ukończone studia z zakresu zarządzania projektami. Bywa również tak, że życie stawia nas znienacka w roli project managera. Oczekiwanie sukcesu w stojącym przed nami przedsięwzięciu może być świetnym motywatorem do nauki lub stanowić przygniatający ciężar. W każdym z przypadków dwudniowe szkolenie „Praktyczne zarządzanie projektami” może stanowić solidną porcję konkretnej wiedzy, jak zmierzyć się z projektem. Program szkolenia powstał na bazie osobistych, wieloletnich doświadczeń w zarządzaniu, odnosi się również bezpośrednio do zbioru uznanego standardu PMBOK Guide. Mała grupa i warsztatowy charakter szkolenia zwiększają efektywność nauki.

Zapraszam na najbliższe prowadzone przeze mnie szkolenie.

Termin: 24-25 czerwca, szkolenie dwudniowe
Miejsce: Warszawa

Czytaj więcej...
Olga S.

Olga S. Konsultant HR,
pedagog

Temat: Szkolenia

ZAPRASZAM NA SZKOLENIE PRACOWNIKÓW HR, PRACOWNIKÓW FIRM REKRUTACYJNYCH ORAZ WŁAŚCICIELI BIZNESU

szczegóły: http://biznescreator.miastorozwoju.pl/

BARDZO OKAZYJNA CENA! BARDZO OKAZYJNA CENA! BARDZO OKAZYJNA CENA!

Temat: Szkolenia


Obrazek


PROGRAM SZKOLENIA 6 CZERWCA

PROGRAM SZKOLENIA 10 CZERWCA

Zapraszam serdecznie,

Karolina Koseska
JAK POZYSKAĆ DOTACJE UNIJNE?Ten post został edytowany przez Autora dnia 29.05.13 o godzinie 13:23
Justyna Półgrabia (Świerczewska)

Justyna Półgrabia
(Świerczewska)
Dział Realizacji
Szkoleń, APEXnet Sp.
z o.o. Sp. k.

Temat: Szkolenia

Szanowni Państwo!
Zapraszam na seminaria biznesowe Business Power Training.
Najbliższe seminarium pt. „Co uwiera menedżera… czyli kłamstwa o zarządzaniu” skierowane jest do kadry menedżerskiej i poświęcone będzie dylematom zarządzania oraz wyzwaniom w zarządzaniu zespołem.

Cykl ten będzie poświęcony zagadnieniom:
• czego ludzie oczekują od pracy
• co to znaczy kompetentny zespół
• jaki szef jest marzeniem podwładnego
• jak pracownicy widzą swoich szefów
• jak rozmawiać z ludźmi o celach
• co motywuje ludzi do działania
• jak motywująco rozmawiać o działaniach i wynikach

Seminaria odbywają się w czerwcu 2013, w sześciu miastach w Polsce.
Zapraszam do zapoznania się z programem oraz szczegółami organizacyjnymi na stronie projektu http://businesspowertraining.pl.


Obrazek
Bartłomiej M.

Bartłomiej M. Student, Uniwersytet
Ekonomiczny w
Poznaniu

Temat: Szkolenia

Lex Factory to firma dedykowana głównie szkoleniom nastawionym na aspekty prawne. To jedyne miejsce w Polsce, w którym znajdziesz wszelkie możliwe szkolenia prawne. Firma jest stworzona przez profesjonalistów dla profesjonalistów, a tworzą ją wybitni trenerzy i praktycy w swoich dziedzinach. Grupa trenerów jest dobrana w sposób gwarantujący usługi na najwyższym poziomie.
Korzyści płynące z udziału w szkoleniu to przede wszystkim wymiana doświadczeń osób biorących udział w szkoleniu, uzupełnienie wiedzy, powtórzenie znajomości niektórych aspektów tematyki.
Prowadzimy szkolenia z zakresu:
-Czasu pracy
-Prawa pracy
-Prawa cywilnego
-Prawa budowlanego
-Wynagrodzeń pracowniczych
-Finansów i Rachunkowości
-Windykacji-Własności intelektualnej
-Bezpieczeństwa informacji
-Prawa administracyjnego
-Prawa budowlanego
-Prawa gospodarczego
-Projektów unijnych
-Reklamacji i sprzedaży
-Ubezpieczeń

Kontakt z nami:
Tel. 607 127 947
E-mail: kontakt@lexfactory.pl
http://lexfactory.pl

Zapraszamy do współpracy.
Karolina Ż.

Karolina Ż. Account Manager

Temat: Szkolenia

Zapraszam serdecznie na bezpłatne szkolenie z e-mail marketingu z cyklu „Profesjonalny e-mail marketing kluczem do klienta”.

Data szkolenia: 24.07.2013 r.
Miejsce szkolenia: Al. Jerozolimskie 123a, Golden Floor Plaza (15 piętro), Warszawa
Godzina: 9.00 do 16.00

Wstępna agenda szkolenia:

1. Podstawy profesjonalnego e-mail marketingu – definicja, formy.
2. Zalety i korzyści e-mail marketingu – jak pozyskać nowych klientów, budować z nimi relacje i zwiększać swoje dochody.
3. Aspekty prawne e-mail marketingu – do kogo można wysłać Newsletter/Mailing i co powinien zawierać.
4. W jaki sposób budować własną bazę danych.
5. Najczęściej popełniane błędy w e-mail marketingu.
6. Temlate Kitt – jak powinien wyglądać Twój Newsletter.
7. Zaawansowane raportowanie – optymalizacja poprzez analizę.
8. Marketing Automation – możliwości zastosowania; przykładowe kampanie.
9. Case study – przykłady skutecznych kampanii.
10. Najnowsze trendy w e-mail marketingu – video maile, mobile, itp.

Gościem specjalnym na szkoleniu będzie przedstawiciel PIN Consulting - firmy specjalizującej się w prawie nowych technologii.

Zainteresowanych proszę o kontakt na adres: k.zmijewska@optivo.pl

Pozdrawiam,

Karolina Żmijewska
Senior Sales Consultant
Kom.: +48 795145412
Karolina C Dulnik

Karolina C Dulnik Ekspertka w
dziedzinie
komunikacji
wewnętrznej,
interpers...

Temat: Szkolenia

Akademia Komunikacji Wewnętrznej DULNIK communico to cykl otwartych warsztatów doradczych, przygotowujących do kompleksowego zarządzania komunikacją wewnętrzną w organizacji. Ich celem jest przekazanie praktycznej wiedzy i umiejętności z zakresu realizacji działań komunikacyjnych w firmie.

Punktem wyjścia do wyboru tematów i przygotowania programów warsztatów były zadania, kompetencje i wiedza niezbędne do efektywnego pełnienia roli komunikatora i lidera opinii w organizacji, uwzględniając jeden z najważniejszych kanałów - komunikację menedżerską.

Akademia Komunikacji Wewnętrznej jest dedykowana w szczególności osobom, które są odpowiedzialne za:
• masową komunikację z pracownikami
• przygotowanie długofalowych działań komunikacyjnych
• uporządkowanie procesów komunikacji wewnętrznej
• zarządzanie narzędziami komunikacji wewnętrznej
• wzmocnienie lub zmianę określonych postaw pracowniczych
• przygotowanie organizacji do zmian
• zarządzanie zespołem

Podczas warsztatów odbywających się w ramach Akademii Komunikacji wewnętrznej dominują ćwiczenia, dzięki którym uczestnicy wypracowują konkretne rozwiązania i nabywają praktyczne umiejętności z zakresu komunikacji. Przytaczane studia przypadków są inspiracją i przestrogą. W trakcie dyskusji odnajdujemy prawidłowości występujące w ramach omawianego zagadnienia. Krótkie wykłady pozwalają na wprowadzenie do omawianych zjawisk i podsumowanie zdobytej wiedzy.

Warsztaty odbywają się w maksymalnie 10-osobowych grupach. Z jednej strony daje to możliwość wymiany różnych doświadczeń, z drugiej zapewnia kameralną atmosferę spotkań. Sprzyja jej także miejsce spotkań - sale szkoleniowe Creative Edge na warszawskich Bielanach.

Warsztaty w ramach Akademii Komunikacji Wewnętrznej:
01 Audyt Komunikacji Wewnętrznej
02 Strategia Komunikacji Wewnętrznej
03 Narzędzia Komunikacji Wewnętrznej
04 Biuletyn Firmowy
05 Intranet i Media Społecznościowe w Komunikacji Wewnętrznej
06 Wolontariat Pracowniczy w Kształtowaniu Kultury i Wizerunku
07 Storytelling i Kształtowanie Kultury Organizacji
08 Kompetencje Komunikacyjne a Autorytet Menedżera
09 Komunikator jako Nieformalny Lider Opinii
10 Komunikacja Wewnętrzna w Kryzysie i Zmianach


Szczegółowe informacje: AKW@dulnik.com.pl

http://dulnik.com.pl
Milena Szymańska

Milena Szymańska Transition
Technologies S.A.

Temat: Szkolenia

Mając na uwadze potrzeby naszych klientów, a także rosnącą ilość zapytań dotyczącą działalności szkoleniowej, firma HR Connection – ekspert w zakresie doradztwa personalnego, wznawia cykl szkoleń otwartych w zakresie:
• Rozwoju kompetencji i umiejętności,
• Menedżerskich programów rozwoju,
• Sprzedaży i obsługi klienta,
• Prawa i finansów.
Zapraszamy już od września!
Szczegółowe informacje znajdą Państwo na naszej stronie internetowej: http://www.hrconnection.pl/szkolenia/
Karolina Ż.

Karolina Ż. Account Manager

Temat: Szkolenia

Zapraszam serdecznie na bezpłatne szkolenie z e-mail marketingu z cyklu „Profesjonalny e-mail marketing kluczem do klienta”.

Data szkolenia: 12.09.2013 r.
Miejsce szkolenia: Al. Jerozolimskie 123a, Golden Floor Plaza (15 piętro), Warszawa
Godzina: 9.00 do 16.00

Wstępna agenda szkolenia:

1. Podstawy profesjonalnego e-mail marketingu – definicja, formy.
2. Zalety i korzyści e-mail marketingu – jak pozyskać nowych klientów, budować z nimi relacje i zwiększać swoje dochody.
3. Aspekty prawne e-mail marketingu – do kogo można wysłać Newsletter/Mailing i co powinien zawierać.
4. W jaki sposób budować własną bazę danych.
5. Najczęściej popełniane błędy w e-mail marketingu.
6. Temlate Kitt – jak powinien wyglądać Twój Newsletter.
7. Zaawansowane raportowanie – optymalizacja poprzez analizę.
8. Marketing Automation – możliwości zastosowania; przykładowe kampanie.
9. Case study – przykłady skutecznych kampanii.
10. Najnowsze trendy w e-mail marketingu – video maile, mobile, itp.

Zainteresowanych proszę o kontakt na adres: k.zmijewska@optivo.pl w celu otrzymania formularza zgłoszeniowego.
Po odesłaniu uzupełnionego formularza otrzymają Państwo potwierdzenie uczestnictwa w szkoleniu.

Pozdrawiam,

Karolina Żmijewska
Senior Sales Consultant
Kom.: +48 795145412
Maciej Mazuruk

Maciej Mazuruk Partner Zarządzający
- PMP, APICS
,SCRUM

Temat: Szkolenia


Obrazek


Wszystko co chcielibyście wiedzieć o finansach, a wstydzicie się zapytać… – tak można by scharakteryzować jednym zdaniem (parafrazując tytuł filmu znanego amerykańskiego reżysera) szkolenie z finansów dla „niefinansistów”.
Ile razy w pracy (bądź w domu, np. siedząc przezd TV) jesteśmy świadkami rozmów biznesowych o marży brutto, zysku netto, amortyzacji, kapitale obrotowym przedsiębiorstwa, niekoniecznie zdając sobie sprawę z tego, co dane pojęcia tak naprawdę oznaczają dla życia przedsiębiorstwa ?

Celem niniejszego warsztatu jest przybliżenie wiedzy o skomplikowanej dziedzinie finansowej w przystępny i praktyczny sposób, zrozumiały dla wszystkich odbiorców.

Zapraszam na najbliższe prowadzone przeze mnie szkolenie.

Termin: 9 października, szkolenie jednodniowe
Miejsce: Warszawa

Czytaj więcej...
Maciej Mazuruk

Maciej Mazuruk Partner Zarządzający
- PMP, APICS
,SCRUM

Temat: Szkolenia


Obrazek


Każdy z nas w życiu codziennym, czy to osobistym, czy w biznesie, spotyka się z różnymi dylematami dotyczącymi racjonalnego gospodarowania pieniędzmi.
Na co mam wydać środki, którymi dysponuję ?
Jak oszacować i określić budżet dla wymaganego przedsięwzięcia ?
Jak monitorować wydatki i określić ich stopień wykorzystania wraz z upływającym czasem ?
Jak oszacować planowaną całość kosztów uwzględniając już poniesione nakłady ?
W przypadku projektów odpowiedzi na te pytania nurtują niejednego członka zarządu, kierownika projektu lub dyrektora finansowego. Tam gdzie pojawiają się pieniądze, akcjonariusze i różni interesariusze z otoczenia projektów domagają się również rzetelnej informacji tak, aby podejmować właściwe dla danej chwili decyzje.

Celem szkolenia jest wsparcie zarządzania projektami w aspekcie finansowym i przyswojenie niezbędnej wiedzy i technik służących określaniu i kontroli budżetów.

Zapraszam na najbliższe prowadzone przeze mnie szkolenie.

Termin: 10 października, szkolenie jednodniowe
Miejsce: Warszawa

Czytaj więcej...

Temat: Szkolenia

EFEKTYWNY MENEDŻER, CZYLI JAK ZARZĄDZAĆ SWOIM ZESPOŁEM

Obrazek



Obrazek


Czas trwania i cena:

8 h (jeden dzień szkolenia), 25 września 2013, Warszawa,
480zł + 23% VAT = 590,40zł

Dodatkowo, przy 3 i więcej osobach z tej samej firmy - zniżka 5% na 1 uczestnika.

Opis szkolenia:

Zarządzanie zespołem to zadanie wymagające wielu kompetencji – zarówno na poziomie wiedzy jak i umiejętności praktycznych. Po objęciu roli menedżera okazuje się, że zarządzanie ludźmi jest bardzo złożonym procesem, który wymaga zupełnie nowych, często nieposiadanych do tej pory, kompetencji. Uczestnicy warsztatów dostaną wsparcie w objęciu swojej nowej roli – roli menedżera.

Do kluczowych obszarów rozwoju umiejętności menedżerskich należą:

dopasowanie stylu zarządzania do poziomu zaawansowania pracownika
dbanie o rozwój pracowników
delegowanie zadań
utrzymywanie motywacji podwładnych
udzielanie informacji zwrotnych

Dla kogo:

Szkolenie skierowane jest przede wszystkim do osób, które stawiają pierwsze kroki w roli menedżera.

Korzyści z udziału w szkoleniu:

uczestnicy poznają podstawowe teorie przywództwa opisane w literaturze style zarządzania ludźmi w organizacjach
uczestnicy zapoznają się z koncepcją przywództwa sytuacyjnego wg Blanchard’a
Podczas szkolenia będą również zaprezentowane podstawowe umiejętności menedżerskie: metody delegowania zadań (m.in. wyznaczanie celów, zarządzanie przez zadania), teorie motywacji ludzi oraz wiedza z zakresu dbania o rozwój pracowników i udzielania im informacji zwrotnych.

Program szkolenia:

1.Pierwsze kroki menedżera

• Kolega, szef, lider, kierownik czy przywódca?
• Dawne i współczesne teorie zarządzania w organizacjach

2.Style zarządzania – jak się odnaleźć w nowej roli

• Rodzaje stylów zarządzania
• autokratyczny
• liberalny
• demokratyczny
• klubowy
• Diagnoza stylu zarządzania uczestników na dzień dzisiejszy
• Konsekwencje, zalety i zagrożenia związane z każdym stylem
• Poszukiwanie najlepszego rozwiązania

3.Koncepcja przywództwa sytuacyjnego wg Blanchard’a

• Dlaczego jeden styl zarządzania nie sprawdza się dla wszystkich członków zespołu?
• Przegląd 4 poziomów dojrzałości pracownika wg Blanchard’a
• R1 - entuzjastyczny debiutant
• R2 - rozczarowany adept
• R3 – kompetentny, lecz ostrożny praktyk
• R4 – samodzielny specjalista, ekspert
• Dostosowanie narzędzi zarządzania do poziomu dojrzałości pracownika

4.Dbanie o rozwój pracowników

• Różnice potrzeb rozwojowych pracownika w zależności od poziomu dojrzałości (R1, R2, R3, R4)
• Przegląd narzędzi menedżera (coaching, mentoring, instruktaż, trening, szkolenia)

5. Motywowanie pracowników

• Rola motywacji w zarządzaniu ludźmi
• Co motywuje ludzi do działania?
• Przegląd teorii motywacji
• Teoria Maslowa – hierarchia potrzeb
• Potrzeby psychologiczne ludzi
• Teoria X i Y McGregora
• Teoria motywacji Herzberga (motywatory a czynniki higieny)
• Rozpoznawanie pozafinansowych potrzeb pracowników
• Zapobieganie wyuczonej bezradności i wypaleniu zawodowemu
• Motywowanie na poziomie codziennych rozmów

6. Udzielanie informacji zwrotnych, jako podstawowe narzędzie menedżera

• Definicja informacji zwrotnych i ich zastosowanie
• Chwalenie, krytyka a informacja zwrotna
• Wzmacnianie zachowań pozytywnych
• Informacja zwrotna jako motywator
• Przegląd metod udzielania informacji zwrotnych
• Kanapka
• Zorro
• FOKO
• Trudne sytuacje związane z udzielaniem informacji zwrotnych
• opór pracownika
• zaprzeczanie
• usprawiedliwianie się
• agresja
• kłamstwo

7.Podsumowanie szkolenia

• Przypomnienie głównych punktów
• Formuła ZZZ:
- Zabiorę – zabieram do swojego warsztatu techniki, które działają
- Zmienię – zmienię niektóre stare techniki, aby działały lepiej
- Zostawię – zostawiam stare działające techniki lub nienadające się do zmiany

Trener prowadzący

Marta Sykut

Trener biznesu, psycholog ,certyfikowany Praktyk NLP.
Absolwentka Wydziału Psychologii Uniwersytetu Warszawskiego.
Specjalizuje się w doskonaleniu kompetencji menedżerskich,
treningach asertywności, zarządzaniu konfliktem w oparciu
o mediacje i negocjacje, wystąpieniach publicznych, zarządzaniu
sobą w stresie i w czasie. Prowadzi szkolenia w języku polskim
i angielskim. Ma za sobą 240 dni szkoleniowych dla takich firm jak:
Solid Consulting, IT School, Ignea, TELEA, BUD-Invest. Na stałe
współpracuje ze szkołą językową Helen Doron w Warszawie oraz z New Academy.
Obecnie jest Trenerem i Project Managerem w Adeptia Centrum Rozwoju Biznesu.
Jest odpowiedzialna za opiekę merytoryczną, szkolenia oraz za kontakt
z kluczowymi klientami.

Więcej informacji i zapisy:

Adeptia Centrum Rozwoju Biznesu
http://www.adeptia.pl
szkolenia@adeptia.pl
727 924 618
Olga S.

Olga S. Konsultant HR,
pedagog

Temat: Szkolenia

Zapraszam na najbliższe szkolenie z wykorzystaniem narzędzia Audition Facet5 "SKUTECZNA, SZYBKA, PROSTA REKRUTACJA". Szkolenie w bardzo atrakcyjnej cenie - tylko 799 PLN brutto. Poniżej załączam link z informacjami o szkoleniu:
http://biznescreator.miastorozwoju.pl

W przypadku chęci zapoznania się z systemem Audition FACET5 przed szkoleniem istnieje możliwość wcześniejszego spotkania i prezentacji (także on-line). W takim przypadku proszę o kontakt.

Pozdrawiam,
Olga Sosińska
Tel.: 796 005 604
Michał Bloch

Michał Bloch MCC ICF, Mentor
Freelancerów
/www.wolnylancer.pl
Mentor...

Temat: Szkolenia

Coś dla coacha, trenera, HRowca - jeżeli myślisz o komplementarności swoich usług:

Zapraszam do Szkoły Coachingu Zespołowego i Grupowego - http://teamcoach.pl

Jeżeli myślisz o zupełnie nowym zawodzie:

Zapraszam do Szkoły Coachingu Zespołowego i Grupowego - http://teamcoach.pl

:)
Ewa Hełpa

Ewa Hełpa Nie chodzę utartymi
drogami | marketer |
lean manager

Temat: Szkolenia

Dzień dobry!

Wyższa Szkoła Bankowa we Wrocławiu zaprasza na studia podyplomowe ze zniżką 595 zł do 16 września 2013. W roku akademickim 2013/2014 uczelnia przygotowała 43 kierunki, a w tym aż 15 nowości. Z obszaru, który Państwa może zainteresować są to m.in.

- HR dla Profesjonalistów

- Kadry i Płace - nowość! Ostatnie wolne miejsca.

- Zarządzanie Zasobami Ludzkimi

- Akademia Przywództwa - nowość!

- Studia Menedżerskie

Atuty studiów podyplomowych w WSB:
- nowoczesne programy nauczania opracowane przez praktyków
- koordynator-opiekun każdego kierunku
- komplet materiałów dydaktycznych
- wykładowcy z doświadczeniem praktycznym
- interaktywne formy zajęć - gry biznesowe, gry kierownicze, case studies, symulacje, warsztaty
- możliwość udziału w 4 dodatkowych szkoleniach zakończonych certyfikatem WSB we Wrocławiu
- możliwość zdobycia dodatkowych certyfikatów branżowych
- świadectwo w języku polskim i angielskim
- przyjazna dla uczestników organizacja studiów
- Program Firma
- dogodny, ratalny system płatności

Zachęcam do zapoznania się ze szczegółami kierunków i zapisów - aktualna promocja, zasady rekrutacji, zapisy on-line są możliwe na stronie: Rekrutacja i dokumenty

Pozdrawiam,
Ewa Hełpa
Patrycja K.

Patrycja K. Employer Branding
Executive

Temat: Szkolenia


Obrazek



Akademia HRnews zaprasza na najbliższe szkolenia:

MODELOWANIE I OCENA KOMPETENCJI.
Jak zapewnić organizacji właściwych ludzi na właściwych stanowiskach?

23-24 września 2013, Warszawa
2- dniowy warsztat poprowadzi dr Paweł Smółka

New Employee Orientation.
Jak profesjonalnie wdrożyć nowych pracowników?

9-10 października 2013, Warszawa
Cena first minute 890 zł netto przy zgłoszeniu do 20.09.2013r.

Procesy Assessment i Development Centre.
Czyli przygotowanie HR-owca do pełnienia roli asesora w procesach AC i DC.

3 – dniowy kurs certyfikowany: 14-16 października 2013r., Warszawa
Cena first minute 1290 zł netto przy zgłoszeniu do 20.09.2013r.

Nowoczesny Employer Branding.
Jak zostać pożądanym pracodawcą?

17 października 2013, Warszawa
Cena first minute 710 zł netto przy zgłoszeniu do 20.09.2013r.

Więcej szkoleń otwartych na http://akademiahrnews.pl/szkolenia_otwarte.html
Grzegorz O.

Grzegorz O. TRENER / DORADCA +48
666 300 037

Temat: Szkolenia


Obrazek


Poniżej odnośniki do najbliższych terminów, programu, referencji
WARSZAWA 12-13.09.2013 >>
KATOWICE 25-26.09.2013 >>
WROCŁAW 10-11.10.2013 >>
SOPOT 24-25.10.2013 >>


Obrazek


Więcej o tym atrakcyjnym szkoleniu na stronach:

KATOWICE - SZKOLENIE - PLANOWANIE PRODUKCJI
WARSZAWA - SZKOLENIE - PLANOWANIE PRODUKCJI

Serdecznie zapraszamy na organizowane prze nas Szkolenia.

konto usunięte

Temat: Szkolenia


Obrazek

CO STANOWI O PRAWDZIWEJ SILE LIDERA?

Wzrost? Wygląd? Ton głosu? Umiejętność czarowania słowem? Wyniki i pieniądze? Władza?
Świat zna ludzi małych, jąkających się, kulawych, bez grosza przy duszy, którzy pociągnęli za sobą miliony. Zna też takich, którzy w swojej mniejszej skali powodują, że ludziom wokół chce się bardziej, mogą więcej. Razem. Bywa,
że nie są to ludzie specjalnie mili, mają swoje humory, potrafią być szorstcy. Niejednokrotnie nawet ich się nie lubi. A mimo wszystko podąża za nimi. Czemu?

W ramach odpowiedzi na ostatnie pytanie zapraszamy na pierwszy warsztat z cyklu Niektórzy mogą bardziej – warsztaty mechaniki lidera pod tytułem Skąd się bierze Lider w Liderze.

Więcej na naszej stronie i na stronie spotkania.

Informacje w pigułce:

Gdzie?
Warszawa, ul. Sienna 82

Kiedy?
1 – 2 października

Kto prowadzi?
Maciek Cichocki
Norbert Grzybek

Czy warto?
Ludzie mówią, że tak!
Daniel Kowalski

Daniel Kowalski Trener Konsultant i
Coach Biznesu -
ProgressPartner.pl -
...

Temat: Szkolenia

W jaki sposób prowadzić skuteczną sprzedaż w XXI wieku ? Jak najlepsi sprzedawcy osiągają ponadprzeciętne wyniki ?
Zapraszamy na dwudniowe szkolenie dla wszystkich tych, którzy zajmują się na co dzień sprzedażą lub zarządzają strukturami handlowymi. Z nami poznasz i przećwiczysz tajniki skutecznej sprzedaży zarówno w kontakcie bezpośrednim jak i telefonicznym.

To specjalistyczne szkolenie jest teraz w wyjątkowej cenie.
Zamiast 1449zł tylko 999zł brutto.
Oszczędzasz aż 450zł.

Przy zgłoszeniu więcej niż jednej osoby możliwość znacznej negocjacji ceny.

Nie zwlekaj, liczba miejsc jest ograniczona!

Korzyści dla uczestników:
• wyćwiczysz umiejętność błyskawicznego wywierania wpływu na decyzje innych ludzi
• zwiększysz wyniki sprzedaży dzięki nowopoznanym metodom i technikom
• poznasz najnowsze trendy i techniki które pozwalają wyróżnić się na konkurencyjnym rynku
• zyskasz możliwość wymiany doświadczeń ze specjalistami ds. sprzedaży z różnych branż
• zdobędziesz inspirację do dalszych skutecznych działań w kontaktach z klientami

Co otrzymujesz:
• 16 godzin szkolenia pod okiem doświadczonych trenerów – praktyków w obszarze sprzedaży i szkoleń
• materiały szkoleniowe i narzędzia do utrwalania zdobytych umiejętności
• bezpłatne konsultacje merytoryczne przez 3 miesiące od momentu ukończenia kursu
• dyplom ukończenia specjalistycznego szkolenia
• możliwość rozłożenia płatności na 2 raty 0%
• roczną gwarancję 10% upustu na dowolne usługi Progress Partner
• zadowolenie ze szkolenia lub możliwość bezpłatnego udziału w innym szkoleniu

Program Warsztatu:
• Kulturowe znaczenie pytań oraz ich rola, jako narzędzia w sprzedaży;
• Sprzedaż doradcza metodą SPIN;
• Podejście do klienta w XXI wieku – przejście od sprzedaży transakcyjnej do relacyjnej;
• Główne reguły wywierania wpływu społecznego;
• Inżyniera perswazji – sztuka przekonywania do podjęcia decyzji zakupowych;
• Różnorodne metody radzenia sobie z obiekcjami i zastrzeżeniami klientów;
• Techniki finalizacji sprzedaży – od klasycznych po nowatorskie.

Lokalizacja: Warszawa
Terminy: 16-17 października oraz 26-27 października 2013, 10:00 – 18:00

Kontakt:
tel. +48 600 879 753
E-mail: daniel.kowalski@progresspartner.pl

Trener prowadzący:
Doświadczony Trener i Konsultant biznesu specjalizujący się w treningach oraz budowaniu procesów doradczo-rozwojowych z zakresu sprzedaży telefonicznej i bezpośredniej oraz standardów obsługi klienta. Ekspert w obszarze rozwoju umiejętności sprzedażowych oraz branży Call Center. Absolwent Akademii Trenerów Biznesu SET oraz Szkoły Trenerów Biznesu Moderator. Doświadczenie menadżerskie oraz trenerskie zdobywał w firmie z branży finansowej o zasięgu światowym. Inicjuje i prowadzi projekty szkoleniowe nakierowane na zwiększenie wyników sprzedaży i podniesienie jakości obsługi klienta. Posiada ponad 1500 godzin zrealizowanych szkoleń, warsztatów i treningów. Autor artykułów o tematyce szkoleniowej i biznesowej na łamach miesięcznika Personel i Zarządzanie. Od 2010 roku właściciel firmy szkoleniowo-doradczej Progress Partner.
Realizował projekty szkoleniowe i doradcze dla firm:
Millennium Bank S.A, SKOK Kopernik, Norquimia S.A., Marco Aldany sp. z o.o, Konferental, Spectrum Brands sp. z o.o, Firma2000 sp. z o.o, Biuro Informacji Kredytowej S.A., LeadR sp. z o.o.

Zachęcamy do zapoznania się z opiniami naszych dotychczasowych uczestników oraz klientów biznesowych:
http://www.goldenline.pl/daniel-kowalski18
http://www.progresspartner.pl/referencje.htm
Mieszko Maj

Mieszko Maj HR Manager

Temat: Szkolenia

Szkolenie: Anomia pracownicza w branży handlowej. Zaprasza Instytut Analiz im. Karola Gaussa wraz z Polską Radą Centrów Handlowych już 10 października w Warszawie.

Informacje i zapisy: http://www.iakg.pl/blog/293-szkolenie-anomia-prch

Dnia 10 października 2013 r. w siedzibie Polskiej Rady Centrów Handlowych w Warszawie odbędzie się szkolenie eksperckie poświęcone zjawisku anomii pracowniczej w branży handlowej. Szkolenie poprowadzi Dariusz Ambroziak oraz Mieszko Maj z Instytutu Analiz im. Karola Gaussa.

Podstawowym celem szkolenia jest przekazanie uczestnikom wiedzy oraz umiejętności z zakresu szacowania ryzyka anomii oraz ograniczania jej skali wewnątrz organizacji. Podczas szkolenia będzie można dowiedzieć się między innymi o sposobach diagnozowania anomii pracowniczej a także o sposobach praktycznego zastosowania modelu 3 Sił Anomii Pracowniczej oraz podejścia opartego na dowodach: Evidence-Based Management.

Informacje i zapisy: http://www.iakg.pl/blog/293-szkolenie-anomia-prch

Następna dyskusja:

Ostatnie wolne miejsca - be...




Wyślij zaproszenie do