Dawid Martynowski

Dawid Martynowski Ambitny Manager

Temat: Szkolenia


Obrazek


Nowy harmonogram szkoleń Grudzień 2012 - Styczeń 2013

Grudzień 2012

6-7 grudnia 2012 - Warszawa
SZKOLENIE NEGOCJACJE HANDLOWE. Techniki i Taktyki Negocjacji

6-7 grudnia 2012 - Warszawa
ZARZĄDZANIE PROJEKTEM warsztat najlepszych praktyk

10-11 grudnia 2012 - Warszawa
Szkolenie Trade Marketing. Metody Wsparcia Wzrostu Sprzedaży

10-11 grudnia 2012 - Warszawa
GOSPODARKA MAGAZYNOWA

12 grudnia - Warszwa TYLKO 390 zł netto - Szkolenie Dofinansowane
Obsługa Klienta – Najlepsze Standardy

12 grudnia - Warszwa TYLKO 390 zł netto - Szkolenie Dofinansowane
Psychologia Sprzedaży

12 grudnia - Wrocław TYLKO 390 zł netto - Szkolenie Dofinansowane
Techniki Perswazji w Sprzedaży

13 grudnia - Wrocław TYLKO 390 zł netto - Szkolenie Dofinansowane
Zarządzanie Relacjami z Klientami Kluczowymi

14 grudnia - Wrocław TYLKO 390 zł netto - Szkolenie Dofinansowane
Wywieranie Wpływu w Negocjacjach, czyli warsztaty dla zawodowców

13-14 grudnia 2012 - Warszawa
ZARZĄDZANIE ZAKUPAMI Z ELEMENTAMI NEGOCJACJI ZAKUPOWYCH

13 grudnia 2012 - Warszawa
BENCHMARKING W MARKETINGU. Jak rozwijać produkty i marki analizując strategię konkurencji?

17 grudnia 2012 - Warszawa PROMOCJA
OBSŁUGA REKLAMACJI

18 grudnia 2012 - Warszawa PROMOCJA
PRAWNE ASPEKTY OBSŁUGI REKLAMACJI

17-18 grudnia 2012 - Warszawa
KOMUNIKACJA WEWNĘTRZNA W ZESPOLE

19 grudnia - Warszwa TYLKO 390 zł netto - Szkolenie Dofinansowane
Wywieranie Wpływu w Negocjacjach, czyli warsztaty dla zawodowców

20 grudnia - Warszwa TYLKO 390 zł netto - Szkolenie Dofinansowane
Menedżerskie Techniki Motywacji

STYCZEŃ 2013

16 stycznia 2013 - Warszwa TYLKO 390 zł netto - Szkolenie Dofinansowane
Zarządzanie Relacjami z Klientami Kluczowymi

16 stycznia 2013 - Warszwa TYLKO 390 zł netto - Szkolenie Dofinansowane
Techniki Obrony Ceny

17-18 stycznia 2013 - Warszawa
PRZYWÓDZTWO. KIEROWANIE ZESPOŁEM. Szkolenie i warsztat umiejętności menedżerskich

17-18 stycznia 2013 - Warszawa
Szkolenie Negocjacje z Sieciami Handlowymi. Jak Sprzedawać Sieciom, Super i Hipermarketom

21-22 stycznia 2013 - Warszawa
NEGOCJACJE ZAKUPOWE. Profesjonalne Szkolenie Kupieckie

21 stycznia 2013 - Warszawa
PROFESJONALNA OBSŁUGA KLIENTA

22 stycznia 2013 - Warszawa
SZKOLENIE KODEKS SPÓŁEK HANDLOWYCH

23 stycznia 2013 - Warszwa TYLKO 390 zł netto - Szkolenie Dofinansowane
Techniki Zwiększania Wartości Sprzedaży

23 stycznia 2013 - Warszwa TYLKO 390 zł netto - Szkolenie Dofinansowane
Psychologia Sprzedaży

23 stycznia 2013 - Lublin TYLKO 390 zł netto - Szkolenie Dofinansowane
Sprzedaż przez Telefon

24 stycznia 2013 - Lublin TYLKO 390 zł netto - Szkolenie Dofinansowane
Obsługa Trudnego Klienta

25 stycznia 2013 - Lublin TYLKO 390 zł netto - Szkolenie Dofinansowane
Techniki Obrony Ceny

28 stycznia 2013 - Warszawa
SZKOLENIE PRAWO PRACY

28 stycznia 2013 - Warszawa
Wizyta Handlowa. Spotkanie Handlowe. Szkolenie Sprzedażowe

30 stycznia 2013 - Warszwa TYLKO 390 zł netto - Szkolenie Dofinansowane
Zarządzanie Czasem – Szkolenie dla profesjonalistów

30 stycznia 2013 - Warszwa TYLKO 390 zł netto - Szkolenie Dofinansowane
Wywieranie Wpływu w Negocjacjach, czyli warsztaty dla zawodowców

30 stycznia 2013 - Łódź TYLKO 390 zł netto - Szkolenie Dofinansowane
Obsługa Trudnego Klienta

31 stycznia 2013 - Łódź TYLKO 390 zł netto - Szkolenie Dofinansowane
Sprzedaż przez Telefon

1 lutego 2013 - Łódź TYLKO 390 zł netto - Szkolenie Dofinansowane
Techniki Obrony Ceny

31 stycznia - 1 lutego 2013 - Warszawa
PLANOWANIE SZKOLEŃ. ZARZĄDZANIE SZKOLENIAMI. Szkolenie dla Działów HR

31 stycznia - 1 lutego 2013 - Warszawa
PRODUCT MANAGEMENT (Zarządzanie Produktem). Szkolenie dla Product Managerów

Zapraszamy
B&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.

Temat: Szkolenia


Obrazek


Szkolenia Grudzień 2012

Moc Efektywnego Działania 10-11.12.2012
Jak efektywnie zarządzać swoim czasem, by zdążyć ze wszystkim i mieć na wszystko czas?

Warsztaty efektywnego działania przeznaczone są dla wszystkich osób, które w swojej pracy chciałyby efektywnej wykorzystywać …

Budowanie zespołów 17-18.12.2012
Jak stworzyć idealny zespół?

Warsztat budowania zespołu przeznaczony jest dla managerów, kierowników, liderów zespołu oraz dla wszystkich osób pracujących w zespołach. W trakcie warsztatu uczestnicy …

Sprzedaż Doskonała 17-18.12.2012
Jak zwiększyć sprzedaż rozpoznając i wykorzystując wiedzę na temat typu osobowości Klienta?

Warsztaty zaawansowanych technik sprzedaży i wywierania wpływu. Przeznaczone są dla wszystkich osób chcących poprawić …

Ukryte Kody Umysłu 19-20.12.2012
Jak motywować rozmówców do działania i podejmowania decyzji, wykorzystując wartości i filtry decyzyjne?

Warsztaty zaawansowanych technik komunikacji i wywierania wpływu wykorzystujące wiedzę na temat programowania neurolingwistycznego. Przeznaczone są dla …

Tajemnice Skutecznego Telemarketingu 21.12.2012
Jak sprzedawać i umawiać spotkania z Klientami?

Specjalna Cena – Sprawdź Teraz

Warsztaty efektywnego prowadzenia rozmów telefonicznych przeznaczone są dla wszystkich osób, które w swojej pracy wykorzystają telefon do …

Techniki Profesjonalnej Sprzedaży 28.12.2012
Jak prowadzić spotkania handlowe, by sprzedać i zyskać wiernego Klienta?

Warsztaty profesjonalnych technik sprzedaży przeznaczone są dla wszystkich osób zajmujących się sprzedażą i chcących podnieść swoje umiejętności związane z …

Specjalna Cena – Sprawdź Teraz

zapraszamy na nasze szkolenia :)
http://systemysa.pl

Anna Poławska

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora

konto usunięte

Temat: Szkolenia

Prezentacja psychologicznych technik rekrutacyjnych

To szkolenie przeznaczone jest dla osób prowądzacych oraz nadzorujących procesy naboru i rekrutacji. Motywem szkolenia jest zapoznanie z technikami rekrutacji oraz stosowanymi testami psychologicznymi w formie warsztatowej z wykorzystaniem możliwości samobadania.

Termin: 31.01.2013 - 01.02.2013

Moduł 1

Prezentacja podstawowych kompetencji kierowniczych, analiza ich specyfiki pod kątem potrzeb konkretnej organizacji oraz pod kątem szczebla kierowniczego.
Projektowanie procesu oceny kompetencji kierowniczych w zależności od potrzeb organizacji. Wersja minimum i wersja maximum.
Analiza wymagań jakie powinny spełniać osoby oceniające kompetencje kierownicze.

Moduł 2

Prezentacja testów psychometrycznych stosowanych w diagnozie kompetencji kierowniczych (NEO – PI – R, FCZKT, CISS, INTE). Szczegółowe omówienie sposobu ich analizy i danych jakie można uzyskać. Możliwość realizacji wybranych testów przez uczestników szkolenia.
Prezentacja testów biznesowych. Omówienie różnicy między testami biznesowymi i testami psychometrycznym.
Omówienie możliwości przygotowania autorskich testów dostosowanych do potrzeb konkretnej organizacji. Analiza przykładowego testu zdań niedokończonych.
Omówienie wartości testów na inteligencję w kontekście diagnozy kompetencji kierowniczych. Realizacja przykładowych modułów testu Wechslera.

Moduł 3

Analiza specyfiki rozmowy kompetencyjnej.
Omówienie przykładowych metod sprawdzania wiedzy i doświadczeń – przykładowe pytania.
Analiza czterech poziomów komunikatu – jakich informacji o sobie udziela kandydat w sposób nieświadomy, zarówno na poziomie werbalnym jak i niewerbalnym.
Przykładowe pytania sprawdzające postawę i wartości kandydata.

Moduł 4

Próbki pracy i Assesmet Centre jako zaawansowana metoda sprawdzania kompetencji kierowniczych.
Krótka prezentacja metod niestandardowych – testy projekcyjne (TAT, Test Drzewa)

Więcej na http://global.waw.pl/szkolenia/kadry-hr-zzl/290-prezen...Global Training Centre edytował(a) ten post dnia 12.12.12 o godzinie 13:41
Dorota W.

Dorota W. HR Project Director

Temat: Szkolenia

Zapraszamy do udziału w najbliższym szkoleniu otwartym:
Zarządzanie Wiekiem w Organizacji – dwudniowe szkolenie w Warszawie (ul. Marynarska 15); Najbliższy termin: 16 – 17 stycznia 2013
Szkolenie ma na celu nie tylko zapoznanie się z tym tematem, ale przede wszystkim przygotowanie
uczestników do wypracowania spójnej strategii zarządzania wiekiem w organizacji. Pracujemy na bazie case studies, które sprawdziły się na świecie, a także w Polsce.
Szkolenie poprowadzi ekspert z wieloletnią praktyką biznesową i doświadczeniem akademickim Pani Adrianna Filiks.
http://www.wygconsulting.pl/pl/aktualnosci/116-najblizsze
Dawid Martynowski

Dawid Martynowski Ambitny Manager

Temat: Szkolenia


Obrazek


Nowy harmonogram szkoleń Styczeń - Luty 2013

STYCZEŃ 2013

16 stycznia 2013 - Warszwa TYLKO 390 zł netto - Szkolenie Dofinansowane
Zarządzanie Relacjami z Klientami Kluczowymi

16 stycznia 2013 - Warszwa TYLKO 390 zł netto - Szkolenie Dofinansowane
Techniki Obrony Ceny

17-18 stycznia 2013 - Warszawa
PRZYWÓDZTWO. KIEROWANIE ZESPOŁEM. Szkolenie i warsztat umiejętności menedżerskich

17-18 stycznia 2013 - Warszawa
Szkolenie Zaawansowane Techniki Negocjacji

21-22 stycznia 2013 - Warszawa
NEGOCJACJE ZAKUPOWE. Profesjonalne Szkolenie Kupieckie

21 stycznia 2013 - Warszawa
PROFESJONALNA OBSŁUGA KLIENTA

22 stycznia 2013 - Warszawa
SZKOLENIE KODEKS SPÓŁEK HANDLOWYCH

23 stycznia 2013 - Warszwa TYLKO 390 zł netto - Szkolenie Dofinansowane
Techniki Zwiększania Wartości Sprzedaży

23 stycznia 2013 - Warszwa TYLKO 390 zł netto - Szkolenie Dofinansowane
Psychologia Sprzedaży

23 stycznia 2013 - Lublin TYLKO 390 zł netto - Szkolenie Dofinansowane
Sprzedaż przez Telefon

24 stycznia 2013 - Lublin TYLKO 390 zł netto - Szkolenie Dofinansowane
Obsługa Trudnego Klienta

25 stycznia 2013 - Lublin TYLKO 390 zł netto - Szkolenie Dofinansowane
Techniki Obrony Ceny

24-25 stycznia 2013 - Warszawa
Szkolenie Merchandising. Zasady, Techniki, Strategie

28 stycznia 2013 - Warszawa
SZKOLENIE PRAWO PRACY

28 stycznia 2013 - Warszawa
Wizyta Handlowa. Spotkanie Handlowe. Szkolenie Sprzedażowe

30 stycznia 2013 - Warszwa TYLKO 390 zł netto - Szkolenie Dofinansowane
Zarządzanie Czasem – Szkolenie dla profesjonalistów

30 stycznia 2013 - Warszwa TYLKO 390 zł netto - Szkolenie Dofinansowane
Wywieranie Wpływu w Negocjacjach, czyli warsztaty dla zawodowców

30 stycznia 2013 - Łódź TYLKO 390 zł netto - Szkolenie Dofinansowane
Obsługa Trudnego Klienta

31 stycznia 2013 - Łódź TYLKO 390 zł netto - Szkolenie Dofinansowane
Sprzedaż przez Telefon

1 lutego 2013 - Łódź TYLKO 390 zł netto - Szkolenie Dofinansowane
Techniki Obrony Ceny

31 stycznia - 1 lutego 2013 - Warszawa
PLANOWANIE SZKOLEŃ. ZARZĄDZANIE SZKOLENIAMI. Szkolenie dla Działów HR

31 stycznia - 1 lutego 2013 - Warszawa
PRODUCT MANAGEMENT (Zarządzanie Produktem). Szkolenie dla Product Managerów

LUTY 2013

6 lutego 2013 - Warszwa TYLKO 390 zł netto - Szkolenie Dofinansowane
Menedżerskie Techniki Motywacji

6 lutego 2013 - Warszwa TYLKO 390 zł netto - Szkolenie Dofinansowane
Telefoniczna Obsługa Klienta

7-8 lutego 2013 - Warszwa
PRICING. POLITYKA CENOWA i MARKETING CENY. Praktyczne Metody Zarządzania Cenami

13 lutego 2013 - Warszwa TYLKO 390 zł netto - Szkolenie Dofinansowane
Telefoniczna Obsługa Klienta

13 lutego 2013 - Warszwa TYLKO 390 zł netto - Szkolenie Dofinansowane
Obsługa Klienta – Najlepsze Standardy

13 lutego 2013 - Poznań TYLKO 390 zł netto - Szkolenie Dofinansowane
Sprzedaż przez Telefon

14 lutego 2013 - Poznań TYLKO 390 zł netto - Szkolenie Dofinansowane
Obsługa Trudnego Klienta

15 lutego 2013 - Poznań TYLKO 390 zł netto - Szkolenie Dofinansowane
Techniki Obrony Ceny

14-15 lutego 2013 - Warszwa
REPOZYCJONOWANIE MARKI i REBRANDING. Zarządzanie Marką Dla Zaawansowanych

18-19 lutego 2013 - Warszwa
SZKOLENIE ZARZĄDZANIE ZMIANAMI (Kryzys i Planowanie Zmiany w Przedsiębiorstwie)

20 lutego 2013 - Warszwa TYLKO 390 zł netto - Szkolenie Dofinansowane
Techniki Perswazji w Sprzedaży

21-22 lutego 2013 - Warszwa
Szkolenie Trade Marketing. Metody Wsparcia Wzrostu Sprzedaży

21-22 lutego 2013 - Warszwa
ZARZĄDZANIE DOSTAWCAMI. Szkolenie dla Działu Zakupów

25 lutego 2013 - Warszwa
TRENING ASERTYWNOŚCI

27 lutego 2013 - Warszwa TYLKO 390 zł netto - Szkolenie Dofinansowane
Techniki Obrony Ceny

28 lutego 2013 - Warszwa
OBSŁUGA REKLAMACJI

Zapraszamy
B&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.

Anna Poławska

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora
Marta Sykut

Marta Sykut Psycholog/Trener
/Specjalista ds.
szkoleń Animatorów w
Ce...

Temat: Szkolenia

Trening umiejętności menedżerskich

Obrazek



Obrazek


Czas trwania i cena:

8 h (jeden dzień szkolenia), 15 luty 2013, Warszawa,
450zł + 23% VAT = 553,50zł (przy 2 i więcej osobach z tej samej firmy 5% zniżki na 1 uczestnika)

Opis szkolenia:

Zarządzanie zespołem to zadanie wymagające wielu kompetencji – zarówno na poziomie wiedzy jak i umiejętności praktycznych. Po objęciu roli menedżera okazuje się, że zarządzanie ludźmi jest bardzo złożonym procesem, który wymaga zupełnie nowych, często nieposiadanych do tej pory, kompetencji. Uczestnicy warsztatów dostaną wsparcie w objęciu swojej nowej roli – roli menedżera.

Do kluczowych obszarów rozwoju umiejętności menedżerskich należą:

dopasowanie stylu zarządzania do poziomu zaawansowania pracownika
dbanie o rozwój pracowników
delegowanie zadań
utrzymywanie motywacji podwładnych
udzielanie informacji zwrotnych

Dla kogo:

Szkolenie skierowane jest przede wszystkim do osób, które stawiają pierwsze kroki w roli menedżera.

Korzyści z udziału w szkoleniu:

uczestnicy poznają podstawowe teorie przywództwa opisane w literaturze style zarządzania ludźmi w organizacjach
uczestnicy zapoznają się z koncepcją przywództwa sytuacyjnego wg Blanchard’a
Podczas szkolenia będą również zaprezentowane podstawowe umiejętności menedżerskie: metody delegowania zadań (m.in. wyznaczanie celów, zarządzanie przez zadania), teorie motywacji ludzi oraz wiedza z zakresu dbania o rozwój pracowników i udzielania im informacji zwrotnych.

Program szkolenia:

1.Pierwsze kroki menedżera

• Kolega, szef, lider, kierownik czy przywódca?
• Dawne i współczesne teorie zarządzania w organizacjach

2.Style zarządzania – jak się odnaleźć w nowej roli

• Rodzaje stylów zarządzania
• autokratyczny
• liberalny
• demokratyczny
• klubowy
• Diagnoza stylu zarządzania uczestników na dzień dzisiejszy
• Konsekwencje, zalety i zagrożenia związane z każdym stylem
• Poszukiwanie najlepszego rozwiązania

3.Koncepcja przywództwa sytuacyjnego wg Blanchard’a

• Dlaczego jeden styl zarządzania nie sprawdza się dla wszystkich członków zespołu?
• Przegląd 4 poziomów dojrzałości pracownika wg Blanchard’a
• R1 - entuzjastyczny debiutant
• R2 - rozczarowany adept
• R3 – kompetentny, lecz ostrożny praktyk
• R4 – samodzielny specjalista, ekspert
• Dostosowanie narzędzi zarządzania do poziomu dojrzałości pracownika

4.Dbanie o rozwój pracowników

• Różnice potrzeb rozwojowych pracownika w zależności od poziomu dojrzałości (R1, R2, R3, R4)
• Przegląd narzędzi menedżera (coaching, mentoring, instruktaż, trening, szkolenia)

5. Motywowanie pracowników

• Rola motywacji w zarządzaniu ludźmi
• Co motywuje ludzi do działania?
• Przegląd teorii motywacji
• Teoria Maslowa – hierarchia potrzeb
• Potrzeby psychologiczne ludzi
• Teoria X i Y McGregora
• Teoria motywacji Herzberga (motywatory a czynniki higieny)
• Rozpoznawanie pozafinansowych potrzeb pracowników
• Zapobieganie wyuczonej bezradności i wypaleniu zawodowemu
• Motywowanie na poziomie codziennych rozmów

6. Udzielanie informacji zwrotnych, jako podstawowe narzędzie menedżera

• Definicja informacji zwrotnych i ich zastosowanie
• Chwalenie, krytyka a informacja zwrotna
• Wzmacnianie zachowań pozytywnych
• Informacja zwrotna jako motywator
• Przegląd metod udzielania informacji zwrotnych
• Kanapka
• Zorro
• FOKO
• Trudne sytuacje związane z udzielaniem informacji zwrotnych
• opór pracownika
• zaprzeczanie
• usprawiedliwianie się
• agresja
• kłamstwo

7.Podsumowanie szkolenia

• Przypomnienie głównych punktów
• Formuła ZZZ:
- Zabiorę – zabieram do swojego warsztatu techniki, które działają
- Zmienię – zmienię niektóre stare techniki, aby działały lepiej
- Zostawię – zostawiam stare działające techniki lub nienadające się do zmiany

Trener prowadzący

Marta Sykut

Trener biznesu, psycholog, certyfikowany praktyk Hogan Assessment Systems, Praktyk NLP.

Trener biznesu, psycholog, certyfikowany praktyk Hogan Assessment Systems, Praktyk NLP.

Absolwentka Wydziału Psychologii Uniwersytetu Warszawskiego. Specjalizuje się w doskonaleniu
kompetencji menedżerskich oraz międzykulturowych, treningach asertywności, zarządzaniu konfliktem,
zarządzaniu sobą w stresie i w czasie. Prowadzi szkolenia w języku polskim i angielskim. Ma za
sobą 240 dni szkoleniowych dla takich firm jak: Solid Consulting, IT School, Ignea, TELEA,
BUD-Invest. Na stałe współpracuje ze szkołą językową Helen Doron w Warszawie oraz z New Academy.
Obecnie jest Trenerem i Project Managerem w Adeptia Centrum Rozwoju Biznesu. Jest odpowiedzialna
za opiekę merytoryczną, szkolenia oraz za kontakt z kluczowymi klientami.

Więcej informacji i zapisy:

Adeptia Centrum Rozwoju Biznesu
http://www.adeptia.pl
anna.andrzejczyk@adeptia.pl
(+48) 22 414 60 01
Marianna Król

Marianna Król Partner zarządzający
| Szefowa projektów
rekrutacyjnych

Temat: Szkolenia

Prawdziwy sukces w rekrutacji i selekcji pracowników - rekrutacja oparta na faktach

Potężna dawka wiedzy z zakresu psychologii personelu połączona z nauką przez doświadczenie, w oparciu o wyniki badań z lat 2000 - 2012.

Tematyka, terminy i miejsce:
1. Prawdziwy sukces w rekrutacji i selekcji pracowników: zaawansowana psychologia personelu w praktyce
- 27.02. - 28.02.2013
- Hotel Park Inn Krakow, ul. Monte Cassino 2

2. "Wielka Trójka": najskuteczniejsze narzędzia rekrutacji i selekcji pracowników w praktyce
- 27.03. - 28.03.2013
- Hotel Park Inn Krakow, ul. Monte Cassino 2

Zachęcamy do zapoznania się z zaproszeniem: http://313consulting.org/files/313_consulting_premium_...

Osoby zainteresowane szczegółowym programem zapraszamy do kontaktu:
Marianna Król
Adres mailowy: marianna.krol@313consulting.org
Numer telefonu: 883 600 803Marianna Król edytował(a) ten post dnia 18.01.13 o godzinie 16:06
Agata G.

Agata G. Magister
Psychologii,
specjalność
przedsiębiorczość i
zar...

Temat: Szkolenia

Trening umiejętności menedżerskich

Obrazek



Obrazek


Czas trwania i cena:

8 h (jeden dzień szkolenia), 15 luty 2013, Warszawa,
450zł + 23% VAT = 553,50zł (przy 2 i więcej osobach z tej samej firmy 5% zniżki na 1 uczestnika)

Opis szkolenia:

Zarządzanie zespołem to zadanie wymagające wielu kompetencji – zarówno na poziomie wiedzy jak i umiejętności praktycznych. Po objęciu roli menedżera okazuje się, że zarządzanie ludźmi jest bardzo złożonym procesem, który wymaga zupełnie nowych, często nieposiadanych do tej pory, kompetencji. Uczestnicy warsztatów dostaną wsparcie w objęciu swojej nowej roli – roli menedżera.

Do kluczowych obszarów rozwoju umiejętności menedżerskich należą:

dopasowanie stylu zarządzania do poziomu zaawansowania pracownika
dbanie o rozwój pracowników
delegowanie zadań
utrzymywanie motywacji podwładnych
udzielanie informacji zwrotnych

Dla kogo:

Szkolenie skierowane jest przede wszystkim do osób, które stawiają pierwsze kroki w roli menedżera.

Korzyści z udziału w szkoleniu:

uczestnicy poznają podstawowe teorie przywództwa opisane w literaturze style zarządzania ludźmi w organizacjach
uczestnicy zapoznają się z koncepcją przywództwa sytuacyjnego wg Blanchard’a
Podczas szkolenia będą również zaprezentowane podstawowe umiejętności menedżerskie: metody delegowania zadań (m.in. wyznaczanie celów, zarządzanie przez zadania), teorie motywacji ludzi oraz wiedza z zakresu dbania o rozwój pracowników i udzielania im informacji zwrotnych.

Program szkolenia:

1.Pierwsze kroki menedżera

• Kolega, szef, lider, kierownik czy przywódca?
• Dawne i współczesne teorie zarządzania w organizacjach

2.Style zarządzania – jak się odnaleźć w nowej roli

• Rodzaje stylów zarządzania
• autokratyczny
• liberalny
• demokratyczny
• klubowy
• Diagnoza stylu zarządzania uczestników na dzień dzisiejszy
• Konsekwencje, zalety i zagrożenia związane z każdym stylem
• Poszukiwanie najlepszego rozwiązania

3.Koncepcja przywództwa sytuacyjnego wg Blanchard’a

• Dlaczego jeden styl zarządzania nie sprawdza się dla wszystkich członków zespołu?
• Przegląd 4 poziomów dojrzałości pracownika wg Blanchard’a
• R1 - entuzjastyczny debiutant
• R2 - rozczarowany adept
• R3 – kompetentny, lecz ostrożny praktyk
• R4 – samodzielny specjalista, ekspert
• Dostosowanie narzędzi zarządzania do poziomu dojrzałości pracownika

4.Dbanie o rozwój pracowników

• Różnice potrzeb rozwojowych pracownika w zależności od poziomu dojrzałości (R1, R2, R3, R4)
• Przegląd narzędzi menedżera (coaching, mentoring, instruktaż, trening, szkolenia)

5. Motywowanie pracowników

• Rola motywacji w zarządzaniu ludźmi
• Co motywuje ludzi do działania?
• Przegląd teorii motywacji
• Teoria Maslowa – hierarchia potrzeb
• Potrzeby psychologiczne ludzi
• Teoria X i Y McGregora
• Teoria motywacji Herzberga (motywatory a czynniki higieny)
• Rozpoznawanie pozafinansowych potrzeb pracowników
• Zapobieganie wyuczonej bezradności i wypaleniu zawodowemu
• Motywowanie na poziomie codziennych rozmów

6. Udzielanie informacji zwrotnych, jako podstawowe narzędzie menedżera

• Definicja informacji zwrotnych i ich zastosowanie
• Chwalenie, krytyka a informacja zwrotna
• Wzmacnianie zachowań pozytywnych
• Informacja zwrotna jako motywator
• Przegląd metod udzielania informacji zwrotnych
• Kanapka
• Zorro
• FOKO
• Trudne sytuacje związane z udzielaniem informacji zwrotnych
• opór pracownika
• zaprzeczanie
• usprawiedliwianie się
• agresja
• kłamstwo

7.Podsumowanie szkolenia

• Przypomnienie głównych punktów
• Formuła ZZZ:
- Zabiorę – zabieram do swojego warsztatu techniki, które działają
- Zmienię – zmienię niektóre stare techniki, aby działały lepiej
- Zostawię – zostawiam stare działające techniki lub nienadające się do zmiany

Trener prowadzący

Marta Sykut

Trener biznesu, psycholog ,certyfikowany Praktyk NLP.
Absolwentka Wydziału Psychologii Uniwersytetu Warszawskiego.
Specjalizuje się w doskonaleniu kompetencji menedżerskich,
treningach asertywności, zarządzaniu konfliktem w oparciu
o mediacje i negocjacje, wystąpieniach publicznych, zarządzaniu
sobą w stresie i w czasie. Prowadzi szkolenia w języku polskim
i angielskim. Ma za sobą 240 dni szkoleniowych dla takich firm jak:
Solid Consulting, IT School, Ignea, TELEA, BUD-Invest. Na stałe
współpracuje ze szkołą językową Helen Doron w Warszawie oraz z New Academy.
Obecnie jest Trenerem i Project Managerem w Adeptia Centrum Rozwoju Biznesu.
Jest odpowiedzialna za opiekę merytoryczną, szkolenia oraz za kontakt
z kluczowymi klientami.

Więcej informacji i zapisy:

Adeptia Centrum Rozwoju Biznesu
http://www.adeptia.pl
anna.andrzejczyk@adeptia.pl
(+48) 22 414 60 01
Anna Lewecka-Olech

Anna Lewecka-Olech Psycholog, Manager
Regionu, Trener,
Coach ICF,
Konsultant HR

Temat: Szkolenia

Witajcie,
rusza kolejna rekrutacja do projektu finansowanego z EFS przygotowującego do Akredytacji ICF. Najbliższe spotkanie 13.02.2013 w Gliwicach. Wymogi to zatrudnienie i zamieszkiwanie na terenie woj. śląskiego. Wystarczy zadzwonić lub napisać do P. Agnieszki Kozak tel: 695 44 33 23, akozak@selectone.com.pl , żeby zarezerwować sobie miejsce w procesie rekrutacji. Więcej informacji o projekcie http://icf-coaching.katowice.pl

Pozdrawiam
Ania Lewecka-Olech

Anna Poławska

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora

konto usunięte

Temat: Szkolenia

HPR Group zaprasza osoby zamieszkałe na terenie województwa mazowieckiego do udziału w bezpłatnych szkoleniach z zakresu Zarządzaniami Zasobami Ludzkimi w ramach projektu finansowanego ze środków Unii Europejskiej o tematyce:

1. Prawne aspekty zarządzania personelem. 11-12.03.2012
Nawiązywanie i rozwiązywanie stosunku pracy, rodzaje stosunków pracy, dokumentacja pracownicza, stosowanie Kodeksu Pracy oraz orzecznictwa sądowego.

2. Zarządzaniem Zasobami Ludzkimi. 13-14.03.2012
Funkcje zarządzania personelem, planowanie, organizowanie, motywowanie, kontrolowanie i rozwijanie pracowników, delegowanie uprawnień, motywowanie pozafinansowe.

3. Zarządzanie wiedzą i rozwojem. 25-26.02.2012
Narzędzia zarządzania wiedzą w organizacji, czym jest rozwój i jak rozwijać pracowników, narzędzia szkoleniowo-rozwojowe, metody nauczania, etapy rozwoju pracownika wg Blancharda.

4. Skuteczna rekrutacja. 18-19.03.2012
Tworzenie profilu stanowiska, dokumentacja rekrutacyjna, selekcja aplikacji, etapy rozmowy rekrutacyjnej, komunikacja, pytania na rozmowie kwalifikacyjnej, skuteczny proces rekrutacji.

Program szkolenia obejmuje dwudniowe warsztaty (16h) oraz dodatkowy dzień e-learningu (8h).
Projekt jest w pełni finansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego. Program jest skierowany do właścicieli firm, kadry managerskiej oraz osób zajmujących się HR-em, kadrami i administracją. Do projektu mogą przystąpić firmy miro, małe i średnie. Szkolenia te dedykowane są dla branży transportowej, turystycznej i hotelarsko-restauracyjnej (musi być to potwierdzenie w PKD firmy).

Serdecznie zapraszamy do skorzystania z naszej oferty, zadawania pytań i kontaktu.
Warto skorzystać, bo program szkoleń jest naprawdę bardzo ciekawy i w pełni refundowany przez EFS, co daję łatwą możliwość podniesienia swoich umiejętności i kwalifikacji.

Kontakt:
Patrycja Kałuża
pkaluza@selectone.com.pl
Tel.: 693 47 43 43
http://selectone.pl

Biuro projektu:
Ul. Smolna 32/17
00-375 Warszawa

Anna Poławska

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora
Dawid Martynowski

Dawid Martynowski Ambitny Manager

Temat: Szkolenia


Obrazek


Nowy harmonogram szkoleń LUTY - MARZEC- KWIECIEŃ

LUTY 2013

27 lutego 2013 - Warszwa PROMOCJA
Techniki Obrony Ceny

27 lutego 2013 - Warszwa PROMOCJA
Zarządzanie Czasem szkolenie dla profesjonalistów

28 lutego - 1 Marca 2013 - Warszwa
ZARZĄDZANIE SPRZEDAŻĄ. STRATEGIA SPRZEDAŻY. Praktyczne metody planowania, wdrożenia, kontroli i oceny wyniku handlowego

28 lutego 2013 - Warszwa PROMOCJA
OBSŁUGA REKLAMACJI

MARZEC 2013

1 Marca 2013 - Warszwa PROMOCJA
PRAWNE ASPEKTY OBSŁUGI REKLAMACJI

4 Marca 2013 - Warszwa PROMOCJA
WINDYKACJA DLA HANDLOWCÓW - Jak windykować tych, którym sprzedajemy.

5 Marca 2013 - Warszwa PROMOCJA
WINDYKACJA NALEŻNOŚCI - PRAKTYKA PRAWNA DLA NIEPRAWNIKÓW

6 Marca 2013 - Warszwa PROMOCJA
TECHNIKI PRZEJMOWANIA KLIENTÓW KONKURENCJI

6 Marca 2013 - Warszwa PROMOCJA
OBSŁUGA TRUDNEGO KLIENTA

6 Marca 2013 - Wrocław PROMOCJA
Techniki Zwiększania Wartości Sprzedaży (Edycja - Wrocław)

7 Marca 2013 - Wrocław PROMOCJA
TECHNIKI OBRONY CENY (Edycja - Wrocław)

8 Marca 2013 - Wrocław PROMOCJA
OBSŁUGA TRUDNEGO KLIENTA (Edycja - Wrocław)

7-8 Marca 2013 - Warszawa
BADANIA RYNKU. BADANIA MARKETINGOWE. Współpraca z agencjami. Samodzielne prowadzenie badań. Praktyczna interpretacja wyników badań

7-8 Marca 2013 - Warszawa
SZKOLENIE NEGOCJACJE HANDLOWE. Techniki i Taktyki Negocjacji

13 Marca 2013 - Warszawa PROMOCJA
TELEMARKETING DLA HANDLOWCÓW - poziom zaawansowany

13 Marca 2013 - Warszawa PROMOCJA
MENEDŻERSKIE TECHNIKI MOTYWACJI - Metody Pozafinansowe

14-15 Marca 2013 - Warszawa
Szkolenie Coaching - Warsztat Menedżerski

14-15 Marca 2013 - Warszawa
PUBLIC RELATIONS. Szkolenie dla ekspertów

18-19 Marca 2013 - Warszawa
RÓWNOWAŻNY CZAS PRACY

20 Marca 2013 - Warszawa PROMOCJA
Techniki Zwiększania Wartości Sprzedaży (Edycja - Warszawa)

20 Marca 2013 - Warszawa PROMOCJA
OBSŁUGA KLIENTA - NAJLEPSZE STANDARDY (Edycja - Warszawa)

20 Marca 2013 - Lublin PROMOCJA
WYSTĄPIENIA PUBLICZNE - trening dla nieśmiałych i zawodowców (Edycja - Lublin)

21 Marca 2013 - Lublin PROMOCJA
OBSŁUGA TRUDNEGO KLIENTA (Edycja - Lublin)

22 Marca 2013 - Lublin PROMOCJA
TECHNIKI OBRONY CENY (Edycja - Lublin)

21-22 Marca 2013 - Warszawa
WPROWADZANIE NOWEGO PRODUKTU NA RYNEK (New Product Development)

21-22 Marca 2013 - Warszawa
ZARZĄDZANIE ZAKUPAMI Z ELEMENTAMI NEGOCJACJI ZAKUPOWYCH

27 Marca 2013 - Warszawa PROMOCJA
Techniki Sprzedaży Usług

27 Marca 2013 - Warszawa PROMOCJA
PROSPECTING. Sposoby pozyskiwania klientów. Szkolenie dla handlowców

KWIECIEŃ 2013

11-12 Kwietnia 2013 - Warszawa
ZAAWANSOWANE TECHNIKI NEGOCJACJI

11-12 Kwietnia 2013 - Warszawa
PRODUCT MANAGEMENT (Zarządzanie Produktem). Szkolenie dla Product Managerów

15-16 Kwietnia 2013 - Warszawa
SZKOLENIE CATEGORY MANAGEMENT (Zarządzanie Kategorią Produktów)

18-19 Kwietnia 2013 - Warszawa
Szkolenie Menedżerskie - Zarządzanie Zespołem. Styl Zarządzania i Delegowanie Zadań

18-19 Kwietnia 2013 - Warszawa
NEGOCJACJE ZAKUPOWE. Profesjonalne Szkolenie Kupieckie

22 Kwietnia 2013 - Warszawa
PROFESJONALNA OBSŁUGA KLIENTA

22-23 Kwietnia 2013 - Warszawa SYMULACJA BIZNESOWA
Industry Game. Symulacja Biznesowa

25-26 Kwietnia 2013 - Warszawa
Szkolenie Zarządzanie Zapasami. Gospodarka Zapasami i Logistyka Zapasów


Obrazek


Zapraszamy
B&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.
Agata G.

Agata G. Magister
Psychologii,
specjalność
przedsiębiorczość i
zar...

Temat: Szkolenia

Trening umiejętności menedżerskich

Obrazek



Obrazek


Czas trwania i cena:

8 h (jeden dzień szkolenia), 18 marzec 2013, Warszawa,
450zł + 23% VAT = 553,50zł (przy 2 i więcej osobach z tej samej firmy 5% zniżki na 1 uczestnika)

Zapraszamy do wzięcia ze sobą wizytówek, z których na koniec szkolenia zostanie wylosowana niespodzianka.

Opis szkolenia:

Zarządzanie zespołem to zadanie wymagające wielu kompetencji – zarówno na poziomie wiedzy jak i umiejętności praktycznych. Po objęciu roli menedżera okazuje się, że zarządzanie ludźmi jest bardzo złożonym procesem, który wymaga zupełnie nowych, często nieposiadanych do tej pory, kompetencji. Uczestnicy warsztatów dostaną wsparcie w objęciu swojej nowej roli – roli menedżera.

Do kluczowych obszarów rozwoju umiejętności menedżerskich należą:

dopasowanie stylu zarządzania do poziomu zaawansowania pracownika
dbanie o rozwój pracowników
delegowanie zadań
utrzymywanie motywacji podwładnych
udzielanie informacji zwrotnych

Dla kogo:

Szkolenie skierowane jest przede wszystkim do osób, które stawiają pierwsze kroki w roli menedżera.

Korzyści z udziału w szkoleniu:

uczestnicy poznają podstawowe teorie przywództwa opisane w literaturze style zarządzania ludźmi w organizacjach
uczestnicy zapoznają się z koncepcją przywództwa sytuacyjnego wg Blanchard’a
Podczas szkolenia będą również zaprezentowane podstawowe umiejętności menedżerskie: metody delegowania zadań (m.in. wyznaczanie celów, zarządzanie przez zadania), teorie motywacji ludzi oraz wiedza z zakresu dbania o rozwój pracowników i udzielania im informacji zwrotnych.

Program szkolenia:

1.Pierwsze kroki menedżera

• Kolega, szef, lider, kierownik czy przywódca?
• Dawne i współczesne teorie zarządzania w organizacjach

2.Style zarządzania – jak się odnaleźć w nowej roli

• Rodzaje stylów zarządzania
• autokratyczny
• liberalny
• demokratyczny
• klubowy
• Diagnoza stylu zarządzania uczestników na dzień dzisiejszy
• Konsekwencje, zalety i zagrożenia związane z każdym stylem
• Poszukiwanie najlepszego rozwiązania

3.Koncepcja przywództwa sytuacyjnego wg Blanchard’a

• Dlaczego jeden styl zarządzania nie sprawdza się dla wszystkich członków zespołu?
• Przegląd 4 poziomów dojrzałości pracownika wg Blanchard’a
• R1 - entuzjastyczny debiutant
• R2 - rozczarowany adept
• R3 – kompetentny, lecz ostrożny praktyk
• R4 – samodzielny specjalista, ekspert
• Dostosowanie narzędzi zarządzania do poziomu dojrzałości pracownika

4.Dbanie o rozwój pracowników

• Różnice potrzeb rozwojowych pracownika w zależności od poziomu dojrzałości (R1, R2, R3, R4)
• Przegląd narzędzi menedżera (coaching, mentoring, instruktaż, trening, szkolenia)

5. Motywowanie pracowników

• Rola motywacji w zarządzaniu ludźmi
• Co motywuje ludzi do działania?
• Przegląd teorii motywacji
• Teoria Maslowa – hierarchia potrzeb
• Potrzeby psychologiczne ludzi
• Teoria X i Y McGregora
• Teoria motywacji Herzberga (motywatory a czynniki higieny)
• Rozpoznawanie pozafinansowych potrzeb pracowników
• Zapobieganie wyuczonej bezradności i wypaleniu zawodowemu
• Motywowanie na poziomie codziennych rozmów

6. Udzielanie informacji zwrotnych, jako podstawowe narzędzie menedżera

• Definicja informacji zwrotnych i ich zastosowanie
• Chwalenie, krytyka a informacja zwrotna
• Wzmacnianie zachowań pozytywnych
• Informacja zwrotna jako motywator
• Przegląd metod udzielania informacji zwrotnych
• Kanapka
• Zorro
• FOKO
• Trudne sytuacje związane z udzielaniem informacji zwrotnych
• opór pracownika
• zaprzeczanie
• usprawiedliwianie się
• agresja
• kłamstwo

7.Podsumowanie szkolenia

• Przypomnienie głównych punktów
• Formuła ZZZ:
- Zabiorę – zabieram do swojego warsztatu techniki, które działają
- Zmienię – zmienię niektóre stare techniki, aby działały lepiej
- Zostawię – zostawiam stare działające techniki lub nienadające się do zmiany

Trener prowadzący

Marta Sykut

Trener biznesu, psycholog, certyfikowany praktyk Hogan Assessment Systems, Praktyk NLP.

Absolwentka Wydziału Psychologii Uniwersytetu Warszawskiego. Specjalizuje się w doskonaleniu
kompetencji menedżerskich oraz międzykulturowych, treningach asertywności, zarządzaniu konfliktem,
zarządzaniu sobą w stresie i w czasie. Prowadzi szkolenia w języku polskim i angielskim. Ma za
sobą 240 dni szkoleniowych dla takich firm jak: Solid Consulting, IT School, Ignea, TELEA,
BUD-Invest. Na stałe współpracuje ze szkołą językową Helen Doron w Warszawie oraz z New Academy.
Obecnie jest Trenerem i Project Managerem w Adeptia Centrum Rozwoju Biznesu. Jest odpowiedzialna
za opiekę merytoryczną, szkolenia oraz za kontakt z kluczowymi klientami.

Więcej informacji i zapisy:

Adeptia Centrum Rozwoju Biznesu
http://www.adeptia.pl
biuro@adeptia.pl
(+48) 22 414 60 01
Agata G.

Agata G. Magister
Psychologii,
specjalność
przedsiębiorczość i
zar...

Temat: Szkolenia

Work-life balance, czyli harmonia na co dzień

Obrazek



Obrazek


Czas trwania i cena:

8 h (jeden dzień szkolenia), 22 marzec 2013, Warszawa,
450zł + 23% VAT = 553,50zł (przy 2 i więcej osobach z tej samej firmy 5% zniżki na 1 uczestnika)

Zapraszamy do wzięcia ze sobą wizytówek, z których na koniec szkolenia zostanie wylosowana niespodzianka.

Opis szkolenia:

Zainteresowania tematyką work-life balance pojawia się coraz częsciej. Dotychczasowe doświadczenia, wymagania rynku,
pracodawca oczekujący 100% zaangażowania i efektywności oraz ogólne przyspieszenie trybu życia w naszej kulturze
powoduje, że zaczynamy rozglądać się za postojem na naszej drodze. Takim postojem jest proponowane szkolenie, które
ma na celu pozwolić uczestnikom na zwolnienie obrotów i przyjrzenie się swoim strategiom działania, a w dalszym kroku
zdecydować, które strategie nam służą, a które należałoby zmienić. Otrzymają również wskazówki oraz metody pomocne przy
określaniu swoich celów oraz priorytetów.

Dla kogo:
Szkolenie skierowane jest do osób, które szukają wskazówek oraz inspiracji, które pozwolą im zadbać o równowagę
w życiu, której efekty będą widoczne zarówno w sferze prywatnej, jak i zawodowej.

Korzyści z udziału w szkoleniu:

- uczestnicy określą co dla każdego z osobna oznacza równowaga i jak ją postrzegają
- Uczestnicy będą potrafili określać swoje priorytety
- Zostaną wyposażeni w narzędzia pomagające efektywnie zarządzać sobą w czasie
- Uczestnicy przyjrzą się co umożliwia im wytrwanie w postanowieniach i ich wewnętrzną motywację, po to aby wzmacniać skuteczne strategie
- Uczestnicy przećwiczą i przetrenują nowo nabyte umiejętności podczas aktywnych warsztatów

Program szkolenia:

1. Work-life balance – własna definicja

- Czym dla mnie jest work-life balance?
- Czy work-life balance jest osiągalny? – praca na przekonaniach

2. Cele i priorytety jako ważny element work-life balance

- Sztuka formułowania celów metodą SMART
- Sprawdzanie ekologii celu – pytania kartezjańskie
- Jak efektywnie wyznaczać priorytety w życiu prywatnym i zawodowym
- Matryca Eisenhovera – macierz zadań pilnych i ważnych
- Analiza ABC
- Technika 60/40

3. Zarządzanie sobą w czasie jako warunek zachowania równowagi życiowej

- Odczuwanie upływającego czasu – indywidualna percepcja czasu
- Wpływ własnych wartości i przekonań na zarządzanie czasem
- Autodiagnoza produktywności i efektywności w pracy
- Jak wykorzystujemy czas – test autodiagnostyczny
- Złodzieje czasu – mapa sytuacji + mój plan naprawczy

4. Moja wewnętrzna motywacja i wytrwałość w postanowieniach

- Wizualizacja efektów
- Analiza sił pola Kurta Levina – określenie obszarów do rozwoju
- Zmiana wg Kurta Levina
- Techniki wspomagające
- Dominujące potrzeby psychologiczne
- Nagradzanie się za "dobrą robotę"
- Ograniczające przekonania i przeformułowania prorozwojowe

5. Asertywność i stawianie granic sobie i innym

- Wyrażanie siebie
- Mówię nie, Wyrażam krytykę, formułuje prośby
- Postawa asertywna a uległa i agresywna
- Komunikat "Ja"

6. Wykorzystanie naszych zasobów energii w dążeniu do work-life balance

- Mechanizmy podejmowania decyzji – poziom świadomy i nieświadomy
- Konsekwencje intrapersonalne i interpersonalne
- Stres jako pożeracz energii
- Stres pozytywny (chęć do pracy, przyjmowanie wyzwań)
- Stres negatywny (strach, pustka w głowie, objawy fizyczne, niechęć do pracy)
- Rozpoznawanie sygnałów fizjologicznych jako element komunikacji umysł – ciało
- Sposoby radzenia sobie ze stresem a koncentracja na zadaniu
- Koncentracja na emocjach a koncentracja na zadaniu
- Działanie oparte na strategii poznawczej
- Zmiana sposobu myślenia o rzeczywistej sytuacji

7.Podsumowanie szkolenia

• Przypomnienie głównych punktów
• Formuła ZZZ:
- Zabiorę – zabieram do swojego warsztatu techniki, które działają
- Zmienię – zmienię niektóre stare techniki, aby działały lepiej
- Zostawię – zostawiam stare działające techniki lub nienadające się do zmiany

Trener prowadzący

Marta Sykut

Trener biznesu, psycholog, certyfikowany praktyk Hogan Assessment Systems, Praktyk NLP.

Absolwentka Wydziału Psychologii Uniwersytetu Warszawskiego. Specjalizuje się w doskonaleniu
kompetencji menedżerskich oraz międzykulturowych, treningach asertywności, zarządzaniu konfliktem,
zarządzaniu sobą w stresie i w czasie. Prowadzi szkolenia w języku polskim i angielskim. Ma za
sobą 240 dni szkoleniowych dla takich firm jak: Solid Consulting, IT School, Ignea, TELEA,
BUD-Invest. Na stałe współpracuje ze szkołą językową Helen Doron w Warszawie oraz z New Academy.
Obecnie jest Trenerem i Project Managerem w Adeptia Centrum Rozwoju Biznesu. Jest odpowiedzialna
za opiekę merytoryczną, szkolenia oraz za kontakt z kluczowymi klientami.

Więcej informacji i zapisy:

Adeptia Centrum Rozwoju Biznesu
http://www.adeptia.pl
biuro@adeptia.pl
(+48) 22 414 60 01
Michał Bloch

Michał Bloch MCC ICF, Mentor
Freelancerów
/www.wolnylancer.pl
Mentor...

Temat: Szkolenia


Obrazek

SPK jako uzupełnienie dla Szkół, Akademii, Studiów Podyplomowych.

Skończyłeś szkołę coachów lub trenerów? Jesteś absolwentem akademii asesora lub profesjonalnego HR - owca? A może ukończyłeś studia podyplomowe w tym zakresie?

Z pewnością masz już odpowiednie kompetencje, wiedzę i doświadczenie, aby móc działać na swoim rynku. Ale czy robisz to efektywnie?

Czy w ogóle to robisz?


Skąd to pytanie?

Case 1:
Sami skończyliśmy wiele szkół i kursów – jesteśmy coachami, trenerami, asesorami… Dzięki temu wzbogaciliśmy swoje zaplecze kompetencyjne, jednakże program żadnej szkoły czy akademii nie nauczył nas jak sprzedawać swoje usługi, jak być profesjonalnym konsultantem w obszarze swojej ekspertyzy.
Mimo, że ukończyliśmy wiele szkoleń z zakresu sprzedaży – sprzedaż usług okazała się dużo trudniejsza niż przypuszczaliśmy…

Case 2:
Pracowaliśmy w działach HR i choć realizowaliśmy ważne projekty, mieliśmy poczucie, że nie jesteśmy traktowani jako partnerzy przez tzw. „biznes”. Nie zawsze udawało nam się pozyskać zainteresowanie projektami, jakie chcieliśmy prowadzić i uważaliśmy za przydatne dla naszych organizacji. Szukaliśmy zatem samorealizacji na zewnątrz…

Case 3:
Po szkołach trenerów i akademiach coachingu zderzyliśmy się z dużą konkurencja i wysyconym rynkiem usług rozwojowych. Z początku nie wiedzieliśmy, w jaki sposób zaistnieć na nim i zacząć prowadzić jakiekolwiek projekty…

Brzmi znajomo?

SPK jest efektem błędów jakie popełniliśmy, a także sposobów na ich unikanie, jakie sami wypracowaliśmy działając w korporacjach i biznesie. SPK jest o tym, jak zbudować swoją osobistą markę – zarówno wewnątrz firmy, jak i na wolnym rynku. Mamy doświadczenie w sprzedaży, zarządzaliśmy i nadal zarządzamy działami sprzedaży, pionami handlowymi, odpowiadamy za wyniki w dużych i małych Firmach. Sprawdziliśmy co działa, a co zdecydowanie nie. Podzielimy się z Tobą wiedzą z zakresu consulitngu, coachingu oraz sprzedaży…

Szkoła Profesjonalnych Konsultantów Tauro Bianche Polska® to:

Zjazd I: Konsultant – najlepsza rola do budowania silnej pozycji zawodowej.

Zjazd II: Narzędzia HR - owe, coachingowe, projektowe w „warsztacie” Konsultanta.

Zjazd III: Sprzedaż i marketing własnych usług.

Dla kogo?
- DLA TRENERÓW
- DLA HR -OWCÓW
- DLA COACHÓW
I wszystkich tych, którzy sprzedają swoje usługi ZARÓWNO NA RYNKU JAK I W ŚRODOWISKU FIRMY.

Za ile?
Kwota za uczestnictwo w SPK to 3499 PLN brutto – w cenie:
- 6 dni szkoleniowych (trzy zjazdy po 2dni)!
- 2 sesje coachingowe (każdy uczestnik otrzyma dwie sesje coachingowe, wspierające wdrożenie wiedzy i umiejętności w
praktykę)!
- nieograniczony kontakt mailowy w prowadzącymi!
- materiały podczas zjazdów,
- 3 skrypty (minipodręczniki – po każdym zjeździe),
- serwis kawowy, catering oraz obiady! w trakcie zjazdów.

Przy zapisie więcej niż jednej osoby – rabat 10%.
Możliwość rozłożenia opłaty na raty!!


Zapraszamy do Szkoły Profesjonalnych Konsultantów Tauro Bianche Polska®:

Pobierz szczegółowy informator:
https://docs.google.com/file/d/0B2qJ4xtSiwcebzhtRWJNOVZ...

Pobierz formularz zgłoszeniowy:
https://docs.google.com/file/d/0B2qJ4xtSiwceTTRxd2MwaHp...

UWAGA! SZKOŁA MOŻLIWA DO ZREALIZOWANIA RÓWNIEŻ W WERSJI ZAMKNIĘTEJ DLA FIRM! ZAPYTAJ NA: kontakt@taurobianche.pl

Terminarz zjazdów Edycji I:
Zjazd I: 06-07.04.2013r.
Zjazd II: 11-12.05.2013r.
Zjazd III: 08-09.06.2013r.
Justyna Biernacka

Justyna Biernacka pośrednik pracy

Temat: Szkolenia

"Wielkopolska Akademia Sprzedaży" to cykl szkoleń poświęconych rozwojowi umiejętności sprzedażowych skierowany do osób z branży handlowej z woj. wielkopolskiego. Dzięki szkoleniu uczestnicy nabędą praktyczne umiejętności sprzedażowe z zakresu pozyskiwania klientów i budowania relacji, tworzenia ofert handlowych, metod prezentacji, obsługi klienta, technik sprzedaży, zarządzania czasem, automotywacji i radzenia sobie w sytuacjach trudnych
Projekt skierowany jest do osób, które są zainteresowane nabyciem umiejętności sprzedażowych, pozwalających im na zwiększenie zawodowej efektywności. Uczestnikami mogą być pracujące osoby dorosłe zatrudnione na podstawie umowy o pracę lub prowadzące własną działalność gospodarczą w branży handlowej, zamieszkałe lub uczące się w województwie wielkopolskim.
Chętnie udzielimy Państwu szczegółowych informacji.
Osoba do kontaktu:
Bartosz Kaczmarek
Specjalista ds. obsługi administracyjnej
tel. 509967014
e- mail bkaczmareki@brainstorm.biz.pl
oraz na stronie projektu
http://was.brainstorm.biz.pl/oprogramie/

Anna Poławska

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora

Następna dyskusja:

Ostatnie wolne miejsca - be...




Wyślij zaproszenie do