konto usunięte

Damian Wilpert

Damian Wilpert Trener wystąpień i
sprzedaży

Temat: Oferty szkoleń przydatnych ludziom sprzedaży

http://www.deaszkolenia.pl -- Szkolenie już w najbliższy Czwartek, Zabrze

Profesjonalny handlowiec
W skutecznej sprzedaży liczą się zasady obsługi klienta. Od tego czy je znasz i potrafisz wdrożyć zależy, czy klient zaufa Tobie i czy dokona zakupu właśnie u Ciebie, czy też może poszuka innego sprzedawcy. Hamletowskie - "być albo nie być", handlowe "sprzedawać czy czekać aż się sprzeda". Każdy ze sprzedawców winien rozstrzygnąć indywidualnie ten dylemat. Ale każdy z nich musi również odpowiedzieć sobie na pytanie, co zatem sprawia, że jedni sprzedają coraz więcej, a inni sprzedają - a efektów brak ? Obsługa klienta nazywana bywa sztuką. Aby posiąść jej tajemnice należy chcieć rozwinąć swe umiejętności w obszarze komunikacji, która jest kluczem w procesie sprzedaży. Następnie poznać techniki sprzedaży i rozwijać metody współpracy z klientem. To jedyna droga do osiągania większych korzyści i utrzymywania właściwych relacji z klientami.

CELE SZKOLENIA:

Zrozumienie roli przedstawiciela firmy. Osiągnięcie profesjonalizmu w obsłudze klienta poprzez poznanie technik sprzedażowych, poprawę komunikacji i organizacji pracy handlowca.

Osiągniemy go poprzez:
poznanie zadań przedstawiciela handlowego oraz jego roli w budowaniu pozytywnego wizerunku firmy,

doskonalenie pracy przez cele – pozytywna motywacja jako element skutecznej sprzedaży,

dostarczenie wiedzy z zakresu komunikacji interpersonalnej,

dostarczenie wiedzy z zakresu skutecznej sprzedaży oraz jej etapów,

trening profesjonalnych zachowań.

Dla kogo:

dla osób zatrudnionych na stanowiskach sprzedażowych (m.in. przedstawiciele, doradcy, opiekunowie i agenci handlowi, koordynatorzy sprzedaży), dla osób prowadzących działalność sprzedażową związaną z bezpośrednim kontaktem z klientem.

PROGRAM SZKOLENIA :

1. „Pierwsze wrażenie”- uczestnicy uświadamiają sobie znaczenie pierwszego kontaktu sprzedażowego;

2. „Zadowolony klient – korzyści dla Ciebie i Twojej firmy” uczestnicy poznają techniki prowadzenia rozmowy handlowej oraz potrafią rozpoznać motywy, którymi kieruje się kupujący;

3. „Proces komunikacji w procesie sprzedażowym”– uczestnicy poznają sposoby i metody wzajemnego oddziaływania i uczą się zastosowania odpowiednich stylów prowadzenia rozmów. Dostrzegają wady i zalety różnych kanałów komunikacji;

4. „Zachowanie werbalne i niewerbalne w procesie sprzedażowym” – uczestnicy poznają sposoby i formy przekazu poza werbalnego, potrafią je właściwie odczytać i zinterpretować;

5. „Sztuka tworzenia klimatu sprzedaży” – uczestnicy dostrzegają zalety przygotowania spotkania sprzedażowego i tworzenia klimatu sprzyjającego rozmowie handlowej;

6. "Etapy prowadzenia rozmowy handlowej" uczestnicy poznają jak przeprowadzać rozmowy handlowe, dostrzegają procesy w nich zachodzące i potrafią właściwie odczytać jej etapy;

7. „Obsługa przez telefon, mail czy spotkanie bezpośrednie ?” – uczestnicy poznają zalety i wady różnych kanałów komunikacji w procesie sprzedaży

8. „Rady dla handlowców” praktyczne porady dotyczące zasad postępowania z klientem.



Czas trwania szkolenia: (8 godzin dydaktycznych)

Cena netto szkolenia obejmuje również:

obiad, przerwy kawowe, materiały szkoleniowe, certyfikat potwierdzający zdobyte kwalifikacje i umiejętności, pomoc i konsultacje po szkoleniu.






Z wyrazami szacunku,
Damian Wilpert
535 405 935
http://www.deaszkolenia.pl
http://www.facebook.com/deaszkolenia
http://www.katalogdea.pl - Darmowy moderowany katalogDamian Wilpert edytował(a) ten post dnia 04.10.11 o godzinie 09:51
Cecylia Kolanowska

Cecylia Kolanowska Właściciel, Ośrodek
Doskonalenia Kadr
SIMP w Poznaniu

Temat: Oferty szkoleń przydatnych ludziom sprzedaży

Ośrodek Doskonalenia Kadr SIMP w Poznaniu
Ul. Wieniawskiego 5/9, 61-712 Poznań
Tel./fax 61 853 80 37
http://odksimp.pl, e-mail:biuro@odksimp.pl

zaprasza na ciekawe szkolenia personalne objęte atrakcyjnymi rabatami:

Excel 2010 – nowe funkcje
TERMINY SZKOLEŃ:
11.10.2011 r.
25.10.2011 r.
CENA PO 40% RABACIE: 270 zł netto/osoba
Więcej na stronie: http://odksimp.pl/szkolenia-personalne/kursy-komputero...

Ekologiczne gospodarowanie odpadami
TERMINY SZKOLENIA:
18.10.2011 r.
29.10.2011 r. (sobota)
07.11.2011 r.
17.11.2011 r.
26.11.2011 r.
CENA PO 40% RABACIE: 294 zł netto/osoba
Więcej na stronie: http://odksimp.pl/szkolenia-personalne/szkolenia-ekolo...

Excel w biznesie
TERMIN SZKOLENIA: 18.10.2011 r.
CENA PO 40% RABACIE: 300 zł netto/osoba
Więcej na stronie:http://odksimp.pl/szkolenia-personalne/kursy-komputero...

Negocjacje biznesowe
TERMIN SZKOLENIA: 20-21.10.2011 r.
CENA PO 40% RABACIE: 870 zł netto/osoba
Więcej na stronie: http://odksimp.pl/szkolenia-personalne/rozwoj-osobowos...

Facebook bez tajemnic
TERMIN SZKOLENIA: 25.10.2011
CENA PO 40% RABACIE: 449 zł netto/osoba
Więcej na stronie: http://odksimp.pl/szkolenia-personalne/inne-szkolenia/...

ABC ergonomii w biurze
Dodatkowo dla każdego uczestnika MATA do ćwiczeń GRATIS!
TERMINY SZKOLENIA:
27.10.2011 r.
16.11.2011 r.
CENA OD OSOBY: 350 zł netto/osoba
Więcej na stronie:http://odksimp.pl/szkolenia-personalne/inne-szkolenia/...

Zasady odpowiedzialności funkcjonariuszy
TEREMIN SZKOLENIA: 17.11.2011 r.
CENA ZA SZKOLENIE: 450 zł netto/osoba
Więcej na stronie: http://odksimp.pl/szkolenia-personalne/zagadnienia-pra...

Nowa regulacja dostępu do informacji publicznej
TERMIN SZKOLENIA: 18.11.2011 r.
CENA ZA SZKOLENIE: 350 zł netto/osoba
Więcej na stronie: http://odksimp.pl/szkolenia-personalne/zagadnienia-pra...

Więcej na stronie Promocje: http://odksimp.pl/promocje.html
Cecylia Kolanowska

Cecylia Kolanowska Właściciel, Ośrodek
Doskonalenia Kadr
SIMP w Poznaniu

Temat: Oferty szkoleń przydatnych ludziom sprzedaży

Ośrodek Doskonalenia Kadr SIMP w Poznaniu
Ul. Wieniawskiego 5/9, 61-712 Poznań
Tel./fax 61 853 80 37
http://odksimp.pl, e-mail:biuro@odksimp.pl

Zaprasza gorąco wszystkie Panie na specjalnie dedykowane szkolenie:
"Kobiece zarządzanie - świadomość płci"

Sukces jest dla kobiet!

Szkolenie odbędzie się 28.10.2011 r. o godzinie 17:00![b] w Poznaniu. W ramach warsztatów, które będą miały miejsce w klimatycznym obiekcie (Hotel Restauracja Meridian, ul. Litewska 22) przy kawie i ciastku zostanie poruszony temat: „Kobiece zarządzanie – świadomość płci”, które poprowadzi doświadczona [b]Pani trener Agata Olszyńska.

Oprócz części merytorycznej nastąpi przerwa networkingowa, gdzie wszystkie Panie będą miały możliwość wymienienia się wrażeniami oraz doświadczeniami.

Ponadto zaplanowane jest wystąpienie Pani Aleny Suszyckiej Managing Director TEQUILA\Polska, a także wystąpienie projektantek/stylistek z firmy MAConcept: Agnieszki Domańskiej oraz Moniki Kowalewskiej.

Cena za warsztaty to jedyne 100 zł brutto To inwestycja, która przyniesie korzyści, to motywacja do dążenia drogą sukcesu, który wpisany jest w naturalny tryb funkcjonowania kobiet!

Jeśli jeszcze o tym nie wiesz, to przybądź na nasze szkolenie.
http://odksimp.pl/promocje.html

Zapisy prosimy kierować na adres: biuro@odksimp.pl

tel. 728 339 309
Na pewno będzie inspirująco!
Janusz Wygocki

Janusz Wygocki www.sdm-hr.pl

Temat: Oferty szkoleń przydatnych ludziom sprzedaży


Obrazek

Zapraszamy wszystkich chętnych do podnoszenia swoich umiejętności sprzedażowych na szkolenia organizowane przez firmę SDM Team HR Advisors:

[Zapraszamy serdecznie do zapoznania się z naszą ofertą zamieszczoną na naszej stronie:
http://www.sdm-hr.pl
http://www.e-ph.com.pl e-ph.Portal Handlowców


Obrazek
Janusz Wygocki edytował(a) ten post dnia 23.10.11 o godzinie 14:55

Temat: Oferty szkoleń przydatnych ludziom sprzedaży

SZKOLENIE - MŁODY MENEDŻER

Obrazek



Obrazek


Czas trwania i cena:

8 h (jeden dzień szkolenia), 26 październik 2011, Warszawa
690 + 23% VAT (przy 2 osobach z 1 firmy 10% zniżki na każda osobę, przy 3 15% zniżki na każdą osobę)
gwarantujemy catering, podręcznik, materiały pisemne

Opis szkolenia:

Zarządzanie zespołem to zadanie wymagające wielu kompetencji – zarówno na poziomie wiedzy jak i umiejętności praktycznych. Po objęciu roli menedżera okazuje się, że zarządzanie ludźmi jest bardzo złożonym procesem, który wymaga zupełnie nowych, często nieposiadanych do tej pory, kompetencji. Uczestnicy warsztatów dostaną wsparcie w objęciu swojej nowej roli – roli menedżera.

Do kluczowych obszarów rozwoju umiejętności menedżerskich należą:

dopasowanie stylu zarządzania do poziomu zaawansowania pracownika
dbanie o rozwój pracowników
delegowanie zadań
utrzymywanie motywacji podwładnych
udzielanie informacji zwrotnych

Dla kogo:

Szkolenie skierowane jest przede wszystkim do osób, które stawiają pierwsze kroki w roli menedżera.

Korzyści z udziału w szkoleniu:

uczestnicy poznają podstawowe teorie przywództwa opisane w literaturze style zarządzania ludźmi w organizacjach
uczestnicy zapoznają się z koncepcją przywództwa sytuacyjnego wg Blanchard’a
Podczas szkolenia będą również zaprezentowane podstawowe umiejętności menedżerskie: metody delegowania zadań (m.in. wyznaczanie celów, zarządzanie przez zadania), teorie motywacji ludzi oraz wiedza z zakresu dbania o rozwój pracowników i udzielania im informacji zwrotnych.

Program szkolenia:

1.Pierwsze kroki menedżera

• Kolega, szef, lider, kierownik czy przywódca?
• Dawne i współczesne teorie zarządzania w organizacjach

2.Style zarządzania – jak się odnaleźć w nowej roli

• Rodzaje stylów zarządzania
• autokratyczny
• liberalny
• demokratyczny
• klubowy
• Diagnoza stylu zarządzania uczestników na dzień dzisiejszy
• Konsekwencje, zalety i zagrożenia związane z każdym stylem
• Poszukiwanie najlepszego rozwiązania

3.Koncepcja przywództwa sytuacyjnego wg Blanchard’a

• Dlaczego jeden styl zarządzania nie sprawdza się dla wszystkich członków zespołu?
• Przegląd 4 poziomów dojrzałości pracownika wg Blanchard’a
• R1 - entuzjastyczny debiutant
• R2 - rozczarowany adept
• R3 – kompetentny, lecz ostrożny praktyk
• R4 – samodzielny specjalista, ekspert
• Dostosowanie narzędzi zarządzania do poziomu dojrzałości pracownika

4.Dbanie o rozwój pracowników

• Różnice potrzeb rozwojowych pracownika w zależności od poziomu dojrzałości (R1, R2, R3, R4)
• Przegląd narzędzi menedżera (coaching, mentoring, instruktaż, trening, szkolenia)

5. Motywowanie pracowników

• Rola motywacji w zarządzaniu ludźmi
• Co motywuje ludzi do działania?
• Przegląd teorii motywacji
• Teoria Maslowa – hierarchia potrzeb
• Potrzeby psychologiczne ludzi
• Teoria X i Y McGregora
• Teoria motywacji Herzberga (motywatory a czynniki higieny)
• Rozpoznawanie pozafinansowych potrzeb pracowników
• Zapobieganie wyuczonej bezradności i wypaleniu zawodowemu
• Motywowanie na poziomie codziennych rozmów

6. Udzielanie informacji zwrotnych, jako podstawowe narzędzie menedżera

• Definicja informacji zwrotnych i ich zastosowanie
• Chwalenie, krytyka a informacja zwrotna
• Wzmacnianie zachowań pozytywnych
• Informacja zwrotna jako motywator
• Przegląd metod udzielania informacji zwrotnych
• Kanapka
• Zorro
• FOKO
• Trudne sytuacje związane z udzielaniem informacji zwrotnych
• opór pracownika
• zaprzeczanie
• usprawiedliwianie się
• agresja
• kłamstwo

7.Podsumowanie szkolenia

• Przypomnienie głównych punktów
• Formuła ZZZ:
- Zabiorę – zabieram do swojego warsztatu techniki, które działają
- Zmienię – zmienię niektóre stare techniki, aby działały lepiej
- Zostawię – zostawiam stare działające techniki lub nienadające się do zmiany

Trener prowadzący

Mieszko Maj

Certyfikowany trener biznesu, psycholog współpracujący jako specjalista z serwisem Money.pl, trener nlp. Specjalizuje się w prowadzeniu szkoleń z umiejętności menedżerskich, modeli kompetencyjnych w zarządzaniu, budowaniu autorytetu lidera oraz z zakresu sprzedaży (zarządzanie zespołem sprzedażowym, zarządzanie czasem dla menedżerów, sprzedaż przez cele, sprzedaż przez cechy, psychologiczne determinanty sprzedaży, techniki zamykania sprzedaży, wywieranie wpływu, perswazja).

Jest autorem wielu publikacji poświęconych perswazji jak i psychologii sprzedaży. Zajmuje się również coachingiem. Wdrażał technologię aktywnej perswazji w dziale sprzedaży Profit Doradcy Finansowi, a także pracował w siłach sprzedaży w Doradcy24 SA jak i Open Finance SA. Karierę jako trener i coach rozpoczynał u boku Judith Krichefsky w Londynie, gdzie współprowadził coachingi i treningi dla menedżerów z branży hotelarskiej. Prowadził też business coachingi dla startup’ów w brażny Ford&Restaurants w Warszawie. Zarządzał strukturą sprzedażową w Profit doradcy finansowi (1 rok). Obecnie jest New Business Managerem w firmie Adeptia, gdzie koordynuje głównie szkolenia menadżerskie i otwarte. Ma za sobą ponad 270 dni szkoleniowych dla między innymi takich firm jak: Citroen, Peugeot,IKEA, Infosys, Real, Coca-cola.

Więcej informacji i zapisy:

Adeptia Centrum Szkoleń
http://www.adeptia.pl
przemyslaw.puzewicz@adeptia.pl
22 414 6003

Temat: Oferty szkoleń przydatnych ludziom sprzedaży

Tajemnice Skutecznego Telemarketingu

Czas trwania i termin:

9.00 – 17.00,
15 listopad 2011, Warszawa.

Opis szkolenia.

Warsztaty efektywnego prowadzenia rozmów telefonicznych przeznaczone są dla wszystkich osób, które w swojej pracy wykorzystają telefon do kontaktu z Klientami, a więc przede wszystkim dla tych którzy: poszukują potencjalnych Klientów, umawiają spotkania z Klientami, utrzymują kontakty z już pozyskanymi Klientami, wykorzystują telefon w celach przekazywania i pozyskiwania potrzebnych informacji. Uczestnicy warsztatów zdobędą praktyczną wiedzę na temat przygotowania, prowadzenia i analizowania prowadzonych rozmów telefonicznych. Nauczą się pisać różnego typu skrypty rozmów telefonicznych. Poznają techniki argumentacji i finalizacji rozmowy. Dowiedzą się jak radzić sobie w trudnych sytuacjach. Poznają dynamikę prowadzenia rozmów telefonicznych. Nauczą się wyznaczać cele rozmów telefonicznych. Przećwiczą poszczególne etapy procesu prowadzenia rozmowy telefonicznej.

Cele szkolenia.

• Zapoznanie z etapami procesu rozmowy telefonicznej.
• Zapoznanie z zasadami przygotowywania, prowadzenia i analizowania rozmów telefonicznych.
• Zapoznanie z typami informacji występującymi w rozmowie telefonicznej.
• Nauczenie uczestników pisania różnych skryptów rozmów telefonicznych.
• Nauczenie wyznaczania celów rozmowy telefonicznej.
• Nauczenie technik argumentacji i finalizowania rozmów telefonicznych.
• Zapoznanie z narzędziami ułatwiającymi komunikacje podczas prowadzenia rozmów telefonicznych.
• Zapoznanie z dynamiką prowadzonej rozmowy telefonicznej.

Po szkoleniu uczestnik będzie potrafił:

• Budować dobre relacje z rozmówcą w trakcie prowadzenia rozmowy telefonicznej.
• Pisać różnego typy skrypty rozmów telefonicznych.
• Przygotować się właściwie do prowadzenia rozmów telefonicznych.
• Analizować prowadzone rozmowy telefoniczne.
• Prowadzić rozmowy telefoniczne.
• Wyznaczać cele rozmów telefonicznych.
• Przekazać i pozyskać potrzebne informacje.
• Stosować techniki argumentowania i finalizowania rozmowy.
• Stosować skuteczne odpowiedzi na wątpliwości Klienta.
• Skutecznie reagować w trudnych sytuacjach.

Profil uczestnika szkolenia.

• Doradcy Klienta.
• Konsultanci finansowo-ubezpieczeniowi.
• Pracownicy biura obsługi klienta.
• Przedstawiciele handlowi.

Program szkolenia.

1. Podstawowe informacje na temat telemarketingu i prowadzenia rozmów telefonicznych.

• Definicja telemarketingu i jego rodzaje.
• Czynniki decydujące o sukcesie w telemarketingu.
• Rola i miejsce rozmowy telefonicznej w procesie sprzedaży.
• Proces rozmowy telefonicznej, jej dynamika, fazy i struktura.
• Cele realizowane podczas rozmowy telefonicznej.
• Typy informacji w rozmowie telefonicznej.

2. Trzy etapy procesu rozmowy telefonicznej.

• Etap przygotowania do prowadzenia rozmów telefonicznych (osobista postawa, miejsce, skrypt, baza Klientów).
• Etap prowadzenia rozmów telefonicznych (sprzedaż, umawianie spotkań, struktura rozmowy).
• Etap analizy przeprowadzonych rozmów telefonicznych (elementy skryptu, wątpliwości i zastrzeżenia, baza Klientów).

3. Trzy fazy prowadzenia rozmowy telefonicznej.

• Dynamika prowadzenia rozmowy i zachowań Klienta.
• Faza wprowadzenia – budowanie relacji z Klientem (identyfikacja Klienta, przedstawienie firmy, wzbudzenie wstępnego zainteresowania).
• Faza rozwinięcia – badanie potrzeb i prezentacja oferty (zainteresowanie Klienta i przygotowanie do podjęcia decyzji).
• Faza zakończenia – podsumowanie i zakończenie rozmowy (zamknięcie rozmowy, zdobycie i przekazanie dodatkowych informacji).

4. Narzędzia ułatwiające prowadzenie rozmów telefonicznych.

• Aktywne słuchanie i wykorzystywanie zdobytych informacji.
• Zadawanie trafnych pytań zmuszających Klienta do myślenia i działania.
• Używanie słów kluczy i zwrotów perswazyjnych wpływających na zachowanie Klienta.
• Wykorzystywanie głosu jako nośnika informacji niewerbalnej i umiejętne stosowanie pauzy.
• Techniki kierowania myśleniem Klienta i przebiegiem rozmowy telefonicznej.

5. Struktura rozmowy i skrypty rozmów telefonicznych.

• Struktura czyli właściwy przebieg rozmowy telefonicznej.
• Rodzaje skryptów wykorzystywanych podczas rozmów telefonicznych.
• Tworzenie skryptów ułatwiających osiągnięcie celu rozmowy.
• Korzystanie ze skryptów w trakcie prowadzenia rozmowy telefonicznej.

6. Techniki argumentacji i finalizowania rozmowy telefonicznej.

• Techniki argumentacji w rozmowie telefonicznej.
• Zakres i struktura przekonującej prezentacji.
• Stare i nowe modele prezentowania korzyści.
• Techniki finalizacji w rozmowie telefonicznej.

7. Trudne sytuacje w rozmowie telefonicznej.

• Reagowanie na otrzymywane informacje i kontynuowanie rozmowy.
• Techniki radzenia sobie z emocjami Klienta.
• Określanie granic i własnych praw w rozmownie z trudnym Klientem.
• Przyjmowanie i radzenie sobie z wątpliwościami Klienta.

DODATKOWE INFORMACJE I ZAPISY

biuro@systemysa.pl
Janusz Wygocki

Janusz Wygocki www.sdm-hr.pl

Temat: Oferty szkoleń przydatnych ludziom sprzedaży


Obrazek

Zapraszamy wszystkich chętnych do podnoszenia swoich umiejętności sprzedażowych na szkolenia organizowane przez firmę SDM Team HR Advisors:
Jeśli jesteście Państwo zainteresowni przeprowadzeniem szkoleń zamkniętych w indywidualnym i dogodnym dla Państwa terminie - prosimy o konktakt.
Zapraszamy serdecznie również do zapoznania się z naszą ofertą zamieszczoną na stronie:
http://www.sdm-hr.pl
http://www.e-ph.com.pl e-ph.Portal Handlowców

Obrazek
Janusz Wygocki edytował(a) ten post dnia 24.11.11 o godzinie 22:27

Temat: Oferty szkoleń przydatnych ludziom sprzedaży

Zapraszamy na szkolenia organizowane przez firmę Systemy Aktywnej Sprzedaży

Tajemnice skutecznego telemarketingu 15.11.2011
http://systemysa.pl/tajemnice_skutecznego_telemarketin...

Skuteczne Strategie Zarzadzania 19-20.11.2011
http://systemysa.pl/skuteczne_strategie_zarzadzania_pr...

Techniki Profesjonalnej Sprzedaży 22.11.2011
http://systemysa.pl/profesjonalne_techniki_sprzedazy_p...

Rekrutacja i Selekcja Pracowników 24-25.11.2011
http://systemysa.pl/rekrutacja_i_selekcja_pracownikow_...

Moc efektywnego działania 29-30.11.2011
http://systemysa.pl/moc_efektywnego_dzialania_program....

Sprzedaż doskonała 1-2.12.2011
http://systemysa.pl/sprzedaz_doskonala_program.html

Więcej informacji stronie:

http://systemysa.pl
Kinga K.

Kinga K.
strategic/operationa
l marketing,
performance
marketing, v...

Temat: Oferty szkoleń przydatnych ludziom sprzedaży

E-MARKETING: SEO, Google AdWords, Social Media, czyli KNOW HOW SKUTECZNEJ PROMOCJI W SIECI - szkolenie DOFINANSOWANE ze środków UE + DARMOWA WIEDZA - BEZPŁATNA PRÓBKA SZKOLENIA

„Jak wykorzystać sieć do budowy i rozwoju firmy?”: strategia marketingowa, formy reklamowe, optymalizacja i pozycjonowanie serwisu, narzędzia promowania, metody pozyskiwania klientów, e-commerce.
[b]Akademia Rozwoju Biznesu
zaprasza na kolejną edycję szkolenia z obszaru marketingu internetowego dla województwa mazowieckiego, współfinansowanego (80% wartości szkolenia) ze środków UE.

Zajmiemy się praktycznym aspektem biznesowej obecności Państwa firmy w Internecie oraz popracujemy nad strategią e-marketingową w kontekście jej tradycyjnej działalności.
Warunek uczestnictwa: prowadzenie mikro, małego lub średniego przedsiębiorstwa z siedzibą na terenie województwa mazowieckiego, bądź bycie jego pracownikiem.

W ramach projektu przygotowaliśmy dla Państwa BEZPŁATNĄ WIDEOPREZENTACJĘ - PRÓBKĘ SZKOLENIA, w której przedstawimy jak bardzo tanio lub za darmo pozyskać klientów w Internecie. Prezentacja stanowi stronę powitalną oferty, która przekieruje Państwa do informacji dotyczących szkoleń z możliwością zapisu.

Uzyskacie do niej Państwo dostęp wpisując się na listę adresową Akademii Rozwoju Biznesu pod adresem: http://akademiaemarketingu.implesite.pl/a/start.html

Z WIDEOPREZENTACJI dowiecie się Państwo:
1. Jakie są 3 największe mity dotyczące marketingu internetowego?
2. Co to jest NOA i dlaczego pod żadnym pozorem nie wolno Ci tworzyć "wizytówki firmy" w internecie?
3. Jaka jest najskuteczniejsza strategia pozyskiwania "fanów" na portalu Facebook, którą być może stosuje już Twoja konkurencja?
4. Jakie narzędzie jest internetową "górą złota", która może generować przychody nawet, gdy jesteś na wakacjach?

W ramach programu szkolenia między innymi:
Wybór form reklamowych optymalnych dla celów firmy
Case study - najczęściej popełniane błędy i dobre praktyki wykorzystywane przez najlepsze firmy w celu przekonania do siebie odwiedzających ich witryny internetowe.
Skuteczne pozycjonowanie serwisu - na co zwracać uwagę przy tworzeniu i prowadzeniu strony
Google AdWords - narzędzia promowania,dobieranie słów kluczowych, monitorowanie kampanii.

Czas trwania szkolenia: 12 godz. dydaktycznych – 2 dni
Termin szkolenia: duży wybór - dostępne w ofercie
Lokalizacja: Warszawa

Koszt:
mikro i małe przedsiębiorstwa – 20% wartości szkolenia – 269,42 zł
średnie przedsiębiorstwa – 30% wartości szkolenia – 404,14 zł

Szczegółowy program szkolenia oraz warunki rekrutacyjne znajdziecie Państwo w oknie szkolenia dofinansowanego.

Zarejestruj się do obejrzenia darmowej prezentacji pod linkiem: http://akademiaemarketingu.implesite.pl/a/start.html
po czym dokonaj wyboru interesującego Cię szkolenia.


Zachęcam do zgłoszeń – LICZBA MIEJSC OGRANICZONA!

W razie jakichkolwiek pytań, pozostaję do Państwa dyspozycji.

Kinga Kalińska
Akademia Rozwoju Biznesu
kontakt@AkademiaRozwojuBiznesu.pl
http://AkademiaRozwojuBiznesu.pl
tel. 516 196 995
Cecylia Kolanowska

Cecylia Kolanowska Właściciel, Ośrodek
Doskonalenia Kadr
SIMP w Poznaniu

Temat: Oferty szkoleń przydatnych ludziom sprzedaży

Ośrodek Doskonalenia Kadr SIMP w Poznaniu
Ul. Wieniawskiego 5/9, 61-712 Poznań
Tel./fax 61 853 80 37
http://odksimp.pl, e-mail:biuro@odksimp.pl

zaprasza na ciekawe szkolenia personalne objęte atrakcyjnymi rabatami :

Ekologiczne gospodarowanie odpadami
TERMINY SZKOLENIA:
29.10.2011 r. (sobota)
07.11.2011 r.
17.11.2011 r.
26.11.2011 r.
CENA PO 40% RABACIE: 294 zł netto/osoba
Więcej na stronie: http://odksimp.pl/szkolenia-personalne/szkolenia-ekolo...

Facebook bez tajemnic
TERMIN SZKOLENIA:
22.11.2011 r. - Odbierz prezent za swój udział!
13.12.2011 r. - Odbierz prezent za swój udział!
CENA ZA SZKOLENIE: 749 zł netto/osoba
Więcej na stronie: http://odksimp.pl/szkolenia-personalne/inne-szkolenia/...

ABC ergonomii w biurze
Dodatkowo dla każdego uczestnika MATA do ćwiczeń GRATIS!
TERMINY SZKOLENIA:
27.10.2011 r.
16.11.2011 r.
CENA OD OSOBY: 350 zł netto/osoba
WYPRZEDAŻ: 299 zł/osoba
Więcej na stronie:http://odksimp.pl/szkolenia-personalne/inne-szkolenia/...

Mowa ciała
TERMIN SZKOLENIA: 16.11.2011 r.
CENA PO 40% RABACIE: 474 zł netto/osoba
Więcej na stronie: http://odksimp.pl/szkolenia-personalne/inne-szkolenia/...

Zasady odpowiedzialności funkcjonariuszy
TEREMIN SZKOLENIA: 17.11.2011 r.
CENA ZA SZKOLENIE: 450 zł netto/osoba
Więcej na stronie: http://odksimp.pl/szkolenia-personalne/zagadnienia-pra...

Nowa regulacja dostępu do informacji publicznej
TERMIN SZKOLENIA: 18.11.2011 r.
CENA ZA SZKOLENIE: 350 zł netto/osoba
Więcej na stronie: http://odksimp.pl/szkolenia-personalne/zagadnienia-pra...

Magia relacji z Klientem
TERMIN SZKOLENIA: 25.11.2011 r.
CENA PO 40% RABACIE: 474 zł netto/osoba
Więcej na stronie: http://odksimp.pl/szkolenia-personalne/szkolenia-sprze...

Zarządzanie czasem - Odbierz prezent za swój udział!
TERMIN SZKOLENIA: 26.11.2011 r.
CENA ZA SZKOLENIE: 790 zł netto/osoba
Więcej na stronie: http://odksimp.pl/szkolenia-personalne/rozwoj-osobowos...

Portale społecznościowe w promocji Twojej firmy
TERMIN SZKOLENIA: 26-27.11.2011 r.
CENA PO 40% RABACIE: 950 zł netto/osoba
TERMIN SZKOLENIA: 17-18.12.2011 r/
CENA ZA SZKOLENIE: 1599 zł netto/osoba

Więcej na stronie: http://odksimp.pl/szkolenia-personalne/inne-szkolenia/...
Cecylia Kolanowska

Cecylia Kolanowska Właściciel, Ośrodek
Doskonalenia Kadr
SIMP w Poznaniu

Temat: Oferty szkoleń przydatnych ludziom sprzedaży

Ośrodek Doskonalenia Kadr SIMP w Poznaniu
Ul. Wieniawskiego 5/9, 61-712 Poznań
Tel./fax 61 853 80 37
http://odksimp.pl, e-mail:biuro@odksimp.pl

Dla wszystkich którzy uwielbiają najróżniejsze gadżety mamy w swojej ofercie szkolenia, które premiowane są prezentami. Każdy uczestnik, który zdecyduje się wziąć udział w kursie:

-Facebook bez tajemnic (22.11.2011 r. lub 13.12.2011 r.)
-Zarządzanie czasem (26.11.2011 r.)

Może wybrać dla siebie jeden z prezentowanych prezentów i cieszyć się jego właściwościami!

1.Tablet ANDROID 2.2
-pamięć wewnętrzna 2GB
-ekran LCD: 7-calowy, dotykowy (z wbudowaną kamerą)

2.Nawigacja samochodowa GPS PEIYING ALIEN
-zainstalowana mapa Polski
-przekątna wyświetlacza – 4,3 cala

3.Aparat cyfrowy NIKON Coolpix L23
-rozdzielczość : 10,1 mln pikseli
-zbliżenie optyczne 5x

Więcej na stronie: http://odksimp.pl/aktualnosci/89-odbierz-prezent-i-cie...

konto usunięte

Temat: Oferty szkoleń przydatnych ludziom sprzedaży

Profesjonalny HR sprzedaży!

http://www.hrnews.pl/SzkolenieHrNews.aspx
Izabella Przywojska (Kapuściak)

Izabella Przywojska
(Kapuściak)
organizacja szkoleń
„od A do Z"

Temat: Oferty szkoleń przydatnych ludziom sprzedaży

Czy wiesz
JAK I GDZIE SZUKAĆ NOWYCH KLIENTÓW?.
Poznaj techniki SKUTECZNEGO PROSPECTINGU – czyli SZTUKI POSZUKIWANIA NOWYCH KLIENTÓW, dzięki którym będziesz wiedział jak zdobyć nowych i utrzymać obecnych klientów.

Jest to warsztat przygotowany specjalnie dla osób, które chcą zwiększyć aktualną bazę klientów.

Szkolenie skierowane jest do wszystkich osób odpowiedzialnych za samodzielne pozyskiwanie klientów – Przedstawicieli Handlowych, Specjalistów ds. Sprzedaży, Doradców Finansowych, Doradców Klienta oraz wszystkich osób, które odpowiadają za pozyskanie klienta.

CELE SZKOLENIA
Dzięki szkoleniu Skuteczny prospecting – sztuka poszukiwania nowych klientów uczestnicy:
- Dowiedzą się co to jest prospecting i jaki ma wpływ na sprzedaż
- Nauczą się definiować obszary do rozwoju i skutecznie poszukiwać nowego klienta
- Poznają drogę działań prospectingowych
- Będą skuteczniej wykorzystywać wiedzę o dotychczasowych klientach do definiowania nowych możliwości sprzedażowych

WARTOŚĆ SZKOLENIA: 514 ZŁ BRUTTO

SZCZEGÓŁY SZKOLENIA

W razie dodatkowych pytań proszę o kontakt:
Izabella Kapuściak
Iza.Kapusciak@akn.pl
+48 502-190-259Izabella Kapuściak edytował(a) ten post dnia 10.11.11 o godzinie 11:24
Cecylia Kolanowska

Cecylia Kolanowska Właściciel, Ośrodek
Doskonalenia Kadr
SIMP w Poznaniu

Temat: Oferty szkoleń przydatnych ludziom sprzedaży

Ośrodek Doskonalenia Kadr SIMP w Poznaniu
Ul. Wieniawskiego 5/9, 61-712 Poznań
Tel./fax 61 853 80 37
http://odksimp.pl, e-mail:biuro@odksimp.pl

zaprasza na szkolenia personalne:

Magia relacji z Klientem
TERMIN SZKOLENIA: 25.11.2011 r.
CENA PO 40% RABACIE: 474 zł netto/osoba

Szkolenie „Magia relacji” jest skierowane szczególnie do osób, które w swojej pracy lub życiu osobistym mają kontakt z ludźmi, a od jakości tych kontaktów zależą ich zarobki, wyniki w pracy czy dobre samopoczucie oraz satysfakcja z relacji.

Zdobyta w trakcie szkolenia wiedza oraz rozwijanie umiejętności mogą być natychmiastowo wdrażane w życie i mogą zostać wykorzystane między innymi w:

-sprzedaży,

-wywieraniu wpływu,

-komunikacji z pracownikami,

-zdobywania poparcia,

-lepszym zrozumieniu mechanizmów działania ludzi ze swojego otoczenia,

-polepszenia relacji w rodzinie,

-przekazywaniu swoich idei,

-czerpaniu większej przyjemności z kontaktów z innymi ludźmi i w wiele innych obszarach.

Szkolenie to jest złożone z poszczególnych modułów (min. kalibracja, modelowanie, raport, systemy reprezentacji, metaprogramy, pozycje percepcyjne, metamodel, język perswazji, wystąpienia publiczne, zabawy głosem), które mogą być realizowane w cyklu szkoleniowym, bądź też przeprowadzane w formie pojedynczych szkoleń w zależności od Państwa potrzeb. Ponieważ zależy nam na jak najlepszym spełnieniu Państwa oczekiwań, szkolenie to może być do nich dopasowane i indywidualnie modyfikowane. Dodatkowo poszczególne moduły mogą być realizowane zarówno w zakresie podstawowym (gdzie uczestnicy otrzymują najważniejsze informacje i umiejętności do dalszej pracy nad wybranym zagadnieniem) jak i zaawansowanym (gdzie uczestnicy, po określonym okresie pracy własnej, spotykają się ponownie i pracują nad jeszcze lepszym rozwojem umiejętności z danego zakresu).

Więcej na stronie: http://odksimp.pl/szkolenia-personalne/szkolenia-sprze...

Zarządzanie czasem - Odbierz prezent za swój udział!
TERMIN SZKOLENIA: 26.11.2011 r.
CENA ZA SZKOLENIE: 790 zł netto/osoba

Cele szkolenia: Podniesienie efektywności wykorzystania czasu oraz organizacji pracy.Profil uczestnika: Szkolenie jest skierowane do uczestników, dla
których istotne jest efektywne wykorzystanie swojego czasu - handlowców, asystentów, menadżerów.Korzyści dla uczestników: Zwiększenie efektywności wykorzystania czasu pracy oraz jego planowania.

Metodologia:
- Miniwykład
- Dyskusja
- Ćwiczenie indywidualne oraz grupoweCzas trwania: 8 godzin/1 dzień

Program szkolenia:
- Wstęp do zarządzania sobą w czasie,
- Efektywne planowanie celów,
- Metody nadawania priorytetów,
- Metody planowania czasu,
- Narzędzia pomocne w planowaniu czasu,
- Efektywne planowanie i organizacja dnia pracy

Więcej na stronie: http://odksimp.pl/szkolenia-personalne/rozwoj-osobowos...
Izabella Przywojska (Kapuściak)

Izabella Przywojska
(Kapuściak)
organizacja szkoleń
„od A do Z"

Temat: Oferty szkoleń przydatnych ludziom sprzedaży

JAK ZDOBYĆ KLIENTA … I GO NIE STRACIĆ?
Poznaj EFEKTYWNE TECHNIKI SPRZEDAŻY z elementami budowania relacji, dzięki którym będziesz wiedział jak postępować z klientem.


Obrazek

14 GRUDNIA 2011 r. , godz.: 9:00-17:00, Warszawa

Ile razy słyszałeś od klienta „cena jest zbyt wysoka” , „nie interesuje mnie to” , „proszę zadzwonić później”, „konkurencja ma ten produkt za połowę ceny” , „proszę o dodatkowy rabat” , itd.…? Mogę się założyć, że słysząc ten tekst po prostu grzecznie się pożegnałeś … i właśnie straciłeś potencjalnego klienta!

Szkolenie przeznaczone jest dla wszystkich osób, które chcą zwiększyć efektywność swojej sprzedaży.

Dodatkowo szkolenie w 80% oparte będzie na pracy warsztatowej. Praca warsztatowa koncentruje się na docieraniu i wykorzystywaniu potencjału jednostek i całych zespołów oraz na umiejętności stosowania metod twórczego pozyskiwania Klientów.

KORZYŚCI POSZKOLENIOWE:
Po tym szkoleniu będziesz wiedział jak zdobyć i zatrzymać klienta, oraz co zrobić, żeby klient kupił właśnie Twój produkt, dzięki temu że:

 Nauczysz się „sprzedawać” siebie i swój produkt/usługę
 Sprawisz, że klient chętniej kupi Twój produkt
 Zdobędziesz wiedzę na temat perswazyjnych technik sprzedaży
 Nabędziesz umiejętności rozmowy z klientem w taki sposób aby przyciągnąć jego uwagę i zainteresować go zakupem
 Dowiesz się jak być sprzedawcą wiarygodnym w oczach klienta
 Nauczysz się reagować na obiekcje (zastrzeżenia) klienta
 Zwiększysz swoją sprzedaż poprzez umiejętność odczytywania mowy ciała klienta
 Zwiększysz swoje zadowolenie z wykonywanej pracy

Szkolenie będzie całkowicie sprofilowane do poziomu grupy. W trakcie szkolenia prowadzący będzie odnosił się do sytuacji branżowych przedstawianych przez uczestników warsztatu.

RABAT DO 65%

SZCZEGÓŁY SZKOLENIA

W razie dodatkowych pytań skontaktuj się z nami:
Izabella Kapuściak
+48 502-190-259
Iza.Kapusciak@akn.pl
Janusz Wygocki

Janusz Wygocki www.sdm-hr.pl

Temat: Oferty szkoleń przydatnych ludziom sprzedaży


Obrazek

Zapraszamy wszystkich chętnych do podnoszenia swoich umiejętności sprzedażowych na szkolenia organizowane przez firmę SDM Team HR Advisors:

"Czasorozciągiwacz - jak efektywnie zarządzać czasem"03.12.2011
"Rozmowa handlowa"10.12.2011
"Rola Kierownika w organizacji"17.12.2011
"Coaching" 07.01.2012
"Telesprzedaż - sztuka słowa i głosu,czyli jak sprzedawać przez telefon" 14.01.2012
"Profesjonalny Handlowiec"20-21.01.2012
"Trudne sytuacje w obsłudze Klienta"28.01.2012
"Skuteczny kierownik. Sztuka bycia szefem"03-04.02.2011
"Wystąpienia publiczne"11.02.2012

Jeśli jesteście Państwo zainteresowni przeprowadzeniem szkoleń zamkniętych w indywidualnym i dogodnym dla Państwa terminie - prosimy o konktakt.
Zapraszamy serdecznie również do zapoznania się z pozostałą naszą ofertą zamieszczoną na naszej stronie:
http://www.sdm-hr.pl
http://www.e-ph.com.pl e-ph.Portal Handlowców

Obrazek

Kamila G.

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora
Damian Wilpert

Damian Wilpert Trener wystąpień i
sprzedaży

Temat: Oferty szkoleń przydatnych ludziom sprzedaży

Techniki sprzedaży budowa pozytywnego wizerunku

CELE SZKOLENIA: Celem szkolenia jest przekazanie teoretycznej i praktycznej wiedzy koniecznej na stanowisku profesjonalnego handlowca. Zdobędziesz umiejętność skutecznego zaprezentowania siebie w kontaktach z klientami, dowiesz się, jak poradzić sobie z trudnym klientem i reagować na obiekcję, nauczysz się wykorzystywać narzędzia komunikacji w rozmowie z klientem, w jaki sposób poszukiwać nowych klientów.

Zwiększenie efektywności komunikacyjnej w rozmowach sprzedażowych i po sprzedażowych oraz przy obsłudze klientów.

Dla kogo:

- przedstawicieli handlowych, sprzedawców, telemarketerów, pracowników działu reklamy i obsługi klienta

- asystentów sprzedaży.



PROGRAM SZKOLENIA :

1. Moduł - Cel modułu, zdobędziesz umiejętność skutecznego zaprezentowania siebie w kontaktach z klientami.

Rola pierwszego wrażenia z klientem

– Rola pierwszego wrażenia w budowaniu wizerunku siebie i swojej firmy.

– Profesjonalny język ciała pomocny w prawidłowej obsłudze klienta

2. Moduł – Cel modułu, poznacie sposoby dobrze zadanych pytań, słuchania i reagowania na obiekcje klientów.

Rozpoznawanie potrzeb klienta, reagowanie na obiekcje.

– Sposoby zadawania pytań i ich znaczenie dla jakości sprzedaży.

– Ćwiczenia, których celem jest ukazanie różnic pomiędzy pytaniami otwartymi a zamkniętymi oraz uświadomienie uczestnikom znaczenia dobrze zadanego pytania w dalszym procesie sprzedaży,

– Umiejętności związane z aktywnym słuchaniem – uczestnicy ćwiczą formułowanie parafrazy i innych sposobów aktywnego słuchania.

3. Moduł – Cel modułu, poznacie sposoby zachowania spokoju w trakcie rozmowy, odegracie scenki pozwalające poznać poprawnie skonstruowaną rozmowę z klientami.

Telemarketing - Umiejętności związane z dostosowaniem głosu do rozmowy, zachowania spokoju w rozmowie.

4. Moduł – Cel modułu, poznacie dobre i złe sposoby motywowania w pracy.

– Umiejętności związane z pozytywnym nastawieniem się w miejscu pracy, uczestnicy poznają skuteczne zachowania motywacyjne

5. Moduł – Cel modułu, poznacie sposoby na dotarcie do klientów. Jak stworzyć sieć kontaktów, jak poszukiwać nowych klientów - nowoczesne skuteczne sposoby.




279 zł/netto


Za drugą osobę 20% rabatu.

Czas trwania szkolenia: (8 godzin dydaktycznych)

Cena netto szkolenia obejmuje również:

obiad, przerwy kawowe, materiały szkoleniowe, certyfikat potwierdzający zdobyte kwalifikacje i umiejętności, pomoc i konsultacje po szkoleniu.

http://www.deaszkolenia.pl
http://www.facebook.pl/deaszkolenia
http://www.katalogdea.pl
Janusz Wygocki

Janusz Wygocki www.sdm-hr.pl

Temat: Oferty szkoleń przydatnych ludziom sprzedaży


Obrazek

http://www.sdm-hr.pl
http://www.e-ph.com.pl e-ph.Portal Handlowców

Następna dyskusja:

Akademia Sprzedaży




Wyślij zaproszenie do