Temat: Szukam agencji doradztwa personalnego - rekrutacja...
Panie Andrzeju,
Jeżeli podstawą do oceniania konkurencji nie są orzeczania np. PIP - u, lecz artykuły w gazecie, które nie opierają się na żadnych dokumentach, to nawet dyskusja mailowa będzie dla nas stratą czasu.
Sygnatura wniosku z kontroli Okręgowej Inspekcji Pracy we Wrocławiu: K193/K016/2006. Informacja została podana w mojej odpowiedzi na poprzedni Pani post. Zachęcam do dokładnego czytania.
>Patrząc na Pana wypowiedzi - widzę, że łatwiej
jest Panu walczyć z konkurencją nie poprzez wysoką jakość obsługi klientów, lecz próbując oczernić swoich konkurentów.
Jakość naszych usług jest weryfikowana przez rynek. Zachęcam do zasięgnięcia opinii na rynkach lokalnych na których działamy. Formą oczerniania konurencji są stwierdzenia typu "Nr 1 w Polsce pod względem jakości". Oczernianiem nie jest przytaczanie źródeł prasowych (gdyby były one nieprawdziwe, na pewno uzyskaliby Państwo sprostowanie) z poważnych dzienników ogólnopolskich ani przytaczanie faktów wraz z podaniem ich źródła (sygnatura wniosku z kontroli PIP). Oczernianiem w moim odczuciu jest natomiast to, co Pani wypisuje w tej dyskusji.
Na koniec pozwolę sobie zauważyć, że to forum miało służyć poleceniu Agencji Doradztwa Personalnego - proponuję, aby zakończyć tą dyskusję i pozwolić, aby dalsze wypowiedzi były zgodne z intencją założyciela forum.
Wymiana naszych punktów widzenia jest konsekwencją stwierdzenia przez państwa Konsultanta, iż są Państwo nr 1 w Polsce pod względem jakości. Proszę o dowody.
Klienci na szczęście sami mogą ocenić czy firma świadczy obsługę wysokiej jakości czy nie - Randstad aktualnie ma prawie
1500 klientów.
Czy może się Pan pochwalić podobnym sukcesem?
Możemy poszczycić się większym sukcesem biorąc pod uwagę to, iż wszystko co KS Service osiągnęło, osiągnęło dzięki swojej pracy, zaangażowaniu profesjonalnego personelu, nie korzystając ani ze środków finansowych koncernu. Poza tym Państwa obecna pozycja w częsci została osiągnięta poprzez połączenia i przejęcia konkurencji.
Biorąc pod uwagę to, iż działają Państwo na rynku Polskim znacznie dłużej od nas oraz że działają Państwo na terenie całej Polski, podawanie liczby prawie 1500 klientów jest chwytem pożej pasa.
Proponuję dokonać porównania na wspólnym obszarze działania KS Service i Randstad, gdzie rzeczywiście jesteśmy dla siebie konkurencją.
Poza tym, jeżeli jest Pani zainteresowana naszymi wskażnikami wzrostu zapraszam do analizy naszych danych finansowych. Informacje te są ogólnie dostępne. Wzrost obrotów oznacza moim zdaniem pozytywną ocenę jakości naszych usług przez rynek.
W dzisiejszym biznesie, zwłaszcza wśród poważnych, dużych firm - konkuruje się jakością obsługi, innowacyjnymi rozwiązaniami - i do tego Pana zachęcam.
Tutaj w 100% zgadzam się z Panią. Też Państwa do tego zachęcam.
Poważne i profesjonalne firmy w dzisiejszym biznesie są również świadome wagi wypowiadanych publicznie opinii i stwierdzeń. Przykro mi, że do tej pory nie była Pani ani w stanie przeprosić pozostałe Agencje Pracy Tymczasowej obecne na rynku polskim za stwierdzenie, iż są Państwo nr 1 w Polsce pod względem jakości ani przedstawić obiektywnych dowodów potwierdzanjących to stwierdzenie.
Mam wrażenie iż dalsza dyskusja z Panią jest bezcelowa o ile nie zacznie Pani dokładnie czytać całych wypowiedzi i ustosunkowywać się do nich podając fakty, a nie swoje dywagacje.
Pozdrawiam,
Andrzej Kulpa
Andrzej Kulpa:
Pani Romo,
Zgodnie z Pani sugestią zebrałem informację. Sprawa, o której piszę dotyczyła procesu użyczania Personelu przez państwa firmie Whirpool we Wrocławiu. Proces użyczania odbywał się w latach 2004 - 2006 z naruszeniem Ustawy z 9 lipca 2003 o zatrudnieniu pracowników tymczasowych (art. 15) czego konsekwencją był nakaz wypłaty tymże Pracownikom odszkodowania (art. 16) => orientacyjna suma odszkodowań 3.000.000 PLN. Sprawa została opisana w Gazecie wyborczej (GW Wrocław nr 156, wydanie wrw z dnia 06/07/2006 WYDARZENIA, str. 4, tytuł artykułu "Równi i Równiejsi"). Sygnatura wniosku z kontroli Okręgowej Inspekcji Pracy we Wrocławiu: K193/K016/2006.
Całego tego "zamieszania" nie byłoby, gdyby Państwo w sposób jednoznaczny nie poinformowali uczestników tego forum, iż firma Randstad jest liderem w Polsce pod względem jakości. Proszę na przyszłość uwrażliwić Państwa pracowników administracyjnych, iż nie należy w sposób jednoznaczny formułować tego typu stwierdzeń.
Nikt nie przeczy, iż firma Randstad jest jedną z lepszych firm działających w Polsce. Przynajmiej ja mam taką opinie. Jednakże żadna z Agencji nie może w sposób jednoznaczny powiedzieć o sobie, iż jest najlepsza. To należy do oceny Pracowników tymczasowych, Pracodawców - Użytkowników oraz otoczenia (stakeholders). Jak wiadomo, każdy z nas ma inne potrzeby, więc dla jednych dana Agencja może być najlepsza na świecie, a dla innych znowu najgorsza z istniejących. Chyba zgodzimy się oboje w tej kwestii?
Moim zdaniem dyskusja w tej sprawie została już wyczerpana. Jeżeli ma Pani jakiekolwiek pytania, proszę o mail na skrzynkę pocztową Golden Line.
Z wyrazami szacunku,
Andrzej Kulpa
Roma Z.:
Panie Andrzeju,
Zachęcam najpierw do zebrania prawdziwych informacji, a następnie dopiero wygłaszania opinii na forum.
Po pierwsze PIP zgodnie z obowiązującą ustawą nie może udzielić takiej kary o jakiej Pan pisze tj. 3.000.000 pln. Zachęcam do lektury ustawy z 13 kwietnia 2007 o Państwowej Inspekcji Pracy, w szczególności art. 101.
Po drugie, bazując na dosyć ograniczonych informacjach, które Pan przedstawił - ustaliłam czy kiedykolwiek Randstad w ramach działania z firmą AGD został ukarany. Nie było takiej sytuacji.
Jeżeli, chce Pan się podzielić dodatkowymi informacjami jakie Pan posiada lub interesują Pana inne kwestie działalności Randstad - bardzo proszę o kontakt telefoniczny 022 462 25 00 lub mailowy roma.zglobik@pl.randstad.com
Pozdrawiam serdecznie
Roma Zgłobik
Andrzej Kulpa:
Pani Anno,
Byłbym ostrożny na Pani miejscu z jednoznacznymi stwierdzeniami typu "jesteśmy nr 1 w Polsce (...) ale zdecydowanie jakości". Proponuje stwierdzenie, używane chyba przez Carlsberga "Prawdopodobnie nr 1" i tu możnaby było dodać np. pod względem jakości", chyba że firma Randstad nie obawia się procesów sądowych. A co do jakości Randstad to może przybliży nam Pani przypadek, który miał miejsce w jednej z wiodących fabryk sprzętu AGD w Polsce i dotyczył nałożenia kary przez PIP w wysokości 3.000.000 PLN? Chyba, że takiego przypadku, o którym nieformalnie poinformowała mnie jedna z Konsultantek Państwa firmy nigdy nie było. W takim przypadku proszę z góry przyjąć moje przeprosiny.
Dorota Anna Zabłocka:
Zapraszam do kontaktu z Randstad - po połaczeniu z Active Plus, jestesmy numer 1 w Polsce, nie tylko pod wzgledem wilekości, ale zdecydowanie jakości.
tel: 22 462 25 00
Randstad sp. z o.o.
Al.Jerozolimskie 56c
00-803 Warszawa
http://randstad.pl