Przemysław
Lewandowski
Card Terminal Expert
- Board Member
Marek
K.
Kierownik Projektu,
sklep zoologiczny
http://www.zoozoo.p.
..
Temat: Płatność kartą - którą ofertę wybrać? OPINIE i PORADY
Panie Przemku, również poproszę o informację.Szukamy oferty do naszego sklepu stacjonarnego i internetowego.
Piotr
Bochacz
Specjalista ds.
testowania aplikacji
w Centrum
Elektronic...
Temat: Płatność kartą - którą ofertę wybrać? OPINIE i PORADY
Jeśli mogę coś zasugerować : prosze zwracać uwagę na kwestie związane z serwisem urządzeń.
Piotr
Bochacz
Specjalista ds.
testowania aplikacji
w Centrum
Elektronic...
Temat: Płatność kartą - którą ofertę wybrać? OPINIE i PORADY
Panie Marku, eService S.A. ma w ofercie obsługę e commerce.Najprościej odwiedzić stronę: http://eservice.com.pl ,ewentualnie wysłać zapytanie na poniższy adres:
eservice@eservice.com.pl
Marek
K.
Kierownik Projektu,
sklep zoologiczny
http://www.zoozoo.p.
..
Temat: Płatność kartą - którą ofertę wybrać? OPINIE i PORADY
bylem na eservice ale nic na tej stronie o faktycznej ofercie nie ma, tylko jakieś ogólne informacje... nie lubię wypełniać formularzy, gdy nie wiem czy oferta bedzie mnie interesować
Tomasz
Subiel
specjalista, CERI
International Sp. z
o.o.
Temat: Płatność kartą - którą ofertę wybrać? OPINIE i PORADY
Marek Kurski:
bylem na eservice ale nic na tej stronie o faktycznej ofercie nie ma, tylko jakieś ogólne informacje
... nie lubię wypełniać formularzy, gdy nie wiem czy oferta bedzie mnie interesować
Zgadzam się z Panem całkowicie - wypełnianie tych formularzy jest dosłownie uciążliwe. Jednak poprzez wypełnienie formularza będzie lepiej dobrana dla Pana oferta.
Zapraszam Pana na montrada24.pl tam dowie się Pan wszystkiego bez wypełniania formularzy.
Pozdrawiam
Pawel Czec brak
Temat: Płatność kartą - którą ofertę wybrać? OPINIE i PORADY
WitamJako, że "muszę zacząć swoją przygodę" z płatnościami kartami chciałbym o doradztwo w sprawie wyboru oferty do sklepu meblowego. Przejrzałem cały wątek, ale niestety nie udało mi się wyselekcjonować tej " Firmy nr 1", ale za to myślę, że wiem na co zwracać uwagę.
Pozdrawiam.
Michał
Malinowski
Informatyka/Programo
wanie + Armia +
Wolny twórca
Temat: Płatność kartą - którą ofertę wybrać? OPINIE i PORADY
Chciałbym wprowadzić system płatności kartami kredytowymi w tym i te najnowsze zbliżeniowe z telefonami komórkowymiw sklepie stacjonarnym z grami planszowymi w Warszawie
Link do sklepu: http://am76.pl
Jakie ofert polecacie ?
...a jakie wręcz odradzacie :-)
Proszę o informacje na adres am76@am76.pl
Temat: Płatność kartą - którą ofertę wybrać? OPINIE i PORADY
Proszę o oferty terminali płatniczych, 8-10 szt do hotelu restauracji i punktów handlowychjetexmałpao2.pl
505280765
Tomasz
Warzywoda
właściciel, Sumik
s.c.
Temat: Płatność kartą - którą ofertę wybrać? OPINIE i PORADY
WitamProszę o info dotyczące PayTel. Jak w praktyce wygląda przelewanie środków, serwis itp.
pozdrawiam
Przemysław
Lewandowski
Card Terminal Expert
- Board Member
Temat: Płatność kartą - którą ofertę wybrać? OPINIE i PORADY
Jest w porządku. :)Środki trafiają na konto po 2 dniach roboczych.
Serwis ma 48 h na interwencję, ale terminale nie psują się praktycznie wcale.
Piotr
Bochacz
Specjalista ds.
testowania aplikacji
w Centrum
Elektronic...
Temat: Płatność kartą - którą ofertę wybrać? OPINIE i PORADY
Jeśli mogę coś dodać: przy 4500 klientów -serwis w 48h to nie jest dobry wynik...Fakt - terminale Vf, a zwłaszcza model Vx51* - awaryjność tego modelu jest naprawdę niska(oczywiście wszystko zależy od odpowiedniego traktowania).
Przemysław
Lewandowski
Card Terminal Expert
- Board Member
Temat: Płatność kartą - którą ofertę wybrać? OPINIE i PORADY
No tak, bo EService serwisuje idealnie ;)
Piotr
Bochacz
Specjalista ds.
testowania aplikacji
w Centrum
Elektronic...
Temat: Płatność kartą - którą ofertę wybrać? OPINIE i PORADY
Jeszcze nie idealnie, ale Nasz Serwis do tego właśnie dąży... U Nas przy o wiele większej populacji, średnia serwisu nie przekracza 24h od momentu zgłoszenia awarii(łącznie z niedzielami).Pragnę przypomnieć iż temat dotyczy opini i porad, więc wyrażam Swoje opinie porównując z innymi(wg mnie, jedyną firmą na rynku, która może "jeszcze" konkurować z eService pod względem tempa realizacji interwencji związanej z usunięcuiem awarii u klienta w stosunku do ilości klientów jest FirstData).
Jednoczesnie nie idealizuję eService i wiem iż do idealnego modelu serwisowego brakuje jeszcze trochę, jednak rozwijamy się w tym kierunku bardzo dynamicznie, a czasy związane z usunięciem awarii u klienta z roku na rok sa krótsze.Piotr Bochacz edytował(a) ten post dnia 08.02.13 o godzinie 08:43
Dawid
Brzozowski
eCommerce Terminale
Płatnicze
Temat: Płatność kartą - którą ofertę wybrać? OPINIE i PORADY
PaySquare ma świetnie rozwiązany serwis.W przypadku awarii Klient otrzymuje nowy terminal najczęściej w 24 h lub krócej. Nazywa się to serwis szybkiej wymiany.
Średni czas wymiany terminala w PaySquare wynosi około 15 godzin.
A że nasze nowe Ingenico awaryjność mają na najniższym poziomie w Polsce bardzo rzadko się ten nasz serwis przydaje.
Pamiętajcie szanowne Koleżanki i Koledzy jeśli czekacie na reakcję serwisu dłużej niż 1 dzień - wystarczy 5 minut na zapoznanie się ze stroną http://www.pay-card.pl
PozdrowieniaTen post został edytowany przez Autora dnia 22.02.17 o godzinie 11:41
Piotr
Bochacz
Specjalista ds.
testowania aplikacji
w Centrum
Elektronic...
Temat: Płatność kartą - którą ofertę wybrać? OPINIE i PORADY
Trzy kwestie: pierwsza to populacja terminali, druga to serwis szybkiej wymiany, który chyba nie działa w weekendy(firmy kurierskie nie dostarczają paczek do klientów), trzecia - to kwiestia związana z tym iz to klient sam musi wymienić urzadzenie, a w sytuacji złej identyfikacji problemu/uszkodzenia nowego urządzenia klient nadal zostaje z niczym.Nie mówię iż rozwiązanie jest złe oczywiście przy niewielkiej ilości klientów, jednak przy dużej populacji urzadzeń w najmniejszym stopniu się nie sprawdza, z resztą sami możecie to sprawdzić przy przeprowadzeniu prostych symulacji.
konto usunięte
Temat: Płatność kartą - którą ofertę wybrać? OPINIE i PORADY
Witam! Szukam "dobrej" - pod każdym względem;-) - firmy obsługującej terminale płatnicze do gabinetu kosmetycznego . Nie ukrywam, że szukam też niedrogiej firmy.kosmetykalublin@naturalne-piekno.com
Michał
Kołek
Terminale.eu
Sprzedawca
Temat: Płatność kartą - którą ofertę wybrać? OPINIE i PORADY
Dawid Brzozowski:
Montrada ma świetnie rozwiązany serwis.
W przypadku awarii Klient otrzymuje nowy terminal najczęściej w 24 h lub krócej. Nazywa się to serwis szybkiej wymiany.
Średni czas wymiany terminala w montrada wynosi około 15 godzin.
A że nasze nowe Ingenico awaryjność mają na najniższym poziomie w Polsce bardzo rzadko się ten nasz serwis przydaje.
Pamiętajcie szanowne Koleżanki i Koledzy jeśli czekacie na reakcję serwisu dłużej niż 1 dzień - wystarczy 5 minut na zapoznanie się ze stroną http://www.montrada24.pl
Pozdrowienia
"Średni czas wymiany terminala 15 godzin" ?!?!
- Jak to się mówi "podaj źródło"
Dlaczego 15 godzin jest nierealne:
1.klient zgłasza awarie w Rzeszowie
2.kurier odbiera terminal o 12 z Alei niepodległości
3.kurier jedzie do bazy jest tam o 18:00
4.nocnym kursem jest zawożony do bazy w Rzeszowie
5.kurier o godzinie 12 zawozi terminal do klienta
Fizycznie niemożliwa jest wymiana terminala w ciągu 15h :/ a przecież są weekendy i święta
36 godzin to też jest dobry wynik, dlatego naprawdę nie ma się czego wstydzić :)Michał Kołek edytował(a) ten post dnia 15.02.13 o godzinie 17:07
Przemysław
Lewandowski
Card Terminal Expert
- Board Member
Temat: Płatność kartą - którą ofertę wybrać? OPINIE i PORADY
Jak byście nie mieli terminali przypominających hebel świętego Józefa, to może by się tak często nie psuły ;)
Dawid
Brzozowski
eCommerce Terminale
Płatnicze
Temat: Płatność kartą - którą ofertę wybrać? OPINIE i PORADY
Witam,terminale montrada nie ulegają awarii praktycznie wcale bo to najnowsze Ingenico na rynku i nie jakieś tam niższe modele tylko seria 250.
@ Panie Przemysławie jako broker trochę wstyd, że nie zna Pan naszego zaplecza sprzętowego a ten hebel to pewnie mowa o modelach serii T jeszcze REA Card które wbrew pozorom były szybkimi terminalami ale ich czas minął - wymieniamy dlatego je wszystkim klientom na najnowsze z czytnikiem NFC - zdarzyło się komukolwiek, że dzwoni opiekun handlowy z propozycją wymiany terminala na nowszy typ bezpłatnie? W montrada mamy takie standardy i w tym jesteśmy po prostu lepsi.
@ Panie Michale - wyliczenie średnie = obejmuje średni czas wymiany czyli też sytuacje, gdzie wymiana następuje w godzinę czy dwie a takich sytuacji mamy tez sporo - mamy tez serwis w terenie i handlowcy także mają możliwości pomocy Klientowi. Sytuacja zgłoszenie serwisowe godz. 18.00 - kurier odbiera terminal i doręcza go w dużym mieście rano o 8.00 = 14 godzin od zgłoszenia. W soboty także są doręczenia.
Nawet gdyby było to 24 godziny to i tak wynik bardzo dobry i lepszy od 36 h.
Klienci konkurencji którzy przechodzą do montrada jakoś nie potwierdzają tych 36 godzin... Jak to w życiu bywa czasami i na ładnych parę dni zostają z kartką "awaria terminala" a serwisantowi zawsze nie po drodze...
W takich sytuacjach jest wyjście - http://www.pay-card.pl kilka dni i mamy najnowszą 250 - tkę na ladzie :-)Ten post został edytowany przez Autora dnia 22.02.17 o godzinie 11:41
Podobne tematy
Następna dyskusja: