Przemysław Lewandowski

Przemysław Lewandowski Card Terminal Expert
- Board Member

Temat: Płatność kartą - którą ofertę wybrać? OPINIE i PORADY

Poproszę o maila. Wyślę Pani zestawienie ciekawych firm. Porówna sobie Pani z Pep.
Marek K.

Marek K. Kierownik Projektu,
sklep zoologiczny
http://www.zoozoo.p.
..

Temat: Płatność kartą - którą ofertę wybrać? OPINIE i PORADY

Panie Przemku, również poproszę o informację.

Szukamy oferty do naszego sklepu stacjonarnego i internetowego.
Piotr Bochacz

Piotr Bochacz Specjalista ds.
testowania aplikacji
w Centrum
Elektronic...

Temat: Płatność kartą - którą ofertę wybrać? OPINIE i PORADY

Jeśli mogę coś zasugerować : prosze zwracać uwagę na kwestie związane z serwisem urządzeń.
Piotr Bochacz

Piotr Bochacz Specjalista ds.
testowania aplikacji
w Centrum
Elektronic...

Temat: Płatność kartą - którą ofertę wybrać? OPINIE i PORADY

Panie Marku, eService S.A. ma w ofercie obsługę e commerce.
Najprościej odwiedzić stronę: http://eservice.com.pl ,ewentualnie wysłać zapytanie na poniższy adres:

eservice@eservice.com.pl
Marek K.

Marek K. Kierownik Projektu,
sklep zoologiczny
http://www.zoozoo.p.
..

Temat: Płatność kartą - którą ofertę wybrać? OPINIE i PORADY

bylem na eservice ale nic na tej stronie o faktycznej ofercie nie ma, tylko jakieś ogólne informacje

... nie lubię wypełniać formularzy, gdy nie wiem czy oferta bedzie mnie interesować
Tomasz Subiel

Tomasz Subiel specjalista, CERI
International Sp. z
o.o.

Temat: Płatność kartą - którą ofertę wybrać? OPINIE i PORADY

Marek Kurski:
bylem na eservice ale nic na tej stronie o faktycznej ofercie nie ma, tylko jakieś ogólne informacje

... nie lubię wypełniać formularzy, gdy nie wiem czy oferta bedzie mnie interesować

Zgadzam się z Panem całkowicie - wypełnianie tych formularzy jest dosłownie uciążliwe. Jednak poprzez wypełnienie formularza będzie lepiej dobrana dla Pana oferta.

Zapraszam Pana na montrada24.pl tam dowie się Pan wszystkiego bez wypełniania formularzy.

Pozdrawiam

Temat: Płatność kartą - którą ofertę wybrać? OPINIE i PORADY

Witam
Jako, że "muszę zacząć swoją przygodę" z płatnościami kartami chciałbym o doradztwo w sprawie wyboru oferty do sklepu meblowego. Przejrzałem cały wątek, ale niestety nie udało mi się wyselekcjonować tej " Firmy nr 1", ale za to myślę, że wiem na co zwracać uwagę.
Pozdrawiam.
Michał Malinowski

Michał Malinowski
Informatyka/Programo
wanie + Armia +
Wolny twórca

Temat: Płatność kartą - którą ofertę wybrać? OPINIE i PORADY

Chciałbym wprowadzić system płatności kartami kredytowymi w tym i te najnowsze zbliżeniowe z telefonami komórkowymi
w sklepie stacjonarnym z grami planszowymi w Warszawie
Link do sklepu: http://am76.pl
Jakie ofert polecacie ?
...a jakie wręcz odradzacie :-)
Proszę o informacje na adres am76@am76.pl

Temat: Płatność kartą - którą ofertę wybrać? OPINIE i PORADY

Proszę o oferty terminali płatniczych, 8-10 szt do hotelu restauracji i punktów handlowych
jetexmałpao2.pl
505280765
Tomasz Warzywoda

Tomasz Warzywoda właściciel, Sumik
s.c.

Temat: Płatność kartą - którą ofertę wybrać? OPINIE i PORADY

Witam
Proszę o info dotyczące PayTel. Jak w praktyce wygląda przelewanie środków, serwis itp.
pozdrawiam
Przemysław Lewandowski

Przemysław Lewandowski Card Terminal Expert
- Board Member

Temat: Płatność kartą - którą ofertę wybrać? OPINIE i PORADY

Jest w porządku. :)
Środki trafiają na konto po 2 dniach roboczych.
Serwis ma 48 h na interwencję, ale terminale nie psują się praktycznie wcale.
Piotr Bochacz

Piotr Bochacz Specjalista ds.
testowania aplikacji
w Centrum
Elektronic...

Temat: Płatność kartą - którą ofertę wybrać? OPINIE i PORADY

Jeśli mogę coś dodać: przy 4500 klientów -serwis w 48h to nie jest dobry wynik...

Fakt - terminale Vf, a zwłaszcza model Vx51* - awaryjność tego modelu jest naprawdę niska(oczywiście wszystko zależy od odpowiedniego traktowania).
Przemysław Lewandowski

Przemysław Lewandowski Card Terminal Expert
- Board Member

Temat: Płatność kartą - którą ofertę wybrać? OPINIE i PORADY

No tak, bo EService serwisuje idealnie ;)
Piotr Bochacz

Piotr Bochacz Specjalista ds.
testowania aplikacji
w Centrum
Elektronic...

Temat: Płatność kartą - którą ofertę wybrać? OPINIE i PORADY

Jeszcze nie idealnie, ale Nasz Serwis do tego właśnie dąży... U Nas przy o wiele większej populacji, średnia serwisu nie przekracza 24h od momentu zgłoszenia awarii(łącznie z niedzielami).

Pragnę przypomnieć iż temat dotyczy opini i porad, więc wyrażam Swoje opinie porównując z innymi(wg mnie, jedyną firmą na rynku, która może "jeszcze" konkurować z eService pod względem tempa realizacji interwencji związanej z usunięcuiem awarii u klienta w stosunku do ilości klientów jest FirstData).
Jednoczesnie nie idealizuję eService i wiem iż do idealnego modelu serwisowego brakuje jeszcze trochę, jednak rozwijamy się w tym kierunku bardzo dynamicznie, a czasy związane z usunięciem awarii u klienta z roku na rok sa krótsze.Piotr Bochacz edytował(a) ten post dnia 08.02.13 o godzinie 08:43
Dawid Brzozowski

Dawid Brzozowski eCommerce Terminale
Płatnicze

Temat: Płatność kartą - którą ofertę wybrać? OPINIE i PORADY

PaySquare ma świetnie rozwiązany serwis.

W przypadku awarii Klient otrzymuje nowy terminal najczęściej w 24 h lub krócej. Nazywa się to serwis szybkiej wymiany.

Średni czas wymiany terminala w PaySquare wynosi około 15 godzin.

A że nasze nowe Ingenico awaryjność mają na najniższym poziomie w Polsce bardzo rzadko się ten nasz serwis przydaje.

Pamiętajcie szanowne Koleżanki i Koledzy jeśli czekacie na reakcję serwisu dłużej niż 1 dzień - wystarczy 5 minut na zapoznanie się ze stroną http://www.pay-card.pl

PozdrowieniaTen post został edytowany przez Autora dnia 22.02.17 o godzinie 11:41
Piotr Bochacz

Piotr Bochacz Specjalista ds.
testowania aplikacji
w Centrum
Elektronic...

Temat: Płatność kartą - którą ofertę wybrać? OPINIE i PORADY

Trzy kwestie: pierwsza to populacja terminali, druga to serwis szybkiej wymiany, który chyba nie działa w weekendy(firmy kurierskie nie dostarczają paczek do klientów), trzecia - to kwiestia związana z tym iz to klient sam musi wymienić urzadzenie, a w sytuacji złej identyfikacji problemu/uszkodzenia nowego urządzenia klient nadal zostaje z niczym.

Nie mówię iż rozwiązanie jest złe oczywiście przy niewielkiej ilości klientów, jednak przy dużej populacji urzadzeń w najmniejszym stopniu się nie sprawdza, z resztą sami możecie to sprawdzić przy przeprowadzeniu prostych symulacji.

konto usunięte

Temat: Płatność kartą - którą ofertę wybrać? OPINIE i PORADY

Witam! Szukam "dobrej" - pod każdym względem;-) - firmy obsługującej terminale płatnicze do gabinetu kosmetycznego . Nie ukrywam, że szukam też niedrogiej firmy.
kosmetykalublin@naturalne-piekno.com
Michał Kołek

Michał Kołek Terminale.eu
Sprzedawca

Temat: Płatność kartą - którą ofertę wybrać? OPINIE i PORADY

Dawid Brzozowski:
Montrada ma świetnie rozwiązany serwis.

W przypadku awarii Klient otrzymuje nowy terminal najczęściej w 24 h lub krócej. Nazywa się to serwis szybkiej wymiany.

Średni czas wymiany terminala w montrada wynosi około 15 godzin.

A że nasze nowe Ingenico awaryjność mają na najniższym poziomie w Polsce bardzo rzadko się ten nasz serwis przydaje.

Pamiętajcie szanowne Koleżanki i Koledzy jeśli czekacie na reakcję serwisu dłużej niż 1 dzień - wystarczy 5 minut na zapoznanie się ze stroną http://www.montrada24.pl

Pozdrowienia


"Średni czas wymiany terminala 15 godzin" ?!?!
- Jak to się mówi "podaj źródło"

Dlaczego 15 godzin jest nierealne:
1.klient zgłasza awarie w Rzeszowie
2.kurier odbiera terminal o 12 z Alei niepodległości
3.kurier jedzie do bazy jest tam o 18:00
4.nocnym kursem jest zawożony do bazy w Rzeszowie
5.kurier o godzinie 12 zawozi terminal do klienta

Fizycznie niemożliwa jest wymiana terminala w ciągu 15h :/ a przecież są weekendy i święta
36 godzin to też jest dobry wynik, dlatego naprawdę nie ma się czego wstydzić :)Michał Kołek edytował(a) ten post dnia 15.02.13 o godzinie 17:07
Przemysław Lewandowski

Przemysław Lewandowski Card Terminal Expert
- Board Member

Temat: Płatność kartą - którą ofertę wybrać? OPINIE i PORADY

Jak byście nie mieli terminali przypominających hebel świętego Józefa, to może by się tak często nie psuły ;)
Dawid Brzozowski

Dawid Brzozowski eCommerce Terminale
Płatnicze

Temat: Płatność kartą - którą ofertę wybrać? OPINIE i PORADY

Witam,

terminale montrada nie ulegają awarii praktycznie wcale bo to najnowsze Ingenico na rynku i nie jakieś tam niższe modele tylko seria 250.

@ Panie Przemysławie jako broker trochę wstyd, że nie zna Pan naszego zaplecza sprzętowego a ten hebel to pewnie mowa o modelach serii T jeszcze REA Card które wbrew pozorom były szybkimi terminalami ale ich czas minął - wymieniamy dlatego je wszystkim klientom na najnowsze z czytnikiem NFC - zdarzyło się komukolwiek, że dzwoni opiekun handlowy z propozycją wymiany terminala na nowszy typ bezpłatnie? W montrada mamy takie standardy i w tym jesteśmy po prostu lepsi.

@ Panie Michale - wyliczenie średnie = obejmuje średni czas wymiany czyli też sytuacje, gdzie wymiana następuje w godzinę czy dwie a takich sytuacji mamy tez sporo - mamy tez serwis w terenie i handlowcy także mają możliwości pomocy Klientowi. Sytuacja zgłoszenie serwisowe godz. 18.00 - kurier odbiera terminal i doręcza go w dużym mieście rano o 8.00 = 14 godzin od zgłoszenia. W soboty także są doręczenia.

Nawet gdyby było to 24 godziny to i tak wynik bardzo dobry i lepszy od 36 h.

Klienci konkurencji którzy przechodzą do montrada jakoś nie potwierdzają tych 36 godzin... Jak to w życiu bywa czasami i na ładnych parę dni zostają z kartką "awaria terminala" a serwisantowi zawsze nie po drodze...

W takich sytuacjach jest wyjście - http://www.pay-card.pl kilka dni i mamy najnowszą 250 - tkę na ladzie :-)Ten post został edytowany przez Autora dnia 22.02.17 o godzinie 11:41



Wyślij zaproszenie do