Tomasz Subiel

Tomasz Subiel specjalista, CERI
International Sp. z
o.o.

Temat: Płatność kartą - którą ofertę wybrać? OPINIE i PORADY

Iwona Warpechowska-Tkaczyk:
witam , przeczytałam całosc i nie widzę słowa o kolporterze z ktorym mam watpliwą przyjemnosc współpracowac niestety. W marcu 2013 konczy mi sie umowa ,wiec dobry moment na wypowiedzenie jej ... prosze o jakies oferty współpracy .:) novaona @wp.pl


Proponuje Pani najpierw dowiedzieć się jaki jest okres wypowiedzenia a oferty przeglądać maksymalnie miesiąc wcześniej. Więc zachęcam Panią aby pod koniec lutego sprawdziła Pani oferty.

Przypominam iż od 1 stycznia 2013 ma być inna stawka prowizji od płatności.
Iwona Chmielewska

Iwona Chmielewska własciciel,
minidelikatesy

Temat: Płatność kartą - którą ofertę wybrać? OPINIE i PORADY

Panie Tomaszu zaczełam własnie od wypowiedzenia umowy , umowy przejrzałam spotkałam sie z kilkoma doradcami i oczywiscie czekam do nowego roku z wyborem. dziekuje i pozdrawiam
Tomasz Subiel:
Iwona Warpechowska-Tkaczyk:
witam , przeczytałam całosc i nie widzę słowa o kolporterze z ktorym mam watpliwą przyjemnosc współpracowac niestety. W marcu 2013 konczy mi sie umowa ,wiec dobry moment na wypowiedzenie jej ... prosze o jakies oferty współpracy .:) novaona @wp.pl


Proponuje Pani najpierw dowiedzieć się jaki jest okres wypowiedzenia a oferty przeglądać maksymalnie miesiąc wcześniej. Więc zachęcam Panią aby pod koniec lutego sprawdziła Pani oferty.

Przypominam iż od 1 stycznia 2013 ma być inna stawka prowizji od płatności.

Temat: Płatność kartą - którą ofertę wybrać? OPINIE i PORADY

jestem managerem kilku restauracji,obrót na kartach kilka milionów rocznie , zastanawiam się nad zmianą operatora ,jakie warunki mógłbym otrzymać?
Dawid Brzozowski

Dawid Brzozowski eCommerce Terminale
Płatnicze

Temat: Płatność kartą - którą ofertę wybrać? OPINIE i PORADY

Zapraszam do PaySquare:

- Nowe niskie prowizje od transakcji 2013 już w ofercie
- Terminale z czytnikami zbliżeniowymi

http://pay-card.pl
tel: 691 894 788Ten post został edytowany przez Autora dnia 22.02.17 o godzinie 11:39
Tomasz Subiel

Tomasz Subiel specjalista, CERI
International Sp. z
o.o.

Temat: Płatność kartą - którą ofertę wybrać? OPINIE i PORADY

Darek T.:
jestem managerem kilku restauracji,obrót na kartach kilka milionów rocznie , zastanawiam się nad zmianą operatora ,jakie warunki mógłbym otrzymać?

Panie Darku w zależności jakie Państwo potrzebujecie urządzenie oraz ich ilości.
Napisanie że jest Pan managerem kilku restauracji nic nie mówi.
Coś więcej konkretów ???
Teresa M

Teresa M menager, Restauracja
MG

Temat: Płatność kartą - którą ofertę wybrać? OPINIE i PORADY

Zdecydowanie nie polecam Rea Card.
Drogo, kiepskiej jakości urządzenia (wymieniałam 3 razy w ciągu pół roku), transakcje "przechodzą" bardzo długo - ku irytacji klientów.
Współpracowałam już swego czasu z eService i PolCarde-m i nie zadażały się sytuacje, by przelewy docierały z takim opóźnieniem. W normalne dni robocze 2-3 dni, po weekendzie pieniądze z piątku docierają we... wtorek. Ostatni rekord to zaksięgowanie płatności z 28 grudnia ub. roku 4 stycznia br. ( 8 dni) Podobno wynika to stąd, że transakcje obsługiwane przez Rea Card, rozliczane są przez jeszcze jednego pośrednika, a ten korzysta z banków w Szwajcarii... które mają wolne jakoś częściej niż nasze.
Tylko co to interesuje przedsiębiorcę? Jeśli obroty z kart stanowią 30% obrotów firmy to z mojego punktu widzenia - ktoś obraca sporą częścią moich pieniędzy.
Czekam końca umowy i zmieniam operatora.
Krzysztof Kozlowski

Krzysztof Kozlowski Wlasciciel, IN ROSSO

Temat: Płatność kartą - którą ofertę wybrać? OPINIE i PORADY

Witam, ciekawy watek.

Czy sa juz jakies informacje odnosnie nowych stawek w 2013?

Prowadze sklep spozywczo-monopolowy 24h w Warszawie.
Prosze o przeslanie najlepszych ofert na sklep@inrosso.pl
Tomasz Subiel

Tomasz Subiel specjalista, CERI
International Sp. z
o.o.

Temat: Płatność kartą - którą ofertę wybrać? OPINIE i PORADY

Teresa M:
Zdecydowanie nie polecam Rea Card.
Drogo, kiepskiej jakości urządzenia (wymieniałam 3 razy w ciągu pół roku), transakcje "przechodzą" bardzo długo - ku irytacji klientów.
Współpracowałam już swego czasu z eService i PolCarde-m i nie zadażały się sytuacje, by przelewy docierały z takim opóźnieniem. W normalne dni robocze 2-3 dni, po weekendzie pieniądze z piątku docierają we... wtorek. Ostatni rekord to zaksięgowanie płatności z 28 grudnia ub. roku 4 stycznia br. ( 8 dni) Podobno wynika to stąd, że transakcje obsługiwane przez Rea Card, rozliczane są przez jeszcze jednego pośrednika, a ten korzysta z banków w Szwajcarii... które mają wolne jakoś częściej niż nasze.
Tylko co to interesuje przedsiębiorcę? Jeśli obroty z kart stanowią 30% obrotów firmy to z mojego punktu widzenia - ktoś obraca sporą częścią moich pieniędzy.
Czekam końca umowy i zmieniam operatora.

Pani Tereso kiedy podpisywała Pani umowę z firmą ReaCard ??
Tomasz Subiel

Tomasz Subiel specjalista, CERI
International Sp. z
o.o.

Temat: Płatność kartą - którą ofertę wybrać? OPINIE i PORADY

Krzysztof Kozlowski:
Witam, ciekawy watek.

Czy sa juz jakies informacje odnosnie nowych stawek w 2013?

Prowadze sklep spozywczo-monopolowy 24h w Warszawie.
Prosze o przeslanie najlepszych ofert na sklep@inrosso.pl


zapraszam na montrada24.pl i do kontaktu z infolinią - tam dowie się Pan o nowych stawkach.
Teresa M

Teresa M menager, Restauracja
MG

Temat: Płatność kartą - którą ofertę wybrać? OPINIE i PORADY

To był maj lub czerwiec ub. roku.
Teresa M

Teresa M menager, Restauracja
MG

Temat: Płatność kartą - którą ofertę wybrać? OPINIE i PORADY

To był maj lub czerwiec ub. roku.
Tomasz Subiel:
Teresa M:
Zdecydowanie nie polecam Rea Card.
Drogo, kiepskiej jakości urządzenia (wymieniałam 3 razy w ciągu pół roku), transakcje "przechodzą" bardzo długo - ku irytacji klientów.
Współpracowałam już swego czasu z eService i PolCarde-m i nie zadażały się sytuacje, by przelewy docierały z takim opóźnieniem. W normalne dni robocze 2-3 dni, po weekendzie pieniądze z piątku docierają we... wtorek. Ostatni rekord to zaksięgowanie płatności z 28 grudnia ub. roku 4 stycznia br. ( 8 dni) Podobno wynika to stąd, że transakcje obsługiwane przez Rea Card, rozliczane są przez jeszcze jednego pośrednika, a ten korzysta z banków w Szwajcarii... które mają wolne jakoś częściej niż nasze.
Tylko co to interesuje przedsiębiorcę? Jeśli obroty z kart stanowią 30% obrotów firmy to z mojego punktu widzenia - ktoś obraca sporą częścią moich pieniędzy.
Czekam końca umowy i zmieniam operatora.

Pani Tereso kiedy podpisywała Pani umowę z firmą ReaCard ??
Tomasz Subiel

Tomasz Subiel specjalista, CERI
International Sp. z
o.o.

Temat: Płatność kartą - którą ofertę wybrać? OPINIE i PORADY

to z przykrością Pani Tereso muszę Panią poinformować iż te transakcje tzn Pani osobę rozlicza nie kto inny jak polska firma konkurencyjna.
Niestety ale firma REACARD nie posiadała własnej firmy rozliczeniowej i na polskim rynku korzystała z polskich firm rozliczeniowych między innymi PolCardu.
Pani środki nie przepływały przez konta Szwajcarskie itd.

Pozdrawiam
Przemysław Lewandowski

Przemysław Lewandowski Card Terminal Expert
- Board Member

Temat: Płatność kartą - którą ofertę wybrać? OPINIE i PORADY

A ja z przykrością muszę Pana poinformować, że Rea od początku działalności w Polsce była rozliczana przez Six. Dopiero miesiąc temu kupiła ją Montrada.
Proszę nie opowiadać wymysłów.
Tomasz Subiel

Tomasz Subiel specjalista, CERI
International Sp. z
o.o.

Temat: Płatność kartą - którą ofertę wybrać? OPINIE i PORADY

Przemysław Lewandowski:
A ja z przykrością muszę Pana poinformować, że Rea od początku działalności w Polsce była rozliczana przez Six. Dopiero miesiąc temu kupiła ją Montrada.
Proszę nie opowiadać wymysłów.


Z przykrością muszę Pana poinformować Panie Przemysławie ale do lipca zeszłego roku rozliczeniami firmy REA ... zajmowała już się firma montrada.
Wszyscy nowi klienci od Sierpnia 2012 byli już rozliczani przez montradę polska.
Coś wiem bo pracuję dla firmy montrada.

Pozdrawiam
Przemysław Lewandowski

Przemysław Lewandowski Card Terminal Expert
- Board Member

Temat: Płatność kartą - którą ofertę wybrać? OPINIE i PORADY

Ja wiem zupełnie coś innego, po współpracuję między innymi z Six :)
Ale dopuszczam możliwość pomyłki oczywiście. Chociaż zdecydowanie nie wydaje mi się, bo montrada jako oficjalny agent rozliczeniowy jest dużo krócej, niż Pan sugeruje, że był.

Pozdrawiam.
Tomasz Subiel

Tomasz Subiel specjalista, CERI
International Sp. z
o.o.

Temat: Płatność kartą - którą ofertę wybrać? OPINIE i PORADY

Firma montrada na polskim rynku jest od 2010 (w tym roku była pierwsza oferta dla klientów) a tak naprawdę działa od 2009 roku.

Jeżeli chodzi o klientów Rea z roku 2012 - pierwsi klienci do firmy montrady wpływali już od Maja 2012 były to jednostkowe wnioski ( sprawdzanie przez REA... jak pracuje system) wszystko ruszyło przełom lipca i sierpnia 2012.

Z resztą o czym tu pisać było to rok temu a teraz mamy 2013r. zastanawia mnie jak będą wyglądały stawki u operatorów i czy jakieś zmiany zostały wprowadzone.
Jak wygląda sytuacja zmian stawek u klientów co podpisali umowy w 2012 r.Tomasz Subiel edytował(a) ten post dnia 15.01.13 o godzinie 21:49

konto usunięte

Temat: Płatność kartą - którą ofertę wybrać? OPINIE i PORADY

A Montradę to nie obsługuje przypadkiem holenderski monopolista Equens ?
Tomasz Subiel

Tomasz Subiel specjalista, CERI
International Sp. z
o.o.

Temat: Płatność kartą - którą ofertę wybrać? OPINIE i PORADY

Konrad Buryło:
A Montradę to nie obsługuje przypadkiem holenderski monopolista Equens ?

Przypadkiem nie gdyż Equens kupił montradę od ComerzBanku.
http://www.montrada.pl/polski/firma/informacje-prasowe...
Dawid Brzozowski

Dawid Brzozowski eCommerce Terminale
Płatnicze

Temat: Płatność kartą - którą ofertę wybrać? OPINIE i PORADY

Pani Teresa opisała sytuację ze świąt / nowego roku. Oczywistym jest, że w takim okresie banki nie pracują i przelewy z terminala są wykonywane w dni robocze. Zresztą REA Card nigdy nie wykonywała przelewów tylko firma SIX Pay.

Dziś REA Card to montrada tylko z lepszym sprzętem, jeszcze niższymi prowizjami ale najważniejsze jest jedno - ludzie pozostali ci sami a dobry opiekun handlowy to jedna z najważniejszych rzeczy często pomijana w porównywaniu ofert.

Jako handlowiec ze zmiany REA Card ----> montrada jestem bardzo zadowolony.

Sprawdź co możemy zaoferować Twojej firmie:

http://www.pay-card..pl
d.brzozowski@pay-card.pl
Tel: 691 894 788Ten post został edytowany przez Autora dnia 22.02.17 o godzinie 11:40
Przemysław Lewandowski

Przemysław Lewandowski Card Terminal Expert
- Board Member

Temat: Płatność kartą - którą ofertę wybrać? OPINIE i PORADY

HA! Mówiłem, że Six rozliczał Panie Tomku.



Wyślij zaproszenie do