konto usunięte

Temat: Spóźnienie na drugi lot - czy jest możliwe uzyskanie...

Witam,

w zeszłym tygodniu miałam lot łączony z Poznania, przez Warszawę do NYC. Wyszystko obsługiwane przez LOT.
W Poznaniu nastąpiło opóźnienie, początkowo 30 min ale przeciągnęło się do 1,5 h. Pracownicy loty ZAPEWNIALI mnie ( oraz 8 innych osób w tej samej sytuacji ) że lot z Waw do JFK poczeka parę minut i nie musimy się obawiać o wylot w innym dniu.
Po wylądowaniu w Warszawie , okazało się że samolot do NYC właśnie kołuje.
Razem z 8 innymi pasażerami zostałam na lotnisku. LOT zapewnił nam hotel, taxi oraz miejsca w samolocie na dzień następny.
Czy w takim przypadku - spóźnienie na drugi lot wynikające z pracy LOTu - mogę się ubiegać o odszkodowanie?
Nie mogłam pójść w kolejnym dniu do pracy, ponieważ utknęłam w Warszawie. Miałam z tego powodu duże nieprzyjemności. Dodatkowo,wcześniej wybrałam i opłaciłam opcję posiłku wegetariańskiego, niestety w locie to NYC go nie dostałam. Poinformowano mnie, że catering musi mieć 48 h na dodatkowe danie ale informacje dostali niecałe 24 przed wylotem.

Przyznam, że nie wiem jak zabrać się za reklamację. Każdy mówi coś innego i sama zastanawiam się czy zabieranie się za pisanie skargi ma sens.

Czy jest tutaj ktoś kto może wypowiedzieć się na ten temat?

Z góry dziękuję
Agnieszka

konto usunięte

Temat: Spóźnienie na drugi lot - czy jest możliwe uzyskanie...

Polecam lekturę:
http://www.getairhelp.com/pl/prawa-pasazerow

W razie wątpliwości to warto wykonać telefon lub wysłać @ do ULC:
http://ulc.pl/pl/kontakt/dla-klientow

Co do nieprzyjemności w pracy to...współczuję przełożonych/klientów, którym brakuje zrozumienia dla sytuacji na które nie masz kompletnie wpływu.

Temat: Spóźnienie na drugi lot - czy jest możliwe uzyskanie...

witam,
Chcialabym zapytac o mozliwosci zwrotu za niewykorzystany bilet , ktory z winy przewoznika Ryanaira nie moglam leciec - moze zaczne od poczatku.
Tydzien temu lecialam z Tel Awiwu do Wroclawia. Lot zostal najpierw opozniany pare razy a pozniej zdecydowano ze sie wogole nie odbedzie w dniu 16.11.2018 (piatek)(zaczelo sie gdy czekalismy na bagaze, pozniej zepsuly sie schody, ktore byly naprawione poprzez FAXowanie z Dublinem z inzynierem specjalizujacym sie w tych sprawach jak juz schody zostaly naprawione i juz mielismy wszytskie torby Pilot poinformowall ze nie poleci poniewaz juz jest ponad godzinami swojej pracy ) i wylecimy nastepnego dnia mniej wiecej 24 godziny pozniej (23:45 minut dokladnie) Ryanair zapewnil nam po 8-iu godzinnym czekaniu na lotnisku (bez zadnej wody czy voucherow na jedzenie czy nawet rozmowy z przedstawicielem Ryanair) hotel,kolacje plus sniedanie zanim nas nie odebrano spod hotelu nastepnego dnia
W Polsce bylismy ok 15:30 w poludnie.
Koniec z koncem otrzymalismy po 400.00 Euro rekompensaty
Jednakze ja musialam zakupic jeden dodatkowy bilet na niedziele z Polski do Londynu (orginalnie mialam bilet na sobote 17.11.2018 o 9 rano ) i mam pytanie z tym zwiazane: czy jest jakis sposob zwrotu kosztow za niewykorzystany bilet z soboty ? przeciez nie bylo to z mojego powodu ze nie zjawilam na lotnisku.? chcialabym zaznaczyc, ze wszytskie 3 loty Tel Awiw - Polska i dwa bilety Polska - Uk byly od tego samego przwoznika Ryanair.
bede wdzieczna za jakiekolwiek informacje i pomoc.
pozdrawiam

Następna dyskusja:

Czy to jest możliwe...?




Wyślij zaproszenie do