Anna C.

Anna C. Doradca Zawodowy,
Trener umiejętności
społecznych
Pro-Pub...

Temat: Nowe Szkolenia

WINDYKACJA NALEŻNOŚCI W PRAKTYCE

Szkolenie skierowane jest do przedsiębiorców, którym nie jest obcy problemem nieterminowych płatności od swoich kontrahentów.

Podczas zajęć uczestnicy poznają windykację od strony praktycznej. Szkolenie zawiera ćwiczenia i gotowe rozwiązania do zastosowania w sytuacji zadłużenia kontrahenta. Dłużnicy stale „ulepszają” swoje metody działań. Trzeba też nadążać za bardzo dynamicznymi zmianami w prawie. Dzięki przedstawieniu tematyki windykacji przestrzennie, będą Państwo potrafili sami nadążać za zmianami prawnymi w tej dziedzinie a także zauważać kolejne sposoby oszustów i być WYSOKO W PIRAMIDZIE SPŁATY SWOICH DŁUŻNIKÓW.

Dzień I

1. Windykacja Należności Jako Proces.
• Co to jest windykacja?
• Dlaczego ludzie nie płacą? (hierarchia płatności, przeciąganie, gra, uwarunkowania społeczne, )
• Typy dłużników (biedacy, gracze, fraudzi – wizjonerzy i problematycy)
• Co robimy źle? – jak zachęcamy do przeciągania płatności? (Uzależnienie od firmy, brak procedur, bałagan, długi czas reakcji, niekonsekwencja, przewidywalność)
• Kiedy powinno się rozpocząć negocjacje z dłużnikiem?
• Kto powinien negocjować?
• Z kim rozmawiać w firmie dłużnika?
2. Zanim zaczniemy windykować
• Proste sprawdzenie w Internecie (KRS, RDG, LEX, Portale, Biznespolska)
• KRS
• Umowy i inne dokumenty
• Faktury (zestawienia możliwość kompensaty)
• Aspekty nagrywania rozmów telefonicznych
3. Proces Windykacji
• Procedura
• Wybór drogi kontaktu
• Pierwszy kontakt (domniemanie niewinności, wciąganie w rozmowę)
• Negocjacje
• Zagrożenie sankcjami
• Konsekwencja
• Wprowadzanie sankcji (plan, piramida)
• Uznanie długu
• Przerwanie biegu przedawnienia
• Błędy podczas windykacji
Dzień II
4. Gry Dłużników
• Na czas
• Strategia
• Inni wierzyciele, najpierw im zapłacę
• Reklamacja
• Zasada - mnie nie zapłacili, to ja wam nie zapłacę
• Zapomniałem
• Często wyjeżdżam
• Granie „głupiego”
• Pan niedostępny
• Kontr natarcie (groźby, wyzwiska, krytyka)
5. Wprowadzamy sankcje
• Zablokowanie towaru
• Wymówienie umowy
• Odsetki
• Kary umowne
• Zabranie towaru
• Zlecenie windykacji
• Doniesienie do prokuratury
• Ujawnienie zadłużenia - triki na dłużników
• KRD
6. Kierujemy sprawę do sądu
• Procedura („nie żałujcie pieniędzy na specjalistów”)
7. Postępowanie Komornicze
• Procedura (aspekty poszukiwania majątku)

Szkolenie prowadzi - Robert Rebizant - Licencjonowany prywatny detektyw, specjalizujący się w sprawach gospodarczych, specjalista ds. Windykacji. Posiada kilkuletnie doświadczenie zarówno w sektorze windykacji konsumenckiej, jak i w sektorze biznesowym.
Obecnie zajmuje stanowisko pełnomocnika Zarządu ds. Windykacji w holdingu spółek kapitałowych.
Do głównego obszaru jego zainteresowań należy odpowiedzialność cywilnoprawna członków zarządu za zobowiązania spółek oraz problematyka przestępstw przeciwko wierzycielom i czyny nieuczciwej konkurencji.
Posiada poświadczenie bezpieczeństwa upoważniające do dostępu do informacji niejawnych. Łączy w swojej pracy praktyczne doświadczenie z zakresu windykacji, detektywistyki i prawa z wykształceniem prawnym i psychologicznym. Właściciel Biura Prawno – Detektywistycznego SATOR.

CZAS SZKOLENIA: 16 h zegarowych
KOSZT SZKOLENIA: 1200 PLN (usługa zwolniona z VAT)
TERMIN: 2 dni: 12-13 Lipiec 2008
MIEJSCE: Łódź

MARKETING USŁUG
Przedstawiciel Handlowy przedstawiając ofertę firmy mając na celu sprzedaż jak największej ilości produktów nie może wykraczać poza misję i cele firmy, którą reprezentuje. Elementy marketingu usług jak analizę segmentaryzacji rynku pozwala opracować charakterystykę danej grupy Klientów – cechy, potrzeby i oczekiwania.

1. Identyfikacja Przedstawiciela z misją i celami firmy,
2. Charakterystyka potrzeb Klienta korzystającego z produktów firm usługowych,
• Potrzeby
• Obawy
• Klient Lojalny, Nielojalny oraz Klient Konkurencji
3. Strategia Obsługi Klienta
• Analiza i segmentacja rynku,
• Najważniejsze produkty i Klienci,
4. Znaczenie konkurencji i jej wpływ.
5. Jak pomóc w sprzedaży za pomocą analizy SWOT firmy i produktu.

Szkolenie prowadzi Sylwia Sikora - Manager projektów szkoleniowych, certyfikat European Business Competence License (EBCL)
Od lat zajmuje się kierowaniem i szkoleniem zespołów przedstawicieli handlowych. Specjalizuje się w budowaniu zespołów oraz poprawie efektywności ich pracy. W strukturze sprzedaży dużej ogólnopolskiej firmy kurierskiej przeszła drogę zawodową od przedstawiciela handlowego przez koordynatora działań w mini - regionie do Regionalnego Kierownika Sprzedaży. Zarządzała z sukcesami zespołami handlowców - zajmując pierwsze miejsca w wewnętrznych rankingach dotyczących wyników sprzedaży prowadzonych zespołów

CZAS SZKOLENIA: 6 h zegarowych
KOSZT SZKOLENIA: 900 PLN (usługa zwolniona z VAT)
TERMIN: 02 Sierpień 2008
MIEJSCE: Radom

TRUDNY KLIENT
Praca z ludźmi wymaga odpowiedzialności za siebie i wizerunek firmy. Każde nieprawidłowe zachowanie czy odpowiedź wobec Klienta, może kosztować firmę utratę pieniędzy, ale i procent potencjalnych Klientów - zgodnie z zasadą marketingu szeptanego. Zajęcia przedstawiają sposoby radzenia sobie w trudnych sytuacjach stworzonych przez niezadowolonych Klientów.

1. Zasady obsługi Klienta.
2. Opis Trudnego Klienta:
• Przyczyny niezadowolenia Klienta niezależnie od usług,
• Odnajdywanie prawdziwego problemu Klienta firmy,
3. Umiejętności komunikacyjne i interpersonalne:
• Prawidłowe prowadzenie rozmowy z Klientem zdenerwowanym, niezadowolonym,
• Znaczenie emocji w komunikacji,
• Opanowanie i wyciszanie emocji,
• Wywoływanie pozytywnych odczuć Klienta,

Szkolenie Prowadzi Anna Czajowska – Manager ZZL, Doradca Personalny, Socjolog.
Współpracuje z przedsiębiorcami mikro i małych firm budując strategię zarządzania i rozwoju przedsiębiorstwa w oparciu o analizy społeczne i osobowościowe. Współpracuje z Akademickim Inkubatorem Przedsiębiorczości w aktywizacji bezrobotnych jak również wspieraniu młodych ambitnych i przedsiębiorczych.

CZAS SZKOLENIA: 8 h zegarowych
KOSZT SZKOLENIA: 650 PLN (usługa zwolniona z VAT)
TERMIN: 09 Sierpień 2008
MIEJSCE: Warszawa

PRAWO AUTORSKIE

Szkolenie przedstawia prawo autorskie na gruncie różnych twórców - grafików, publicystów, trenerów warsztatów rozwoju, artystów itd. Zajęcia mają na celu przestawienie nie tylko aspektów i zasad prawnych, ale praktycznych rozwiązań, które chronią autorów przez kradzieżą ich dzieła. Szkolenie kierowane jest bezpośrednio do twórców, jak i do osób współpracujących w celu zaznajomienia ich z obowiązującym prawem.

1. Kim jest autor i jakie ma prawa tworząc dzieło.
2. Umowy prawa autorskiego.
3. Prywatne i komercyjne wykorzystywanie dzieł autorskich.
4. Prawo autorskie w sztuce, Internecie, życiu publicznym i komercji.
5. Ochrona wizerunku.
6. Prawo własności i przeciwdziałaniu nieuczciwej konkurencji.

CZAS SZKOLENIA: 8 h zegarowych
KOSZT SZKOLENIA: 1200 PLN (usługa zwolniona z VAT)
TERMIN: 23 Sierpień 2008
MIEJSCE: Łódź

UMIEJĘTNOŚCI TERAPEUTY ZAJĘCIOWEGO
Szkolenie przeznaczone jest dla osób zainteresowanych poszerzeniem swojej wiedzy o zagadnienia związane z terapią zajęciową.

Szkolenie zostało utworzone na podstawie: Rozporządzenia Ministra Edukacji I Nauki z dnia 3 lutego 2006 r. w sprawie uzyskiwania i uzupełniania przez osoby dorosłe wiedzy ogólnej, umiejętności i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych (Dz. U. z dnia 27 lutego 2006 r.) oraz Ministra Edukacji Narodowej I Sportu z dnia 21 stycznia 2005 r. w sprawie podstaw programowych kształcenia w zawodach: asystentka stomatologiczna, dietetyk, higienistka stomatologiczna, opiekunka dziecięca, ortoptystka, protetyk słuchu, ratownik medyczny, technik dentystyczny, technik elektroniki medycznej, technik elektroradiolog, technik farmaceutyczny, technik masażysta, technik ortopeda i terapeuta zajęciowy (Dz. U. z dnia 15 lutego 2005 r.).
Zajęcia mają na celu przekazanie wiedzy z zakresu praktycznych umiejętności terapii zajęciowej. Terapia Zajęciowa jest zawodem tzw. szkolnym, co obliguje do ukończenia kilkuletniego kursu w szkołach policealnych, podyplomowych medycznych. Dlatego też wiele osób pracując w zawodzie terapeuty, opieki osoby niepełnosprawnej czy osoby starszej, nie ma wymaganych kwalifikacji ani przyuczenia zawodowego. Do tych osób kierujemy nasze autorskie szkolenie.


Celem szkolenia jest dostarczenie wiedzy na temat istoty terapii zajęciowej, kwestii związanych z organizacją zajęć terapeutycznych. Umiejętność wykorzystywania jej form w pracy zawodowej pozwala na integrację terapii zajęciowej z oddziaływaniami wynikającymi z zakresu Państwa obowiązków.
Szkolenie uczy na czym polega współpraca z terapeutą zajęciowym, pozwala również współuczestniczyć w procesie diagnozy i opracowywania planów terapeutycznych.
Szczegółowo omówione zostaną również formy terapii.
Ważną kwestią jest zapoznanie się z możliwością wykorzystywania terapii zajęciowej w różnego rodzaju placówkach w pracy z określonymi grupami podopiecznych m.in. dziećmi, osobami psychicznie chorymi, starszymi, niepełnosprawnymi, przewlekle chorymi.
Szkolenie kładzie nacisk na umiejętności wykorzystania zdobytej wiedzy w praktyce, każdy blok tematyczny uzupełniają ćwiczenia i warsztaty.

Dzień I
1. Istota terapii zajęciowej
• Rys historyczny
• Rozwój terapii zajęciowej w Polsce i na świecie
• Definicja, cele i zadania terapii zajęciowej
• Etapy terapii zajęciowej
2. Teoretyczne podstawy terapii zajęciowej
• Teorie psychodynamiczne
• Teorie uczenia się
• Psychologia humanistyczna
• Społeczność terapeutyczna
• Kształtowanie postaw
• Teorie ról społecznych
• Specyfika terapii zajęciowej
Dzień II
3. Metody terapii zajęciowej – szczegółowa charakterystyka wybranych technik
• Biblioterapia
• Arteterapia
• Ergoterapia
• Muzykoterapia
• Kinezyterapia
• Terapia rozrywką
• Trening umiejętności życia codziennego
• Inne (dogoterapia, hipoterapia, metoda weroniki sherborne)
• Warsztat – przykłady zastosowania omówionych metod i technik w praktyce
Dzień III
4. Organizacja pracy w oddziale terapii zajęciowej
• Dobór prac w zależności od stanu podopiecznego
• Przygotowanie miejsca pracy
• Organizacja pracy w poszczególnych pracowniach
• Obowiązki kierownika oddziału i opiekunów pracowni
• Organizacja dnia pracy
• Dokumentacja terapii zajęciowej
• Warsztat - zasady projektowania, organizowania i wyposażenia pracowni terapii zajęciowej
5. Zakres obowiązków terapeuty zajęciowego
• Cechy i umiejętności
• Zadania terapeuty zajęciowego
• Rola terapeuty w zespole interdyscyplinarnym
• Szkolenie terapeutów zajęciowych
• Etyczne aspekty pracy terapeutycznej
• Warsztat – zadania i obowiązki terapeuty dostosowane do charakteru placówki
Dzień IV
6. Diagnoza oraz plan terapii dostosowany do potrzeb podopiecznego (podopieczny indywidualny i grupa)
• Ocena stanu podopiecznego
• Diagnoza terapeuty zajęciowego
• Określenie celów terapii
• Przygotowanie planu terapii zajęciowej
• Realizacja
• Ocena skuteczności oddziaływań
• Warsztat – diagnoza i plan terapii dla indywidualnego podopiecznego
• Warsztat – diagnoza i plan terapii dla grupy podopiecznych
7. Terapia zajęciowa w szczególnych warunkach
• Wykorzystanie terapii zajęciowej w Państwa placówce
• Zastosowanie terapii zajęciowej w Domach Pomocy Społecznej, Warsztatach Terapii Zajęciowej, Oddziałach Psychiatrycznych itp.
• Charakterystyka wybranych jednostek chorobowych
• Zasady prowadzenia zajęć przeznaczonych dla określonych grup podopiecznych (dzieci, osoby psychicznie chore, starsze, niepełnosprawne, przewlekle chore)
• Współpraca z terapeutą zajęciowym
• Integracja terapii zajęciowej z innymi oddziaływaniami
• Warsztat – specyfika terapii zajęciowej w Państwa placówce

CZAS SZKOLENIA: 4x8 h zegarowych
KOSZT SZKOLENIA: 1600 PLN (usługa zwolniona z VAT)
TERMIN: 4 dni: 30 – 31 sierpień 6-7 wrzesień 2008
MIEJSCE: Warszawa

Prowadząca Szkolenie: Aurelia Danel pedagog, specjalizacja w zakresie pedagogiki oraz na kierunku: Asystent osoby niepełnosprawnej i Terapii Zajęciowej. Doświadczenie w pracy zdobyte podczas pracy w Ośrodku Interwencji Kryzysowej i Psychoterapii, Ośrodku Rehabilitacji i Terapii dla Dzieci i Młodzieży, Dom u Nauki i Rehabilitacji. Terapią zajęciową zajmuje się od 2002 roku m.in. podczas Warsztatów Terapii Zajęciowej (staż absolwencki) oraz Warsztatów w Żłobku, współpracy z Domem Małego Dziecka i Domem Pomocy Społecznej w N.Z.O.Z., Ośrodku Rehabilitacji dla Dzieci Niepełnosprawnych w Wojewódzki Szpitalu Specjalistycznym nr 3 w Rybniku i Szpitalu dla Psychicznie i Nerwowo Chorych oraz Zakładzie Karnym.

MEDIACJE SĄDOWE
Szkolenie ma na celu przedstawienie tematyki mediacji w zakresie Sądowym. Uczestnicy nabywają umiejętności mediacyjne w oparciu o poszczególne etapy szkolenia jak komunikacja, psychologia, techniki mediacji i negocjacji. Sprawiedliwość naprawcza, akty prawne i sporządzana dokumentacja to kolejne elementy szkolenia. Po zakończonym kursie uczestnicy otrzymują zaświadczenie uprawniające ich do wpisu na listę mediatorów - w zależności od specjalizacji. Wykonawcą szkolenia jest POLSKIE CENTRUM MEDIACJI, które odpowiada za merytorykę oraz dalszą ścieżkę kariery mediatorów.

1. Komunikacja międzyludzka.
2. Psychologiczne aspekty powstawania, eskalacji i rozwiązywania konfliktów.
3. Procedury rozwiązywania konfliktów.
4. Negocjacje.
5. Mediacja.
6. Zasady prowadzenia mediacji.
7. Etapy postępowania mediacyjnego.
8. Trening umiejętności mediacyjnych.
9. Symulacje mediacji.
10. Sprawiedliwość naprawcza.
11. Instytucja mediacji w Polsce.
12. Prawne uwarunkowania mediacji w polskim systemie prawnym.

CZAS SZKOLENIA: 6x8 h zegarowych
KOSZT SZKOLENIA: 800 PLN
TERMIN: 6 dni: 13-14, 20-21, 27-28 Wrzesień 2008
MIEJSCE: Olsztyn

Zapraszamy do korzystania z darmowych szkoleń i doradztwa prowadzonym w okresie wakacji przez QUERCUS.
Szczegóły: http://doradztwo-szkolenia.pl oraz na Nowo powstałej Grupie Ponieważ zbliżają się wakacje
Maciej Chabowski

Maciej Chabowski Psycholog społeczny
/ Trener biznesu

Temat: Nowe Szkolenia

Kompetencje trenera: gry i zabawy integracyjne dla grup szkoleniowych (27-28.09.2008 r.)

Weź udział w jedynym w Polsce tego typu warsztacie "Kompetencje trenera: gry i zabawy integracyjne dla grup szkoleniowych" Dowiedz się w jaki sposób możesz uatrakcyjnić swoje szkolenia i jednocześnie lepiej zintegrować zespół. Zapraszamy na nasz autorski warsztat, który odbędzie się w dniach 27-28 września 2008 r. w Bydgoszczy.

Uczestnicy:
Szkolenie dedykujemy osobom, które w swojej codziennej praktyce spotykają się z problemem integrowania i budowania zespołów (trenerzy, kadra zarządzająca, specjaliści od HR, psycholodzy, pedagodzy, nauczyciele).

Program szkolenia:

Część 1: Integracja podczas szkoleń
1.1. Integracja jako element cyklu życia zespołu
1.2. Znaczenie procesu integracji podczas szkoleń
1.3. Zasady integrowania zespołu
1.4. Holistyczny model integracji
1.5. Podstawowe formy integracji grup szkoleniowych
1.6. „Toksyczna” integracja

Cześć 2: Integracja indoor (pomieszczenia zamknięte)
2.1. Gry i zabawy seminaryjne
2.2. Lodołamacze (icebreakers)
2.3. Gry i zabawy rozładowujące napięcie
2.4. Gry i zabawy aktywizujące grupę
2.5. Przerywniki - gry
2.3. Integracja wspierająca rozwój grupy

Część 3: Integracja outdoor (plener)
3.1. Zasady integracji outdoor
3.2. Terenowe formy integracji zespołów
3.3. Gry i zabawy sportowe

Część 4: Integracja po szkoleniu
4.1. Prezentacja firmy - element wspierający integrację nowych zespołów
4.2. Ogniska i bankiety integracyjne
4.3. Pokazy filmowe
4.4. Nieformalny kontakt trenera z uczestnikami – granica integracji

TERMIN: 27-28 września 2008r.
INWESTYCJA: 449 PLN / os.
MIEJSCE: Park Hotel ul. Wrocławska 3, Bydgoszcz
LICZBA MIEJSC: szkolenie przewidziano na 14 osób
CZAS TRWANIA: 9:00-16:00 (sobota, niedziela)
PROWADZĄCY: Maciej Chabowski, Maciej Michalak - trenerzy biznesu, psycholodzy społeczni

Szkolenie jest oparte o techniki aktywnego rozwoju kompetencji. Każdy z bloków tematycznych wzbogacony jest ćwiczeniami warsztatowymi pozwalającymi na łatwe zaadaptowanie zdobytej wiedzy do praktyki. Podczas zajęć zaplanowano wykorzystanie zróżnicowanych i interaktywnych metod pracy z grupą, tj. miniwykłady, pracę w podgrupach, burzę mózgów, prezentację multimedialną, analizę przypadków (case study), zadania grupowe oraz symulacje.

Zapisz się na szkolenie:
Na szkolenie zapraszamy wszystkich zainteresowanych. Wystarczy wypełnić formularz zgłoszeniowy dostępny w dziale Terminarz na naszej stronie internetowej (http://www.skillsdesigners.pl), przesłać go nam drogą mailową lub pocztą, a następnie dokonać przelewu na podane konto. Istnieje także możliwość telefonicznej rezerwacji miejsc pod numerem 501 680 746 lub 607 772 951.

W przypadku pytań prosimy o kontakt telefoniczny lub mailowy: chabowski@skillsdesigners.pl lub michalak@skillsdesigners.pl

Zapraszamy!

konto usunięte

Temat: Nowe Szkolenia

Serdecznie zapraszam do udziału w szkoleniu UMIEJĘTNOŚĆ RADZENIA SOBIE ZE STRESEM ( 15-16.09.2008 Warszawa)organizowanym przez firmę Extreme Managament Solutions http://extreme.com.pl.

Cel szkolenia:
Rozumienie mechanizmów powstawania stresu w życiu zawodowym i prywatnym. Rozwój umiejętności radzenia sobie ze stresem – poznanie i przećwiczenie technik.

Korzyści dla uczestników:
- Wiedzą, jakie są źródła stresu i potrafią rozpoznać jego objawy
- Znają zasady unikania negatywnego stresu
- Znają sposoby radzenia sobie ze stresem, łagodzenia go,
wytwarzania energii do pracy, pobudzania pozytywnego myślenia i
budowania własnej odporności
- Są przygotowani do stosowania wybranych technik relaksacyjnych i
wizualizacyjnych
- Posiadają zwiększoną odporność na stres i sposoby jej
utrzymywania

Szczegóły na ap@extreme.com.pl
Wojciechowski M.

Wojciechowski M. Psycholog biznesu |
szkolenia &
consulting sprzedaży

Temat: Nowe Szkolenia

Clienting - sztuka kreowania skutecznej sprzedaży.

Czy już wiesz, że Twoim największym potencjałem są Klienci? Zrozum sposób myślenia Klientów i zwiększ swoją sprzedaż!

Zapraszam na autorskie dwudniowe efektywne szkolenie otwarte: Clienting - sztuka kreowania skutecznej sprzedaży.
Warszawa: 14-15.08.2008

Szkolenie ma charakter warsztatowy - dużo ćwiczeń, praktycznych symulacji, analiz przypadków, gier strategicznych oraz interaktywnych konsultacji. Minimum nudnej teorii!

Całkowity koszt udziału: 2 dniowe szkolenie - 990 zł/osoba
W cenie: udział w szkoleniu, hotel, pełne wyżywienie, pierwszego dnia - wieczorne spotkanie integracyjne, materiały szkoleniowe w wersji papierowej oraz elektronicznej (płyta CD), dostęp do Bazy Wiedzy (www), po szkoleniowe konsultacje online.

Szczegóły na temat szkolenia:
http://www.goldenline.pl/spotkanie/w-wa-szkolenie-clie...
oraz
http://marekwojciechowski.wordpress.com/2008/05/24/cli...

Zapraszam także do udziału w dyskusjach na Grupie CLIENTING
http://www.goldenline.pl/grupa/clienting
(uwaga-grupa ma charakter zamknięty - po wejsciu na jej stronę prosze kliknąć - dołącz)

Serdecznie pozdrawiam
Marek Wojciechowski
http://www.MarekWojciechowski.com

konto usunięte

Temat: Nowe Szkolenia

Szanowni Państwo!

Jakie jest pierwsze pytanie, które stawiamy lub jakie stawiają sobie nasi pracownicy po wejściu nowego klienta do naszej firmy "ile ja z tego będę miał?", czy może "kiedy nareszcie pójdę do domu?". Tajemnica tkwi w jednym, innym niż te pytaniu...Pytanie to brzmi "Jakie są potrzeby naszego klienta?". Czasem można zadać to pytanie wprost, a czasem trzeba się domyślić. Zdarzają się również sytuacje, w których to naszym zadaniem będzie pomoc klientowi w uświadomieniu sobie i zwerbalizowaniu swoich potrzeb.

Jakie elementy wpływają na moją pracę z klientem?; Czym są asertywność i empatia w komunikacji?; Dlaczego aktywne słuchanie jest ważne?; Trudni klienci, czy trudne sytuacje? – „reality work”; Jakie znaczenie ma komunikacja werbalna i niewerbalna w pracy z klientem?;

Wiedzę oraz praktyczne umiejętności z powyższego zakresu mogą Państwo nabyć na organizowanym przez naszą firmę seminarium otwartym:

Seminarium otwarte
Profesjonalna obsługa Klienta
w terminie 11 września 2008r.
w Gdyni
Pomorski Park Naukowo-Technologiczny

Z A P R A S Z A M Y

________________________________________
Seminarium kończy się wydaniem zaświadczenie o uczestniczeniu w seminarium sygnowanym przez Openlearning oraz Ateneum Wyższą Szkołę. Koszt seminarium wynosi 320 PLN za osobę (netto) + VAT. Dla grup przygotowaliśmy specjalną ofertę. Cena obejmuje materiały szkoleniowe, certyfikat ukończenia szkolenia, obiad oraz poczęstunek. Seminarium odbędzie się w siedzibie firmy Openlearning, Gdynia Redłowo, Al. Zwycięstwa 96/98, nowy biurowiec PPNT, w godzinach 09.00 – 17.00.
________________________________________

Jeśli są Państwo zainteresowani powyższym seminarium, proszę o przesłanie zgłoszenia e-mailem.
W przypadku jakichkolwiek pytań lub wątpliwości proszę o kontakt telefoniczny.
Z poważaniem,
Katarzyna Andziulewicz
Openlearning
tel/fax (58) 78 234 00
e-mail: katarzyna.andziulewicz@openlearning.pl
Anna C.

Anna C. Doradca Zawodowy,
Trener umiejętności
społecznych
Pro-Pub...

Temat: Nowe Szkolenia

Szkolenie TRUDNY KLIENT

Praca z ludźmi wymaga odpowiedzialności za siebie i wizerunek firmy. Każde nieprawidłowe zachowanie czy odpowiedź wobec Klienta, może kosztować firmę utratę pieniędzy, ale i procent potencjalnych Klientów - zgodnie z zasadą marketingu szeptanego. Zajęcia przedstawiają sposoby radzenia sobie w trudnych sytuacjach stworzonych przez niezadowolonych Klientów.

1. Zasady obsługi Klienta.
2. Opis Trudnego Klienta:
• Przyczyny niezadowolenia Klienta niezależnie od usług,
• Odnajdywanie prawdziwego problemu Klienta firmy,
3. Umiejętności komunikacyjne i interpersonalne:
• Prawidłowe prowadzenie rozmowy z Klientem zdenerwowanym, niezadowolonym,
• Znaczenie emocji w komunikacji,
• Opanowanie i wyciszanie emocji,
• Wywoływanie pozytywnych odczuć Klienta,

Anna Czajowska – Doradca Personalny Manager ZZL, Socjolog.
Właściciel Firmy Doradczo – Szkoleniowej QUERCUS. Współpracuje z przedsiębiorcami mikro i pracownikami małych i średnich firm budując strategię zarządzania i rozwoju przedsiębiorstwa w oparciu o analizy społeczne i osobowościowe. Współpracuje m.in. z Akademickim Inkubatorem Przedsiębiorczości, Polskim Centrum Mediacji. Prowadzi szkolenia rozwoju umiejętności interpersonalnych, komunikacyjnych, społecznych i rozwoju osobistego oraz indywidualne spotkania doradztwa personalnego.

TERMIN: 06-07 Wrzesień 2008 / od 10- 17
CZAS SZKOLENIA: 10 h zegarowych
KOSZT SZKOLENIA: 650 PLN (usługa zwolniona z VAT)
MIEJSCE: Warszawa
Roman Kawszyn

Roman Kawszyn Al Fianco Partners -
szkolenia sił
sprzedaży

Temat: Nowe Szkolenia

Harmonogram szkoleń otwartych - kwietniowych:

- Legalny e-marketing – jak przeprowadzić kampanię sprzedażową zgodną z przepisami prawa - 16.04.2010
- Techniki Przejęcia Klientów Konkurencji - 23.04.2010
- Skuteczne Finalizowanie Sprzedaży - 27.04.2010,

oraz harmonogram szkoleń, które planujemy na maj:

- NLP w Sprzedaży - Techniki dla Średniozaawansowanych - 13.05.2010
- Efektywne Techniki Sprzedaży dla Średniozaawansowanych - 20.05.2010
- Negocjacje Handlowe z Zaawansowanymi Technikami Sprzedaży - 24.05.2010
- Windykacja Miękka - 28.05.2010.

Więcej informacji na temat szkoleń znajda Państwo na naszej stronie: alfianco.pl
telefon: 0-22-720-27-32
Konrad Bednarski

Konrad Bednarski EDUKACJA | SZKOLENIA
| ZARZĄDZANIE

Temat: Nowe Szkolenia

ASYSTENT OSOBY NIEPEŁNOSPRAWNEJ

PODNIEŚ JAKOŚĆ ŻYCIA OSOBY NIEPEŁNOSPRAWNEJ

Jako Asystent Osoby Niepełnosprawnej znajdziesz zatrudnienie w ciągle powstających Punktach Doradczo - Konsultacyjnych dla Osób Niepełnosprawnych, MOPR, GOPS i in. Staniesz się również bardzo interesującym kandydatem dla międzynarodowych firm, takich jak np. Promedica24 (nasz partner) poszukujących opiekunów - asystentów dla osób starszych, czy niepełnosprawnych.

Program kursu obejmuje: podstawy psychologii i pedagogiki, podstawy anatomii i fizjologii człowieka, pierwsza pomoc, higiena żywienia, rehabilitacja lecznicza, psychologiczna, społeczna, zawodowa, rehabilitacja osób upośledzonych umysłowo, z zaburzeniami psychicznymi, osób niewidomych i słabo widzących, osób z dysfunkcją narządu ruchu, osób starszych i przewlekle chorych.

Czas trwania kursu: 49 godzin

Termin rozpoczęcia: 4 września 2010

Koszt: 650 zł

Tryb zajęć: zaoczny/popołudniowy

Po ukończeniu kursu każdy uczestnik otrzymuje Zaświadczenie MENiS oraz imienny Certyfikat Centrum Nauki i Biznesu "ŻAK" w języku polskim i angielskim.

Zapraszamy!!!

Centrum Nauki i Biznesu "ŻAK" Sp. z o.o

ul. Duża 8, 25-304 Kielce

tel. (041) 343-31-05, (041) 434-31-06
k.bednarski@zak.edu.pl ,gg: 22395252



Wyślij zaproszenie do