konto usunięte
Temat: Controlling marketingowy – marketing ROI. Szkolenie w...
Zapraszamy na szkolenie:
Controlling marketingowy – marketing ROI
18-19 grudnia 2012, Warszawa, biurowiec Atrium Centrum
Cena netto 1490 zł, szkolenie 2-dniowe (oferta First Minute - o 149 zł taniej przy płatności na 30 dni przed szkoleniem)
Trener: Michał Dziekoński
Controlling marketingowy – marketing ROI
Jak oceniać efekty działań marketingowych?[/b]
Jak ocenić – nie tylko po wielkości sprzedaży – że nasze działania marketingowe przynoszą efekty? Jak „sprzedać” te wyniki na zewnątrz – to często pytania nurtujące marketerów. Dzięki zastosowaniu gry strategicznej i żywych przykładach z rynku te złożone nieraz zagadnienia będzie można poznać w bardzo atrakcyjnej i praktycznej formie.
Trener: MICHAŁ DZIEKOŃSKI
Szkolenie przeznaczone dla:
dyrektorów działu marketingu, menedżerów i specjalistów ds. komunikacji marketingowej, product managerów i brand managerów, specjalistów i menedżerów ds. marketingu, sprzedaży oraz PR, menedżerów i specjalistów ds. controllingu zajmujących się rozliczaniem działań marketingowych, dyrektorów zarządzających, członków zarządów, dyrektorów finansowych oraz współpracujących z marketingiem – zainteresowanych sposobami oceniania efektywności działań marketingowych.
O korzyściach ze szkoleń przeczytaj w programie na naszej stronie.
ZOBACZ PROGRAM SZKOLENIA: Controlling marketingowy – marketing ROI
Akademia Marketingu ATRIUM
Profesjonalne warsztaty marketingowe