konto usunięte

Temat: Controling marketingowy - szkolenie w Warszawie 16-17...


Obrazek

Zapraszamy na szkolenie:
Controlling marketingowy – jak udowodnić, że marketing jest skuteczny ● Szkolenie


Termin szkolenia: 16-17 kwietnia 2015, Warszawa, biurowiec Atrium Centrum
Cena netto: 1590 zł
trener: Tomasz Żyminkowski

Szkolenie prowadzone jest przy wykorzystaniu warsztatowych metod pracy. Mini wykłady są tylko wstępem do indywidualnego i grupowego rozwiązywania konkretnych problemów (case study). Dyskusje prowadzić mają do wzajemnej wymiany wiedzy i doświadczeń oraz do refleksji nad tym, co zmienić w firmie, aby udowadniając, że marketing przynosi konkretne efekty, budować pozycję marketingu i swoją w firmie.

Korzyści ze szkolenia:
- Nabycie umiejętności oceny skuteczności i efektywności działań marketingowych
- Umiejętności zastosowania metod i narzędzi kontroli marketingowej
- Umiejętność kompleksowej analizy działań marketingowych na podstawie danych liczbowych oraz statystyk sprzedażowych i marketingowych
- Umiejętność wypracowania praktycznego systemu controllingowego w firmie
- Umiejętność określania celów marketingowych, weryfikacji strategii marketingowej dzięki bieżącej ocenie skuteczności działań marketingu oraz podjęcia działań korygujących.
- Umiejętność obliczenia ROI w marketingu, czyli wskaźnika zwrotu z inwestycji

Zobacz program szkolenia:
http://szkoleniaatrium.pl/szkolenie/event/controlling-...

Zapraszamy do kontaktu:
Monika Kwaśnik
tel. 607 710 797
szkolenia@szkoleniaatrium.pl

Beata Skorubska
beata.skorubska@szkoleniaatrium.pl
tel. 530 502 000