Agnieszka P.

Agnieszka P. koordynator

Temat: Szkolenia Maj 2012

07.05.2012

Nowoczesny Lider 07.05.2012
Jak budować efektywne zespoły?


Obrazek


Nowoczesny lider to ktoś, kto potrafi zaangażować zespół, zmotywować go do osiągania kolejnych celów, jednocześnie sam pozostając efektywnym członkiem tego zespołu. Nowoczesny lider zarządza ….

więcej informacji
Agnieszka P.

Agnieszka P. koordynator

Temat: Szkolenia Maj 2012

07.05.2012

Cross i up selling 07.05.2012
Jak skutecznie zwiększyć sprzedaż?


Obrazek


Jeśli myślisz o sprzedaży jako o procesie tworzenia nowego lepszego doświadczenia dla klienta , przy jednoczesnym zacieśnianiu z nim więzi to dobrze trafiłeś.
Współczesny klient to każdy ….

więcej informacji

wybierz promocje
Ewelina Zdzieszyńska

Ewelina Zdzieszyńska Trener- Firmy
zainteresowane
podjęciem współpracy
zaprasz...

Temat: Szkolenia Maj 2012

b]Jeśli zależy Ci na podniesieniu własnej efektywności w pracy z podległym zespołem, wydobywaniu potencjału swoich ludzi , chcesz wzmocnić zaangażowanie pracowników, wpłynąć na to, aby pracownik świadomie przyjmował odpowiedzialność za rezultaty weź udział w szkoleniu „Coachingowy styl zarządzania” . Zachęcaj ludzi do refleksji nad skutecznością swoich działań, celami zawodowymi. Spraw, aby mieli odwagę marzyć, zdobywali się na działania, które do tej pory były poza ich zasięgiem.
Szkolenie skierowane jest do kadry kierowniczej, osób zainteresowanych coachingowym stylem pracy z ludźmi, osób, które planują karierę menedżerską i chcą podnieść swoją skuteczność działań. [/b]

KORZYŚCI Z UCZESTNICTWA W SZKOLENIU:

► Wzrost otwartości na potrzeby zespołu
► Wydobywanie z pracowników tego, co najlepsze
► Wzrost umiejętności komunikacyjnych
► Wzrost motywacji pracowników

Coaching Kurs

Termin szkolenia : 26-27 CZEERWIEC 2012
Miejsce szkolenia : Warszawa
Cena: 700 zł- cena zawiera uczestnictwo w dwudniowym szkoleniu (14 h), materiały poszkoleniowe (podręcznik), catering (przerwy kawowe, lunch), Kontakt mailowy uczestników z trenerem w ciągu 6 miesięcy od zakończenia szkolenia (pytania uczestników związane z tematem szkolenia)

ZAPISY I SZCZEGÓŁOWE INFORMACJE :
ewelina.zdzieszynska@wstronerozwoju.com, tel. 500 029 886
Strona www: http://www.wstronerozwoju.com
PROGRAM SZKOLENIA:

CELE SZKOLENIA:
1. Rozwijanie umiejętności z zakresu coachingowego stylu zarządzania
2. Uczestnicy dowiedzą się, na czym polega, coaching, kiedy korzystać z coachingu.
3. Uczestnicy poznają, jako rolę w pracy menadżera odgrywa coaching.
4. Wykształcenie u uczestników pozytywnego nastawienia do coachingu poprzez uświadomienie im korzyści z niego wynikających. 5. Uczestnicy poznają i przećwiczą umiejętności wykorzystywane w coachingowym stylu zarządzania.Uczestnicy przećwiczą formułowanie celów, prowadzenie rozmów przy wykorzystaniu techniki T-GROW

BLOK WSTĘPNY

Powitanie uczestników
Integracja
Ustalenie reguł i zasad
Prezentacja programu i celów szkolenia

STYLE PRZYWÓDZTWA

Różne style przywództwa (przymusowy, wizjonerski, coachingowy, afiliacyjny, demokratyczny)
Przywództwo sytuacyjne – dostosowanie stylu przywództwa do poziomu rozwoju pracownika

FILOZOFIA COACHINGU

Co to jest coaching? (specjalności, style coachingu)
Cele coachingu
Korzyści, jakie niesie coaching

ZARZĄDZANIE W STYLU COACHINGOWYM

Coachingowy styl zarzadzania
Cechy coachingowego stylu zarządzania
Kiedy przyjmować styl coachingowy?
Umiejętności lidera przyjmującego coachingowy styl zarządzania
Co robią liderzy, aby wprowadzić w życie ten styl?

SŁUCHANIE

Rola słuchania w komunikacji
Poziomy słuchania
Cechy dobrego słuchacza

ROZWIJAJĄCA MOC PYTAŃ

Struktura pytania
Typy pytań
Pytania, które kwestionują dotychczasowy sposób myślenia
Pytania, które zmieniają sposób myślenia
Pytania, które wymuszają działanie
Pytania z prośbą o doprecyzowanie

CELE W PODEJCIU COACHINGOWYM

Zasady związane z wyznaczaniem celów
Definiowanie celu
Osadzenie celów w ramach czasowych
Cele transakcyjne a cele transformacyjne
Przekształcanie celów w plany działania

MOTYWOWANIE I INSPIROWANIE

Na czym polega motywowanie?
Kiedy i w jaki sposób motywować?
Realizacja zadań i motywacyjne wsparcie szefa
Na czym polega inspirowanie?
W jaki sposób inspirować pracowników?

ROZMOWA, KTÓRA ZNACZY

Jak wygląda dobra rozmowa?
Tworzenie przyjaznego Klimatu rozmowy
Umiejętności wykorzystywane w trakcie prowadzenia rozmów
Rola feedbeku

MODEL TGROW (STRUKTURA SESJI COACHINGOWEJ)

Model T- GROW –prezentacja struktury modelu
Cel
Fakty
Możliwości
Opcje działania
Ćwiczenia praktyczne w prowadzeniu rozmowy zgodnie z modelem TGROW

TRENER PROWADZĄCY: Ewelina Zdzieszyńska
Od 7 lat związana ze szkoleniami jako trener, coach, menager działu szkoleń. Pracowała w takich organizacjach jak: Centrum Informatyki Grupy PZU S.A, Medicover, Sygma Bank. Posiada praktyczne doświadczenie z obszaru zarządzani a zmianą w organizacji. Współpraca z firmami z różnych branż pozwoliła jej poznać specyfikę biznesową sektora ubezpieczeniowego, medycznego, finansowego.
Specjalizuje się w projektach w zakresu wdrażania coachingowego stylu zarządzania w organizacjach, projektach mających na celu podniesienie jakość obsługi Klienta w przedsiębiorstwach, projektach dotyczących efektywnego wdrażania i zarządzania zmianą w przedsiębiorstwie, tworzeniem i wdrażanie standardów obsługi Klienta oraz wprowadzeniem usprawnień w zakresie obsługi reklamacji w firmie.
 Budowanie i wdrażanie standardów obsługi Klienta.
 Praktyczne doświadczenie w zarządzaniu zmianą (szef Działu Szkoleń w czasie fuzji)
 Doświadczenie w zarządzaniu zespołem trenerów.
 Wykładowca Śląskiej Wyższej Szkoły Zarządzania im. gen. Jerzego Ziętka na kierunku Coaching jako efektywne wsparcie nowoczesnego zarządzania
Słowa charakteryzujące styl pracy: merytorycznie, bezpiecznie, w dobrej atmosferzeEwelina Zdzieszyńska edytował(a) ten post dnia 27.05.12 o godzinie 11:19
Karolina Koszkul

Karolina Koszkul Specjalista ds.
administracyjnych,
INPROGRESS

Temat: Szkolenia Maj 2012

INPROGRESS zaprasza na PRINCE2® Foundation szkolenie akredytowane przez APMG zakończone egzaminem i uzyskaniem międzynarodowego certyfikatu PRINCE2® Foundation.

Już teraz szkolenie w atrakcyjnej cenie 2600 zł netto oferujemy Państwu w wielu miastach na terenie całej Polski.

Zbliżające się terminy:
5-6.05 i 12-13.05.2012r - edycja weekendowa - WARSZAWA - termin zgłoszeń upływa 20 kwietnia, w ofercie last minute dodatkowo rabat 5%
7-10.05.2012r. KRAKÓW
7-10.05.2012r. WARSZAWA
30.05-01.06.2012r. WROCŁAW

Tylko u nas:
• najlepsza kadra trenerska w Polsce
• szkolenia organizowane w całej Polsce
• małe grupy pozwalające na czynny udział w szkoleniu
• w cenie szkolenia:
*egzamin z poziomu Foundation,
*catering (przerwy kawowe, obiad)
*materiały szkoleniowe (segregator z prezentacją omawianych zagadnień, zestawy ćwiczeń)
*podręcznik "PRINCE2® 2009: Skuteczne Zarządzanie Projektami” – akredytowany podręcznik do metodyki PRINCE2®
*certyfikaty

Dla osób indywidualnie podchodzących do kursu preferencyjne warunki cenowe.
Dla dwóch lub więcej osób zgłoszonych z jednej firmy oferujemy wysokie rabaty.
Wszystkich zainteresowanych gorąco zachęcamy do zgłoszenia udziału mailowo (biuro@inprogress.pl) lub telefonicznie (123 579 579).

Więcej informacji na http://inprogress.pl

Pozdrawiamy,
Zespół INPROGRESS

PRINCE2® jest zarejestrowanym znakiem handlowymi Kancelarii Premiera Wielkiej Brytanii (UK Cabinet Office).Karolina Koszkul edytował(a) ten post dnia 23.04.12 o godzinie 12:01
Ewa Krawczyk

Ewa Krawczyk Marketing Director
|| Marketing || HR

Temat: Szkolenia Maj 2012


Obrazek

Szanowni Państwo!
Zapraszamy na autoryzowane szkolenia Microsoft realizowane przez firmę bit Polska - Microsoft Gold Partner w zakresie Learning Solutions. Zapewniamy wysoki poziom merytoryczny, doświadczonych trenerów MCT oraz autoryzowane materiały szkoleniowe.

Szkolenia już od 3 299,00 zł netto od osoby!

W cenie szkolenia każdy uczestnik otrzyma Apple iPad lub HTC 7 Mozart z oprogramowaniem Windows Phone lub Microsoft E-Learning na 12 miesięcy – w zależności od wyboru oferty!

Proponujemy nowe terminy autoryzowanych szkoleń Microsoft w Centrum Szkoleniowym firmy bit Polska w Warszawie:

MS 10175A Microsoft SharePoint 2010, Application Development
Termin szkolenia: 11-15.06.2012 r.
Termin zgłoszeń: 30.05.2012 r.
MS 6421A Configuring and Troubleshooting a Windows Server 2008 Network Infrastructur
Termin szkolenia: 18-22.06.2012 r.
Termin zgłoszeń: 4.06.2012 r.
MS 6232B Implementing a Microsoft SQL Server 2008 R2 Database
Termin szkolenia: 18-22.06.2012 r.
Termin zgłoszeń: 4.06.2012 r.
MS 10325 Automating Administration with Windows PowerShell® 2.0
Termin szkolenia: 25-29.06.2012 r.
Termin zgłoszeń:13.06.2012 r.
MS 6294A Planning and Managing Windows 7 Desktop Deployments and Environments
Termin szkolenia: 2-6.07.2012 r.
Termin zgłoszeń: 18.06.2012 r.
MS 6436A Designing a Windows Server 2008 Active Directory Infrastructure and Services
Termin szkolenia: 9-13.07.2012 r.
Termin zgłoszeń: 25.06.2012 r.

Liczba miejsc ograniczona! Pobierz formularz zgłoszeniowy i zgłoś się na szkolenie!

Kontakt: Ewa Krawczyk, specjalista ds. szkoleń i promocji
e-mail:ewa.krawczyk@bit-polska.pl
telefon: 663 970 100

Szczegóły na stronie http://www.iPad4edu.pl

konto usunięte

Temat: Szkolenia Maj 2012

Zyskowna strategia - jak stworzyć wolną przestrzeń rynkową i sprawić by konkurencja straciła znaczenie?" (7 dni szkoleń dofinansowanych ze środków UE)

Zapraszamy do udziału w drugiej edycji, dofinansowanego ze środków UE, projektu szkoleniowego bazującego na Strategii Błękitnego Oceanu.

Zobacz: http://www.strategiablekitnegooceanu.pl/index.php/zysk...

Udało się nam pozyskać dofinansowanie (80 proc. na każdą osobę), aż na 7 dni zajęć - to najdłuższy tego typu cykl, w Polsce dzięki któremu rozwiniesz firmę albo wpadniesz na nowy, oryginalny pomysł biznesowy!

Poprzednia edycja cieszyła się bardzo dużym zainteresowaniem, przewidujemy tylko 12 miejsc. Można się już zgłaszać - czas start;).

Zapisz się tu: http://www.strategiablekitnegooceanu.pl/index.php/comp...

P.S: wymogi projektu tym razem ograniczają niestety grupę Uczestników do osób pracujących z woj. mazowieckiego.

Kontakt:
Piotr Chmielewski
http://www.goldenline.pl/piotr-chmielewski21
p.chmielewski@akademiarozwojubiznesu.pl
Joanna Mazur

Joanna Mazur Analityk ds. baz
danych kontrahentów

Temat: Szkolenia Maj 2012

Zostań certyfikowanym Project Managerem zgodnie z metodyką PRINCE2®, na obu poziomach- W TYDZIEŃ![/b]

Tylko w maju i tylko w Krakowie! Szkolenie otwarte z PRINCE2- zintegrowane

PROMOCJA CENOWA na każdy poziom!


Obrazek




7-9.05.2012r. - Metodyka Zarządzania Projektami PRINCE2, poziom Foundation®
Miejsce - Kraków
Cena - 1900 zł lub 2200 zł podręcznikiem -W CENĘ WLICZONY JEST AKREDYTOWANY EGZAMIN CERTYFIKUJĄCY!


Dla osób posiadających już certyfikat na poziomie Foundation, będzie możliwe zdobycie certyfikatu na poziomie Practitioner:

10-12.05.2012r. Metodyka Prince2, poziom Practitioner®,
Miejsce: Kraków
Cena: 2700 zł - W CENĘ WLICZONY JEST AKREDYTOWANY EGZAMIN CERTYFIKUJĄCY!


Więcej : http://www.pm2pm.pl/szkolenia/otwarte.html lub pod numerem telefonu
12 423 05 15

konto usunięte

Temat: Szkolenia Maj 2012


Obrazek

Jeśli chcesz zarządzać usługami informatycznymi na światowym poziomie, rób to zgodnie z międzynarodowymi standardami. Kieruj się metodologią ITIL®.

Akademia Zarządzania Usługami Informatycznymi ITIL, 14-16.05

ITIL® (ang. Information Technology Infrastructure Library) to zbiór dobrych praktyk z zakresu zarządzania usługami informatycznymi będący obecnie światową normą w tej dziedzinie. ITIL® definiuje kluczowe procesy, pojęcia i mierniki wykorzystywane przez przedsiębiorstwa świadczące usługi informatyczne będąc jednocześnie podstawą międzynarodowej normy zarządzania usługami informatycznymi - ISO/IEC 2000 Service Management. ITIL® powstało w Wielkiej Brytanii w latach 80tych XX wieku. W Stanach Zjednoczonych i w Europie Zachodniej bardzo szybko dostrzeżono korzyści płynące z określenia najlepszych praktyk i unormowania procesów w ramach firm zajmujących się świadczenie usług IT. Obecnie ITIL® staje się także standardem w Europie Środkowej. Uważa się, że przyjęcie metodologii ITIL® będzie wkrótce stanowić podstawowy warunek utrzymania wysokiej konkurencyjności przez firmy IT.

Podczas, gdy ceny rynkowe szkoleń ITIL® oscylują w okolicach sumy 2000zł, my oferujemy nasze szkolenie w cenie 1200zł netto!

Więcej informacji:http://www.arp.gda.pl/index.php?strona=630&wiecej=1893
Adrian T.

Adrian T. www.autor.biz

Temat: Szkolenia Maj 2012


Obrazek




Obrazek


JAK PRZYGOTOWAĆ BRIEF KREATYWNY – całodniowe warsztaty

30 maja (środa), Warszawa, ul. Wilcza 9.
------------------------------
Chcesz przygotować skuteczną reklamę? Potrzebujesz briefu kreatywnego. Skuteczna reklama powstaje w oparciu o:
- dobre rozpoznanie odbiorcy i rynku,
- przemyślaną strategię,
- a dopiero później - w oparciu o świetne pomysły.

Dobrze napisany brief kreatywny to kwintesencja dwóch pierwszych z powyższych podpunktów i inspirujący punkt wyjścia do trzeciego - tworzenia pomysłów.
Dlatego praca bez briefu jest, jak jazda bez świateł w gęstej mgle. To proszenie się o kłopoty.

Brief kreatywny pomoże Ci stworzyć skuteczną reklamę

Podczas tego szkolenia przećwiczysz cały proces - samodzielnie, krok po kroku przygotujesz brief kreatywny: 

- przeprowadzisz analizę komunikatów reklamowych konkurencji,
- zdefiniujesz i przedstawisz odbiorcę docelowego za pomocą narzędzia "moodboard",
- poszukasz insightów i określisz, czy mają one potencjał marketingowy,
- zbudujesz obietnicę i określisz jej uzasadnienie,
- podejmiesz decyzję dotyczącą tonu komunikacji,
- ustalisz, jakimi narzędziami i instrumentami promocji dotrzeć do odbiorcy.


______________________________________

DLA KOGO JEST TO SZKOLENIE

- Pracownik działu marketingu, promocji, reklamy odpowiedzialny za planowanie i tworzenie komunikatów reklamowych w firmie.
- Pracownik agencji reklamowej, piszący briefy kreatywne.
- Przedsiębiorca chcący zwiększyć efektywność komunikacji reklamowej swojej firmy.
______________________________________

PROGRAM

OPOWIEDZ O SWOIM PRODUKCIE

JAKI JEST TWÓJ PROBLEM MARKETINGOWY

TWOI KONKURENCI - KIM SĄ, JAK SIĘ REKLAMUJĄ, CO MÓWIĄ, CZYM TO UZASADNIAJĄ?

ODBIORCA DOCELOWY - KIM JEST, CO O TOBIE WIE, CO O TOBIE MYŚLI, CZEGO O NIM NIE WIESZ?

Skąd czerpać informacje?

Wykorzystanie moodboardu

CONSUMER INSIGHT - CO SIEDZI W GŁOWIE (I W SERCU) KONSUMENTA?

Co to jest insight?

3 główne źródła insightów - jak z nich korzystać?

Jak sprawdzić, czy insight "jest dobry" (czyli czy ma potencjał marketingowy)?

CELE: KOMUNIKACYJNE I MARKETINGOWE

OBIETNICA

Jak sformułować obietnicę?

Co obiecywać?

Co może być punktem wyjścia do zbudowania obietnicy?

Źródła atrakcyjności

Co zrobić, jeśli chcesz obiecać więcej, niż jedną rzecz?

UZASADNIENIE OBIETNICY (REASON TO BELIEVE)

TON KOMUNIKACJI

ĆWICZENIA PRAKTYCZNE – praca w małych grupach i indywidualna

PROWADZĄCY
PRAKTYK, aktywny copywriter, reklamowy "frontowiec", trener. Senior copywriter (m.in. Ogilvy, Young & Rubicam, Polymus), projektant, właściciel studia komunikacji marketingowej. Kieruje się przesłaniem, że marketing i reklama służą finalnie sprzedaży, a nie wygrywaniu festiwali. Pracował m.in. dla Bols, Bosch, Burger King, Commercial Union, Electrolux, Era, IBM, KFC, Dar Natury, Link4, Mastercook, Masterfoods, Microsoft, Plus GSM, Porsche, Palmolive, Philip Morris, Randstad, Sony Ericsson, US Pharmacia i in.

______________________________________

INFO
Termin: 30 maja 2012 (środa)
Miejsce: Warszawa, ul. Wilcza 9 (Centrum Konferencyjne WILCZA).
Cena: 825 zł NETTO (+23% VAT).

SZCZEGÓŁOWE INFORMACJE: http://www.szkoleniapraktyczne.pl/szkolenia/jak_przygo...
Agnieszka P.

Agnieszka P. koordynator

Temat: Szkolenia Maj 2012

Zapraszamy na szkolenie


Obrazek


Czego chcę? Do czego dążę?
Jak skutecznie wyznaczać i realizować cele?

Cele - w życiu prywatnym, w pracy wciąż mówimy o realizowaniu celów, o efektywnym wyznaczaniu celów, o skutecznym osiąganiu celów. Dlaczego jedni realizują swoje cele, a innym …

Czego chcę? Do czego dążę? 14.05.2012

wybierz promocje
Karolina M.

Karolina M. Owner, saleMordor.pl

Temat: Szkolenia Maj 2012


Obrazek


Zapraszam na szkolenie: KOMUNIKACJA IT-BIZNES

Termin szkolenia: 29-30 maja 2012r. (kurs dwudniowy – 16 h)
Miejsce: Warszawa
Cena netto: 1690 PLN


Celem szkolenia jest zdobycie podstawowej wiedzy na temat komunikacji w organizacji oraz poznanie praktycznych aspektów jej wykorzystania na styku IT i Biznesu. Uczestnicy szkolenia zostaną zapoznani ze znaczeniem komunikacji dla jakości procesów i efektywności współpracy.

Program szkolenia składa się z dwóch zasadniczych części – podstaw komunikacji w organizacji i omówienia rozwiązań komunikacyjnych w obszarach: rozwoju (projekty), utrzymania, wsparcia użytkowników oraz bezpieczeństwa.

Szkolenie przeznaczone jest dla kadry kierowniczej i zarządzającej każdego szczebla, począwszy od kierowników zespołów i wyżej. W szkoleniu powinny uczestniczyć wszystkie osoby odpowiedzialne za komunikację między IT a Biznesem.

Zagadnienia są prezentowane teoretycznie, omawiane na przykładach i dyskutowane z uczestnikami szkolenia.

Program szkolenia, oraz ZAPISY: http://edufuturo.pl/katalog-szkolen/item/6-komunikacja...

Kontakt:
tel: 794 930 124
e-mail: biuro@eduFuturo.pl

Łukasz Wittenberg

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora
Katarzyna Spiridonow

Katarzyna Spiridonow psychoterapeuta i
trener rozwoju
osobistego -
600138011

Temat: Szkolenia Maj 2012

Tych którzy nie wyjeżdżają na długi weekend a chcą się rozwijać QUO VADIS zaprasza na bezpłatny warsztat:

„Asertywność w pracy – pierwsze kroki ku zmianie”

Na zajęcia zapraszamy osoby zatrudnione i zatrudniające :)

Jest on okazją do przyjrzenia się asertywnym zachowaniom z różnych perspektyw, obalenia wielu mitów wokół asertywności, rozpoznania własnych zasobów i braków w zakresie tej cennej umiejętności. Uczestnicy dowiedzą się jakie mają alternatywy i poznają ich możliwe skutki. Nauczą się dwóch podstawowych zachowań z zakresu asertywności: odmawiania i dawania informacji zwrotnej w specyficznych warunkach jakie stwarza firma i istniejąca w niej hierarchia.....

termin: 4 maja (piątek), godz. 10.00-15.00
miejsce: Warszawa, Saska Kępa, ul. Szczuczyńska 11 lok 17
zapisy: mailowe na adres katarzyna.spiridonow@gmail.com, w temacie: „asertywność 04 maj”. W treści proszę podać imiona i nazwiska uczestników oraz numery telefonów.

Zajęcia odbędą się w grupie 6-9 osób – a więc bardzo kameralnie :)
Monika Walczak

Monika Walczak Partner Zarządzający

Temat: Szkolenia Maj 2012


Obrazek


ZOSTAJESZ W PIĘKNEJ I PUSTEJ WARSZAWIE?
ZAPRASZAMY NA:

dwudniowy plener – szkolenie fotograficzne: POPRACUJMY NAD WYOBRAŹNIĄ

1-2 maja lub 5-6 maja 2012

W weekend majowy zapraszamy na dwudniowe szkolenie połączone z plenerem miejskim
w Warszawie.
Dla uczestników przygotowaliśmy zajęcia teoretyczne wprowadzające w podstawy fotografii oraz dwa plenery fotograficzne.

Każdy dzień szkolenia składa się z trzech bloków:

Wprowadzenie teoretyczne w temat pleneru
Plener fotograficzny
Porozmawiajmy o fotografii czyli omówienie wykonanych zdjęć.

Szkolenia przewidziane na pierwszy dzień obejmują postawy kompozycji czyli:
„Jak tworzyć ciekawe i mocne kadry?”
i ekspozycji czyli
„O co właściwie w tym chodzi…?”.

W drugim dniu skoncentrujemy się na fotografowaniu przyrody w mieście.
Część teoretyczna będzie dotyczyła zagadnień związanych z fotografią przyrody.
Opowiemy o fotografii zbliżeniowej i makrofotografii.


Podczas plenerów uczestnicy otrzymają do wykonania szereg ćwiczeń, które pomogą im przećwiczyć i utrwalić uzyskane umiejętności.
Najważniejszym i ostatnim elementem pleneru będzie wspólne omówienie wykonanych zdjęć. W tej warsztatowej części zajęć spróbujemy wspólnie popracować nad wyobraźnią fotografa i jednocześnie dowiedzieć się, jak inni czytają i rozumieją nasze zdjęcia.

Kliknij i zgłoś się już dziś!

Promocyjna cena na kuponie grupowym!

Zapraszamy!
Dorota Walczak Photography
tel.: 535 48 22 61
email: fotograf@dorotawalczak.eu
http://dorotawalczak.euMonika Walczak edytował(a) ten post dnia 25.04.12 o godzinie 18:21

konto usunięte

Temat: Szkolenia Maj 2012

Sieć apartamentów ŚPIJ DOBRZE stworzyliśmy z myślą o klientach biznesowych oraz osobach podróżujących prywatnie. Wiemy jaką wartość stanowi komfort w podróży, dlatego przygotowaliśmy kompleksowo wyposażone apartamenty, pełne domowej atmosfery. W każdym z naszych mieszkań czekają na Ciebie: WiFi, telewizja, czysta łazienka z pachnącymi ręcznikami i dobrze wyposażona kuchnia.


Obrazek


Wysyłasz pracowników do Warszawy i chcesz stworzyć im optymalne warunki do pracy i wypoczynku, ponieważ wiesz ile wart jest dobry pracownik? Zapraszasz partnerów biznesowych na ważne spotkanie i chcesz zapewnić im maksimum komfortu, mieszcząc się w kosztach w granicach rozsądku? Przyjeżdżasz do Warszawy posłuchać dobrej muzyki, obejrzeć ciekawe filmy lub po prostu pospacerować ulicami stolicy, a wieczory chcesz spędzać w domowej atmosferze?

Zapraszamy serdecznie!


Obrazek

Apartamenty Śpij Dobrze
http://spijdobrze.com
info@spijdobrze.com
Kamila Kaczorowska

Kamila Kaczorowska Office Manager,
Iglica Nieruchomości

Temat: Szkolenia Maj 2012


Obrazek


Dochodzenie do porozumienia zaczyna się od dobrego przygotowania

Zapraszam Cię na Negocjacje Handlowe - Sztuka dochodzenia do porozumienia - Weekendowe, jednodniowe warsztaty negocjacji handlowych, które nauczą Cię dochodzenia do partnerstwa i współpracy, a w trudnych negocjacjach zastosowania najlepszych technik, by obrócić szalę na Twoją korzyść.

Program Negocjacji Handlowych - Sztuka dochodzenia do porozumienia:
- Złote zasady negocjacji
- - Ustalanie celu negocjacji
- Przygotowanie miejsca i czasu negocjacji
- 10 podstawowych technik negocjacji takich jak strategia optyka z Brooklynu
- Jak rozpoczynać negocjacje, aby dotrzeć do właściwego porozumienia
- Reguły prowadzenia negocjacji i ustaleń
- Stanowisko negocjacyjne a ukryte potrzeby
- BATNA - fundamenty pschologicznej gry

Szkolenie zostało tak przygotowane, aby poza wiedzą dać Ci mnóstwo doświadczenia, dlatego będą omawiane przypadki z życia i prawdziwe sytuacje negoacjacyjne wraz z grami symulacyjnymi.

Korzyści - wyobraź sobie jak po szkoleniu idąc na negocjacje doskonale wiesz jak:
- dobrze przygotować się do negocjacji
- bronić się przed manipulacją
- wybrać i zastosować konkretne techniki
- uzyskać przewagę psychologiczną poprzez przygotowanie
- przejść od emocji do logicznej rozgrywki
- dojść do wyniku wygrana-wygrana
- poznać prawdziwe potrzeby i interesy obu stron

Więcej informacji pod adresem:
http://goldentrainers.pl/szkolenia/golden-day/negocjac...

Zapraszamy :)Kamila Kaczorowska edytował(a) ten post dnia 28.04.12 o godzinie 12:25

konto usunięte

Temat: Szkolenia Maj 2012

"7 dni zajęć - dofinansowane w 80 procentach szkolenia "Marketing internetowy".


Obrazek


Dofinansowane w 80 procentach szkolenia "Marketing internetowy" to aż 7 dni zajęć - prawdopodobnie najbardziej kompleksowe ujęcie tego tematu w Polsce! Zobacz jak możemy pomóc Ci w skutecznym pozyskiwaniu klientów przez internet.

Szczegóły i zapisy: http://socialmedianow.pl/index.php/o-projekcie

I. Co się będzie działo?

Działania marketingowe w internecie można porównać do wizyty gości w domu. Po pierwsze trzeba przygotować się na ich wizytę - posprzątać. Następnie możemy zacząć zapraszanie. Potem goście nas odwiedzają, a my weryfikujemy czy są z tej wizyty zadowoleni i czy spotkanie wygląda tak, jak byśmy tego oczekiwali. Wreszcie goście nas opuszczają, a my robimy wszystko, aby podtrzymać z nimi kontakt i aby w przyszłości do nas wrócili.

Internetowym „domem” jest strona WWW Twojej firmy, Gośćmi potencjalni klienci. Zanim zaczniemy zapraszać, trzeba więc uporządkować lub stworzyć tę stronę i tym właśnie podczas szkoleń zajmiemy się w pierwszej kolejności.

1. Strona internetowa.

Skuteczna strona musi spełniać trzy kryteria:

a) umieć komunikować się z potencjalnym klientem. Zabronione jest więc witanie go komunikatami w stylu „O nas”, „O firmie”, „Nasz zespół”, „Aktualności firmowe”. Istnieje znacznie lepsza strategia komunikacji, którą stosują już być może Twoi konkurenci – dobrych przykładów jest także w Polsce coraz więcej.

b) „wiedzieć czego chce” od potencjalnego klienta (koniecznie!). Trzeba umieć zdefiniować NOA („najbardziej oczekiwaną akcję”), która przybliży potencjalnego klienta do tego, by stał się klientem rzeczywistym. To najważniejsza z zasad.

c) być intuicyjna – spełniać „6 zasad użyteczności stron WWW” (jak choćby Allegro). Jeśli tego nie robi, wysiłek w dwóch powyższych punktach może pójść na marne.

Szczegóły i zapisy: http://socialmedianow.pl/index.php/o-projekcie

2. Pozyskiwanie klientów.

Gdy szczęśliwie udało się posprzątać, czas na zaproszenie gości. Aktywnych internautów mamy w Polsce kilkanaście milionów, ale nam chodzi oczywiście o tych, którzy należą do naszej grupy docelowej. Do tego selekcjonowania i zapraszania odpowiednich dla naszej działalności osób służyć będą między innymi:

a) Media społecznościowe na czele z Facebookiem (ale także Nasza-Klasa, Goldenline, Pinterest). Facebook kryje w sobie dwa podstawowe sposoby dotarcia do klientów – płatne i bezpłatne.

Płatne to reklama, która daje wręcz niesamowite możliwości dotarcia do wąskiej grupy docelowej. Metody bezpłatne to stworzenie „fanpage”. Warto, bo to źródło bardzo dużej liczby potencjalnych klientów. Istnieje też „turbodoładowanie”, które pozwala legalnie i minimalnym kosztem podwoić albo potroić liczbę fanów w ciągu kilku(nastu)dni. O wszystkim tym również na zajęciach.

b) Reklama w Google AdWords. Kontekstowe prezentowanie reklam w Google wciąż ma swoje zalety w porównaniu z reklamą na Facebooku i nie stać Cię, aby ignorować tę formę dotarcia do klientów. Znamy całkiem sporo firm, które tylko na tym bazują i radzą sobie naprawdę dobrze. Nie działają one jednak na oślep, a korzystają z narzędzia, które pozwala przed kampanią (!) sprawdzić jak wiele osób wpisuje w Google daną frazę, to znaczy, ile osób szuka tego, co oferujemy. Koniec z działaniem po omacku!

Szczegóły i zapisy: http://socialmedianow.pl/index.php/o-projekcie

c) Pozycjonowanie. Nie aspirujemy do bycia zaawansowanym kursem dla pozycjonerów, ale przedstawimy najważniejsze mechanizmy. Pozwoli Ci to „dogadać” się z firmą, która oferuje takie usługi, wybrać najlepszą lub samodzielnie zmodyfikować najważniejsze elementy serwisu.

d) Wikipedia. To bardzo niedoceniane źródło ruchu, czyli mówiąc po ludzku – potencjalnych klientów. Istnieje szybka i niezwykle skuteczna strategia, która pozwoli Ci „przechwycić” bardzo wartościowych internautów (dane statystyczne pokazują, że osoby przechodzące z Wikipedii spędzają na stronie więcej czasu i odwiedzają więcej podstron).

e) YouTube. Niezwykle niedoceniane w Polsce źródło potencjalnych klientów. Jeśli zdecydujesz się na obecność w tym kanale komunikacji, napotkasz minimalną konkurencję.

Na zajęciach przedyskutujemy także inne narzędzia marketingu internetowego, takie jak zakupy grupowe (Groupon, Gruper i – również wart uwagi - Citeam), e-marketing szeptany (fora, blogi, kampanie banerowe i artykuły (nie zawsze) sponsorowane.

Szczegóły i zapisy: http://socialmedianow.pl/index.php/o-projekcie

3. Analiza efektów i relacje z (potencjalnymi) klientami.

Trzecim punktem szkoleń będzie analiza efektywności podjętych działań. One się po prostu muszą opłacać, inaczej nie mają sensu. Szczęśliwie, dzięki bezpłatnemu systemowi Google Analytics, jesteśmy w stanie zorientować się, które narzędzia promocji działają lepiej, a które gorzej i skoncentrować się na tych bardziej efektywnych.

I wreszcie szalenie ważna sprawa na koniec. Budowanie bazy klientów i bazy potencjalnych klientów. I nie chodzi tu o typowego newslettera, gdzie wszyscy zapisani do bazy dostają te same „spamerskie” maile.

To, co naprawdę działa, to budowanie listy adresowej w oparciu o wiedzę, dawanie wartości i zdalne budowanie relacji z odbiorcami. A to wszystko za pomocą bezpłatnych lub tanich narzędzi i prawie automatycznie. Więcej na szkoleniach.

Szczegóły i zapisy: http://socialmedianow.pl/index.php/o-projekcie

III. Koszty

Pracownicy mikro i małych przedsiębiorstw – 643,82 zł na jednego Uczestnika szkolenia (co stanowi 20 proc. kosztów szkoleń - 80 proc. dofinansowania ze środków UE).
Pracownicy średnich przedsiębiorstw – 965,72 zł na jednego Uczestnika szkolenia (co stanowi 30 proc. kosztów szkoleń - 70 proc. dofinansowania ze środków UE).

Koszt obejmuje 7 dni zajęć, Certyfikat, obiady i przerwy kawowe.

Szczegóły i zapisy: http://socialmedianow.pl/index.php/o-projekcie

IV. Terminy:

Szkolenia odbędą się w Warszawie przy ul. Królewskiej w dniach 24, 25, 29, 30, 31 maja oraz 4 i 5 czerwca 2012 roku.
Joanna Mazur

Joanna Mazur Analityk ds. baz
danych kontrahentów

Temat: Szkolenia Maj 2012

CERTYFIKACJA IPMA W 1,5 MIESIĄCA !
SPECJALNA, PRZYSPIESZONA, WEEKENDOWA EDYCJA


Obrazek


CYKL SZKOLEŃ PRZYGOTOWUJĄCY DO CERTYFIKACJI IPMA, poziom D
12 dni szkoleń prowadzonych w formie warsztatów, po 2 dni, co tydzień
egzamin próbny
trenerzy- praktycy
miła atmosfera
profesjonalnie przygotowanie szkolenia

Ponad 90% naszych kursantów uzyskuje wynik pozytywny na egzaminie, zdobywając międzynarodowy certyfikat IPMA z zarządzania projektami.

pierwszy blok szkolenia rusza - 26-27* maj 2012 KRAKÓW

Cena - 4200 zł netto

Zdobądź:
• Wiedzę i kompetencje w zakresie międzynarodowych standardów zarządzania projektami
• Oficjalne i formalne potwierdzenie poziomu kompetencji w zakresie Project management - certyfikat IPMA- Poziom D
• Swobodę w poruszaniu się w każdych, w tym międzynarodowych, środowiskach projektowych i gwarancję szybkiej asymilacji
• Możliwość pracy na własne nazwisko
• Uznanie zawodowe i osobiste
• Elastyczność i większe szanse na rynku pracy

Korzyści dla firmy
• wzrost prestiżu firmy funkcjonującej w oparciu o kompetentnych Project Managerów i członków zespołów projektowych
• poprawa wydajności i produkcyjności
• wzrost konkurencyjności w pozyskiwaniu zleceń

szczegóły oferty na http://pm2pm.pl lub pod numerem telefonu 12 423 05 15.

Korzystne rabaty w przypadku zgłaszania się po kilka osób razem.

* pm2pm zastrzega sobie prawo zmiany terminu rozpoczęcia szkolenia w przypadku nie zebrania odpowiedniej grupy osób.
Ewa K.

Ewa K. Human Capital
Resources

Temat: Szkolenia Maj 2012

Już 29 maja zapraszamy do Poznania na szkolenie - [i]Nowe zasady ponoszenia odpowiedzialności z tytułu dyscypliny finansów publicznych. Najnowsze zmiany.[i]

Szczegółowe omówienie wszystkich czynów stanowiących naruszenie dyscypliny finansów publicznych w związku z zaniedbaniami w zakresie kontroli zarządczej pozwoli na uniknięcie wielu błędów w jednostkach sektora finansów publicznych.

PROGRAM:
1. Nowe zasady ponoszenia odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych normowane ustawą z dnia 19 sierpnia 2011 r. o zmianie ustawy o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych oraz niektórych innych ustaw
2. Wzmocnienie odpowiedzialności kierownika zamawiającego w zakresie kontroli zarządczej
3. Zasady postępowania w sprawach o naruszenie zasad dyscypliny finansowej. Przesłanki odpowiedzialności kierownika jednostki sektora finansów publicznych, w tym za zaniedbania w zakresie:

- kontroli zarządczej
- członka organu kolegialnego
- pracowników, którym powierzono określone obowiązki w zakresie gospodarki finansowej
- osób, którym powierzono czynności przewidziane w przepisach o zamówieniach publicznych
- osób gospodarujących środkami publicznymi przekazanymi podmiotom niezaliczanym do sektora finansów publicznych

4. Odpowiedzialność za naruszenie dyscypliny finansów publicznych w zakresie:

- procesów gromadzenia środków
- zaciągania zobowiązań, dokonywania wydatków oraz gospodarowania dotacjami
- zamówień publicznych
- inwentaryzacji i sprawozdawczości

5. Zasady odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych w zakresie środków unijnych
6. Organy właściwe w sprawach o naruszenie dyscypliny finansów publicznych. Zmiana w zakresie
uprawnień członków organów orzekających i rzeczników.
7. Postępowanie w sprawach o naruszenie dyscypliny finansów publicznych w praktyce - warsztaty:

- postępowanie przed komisją orzekającą
- postępowanie odwoławcze przed Główną Komisją Orzekającą
- skarga do sądu administracyjnego – przesłanki

8. Kary za naruszenie dyscypliny finansów publicznych oraz ich wymiar
9. Okoliczności wyłączające odpowiedzialność - prawne sposoby minimalizacji sankcji z tytułu naruszenie dyscypliny finansów publicznych

Dane organizacyjne:
Cena: 450 zł + VAT
Miejsce szkolenia: Centrum Szkoleniowe AP Edukacja, Półwiejska 9/6, Poznań
tel: 061/ 851 32 18
poznan.szkolenia@apedukacja.pl
Marta B.

Marta B. Specjalista ds.
Promocji

Temat: Szkolenia Maj 2012

BOISKO TO ZA MAŁO… CHCESZ ZWYCIĘŻAĆ? TRENUJ Z NAMI!
Kadra CTPartners zaprasza na czerwcowe szkolenia!


Obrazek


Tak, my też kibicujemy! Zapraszamy na czerwcowe szkolenia otwarte, a po wybranych szkoleniach na wspólne kibicowanie w jednym z warszawskich pubów.

Harmonogram czerwcowych szkoleń dostępny na stronie http://ctpartners.pl

Chcesz wiedzieć więcej? Zadzwoń 22 576 80 80.



Wyślij zaproszenie do