Umiejętności
Strategia biznesowa
Zarządzanie zmianą
Coaching
Komunikacja
Content Marketing
Komunikacja korporacyjna
Publikacje na zamówienie
Szkolenia pracowników
Employer Branding
Komunikacja wewnętrzna
Zarządzanie
Management Consulting
Komunikacja Marketingowa
Strategia marketingowa
Negocjacje
Zarządzanie wizerunkiem osobistym
Rozwój osobisty
Zarządzanie Sprzedażą
Social Media
Social Media Marketing
Strategic Communications
Planowanie strategiczne
Szkolenie
Zarządzanie zespołem
Języki
angielski
dobry
Doświadczenie zawodowe
Partner Zarządzający, trener, coach,
Jesteśmy zespołem doświadczonych trenerów, coachów i jednocześnie praktyków biznesu.
Specjalizujemy się w komunikacji biznesowej.
Szkolimy i doradzamy uwzględniając cały kontekst biznesowy naszych klientów!
W praktyce oznacza to, że:
- bardzo dobrze znamy i rozumiemy środowisko w którym klient funkcjonuje,
- przygotowujemy rozwiązania będące połączeniem wieloletniego doświadczenia oraz gruntownej – stale pogłębianej wiedzy,
- rekomendujemy rozwiązania, które mogą być bezpośrednio wdrażane w organizacji
Naszą misją jest dostarczanie rozwiązań dostosowanych do potrzeb i osadzonych w świecie klienta.
Na życzenie firmy, projekty mogą być realizowane wg wystandaryzowanych i uznanych narzędzi metodyk „klasycznych” – PMI, zwinnych – SCRUM lub BPMS i SixSigma.
Kluczowe obszary naszej działalności:
1. nowoczesna komunikacja marketingowa (content marketing, social media)
2. budowanie wizerunku firmy, osoby czy marki (employer branding, personal branding, social media)
3. rozwój kompetencji osobistych (warsztaty i coachingi z autoprezentacji, komunikacji, wystąpienia publiczne, budowanie kariery)
4. komunikacja wizualna (warsztaty wizerunkowe, fotograficzne, percepcja obrazu)
5. komunikacja inwestorska i komunikacja w CSR (raporty roczne, raporty CSR, nowoczesna komunikacja inwestorska)
Tworzymy stały, starannie wyselekcjonowany zespół trenerski, którego wzajemnie uzupełniające się kompetencje, gwarantują firmie:
- możliwość współpracy na wielu płaszczyznach projektu jednocześnie,
- jak i w różnych odstępach czasu,
- holistyczne podejście,
- pracę wg jednolitych, wysokich standardów.
Nasi trenerzy to najlepsi specjaliści z różnych obszarów komunikacji!
Więcej informacji na naszej stronie: www.wymagamy.pl
Specjalizujemy się w komunikacji biznesowej.
Szkolimy i doradzamy uwzględniając cały kontekst biznesowy naszych klientów!
W praktyce oznacza to, że:
- bardzo dobrze znamy i rozumiemy środowisko w którym klient funkcjonuje,
- przygotowujemy rozwiązania będące połączeniem wieloletniego doświadczenia oraz gruntownej – stale pogłębianej wiedzy,
- rekomendujemy rozwiązania, które mogą być bezpośrednio wdrażane w organizacji
Naszą misją jest dostarczanie rozwiązań dostosowanych do potrzeb i osadzonych w świecie klienta.
Na życzenie firmy, projekty mogą być realizowane wg wystandaryzowanych i uznanych narzędzi metodyk „klasycznych” – PMI, zwinnych – SCRUM lub BPMS i SixSigma.
Kluczowe obszary naszej działalności:
1. nowoczesna komunikacja marketingowa (content marketing, social media)
2. budowanie wizerunku firmy, osoby czy marki (employer branding, personal branding, social media)
3. rozwój kompetencji osobistych (warsztaty i coachingi z autoprezentacji, komunikacji, wystąpienia publiczne, budowanie kariery)
4. komunikacja wizualna (warsztaty wizerunkowe, fotograficzne, percepcja obrazu)
5. komunikacja inwestorska i komunikacja w CSR (raporty roczne, raporty CSR, nowoczesna komunikacja inwestorska)
Tworzymy stały, starannie wyselekcjonowany zespół trenerski, którego wzajemnie uzupełniające się kompetencje, gwarantują firmie:
- możliwość współpracy na wielu płaszczyznach projektu jednocześnie,
- jak i w różnych odstępach czasu,
- holistyczne podejście,
- pracę wg jednolitych, wysokich standardów.
Nasi trenerzy to najlepsi specjaliści z różnych obszarów komunikacji!
Więcej informacji na naszej stronie: www.wymagamy.pl
Dyrektor Zarządzająca, Business Development Director
Główne zadania:
• pozyskiwanie kluczowych Klientów (B2B),
• kompleksowe zarządzanie poprzez przygotowywanie i realizowanie celów strategicznych
oraz operacyjnych,
• nadzór nad bieżącymi projektami realizowanymi przez agencję,
• prowadzenie strategicznych prezentacji handlowych,
• kierowanie wielopłaszczyznowymi projektami wydawniczymi,
• opracowywanie kierunków rozwoju krótko i długo terminowych,
• prowadzenie działań wizerunkowych budujących wiarygodność firmy,
• budowanie i utrzymanie długoterminowych relacji biznesowych z kluczowymi Klientami,
• optymalizacja kosztów prowadzonej działalności gospodarczej,
• przygotowywanie i realizacja rocznych budżetów firmy,
• rekrutacja i coaching pracowników
• pozyskiwanie kluczowych Klientów (B2B),
• kompleksowe zarządzanie poprzez przygotowywanie i realizowanie celów strategicznych
oraz operacyjnych,
• nadzór nad bieżącymi projektami realizowanymi przez agencję,
• prowadzenie strategicznych prezentacji handlowych,
• kierowanie wielopłaszczyznowymi projektami wydawniczymi,
• opracowywanie kierunków rozwoju krótko i długo terminowych,
• prowadzenie działań wizerunkowych budujących wiarygodność firmy,
• budowanie i utrzymanie długoterminowych relacji biznesowych z kluczowymi Klientami,
• optymalizacja kosztów prowadzonej działalności gospodarczej,
• przygotowywanie i realizacja rocznych budżetów firmy,
• rekrutacja i coaching pracowników
Business Development Manger, Senior Consultant
Główne zadania:
• kompleksowa sprzedaż oraz prowadzenie projektów rekrutacyjnych na stanowiska
wyższego i średniego szczebla oraz specjalistyczne;
specjalizacja w szeroko pojętych stanowiskach sprzedażowych, marketingowych
i finansowych,
• analiza i segmentacja rynku, śledzenie trendów, monitoring konkurencji,
poszukiwanie nowych klientów, diagnoza potrzeb i oferowanie dostosowanych
rozwiązań,
• coaching pracowników.
• kompleksowa sprzedaż oraz prowadzenie projektów rekrutacyjnych na stanowiska
wyższego i średniego szczebla oraz specjalistyczne;
specjalizacja w szeroko pojętych stanowiskach sprzedażowych, marketingowych
i finansowych,
• analiza i segmentacja rynku, śledzenie trendów, monitoring konkurencji,
poszukiwanie nowych klientów, diagnoza potrzeb i oferowanie dostosowanych
rozwiązań,
• coaching pracowników.
Sales Manager
Główne zadania:
• przygotowywanie oraz wdrożenie do sprzedaży nowych,interaktywnych
produktów reklamowych,
• prowadzenie negocjacji ze strategicznymi Klientami,
• nawiązywanie oraz utrzymywanie efektywnych,długoterminowych relacji
z Klientami,
• szczegółowe analizy rynku pod kątem znalezienia nowych stref rozwoju
sprzedaży,
• pozyskiwanie nowych, kluczowych Klientów,
• projektowanie i wdrażanie komunikacji B2B,
• zarządzanie oraz motywowanie dużego zespołu sprzedawców,
• coaching podległych pracowników,
• rekrutacja.
• przygotowywanie oraz wdrożenie do sprzedaży nowych,interaktywnych
produktów reklamowych,
• prowadzenie negocjacji ze strategicznymi Klientami,
• nawiązywanie oraz utrzymywanie efektywnych,długoterminowych relacji
z Klientami,
• szczegółowe analizy rynku pod kątem znalezienia nowych stref rozwoju
sprzedaży,
• pozyskiwanie nowych, kluczowych Klientów,
• projektowanie i wdrażanie komunikacji B2B,
• zarządzanie oraz motywowanie dużego zespołu sprzedawców,
• coaching podległych pracowników,
• rekrutacja.
Dyrektor Biura Reklamy
Główne zadania:
• prowadzenie negocjacji ze strategicznymi Klientami,
• budowa i realizacja strategii sprzedażowych,
• opracowanie i realizacja polityki sprzedażowej,
• pozyskiwanie kluczowych Klientów,
• tworzenie, wdrażanie i realizacja strategii sprzedażowych dla nowych projektów
medialnych,
• planowanie, zarządzanie oraz nadzór nad szkoleniami,
• budowa i zarządzanie długoterminowymi relacjami z Klientami Wydawnictwa,
• określanie nowych stref rozwoju sprzedaży,
• szczegółowe, wielopłaszczyznowe analizy mediów,
• projektowanie, kontrola oraz analiza budżetów,
• kreowanie oraz nadzór nad realizacją komunikacji reklamowej B2B,
• budowanie, zarządzanie oraz motywowanie zespołu sprzedawców,
• coaching podległych pracowników,
• prowadzenie rekrutacji.
• planowanie i organizacja imprez promocyjnych,
• prowadzenie negocjacji ze strategicznymi Klientami,
• budowa i realizacja strategii sprzedażowych,
• opracowanie i realizacja polityki sprzedażowej,
• pozyskiwanie kluczowych Klientów,
• tworzenie, wdrażanie i realizacja strategii sprzedażowych dla nowych projektów
medialnych,
• planowanie, zarządzanie oraz nadzór nad szkoleniami,
• budowa i zarządzanie długoterminowymi relacjami z Klientami Wydawnictwa,
• określanie nowych stref rozwoju sprzedaży,
• szczegółowe, wielopłaszczyznowe analizy mediów,
• projektowanie, kontrola oraz analiza budżetów,
• kreowanie oraz nadzór nad realizacją komunikacji reklamowej B2B,
• budowanie, zarządzanie oraz motywowanie zespołu sprzedawców,
• coaching podległych pracowników,
• prowadzenie rekrutacji.
• planowanie i organizacja imprez promocyjnych,
Szkolenia i kursy
• Profesjonalny trener - szkoła nowych możliwości.
• Akademia Public Relations.
• Zarządzanie strategiczne – jak zwiększyć efektywność
zarządzania.
• Zarządzanie marketingowe (innowacjami) – jak zwiększyć
konkurencyjność przedsiębiorstwa.
• Finanse dla niefinansistów.
• Akademia Public Relations.
• Zarządzanie strategiczne – jak zwiększyć efektywność
zarządzania.
• Zarządzanie marketingowe (innowacjami) – jak zwiększyć
konkurencyjność przedsiębiorstwa.
• Finanse dla niefinansistów.
Specjalizacje
Edukacja/Szkolenia
Szkolenia
Human Resources/Zasoby ludzkie
Rekrutacja/Employer Branding
Sprzedaż
Zarządzanie sprzedażą
Zainteresowania
kick boxing, pływanie, turystyka wysokogórska
Organizacje
• Stowarzyszenie Prasy Firmowej.
Grupy
Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski, założony w 1816 roku, jest największą polską
uczelnią i jednocześnie jedną z najlepszych w kraju.
Backpacking
Backpacking, czyli…
„Świat i wszystko, co na nim jest” - w taki sposób przed laty określono tematykę znanego chyba na całym globie magazynu National Geografic.
Blogi
Wszystko o blogach, nie tylko w działaniach reklamowych w Internecie: od koncepcji do realizacji.
CEO KLUB
Klub CEO, właścicieli, prezesów, członków zarządu, dyrektorów generalnych, dyrektorów zarządzających, top menedżerów, najwyższej kadry zarządzającej. Kontakty biznesowe. Prestiżowe spotkania biznesowe
Klub Dyrektorów i Dyrektorek
WIEDZA=>DOŚWIADCZENIA=>IMPREZY DLA VIP =>Networking
Środowisko wymiany wiedzy i doświadczeń dla dyrektorów i dyrektorek, Networking pełną parą...:))
Komunikacja wewnętrzna
To nie "tuba zarządu". To nie "głos ludu". To pomosty i ścieżki między wszystkimi pionami i poziomami. Przynajmniej w organizacji idealnej.
Marketing farmaceutyczny
Stosowne miejsce dla osób profesjonalnie traktujących marketing farmaceutyczny
Marketing w sieci
Promocja firmy, organizacji, idei lub strony internetowej poprzez szeroko pojęte narzędzia internetowe