Monika Walczak

Partner Zarządzający
Warszawa, mazowieckie

Umiejętności

Strategia biznesowa Zarządzanie zmianą Coaching Komunikacja Content Marketing Komunikacja korporacyjna Publikacje na zamówienie Szkolenia pracowników Employer Branding Komunikacja wewnętrzna Zarządzanie Management Consulting Komunikacja Marketingowa Strategia marketingowa Negocjacje Zarządzanie wizerunkiem osobistym Rozwój osobisty Zarządzanie Sprzedażą Social Media Social Media Marketing Strategic Communications Planowanie strategiczne Szkolenie Zarządzanie zespołem

Języki

angielski
dobry

Doświadczenie zawodowe

Grupa Szkoleniowa: wymagamy.pl
Partner Zarządzający, trener, coach,
Jesteśmy zespołem doświadczonych trenerów, coachów i jednocześnie praktyków biznesu.
Specjalizujemy się w komunikacji biznesowej.

Szkolimy i doradzamy uwzględniając cały kontekst biznesowy naszych klientów!

W praktyce oznacza to, że:

- bardzo dobrze znamy i rozumiemy środowisko w którym klient funkcjonuje,
- przygotowujemy rozwiązania będące połączeniem wieloletniego doświadczenia oraz gruntownej – stale pogłębianej wiedzy,
- rekomendujemy rozwiązania, które mogą być bezpośrednio wdrażane w organizacji

Naszą misją jest dostarczanie rozwiązań dostosowanych do potrzeb i osadzonych w świecie klienta.

Na życzenie firmy, projekty mogą być realizowane wg wystandaryzowanych i uznanych narzędzi metodyk „klasycznych” – PMI, zwinnych – SCRUM lub BPMS i SixSigma.


Kluczowe obszary naszej działalności:

1. nowoczesna komunikacja marketingowa (content marketing, social media)

2. budowanie wizerunku firmy, osoby czy marki (employer branding, personal branding, social media)

3. rozwój kompetencji osobistych (warsztaty i coachingi z autoprezentacji, komunikacji, wystąpienia publiczne, budowanie kariery)

4. komunikacja wizualna (warsztaty wizerunkowe, fotograficzne, percepcja obrazu)

5. komunikacja inwestorska i komunikacja w CSR (raporty roczne, raporty CSR, nowoczesna komunikacja inwestorska)

Tworzymy stały, starannie wyselekcjonowany zespół trenerski, którego wzajemnie uzupełniające się kompetencje, gwarantują firmie:
- możliwość współpracy na wielu płaszczyznach projektu jednocześnie,
- jak i w różnych odstępach czasu,
- holistyczne podejście,
- pracę wg jednolitych, wysokich standardów.

Nasi trenerzy to najlepsi specjaliści z różnych obszarów komunikacji!

Więcej informacji na naszej stronie: www.wymagamy.pl
Mediapolis
Dyrektor Zarządzająca, Business Development Director
Główne zadania:
• pozyskiwanie kluczowych Klientów (B2B),
• kompleksowe zarządzanie poprzez przygotowywanie i realizowanie celów strategicznych
oraz operacyjnych,
• nadzór nad bieżącymi projektami realizowanymi przez agencję,
• prowadzenie strategicznych prezentacji handlowych,
• kierowanie wielopłaszczyznowymi projektami wydawniczymi,
• opracowywanie kierunków rozwoju krótko i długo terminowych,
• prowadzenie działań wizerunkowych budujących wiarygodność firmy,
• budowanie i utrzymanie długoterminowych relacji biznesowych z kluczowymi Klientami,
• optymalizacja kosztów prowadzonej działalności gospodarczej,
• przygotowywanie i realizacja rocznych budżetów firmy,
• rekrutacja i coaching pracowników
Huberts Mozes & Partners
Business Development Manger, Senior Consultant
Główne zadania:
• kompleksowa sprzedaż oraz prowadzenie projektów rekrutacyjnych na stanowiska
wyższego i średniego szczebla oraz specjalistyczne;
specjalizacja w szeroko pojętych stanowiskach sprzedażowych, marketingowych
i finansowych,
• analiza i segmentacja rynku, śledzenie trendów, monitoring konkurencji,
poszukiwanie nowych klientów, diagnoza potrzeb i oferowanie dostosowanych
rozwiązań,
• coaching pracowników.
No Limit Sp. z o.o.
Coach,Trainer, Business Senior Consultant
Prowadzenie niezależnych projektów, m.in.:
• szkolenia zespołów sprzedażowych
• coaching kadry managerskiej
• strategie sprzedaży dla mediów
• strategiczna komunikacja marketingowa dla marek i firm
• rekrutacja typu executive search.
Grupa Agora
Sales Manager
Główne zadania:
• przygotowywanie oraz wdrożenie do sprzedaży nowych,interaktywnych
produktów reklamowych,
• prowadzenie negocjacji ze strategicznymi Klientami,
• nawiązywanie oraz utrzymywanie efektywnych,długoterminowych relacji
z Klientami,
• szczegółowe analizy rynku pod kątem znalezienia nowych stref rozwoju
sprzedaży,
• pozyskiwanie nowych, kluczowych Klientów,
• projektowanie i wdrażanie komunikacji B2B,
• zarządzanie oraz motywowanie dużego zespołu sprzedawców,
• coaching podległych pracowników,
• rekrutacja.
Kaja Dobrowolska
Kaja Dobrowolska · współpracownik
wystawiono
Fantastyczna!!! Nic dodać, nic ująć.
Tomasz Lubierski
Tomasz Lubierski · współpracownik
wystawiono
Monika ???

Kreatywny, inteligentny rozmówca.
Mistrz ciętej riposty oraz niezrównany negocjator.

Praca z nią wiele mnie nauczyła.

Prywatnie - doskonały kumpel i bratnia dusza.
Wydawnictwo Bauer
Dyrektor Biura Reklamy
Główne zadania:
• prowadzenie negocjacji ze strategicznymi Klientami,
• budowa i realizacja strategii sprzedażowych,
• opracowanie i realizacja polityki sprzedażowej,
• pozyskiwanie kluczowych Klientów,
• tworzenie, wdrażanie i realizacja strategii sprzedażowych dla nowych projektów
medialnych,
• planowanie, zarządzanie oraz nadzór nad szkoleniami,
• budowa i zarządzanie długoterminowymi relacjami z Klientami Wydawnictwa,
• określanie nowych stref rozwoju sprzedaży,
• szczegółowe, wielopłaszczyznowe analizy mediów,
• projektowanie, kontrola oraz analiza budżetów,
• kreowanie oraz nadzór nad realizacją komunikacji reklamowej B2B,
• budowanie, zarządzanie oraz motywowanie zespołu sprzedawców,
• coaching podległych pracowników,
• prowadzenie rekrutacji.
• planowanie i organizacja imprez promocyjnych,

Szkolenia i kursy

• Profesjonalny trener - szkoła nowych możliwości.
• Akademia Public Relations.
• Zarządzanie strategiczne – jak zwiększyć efektywność
zarządzania.
• Zarządzanie marketingowe (innowacjami) – jak zwiększyć
konkurencyjność przedsiębiorstwa.
• Finanse dla niefinansistów.

Edukacja

Logo
Socjologia, magisterskie
Uniwersytet Warszawski

Specjalizacje

Edukacja/Szkolenia
Szkolenia
Human Resources/Zasoby ludzkie
Rekrutacja/Employer Branding
Sprzedaż
Zarządzanie sprzedażą

Zainteresowania

kick boxing, pływanie, turystyka wysokogórska

Organizacje

• Stowarzyszenie Prasy Firmowej.

Grupy

Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski, założony w 1816 roku, jest największą polską uczelnią i jednocześnie jedną z najlepszych w kraju.
Backpacking
Backpacking
Backpacking, czyli… „Świat i wszystko, co na nim jest” - w taki sposób przed laty określono tematykę znanego chyba na całym globie magazynu National Geografic.
Blogi
Blogi
Wszystko o blogach, nie tylko w działaniach reklamowych w Internecie: od koncepcji do realizacji.
Buddyzm
Buddyzm
Grupa dla tych wszystkich, którzy praktykują lub dopiero odkrywają Buddyzm.
CEO KLUB
CEO KLUB
Klub CEO, właścicieli, prezesów, członków zarządu, dyrektorów generalnych, dyrektorów zarządzających, top menedżerów, najwyższej kadry zarządzającej. Kontakty biznesowe. Prestiżowe spotkania biznesowe
Góry
Góry
Grupa dla wszystkich przedkładających wycieczki górskie nad wylegiwanie się na plażach :)
Klub Dyrektorów i Dyrektorek
Klub Dyrektorów i Dyrektorek
WIEDZA=>DOŚWIADCZENIA=>IMPREZY DLA VIP =>Networking Środowisko wymiany wiedzy i doświadczeń dla dyrektorów i dyrektorek, Networking pełną parą...:))
Komunikacja wewnętrzna
Komunikacja wewnętrzna
To nie "tuba zarządu". To nie "głos ludu". To pomosty i ścieżki między wszystkimi pionami i poziomami. Przynajmniej w organizacji idealnej.
Korona Gór Polski
Korona Gór Polski
Zdobywcy (przyszli i obecni) 28 najwyższych szczytów gór Polski łączcie się:)
Kulturalnie w Warszawie
Kulturalnie w Warszawie
godne polecenia wydarzenia kuluralne w stolicy
Marketing farmaceutyczny
Marketing farmaceutyczny
Stosowne miejsce dla osób profesjonalnie traktujących marketing farmaceutyczny
Marketing w sieci
Marketing w sieci
Promocja firmy, organizacji, idei lub strony internetowej poprzez szeroko pojęte narzędzia internetowe