Karolina R.

Karolina R. Specjalista ds.
szkoleń, Incert

Temat: Szkolenia


Obrazek


Pełnomocnik ds. Systemu Zarządzania Jakością wg normy ISO 9001:2008

Termin szkolenia: 06 – 07 września 2014 r.
Miejsce: Warszawa
Cena:
Cena dla osób posiadających status studenta: 393,60 zł brutto,
Cena dla osób niestudiujących: 738,00 zł brutto.

Auditor wewnętrzny Systemu Zarządzania Środowiskowego wg normy ISO 14001:2005

Termin szkolenia: 06 – 07 września 2014 r.
Miejsce:Warszawa
Forma szkolenia: wykłady i ćwiczenia
Czas trwania: 2 dni - 16 h,( 9:00 - 17:00)
Cena:
• Osoby niestudiujące 738,00 zł,
• Studenci 393,60 zł (podane ceny są cenami brutto).

W cenę szkoleń wliczono
• przerwy kawowe,
• profesjonalne materiały szkoleniowe,
• dostęp do norm ISO w trakcie szkolenia,
• po zdaniu egzaminu uczestnicy otrzymują potwierdzenie zdobycia wysoko cenionych na rynku pracy kwalifikacji zawodowych w postaci certyfikatów firmy INCERT ,
• 10% rabat na kolejne szkolenia organizowane przez INCERT.

Trenerzy:
Doświadczony trener/konsultant i jednocześnie czynny auditor międzynarodowej jednostki certyfikującej.

Serdecznie zapraszamy na naszą stronę internetową: http://incert.pl .
Zgłoszenia na szkolenie można dokonać poprzez wypełnienie formularza zgłoszeniowego dostępnego pod adresem: http://www.incert.pl/kontakt/zgloszenie-na-szkolenie

Pozdrawiam,

Karolina Dzięgielewska
Specjalista ds. szkoleń
tel/fax: 091 469 45 53
karolina.dziegielewska@incert.pl
http://www.incert.pl
Kasia Antosiewicz

Kasia Antosiewicz trener
biznesu/trener
trenerów/koordynator
_menedżer projektu

Temat: Szkolenia

Informacja z ostatniej chwili:
Zwolniły się 4 miejsca w jesiennej edycji Szkoły Trenerów Biznesu - kurs podstawowy
128 godzin za jedyne 3300 zł. Formularz zgłoszeniowy dostępny tutaj:

https://docs.google.com/spreadsheet/viewform?formkey=dE...

pytania: biuro@ekspedite.edu.pl
Karolina R.

Karolina R. Specjalista ds.
szkoleń, Incert

Temat: Szkolenia

Szkolenie Podstawowe Lean Management

Termin: 20-21 wrzesień 2014 r.
Miejsce: Wrocław
Czas trwania: 2 dni (9:00-17:00)

Cena:
Studenci: 553,50 zł brutto
Osoby niestudiujące: 1045,50 zł brutto

W cenę wliczono:
profesjonalne materiały szkoleniowe,
dostęp do norm,
poczęstunek kawowy,
po zdaniu testu uzyskanie prestiżowych certyfikatów INCERT,
rabat na następne szkolenia INCERT w wysokości 10%.

Program szkolenia:

1. Filozofia Lean Manufacturing
- Podstawy metodologii
- Tradycyjne zarządzanie przedsiębiorstwem, a podejście Lean
- Toyota Way
- Cel
- Korzyści
- Bariery wdrożenia
- 3*M – Muri, Mura, Muda
- 7 rodzajów marnotrawstwa
- Założenia Lean Management
- Etapy wdrożenia
- 5 etapów odchudzania przedsiębiorstwa
- Podstawowe techniki i narzędzia m.in. 5S, Kaizen

2.Metoda 5S
- Gra 5S
- Cel
- Idea
- Korzyści
- Zasady
- Etapy wdrożenia: Selekcja, Sortowanie, Sprzątanie, Standaryzacja, Samodyscyplina

3.Zarządzanie w kulturze Lean Management
- Praca zespołowa
- Wybór zespołu
- Etapy formowania zespołu
- Rola lidera Lean Management
- Cechy efektywnego zespołu
- Cechy nieefektywnego zespołu Lean Management
- Spotkanie zespołu, komunikacja
- Rozwiązywanie problemów i podejmowanie decyzji za pomocą narzędzi: burza mózgów, FMEA, Diagram Ishikawy, metoda 5*Why, Szeregowanie priorytetów

Karolina Dzięgielewska
Specjalista ds. szkoleń
tel/fax: 091 469 45 53
karolina.dziegielewska@incert.pl
http://www.incert.pl


Obrazek
Karolina M.

Karolina M. Owner, saleMordor.pl

Temat: Szkolenia


Obrazek

Firma eduFuturo zaprasza do zapoznania się z ofertą szkoleń otwartych na okres wrzesień-grudzień 2014r.:
- Modelowanie kontekstu projektu - 30.09.2014
- IT-Business Alignment – warsztaty praktyczne - 2-3.10.2014
- Analiza biznesowa: modelowanie procesów biznesowych i notacja BPMN - 7-8.10.2014
- Modelowanie dziedziny systemu - 14.10.2014
- Dokumentowanie wymagań i zarządzanie nimi: model motywacji biznesowej, Przypadki Użycia i Wymagania w SysML - 21-22.10.2014
- Metodyki zwinne (Agile) - 22-23.10.2014
- Notacja UML: czytanie dokumentacji zawierającej modele obiektowe - 28.10.2014
- Modelowanie architektury integracji - 29.10.2014
- Komunikacja wewnętrzna IT-Biznes - 29-30.10.2014
- Modelowanie procesów biznesowych z BPMN - 31.10.2014
- Analiza obiektowa i projektowanie logiki oprogramowania z użyciem notacji UML - 4-5.11.2014
- Analiza i modelowanie biznesowego celu projektu - 6.11.2014
- Marketing usług IT - 6-7.11.2014
- Zarządzanie ryzykiem i podejmowanie decyzji w projektach IT - 13-14.11.2014
- Zarządzanie problemami i diagnozowanie systemów IT - 19-20.11.2014
- SZKOLENIE: Umowy na usługi i systemy IT - 20-21.11.2014
- Procesy zarządzania usługami w IT - 24-25.11.2014
- Zwycięska firma - skuteczny dział IT - 27-28.11.2014
- Udoskonalanie procesów IT - Kaizen w praktyce - 4-5.12.2014
- Komunikowanie zmiany - 10-11.12.2014

Na hasło GOLDENLINE 5% rabatu!*
*Rabaty nie łączą się.

Liczba miejsc ograniczona!

Kontakt:
e-mail: biuro@eduFuturo.pl
tel: 794 930 124
www.eduFuturo.pl
www.facebook.com/KMeduFuturo
Malwina Anna Ż.

Malwina Anna Ż. Key Account
Coordinator

Temat: Szkolenia


Obrazek


Więcej szczegółów znajdziecie tutaj:
Kurs Excel Łódź: http://www.edukey.pl/szkolenie/1/excel-podstawy/termin...
Kurs Excel Poznań: http://www.edukey.pl/szkolenie/1/excel-podstawy/termin...Ten post został edytowany przez Autora dnia 31.08.14 o godzinie 22:58

konto usunięte

Temat: Szkolenia

Jak dzisiaj ważna jest Obsługa Klienta?
Jakie są korzyści dla mnie i Firmy z efektywnej obsługi Klienta?

Te i inne odpowiedzi na powyższe pytania otrzymasz na szkoleniu otwartym w Warszawie organizowanym w dniach 25-26.09

Prowadzi Małgorzata Biarda znakomity Trener Biznesu, Trener Call Center, Coach oraz Audytor systemu zarządzania jakością.

Zapraszamy!

http://www.szkolenia24h.pl/oferta/profesjonalna-obluga...
Agnieszka Z.

Agnieszka Z. Podkarpacki Ośrodek
Szkoleniowo -
Doradczy Sp. z o.o.

Temat: Szkolenia

PODKARPACKI OŚRODEK SZKOLENIOWO – DORADCZY SP. Z O.O.
ul. Rejtana 53; 35-326 Rzeszów
serdecznie zaprasza na wrześniowe szkolenia organizowane w naszym ośrodku.

POSD Rzeszów
tel. 17 85 00 678

„NEGOCJACJE HANDLOWE - Najskuteczniejsze taktyki negocjacyjne”
17 - 18 września 2014
390 zł brutto

„TELEMARKETING - Telefoniczne umawianie spotkań handlowych”
19 września 2014
229 zł brutto

„Prawo Zamówień Publicznych w teorii i praktyce”
15 - 17 września 2014
679 zł brutto

„COACHING - rozwój kompetencji menedżerskich”
29 - 30 września 2014
590 zł brutto

„Projektowanie graficzne w Adobe Photoshop”
24 - 26 września 2014
798 zł brutto

„Pakiet OpenOffice”
22 - 23 września 2014
369 zł brutto

„Praktyczne posługiwanie się TABLICĄ INTERAKTYWNĄ”
29 - 30 września 2014
479 zł brutto

„Prowadzenie księgowości w systemie Comarch OPTIMA”
17 - 19 września 2014
795 zł brutto

„Grafika komputerowa z wykorzystaniem Corel Draw”
1 – 2 października 2014
499 zł brutto

Szczegółowe informacje dostępne na stronie internetowej http://posd.pl, pod nr. telefonu 017 85 00 678 bądź emali: biuro@posd.Ten post został edytowany przez Autora dnia 08.09.14 o godzinie 13:54
Magdalena P.

Magdalena P. Doradca Klienta

Temat: Szkolenia

Serdecznie zapraszamy Państwa do udziału w SZKOLENIU OTWARTYM o charakterze warsztatowym, realizowanym przez firmę szkoleniowo-doradczą Baccata Enterprise:

„Profesjonalna Obsługa Klienta”

Czas trwania szkolenia

2 dni – po 8 godzin, Warszawa

Termin szkolenia:

25 - 26.09 LUB 02-03.10

Uczestnicy:

Specjaliści ds. Obsługi Klienta, Doradcy Klienta, Sprzedawcy

Metodyka prowadzenia szkolenia:

1. Interaktywny warsztat z cuse study
2. Ćwiczenia
3. Dyskusje moderowane
4. Feedback trenera
5. Odgrywanie ról
6. Interaktywne mini-wykłady
7. Gry i zabawy szkoleniowe

W programie m.in.

1. ROLA JAKOŚCI OBSŁUGI KLIENTA
Wizerunek obsługi Klienta
Pro-aktywna postawa w obsłudze Klienta
Srebrna, Złota, i Platynowa zasada obsługi Klienta
Obecne „problemy” wynikające z kontaktów z Klientem
Korzyści dla mnie i Firmy z efektywnej obsługi Klienta

2. KOMUNIKACJA Z KLIENTEM
Komunikacja werbalna i niewerbalna
Aktywne słuchanie Klienta
Skuteczne mówienie

3. KSZTAŁTOWANIE I BUDOWANIE WIZERUNKU SPRZEDAWCY
Budowanie Pierwszego Pozytywnego Wrażenia - PPW
Tworzenie długotrwałych relacji

4. ANALIZA POTRZEB KLIENTA
Typologia klientów
Sposoby weryfikacji oczekiwań
Język korzyści
Metody wywierania wpływu

5. ZASADY PROFESJONALNEJ OBSŁUGI KLIENTA W KONTAKCIE BEZPOŚREDNIM
Komunikacja niewerbalna i werbalna w kontakcie bezpośrednim
Jakie znaczenie ma rozpoczęcie rozmowy, efekt pierwszego wrażenia
Techniki aktywnego słuchania ułatwiające obsługę trudnego klienta
Dresscode

6. ZASADY PROFESJONALNEJ OBSŁUGI KLIENTA W KONTAKCIE TELEFONICZNYM
Głos – podstawowe narzędzie i umiejętność jego wykorzystywania
Schemat EFEKTYWNEJ rozmowy telefonicznej
Standardy rozpoczynania i kończenia rozmowy
Przełączanie i przekazywanie rozmów
Zawieszanie w stan oczekiwania „mute”
Przyjmowanie wiadomości i odpowiedzialność za nią
Sztuka obsługi "trudnego" Klienta
Praca głosem, komunikacja, argumentacja, perswazja

7. PROFESJONALNA KORESPONDENCJA E-MAIL

8. TWORZENIE I WPROWADZANIE STANDARDÓW OBSŁUGI KLIENTA

9. BUDOWANIE DŁUGOFALOWYCH RELACJI Z KLIENTEM

W ramach szkolenia otrzymają Państwo:

• Materiały szkoleniowe wraz z praktycznymi wskazówkami
• Dyplomy uczestnictwa.
• Konsultacje w trakcie i po szkoleniu
• Catering i przerwy kawowe w trakcie szkolenia
• Gwarancję doświadczonego Trenera - praktyka

Szkolenie jest skierowane do firm i osób, które na co dzień zajmują się Obsługą Klienta.

Cena za szkolenie:

Cena za uczestnictwo w 2 dniowym szkoleniu to zaledwie 650 zł netto za dzień szkoleniowy

Więcej szczegółów: krystian@institute-training.pl

Baccata Enterprise sp. z o.o.

Training & Coaching & Consulting

http://www.institute-training.pl
Adrian T.

Adrian T. www.autor.biz

Temat: Szkolenia


Obrazek


COPYWRITING - SŁOWEM SPRZEDAŻ!


Warsztaty 25-26 września 2014, Warszawa.

Jak pisać skuteczniejsze teksty reklamowe?
Jak pisać oferty handlowe? Jak pisać treści do strony www?
Jak sprzedawać... słowem?


KORZYŚCI
Po tych warsztatach będziesz szybciej, łatwiej i efektywniej:


* dobierać najskuteczniejsze słowa do konkretnego odbiorcy i kontekstu,
* określać korzyści wynikające z danego produktu,
* tworzyć skuteczniejsze nagłówki ,
* tworzyć skuteczniejsze oferty promujące Twoją markę,
* tworzyć perswazyjne teksty na Twoją stronę www,
* skuteczniej komunikować liczby (ceny, czas, procenty) w komunikacie marketingowym.

Niezależnie od tego, czy sam tworzysz teksty, czy zlecasz to komuś innemu – będziesz wiedzieć jak zaplanować i tworzyć komunikat, a także efektywniej współpracować z Twoim copywriterem.

UWAGA: program warsztatów koncentruje się na skuteczności komunikatu i osiąganiu celów biznesowych dla marki (głównie: sprzedaży), a NIE na zdobywaniu nagród na festiwalach reklamy.

ĆWICZENIA, ĆWICZENIA I JESZCZE RAZ ĆWICZENIA!

_____________________________________

DLA KOGO JEST TO SZKOLENIE

* Pracownik działu marketingu, promocji, PR, sprzedaży, copywriter.
* Osoba odpowiedzialna za komunikację z otoczeniem biznesowym firmy (z inwestorami, klientami, mediami, dostawcami itp.).
* Przedsiębiorca chcący zwiększyć efektywność komunikacji marketingowej swojej firmy.
______________________________________

PROGRAM

 Warsztaty DZIEŃ 1. 


1. SUBTELNE RÓŻNICE MIĘDZY SŁOWAMI
Jak wpłynąć na percepcję bez zmieniania faktów?
Obszerny PAKIET PRZYKŁADÓW - wykorzystanie słów w różnych sytuacjach

2. JAK PISAĆ JĘZYKIEM KORZYŚCI?
Co sprzedajesz? Co tak NAPRAWDĘ sprzedajesz?
Czego chcą Twoi klienci?
"MY" czy "TY"?
Korzyści? Tak, ale nie zapominaj o cechach

3. JAK TWORZYĆ SKUTECZNE NAGŁÓWKI?
Cztery elementy wykorzystywane w najskuteczniejszych nagłówkach
Sprawdzone sposoby na nagłówki
Przykłady - nagłówki skuteczne i nieskuteczne

 Warsztaty DZIEŃ 2. 


4. JAK NAPISAĆ SKUTECZNĄ OFERTĘ?
Co motywuje ludzi?
Krok po kroku - co zawiera skuteczna oferta?
Jak minimalizować obiekcje, które przeszkodzą w zakupie?
Konkrety proszę!

5. JAK SKUTECZNIEJ KOMUNIKOWAĆ LICZBY?
Jak działać na wyobraźnię i zwiększyć dramaturgię komunikatu przez liczby?
Zero - szara eminencja
Jak skuteczniej komunikować upływ czasu, kwoty pieniężne?
Dokładne liczby - kiedy je stosować?

6. JAK PISAĆ TREŚCI DO STRON WWW?
Tytuły
Nagłówki
Akapity
Słowa i frazy kluczowe
Wyróżnienia
Tabele

ĆWICZENIA PRAKTYCZNE – praca w małych grupach i indywidualna

______________________________________


PROWADZĄCY
PRAKTYK, aktywny copywriter, reklamowy "frontowiec", trener. Senior copywriter (m.in. Ogilvy, Young & Rubicam, Polymus), projektant, właściciel studia komunikacji marketingowej. Kieruje się przesłaniem, że marketing i reklama służą finalnie sprzedaży, a nie wygrywaniu festiwali. Pracował m.in. dla Bols, Bosch, Burger King, Commercial Union, Electrolux, Era, IBM, KFC, Dar Natury, Link4, Mastercook, Masterfoods, Microsoft, Plus GSM, Porsche, Palmolive, Philip Morris, Randstad, Sony Ericsson, US Pharmacia i in.

______________________________________

INFO
Termin: 25-26 września 2014
Miejsce: Warszawa, ul. Wilcza 9 (Centrum Konferencyjne WILCZA).
Cena: 1090 zł NETTO (+23% VAT).
Czas: 2 dni ćwiczeń, porad i praktycznych przykładów.

W cenie: szkolenie, materiały, miesiąc konsultacji, (e-mail, telefon), dostęp do materiałów online, smaczny catering i oczywiście imienny certyfikat dla każdego uczestnika.

INFORMACJE, OPINIE i ZAPISY:
http://www.grupaautor.pl/copywriting.html

______________________________________
Magdalena Bromber

Magdalena Bromber SOFTRONIC -
Szkolenia IT

Temat: Szkolenia


Obrazek


wolne miejsca:

Poniedziałek + środa – od 08.09.2014 (16:15 - 20:15) – ostatnie walne miejsca!
Wtorek + czwartek – od 02.10.2014 (16:15 - 20:15)
Sobota + niedziela – od 06.09.2014 (9:00 - 16:00) - ostatnie wolne miejsca!
Magdalena S.

Magdalena S. Specjalista z branży
opieki medycznej

Temat: Szkolenia


Obrazek


Ogólnopolska Sekcja Farmacji Przemysłowej i Biotechnologii
Polskiego Towarzystwa Farmaceutycznego

zaprasza na szkolenie:

Procedura Referralu zgodnie z Chapter 3- Notice to Applicants rev. May 2014

które odbędzie się 19 września 2014 roku w siedzibie PTF w Warszawie, przy ulicy Długiej 16.

Szkolenie poprowadzi Andrzej Czesławski i Magdalena Leszczyńska

Więcej informacji: http://www.service4pharma.pl/index.php?id=381
Tomasz Górecki

Tomasz Górecki Project Management,
IT Interim
Management, Coaching

Temat: Szkolenia


Obrazek

Projekt ze swej natury związanej z niepowtarzalnością działań
jest zawsze związany z ryzykiem obecnym w każdej fazie projektu
- od okresu przed formalnym zainicjowaniem przedsięwzięcia,
aż po okres eksploatacji systemu.
Ryzyka nie da się wyeliminować, ale można nim roztropnie zarządzać.
Poprzez świadomość ryzyk, właściwą komunikację, uzgodnienie podejścia
do zarządzania ryzykiem, a następnie konkretne działania,
można skutecznie zwiększać prawdopodobieństwo sukcesu projektu.

Szkolenie "Zarządzanie ryzykiem w projekcie"umożliwia
zdobycie wiedzy pozwalającej na wprowadzenie, usystematyzowanie
i ulepszenie zarządzana ryzykiem w prowadzonych projektach,
co prowadzi w efekcie do zmniejszenia liczby „niespodzianek projektowych”.

Zapraszam na najbliższe prowadzone przeze mnie szkolenie.

Termin: 6 października, szkolenie jednodniowe
Miejsce: Warszawa



Czytaj więcej...
Paulina Filutowska

Paulina Filutowska stażysta, ApeXnet

Temat: Szkolenia


Obrazek


Zapraszamy na szkolenie I, II i III Stopień Prawa zamówień publicznych
po nowelizacji z dnia 29 sierpnia 2014 r.
do Zakopanego. Celem szkolenia jest przekazanie uczestnikom praktycznych informacji związanych z najnowszymi zmianami w Prawie zamówień publicznych. Omówione zostanie także najnowsze orzecznictwo wydane przez KIO i SO.

Szkolenie odbędzie się w górskiej scenerii sprzyjającej nauce. Hotel Czarny Potok, położony 5 minut od ulubionego miejsca spacerowiczów – Krupówek, zapewnia gościom wypoczynek w komfortowych pokojach oraz hotelowym SPA.

Zapraszamy na szkolenia 22 - 24 października 2014 do Zakopanego!
Cena kursu to 990 zł netto + 23% VAT.

Szczegóły>>Ten post został edytowany przez Autora dnia 17.09.14 o godzinie 12:13
Aleksandra Mackiewicz

Aleksandra Mackiewicz Trener, Doradca
zawodowy

Temat: Szkolenia

Zastanawiasz się nad zmianą pracy?
Chcesz, by była to zmiana na lepsze?
Myślisz o tym, jak najlepiej się do tego przygotować?


Weź udział w szkoleniu a zyskasz:
• Odpowiedzi na najważniejsze pytania dotyczące zmiany zatrudnienia.
• Wiedzę o najnowszych trendach na rynku pracy.
• Zasoby, które pomogą Ci w przygotowaniu się do zmiany pracy.
• Impuls do pozytywnego działania.

Program szczegółowy:
Czas trwania: 1 dzień (8 godzin)

1. Zmiana- jedyna stała w życiu.
2. Miejsce, w którym jesteś. Miejsce, w którym, chciałbyś/ chciałabyś być.
3. Co mam w gotowości?
4. Strach przed zmianą- jak sobie z nim radzić?
5. Diagnoza etapu gotowości do zmiany.
6. Wypracowanie ścieżki zmiany.
a. Co będzie pierwszym krokiem?
b. Zaplanowanie następnych działań.
7. Lokalny rynek pracy- co się dzieje w mojej branży?
8. Jak przygotować się do zmiany zatrudnienia?
9. Podsumowanie warsztatu.

Ważne informacje:
Miejsce: Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej, ul. Ostrowskiego 30b, Wrocław, sala 54.
Termin: 4 października 2014, w godzinach od 9:00 do 17:00
Koszt: 150 zł od osoby.
Cena obejmuje uczestnictwo w warsztatach (8 godz.), materiały szkoleniowe, przerwy kawowe, poczęstunek, konsultacje indywidualne w ciągu miesiąca od uczestnictwa w warsztacie.

Promocja: jeśli zgłosisz się do końca sierpnia 2014 za udział w warsztacie zapłacisz 100 zł!

Zgłosić się możesz wypełniając kwestionariusz: http://bit.ly/1zuGIUb. Pomoże nam on lepiej przygotować się na Twoje potrzeby.

Potwierdzeniem rezerwacji jest wpłata na konto:
Maciej Mackiewicz
27 1090 2330 0000 0001 0533 9977

W tytule przelewu proszę wpisać: imię, nazwisko „Zmiana pracy”

W razie dodatkowych pytań – zapraszam do kontaktu.

Aleksandra Mackiewicz
a.mackiewicz@gorymozliwosci.pl
tel. 536 430 983
blog.psycholog-mackiewicz.pl

Trenerzy:
Aleksandra Mackiewicz – jestem doradczynią zawodową, szkoleniowcem, trenerką aktywności. Towarzyszyłam już kilkuset osobom w procesie zmiany w obszarze życia zawodowego. Współpracuję z wieloma instytucjami rynku pracy oraz pracodawcami. Osoby pragnące zmiany w obszarze życia zawodowego wspieram z perspektywy doradcy zawodowego oraz rekrutera.
Moje doświadczenie zawodowe obejmuje ponad 600 godzin przeprowadzonych szkoleń oraz 1000 godzin wsparcia indywidualnego. Moim żywiołem jest działanie, mam w sobie nieskończone pokłady ciekawości tego, co jeszcze przede mną.

Maciej Mackiewicz- aktywność zawodową dzielę między pracę psychoterapeutyczną i szkoleniową. Przeszkoliłem już ponad 500 osób i przeprowadziłem blisko 1700 godzin szkoleń. Specjalizuję się w szkoleniach podnoszących kwalifikacje, rozwijających kompetencje, a także specjalistycznych dla poszczególnych grup zawodowych. Szczególnie interesuję się tematyką zmian życiowych i zawodowych, fascynujący jest dla mnie zarówno sam proces zmian, jak i przygotowanie się do niego. Swoimi przemyśleniami dzielę się na blogu, którego tematyka dotyczy budowania dobrostanu psychicznego i poszukiwania rozwiązań. Odpoczywam z dala od zgiełku miasta, w górach, które zmieniają się trochę wolniej. Piszę własne opowiadania i powieści.

Temat: Szkolenia

Holbern Training & Development zaprasza na warsztaty: MISTRZOWSKA REKRUTACJA - NARZĘDZIA 2014

DLA KOGO JEST TRENING? Specjaliści działu personalnego/HR
 Menedżerowie działu personalnego/HR
 Menedżerowie działów, prowadzący rekrutacje do swoich zespołów
 Konsultanci agencji doradztwa personalnego
 Wszyscy, którzy uczestniczą w prowadzeniu procesów rekrutacji i selekcji

PROGRAM TRENINGU:• Sposoby bezpośredniego docierania do kandydatów i zasady prowadzenia skutecznej rekrutacji metodą direct search
• Tworzenie profilu kompetencji i wyznaczanie grupy docelowej kandydatów
• Radzenie sobie z trudności związanymi z docieraniem i kontaktem z kandydatami
• Przeprowadzanie trafnej analizy i selekcji cv
• Przygotowanie i przeprowadzenie wywiadu telefonicznego
• Przyjmowanie odmowy i odmawianie kandydatom
• Czym jest kompetencja i co to jest wywiad kompetencyjny (STAR)?
• Koszty błędnie przeprowadzonych procesów rekrutacji i selekcji
• Tworzenie opisów kompetencji i skali oceny kompetencji
• Zasady konstruowania wywiadu kompetencyjnego wg STAR
• Przebieg rozmowy rekrutacyjnej - przeprowadzanie wywiadu i sporządzanie notatek
• Zadawanie pytań - Model Lejka i inne dobre praktyki
• Ocena motywacji kandydata i dopasowania do stanowiska pracy
• Wywiad zawodowy i referencje
• Trudności w prowadzeniu wywiadu - jak sobie z nimi radzić?
• Ocena kompetencji kandydatów i podejmowanie decyzji o wyborze kandydata
• Błędy w ocenie kompetencji – jak ich unikać?
• Udzielanie informacji zwrotnej kandydatom po zakończonym procesie
pojawiającymi się podczas rozmów rekrutacyjnych z kandydatami

JAKIMI METODAMI PRACUJEMY?
• Warsztaty
Czas trwania szkolenia: 2 dni
• Studium przypadku
• Ćwiczenia indywidualne i grupowe
• Mini - wykłady
• Dyskusja
• Odgrywanie scenek
• Burze mózgów

Terminy szkolenia: 25-26.09. Warszawa,
16-17.10. Wrocław
13-14.11. Warszawa
20-21.11. Wrocław


Cena warsztatów: 2100zł+ VAT
Cena promocyjna do 19.09 to: 1950 zł + VAT

Oprócz wartościowego, dwudniowego treningu cena zawiera:
• Pobyt w hotelu oraz atrakcje dodatkowe• Materiały szkoleniowe
• Dyplom ukończenia kursu• Opiekę koordynatora
• Pełne wyżywienie
• Opiekę doświadczonego trenera

Aby zgłosić swój udział w warsztatach lub dopytać o szczegóły skontaktuj się z nami pod numerem telefonu:
662 170 258 lub mailowo szkolenia@holbern.plTen post został edytowany przez Autora dnia 23.09.14 o godzinie 16:15
Paulina Filutowska

Paulina Filutowska stażysta, ApeXnet

Temat: Szkolenia


Obrazek


Firma APEXnet zaprasza na szkolenie PRAWO ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH PO NOWELIZACJI z dnia 29 sierpnia 2014 r.

Po powrocie z wakacji Zamawiających, jak również Wykonawców czeka dużo pracy w związku z uchwaloną nowelizacją ustawy – Prawo zamówień publicznych. Dotyka ona najbardziej newralgicznych, a zarazem najtrudniejszych w praktycznej realizacji elementów zamówień publicznych: rażąco niskiej ceny, kryteriów oceny ofert, zasad polegania za zasobach podmiotów trzecich.
O zmianach, jak zwykle z dokładnym omówieniem celu ich wprowadzenia i propozycją sposobu prawidłowego wdrożenia dowiedzą się Państwo na szkoleniach prowadzonych przez ekspertów APEXnet uczestniczących w pracach Podkomisji Gospodarki zajmującej się nowelizacją ustawy.

Zapraszamy na szkolenia we wrześniu w: Poznaniu, Wrocławiu, Warszawie, szczecinie, Krakowie, Gdańsku, Katowicach!
Cena kursu to 1890 zł netto + 23% VAT.

Szczegóły>>
Martyna Wenszka

Martyna Wenszka Specjalista ds.
Szkoleń, Incert

Temat: Szkolenia

Serdecznie zapraszmay do udziału w szkoleniu:

Auditor Wewnętrzny Systemu Zarządzania w laboratoriach pomiarowych wg ISO 17025

Termin: 27-28 września 2014
Miejsce: Warszawa
Cena:
Studenci - 393,60 zł
Osoby niestudiujące - 738 zł

Zapisy na szkolenie

Harmonogram szkoleń

Martyna Wenszka
tel/fax: 91 469 45 53
mob. 664 373 772
martyna.wenszka@incert.pl
http://incert.pl


Obrazek
Anna Mrowczyk

Anna Mrowczyk Instytut Terapii
Oddechem

Temat: Szkolenia

INSTYTUT TERAPII ODDECHEM w Krakowie zaprasza serdecznie na:

„Heartfulness” - weekend transformacyjno-rozwojowy w Krakowie

Termin: 27 -28 września 2014
Godz: 10-18
Miejsce: Ogród Harmonii, ul. Przybyszewskiego 13 Kraków
Cena: 420 zł.

"Życie jest zbyt cenne, żeby miało być byle jakie" N.Branden

Ten dwudniowy warsztat został przygotowany z myślą o osobach zainteresowanych rozwojem osobistym i pracą z oddechem. Dzień po dniu i krok po kroku będziemy poznawać techniki pracy z oddechem, jak również stworzymy przestrzeń na osobiste doświadczenie korzyści metody. Nie musisz mieć za sobą żadnych doświadczeń rozwojowych, to może być Twój pierwszy krok. Jeśli natomiast masz za sobą doświadczenia w pracy z oddechem i lub innej formie pracy wewnętrznej warsztat jest okazją do pogłębienia swojego procesu rozwojowego.

Warsztat kompleksowo wprowadza i pogłębia pracę z oddechem.
Zawiera w sobie wykłady, ćwiczenia,techniki i sesje oddechowe, które uwalniają napięcia emocjonalne i stres oraz znacząco podnoszą jakość życia. Wzmacnia uważność i poszerza świadomość. Uczy zastosowania oddechu w codziennych sytuacjach, jak również jako procesu wewnętrznej transformacji i uwolnienia.

Na warsztacie zapoznamy się również z 7. praktykami Heartfulness, które pozwalają na regulowanie nastroju, wzmocnienie motywacji do działania i radości z życia. Jednocześnie budują odporność psychiczną na trudne sytuacje. To uniwersalne umiejętności życiowe, które znacząco podnoszą jakość życia.

Korzyści z rozwoju inteligencji oddechowej są natychmiastowe, zaliczyć do nich można:
- redukcję stresu poprzez głęboką relaksację
- lepsze zdrowie i dobre samopoczucie
- więcej młodzieńczej witalności i energii
- stabilizację emocjonalną
- efektywniejsze rozwiązywanie problemów
- zwiększa zdolność postrzegania i dokonywania pozytywnych zmian
- jasność umysłu
- poprawniejsze i łatwiejsze stosunki międzyludzkie
- spokój wewnętrzny, zdolność do współczucia, poczucie trwałego szczęścia
- rozszerzenie świadomości
- poczucie, że jest się wypełnionym energią
- głębokie poczucie celu i sensu życia

PROGRAM:
- ABC inteligencji oddechowej
- Uważność
- Radzenie sobie ze stresem
- Oddech w komunikacji
- Heartfulness- życie i oddychanie pełną piersią
- Sesje oddechowe - rozładowanie i integracja emocjonalna
- 7 praktyk Heartfulness
- Personalne i transpersonalne aspekty pracy z oddechem
- Cykl transformacji w pracy z oddechem
- Transformacyjne sesje oddechowe HEARTFULLBREATH

Zapisy i informacje:
Instytut Terapii Oddechem
Anna Mrowczyk
annamrowczyk@o2.pl
+48 796 665 889

https://www.facebook.com/events/1469647909967845/?fref=ts

Miejsce rezerwuje zgłoszenie e-mailowe i wpłata zaliczki 200 zł na konto:
Godlewski Training Coaching Transforming
41114010100000515853002976
Tytułem: HF

Prosimy o rezerwację miejsc do 24 września.

Warsztat prowadzi Michał Godlewski:
Jestem trenerem, coachem, breathoworkerem. Założyłem Instytut Terapii Oddechem i promuję kluturę świadomego oddechu w Polsce. Stworzyłem roczny system rozwoju osobistego Free YourSelf, Akademię Dobrych Relacji „Otwarte Okna” Wykładałem w Wyższej Szkole Europejskiej im.J.Tischnera i sprawowałem funkcję opiekuna merytorycznego w programie kształcenia trenerów biznesu Akademia Mistrzów Treningu. Co roku organizuję noworoczny „Power Year” - warsztat o charakterze charytatywnym, który wspiera Dom Małego Dziecka im. J. Brzechwy w Krakowie.
Występuję na konferencjach z zakresu rozwoju osobistego jako ekspert w dziedzienie psychologii oddechu. Kształciłem się w zakresie pracy z oddechem podczas dwóch wieloletnich treningów: Breathconnection z Nemi Nath (3 lata) i Techniki Świadomego Oddychania z dr Joy Manne (2,5 roku). Więcej informacji o metodzie i prowadzącym na http://uwolnijoddech.pl
Agata Stasiak

Agata Stasiak Customer Care,
Questus

Temat: Szkolenia

Diploma in Professional Marketing

Już jesienią zapraszamy Was na nowe edycje programu DM:
17 października Poznań
21 listopada Warszawa

Nowy sylabus The Chartered Institute of Marketing, nowe bloki tematyczne oraz możliwość uczestniczenia jedynie w jednym z czterech zaproponowanych bloków – certyfikat Award!

Sprawdź się - http://cim.questus.pl/cim/rekrutacja/formularz/

Zachęcam do kontaktu:

Agata Stasiak
Project Manager
tel. 601 052 704
www.questus.pl
ul. Organizacji WiN 83/7
91-811 Łódź
http://facebook.com/questuspolska
Kinga Szostak

Kinga Szostak Młodszy Konsultant
ds. szkoleń, Russell
Bedford

Temat: Szkolenia

RUSSELL BEDFORD ZAPRASZA NA SZKOLENIA STACJONARNE I WYJAZDOWE

Ze szczegółowymi programami szkoleń można zapoznać się klikając w tytuł powyżej.

SZKOLENIA STACJONARNE:

Samochody w działalności gospodarczej przedsiębiorców w podatkach- VAT, CIT, PIT.
Poznań, 29.09.2014r.

Akcja Bilans- podatkowe i rachunkowe zamknięcie roku 2014.
Poznań, 13-14.10.2014r.

Podatki VAT i CIT - aktualny stan prawny i planowane zmiany.
Poznań, 15-16.10.2014r.

Podatek VAT 2014 i planowane zmiany na 2015 rok.
Poznań, 16.10.2014r.

Reprezentacja, reklama oraz działania promocyjne i marketingowe przedsiębiorców - istotne zagadnienia w zakresie podatku dochodowego i podatku od towarów i usług (VAT).
Poznań, 21.10.2014r.

SZKOLENIA WYJAZDOWE:

Akcja Bilans- podatkowe i rachunkowe zamknięcie roku 2014.
Kraków, Hotel Wyspiański***, 12-14.10.2014r.
UWAGA!!! Cena promocyjna do dnia 18.09.2014r. - 1699 zł + VAT

Akcja Bilans- podatkowe i rachunkowe zamknięcie roku 2014.
Gdańsk, Hotel Amber***, 22-24.10.2014r.
UWAGA!!! Cena promocyjna do dnia 30.09.2014r. - 1699 zł + VAT

Akcja Bilans- podatkowe i rachunkowe zamknięcie roku 2014.
Wzgórza Dylewskie, Hotel SPA Dr Irena Eris*****, 24-26.11.2014r.
UWAGA!!! Cena promocyjna do dnia 18.09.2014r. - 2799 zł + VAT

Wszystkie szkolenia z naszego katalogu jesteśmy w stanie przeprowadzić w formie szkolenia zamkniętego, dodatkowo oferujemy zniżkę dla nowych i stałych Klientów.

W przypadku dodatkowych pytań zapraszam do kontaktu.

Pozdrawiam,

Kinga Szostak
Młodszy Konsultant ds. szkoleń
Russell Bedford Poland

tel: +48 22 276 61 84
kom: + 48 533 339 801
fax: +48 22 427 44 02
e-mail: kinga.szostak@russellbedford.pl
http://russellbedford.pl

Central Office
Antares
ul. Marynarska 11
02-674 Warsaw Poland

Other Offices: Warsaw, Poznań, Katowice, Gdynia,

Następna dyskusja:

Zaproszenie na SZKOLENIA do...




Wyślij zaproszenie do