Luiza Kaczmarek

Luiza Kaczmarek Chcesz wiedzieć
więcej? Aye Know!

Temat: SCRUM i Kanban w ITSM (Synergia metodyk zwinnych, ITSM i...

Zapraszam na szkolenie.
Cena 2000 brutto (minimum 5 osób - max 15)

Termin szkolenia - do uzgodnienia (luty/marzec 2015)
Miejsce: Gdańsk/Trójmiasto

Przy zapisie kilku osób z jednej firmy lub szkolenie dedykowane (w siedzibie firmy, minimum 5 osób) - cena do uzgodnienia.

Adresaci szkolenia
Warsztaty praktyczne - dla Process Managerów, Project Managerów, Team Leaderów, Operations Managerów w organizacjach IT Operations/SW Development.
Forma przyjmowania zgłoszeń
mailowo: biuro@navegar.com.pl
Cel szkolenia
Warsztaty poruszają tematykę łączenia róznych modeli pracy w celu maksymalizacji ich efektu w pracy operacyjnej. Pokazujemy jak łączyć metodyki zwinne z ITIL/ITSM, jak wykazać zapewnienie zgodności takiego podejścia z modelami governance ISO20000, COBIT, PCI, jak efektywnie korzystać z możliwości metodyk zwinnych, przy zachowaniu kontroli nad zmianami. Warsztaty wskazują również zagrożenia wynikające z niewłaściwego uzycia metodyk zwinnych, punkty krytyczne przy wdrożeniach modeli.
Program szkolenia
Dzien pierwszy:
120 minut - wprowadzenie do wybranych zagadnień ITIL:
- Incident Management/Service Request Fulfillment/Problem Management w zespołach 2 i 3 linii wsparcia
- Change Management/Release Management
- Mierniki procesów a mierniki usług
- mierniki usług i SLA a zobowiązania biznesowe
- krytyczne punkty kontrolne wybranych procesów
45 minut - case study/praca zespołowa: jak zaplanować realizację procesów ITIL w zespole 2/3 linii wsparcia
-przerwa lunchowa
45 minut - wprowadzenie do SCRUM
- SCRUM jako narzędzie Project Management
- SCRUM a Change Management - role, cykl życia, punkty kontrolne
- jak dobrze zorganizowac zespół SCRUM w funkcjonującej organizacji ITSM
45 minut - wprowadzenie do Kanban
- Metodyka Kanban
- Kanban w IT: zespoły wsparcia
- Kanban board w użyciu, a priorytetyzacja zadań
- Team Management i performance Management w oparciu o Kanban
45 minut - case study - SCRUM i Kanban uzyte równolegle w zespole 2/3 linii wsparcia

Dzien 2
60 minut - recap podstawowych informacji z dnia 1
60 minut - case study - przygotowanie podstawowych założeń wspólnego uzycia ITIL, SCRUM i Kanban na przykładzie organizacji i case”a od uczestników szkolenia
60 minut - punkty kontrolne wybranych zagadnień COBIT/PCI realizowane w metodykach zwinnych
przerwa lunchowa
60 minut - punkty kontrolne wybranych zagadnień ISO20000 realizowane w metodykach zwinnych
60 minut - case study - audyt COBIT - punkty kontrolne i zapewnienie ich realizacji - sposoby, narzędzia dokumentacja