Temat: Konkursy na Facebook – jak skutecznie działać

Jak wynika z badań przeprowadzonych w marcu 2010 r. przez Chadwick Martin Bailey, głównym powodem dlaczego amerykańscy internauci zostają fanami jakiejś Strony na Facebooku jest to, że „chcą otrzymać jakiś rabat, wziąć udział w promocji”.


Obrazek
Jednym z najlepszych sposobów, żeby zaangażować internautów oraz wytworzyć szum wokół swojej marki w Facebooku, jest przeprowadzenie konkursu (w skuteczny sposób). Konkurs nie tylko angażuje konsumentów z Twoją marką w zabawny, ekscytujący sposób, ale także jest możliwością zdobycia ważnych informacji o Twoich klientach.

Oczywiście ważne jest, żeby w konkursie była do zdobycia nagroda, najlepiej coś, co jest przez Twoich fanów pożądane (interesująca wycieczka, najnowszy gadżet technologiczny, karta prepaid doładowana określoną kwotą). Najważniejsze jednak żeby internauta mógł łatwo wziąć w nim udział.

Resztę doczytaj: http://smakpracy.pl/post/96/konkursy_na_facebook_jak_s...Kamil N. edytował(a) ten post dnia 23.10.10 o godzinie 21:05