Ewelina Zdzieszyńska

Ewelina Zdzieszyńska Trener- Firmy
zainteresowane
podjęciem współpracy
zaprasz...

Temat: Obsługa Reklamacji Szkolenia

Obsługa Reklamacji Szkolenia

Cele szkolenia:

► Wykształcenie u uczestników pozytywnego nastawienia do zgłoszeń reklamacyjnych

► Ujednolicenie sposobu obsługi zgłoszeń reklamacyjnych w firmie

► Przećwiczenie przyjmowania uwag, odpowiadania na zgłoszenia reklamacyjne

► Przekazanie wiedzy na temat procesu i zasad obsługi zgłoszeń reklamacyjnych

SZCZEGÓŁOWE INFORMACJE :
ewelina.zdzieszynska@wstronerozwoju.com,
Strona www: Szkolenia dla firm

konto usunięte

Temat: Obsługa Reklamacji Szkolenia

Witam,

Poszukuję kogoś, kto przeprowadziły szkolenie dla moich pracowników lub organizuje takie szkolenia grupowe w Białymstoku.

Bardzo proszę o kontakt do odpowiedniej firm.

Z góry dziękuję.
Ewelina Zdzieszyńska

Ewelina Zdzieszyńska Trener- Firmy
zainteresowane
podjęciem współpracy
zaprasz...

Temat: Obsługa Reklamacji Szkolenia

Szkolenie dla działu reklamacji

Narzędzia, które poznasz podczas szkolenia:

► Struktura rozmowy - czyli jak przyjmować reklamacje?
► Pisemna odpowiedź - czyli jak konstruować pisma?
► Typologia Klientów - dostosowanie typu rozmowy do typu klienta?
► Diagnozowania potrzeb i oczekiwań - czego tak naprawdę oczekuje klient?
► Formuła ośmiu kroków przy przyjmowaniu i odpowiadaniu na uwagi
► Wygaszanie konfliktu - prawidłowa reakcja na atak i krytykę
► Kategoryzowanie winy firmy i dotkliwości dla Klienta

Kontakt w sprawie szkolenia:
Szkolenia dla firm
biuro@wstronerozwoju.com
Ewelina Zdzieszyńska
Tel.: 500 029 886
Andrzej Piróg

Andrzej Piróg Trener Biznesu /
Właściciel
prywatnego ZOO

Temat: Obsługa Reklamacji Szkolenia

Zapraszam do uczestnictwa w szkoleniach z obsługi reklamacji:

Akty prawne w obsłudze reklamacji
Profesjonalna obsługa reklamacji
Zaawansowana obsługa reklamacji
Zarządzanie działem reklamacji
Planowanie strategiczne w obsłudze reklamacji
Follow-up
i inne

Zobacz więcej na stronie http://ObslugaReklamacji.pl
Karolina Fornalska

Karolina Fornalska Starszy Specjalista
ds. zarządzania
zasobami ludzkimi

Temat: Obsługa Reklamacji Szkolenia

Mając na uwadze potrzeby naszych klientów, a także rosnącą ilość zapytań dotyczącą działalności szkoleniowej, firma HR Connection – ekspert w zakresie doradztwa personalnego, wznawia cykl szkoleń otwartych w zakresie:
• Rozwoju kompetencji i umiejętności,
• Menedżerskich programów rozwoju,
• Sprzedaży i obsługi klienta,
• Prawa i finansów.
Zapraszamy już od września!
Szczegółowe informacje znajdą Państwo na naszej stronie internetowej: http://www.hrconnection.pl/szkolenia/
Maciej P.

Maciej P. Marketing i tramping
- czyli to, co
kocham najbardziej
;)

Temat: Obsługa Reklamacji Szkolenia


Obrazek

J.G.TRAINING

Obrazek


ZAPRASZAM NA SZKOLENIA Z WINDYKACJI I UMÓW W NAJBLIŻSZYM TERMINIE

UMOWY O OBROCIE GOSPODARCZYM

1. Umowy handlowe – jak zabezpieczyć interesy swojej firmy. Przepisy i praktyka.
2. Umowa o roboty budowlane – jak zabezpieczyć interesy stron i zminimalizować ryzyko związane z prowadzoną inwestycją
3. Reklamacje, gwarancja, rękojmia - aspekty prawne
4. Weksel w obrocie gospodarczym - aspekty prawne i zastosowanie praktyczne. - Wrocław
5. Umowy na odległość i umowy poza lokalem przedsiębiorstwa - jak zawierać, przepisy i praktyka.
6. Weksel w obrocie gospodarczym - aspekty prawne i zastosowanie praktyczne.
7. Umowy handlowe – jak zabezpieczyć interesy swojej firmy. Przepisy i praktyka. -Wrocław
8. Umowy handlowe w obrocie międzynarodowym

WINDYKACJA NALEŻNOŚCI

1. Windykacja należności - postępowanie sądowe i komornicze.
2. Skuteczna windykacja należności w aspekcie prawnym i negocjacyjnym
3. Dochodzenie wierzytelności w postępowaniu upadłościowym i naprawczym. Jak skutecznie chronić interesy wierzyciela.
4. Windykacja należności - postępowanie sądowe i komornicze. - Wrocław
5. Telewindykacja – warsztaty
6. Weksel w obrocie gospodarczym - aspekty prawne i zastosowanie praktyczne.
7. Skuteczna windykacja należności w aspekcie prawnym i negocjacyjnym - Wrocław
8. Weksel w obrocie gospodarczym - aspekty prawne i zastosowanie praktyczne. - Wrocław
9. Opłaty za gospodarowanie odpadami - naliczanie i windykacja

Temat: Obsługa Reklamacji Szkolenia

Witam,
dorzucę też swoje 3 grosze.

Skuteczna Obsługa Reklamacji:
- analiza potrzeb, oczekiwań niezadowolonych klientów,
- wprowadzanie systemów promocyjnych,
- kreacja spójnej polityki reklamacyjnej,
- badania satysfakcji klientów, opinii pracowników.

Zapraszamy do kontaktu i pamiętajmy, iż:
"Sukces jest wynikiem dobrych decyzji"

Return Consulting
http://returnconsulting.pl
biuro@returnconsulting.pl
+48888696998
skype: returnconsulting

konto usunięte

Temat: Obsługa Reklamacji Szkolenia

Mam przyjemność zaprosić Państwa do udziału w warsztatach "Reklamacje Produktów Konsumpcyjnych", które odbędą się w dniach 10-11 czerwca 2014r.

W jaki sposób można usprawnić proces reklamacji i sprawić, że stanie się on wyznacznikiem wysokiej jakości obsługi klienta? W jakie narzędzia powinniśmy wyposażyć naszych pracowników, by mogli w każdej, nawet najtrudniejszej sytuacji przyjąć i rozpatrzeć reklamację, tak aby zadowolić klienta? Jakie są najnowsze obostrzenia prawne związane z zarządzaniem reklamacjami?
Przyjdź i poznaj odpowiedzi na te, i inne pytania związane z reklamacjami produktów konsumpcyjnych. Poznaj najnowsze zmiany prawne, dowiedz się jak przygotować siebie i pracowników do potencjalnych reklamacji i przekonaj się, że efektywne rozpatrzenie reklamacji to podstawa dobrych i efektywnych relacji z Twoim klientem.

W warsztacie m.in.:
-Najnowsze zmiany prawne dotyczące rozpatrywania reklamacji,
-Rewolucja w sposobie komunikacji z klientem- co możemy zmienić w naszych działaniach,
-Reklamacje jako element polityki marketingowej i obsługi klienta,
-Techniki pomiaru efektywności systemu reklamacyjnego,
-Rola Customer Experiance Management i Customer Care w procesie obsługi i przeciwdziałania reklamacji,
-Reklamacje w social mediach- jak dowiedzieć się o niezadowolonym kliencie, zanim postanowi się do nas zgłosić z reklamacją,
-Trudne reklamacje jako sposób pozyskiwania stałych i lojalnych klientów- praktyczne sposoby i możliwe techniki.

Więcej na stronie:
http://konferencje.pb.pl/konferencja/810,reklamacje-pr...

Serdecznie Zapraszam,
Katarzyna Rekść
T +48 22 333 9757
k.reksc@pb.pl
Agnieszka Sadowska

Agnieszka Sadowska Koordynator
projektów HR

Temat: Obsługa Reklamacji Szkolenia

W ramach prowadzonego projektu poszukuję Trenera/Wykładowcy/Szkoleniowca, który zaprojektuje i poprowadzi seminarium z zakresu PROFESJONALNEJ OBSŁUGA GWARANCJI I REKLAMACJI w Warszawie.

Interesują nas osoby ze znajomością aktualnych przepisów związanych z prawem konsumenckim, które posiadają doświadczenie praktyczne w zakresie zagadnień związanych z biznesowym oraz prawnym aspektem obsługi reklamacji w obszarze obsługi klienta indywidualnego oraz doświadczenie w prowadzeniu szkoleń/wykładów w tej tematyce.

Chcemy nawiązać współpracę z osobami, które posiadają umiejętność przekazywania trudnej treści w łatwy sposób z zastosowaniem m.in. przytaczania przykładów z życia wziętych.

Osoby zainteresowane przeprowadzeniem szkolenia bardzo proszę o kontakt mailowy: agnieszka.sadowska@qwaygroup.com.Ten post został edytowany przez Autora dnia 20.05.14 o godzinie 09:45

Temat: Obsługa Reklamacji Szkolenia

Zapraszamy do kontaktu:

https://www.youtube.com/watch?v=_GmWwSwYUZ8

Temat: Obsługa Reklamacji Szkolenia

Zapraszam na szkolenie z zakresu reklamacji.

Temat szkolenia: ZNACZENIE JAKOŚCI W PROCESIE OBSŁUGI SPRAW I REKLAMACJI KLIENTA

Szkolenie odbędzie się w dniach 9-10 października 2014 w Warszawie.

Jest to szkolenie praktyczne, bazujące na przykładach i ćwiczeniach. Uczestnicy poznają techniki efektywnej komunikacji i radzenia sobie w trudnych i niestandardowych sytuacjach.

W przypadku zainteresowania i chęci poznania szczegółów, zapraszam do kontaktu:

Katarzyna Zagórska-Ślązek
Specjalista ds. szkoleń
katarzyna.zagorska@advancedtrainings.pl

Advanced Trainings Sp. z o.o.
http://advancedtrainings.pl



Wyślij zaproszenie do