konto usunięte
konto usunięte
Temat: Pilot Tu-154 próbował poderwać maszynę - zabrakło mu 5...
Anna Antosiewicz:>
Dokładnie .
no jedna może nie koniecznie ale juz np.90 ??????
Nie leciałam rzadowym samolotem a widziałam jak ludzie wyciagali laptopy i komórki trzymali w pogotowiu .
Wiec mozna tylko liczyc na słowo zwyczajnych pasażerów ,wiec nie ma sie co łudzić ,ze nadwyczajni- korzystali z przywilejów jak tylko mozna.
Anna
A.
Transport, obsługa
klienta,
administracja. ,
Temat: Pilot Tu-154 próbował poderwać maszynę - zabrakło mu 5...
Ja uważam, że to nawet nie trzeba widzieć - wystarczy pomyśleć. Jak jedziesz np. autobusem i telefon masz schowany w kieszeni albo torebce to w momencie wypadku tez się tam znajduje - chyba że wypadnie ci cała zawatrośc torebki - a jak masz go w ręce to w momencie zderzenia wylatuje ci z ręki i leccciiii sobie przed siebie. Skoro telefony znaleziono porozrzucane na przestrzeni kilkuset metrów logiczne jest że nie znajdowały sie tam gdzie powinny. Pytanie natomiast z innej beczki, skoro pasażerowie nie przestrzegali procedur dotyczących telefonów to jakie jest prawdopodobieństwo, że przestrzegali np. obowiązku siedzenia na tyłku, przypięcia sie pasami do fotela a nie np. wędrowali po czałym samolocie????? Na zdjęciach na których widac ciała moze ze dwa były przypiete pasami - a reszta??. Wiem, że w momencie uderzenia pasy mogły się poodpinać, pociąć ciała lub cokolwiek innego, ale i tak ciała leżały zbyt luźno jak na przypięte pasami lub wręcz wyrwane z nich.
Igor
Janicki
Software maker.
Java, Perl ...
Temat: Pilot Tu-154 próbował poderwać maszynę - zabrakło mu 5...
hipoteza z telefonem komórkowym jest nagłaśniana po ujawnieniu rozmowy telefonicznej między braćmi Kaczyńskimi.a więc ma znamiona sztuczki propagandowej.
tymczasem eksperci, nie wykluczając tej hipotezy stwierdzają, że jest bardzo mało prawdopodobna.
podam inny przykład hipotezy, która jest mało prawdopodobna:
meteoryt
no cóż, w Rosji zdarzały się meteoryty, na przykład Tunguzki.
a poza tym mógł być to meteoryt z roju Leonidów.
Anna
A.
Transport, obsługa
klienta,
administracja. ,
Temat: Pilot Tu-154 próbował poderwać maszynę - zabrakło mu 5...
Igor Janicki:
hipoteza z telefonem komórkowym jest nagłaśniana po ujawnieniu rozmowy telefonicznej między braćmi Kaczyńskimi.
a więc ma znamiona sztuczki propagandowej.
tymczasem eksperci, nie wykluczając tej hipotezy stwierdzają, że jest bardzo mało prawdopodobna.
podam inny przykład hipotezy, która jest mało prawdopodobna:
meteoryt
no cóż, w Rosji zdarzały się meteoryty, na przykład Tunguzki.
a poza tym mógł być to meteoryt z roju Leonidów.
taka hipoteza rzeczywiście była ale ucichła, chociaz pisano że znaleziono działające dzwoniące telefony więc cos musi byc na rzeczy - a experci to tez tylko ludzie - podawali juz tak wiele rzeczy z których mało co okazało się pewne.
Gdzie więc tu propaganda???? Dla mnie wiekszą propagandą jest pokazywanie zdjęc sprzed miesiąca jako aktualnych - chodzi mo o ta pokazywaną 100 zł - czy po miesiącu leżenia w błocie wyglądała by tak jak w dniu katastrofy???? o ile wogóle jeszcze by tam leżała -każdy ma tam wstęp a to w końcu pieniądze. Ten nrązaowy porfel pokazywany od miesiąca - nie ma dokumentów zdjęć ani nic co by wkazywało że należy do którejś z ofiar.
Kręcą się tam ludzie więc równie dobrze moze należec do kogoś innego - mógł zostac skradziony i wyrzucony na lotnisku ( nie widać, żeby leżał w błocie)- a pozatym wystarczy obejrzec zdjęcia terenów wokól lotniska, żeby wiedzieć, że nie wszystko co pokazuja musi należeć do ofiar katastrofy - tam jest dużo śmieci dookoła.
Andrzej
O.
Haters gonna hate,
ainters gonna aint
Temat: Pilot Tu-154 próbował poderwać maszynę - zabrakło mu 5...
Anna Antosiewicz:największa propaganda związana z komórkami jest taka, że jest zakaz włączania komórek, ale NIKT NIGDY nie wykazał, ze mogą wpływać na urządzenia pokładowe, ale też NIKT NIGDY tego nie wykluczył (to drugie jest dość trudne). Na teraz zakłada się, że ponieważ MOGĄ zakłócić komunikację radiową na podobny zakresie zapobiegawczo przyjmuje się, ze powinno się je wyłączyć.
taka hipoteza rzeczywiście była ale ucichła, chociaz pisano że znaleziono działające dzwoniące telefony więc cos musi byc na rzeczy - a experci to tez tylko ludzie - podawali juz tak wiele rzeczy z których mało co okazało się pewne.
Gdzie więc tu propaganda????
Proponuję też wnikliwie czytać wypowiedzi ekspertów, które Pani cytuje. Jeden z nich opowiada o systemie TAWS, który był podobno zblokowany, a mieliśmy już możliwość dowiedzieć się, że system nadawał komunikat "Pull up! Pul up!"
Anna
A.
Transport, obsługa
klienta,
administracja. ,
Temat: Pilot Tu-154 próbował poderwać maszynę - zabrakło mu 5...
Andrzej O.:
Anna Antosiewicz:największa propaganda związana z komórkami jest taka, że jest zakaz włączania komórek, ale NIKT NIGDY nie wykazał, ze mogą wpływać na urządzenia pokładowe, ale też NIKT NIGDY tego nie wykluczył (to drugie jest dość trudne). Na teraz zakłada się, że ponieważ MOGĄ zakłócić komunikację radiową na podobny zakresie zapobiegawczo przyjmuje się, ze powinno się je wyłączyć.
taka hipoteza rzeczywiście była ale ucichła, chociaz pisano że znaleziono działające dzwoniące telefony więc cos musi byc na rzeczy - a experci to tez tylko ludzie - podawali juz tak wiele rzeczy z których mało co okazało się pewne.
Gdzie więc tu propaganda????
Proponuję też wnikliwie czytać wypowiedzi ekspertów, które Pani cytuje. Jeden z nich opowiada o systemie TAWS, który był podobno zblokowany, a mieliśmy już możliwość dowiedzieć się, że system nadawał komunikat "Pull up! Pul up!"
Eksperci na temat Taws wydali już kilka różnych sprzecznych opinii, ale skoro jest to "system ostrzegający przed zbliżaniem się do ziemii" to chyba logiczne że przy podchodzeniu do lądowania, będzie "wrzeszczał" pytanie tylko, skoro działał dlaczego był włączony???
Andrzej
O.
Haters gonna hate,
ainters gonna aint
Temat: Pilot Tu-154 próbował poderwać maszynę - zabrakło mu 5...
Anna Antosiewicz:nie jest to logiczne, bo przy lądowaniu wypuszcza się podwozie i system wie, że to podejście do lądowania
Eksperci na temat Taws wydali już kilka różnych sprzecznych opinii, ale skoro jest to "system ostrzegający przed zbliżaniem się do ziemii" to chyba logiczne że przy podchodzeniu do lądowania, będzie "wrzeszczał"
pytanie tylko, skoro działał dlaczego był włączony???nie mam konta na lotnictwo.net.pl a chętnie bym się dowiedział czy TAWS mający w pamięci zapisane mapy porównuje wskazania wysokościomierza radarowego z barometrycznym i informuje pilota, ze ma tutaj pewne niezgodności (bo radarowy ma pewien procent błędu wraz z wysokością, a barometryczny ma stały błąd, który na dużych wysokościach jest pomijalny)
Anna
A.
Transport, obsługa
klienta,
administracja. ,
Temat: Pilot Tu-154 próbował poderwać maszynę - zabrakło mu 5...
Andrzej O.:
Anna Antosiewicz:nie jest to logiczne, bo przy lądowaniu wypuszcza się podwozie i system wie, że to podejście do lądowania
Eksperci na temat Taws wydali już kilka różnych sprzecznych opinii, ale skoro jest to "system ostrzegający przed zbliżaniem się do ziemii" to chyba logiczne że przy podchodzeniu do lądowania, będzie "wrzeszczał"
--- no czyli według tego mówią mniej lub bardziej obeznani eksperci tak czy siak reagować nie powinien.
pytanie tylko, skoro działał dlaczego był włączony???nie mam konta na lotnictwo.net.pl a chętnie bym się dowiedział
- to proszę zapytać na http://samoloty.pl tam nie trzeba mieć konta, żeby zapytać o coś eksperta.
czy TAWS mający w pamięci zapisane mapy porównuje wskazania wysokościomierza radarowego z barometrycznym i informuje pilota, ze ma tutaj pewne niezgodności (bo radarowy ma pewien procent błędu wraz z wysokością, a barometryczny ma stały błąd, który na dużych wysokościach jest pomijalny)
konto usunięte
Temat: Pilot Tu-154 próbował poderwać maszynę - zabrakło mu 5...
TWAS nie działa podczas podchodzenia do lądowania. A konfiguracja terenu dla GPS w samolocie nie była osiągalna bowiem NIE MA TAKIEJ KONFIGURACJI terenu wokół lotniska w Smoleńsku W MAPACH światowego GPS, a więc nie ma szans na zaprogramowanie. Proste dla każdego z IQ 100.
Anna
A.
Transport, obsługa
klienta,
administracja. ,
Temat: Pilot Tu-154 próbował poderwać maszynę - zabrakło mu 5...
Janusz S.:a przynajmniej działać nie powinien - a skoro rzekomo działał to dlaczego, skoro wyłącza się w momencie wypuszczania podwozia.
TWAS nie działa podczas podchodzenia do lądowania -
A
konfiguracja terenu dla GPS w samolocie nie była osiągalna bowiem NIE MA TAKIEJ KONFIGURACJI terenu wokół lotniska w Smoleńsku W MAPACH światowego GPS, a więc nie ma szans na zaprogramowanie. Proste dla każdego z IQ 100.
Anna
A.
Transport, obsługa
klienta,
administracja. ,
Temat: Pilot Tu-154 próbował poderwać maszynę - zabrakło mu 5...
Anna Antosiewicz:
Andrzej O.:
Anna Antosiewicz:nie jest to logiczne, bo przy lądowaniu wypuszcza się podwozie i system wie, że to podejście do lądowania
Eksperci na temat Taws wydali już kilka różnych sprzecznych opinii, ale skoro jest to "system ostrzegający przed zbliżaniem się do ziemii" to chyba logiczne że przy podchodzeniu do lądowania, będzie "wrzeszczał"
- czyli w tym momencie powinien sie wyłaczyc -
czyli według tego mówią mniej lub bardziej obeznani
eksperci tak czy siak reagować nie powinien
pytanie tylko, skoro działał dlaczego był włączony???nie mam konta na lotnictwo.net.pl a chętnie bym się dowiedział
- to proszę zapytać na http://samoloty.pl tam nie trzeba mieć konta, żeby zapytać o coś eksperta.
czy TAWS mający w pamięci zapisane mapy porównuje wskazania wysokościomierza radarowego z barometrycznym i informuje pilota, ze ma tutaj pewne niezgodności (bo radarowy ma pewien procent błędu wraz z wysokością, a barometryczny ma stały błąd, który na dużych wysokościach jest pomijalny)
Anna
A.
Transport, obsługa
klienta,
administracja. ,
Temat: Pilot Tu-154 próbował poderwać maszynę - zabrakło mu 5...
Anna Antosiewicz:- czyli w tym momencie powinien sie wyłaczyc -
Anna Antosiewicz:
Andrzej O.:
Anna Antosiewicz:nie jest to logiczne, bo przy lądowaniu wypuszcza się podwozie i system wie, że to podejście do lądowania
Eksperci na temat Taws wydali już kilka różnych sprzecznych opinii, ale skoro jest to "system ostrzegający przed zbliżaniem się do ziemii" to chyba logiczne że przy podchodzeniu do lądowania, będzie "wrzeszczał"
czyli według tego mówią mniej lub bardziej obeznani eksperci tak czy siak reagować nie powinien
pytanie tylko, skoro działał dlaczego był włączony???nie mam konta na lotnictwo.net.pl a chętnie bym się dowiedział
- to proszę zapytać na http://samoloty.pl tam nie trzeba mieć konta, żeby zapytać o coś eksperta.
czy TAWS mający w pamięci zapisane mapy porównuje wskazania wysokościomierza radarowego z barometrycznym i informuje pilota, ze ma tutaj pewne niezgodności (bo radarowy ma pewien procent błędu wraz z wysokością, a barometryczny ma stały błąd, który na dużych wysokościach jest pomijalny)
Andrzej
O.
Haters gonna hate,
ainters gonna aint
Temat: Pilot Tu-154 próbował poderwać maszynę - zabrakło mu 5...
Janusz S.:to pan ma chyba znacznie poniżej.
TWAS nie działa podczas podchodzenia do lądowania. A konfiguracja terenu dla GPS w samolocie nie była osiągalna bowiem NIE MA TAKIEJ KONFIGURACJI terenu wokół lotniska w Smoleńsku W MAPACH światowego GPS, a więc nie ma szans na zaprogramowanie. Proste dla każdego z IQ 100.
Nie ma żadnego problemu by teren całego świata był w konfiguracji TAWS. I jest. Jeśli nie ma ścieżki podejścia, więc TAWS reaguje jak na przelot nad terenem.
Chociaż podobno powinien mieć, bo akurat Amerykanie (wojskowi) tereny wokół lotnisk w Rosji mieli pomierzone dokładnie, tak więc jeśli nie było trzęsień ziemi czy osunięć to można używać.Andrzej O. edytował(a) ten post dnia 17.05.10 o godzinie 16:33
Michał Kamuda szukajeksperta.com
Temat: Pilot Tu-154 próbował poderwać maszynę - zabrakło mu 5...
Ciekawostka - z tymi samolotami były kolejne, poważne problemy:http://szukajeksperta.com/blogs/view/593/feralne_samol...
Podobne tematy
-
Reaktywacja katastrofa 96 » Pilot Tu-154 miał mówić: "Patrzcie jak lądują debeściaki" -
-
Reaktywacja katastrofa 96 » Kapitan Tu-154 nie ćwiczył jako pierwszy pilot -
-
Reaktywacja katastrofa 96 » Kilka hipotez"? - efekt śledztwa ws. katastrofy Tu-154 -
-
Reaktywacja katastrofa 96 » Tajne dokumenty w Tu-154? "Żenująca" dyskusja -
-
Reaktywacja katastrofa 96 » Piąty głos w kabinie pilota Tu-154 - do kogo należał? -
-
Reaktywacja katastrofa 96 » Eksperci są zgodni - pilot nie powininen lądować -
-
Reaktywacja katastrofa 96 » "Przy organizowaniu lotu Tu-154 złamano prawo" -
-
Reaktywacja katastrofa 96 » Tu-154 o numerze 102 pozwoli wyjaśnić katastrofę 101? -
-
Reaktywacja katastrofa 96 » Przesłuchają Tuska i Komorowskiego w sprawie Tu-154? -
-
Reaktywacja katastrofa 96 » Rosjanie w ostatniej chwili dostali informacje dotyczące... -
Następna dyskusja: