Igor Janicki

Igor Janicki Software maker.
Java, Perl ...

Temat: mord polityczny w Łodzi

http://www.youtube.com/watch?v=MeB--3N0jIE

Obrazek


Obrazek



Obrazek

http://fakty.interia.pl/raport/morderstwo-w-biurze-pis...


W PRL-u Ryszard C., który we wtorek w biurze PiS w Łodzi zastrzelił jedną i ranił drugą osobę, handlował walutą i był tajnym informatorem milicji. Potem wyjechał do Kanady, a po powrocie pracował jako taksówkarz. Od lipca krążył po Polsce, szykując atak na biuro PiS - pisze "Gazeta Wyborcza".


IMO: jak by nie było, cinkciarze stali sobie jawnie i bezkarnie pod sklepami Pewex. gdyby to zrobił zwyczajny obywatel - zaraz by go przymknięto. warunkiem była współpraca z SB jako kapuś.


Według gazety, Ryszard C. rozpracowywał w latach 80. krakowską opozycję. Wśród nich m.in. wieloletniego działacza Konfederacji Polski Niepodległej Ryszarda Bociana, obecnego europosła PO Bogusława Sonika, jak też aktualnego ministra obrony narodowej Bogdana Klicha.

Ryszarda C. zidentyfikował dr Marek Mariusz Tytko z Uniwersytetu Jagiellońskiego. Zwraca on uwagę, że C. jest notowany w aktach IPN pod sygnaturą KR 2/2/27, tom 3, karta 128. Jego nazwisko wielokrotnie pojawia się też w książkach poświęconych krakowskiej opozycji lat 80. wydawanych przez Fundację Centrum Dokumentacji Czynu Niepodległościowego - zaznacza "Nasz Dziennik" w obszernej publikacji.
Igor Janicki edytował(a) ten post dnia 21.10.10 o godzinie 08:20
Grzegorz B.

Grzegorz B. Liberum Arbitrium

Temat: mord polityczny w Łodzi

No tak.
Ta zbrodnia przeciw ludzkości jest straszniejsza niż sam Hitler i Stalin razem wzięci.
Ciekawie ile teraz PIS będzie żerować na tej tragedii?

Temat: mord polityczny w Łodzi

Co to znaczy żerowac?
Pis ma udawać że nic się nie stało, bo jeszcze Palikot powie że to żerowanie ?
O katastrofie pod Smoleńskiem nie wolno się zająknąć, bo to też żerowanie?
Czy wspominać o Powstaniu Warszawskim jeszcze można, czy to też już żerowanie?

ps. Człowiek wszedł do pokoju i z zimną krwią zabił dwóch ludzi których wcześniej na oczy nie widział.
To nie jest zbrodnia? To co on zrobił? Wyeliminował dwóch Pisowóców, ktorzy nie są ludźmi i zabijać ich wolno?
Gdzie są granice obłedu w tej walce o nic?Robert R. edytował(a) ten post dnia 21.10.10 o godzinie 15:36
Grzegorz B.

Grzegorz B. Liberum Arbitrium

Temat: mord polityczny w Łodzi

Robert R.:
Co to znaczy żerowac?
Pis ma udawać że nic się nie stało, bo jeszcze Palikot powie że to żerowanie ?
O katastrofie pod Smoleńskiem nie wolno się zająknąć, bo to też żerowanie?
Czy wspominać o Powstaniu Warszawskim jeszcze można, czy to też już żerowanie?

ps. Człowiek wszedł do pokoju i z zimną krwią zabił dwóch ludzi których wcześniej na oczy nie widział.
To nie jest zbrodnia? To co on zrobił? Wyeliminował dwóch Pisowóców, ktorzy nie są ludźmi i zabijać ich wolno?
Gdzie są granice obłedu w tej walce o nic?Robert R. edytował(a) ten post dnia 21.10.10 o godzinie 15:36

Szanowny Panie.
To co PIS robi to jest nic innego jak właśnie żerowanie.
Zaczęło się od męczeńskiej śmierci Lecha a teraz zwykłe zabójstwo jakich wiele w kraju przyrównuje się do zbrodni przeciw ludzkości.
To jest właśnie żerowanie polegające na wyolbrzymianiu tragedii i ustawiania jej pod polityczne notowania partii.
Ma Pan prawo sądzić, iż zawiązała się w naszym kraju wielka akcja spiskowa przeciw PIS, w której prawdziwi Polacy stoją tylko po stronie Kaczora a „Ci” wszyscy inni to stoją tam gdzie kiedyś stało ZOMO. Czyli są Komunistami, Żydami i popierają PO lub SLD.

Temat: mord polityczny w Łodzi

Grzegorz B.:
Szanowny Panie.
To co PIS robi to jest nic innego jak właśnie żerowanie.
Zaczęło się od męczeńskiej śmierci Lecha a teraz zwykłe zabójstwo jakich wiele w kraju przyrównuje się do zbrodni przeciw ludzkości.
To jest właśnie żerowanie polegające na wyolbrzymianiu tragedii i ustawiania jej pod polityczne notowania partii.
Ma Pan prawo sądzić, iż zawiązała się w naszym kraju wielka akcja spiskowa przeciw PIS, w której prawdziwi Polacy stoją tylko po stronie Kaczora a „Ci” wszyscy inni to stoją tam gdzie kiedyś stało ZOMO. Czyli są Komunistami, Żydami i popierają PO lub SLD.
Szanowny Panie, może PAn pisac co sięPanu żywnie podoba, bo od tego mamy wolność słowa.
Ale niech Pan nie dokonuje zbroni na zdrowym rozsadku i nie obraża intelignecji ludzi z którymi Pan rozmawia.
Wg. Pana rzeczą powszechną jest to, że facet w chodzi do budynku patrii politcznje, zabija ludzi tam przebywających i wyprowadzany wrzeszzy że nienaiwdzi Pis i chce zabić Kaczyńkiego.
Jest to oczywiście zabójstwo jakich wiele, codziennie ginie kilku róznych przypadkowych ludzi, mordercy wrzeszczą że nienawidzą jednej z partii i tylko paranoicy mogli by poderzewać że ma to jakikolwiek związek z polityką.
Anna A.

Anna A. Transport, obsługa
klienta,
administracja. ,

Temat: mord polityczny w Łodzi

a ja nadal nie wiem, jak to ma się do tematu katastrofy w Smoleńsku???
Grzegorz B.

Grzegorz B. Liberum Arbitrium

Temat: mord polityczny w Łodzi

Robert R.:
Grzegorz B.:
Szanowny Panie.
To co PIS robi to jest nic innego jak właśnie żerowanie.
Zaczęło się od męczeńskiej śmierci Lecha a teraz zwykłe zabójstwo jakich wiele w kraju przyrównuje się do zbrodni przeciw ludzkości.
To jest właśnie żerowanie polegające na wyolbrzymianiu tragedii i ustawiania jej pod polityczne notowania partii.
Ma Pan prawo sądzić, iż zawiązała się w naszym kraju wielka akcja spiskowa przeciw PIS, w której prawdziwi Polacy stoją tylko po stronie Kaczora a „Ci” wszyscy inni to stoją tam gdzie kiedyś stało ZOMO. Czyli są Komunistami, Żydami i popierają PO lub SLD.
Szanowny Panie, może PAn pisac co sięPanu żywnie podoba, bo od tego mamy wolność słowa.
Ale niech Pan nie dokonuje zbroni na zdrowym rozsadku i nie obraża intelignecji ludzi z którymi Pan rozmawia.
Wg. Pana rzeczą powszechną jest to, że facet w chodzi do budynku patrii politcznje, zabija ludzi tam przebywających i wyprowadzany wrzeszzy że nienaiwdzi Pis i chce zabić Kaczyńkiego.
Jest to oczywiście zabójstwo jakich wiele, codziennie ginie kilku róznych przypadkowych ludzi, mordercy wrzeszczą że nienawidzą jednej z partii i tylko paranoicy mogli by poderzewać że ma to jakikolwiek związek z polityką.

Ja naprawdę nie widzę w tym aż tak wielkiej tragedii jak Pan to opisuje.
Po prostu. Wszedł wariat co się nasłuchał pieprzenia Kaczyńskiego co więcej dzieli niż łączy w swej retoryce wypowiedzi i dokonał wyładowania swej frustracji na niewinnym człowieku.
Ale jeśli dla Pana powyższe jest zbyt kuriozalnym opisem tego co się stało, proponuję zwołać marsze, postawić w tym miejscu krzyż, bronić go przed usunięciem, oraz najlepiej również postawić tam pomnik. No i oczywiście doprowadzić do upadku Rządu bo ten mord to jego wina.
Anna A.

Anna A. Transport, obsługa
klienta,
administracja. ,

Temat: mord polityczny w Łodzi

słyszałam dziś ciekawą opinię nt. "wcale bym się nie zdziwiła gdyby Pis sam nasłał tego typka żeby strzelał- w końcu nie ważne co się mówi, ważne że się mówi. Kaczyński nie cofnie się przed niczym, żeby mieć kolejne argumenty dla wyborców, zauważył, że po Smoleńsku banda oszołomów dała się ponieść zbiorowej histerii, to teraz ją będzie podtrzymywał wszelkimi metodami."

W sumie nie zdziwiłabym się gdyby "przypadkiem" okazało się że ktoś z pisu maczał w tym palce.

Ciekawe czy tam też postawią krzyż????Anna Antosiewicz edytował(a) ten post dnia 21.10.10 o godzinie 17:01
Grzegorz B.

Grzegorz B. Liberum Arbitrium

Temat: mord polityczny w Łodzi

Anna Antosiewicz:

Ciekawe czy tam też postawią krzyż????

Ja mam wytłumaczenie tego co się stało w Łodzi.
Otóż poparcie dla PIS leciało na łeb na szyję, więc Kaczka wspólnie z Ojcem Tadeuszem wpadli na pomysł aby niczym islamscy ekstremiści wynająć starego mohera co wpadnie akurat do pierwszego lepszego biura PIS i zrobi to co zrobił.
Dzięki temu poparcie i ogólne współczucie dla PIS wzrośnie i odnotują wyraźne poprawienie notowań przy okazji wmawiając ludziom, że to wina Tuska, Komunistów i Żydów…Grzegorz B. edytował(a) ten post dnia 21.10.10 o godzinie 17:06
Krzysztof P.

Krzysztof P. Powrót do plaż
meksykanskich

Temat: mord polityczny w Łodzi

Anna Antosiewicz:
słyszałam dziś ciekawą opinię nt. "wcale bym się nie zdziwiła gdyby Pis sam nasłał tego typka żeby strzelał-......
jestem ciekaw droga kolezanko ,czy sama na to wpadłas- czy... nie chce cię obrażac - więc sama sobie dokoncz.

Temat: mord polityczny w Łodzi

Grzegorz B.:
związek z polityką.
Ja naprawdę nie widzę w tym aż tak wielkiej tragedii jak Pan to opisuje.
Jasne, w sumie , dwch nieboszczyków więcej, w dodtaku pisowców, też mi tragedia.
Wszedł wariat co się nasłuchał pieprzenia Kaczyńskiego co więcej dzieli niż łączy w swej retoryce wypowiedzi i dokonał wyładowania swej frustracji na niewinnym człowieku.
Pieknie wyrectytowane, widzę ze rzuca Pan cytatami na lewo i prawo" "Bardziej dzieli niz łączy, skłoca Polaków", rany, jak z reklamy proszku do prania.
widzę że te texty ma Pan wdrukowane w podświadomość.
Ale jeśli dla Pana powyższe jest zbyt kuriozalnym opisem tego co się stało, proponuję zwołać marsze, postawić w tym miejscu krzyż, bronić go przed usunięciem, oraz najlepiej również postawić tam pomnik. No i oczywiście doprowadzić do upadku Rządu bo ten mord to jego wina.
Wybaczy Pan, ale mogę dyskutować z człowiekiem używajcym mózgu do poznawania rzeczywistości a nie nakręcony manekinem z kluczykiem wystającym z tyłka.
Grzegorz B.

Grzegorz B. Liberum Arbitrium

Temat: mord polityczny w Łodzi

Robert R.:
Grzegorz B.:
związek z polityką.
Ja naprawdę nie widzę w tym aż tak wielkiej tragedii jak Pan to opisuje.
Jasne, w sumie , dwch nieboszczyków więcej, w dodtaku pisowców, też mi tragedia.
Wszedł wariat co się nasłuchał pieprzenia Kaczyńskiego co więcej dzieli niż łączy w swej retoryce wypowiedzi i dokonał wyładowania swej frustracji na niewinnym człowieku.
Pieknie wyrectytowane, widzę ze rzuca Pan cytatami na lewo i prawo" "Bardziej dzieli niz łączy, skłoca Polaków", rany, jak z reklamy proszku do prania.
widzę że te texty ma Pan wdrukowane w podświadomość.
Ale jeśli dla Pana powyższe jest zbyt kuriozalnym opisem tego co się stało, proponuję zwołać marsze, postawić w tym miejscu krzyż, bronić go przed usunięciem, oraz najlepiej również postawić tam pomnik. No i oczywiście doprowadzić do upadku Rządu bo ten mord to jego wina.
Wybaczy Pan, ale mogę dyskutować z człowiekiem używajcym mózgu do poznawania rzeczywistości a nie nakręcony manekinem z kluczykiem wystającym z tyłka.

Proponuję Panu odstawić dopalacze, bo będzie Pan niedlugo wyglądał tak:


Obrazek


Albo poprostu prosze nie słuchać Radia Maryja....

konto usunięte

Temat: mord polityczny w Łodzi

Grzegorz B.:
Ja mam wytłumaczenie tego co się stało w Łodzi.
Otóż poparcie dla PIS leciało na łeb na szyję, więc Kaczka wspólnie z Ojcem Tadeuszem wpadli na pomysł aby niczym islamscy ekstremiści wynająć starego mohera co wpadnie akurat do pierwszego lepszego biura PIS i zrobi to co zrobił.
Dzięki temu poparcie i ogólne współczucie dla PIS wzrośnie i odnotują wyraźne poprawienie notowań przy okazji wmawiając ludziom, że to wina Tuska, Komunistów i Żydów

człeniu
pozwoli pan ze tak sie bedę zwracał bo inaczej mi trudno
ten koles był najpierw pod siedziba SLD
następnego dnia pod pałacem prezydenckim
wiec nie na ,,kaczora " polował
dopiero pozniej , kiedy wczesniej nie wydsszło postanowił zastrzelic dowolnego polityka
i padło na PIS

wiec sugestia ze to kaczynski sam wynjąl wariata jest idiotyczna
skąd takie kmioty się biorą ?

Temat: mord polityczny w Łodzi

Grzegorz B.:
Albo poprostu prosze nie słuchać Radia Maryja....
Lepiej siedzieć cicho i wyglądać na kretyna, niż odezwać się i rozwiać wszelkie wątpliwości.
Grzegorz B.

Grzegorz B. Liberum Arbitrium

Temat: mord polityczny w Łodzi

Wojciech Szymańczak:
Grzegorz B.:
Ja mam wytłumaczenie tego co się stało w Łodzi.
Otóż poparcie dla PIS leciało na łeb na szyję, więc Kaczka wspólnie z Ojcem Tadeuszem wpadli na pomysł aby niczym islamscy ekstremiści wynająć starego mohera co wpadnie akurat do pierwszego lepszego biura PIS i zrobi to co zrobił.
Dzięki temu poparcie i ogólne współczucie dla PIS wzrośnie i odnotują wyraźne poprawienie notowań przy okazji wmawiając ludziom, że to wina Tuska, Komunistów i Żydów

człeniu
pozwoli pan ze tak sie bedę zwracał bo inaczej mi trudno
ten koles był najpierw pod siedziba SLD
następnego dnia pod pałacem prezydenckim
wiec nie na ,,kaczora " polował
dopiero pozniej , kiedy wczesniej nie wydsszło postanowił zastrzelic dowolnego polityka
i padło na PIS

wiec sugestia ze to kaczynski sam wynjąl wariata jest idiotyczna
skąd takie kmioty się biorą ?

Takie kmioty jak Kaczyński (co słusznie Pan zauważył) biorą się z dupy.
Nie ma na to innego wytłumaczenia...

konto usunięte

Temat: mord polityczny w Łodzi

Grzegorz B.:
Takie kmioty jak Kaczyński (co słusznie Pan zauważył) biorą się z dupy.
Nie ma na to innego wytłumaczenia...

no to teraz ustalmy skąd takie kmioty jak Pan się biorą
bo to o panu pisałem kmiot a nie o kaczorze
Grzegorz B.

Grzegorz B. Liberum Arbitrium

Temat: mord polityczny w Łodzi

Wojciech Szymańczak:
Grzegorz B.:
Takie kmioty jak Kaczyński (co słusznie Pan zauważył) biorą się z dupy.
Nie ma na to innego wytłumaczenia...

no to teraz ustalmy skąd takie kmioty jak Pan się biorą
bo to o panu pisałem kmiot a nie o kaczorze

A ja myślałem, że o Kaczorze.
Ale pomyłka prawda?

konto usunięte

Temat: mord polityczny w Łodzi

Grzegorz B.:
A ja myślałem, że o Kaczorze.
Ale pomyłka prawda?

no , jak cholera
dlatego mała rada
nie polegałbym na pana miescu na własnych przemysleniach
po co się osmieszać
facet chciał ktogoś zabić i zrobił to
obarczanie Rydyka kaczora czy innych tym co zrobił
i inne sygestie to zwyczajne chienowate zachowania
zginął człowiek
i to jest tragiczne
czy jesli ginie policjant zabity przez badziora to się cieszymy ze zginął pies który dał nam mandat ?
tak postepuje chiena
warto czasem zastanowic się zanim jak Pani Ania zacznie się zyc z takim komentarzem jak mój w necie
ta kobieta ma przestrane do konca zycia ... internetu
tu moze mi temat zamknąc dlatego umiesciłem tam gdzie nikt nie usunie
a pojawia się na wielu forach
no taka zaleta usenetuWojciech Szymańczak edytował(a) ten post dnia 21.10.10 o godzinie 19:27
Grzegorz B.

Grzegorz B. Liberum Arbitrium

Temat: mord polityczny w Łodzi

Wojciech Szymańczak:
Grzegorz B.:
A ja myślałem, że o Kaczorze.
Ale pomyłka prawda?

no , jak cholera
dlatego mała rada
nie polegałbym na pana miescu na własnych przemysleniach
po co się osmieszać
facet chciał ktogoś zabić i zrobił to
obarczanie Rydyka kaczora czy innych tym co zrobił
i inne sygestie to zwyczajne chienowate zachowania
zginął człowiek
i to jest tragiczne
czy jesli ginie policjant zabity przez badziora to się cieszymy ze zginął pies który dał nam mandat ?
tak postepuje chiena
warto czasem zastanowic się zanim jak Pani Ania zacznie się zyc z takim komentarzem jak mój w necie
ta kobieta ma przestrane do konca zycia ... internetu
tu moze mi temat zamknąc dlatego umiesciłem tam gdzie nikt nie usunie
a pojawia się na wielu forach
no taka zaleta usenetuWojciech Szymańczak edytował(a) ten post dnia 21.10.10 o godzinie 19:27

Ma Pan rację. Nie będę już więcej polegał na własnych przemyśleniach.
Od dziś zaprenumeruję NASZ DZIENNIK, będę słuchał tylko jedynego Polskiego i zarazem słusznego radia ojca Tadeusza, no i będę również oglądał tylko i wyłącznie TV TRWAM.

konto usunięte

Temat: mord polityczny w Łodzi

Grzegorz B.:
Ma Pan rację. Nie będę już więcej polegał na własnych przemyśleniach.
Od dziś zaprenumeruję NASZ DZIENNIK, będę słuchał tylko jedynego Polskiego i zarazem słusznego radia ojca Tadeusza, no i będę również oglądał tylko i wyłącznie TV TRWAM.

i zostan chiena cmentarną
jak się rozkopuje groby to mozna i zęby złote i obrączki znalesc
ludzie tego pokroju nie maja skrupułow
a czasem i platyna się znajdzie
a moze znicze z grobów tez zabieraj
idą swieta wiec moze trochę kasiorki uskładaaszWojciech Szymańczak edytował(a) ten post dnia 21.10.10 o godzinie 19:49



Wyślij zaproszenie do