Łukasz P.

Łukasz P. Konsultant/Analityk
HR

Temat: Wypowiedzenie umowy w zwiazku ze zmiana regulaminu

Marta K.:
A to przepraszam sprzedaż to jakis podgatunek, że z nami sie nie dyskutuje? ;)
Gratuluje podejścia

pozwolisz ze zacytuje?
Marta K.:
Troszeczke więcej dystansu .....

ja mam swoje zdanie, Ty masz ich zdanie i pewnie tak pozostanie:)
http://www.goldenline.pl/forum/plus/570776
Piotr J О.

Piotr J О. doświadczony
analityk i kierownik
projektów

Temat: Wypowiedzenie umowy w zwiazku ze zmiana regulaminu

£ukasz "LuX" P.:
hehehehe...Piotrek, sprzedaz nie jest od tego zeby z nia dyskutowac przeciez, ile Ty masz lat?:)

Podyskutować ze sprzedażą można. Gorzej, jak sprzedaż uważa się za pierwszą instancję do rozpatrywania reklamacji. Szczególnie jeśli jest to telesprzedaż :-)))
Piotr J О.

Piotr J О. doświadczony
analityk i kierownik
projektów

Temat: Wypowiedzenie umowy w zwiazku ze zmiana regulaminu

Marta K.:
A to przepraszam sprzedaż to jakis podgatunek, że z nami
sie nie dyskutuje? ;)

Jak to kiedyś powiedziałem handlowcowi z TeleCwaj, który przedarł się przez domofon i dotarł aż na moje pierwsze piętro (identyfikator firmowy miał przyczepiony do odzieży na wysokości przyrodzenia):
- Z wami się nie dyskutuje. Was się zrzuca ze schodów :-)

Ale Pani bym nie zrzucił. Na szczęście Plus nie wysyła domokrążców. Jeszcze :-)

konto usunięte

Temat: Wypowiedzenie umowy w zwiazku ze zmiana regulaminu

Witam i życzę spokojnego, udanego tygodnia :)

http://www.telepolis.pl/news.php?id=15328
Thomas Voland

Thomas Voland Fotograf
beauty&fashion,
Retuszer, 3D Artist

Temat: Wypowiedzenie umowy w zwiazku ze zmiana regulaminu

Gosia A.:
Witam i życzę spokojnego, udanego tygodnia :)

http://www.telepolis.pl/news.php?id=15328
Wycofali wypowiedzenia, bo Plus zaczął wydzwaniać oferując lepsze warunki. Do mnie tez dzisiaj dzwonili i o ile telefon przenoszę na 100%, to z iPlusem być może się nie rozstanę.

Miałem abonament 110 zł w umowie na dwa lata, ale nie wykorzystuję tego nawet w połowie, bo normalnie korzystam z netu stacjoarnego. Obecnie proponują mi m. in. 3GB transferu za 56 zł/mc przy umowie na rok. Jest szansa wyrwać z Plusa coś lepszego? Bo w sumie warunki średnie, tylko 25% taniej niż normalnieTomasz Pluszczyk edytował(a) ten post dnia 06.07.09 o godzinie 17:22
Katarzyna Mitręga

Katarzyna Mitręga Kierownik ds.
Klientów Kluczowych

Temat: Wypowiedzenie umowy w zwiazku ze zmiana regulaminu

Piotr J. Осhwаł:
Marta K.:
A to przepraszam sprzedaż to jakis podgatunek, że z nami
sie nie dyskutuje? ;)

Jak to kiedyś powiedziałem handlowcowi z TeleCwaj, który przedarł się przez domofon i dotarł aż na moje pierwsze piętro (identyfikator firmowy miał przyczepiony do odzieży na wysokości przyrodzenia):
- Z wami się nie dyskutuje. Was się zrzuca ze schodów :-)

Ale Pani bym nie zrzucił. Na szczęście Plus nie wysyła domokrążców. Jeszcze :-)
bez OBAW :-) chociaż osobiście nie mam nic do domokrążców- taka praca, trzeba szanować wszystkich a tak BTW widziałam Pana posty na forum Playa, z wpisów wnioskuje że z Play-a Pan również nie jest zadwolony.
Katarzyna Mitręga

Katarzyna Mitręga Kierownik ds.
Klientów Kluczowych

Temat: Wypowiedzenie umowy w zwiazku ze zmiana regulaminu

Piotr J. Осhwаł:
£ukasz "LuX" P.:
hehehehe...Piotrek, sprzedaz nie jest od tego zeby z nia dyskutowac przeciez, ile Ty masz lat?:)

Podyskutować ze sprzedażą można. Gorzej, jak sprzedaż uważa się za pierwszą instancję do rozpatrywania reklamacji. Szczególnie jeśli jest to telesprzedaż :-)
Telesprzedaż nie zajmuje się reklamacjami w polkomtel, dział obsługi klienta również od tego jest dział reklamacji, reklamacje można zgłosić telefonicznie do Działu obsługi klienta lub pisemnie. Odpowiedź jest udzielana pisemnie
Odnoszę wrażenie że czuje Pan swoją wyższość nad niektórymi grupami zawodowymi, może to tylko moje osobiste odczucia. Je śli tak to przepraszam.
Piotr J О.

Piotr J О. doświadczony
analityk i kierownik
projektów

Temat: Wypowiedzenie umowy w zwiazku ze zmiana regulaminu

Katarzyna Mitręga:
Telesprzedaż nie zajmuje się reklamacjami w polkomtel, dział obsługi klienta również

No wiem. Ale czasami jak składam reklamację, to pracownik DOK od razu mi chce na nią odpowiedzieć, zamiast pokornie ją przyjąć :)
Odnoszę wrażenie że czuje Pan swoją wyższość nad niektórymi grupami zawodowymi

Szanuję każdą pracę, ale nienawidzę:
1) źle przeszkolonych pracowników zajmujących się obsługą klienta (to nie wina pracownika, że się nie zna. To wina tego, kto go przeszkolił i dopuścił do pracy)
2) handlowców, którzy nie rozumieją znaczenia słów: "Nie, dziękuję"
Piotr J О.

Piotr J О. doświadczony
analityk i kierownik
projektów

Temat: Wypowiedzenie umowy w zwiazku ze zmiana regulaminu

Katarzyna Mitręga:
z wpisów wnioskuje że z Play-a Pan również nie jest zadwolony.

Generalnie jestem zadowolony. Jedyne. co mi się nie podobało, to trwające o wiele za długo przeniesienie numeru, wynikające z rażącego niedbalstwa operatora. Ale wystarczył jeden mail do pana prezesa zarządu P4 sp. z o.o. i jak za skinieniem czarodziejskiej różdżki... :-)
Stanisław F.

Stanisław F. Handlowiec z pasją i
doświadczeniem

Temat: Wypowiedzenie umowy w zwiazku ze zmiana regulaminu

Piotr J. Осhwаł:

Szanuję każdą pracę, ale nienawidzę:
2) handlowców, którzy nie rozumieją znaczenia słów: "Nie, dziękuję"

Panie Piotrze, a może czasem warto by było dać dojść do słowa temu pacownikowi (skoro szanuje Pan każdą pracę), przecież jak na "Dzień Dobry" handlowiec usłyszy "nie, dziękuję" to jak ma wykonać swoją, szanowaną przez Pana pracę?

Sam jestem handlowcem i niech mi Pan wierzy, w momencie jak widzę, że nie mam szansy zrealizować kontraktu z klientem, bo ma np. bardzo dobre warunki, to gratuluję mu wcześniejszych, udanych negocji i sam dziękuję za poświęcony czas.

Czy w takiej sytuacji też chciałby Pan "zrzucić mnie ze schodów"?
Piotr J О.

Piotr J О. doświadczony
analityk i kierownik
projektów

Temat: Wypowiedzenie umowy w zwiazku ze zmiana regulaminu

Stanisław F.:
Sam jestem handlowcem i niech mi Pan wierzy, w momencie jak widzę, że nie mam szansy zrealizować kontraktu z klientem,
bo
ma np. bardzo dobre warunki, to gratuluję mu wcześniejszych, udanych negocji i sam dziękuję za poświęcony czas.

Panie Stanisławie - Plus ma dobrą ofertę. Nie musiałem z nikim niczego negocjować :) - to raz.

A dwa - średnio 2-3 razy w miesiącu odbieram telefon od jakiegoś Polkomtelowego handlowca, który "w celu obniżenia kosztów korzystania z telefonu proponuje mi...". Tak, zgadł Pan. "Zakup kolejnej aktywacji". Z utęsknieniem czekam na telefon od handlowca, który "w celu obniżenia kosztów korzystania z telefonu" zaproponuje mi coś, dzięki czemu moje rachunki będą NIŻSZE. Zgodzi się Pan, że przy optymalnie dobranym abonamencie i usługach (sam dobierałem, nikt mi nie pomagał), zakup dodatkowej aktywacji spowoduje ZAWSZE powiększenie kwoty na fakturze, nespa?

Wszyscy handlowcy dzwonią z tą samą "ofertą" - czyli: zakup nowej aktywacji. Kupić nową kartę to mogę sobie sam, u każdego przedstawiciela, a nawet nie ruszając zadka z fotela - w sklepie internetowym. Ja rozumiem, że rynek się nasycił, ale bez przesady! Ileż można próbować klientowi wcisnąć to samo, mimo, że KLIENT WIELOKROTNIE PROSIŁ NA PIŚMIE POLKOMTEL, ABY Z TAKIMI OFERTAMI DO NIEGO NIE WYDZWANIAĆ
Krzysztof W.

Krzysztof W. profesjonalne cięcie
kosztów - zarabiamy
dla Ciebie

Temat: Wypowiedzenie umowy w zwiazku ze zmiana regulaminu

Piotr J. Осhwаł:
Z utęsknieniem czekam na telefon od handlowca, który "w celu obniżenia kosztów korzystania z telefonu" zaproponuje mi coś, dzięki czemu moje rachunki
będą NIŻSZE.
Takie "utęsknienie" jest, niestety, rażąco naiwne. Po pierwsze dlatego, że handlowiec jest od handlu, a nie od "robienia komuś dobrze". Po drugie, nie bardzo rozumiem, dlaczego firma miałaby tworzyć w firmie stanowiska, które działałyby na rzecz obniżenia jej rentowności. Wyobraźmy sobie firmę, która zatrudnia kogoś do psucia niektórych własnych wyrobów (i to bynajmniej nie w celach testowych).

Ogólnie, czy się to nam podoba, czy nie, każdy operator dba o klienta dwukrotnie : raz, jak go chce pozyskać, dwa - jak istnieje realna groźba, że może go stracić. Oczywiście punkt dwa można powtarzać wielokrotnie... W przypadku komórek zwykle oznacza to koniec okresu umownego. "Wielkie korzyściobranie" też nieprzypadkowo nastąpiło po złodziejskiej kampanii reklamowej Play.
Łukasz P.

Łukasz P. Konsultant/Analityk
HR

Temat: Wypowiedzenie umowy w zwiazku ze zmiana regulaminu

Stanisław F.:
Piotr J. Осhwаł:

Szanuję każdą pracę, ale nienawidzę:
2) handlowców, którzy nie rozumieją znaczenia słów: "Nie, dziękuję"

Panie Piotrze, a może czasem warto by było dać dojść do słowa temu pacownikowi (skoro szanuje Pan każdą pracę), przecież jak na "Dzień Dobry" handlowiec usłyszy "nie, dziękuję" to jak ma wykonać swoją, szanowaną przez Pana pracę?
podzielam zdanie Piotrka bo sam jestem w pelni swiadom co posiadam i czego potrzebuje i tez z nimi nie rozmawiam bo szanuje...swoj czas
Sam jestem handlowcem i niech mi Pan wierzy, w momencie jak widzę, że nie mam szansy zrealizować kontraktu z klientem, bo ma np. bardzo dobre warunki, to gratuluję mu wcześniejszych, udanych negocji i sam dziękuję za poświęcony czas.

Czy w takiej sytuacji też chciałby Pan "zrzucić mnie ze schodów"?
ja nie bede sluchal 10 telefonu w tej sprawie bo byc moze ten mi pogratuluje, nie oczekuje pochwaly za swoje wybory poza tym nie bede tracil czasu na rozmowe z czlowiekiem ktorego priorytetowym celem jest target, w tym czasie musze dopasowac taryfy, pakiety dla kilku tel w rodzinie, w jaki sposob pomoze mi to zrobic ten czlowiek wciskajac mi kolejny numer? do dzis nie potrafie znalezc odpowiedzi na to pytanie....
Piotr J О.

Piotr J О. doświadczony
analityk i kierownik
projektów

Temat: Wypowiedzenie umowy w zwiazku ze zmiana regulaminu

Krzysztof Wie.rszelis:
Z utęsknieniem czekam na telefon od handlowca, który "w celu obniżenia kosztów korzystania z telefonu" zaproponuje mi coś, dzięki czemu moje rachunki
będą NIŻSZE.
Takie "utęsknienie" jest, niestety, rażąco naiwne.

To była ironia. Nie naiwność.
Po drugie, nie bardzo rozumiem, dlaczego firma miałaby tworzyć w firmie stanowiska, które działałyby na rzecz obniżenia jej rentowności.

Pamięta pan wejście na rynek marki Heyah? Przecież ta marka POPSUŁA ówczesny rynek (w tym sensie, że wymusiła u pozostałych operatorów niższe ceny i wprowadzenie naliczania sekundowego). I jakoś nie chce mi się wierzyć, że od tego posunięcia ARPU u któregoś z operatorów wzrosło. Podobnież niedawne 29 groszy wprowadzone przez Playa, która to cena w połączeniu z doładowaniem za 5 zł na rok powoduje, że operator do klienta prepaid, który nie otrzymuje połączeń przychodzących spoza sieci MUSI dopłacać, bo to wynika z rachunku ekonomicznego. Już nawet nie wspominam o TakTakowej godzinie za 29 groszy. A zarówno PTC-a jak i P4 nikt do wprowadzenia takich ofert nie zmuszał!
klienta dwukrotnie : raz, jak go chce pozyskać, dwa - jak istnieje realna groźba, że może go stracić.

Utrzymanie klienta jest tańsze niż pozyskanie nowego. Dlaczego zatem operatorzy niejednokrotnie dają lepszą ofertę człowiekowi z ulicy, o którym nic nie wiedzą? Gdyby operator telekomunikacyjny nie był spółką z anonimowym zarządem i akcjonariatem, tylko przedsiębiorstwem zarządzanym przez jednego właściciela, to by mu zależało na finansach, a nie na słupkach, tortach i wykresach. Bo w spółkach premie zarządom wypłaca się od słupków, tortów i wykresów.
Karol Z.

Karol Z. Programista,
elektronik

Temat: Wypowiedzenie umowy w zwiazku ze zmiana regulaminu

£ukasz "LuX" P.:
Panie Piotrze, a może czasem warto by było dać dojść do słowa temu pacownikowi (skoro szanuje Pan każdą pracę), przecież jak na "Dzień Dobry" handlowiec usłyszy "nie, dziękuję" to jak ma wykonać swoją, szanowaną przez Pana pracę?
podzielam zdanie Piotrka bo sam jestem w pelni swiadom co posiadam i czego potrzebuje i tez z nimi nie rozmawiam bo szanuje...swoj czas
Sam jestem handlowcem i niech mi Pan wierzy, w momencie jak widzę, że nie mam szansy zrealizować kontraktu z klientem, bo ma np. bardzo dobre warunki, to gratuluję mu wcześniejszych, udanych negocji i sam dziękuję za poświęcony czas.
(...)
ja nie bede sluchal 10 telefonu w tej sprawie bo byc moze ten mi pogratuluje, nie oczekuje pochwaly za swoje wybory poza tym nie bede tracil czasu na rozmowe z czlowiekiem ktorego priorytetowym celem jest target, w tym czasie musze dopasowac taryfy, pakiety dla kilku tel w rodzinie, w jaki sposob pomoze mi to zrobic ten czlowiek wciskajac mi kolejny numer? do dzis nie potrafie znalezc odpowiedzi na to pytanie....

Cóż, zwykle takie rozmowy wyglądają u mnie w ten sposób (to jest przebieg autentycznej rozmowy):
Konsultant: Dzień dobry,
Ja: Dzień dobry,
K: Chcę przedstawić Panu najnowszą, najlepszą ofertę.
J: Bardzo proszę.
K: <tu szczegóły oferty>
J: Na to ja przedstawiam ofertę którą mam: minut do wszystkich..., minut do Plusa, minut bonusowych ..., SMSów... , MMSów ... , taryfa danych (nielimitowany internet)... i to wszystko za ... .
Dobierze mi Pan/Pani lepiej?
K: A to jest oferta Plusa? Nie znam tej..
J: Cóż, to jest na bazie taryfy <nazwa taryfy> plus pakiety: ... , ... , ... .
K: Acha... To faktycznie, nie dobiorę Panu lepszej oferty.Dziękuję za rozmowę. A... czy tę taryfę, z której Pan korzysta mogę sobie również włączyć?
J: No, jasne.
K: Zainteresuję się tym. Do widzenia.
J: Do widzenia.

Cóż, role się odwracają i to ja uczę konsultantów Plusa ich własnych ofert... Gdzie sens, gdzie logika...?
Piotr J О.

Piotr J О. doświadczony
analityk i kierownik
projektów

Temat: Wypowiedzenie umowy w zwiazku ze zmiana regulaminu

£ukasz "LuX" P.:
czlowiek wciskajac mi kolejny numer? do dzis nie potrafie znalezc odpowiedzi na to pytanie....

Najgorsze jest to, że dożyliśmy czasów, w których byle oferta prepaidowa jest bardziej opłacalna niż niejeden trzycyfrowy w kwocie abonament :/

Jak w 1998 r. kupiłem żonie Simplusa to minuta z niego kosztowała 2,95 zł poza sieć i 1,95 zł w sieci. Oczywiscie naliczanie 60/60. Pewnie mi nie uwierzycie, ale z Simplusa wtedy NIE DAŁO SIĘ wysłać SMS-a ani zadzwonić za granicę! Samo to pokazuje, jak wiele się zmieniło.
Piotr J О.

Piotr J О. doświadczony
analityk i kierownik
projektów

Temat: Wypowiedzenie umowy w zwiazku ze zmiana regulaminu

Karol Z.:
Cóż, zwykle takie rozmowy wyglądają u mnie w ten sposób (to jest przebieg autentycznej rozmowy):
Konsultant: Dzień dobry,
Ja: Dzień dobry,
K: Chcę przedstawić Panu najnowszą, najlepszą ofertę.

u mnie to zwykle leci dalej tak:

Ja: Rozumiem, że chce mi pan sprzedać kolejną aktywację?
K: Tak, pozwoli to panu obniżyć koszty połączeń
Ja: Nie, dziękuję. Nie jestem zainteresowany.
K: Ale może jednak przedstawiłbym zalety...
Ja: Nie, dziękuję.
K: Gdyby pan jednak zmienił zdanie...
Ja: Nie, dziękuję. Czy pan rozumie po polsku?

itd.
Cóż, role się odwracają i to ja uczę konsultantów Plusa ich własnych ofert... Gdzie sens, gdzie logika...?

To jak w bankach. Pamiętam, jak w 2000 roku bank WBK wprowadził do oferty kartę kredytową. Wyglądała podobnie, jak debetowa Visa Classic do konta osobistego, ale była niebieska (debetówka była zielona). Kartę można było zamówić w dowolnym oddziale WBK postępując następująco:
1) pójść do oddziału
2) przekonać obsługę, że mają takową kartę w ofercie (w moim przypadku było ciężko, ale po dwóch telefonach do centrali okazało się, że jednak ja mam rację :)
3) wytłumaczyć, że nie chodzi nam o zieloną, tylko o niebieską,
a potem to już było z górki :)
Krzysztof W.

Krzysztof W. profesjonalne cięcie
kosztów - zarabiamy
dla Ciebie

Temat: Wypowiedzenie umowy w zwiazku ze zmiana regulaminu

Piotr J. Осhwаł:
Krzysztof Wie.rszelis:
Z utęsknieniem czekam na telefon od handlowca, który "w celu obniżenia kosztów korzystania z telefonu" zaproponuje mi coś, dzięki czemu moje rachunki
będą NIŻSZE.
Takie "utęsknienie" jest, niestety, rażąco naiwne.

To była ironia. Nie naiwność.

W takim razie to moje było kwestionowaniem ironii źle ukierunkowanej. Naiwności osobistej nie podejrzewałem i nie podejrzewam nadal :-)
nie bardzo rozumiem, dlaczego firma miałaby tworzyć w firmie stanowiska, które działałyby na rzecz obniżenia jej rentowności.

Pamięta pan [...] Już nawet nie wspominam o TakTakowej godzinie za 29 groszy. A zarówno PTC-a jak i P4 nikt do wprowadzenia takich ofert nie zmuszał!
Mówimy o dwóch różnych sprawach. Ja tłumaczę, dlaczego NIGDY nie będzie telefonów od konsultanta, który zaproponuje korzystniejsze warunki poza nową aktywacją, czyli choć faktycznie :

Utrzymanie klienta jest tańsze niż pozyskanie nowego

nadal twierdzę, że sytuacja w której
operatorzy niejednokrotnie dają lepszą ofertę człowiekowi z ulicy, o którym nic nie wiedzą

jest uzasadniona (choć pozornie absurdalna).

Dlatego zawsze trzeba, niestety, upominać się o swoje. Lub korzystać z zewnętrznych doradców...

Temat: Wypowiedzenie umowy w zwiazku ze zmiana regulaminu

Piotr J. Осhwаł:
>przy optymalnie dobranym abonamencie
i usługach (sam dobierałem, nikt mi nie pomagał), zakup dodatkowej aktywacji spowoduje ZAWSZE powiększenie kwoty na fakturze, nespa?

Natomiast taki konsultant dowiaduję się tego dopiero od Pana podczas rozmowy. Nie każdy Konsultant ma wgląd do Pańskiego konta, aktywnych usług, ba, nawet taryfy jaką Pan posiada.

Przy optymalnie dobranym abonamencie - u większości (poparte jedynie własnym doświadczeniem) osób trudno mówić o optymalnym doborze.


Wszyscy handlowcy dzwonią z tą samą "ofertą" - czyli: zakup nowej aktywacji. Kupić nową kartę to mogę sobie sam, u każdego przedstawiciela, a nawet nie ruszając zadka z fotela - w sklepie internetowym. Ja rozumiem, że rynek się nasycił, ale bez przesady! Ileż można próbować klientowi wcisnąć to samo, mimo, że KLIENT WIELOKROTNIE PROSIŁ NA PIŚMIE POLKOMTEL, ABY Z TAKIMI OFERTAMI DO NIEGO NIE WYDZWANIAĆ

Nie wiem, w jaki sposób generowane są bazy klientów dla zewnętrznych call center. Natomiast taka baza gdy do rzeczonego trafi, potrafi być wydzwaniana po trzy, pięć i więcej razy. Czasami przez różne osoby, bez oznaczania rezultatu poprzedniego kontaktu..Michał Halaburda edytował(a) ten post dnia 12.07.09 o godzinie 01:30

Temat: Wypowiedzenie umowy w zwiazku ze zmiana regulaminu

zapytam tutaj bo z moja konsultantka spod 2699 chyba sie nie dogadam:)

- ogolnie rzecz biorac, czy przy umowie 12-miesiecznej bez telefonu do taryfy Elastyczna 30 badz Taniorozmowna 45 mozna otrzymac jakis rabat na abonament (pomijajac 15-procentowy rabat z promocji "Karta z rabatem") badz pakiet minut (poza standardowym pakietem dodawanym w ramach "Pakietu na lata" czy promocji "Firmowa karta rozmowna")?
- czy istnieje taka promocja jak Elastyczna + Bezplatna piatka, gdzie nie placi sie 5 zl netto za kazdy numer? Bo ponoc istnieje, ale nie ma wtedy rabatu na abonament, nie wiem jak z dodatkowym pakietem minut
- czy mozna zwiekszyc 15-procentowy rabat z promocji "Karta z rabatem"?
- czy mozna dostac rabat na abonament do promocji "Firmowa karta rozmowna"?
- czy oplata za "Pakiet na lata" moze zostac anulowana badz obnizona np. do 5 zl netto?
- do Elastycznej 30 za lojalnosc chcieli mi dać pakiet 25 minut do wszystkich dostepny po wykorzystaniu wszystkich innych pakietow, jak to wyglada w przypadku Taniorozmownej 45? Ponadto, czy ten pakiet np. na 2 dni przed wygasnieciem umowy nie bylby wiekszy?

To chyba tyle, z gory dziekuje za odpowiedzi:)

Następna dyskusja:

Zmiana założyciela grupy




Wyślij zaproszenie do