Piotr J О.

Piotr J О. doświadczony
analityk i kierownik
projektów

Temat: Opłaty za wideopołączenia w roamingu

I znowu faktura, i kolejny raz opłaty za połączenia wideo w roamingu z Francji, Włoch, Austrii i Niemiec w wysokości 10-12 złotych netto za minutę. I znowu pójdzie reklamacja. I znowu Plus przeprosi i odda kasę. Tylko po co tę żabę regularnie jeść?

Może nieoceniona pani Kasia powie nam, skąd się biorą te ceny, bo w cenniku ich nie ma...
Katarzyna Mitręga

Katarzyna Mitręga Kierownik ds.
Klientów Kluczowych

Temat: Opłaty za wideopołączenia w roamingu

Polecam dział reklamacji
Mam na imię Katarzyna, dla PRZYJACIÓL i dobrych znajomych Kasia
W związku z powyższym proszę Pani Katarzyna
Nie widzę Pana faktur, nie jestem w przeciwieństwie do Pana Alfą i Omegą, są działy reklamacji - od rozpatrywania reklamacji jak sama nazwa wskazuje.
Pozdr
Piotr J О.

Piotr J О. doświadczony
analityk i kierownik
projektów

Temat: Opłaty za wideopołączenia w roamingu

Katarzyna Mitręga:
Polecam dział reklamacji

Rozumiem, ale nie można przecież miesiąc w miesiąc, w kółko reklamować tego samego. Miesiąc w miesiąc Polkomtel orzyna mnie na opłatach za wideorozmowy w roamingu. Coś jest nie tak!
Mam na imię Katarzyna

Uniżenie przepraszam Jaśnie Wielmożną Panią, kajam się i posypuję głowę popiołem.
Katarzyna Mitręga

Katarzyna Mitręga Kierownik ds.
Klientów Kluczowych

Temat: Opłaty za wideopołączenia w roamingu

Just Pani Katarzyna, ale skoro Pan woli Jaśnie Wielmożna Pani te może być.
Polkomtel "orzynał" by Pana jakby reklamacji nie uznawał, to że pojawiają się wg. Pana błędy na FV to już inna kwestia

konto usunięte

Temat: Opłaty za wideopołączenia w roamingu

Piotr J. Ochwał:
I znowu faktura, i kolejny raz opłaty za połączenia wideo w roamingu z Francji, Włoch, Austrii i Niemiec w wysokości 10-12 złotych netto za minutę. I znowu pójdzie reklamacja. I znowu Plus przeprosi i odda kasę. Tylko po co tę żabę regularnie jeść?

Może nieoceniona pani Kasia powie nam, skąd się biorą te ceny, bo w cenniku ich nie ma...

Tu, niestety, bez wiedzy szczegółowej nie będziemy w stanie pomóc online.
Piotr J О.

Piotr J О. doświadczony
analityk i kierownik
projektów

Temat: Opłaty za wideopołączenia w roamingu

Katarzyna Mitręga:
Polkomtel "orzynał" by Pana jakby reklamacji nie uznawał

No dobrze. Nazwijmy to próbą wyłudzenia. Ciekaw jestem ile osób to zauważy i zareklamuje? A 1,74 za minutę albo 12,20 za minutę to jest spora różnica, prawda?
pojawiają się wg. Pana błędy na FV to już inna kwestia

To nie są "błędy na FV" tylko źle zdefiniowane ceny usług w systemie bilingowym. Zmiana tych cen w taki sposób, aby były zgodne z cennikiem to 5 minut pracy inżyniera OSS. Czy reklamacje nie interweniują do bilingu, że coś jest nie tak?

konto usunięte

Temat: Opłaty za wideopołączenia w roamingu

Piotr J. Ochwał:
Katarzyna Mitręga:
Polkomtel "orzynał" by Pana jakby reklamacji nie uznawał

No dobrze. Nazwijmy to próbą wyłudzenia. Ciekaw jestem ile osób to zauważy i zareklamuje? A 1,74 za minutę albo 12,20 za minutę to jest spora różnica, prawda?

Właśnie tak, jest spora. I różnicę kilkudziesięciu złotych na rachunku można bardzo łatwo zauważyć.
pojawiają się wg. Pana błędy na FV to już inna kwestia

To nie są "błędy na FV" tylko źle zdefiniowane ceny usług w systemie bilingowym. Zmiana tych cen w taki sposób, aby były zgodne z cennikiem to 5 minut pracy inżyniera OSS. Czy reklamacje nie interweniują do bilingu, że coś jest nie tak?

Pewnie gdyby była tego duża ilość, to by zaraz całe stado Panu wtórowało, na innych portalach telekom by pisali, a jakoś tego nie widać.
Piotr J О.

Piotr J О. doświadczony
analityk i kierownik
projektów

Temat: Opłaty za wideopołączenia w roamingu

Marek Ś.:
Pewnie gdyby była tego duża ilość, to by zaraz całe stado Panu wtórowało, na innych portalach telekom by pisali, a jakoś tego nie widać.

Sugeruje pan, że tylko ja mam złe ceny tej usługi na bilingu?

Myśli pan, że w przeciętnej firmie ktoś co miesiąc siedzi nad bilingami i analizuje ich zawartość?

Parę lat temu robiłem firmom audyty telekomunikacyjne. W pewnej spółce giełdowej na fakturach operatora stacjonarnego znalazłem sporo usług, które kiedyś jakiś (zapewne) handlowiec polecił na danych liniach załączyć, a klient od dwóch lat w ogóle z nich nie korzystał. I co miesiąc kilkaset złotych w błoto... A ta spółka nie była wyjątkiem.

konto usunięte

Temat: Opłaty za wideopołączenia w roamingu

Piotr J. Ochwał:

pewnej spółce giełdowej na fakturach operatora stacjonarnego
znalazłem sporo usług, które kiedyś jakiś (zapewne) handlowiec
polecił na danych liniach załączyć, a klient od dwóch lat w ogóle > z nich nie korzystał

Ok, ale czyją winą jest, że klient włączy sobie usługę (czy też poprosi o jej aktywację), a potem z niej nie korzysta i jego pieniądze idą w błoto?

I jak to się ma do złych cen na billingu?Marek Ś. edytował(a) ten post dnia 21.08.09 o godzinie 07:04
Krzysztof Kaczyński

Krzysztof Kaczyński Proofreader w firmie
Helion

Temat: Opłaty za wideopołączenia w roamingu

Marek Ś.:
Ok, ale czyją winą jest, że klient włączy sobie usługę (czy też poprosi o jej aktywację), a potem z niej nie korzysta i jego pieniądze idą w błoto?

I jak to się ma do złych cen na billingu?
Ręce opadają jak się czyta takie komentarze jak Twoje. Umiesz człowieku czytać ze zrozumieniem, czy dopiero wczoraj nauczyłeś się "składać literki" i sam fakt, że czytasz to co ludzie piszą można w Twoim przypadku uznać za sukces?

Nie chcę tutaj nikogo obrażać (nie taki jest cel mojej wypowiedzi- choć nie wiem, czy to zrozumiesz), ale jak czytam Twoje posty (nie tylko w tym temacie), a także posty Katarzyny która twierdzi, że czerwone a czarne to dokładnie to samo (daltonizm jeszcze można zrozumieć, ale nie brak wiedzy dot. działania usług w firmie której jest się przedstawicielem) to naprawdę zaczynam się mocno zastanawiać, czy Wy to tak piszecie tutaj na poważnie, czy też robicie sobie jaja, a ja nie załapałem Waszego poczucia humoru?
Marek Ś.:
I jak to się ma do złych cen na billingu?
Pewnie ma się do złych cen na bilingu tak, że zwłaszcza w dużych firmach ludzie takich rzeczy jak bilingi telefoniczne nie czytają (musiano by chyba zatrudnić kogoś na dodatkowy etat, żeby to robił) i takie właśnie kwiatki jak ten przytoczony przez Piotra idą w niepamięć, a Plus umywa ręce. W całym tym "sporze" Piotrowi w ogóle nie chodzi o pieniądze (bo pieniądze moim zdaniem to w życiu nie wszystko), ale o pewne dość proste zasady, których Plus powinien jednak przestrzegać. Jeśli ktoś tego nie rozumie to chyba tylko ten kto również swoje życie opiera na braku jakichkolwiek zasad i "wszystko mu zwisa". Tylko tyle i aż tyle, ale jak widać dla niektórych to i tak zbyt wiele do zrozumienia.Krzysztof Kaczyński edytował(a) ten post dnia 21.08.09 o godzinie 08:40
Katarzyna Mitręga

Katarzyna Mitręga Kierownik ds.
Klientów Kluczowych

Temat: Opłaty za wideopołączenia w roamingu

Ewidentnie nas Pan tu obraża, nawiązując do Pana wypowiedzi nie jestem w stanie bez bilingu i dostępu do systemów zweryfikować poprawności naliczonych kwot (nie wynika to z mojej wiedzy bądź niewiedzy), dlatego też takie rzeczy są weryfikowane przez dział reklamacji- co po raz kolejny powtarzam ale nie wszyscy widocznie potrafią czytać ze zrozumieniem
Pan Piotr dostanie odpowiedź z reklamacji, jeśli faktycznie opłata została pobrana bezpodstawnie kwoty zostaną skorygowane.
Wiedzę mam ale zdolności nadprzyrodzonych niestety nie
Pozdr urlopowo

konto usunięte

Temat: Opłaty za wideopołączenia w roamingu

Krzysztof Kaczyński:
Marek Ś.:
Ok, ale czyją winą jest, że klient włączy sobie usługę (czy też poprosi o jej aktywację), a potem z niej nie korzysta i jego pieniądze idą w błoto?

I jak to się ma do złych cen na billingu?
Ręce opadają jak się czyta takie komentarze jak Twoje. Umiesz człowieku czytać ze zrozumieniem, czy dopiero wczoraj nauczyłeś się "składać literki" i sam fakt, że czytasz to co ludzie piszą można w Twoim przypadku uznać za sukces?

Idź się, człowieku, wytrząsać gdzie indziej.

Nie chcę tutaj nikogo obrażać (nie taki jest cel mojej wypowiedzi- choć nie wiem, czy to zrozumiesz)

Nie rozmawiam z kimś, kto zaprzecza sam sobie w jednym zdaniu.

, ale jak czytam
Twoje posty (nie tylko w tym temacie), a także posty Katarzyny która twierdzi, że czerwone a czarne to dokładnie to samo (daltonizm jeszcze można zrozumieć, ale nie brak wiedzy dot. działania usług w firmie której jest się przedstawicielem)

Że co?
to naprawdę zaczynam się mocno zastanawiać, czy Wy to tak piszecie tutaj na poważnie, czy też robicie sobie jaja, a ja nie załapałem Waszego poczucia humoru?

No nie załapałeś.

Po to istnieje dział reklamacji, żeby zgłaszać błędy, bo te zawsze się zdarzają, Panie nieomylny. Zresztą Pan na pewno też ma pod sobą 14 mln klientów i spokojnie Pan sobie z tym daje radę.
Marek Ś.:
I jak to się ma do złych cen na billingu?

Pewnie ma się do złych cen na bilingu tak, że zwłaszcza w dużych firmach ludzie takich rzeczy jak bilingi telefoniczne nie czytają (musiano by chyba zatrudnić kogoś na dodatkowy etat, żeby to robił)

TAK! Właśnie tak robią! Wie Pan, że istnieją już firmy, które zarządzają flotą telefonów i wydatkami z nimi zwiazanymi i można je zatrudnić w ramach outsourcingu?
i takie właśnie kwiatki jak ten przytoczony przez Piotra idą w niepamięć, a Plus umywa ręce.

W jaki sposób umywa?
W całym tym "sporze" Piotrowi w ogóle nie chodzi o pieniądze (bo pieniądze moim zdaniem to w życiu nie wszystko), ale o pewne dość proste zasady, których Plus powinien jednak przestrzegać.

Jakie to zasady? Zasada perfeksyjności, której Pan jest przykładem?
Jeśli ktoś tego nie rozumie to chyba tylko ten kto również swoje życie opiera na braku jakichkolwiek zasad i "wszystko mu zwisa". Tylko tyle i aż tyle, ale jak widać dla niektórych to i tak zbyt wiele do zrozumienia.Marek Ś. edytował(a) ten post dnia 21.08.09 o godzinie 09:36
Piotr J О.

Piotr J О. doświadczony
analityk i kierownik
projektów

Temat: Opłaty za wideopołączenia w roamingu

Katarzyna Mitręga:
Ewidentnie nas Pan tu obraża, nawiązując do Pana wypowiedzi nie jestem w stanie bez bilingu i dostępu do systemów zweryfikować poprawności naliczonych kwot

Ekscelencjo,

Ekscelencja mi pokaże DOWOLNY cennik operatora Polkomtel z dowolnej taryfy, w którym będzie figurowała usługa "wideopołączenie w roamingu" z Francji, Włoch czy Niemiec do Polski - w cenie 12,20 zł za minutę.

Do tego nie trzeba żadnych bilingów-srilingów, czy "dostępu do systemu". Wystarczy dostęp do internetu i strony http://plus.pl z przyległościami. Wszak cenniki są ponoć jawne, nespa?

Jak Play dał ciała, to informację o tym Ekscelencja plakatowała gdzie się tylko dało, w tym na niniejszej grupie (nie wiadomo, po jakiego grzyba). Jak my, plebs pokornie płacący rachunki za telefon, ośmielimy się poskrobać pozłotę na Polkomtelu i zauważyć korozję wewnątrz, to dowiadujemy się, że OBRAŻAMY...
Piotr J О.

Piotr J О. doświadczony
analityk i kierownik
projektów

Temat: Opłaty za wideopołączenia w roamingu

Krzysztof Kaczyński:
Piotrowi w ogóle nie chodzi o pieniądze (bo pieniądze
moim zdaniem to w życiu nie wszystko), ale o pewne dość
proste zasady, których Plus powinien jednak przestrzegać.

Głównie o jedną: Pacta sunt servanda!
Katarzyna Mitręga

Katarzyna Mitręga Kierownik ds.
Klientów Kluczowych

Temat: Opłaty za wideopołączenia w roamingu

Promocja Transmisja Video streaming w Plusie

Promocja "Transmisja
Video streaming" jest skierowana do Abonentów sieci Plus i Użytkowników Simplus, 36.6 oraz Sami Swoi.

W ramach Promocji
oferowana jest promocyjna usługa o nazwie "Transmisja Video streaming". Usługa polega na umożliwieniu Klientom Polkomtel dostępu do treści audio-video w sieci Internet
w oparciu o technologię videostreaming. Aby korzystać z Usługi telefon komórkowy
Klienta musi posiadać poprawną konfigurację i zainstalowaną przeglądarkę treści audio-wideo (zgodną za standardem RealMedia lub 3GPP). Usługa
jest realizowana przez APN video.plusgsm.pl lub video. Usługa nie wymaga aktywacji. Do korzystania z Usługi w roamingu niezbędna jest aktywacja usługi roamingu międzynarodowego.

Opłata za korzystanie z Usługi:

a. w kraju wynosi: 0,40 zł netto (0,48 zł brutto) za każdą rozpoczętą minutę połączenia z APN video.plusgsm.pl lub video,
b. za granicą w ramach roamingu międzynarodowego3 wynosi: 1,25 zł netto (1,53 zł brutto) za każde rozpoczęte 50 KB danych odebranych i wysłanych w ramach Usługi
4. Korzystanie z Usługi za granicą w ramach roamingu międzynarodowego dostępne jest wyłącznie dla Abonentów.

Promocja trwa od 26.03.2009r. do odwołania.
Katarzyna Mitręga

Katarzyna Mitręga Kierownik ds.
Klientów Kluczowych

Temat: Opłaty za wideopołączenia w roamingu

Piotr J. Ochwał:
Katarzyna Mitręga:
Ewidentnie nas Pan tu obraża, nawiązując do Pana wypowiedzi nie jestem w stanie bez bilingu i dostępu do systemów zweryfikować poprawności naliczonych kwot

Ekscelencjo,

Ekscelencja mi pokaże DOWOLNY cennik operatora Polkomtel z dowolnej taryfy, w którym będzie figurowała usługa "wideopołączenie w roamingu" z Francji, Włoch czy Niemiec do Polski - w cenie 12,20 zł za minutę.

Do tego nie trzeba żadnych bilingów-srilingów, czy "dostępu do systemu". Wystarczy dostęp do internetu i strony http://plus.pl z przyległościami. Wszak cenniki są ponoć jawne, nespa?

Jak Play dał ciała, to informację o tym Ekscelencja plakatowała gdzie się tylko dało, w tym na niniejszej grupie (nie wiadomo, po jakiego grzyba). Jak my, plebs pokornie płacący rachunki za telefon, ośmielimy się poskrobać pozłotę na Polkomtelu i zauważyć korozję wewnątrz, to dowiadujemy się, że OBRAŻAMY...


Proszę
http://www.plus.pl/oferta_indywidualna/plus_abonament/...
Krzysztof Kaczyński

Krzysztof Kaczyński Proofreader w firmie
Helion

Temat: Opłaty za wideopołączenia w roamingu

Marek Ś.:
Idź się, człowieku, wytrząsać gdzie indziej.
Ja się nie muszę i nie wytrząsam- ani tutaj, ani gdzie indziej. Może dla sprostowania i lepszego zrozumienia dodam, że odnosiłem się w swojej wypowiedzi nie tylko do tegoż jednego tematu (co widocznie zbyt subtelnie zaznaczyłem), ale także do Twoich wypowiedzi i wypowiedzi Katarzyny w temacie "Plus zaspał? :-)". Sądziłem, że jak napiszę, że odnoszę się ogólnie do Waszych wypowiedzi na tym forum to zostanie to zrozumiane, ale ze zrozumieniem tekstu pisanego jak widać w wielu przykładach na tej grupie macie oboje jednak dużo problemów.

Nie rozmawiam z kimś, kto zaprzecza sam sobie w jednym zdaniu.
Gdybym chciał Ciebie lub Katarzynę obrazić, zrobiłbym to zdecydowanie inaczej. Nadal nie wiem, czy ona po prostu robi sobie jaja i udaje, że pewnych kwestii związanych ze swoją pracą nie rozumie (zwłaszcza w temacie ""Plus zaspał? :-)"), czy też faktycznie nie rozumie i powinna w związku z tym po prostu zmienić zawód... lub się doedukować (to drugie wydaje się być łatwiejsze).
Po to istnieje dział reklamacji, żeby zgłaszać błędy, bo te zawsze się zdarzają, Panie nieomylny. Zresztą Pan na pewno też ma pod sobą 14 mln klientów i spokojnie Pan sobie z tym daje radę.
Nie myli się tylko ten kto nic nie robi. Problem w tym, że z popełnionych błędów (zwłaszcza tych swoich) powinno się wyciągać jednak jakieś wnioski, a jak widać Plus tego nie robi, bo nie pierwszy raz błędnie nalicza opłatę za usługę, która nie pierwszy raz jest (w dodatku przez tę samą osobę) reklamowana. Widzisz różnicę? To akurat nie ma nic wspólnego z tym ile dana firma obsługuje klientów, a odnosi się do tego jak ona sobie ze zgłaszanymi błędami radzi, bo naprawienie błędu po zgłoszeniu reklamacji i popełnianie go za każdym kolejnym razem, raczej nie świadczy o radzeniu sobie z problemami zgłaszanymi przez klientów, ale o ich "olewaniu" (chyba, że jest to celowe zagranie działu reklamacji, który nie chce zgłaszać niczego do poprawy by po prostu pracy mu w przyszlości nie zabrakło? Ironia, ale coś w tym może jest).

W jaki sposób umywa?
Pewnie w taki, że nie naprawia przyczyny błędów, a jedynie zajmuje się korektą skutków?
Jakie to zasady? Zasada perfeksyjności, której Pan jest przykładem?
Czy ja gdzieś napisałem, że jestem perfekcjonistą i nie popełniam błędów w życiu zawodowym, albo prywatnym? Ponieważ pisałem ogólnie na temat Twoich wypowiedzi, oraz wypowiedzi Katarzyny, odniosłem się w swojej ogólnej wypowiedzi nie tylko do tego tematu, ale również do wspomnianego tematu "Plus zaspał? :-)", tak by nie dublować swoich postów w dwóch wątkach. Niezależnie od tego czy bym to zrobił- swoją ostatnią wypowiedzią utwierdziłeś mnie we wcześniej założonym przekonaniu, że "i tak nie zrozumiesz" :)
Piotr J О.

Piotr J О. doświadczony
analityk i kierownik
projektów

Temat: Opłaty za wideopołączenia w roamingu

Katarzyna Mitręga:
Ekscelencja mi pokaże DOWOLNY cennik operatora Polkomtel z dowolnej taryfy, w którym będzie figurowała usługa "wideopołączenie w roamingu" z Francji, Włoch czy Niemiec
>
Proszę
http://www.plus.pl/oferta_indywidualna/plus_abonament/...

Z przykrością muszę stwierdzić, że kolejny raz udowadnia pani, że nie ma zielonego pojęcia o ofercie i usługach świadczonych przez pani pracodawcę. Ja pisałem o wideopołączeniu, czyli o rozmowie między dwoma użytkownikami telefonii 3G z dwukierunkową transmisją mowy i obrazu w publicznej sieci telefonii UMTS, a pani mi tu wkleja regulamin usługi "wideostreaming", która polega na (cytuję z załączonego dokumentu, trudniejsze słowa podkreśliłem):

"umożliwieniu Klientom Polkomtel dostępu do treści audio-video w sieci Internet w oparciu o technologię videostreaming"
Łukasz P.

Łukasz P. Konsultant/Analityk
HR

Temat: Opłaty za wideopołączenia w roamingu

Piotr J. Ochwał:
Katarzyna Mitręga:
Ekscelencja mi pokaże DOWOLNY cennik operatora Polkomtel z dowolnej taryfy, w którym będzie figurowała usługa "wideopołączenie w roamingu" z Francji, Włoch czy Niemiec
>
Proszę
http://www.plus.pl/oferta_indywidualna/plus_abonament/...

Z przykrością muszę stwierdzić, że kolejny raz udowadnia pani, że nie ma zielonego pojęcia o ofercie i usługach świadczonych przez pani pracodawcę. Ja pisałem o wideopołączeniu, czyli o rozmowie między dwoma użytkownikami telefonii 3G z dwukierunkową transmisją mowy i obrazu w publicznej sieci telefonii UMTS, a pani mi tu wkleja regulamin usługi "wideostreaming", która polega na (cytuję z załączonego dokumentu, trudniejsze słowa podkreśliłem):

"umożliwieniu Klientom Polkomtel dostępu do treści audio-video w sieci Internet w oparciu o technologię videostreaming"
lol
Katarzyna Mitręga

Katarzyna Mitręga Kierownik ds.
Klientów Kluczowych

Temat: Opłaty za wideopołączenia w roamingu

Proszę

http://www.plus.pl/oferta_indywidualna/nasze_promocje/...
Usługa jest, wcześniej się faktycznie pomyliłam



Wyślij zaproszenie do