konto usunięte

Temat: WHY??

Dlaczego przedstawiciele PLUSA nie potrafia kompetentnie przekazać informacji. Dlaczego, przedłużając umowę w mix plusie nikt nie raczył mnie powiadomić, ze muszę doladować podwójnie konto? Dowiedziałam się dopiero po zablokowaniu telefonu i interwencji w tej sprawie! jestem dobrym klientem, doładowuje na czas itp, ale teraz to była przesada... Nie wspomnę o "akcjach" związanych z przedłużaniem umowy!! czy to jest racjonalne? A mogłam zostać przy jednym telefonie, który mam na abonament w ERZE! o!!

PS. musialam to napisać bo mnie brzydko mówiąc szlag trafia!

konto usunięte

Temat: WHY??

Patrycjo, spokojnie bo złość pieknosci szkodzi :P

Trafiłaś byc może na niezbyt kompetetna osobe...
Wojciech Dymek

Wojciech Dymek Kierownik Rejonu,
Jeronimo Martins
Polska S.A.

Temat: WHY??

Patrycjo nie potrzebnie bierzesz mixy. W każdej sieci to twór niropłacalny. Dużo lepiej wziąć dobrze dobrany abonament.

A co do niekompetentnych pracowników, to w każdej sieci one są.. a na obecnego pisz skargę do centali.

Pozdrawiam
Mariusz W.

Mariusz W. DBP PLUS - G300

Temat: WHY??

w 80% dla klientów indywidualnych lepszy jest mix niż abonament
zwłaszcza, gdy chcemy mieć limit na rozmowy lub rozmawiamy bardzo wiele - zwłaszcza w roamingu.
Rekordziści, którzy płacili w abonamencie rachunki w okolicach 200-400 teraz posiadając mixa wymieniają aparaty co 3-4 miesiące :)

konto usunięte

Temat: WHY??

Patrycja Orczykowska - G:
Dlaczego przedstawiciele PLUSA nie potrafia kompetentnie przekazać informacji. Dlaczego, przedłużając umowę w mix plusie nikt nie raczył mnie powiadomić, ze muszę doladować podwójnie konto? Dowiedziałam się dopiero po zablokowaniu telefonu i interwencji w tej sprawie! jestem dobrym klientem, doładowuje na czas itp, ale teraz to była przesada... Nie wspomnę o "akcjach" związanych z przedłużaniem umowy!! czy to jest racjonalne? A mogłam zostać przy jednym telefonie, który mam na abonament w ERZE! o!!

PS. musialam to napisać bo mnie brzydko mówiąc szlag trafia!
Witam, ja powiem inaczej. Rozumiem Pani oburzenie. Mnie również razi niekompetencja w każdej branży. Oczywiście sprzedawca powinien poinformować o zmianach, które się pojawiły w promocji Mix IV , aczkolwiek jest również regulamin promocji, w którym można znaleźć szczegółowe informacje na temat podpisanej umowy. Nie bronię osoby, z którą Pani podpisała wspomnianą umowe, ale proszę pomyśleć ile osób dziennie sprzedawca musi obsłużyć, ile informacji udzielić... Pozdrawiam.
Życzę spokojnej nocy i udanej niedzieli :)Gosia A. edytował(a) ten post dnia 18.04.09 o godzinie 23:27

konto usunięte

Temat: WHY??

Patrycja Orczykowska - G:
Dlaczego przedstawiciele PLUSA nie potrafia kompetentnie przekazać informacji. Dlaczego, przedłużając umowę w mix plusie nikt nie raczył mnie powiadomić, ze muszę doladować podwójnie konto?

A czy na umowie, którą Pani podpisała nie było określenia "oświadczam, że zapoznałem się z regulaminem promocji..."?
Sprzedawca nie ma obowiązku informować o zmianach, które nastąpiły jeżeli klient o to nie pyta. A skoro nie pyta, to konsultant może przecież założyć, iż klient warunki zna, bo przecież podpisał stosowne oświadczenie. Nie o wszystkim da się powiedzieć. Pani też na pewno nie zdarza się o czymś zapomnieć.

Mnie też brzydko mówiąc czasami szlag trafia, gdy wszystko zwala się na sprzedawców. Jakiś czas temu klient chciał zwrócić iPlusa, ponieważ źle go poinformowałem na temat zasięgu. Otóż na papierowe mapie, którą przed nim rozłożyłem pokazałem mu że w jego miejscowości jest dobry zasięg, a w rzeczywistości jest kiepski (w życiu nie widziałem na oczy papierowej mapy zasięgu iPlusa). Upierał się dotąd aż kolega zaproponował mu bezpośrednią konfrontację ze mną i wyjaśnienie tej sprawy...

konto usunięte

Temat: WHY??

to jest tak jak z bankami, ostatnio z tym też zrobiłam porządek... prze;raszam bardzo, ale pracowałam i udzielałam informacji i zawsze mówiłam, że np. nie tak szybko dostanie sie pieniądze itd...
to kwestia chcenia... dla mnie mix sie obecnie opłaca, rozmawiam z jedna osobą za darmo, a, że korzystam z tego często - to minimalizuję wydatki w erze...
nie mam zamiaru oskarzac Was wszystkich, ale faktem jest, że ani punkty ani infolinia nie działa w porządku, to juz niestety wiem...
Mariusz W.

Mariusz W. DBP PLUS - G300

Temat: WHY??

Grzegorz G.:
A czy na umowie, którą Pani podpisała nie było określenia "oświadczam, że zapoznałem się z regulaminem promocji..."?
Sprzedawca nie ma obowiązku informować o zmianach, które nastąpiły jeżeli klient o to nie pyta. [...]

No Grzesiek, tu popłynełęś za bardzo

Jednak taka podstawowa informacja jak kupno 2 kart w pierwszym miesiącu no i kiedy ta pierwsza będzie zaliczona (po wymianie aparatu) - jest to podstawowa informacja, jaką powinien udzielić konsultant sprzedaży.
Potem są takie problemy jak ten, słysze o takich sprawach ostatnio zbyt często.

Co prawda (na szczęście), nie zawsze jest tak do końca wina sprzedawcy, bo nawet jak powiedzą wszystko co trzeba, to i tak połowa klientów zapomni większość informacji.

Co by nie mówiąc,
obsługa klienta powinna być zgodnia ze standardem sprzedaży firmy
Polkomtel S.A.Mariusz Wudarski edytował(a) ten post dnia 19.04.09 o godzinie 14:37

konto usunięte

Temat: WHY??

Mariusz Wudarski:
>
No Grzesiek, tu popłynełęś za bardzo


No może troszeczkę ;)
Ale ja jestem innego typu klientem i często trudno mi jest zrozumieć kogoś kto w ogóle nie czyta regulaminów, nie pyta choćby o szczegóły... Podejrzewam że i mi mogło zdarzyć się zapomnieć poinformować klienta o tym, że pierwsze doładowanie nie przedłuża ważności konta. Każdemu może się zdarzyć, szczególnie gdy w kolejce stoi kilku sapiących niecierpliwych.
W takim wypadku jednak jako klient miałbym pretensje wyłącznie do siebie. Podpisując sformułowanie że zapoznałem się z regulaminem nie powinienem mieć do nikogo żalu, ponieważ w tym momencie przyznałbym się do kłamstwa.
Co by nie mówiąc,
obsługa klienta powinna być zgodnia ze standardem sprzedaży firmy
Polkomtel S.A.

hmm, mógłbyś mi wskazać gdzie mam szukać standardów na ten temat? serio pytam.
Mariusz W.

Mariusz W. DBP PLUS - G300

Temat: WHY??

zasadniczo możesz spytać koordynatora Polkomtel albo kierownika.
G300 oraz LIBERTY ma szkolenia ze standartów sprzedaży.

konto usunięte

Temat: WHY??

Mariusz Wudarski:
zasadniczo możesz spytać koordynatora Polkomtel albo kierownika.
G300 oraz LIBERTY ma szkolenia ze standartów sprzedaży.

Mnie nie chodzi ogólnie o standardy sprzedaży, ale o zapis na temat informowaniu klienta o wszystkich szczegółach regulaminu (zmianach, niuansach... jak zwał tak zwał)
Co by nie mówiąc,
obsługa klienta powinna być zgodnia ze standardem sprzedaży firmy
Polkomtel S.A.
o ten fragment mi chodzi i o kwestię łamania standardów sprzedaży przez konsultanta, który nie poinformował klienta o tym, iż pierwsze doładowanie w taryfie mixIV nie przedłuża ważności konta.

konto usunięte

Temat: WHY??

Nie ma co dyskutować nad rozlanym mlekiem, proszę o usunięcie wątku
Marek Hofman

Marek Hofman Lider projektów,
konsultant ds
kontroli wewnętrznej
i rac...

Temat: WHY??

Mariusz W.:
w 80% dla klientów indywidualnych lepszy jest mix niż abonament
zwłaszcza, gdy chcemy mieć limit na rozmowy lub rozmawiamy bardzo wiele - zwłaszcza w roamingu.
Rekordziści, którzy płacili w abonamencie rachunki w okolicach 200-400 teraz posiadając mixa wymieniają aparaty co 3-4 miesiące :)

W moim przypadku w 100% lepszy jest simplus niż abonament. Kupiłem w 2007r. na allegro za 1200zł Nokie N73 (wtedy może z 500zł drożej niż w abonamencie Plusa), wystarcza mi doładowanie 150+100zł na cały rok. Płace za to 134+90zł=224zł,czyli 19zł/m-c.Nie ma takiego abonamentu który dałby mi rozliczanie pakietów internetowych co do 1bajta a dodatkowo 500 minut do Plusa do wykorzystania przez 3 miesiace.W moim przypadku tylko Nowy Simplus i program wymiany aparatu na allegro co 3 lata:) Wolność w Simplusie jest wspaniała..od 10lat:)Marek Hofman edytował(a) ten post dnia 30.04.09 o godzinie 14:18
Łukasz P.

Łukasz P. Konsultant/Analityk
HR

Temat: WHY??

Marek Hofman:
ale do tego trzeba wiedziec czego sie chce, nie lecisz na gadki szmatki ani kolorofony
Marek Hofman

Marek Hofman Lider projektów,
konsultant ds
kontroli wewnętrznej
i rac...

Temat: WHY??

£ukasz "LuX" P.:
Marek Hofman:
ale do tego trzeba wiedziec czego sie chce, nie lecisz na gadki szmatki ani kolorofony

Dokładnie tak, Łukasz! W trybie w jakim ja korzystam z telefonu (dużo netu i rozmów do Plusa) przy abonamencie płaciłbym o wiele więcej niż w Nowym Simplusie. Ostatnio nawet radio internetowe zainstalowałem, ale do tego potrzebne byłyby pakiety większe niż 50MB/m-c;) Chętnie kupiłbym pakiet 1GB w Simplusie na miesiąc za max.50zł ale póki co widzę że Plus nie chce zarobić na mnie:(
Katarzyna Mitręga

Katarzyna Mitręga Kierownik ds.
Klientów Kluczowych

Temat: WHY??

Grzegorz G.:
Mariusz Wudarski:
>
No Grzesiek, tu popłynełęś za bardzo


No może troszeczkę ;)
Ale ja jestem innego typu klientem i często trudno mi jest zrozumieć kogoś kto w ogóle nie czyta regulaminów, nie pyta choćby o szczegóły... Podejrzewam że i mi mogło zdarzyć się zapomnieć poinformować klienta o tym, że pierwsze doładowanie nie przedłuża ważności konta. Każdemu może się zdarzyć, szczególnie gdy w kolejce stoi kilku sapiących niecierpliwych.
W takim wypadku jednak jako klient miałbym pretensje wyłącznie do siebie. Podpisując sformułowanie że zapoznałem się z regulaminem nie powinienem mieć do nikogo żalu, ponieważ w tym momencie przyznałbym się do kłamstwa.
Co by nie mówiąc,
obsługa klienta powinna być zgodnia ze standardem sprzedaży firmy
Polkomtel S.A.

hmm, mógłbyś mi wskazać gdzie mam szukać standardów na ten temat? serio pytam.
Ludzie !!! kto czyta teraz całą treść regulaminu jak kolejna osoba mu " sapie w kolejce", bądźmy ludźmi mimo braku czasu warto wspomnieć klientowi o najważniejszych aspektach promocji. Przepraszam jesteśmy z tej samej firmy ale Twoja metoda pracy przypomina mi troszkę strategie " sprzedaj i uciekaj" czy coś w tym stylu. Klienta w 80 % przypadkach trzyma taka wartość dodana jak obsługa, to właśnie obsługa jest podstawą lojalności i przywiązania klienta....
Dodam że oferty operatorów są porównywalne....Katarzyna Mitręga edytował(a) ten post dnia 22.05.09 o godzinie 22:06

konto usunięte

Temat: WHY??

Kasiu, zgadzam sie z Tobą w 100% :)

konto usunięte

Temat: WHY??

Katarzyna Mitręga:
Ludzie !!! kto czyta teraz całą treść regulaminu jak kolejna osoba mu " sapie w kolejce", bądźmy ludźmi mimo braku czasu warto wspomnieć klientowi o najważniejszych aspektach promocji. Przepraszam jesteśmy z tej samej firmy ale Twoja metoda pracy przypomina mi troszkę strategie " sprzedaj i uciekaj" czy coś w tym stylu.

Wysuwasz zbyt daleko idące wnioski. To nie jest moja metoda pracy. Staram się tylko wytłumaczyć, że nie uważam by ten sprzedawca popełnił wielkie wykroczenie zapominając o jednym szczególe. W pierwszych tygodniach od wejścia taryfy MIX IV wielokrotnie musiałem tłumaczyć klientom dlaczego mimo doładowania konta mają zablokowane połączenia. Dlatego właśnie, że ktoś ich o tym nie poinformował przy podpisywaniu umowy. Ale czy robiłem z tego wielkie halo? Czy dzwoniłem po innych salonach i wylewałem żale? Nie! Z czasem zdarzało się to coraz rzadziej. Ja informuję o tym zawsze. Ale też nie dam sobie ręki uciąć, że nigdy o tym nie zapomniałem.
Tutaj niestety wszyscy od razu stwierdzili, że ten konsultant był niekompetentny. Sami nieomylni...
Klienta w 80 % przypadkach trzyma taka wartość dodana jak obsługa, to właśnie obsługa jest podstawą lojalności i przywiązania klienta....
Dodam że oferty operatorów są porównywalne....

Może 80%, może 70%... ostrożnie operowałbym liczbami. Nie musisz pouczać mnie na temat lojalności klientów, ten temat mam opanowany.
Przykro mi że tak szybko oceniłaś moje "metody pracy" i wiedzę na temat sprzedaży/obsługi klienta itp.
Katarzyna Mitręga

Katarzyna Mitręga Kierownik ds.
Klientów Kluczowych

Temat: WHY??

Grzegorz G.:
Katarzyna Mitręga:
Ludzie !!! kto czyta teraz całą treść regulaminu jak kolejna osoba mu " sapie w kolejce", bądźmy ludźmi mimo braku czasu warto wspomnieć klientowi o najważniejszych aspektach promocji. Przepraszam jesteśmy z tej samej firmy ale Twoja metoda pracy przypomina mi troszkę strategie " sprzedaj i uciekaj" czy coś w tym stylu.

Wysuwasz zbyt daleko idące wnioski. To nie jest moja metoda pracy. Staram się tylko wytłumaczyć, że nie uważam by ten sprzedawca popełnił wielkie wykroczenie zapominając o jednym szczególe. W pierwszych tygodniach od wejścia taryfy MIX IV wielokrotnie musiałem tłumaczyć klientom dlaczego mimo doładowania konta mają zablokowane połączenia. Dlatego właśnie, że ktoś ich o tym nie poinformował przy podpisywaniu umowy. Ale czy robiłem z tego wielkie halo? Czy dzwoniłem po innych salonach i wylewałem żale? Nie! Z czasem zdarzało się to coraz rzadziej. Ja informuję o tym zawsze. Ale też nie dam sobie ręki uciąć, że nigdy o tym nie zapomniałem.
Tutaj niestety wszyscy od razu stwierdzili, że ten konsultant był niekompetentny. Sami nieomylni...
Klienta w 80 % przypadkach trzyma taka wartość dodana jak obsługa, to właśnie obsługa jest podstawą lojalności i przywiązania klienta....
Dodam że oferty operatorów są porównywalne....

Może 80%, może 70%... ostrożnie operowałbym liczbami. Nie musisz pouczać mnie na temat lojalności klientów, ten temat mam opanowany.
Przykro mi że tak szybko oceniłaś moje "metody pracy" i wiedzę na temat sprzedaży/obsługi klienta itp.
Nikt Cię nie ocenia....., sam napisałeś że klient powinien się zapoznać z regulaminem promocji..... i że jeśli jest coś nie tak to tylko do siebie może mieć pretensje...Nie odwracajmy teraz kota ogonem :-) Zdaje sobie sprawę, iż Praca w obsłudze klienta jest męcząca i ciężka, frustrująca, zazwyczaj kiepsko płatna chodź zdarzają się wyjątki od reguły :-) i potrafi być fajnie ale pamiętajmy pomagajmy- obsługujmy klienta tak jak sami byśmy chcieli zostać obsłużeni

konto usunięte

Temat: WHY??

Katarzyna Mitręga:
Nikt Cię nie ocenia....., sam napisałeś że klient powinien się zapoznać z regulaminem promocji..... i że jeśli jest coś nie tak to tylko do siebie może mieć pretensje...Nie odwracajmy teraz kota ogonem :-)

No i nie przeczytałaś uważnie :-) Napisałem że JA jako klient miałbym w takim przypadku do siebie pretensje. Ale należę do wąskiej grupy klientów, którzy przed podpisaniem jakiejkolwiek umowy wiążącej czytają umowy, regulaminy, cenniki itd. Z operatorem wiążąc się na 2 lata chcę znać warunki. Nie muszę przecież czytać wszystkiego w salonie sprzedaży, regulaminy i cenniki są powszechnie dostępne. Zawsze staram się poinformować w skrócie o najważniejszych warunkach, ale często klient mi przerywa i mówi : "gdzie mam podpisać?"...
Zdaje sobie sprawę, iż Praca w obsłudze klienta jest męcząca i ciężka, frustrująca, zazwyczaj kiepsko płatna chodź zdarzają się wyjątki od reguły :-)

:-) stereotypy :-)
i potrafi być fajnie ale pamiętajmy pomagajmy- obsługujmy klienta tak jak sami byśmy chcieli zostać obsłużeni

Pamiętamy i tak też czynimy.

Następna dyskusja:

why don't we go vege?




Wyślij zaproszenie do