Ewa Wojciechowska

Ewa Wojciechowska Osoba fizyczna,
Działalność
gospodarcza HR BHP

Temat: Skarga

W Rudzie Śląskiej w centrum handlowym Plaza zawarłam umowę abonamentową na telefon stacjonarny i telefony komórkowe w opcji Plus Razem. W trakcie całej procedury zawierania umowy przekazano mi że będę mogła poprzez moje konto pobierać faktury które są do opłacenia. Umowa została zawarta z końcem listopada 2018 roku.Otrzymałam różnego rodzaju hasła, nie otrzymałam jednak właściwego przypisanego do mojego konta. Udałam się do punktu gdzie pracownik postarał się aby doszło do mnie smsem. Założyłam konto i zgodnie z przedstawioną tam kwotą do zapłaty na wystawionej fakturze opłaciłam ją. Po miesiącu przyszła kolejna którą też szybko uiściłam. Jakież było zdziwienie kiedy zaczął mnie nękać CREDITEXPRESS Inkaso za jakąś nie zapłaconą fakturę. Przez 2 tygodnie kilkukrotnie kontaktowałam się z firmą Polkomtel której pracownicy twierdzili że nie mam żadnego zadłużenia i wszystko jest w porządku. W końcu po otrzymaniu listu od firmy CREDIEXPRESS wysłałam go do konsultanta i ten stwierdził że miałam robioną jakąś konsolidację! O co chodzi??? Nikt mnie nie poinformował że łączy się moje abonamenty w jedno konto żeby faktury szły na to jedno konto, nikt nie przesłał do mnie rzekomej faktury za konsolidację więc nie mogłam dowiedzieć się że za coś mam zapłacić, a na koniec po złożeniu reklamacji przez konsultanta otrzymuję smsem informację że firma POLKOMTEL ma prawo sprzedać mój dług o którym nie raczyła mnie poinformować i mam się dogadywać z firmą CREDITEXPRESS. Co to są za praktyki? Jeśli mam coś zapłacić to powinnam być o tym powiadomiona!!! Nie uciekam od odpowiedzialności zapłaty. Jednak uznaję że firma mnie oszukała!!!! Jest niewiarygodna w moich oczach a sam ten fakt nadaje się do prasy, Rzecznika Praw Obywatelskich i na wszelkie fora abonentów!!!!