konto usunięte

Temat: Zdjęcie blokady windykacyjnej a księgowość orange ..

To forum chyba niema tyle pojemności przestrzeni dyskowej, aby pomieścić opis moich przygód i perypetii z tą pożal się Boże firmą..
Ograniczę się zatem do tego co mnie najbardziej irytuje a wręcz doprowadza do szewskiej pasji !
Często wyjeżdżam w delegacje i nie mam czasu czasem możliwości zapłacić rachunku w terminie.
Oczywiście bez uprzedzenia ,jakiejś telefonicznej informacji z chwili na chwilę pstryk ! i internetu niema .To jeszcze jestem w stanie zrozumieć ,mimo 10 letniego użytkowania usługi ,spóźniłeś się ? nie korzystasz ! Gówno to kogokolwiek obchodzi że internet może być twoim narzędziem pracy , nie możesz odpocząć przed tv itd. Bo przecież korporacja straci majątek, jak mnie na te parę dni nie pozbawi usługi.. Trudno, nie dopilnowałem ,mam za swoje . Lecz to dopiero początek irytacji (delikatnie powiedziane) . Po rozłączeniu natychmiast wysyłam EKSPRESOWYM przelewem należność . i co ? NIC! po dwóch dniach dzwonię do tych sierot, zwanymi "obsługą" i słyszę że nie widzą wpłaty ,więc nie mogą nic zrobić . Wątpię szczerze mówiąc czy cokolwiek mogą ,poza poinformowaniem że nic nie mogą ,może poza doradztwem osób starszych ""gdzie jest włącznik w Liveboxie" .. Najprawdopodobniej mają tylko dostęp do tej samej usługi /strony w orange co ja jako klient i mówią ,co ja sam mogę sprawdzić np. w necie mobilnym w komórce.. Zaznaczę również że zostałem pozbawiony ręcznego odblokowania (tymczasowego) prawdopodobnie iż zdarzyło mi się to AŻ drugi RAZ ! w tym roku.Niewybaczalne!.. Gzie zatem wina iż nie mam internetu ? w banku ? NIE... potwierdzenie stoi jak byk ,przelew dotarł natychmiast po zatwierdzeniu transakcji .Księgowość Orange . Tam utknął mój przelew ,mogę mieć tylko nadzieję że 3 dnia może jakaś księgowa popierdułka zainteresuje się że ktoś, mimo wpłaty oczekuje na wznowienie usługi
Na ironię ,firma która zajmuje się przesyłem danych CYFROWO ,błyskawicznie .Na operację (przeczytaj -kliknij) trzeba czekać prawie tydzień.. Szybciej otrzymałbym zamówiony pług dla konia, własnoręcznej roboty z dostarczeniem . KPINA i olewactwo na całej linii .Oczywiście jak wielu Polaków ,nie mam żadnej alternatywy na korzystanie ze stałego łącza stacjonarnego a to zawsze TP wykorzystywała a teraz wykorzystuje Orange .Ten post został edytowany przez Autora dnia 02.07.14 o godzinie 23:58
Joanna B.

Joanna B. Specjalista ds.
analiz

Temat: Zdjęcie blokady windykacyjnej a księgowość orange ..

Polecam zainteresowanie się usługą Direct Debit ( polecenie zapłaty ) - operator wtedy sam sciaga kwotę faktury w 14 dniu od jej wystawienia. Pozwoli to uniknąć opóźnień w platnosciach podczas nieobecnosci. :-) Usluga dostępna na pewno w obsłudze indywidualnej, ale także dla małych i średnich firm. Należy tylko pamiętać, że w przypadku posiadania uslug mobilnych i stacjonarnych wniosek należy zlozyc 2 razy - oddzielnie dla jednego i drugiego rachunku :-) Informacje o usludze można znaleźć na stronie www operatora, wraz z odpowiedziami na wiele pytan i koniecznymi do wypelnienia drukami. Pozdrawiam.



Wyślij zaproszenie do