Przemysław Barański

Przemysław Barański Serwis Urządzeń
Elektronicznych -
SUEL

Temat: Niesłuszne nałożenie kary przez ORANGE sprawa wałkowana...

Bardzo proszę kompetentne osoby o pomoc i poradę w sprawie która swój początek ma w 2006 roku i do dnia dzisiejszego nie została zakończona.
Pozwolę sobie przedstawić WAM treść pisma która w pigułce nakreśla istotę sprawy.

Treść Reklamacji napisanej do K. Sośnicki & A. Sośnicka ul. Zwycięstwa 37 75-022 Koszalin - dradcy prawni w firmie Raport Sp. z o.o.

" Numer sprawy:
R00701\ORANGE\01901980XXXX

Szanowana Pani
W odpowiedzi na pismo z dnia 04.08.2010

Żądam natychmiastowego zaprzestania wszelkich działań windykacyjnych gdyż sprawa ta zaczęła się już w 2006 roku. W dniu 14.01.2006 roku została wystawiona faktura nr. 601300215600 na kwotę 7367,44 zł i jest to ta sama faktura którą w wykazie (załącznik nr 1 Pani pisma z dnia 04.08.2010) sygnowana jest numerem 654224295 z datą wymagalności 11.10.2007. Ponad cztery lata temu celu polubownego załatwienia sprawy zadłużenia wystosowałem pismo z prośbą do PTK Centertel sp. z o.o. Moja prośba została rozpatrzona pozytywnie. Umożliwiono mi wówczas spłatę zaległych należności pod warunkiem podpisania aneksu do umowy. Spłaty zaległych rachunków w wysokości 2600 zł dokonałem dnia 02.03.2006 r. i posiadam potwierdzenie przelewu na tę kwotę. Aneks na przedłużenie umowy po windykacji podpisałem 01.04.2006 r. Niestety konsultant który ze mną podpisywał umowę źle sporządził aneksy, przez co numery nie zostały podłączone do sieci. (Informacja od konsultanta, pana Marka Banaszewskiego). W międzyczasie w dniu 19.03.2007 firma Kruk S.A. nabyła mój dług w drodze cesji wierzytelności i usilnie starała się wymusić spłatę prawie 9000 zł. Sprawę reklamowałem pismem do PTK Centertel sp z o.o. z dnia 25.09.2007 r.
Jestem w posiadaniu pisma od PTK Centertel sp z o.o. z dnia 11.10.2007r., w którym stwierdzono iż otrzymane przez nich dokumenty aktywacyjne zostały sporządzone nieprawidłowo przez konsultantów z punktu Orange przy ul. Gdańskiej 53 w Bydgoszczy. W piśmie tym PTK Centertel sp z o.o. proponuje wznowienie usług telekomunikacyjnych mimo sprzedania moich wierzytelności firmie Kruk S.A. stwierdzając iż ponowna aktywacja numeru będzie podstawą do anulowania opłaty specjalnej za zerwanie warunków promocji i zakończenia postępowania windykacyjnego. Firma PTK Centertel sp z o.o. zgodziła się dokonać aktywacji nowych numerów telefonów, jednocześnie tego nie dokonując gdyż z umowy podpisanej z panem Marcinem Bruckim w dniu 26.11.2007r wynika, że firma ta nie wywiązała się z punktu 10 owej umowy, czyli nie dokonała aktywacji numerów telefonów w ciągu 7 dni od podpisania umowy. Firma Kruk S.A. zaprzestała wówczas swoich działań.

Cała sprawa zatacza koło gdyż sprawę z dniem 18.12.2008 przejęła firma Raport sp. z o.o. W piśmie od PTK Centertel sp z o.o. z dnia 08.01.2010 zredagowanym przez panią Katarzynę Tkaczyk otrzymałem informację: „Odnosząc się do kwestii umowy z dnia 26.11.2007 r., wyjaśniam, że nie została ona zrealizowana z uwagi na błędne dane w niej zawarte.” Aktywacja numerów miała nastąpić zgodnie z umową do 02.11.2007 tzn. w ciągu 7 dni od daty podpisania umowy. Dopiero w piśmie otrzymanym od PTK Centertel sp z o.o. z dnia 29.05.2010 firma ta podaje informacje iż numery aktywowała lecz dopiero 13.01.2008 czyli 72 dni po terminie przewidzianym w umowie. W ciągu tych 72 dni członkowie rodziny kilkakrotnie byli sprawę monitować w biurze obsługi klienta przy ul. Gdańskiej 53 w Bydgoszczy oraz co kilka dni sprawdzali czy karty sim są aktywne. Niestety wynik był zawsze negatywny. Faktura nr. 08010196706831 została wystawiona za okres już od 2007.12.14 do 2008.01.13 więc karty sim w tym okresie powinny być aktywne a nie były. Jeśli natomiast byłyby aktywne to na podstawie warunków oferty „aktywacja po windykacji” o których mowa w §1 pkt. 3 aneksu do umowy z dnia 26.11.2007 poprzednie saldo w wysokości 7367,44 zł byłoby wyzerowane w dniu 19.12.2007 r.
W związku z tym nie przyznaje się do winy jakobym nie chciał się wywiązać z umowy. Dopełniłem wszystkich starań by ta umowa doszła do skutku. Numery z tej umowy w ogóle nie zostały podłączone do sieci, i nie mogłem z nich korzystać. Numery nie były aktywne bo stare saldo jest cały czas naliczane Jeśli numery te byłyby aktywowane zgodnie z umową nie byłoby tej całej sprawy windykacyjnej a ja już dawno sprawy finansowe i warunki ugody powindykacyjnej miałbym z firmą PTK Centertel sp z o.o. uregulowane.

Proszę wyjaśnić tę sprawę i zakończyć ją definitywnie jak najszybciej.

Dokument ten składa się z dwóch stron.

Razem z pismem załączam:
• pismo z indywidualną propozycją od PTK Centertel sp. z.o.o. z dnia 11.10.2007 (załącznik nr. 1)
• kopię umowy dnia 26.11.07 (załącznik nr. 2)
• kopię aneksu do umowy z dnia 26.11.07 (załącznik nr. 3)

"

Na dzień dzisiejszy sprawa wygląda tak że kolejny są nadał klauzulę wykonalności a komornik informuje o tym ze jest uprawniony do przymusowego otwarcia Pani/Pana lokalu... Ostatnie pismo od komornika otrzymałem w zeszłym tygodniu z datą redagowania 26.04.2011. Jutro zamierzam wysłać pismo z odpowiedzią którą już sporządziłem. (mogę je też tu przedstawić)

PROSZĘ WAS O POMOC

konto usunięte

Temat: Niesłuszne nałożenie kary przez ORANGE sprawa wałkowana...

Jeżeli dług został sprzedany, to już nie z ptk należy rozmawiać. Trudno też cokolwiek powiedzieć na podstawie jednego czy dwóch pism jednej ze stron.
Przemysław Barański

Przemysław Barański Serwis Urządzeń
Elektronicznych -
SUEL

Temat: Niesłuszne nałożenie kary przez ORANGE sprawa wałkowana...

Ja głównie opieram się na tym że druga umowa powindykacyjna też nie została spisana poprawnie i o włączeniu numerów dowiedziałem się bardzo późno, kilka miesięcy po terminie. Pismo z taką informacją otrzymałem nawet po terminie wygenerowanych faktur za abonament na telefony z umowy. Faktury nie zostały uregulowane ze względu na to iż aktywacja numerów nie została zrealizowania w terminie 7 dni od podpisania umowy oraz z racji tego że karty sim były nieaktywne. Chciałem korzystać z tych numerów i wywiązać się z umowy ale technicznie nie było to możliwe. Następnie Centertel zerwał umowę z winy abonenta bo nie zapłacono faktur. i właśnie dlatego koło się zamyka i wierzytelność sprzedano firmie Raport.

konto usunięte

Temat: Niesłuszne nałożenie kary przez ORANGE sprawa wałkowana...

Bez dokumentów i danych co, kto i kiedy i dlaczego trudno cokolwiek powiedzieć. Można próbować podważyć zasadność naliczenia niektórych kwot, ale to już niech prawnicy się wypowiedzą jak to wygląda w przypadku sprzedanej wierzytelności.

Następna dyskusja:

Oszukani przez Orange




Wyślij zaproszenie do