Wioleta Sieńkowska

Wioleta Sieńkowska Office Manager;
Code&Pepper sp. z
o.o.

Temat: jak się doszkolić w kadrach ???

Dzień dobry wszystkim,

Pracuję na stanowisku office managera i częściowo zajmuję się sprawami pracowniczymi.
Mamy zewnętrznego kadrowca, który ogarnia akta osobowe i inne formalności. Jest on jednak już w starszym wieku i chciałby "oddać" naszą firmę w inne ręce. Chciałabym przejąc to od niego i prowadzić kadry, żeby też były na miejscu, w firmie.

Poprzednio pracowałam w biurze rachunkowym gdzie prowadziłam kompleksowo kadry dla małych firm (do 20 pracowników). Mam studia podyplomowe i kursy z rachunkowości gdzie kadry były trochę "dotknięte". Jednak przerwa w tych sprawach sprawiła, że nie jestem na bieżąco z przepisami, Kodeksem itp. Chciałabym jakoś uaktualnić swoją wiedzę i kompetencje.

Mam więc pytanie - czy w takim wypadku lepiej jest wybrać studia podyplomowe czy może krótszy kurs (np. w stowarzyszeniu księgowych) ? A może są inne rozwiązania ??

Może ktoś korzystał z takich usług w ostatnim czasie i ma jakieś przemyślenia o przydatności takiej edukacji ?