Artur S.

Artur S. Specjalista ds. PR
(nowe technologie) -
szukam pracy

Temat: K2 Internet SA zwycięzcą pierwszej edycji konkursu IAB...

Zakończyła się pierwsza edycja konkursu IAB Creative Showcase "LATO 2011", którego celem jest promowanie innowacyjnych i najbardziej angażujących kreacji w reklamie graficznej online. Po przeanalizowaniu nadesłanych prac, Jury wyłoniło laureata – K2 Internet SA za kreację "Cappy Całe Jabłko" dla marki Cappy. Jury przyznało także dwa równorzędne wyróżnienia dla - agencji Point of View za kreację dla marki 36i6 (Polkomtel S.A.) oraz dla Mindshare / Made in Mind za kreację dla United International Pictures promującą film Kung Fu Panda 2.

Wszystkie kreacje zgłoszone w pierwszej edycji można zobaczyć na stronie konkursu w sekcji nadesłane a laureatów w sekcji nagrodzone.

Poniżej komentarze Jurorów po pierwszej edycji konkursu:

"Bardzo się cieszę, że nasza inicjatywa cyklicznego konkursu kreatywnego dla kampanii online spotkała się z aż tak życzliwym przyjęciem, i to już przy pierwszej edycji konkursu. Mimo krótkiego terminu, do konkursu zgłoszonych zostało ponad 30 kampanii, co pokazuje, że dobrze odczytaliśmy oczekiwanie rynku. Podstawową ideą konkursu jest promowanie kreatywności w reklamie internetowej, poprzez wskazywanie kampanii, które zasługują na wyróżnienie w tym zakresie. Okazuje się, że takich kampanii jest bardzo wiele, ale często przechodzą niezauważone, dlatego zdecydowanie warto je przybliżać szerszej publiczności. Chcemy w ten sposób przekonywać marketerów, że reklama w internecie może być zabawna, pożyteczna, a przy tym skuteczna. Jestem pewien, że Creative Showcase będzie stale dostarczał inspiracji do projektowania lepszych kampanii oraz, że przyczyni się do poprawienia wizerunku reklamy internetowej w oczach konsumentów."powiedział Piotr Kowalczyk, Prezes Zarządu IAB Polska i jeden z jurorów w konkursie.

"Zgłoszenia do konkursu pokazują, że agencje, projektując kampanie, częściej korzystają z możliwości, dzięki którym coraz skuteczniej angażują internautów i wchodzą z nimi w interakcje. To sprawia, że czas obcowania konsumentów z marką wydłuża się. Cieszy też fakt, że coraz więcej kreacji reklamowych nie ogranicza się jedynie do kolorowych haseł – częściej mamy do czynienia z dopracowanymi wizualnie pomysłami. Myślę jednak, że w tej kwestii w dalszym ciągu mamy jeszcze trochę do zrobienia... Tym bardziej liczę na to, że nasz konkurs zainspiruje twórców do podnoszenia poziomu kreacji, że stanie się platformą, na której będziemy mogli się nimi pochwalić. Być może stanie się naszym polskim BannerBlogiem, który na poziomie lokalnym pozwoli porównać jakość tworzonych kreacji."dodaje Grzegorz Krzemień, prezes agencji marketingu interaktywnego GoldenSubmarine, członek jury.

"Poziom prac, jakie zostały zgłoszone do pierwszej edycji Creative Showcase, był naprawdę wysoki. Bardzo mnie to cieszy, bo celem konkursu jest promowanie kreacji, które w pełni wykorzystują potencjał internetu: są interaktywne, multimedialne i angażujące, a przy tym starannie wykonane. Wszystko to wpływa pozytywnie na ich skuteczność. Mam głęboką nadzieję, że konkurs będzie z jednej strony motywował do wykorzystywania mechanizmów interaktywnych w kreacjach, a z drugiej - będzie stanowił inspirację dla marketerów."mówi Krzysztof Beniowski z firmy AGORA SA, szef grupy roboczej "Brand advertising online" IAB Polska, jeden z jurorów w konkursie.

Więcej informacji na stronie www.iabpolska.pl

Patronat branżowy nad konkursem objęły firmy: ARBOinteractive, FreshMail, Gazeta.pl, GoldenSubmarine, Interaktywnie.com, INTERIA.PL, IPLA, Onet.pl

Patronem medialnym jest: Media & Marketing Polska


Obrazek
Artur Stachowiak edytował(a) ten post dnia 12.07.11 o godzinie 10:44
Artur S.

Artur S. Specjalista ds. PR
(nowe technologie) -
szukam pracy

Temat: K2 Internet SA zwycięzcą pierwszej edycji konkursu IAB...

Eksperci IAB z grupy roboczej "Brand advertising online" podsumowali pierwszą edycję konkursu IAB Creative Showcase "LATO 2011", w której zwycięską kreację Cappy Całe Jabłko zgłosiła agencja K2 Internet SA. Równocześnie gorąco zachęcamy do zgłaszania kreacji w trwającej już jesiennej edycji konkursu IAB Creative Showcase. Zgłoszenie prac jest całkowicie bezpłatne! http://iabcreativeshowcase.pl/
http://www.youtube.com/watch?v=GUU9jNNhOUQ
W filmie wypowiadają się eksperci IAB Polska z grupy roboczej "Brand advertising online":
- Barbara Stawarz - InnovaWeb
- Anna Zawadzka - Business Ad Network
- Bartłomiej Buczkowski - Wirtualna Polska S.A.
- Michał Burecki - Evolution Media Net
- Grzegorz Krzemień - GoldenSubmarine
- oraz Patrycja Sass - Staniszewska z biura IAB Polska



Wyślij zaproszenie do