Artur S.

Artur S. Specjalista ds. PR
(nowe technologie) -
szukam pracy

Temat: IAB Polska współorganizatorem konferencji Media Trendy...

Już 14 kwietnia w warszawskim Multikinie Złote Tarasy odbędzie się kolejna edycja konferencji Media Trendy - jednego z najważniejszych corocznych wydarzeń gromadzących czołowych przedstawicieli świata mediów i reklamy oraz dyrektorów ds. marketingu. Współorganizatorem konferencji Media Trendy 2011 jest IAB Polska.
Obrazek
Misją Konferencji Media Trendy jest prezentacja nowych trendów o strategicznym znaczeniu dla mediów i reklamy.

Konferencja ta jest okazją do dyskusji o tym, jak zmienia się reklama i media oraz jak to wpływa na próby efektywnego dotarcia do klienta i sposoby monetaryzacji kontentu mediowego.

Media i reklama przyszłości. Scenariusze dla rynku mediów i reklamy.

Rok 2011 wydaje się być rokiem szczególnym. Symbolicznie rozpoczyna nową dekadę, wprowadzając cyfryzację w mediach. Z drugiej strony mamy rozwój mediów mobilnych: możliwość korzystania z przekazu w telefonie komórkowym/smartfonie, laptopie, iPadzie. Reklama otacza nas zewsząd także dzięki geolokalizacji. To dobry punkt wyjścia, jak będzie wyglądał świat mediów za jakiś czas. Czy to jest punkt przełomowy? Czy platformy cyfrowe, tablety i nowe technologie są sygnałem istotnego przełomu, którego jeszcze nie widzimy, czy jest to tylko zmiana ilościowa? Podczas tegorocznych Media Trendów zarysujemy scenariusze rozwoju rynku mediów i reklamy na najbliższe lata oraz przedstawiamy rekomendacje tworzenia media planów i korzystania z nowych kanałów komunikacji.

Gośćmi konferencji są głównie:
• osoby zarządzające w mediach (przede wszystkim zarządzający kontentem, marketingiem i reklamą)
• dyrektorzy marketingu w firmach: osoby zarządzające marketingiem i odpowiedzialni za kreowanie strategii reklamowych w firmach (dyrektor marketingu, brand managerowie, inni)
• dyrektorzy komunikacji firmach: osoby odpowiedzialne za komunikację zewnętrzną oraz PR • eksperci z domów mediowych i agencji reklamowych
• eksperci z firm PR i inni doradcy.

Współorganizatorami konferencji są w tym roku: Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR, Związek Pracodawców Branży internetowej IAB Polska oraz Magazyn THINKTANK.
Partnerzy: Discovery Networks, Polsat Media, Google, Astra, AMS, Millward Brown SMG/KRC, Multikino
Partnerzy merytoryczni: PBC - Polskie Badania Czytelnictwa, PRoto, Nielsen Audience Measurement, ZKDP - Związek Kontroli Dystrybucji Prasy
Partner technologiczny: iFusion
Patroni medialni: Mediarun, hatalska.com, ARBOinteractive, Forbes, BRIEF, http://fpięć.pl, IPLA.pl, Radio PiN, Interia.pl

Więcej na:www.mediatrendy.plArtur Stachowiak edytował(a) ten post dnia 30.03.11 o godzinie 13:11Artur Stachowiak edytował(a) ten post dnia 30.03.11 o godzinie 13:12