Temat: Ogłoszenia - szkolenia, warsztaty, coaching, konferencje
Jeśli poszukujesz sposobów na: zwiększenie swobody oraz skuteczności w komunikowaniu się z współpracownikami i klientami oraz skutecznego poszukiwania rozwiązań ten warsztat jest dla Ciebie!!! Nowa jakość Twoich relacji z otoczeniem jest w zasięgu ręki. Odpowiedzią jest coachingowe spojrzenie na dotychczasowe metody pracy i wzajemne relacje, które możesz odkryć i poznać dzięki uczestnictwu w proponowanych przez nas warsztatach!
Czas i miejsce:
Sala konferencyjna Domu Gościnnego Uniwersytetu Jagiellońskiego,
ul. Floriańska 49 (100m od Rynku Głównego)
Czas trwania:
I dzień: godz.10 00 - 17 00
Adresaci szkolenia:
Zapraszamy: liderów, menedżerów, konsultantów, trenerów, terapeutów, mentorów, nauczycieli oraz WSZYSTKICH, którzy zawodowo lub prywatnie chcą rozwijać oraz świadomie kształtować swoje otoczenie i siebie.
Tak więc:
- jeżeli Twoja praca w Urzędzie związana jest z prowadzeniem rozmów z podwładnymi i rożnorodnymi osobami.
- jeżeli chciałbyś, aby Twoi pracownicy sami dochodzili do istotnych refleksji i wniosków.
- jeżeli chcesz pobudzać ludzkie myślenie i poszukiwanie rozwiązań.
- jeżeli zależy Ci na tym, aby umiec wesprzeć ludzi w działaniu i inspirować ich zamiast dawać "mądre rady" i pouczenia.
- jeżeli zależy Ci na tym, aby zbudować pozycje lidera zespołu, mieć autorytet i skutecznie prowadzić zespół ludzki
- jeżeli chcesz się doskonalić i rozwijać zawodowo, aby czuć spełnienie i zadowolenie w kontaktach z pracownikami
Korzyści dla uczestników:
Praca kierownicza w Urzędach i Instytucjach Publicznych wymaga umiejętności skutecznych zachowan w wielu, sytuacjach pełnych napięcia, stresu, a nawet konfliktów międzyludzkich. Zarządzanie ludzmi w różnym wieku, różnej motywacji i zaangażowaniu - wymaga z kolei ciągłego doskonalenia włąsnych umiejętności i poszerzania zakresu doświadczeń. Zachowania rutynowe, czy stare nawyki są bowiem często odbierane przez podwłądnych jako czynniki demotywujące lub wręcz wypalające.
Zdobyta wiedza i praktyczne umiejętności z zakresu coachingu bardzo mocno przełożą się na wyniki indywidualne i zespołowe, a także zadowolenie z pracy podległych Ci osób. Dla wielu menadżerów są one także początkiem nowej jakości pracy z podwładnymi, lepszym relacjom jakie na nowo zbudowali i służą osiąganiu lepszych efektów.
Prowadzący:
Artur Przybyłowicz
Trener Biznesu, Coach, praktyk NLP, prowadzi szkolenia z zakresu: zarządzania zespołami, przywództwa, komunikacji interpersonalnej, perswazji i wywierania wpływu, wystapień publicznych; sprzedaży i merchandisingu, obsługi klienta, inteligencji emocjonalnej, rozwóju osobistego. Praktyk zarządzania procesem sprzedaży, współpracy z kluczowymi klientami i kierowania zespołami handlowymi. ...więcej
PROGRAM WARSZTATÓW:
Sesja szkoleniowa: Efektywne zarządzanie zespołem zadaniowym
Kluczowe zagadnienia:
Czynniki determinujące efektywność zespołu
Ksztaltowanie zaangażowania i atmosfery wspólpracy
Lider versus manager – Twoja rola, funkcja i zadania
Sesja szkoleniowa: Motywowanie niefinansowe jako indywidualne podejście do oczekiwań i potrzeb pracownika
Kluczowe zagadnienia;
Etapy rozwoju pracownika w organizacji (na podstawie Blanchard’a)
Zasady indywidualnego motywowania i prowadzenia podwładnych
Opory i lęki kontra wiara w siebie i działanie proaktywne
Relacje zawodowe służące osiąganiu założonych celów i rozwojowi zespołu
Sesja szkoleniowa: Coaching w zarządzaniu- czyli co dokładnie?
Kluczowe zagadnienia:
Teoria i podstawowe zagadnienia z coachingu.
Główne narzędzia coachingowe (aktywne słuchanie, skuteczne pytania coachingowe, efektywna informacja zwrotna).
Identyfikacja i rozwój kompetencji coachingowych.
Sesja szkoleniowa: Czy jest coś takiego jak komunikacja coachingowa?
Kluczowe zagadnienia:
Ogólny model komunikacji interpersonalnej.
Komunikacji typu 1-2-1 oraz komunikacja w zespołach.
Budowanie i wykorzystywanie potencjału komunikacyjnego jednostek i zespołów.
Wykorzystanie kompetencji coachingowych w komunikacji.
Różnice pomiędzy komunikacją klasyczną a komunikacją z elementami coachingu.
Sesja szkoleniowa: Praktyka czyni mistrza!
Kluczowe zagadnienia:
Wykorzystanie w praktyce narzędzi coachingowych (praktyczny trening aktywnego słuchania, zadawania pytań i udzielania feedbacków).
Trening prowadzenia indywidualnych (1-2-1) oraz zespołowych (action learning) sesji coachingowych pod okiem trenera.
Sesja szkoleniowe: Coaching – kiedy? dla kogo? dlaczego? jakimi narzędziami?
Kluczowe zagadnienia:
Praktyczne techniki zdiagnozowania celów i potrzeb rozwojowych.
Narzędzia do samodzielnego lub zespołowego analizowania sytuacji i planowania możliwych rozwiązań.
Metody oraz strategie doboru i wykorzystania coachingu w praktyce.
I TY (NIE BĘDĄC ZAWODOWYM COACHEM) MOŻESZ ROZWIJAC SIEBIE I INNYCH SKUTECZNIE POSŁUGUJĄC SIĘ TYMI NARZĘDZIAMI
http://www.apedukacjaszkolenia.pl/firm/coaching_w_zarz...