Jadwiga M.

Jadwiga M. dziennikarz,
Etnosystem.pl

Temat: Pepsi zbawi świat!

"Refresh everything" to hasło przyświecające nowej, prospołecznej kampanii Pepsi. Producent napoju chce być kojarzony z naprawianiem świata, angażuje się więc w projekt to umożliwiający. Robią to naprawdę na serio, a wspierają ich m.in. Kevin Bacon i Demi Moore.

http://etnosystem.pl/newsy/ekologia/3039-pepsi-naprawi...

No i jak myślicie. Ekologiczne, "nowe lepsze" Pepsi?
Juliusz Grzegorz Sumorok

Juliusz Grzegorz Sumorok Właściciel, P.P.H.U.
Biolinija

Temat: Pepsi zbawi świat!

Jadwiga M.:
"Refresh everything" to hasło przyświecające nowej, prospołecznej kampanii Pepsi. Producent napoju chce być kojarzony z naprawianiem świata, angażuje się więc w projekt to umożliwiający. Robią to naprawdę na serio, a wspierają ich m.in. Kevin Bacon i Demi Moore.

http://etnosystem.pl/newsy/ekologia/3039-pepsi-naprawi...

No i jak myślicie. Ekologiczne, "nowe lepsze" Pepsi?

A ja się zapytam jak nasi przodkowie, a gdzie tu nowe, a gdzie tu lepsze, ale gdzie tu kasa to wiadomo aj, waj.
Świetny PR ale z ekologią to ma mało wspólnego.
Jadwiga M.

Jadwiga M. dziennikarz,
Etnosystem.pl

Temat: Pepsi zbawi świat!

"1. Wymyślamy pomysł na poprawienie życia na świecie. Może on dotyczyć środowiska, zdrowia, jedzenia, sąsiedztwa, edukacji bądź kultury."

Pepsi (przynajmniej teoretycznie) stawia na wyjście do ludzi środowiska itd. Tworzenie puszek z takich a nie innych materiałow, żeby coś ze środowiskiem zmienić itd. Stąd moje pytanie - czy Pepsi faktycznie zmienia się na lepsze i wychodzi frontem do ekologii.

Kasa kasą, myślę, że w przypadku koncernów zawsze gdześ kasa jest wkalkulowana, co nie zmienia faktu, że projekt powstał, a filmiki już powstałe mi się podobają. A co by ybło gdyby to faktycznie jakoś wpłynęło na obecny satn?Jadwiga M. edytował(a) ten post dnia 24.08.10 o godzinie 15:22
Jadwiga M.

Jadwiga M. dziennikarz,
Etnosystem.pl

Temat: Pepsi zbawi świat!

.Jadwiga M. edytował(a) ten post dnia 24.08.10 o godzinie 15:19



Wyślij zaproszenie do