Temat: wortal o Call / Contact Centers / telemarketingu?

Nie sądzicie, że przydałby się jakiś wortal o CC, telemarketingu w polskim wydaniu?
Z czego korzystacie w anglojęzycznym wydaniu?
Pzdr :)
Michał Tomasz Małowiecki

Michał Tomasz Małowiecki Project Manager,
Service Manager,
Kierownik

Temat: wortal o Call / Contact Centers / telemarketingu?

No wortal próbuje tworzyć pan Kostecki. Problem z takim potralem to jego content. Sama funkcjonalność to już drobna sprawa. Pytanie co by się miało znaleźć w takim portalu. Ja chętnie widzę zebranie wszystkich firm Call Centrowych w polsce. Ogłoszenia o pracę i to czego wszyscy szukają to "know how". Pytanie tylko kto zechce się tym podzielić.

Temat: wortal o Call / Contact Centers / telemarketingu?

Michał Tomasz M.:
No wortal próbuje tworzyć pan Kostecki. Problem z takim potralem to jego content. Sama funkcjonalność to już drobna sprawa. Pytanie co by się miało znaleźć w takim portalu. Ja chętnie widzę zebranie wszystkich firm Call Centrowych w polsce. Ogłoszenia o pracę i to czego wszyscy szukają to "know how". Pytanie tylko kto zechce się tym podzielić.

Ogłoszenia o pracę będą - właśnie w tym tygodniu i przyszłym moja firma ma spotkania z firmami rekrutacyjnymi bo robimy zapytania o oferte rekrutacji ACC do nas; przy okazji bede poruszac temat szukania ACC przez potencjalny wortal o CC... zobaczę jakie bedzie zainteresowanie - powinno jakieś być bo ja nie chce na tym zarabiać.
Know how to już inna sprawa i faktycznie zalezy to od CC...
Michal N.

Michal N. IoT / M2M Technology
Senior Specialist,
T-Mobile Polska S.A.

Temat: wortal o Call / Contact Centers / telemarketingu?

pozdrowienia Panowie zajmujacy sie CC :-)fajny temat.Michal Nowak edytował(a) ten post dnia 02.04.07 o godzinie 00:21
Michał Tomasz Małowiecki

Michał Tomasz Małowiecki Project Manager,
Service Manager,
Kierownik

Temat: wortal o Call / Contact Centers / telemarketingu?

Są pewne podstawy, miary itp. ogólnie znane, którymi można się dzielić... głębsza wiedza i doświadczenia sporo kosztują i nie znajdzie się w takim portalu, lub tak jak to jest w portalach amerykańskich płaci się $1000 za PDFa
Arkadiusz Czerwiński

Arkadiusz Czerwiński Kierownik Obsługi
Posprzedażowej CC w
Santander Consumer
...

Temat: wortal o Call / Contact Centers / telemarketingu?

Z chęcią zajmę się moderowaniem takiego portalu. Już jakiś czas temu kupiłem domenę infocc (info call center). Jednak gwarancją zaistnienia strony jest dobry content. Jezeli znajdzie się grupa chętnych do pracy przy projekcie, będe gotów zająć się całą sprawą od strony technicznej.

pozdrawiam
arekcz
Maciej B.

Maciej B. Ekspert Customer
Contact Center |
Klientomaniak

Temat: wortal o Call / Contact Centers / telemarketingu?

Witam,
Pomysł świetny. Jest spore zapotrzebowanie na tego typu wiedzę. Powstaje coraz więcej wewnętrznych centrów telemarketingowych, które nie wiedzą jak zacząć, co robić itd. Najlepszym dowodem na tą tezę jest fakt że na wszelkich konferencjach na temat call center najwięcej jest przedstawicieli właśnie tej grupy centrów. Są dwa źródła takiej wiedzy. Pierwsze to wiedza i doświadczenia zdobywana latami przez funkcjonujące Call centers, drugie to wiedza czerpana z innych krajów, często z dobrze rozwiniętych stowarzyszeń lub firm doradczych. Teraz zła wiadomość: Rodzime CC nie są chętne do ujawniania swojego know-how, wiedza z zagranicy kosztuje bardzo duże pieniądze. Pan Kostecki sprzedaje swoją teoretyczną wiedzę za ogromne pieniądze i bardzo dba o swój interes, nie sądzę więc by był partnerem takiego przdsięwzięcia. Reasumując: musi upłynąć sporo czasu aby konkurujące call center (przede wszystkim outsourcingowe) porozumiały się ze sobą i zbudowały coś na kształt akademii cc.
Ale... życzę powodzenia :)
Karol B.

Karol B. Ekspert ds. mediów
specjalistycznych

Temat: wortal o Call / Contact Centers / telemarketingu?

Witam,

domena pod taki wortal już jest (http://www.callcenternews.pl), jest też główna koncepcja rozwoju contentu i wartości dodanych do takiego portalu. Są już prowadzone rozmowy w sprawie dostawy treści (w tym know-how).

Kwestia moderacji portalu (bardziej forum) to jest już najmniejszy wg. mnie problem. Strona techniczna przedsięwzięcia związanego z powstaniem portalu o CC jest praktycznie dopięte na ostatni guzik (bazy danych, systemy CMS i serwerownia)...

Wkrótce rozpoczniemy kampanię PR (media, firmy etc.). Do oficjalnego (publicznego) startu dzieli nas już kilka, najwyżej kilkanaście dni).
Arkadiusz Czerwiński

Arkadiusz Czerwiński Kierownik Obsługi
Posprzedażowej CC w
Santander Consumer
...

Temat: wortal o Call / Contact Centers / telemarketingu?

jeżeli chodzi o content to zapraszam, moje 5 letnie doświadczenie w pracy na CC to ogromny bagaż doświadczeń, z chęcią podzielę się z początkującymi :)

zapraszam na http://infocc.pl - forum poświęcone w 100% call center w PolsceArkadiusz Czerwiński edytował(a) ten post dnia 11.04.07 o godzinie 21:33
Mariusz K.

Mariusz K. Kierownik
Teleinformatycznego
Centrum Obsługi
Mieszkańca

Temat: wortal o Call / Contact Centers / telemarketingu?

Witam,
ja się tam Panowie nie dziwię że know-how jest tak strzeżoną tajemnicą. Dopiero zaczynamy w naszym, pięknym kraju przygodę ze sprzedażą przez telefon. Nawet CC outsourcingowe są w porównaniu z zachodnimi ubogie w gamę produktów, kóre proponują. Nie ma chyba jeszcze takiego zaawnasowania aby o 11.00 telemarketer sprzedawał technologie, a o 14.00 przelogowływał się na kampanię dotyczącą świeżych bułek, jak to ma miejsce w takiej Francji na przykład.
No i mamy obecnie, panujący wszem i wobec, problem z zasobami ludzkimi na tyle kompetentnymi aby potrafiły sprzedawać wszystko i szybko uczyć się nowych produktów. Zarobki na CC też raczej nie zachęcają do podejmowania pracy w takim charakterze :)
Swoją drogą ciekawy jest temat wskazywanego w różnych źródłach okresu "wypalenia zawodowego" telemarketerów? W Holandi np. jest to 6 miesięcy (!), ale polska średnia jest chyba znacznie dłuższa, choć i to może się zaraz zmienić :)

Pzdr
Jakub Pawełczak

Jakub Pawełczak Product Manager &
Tech Account Manager
at IVONA Software
...

Temat: wortal o Call / Contact Centers / telemarketingu?

Witam,
Karol B.:
domena pod taki wortal już jest (http://www.callcenternews.pl), jest też główna koncepcja rozwoju contentu i wartości dodanych do takiego portalu. Są już prowadzone rozmowy w sprawie dostawy treści (w tym know-how).

Z wielką chęcią napiszę artykuł o wykorzystaniu w Call Center syntezatora mowy, który pozwala na obniżenie kosztów, wzrost efektywności poprzez odciążenie z niektórych czynności ACC itp itd.
Roland Z.

Roland Z. ...Psia dusza
większa jest od psa,
I kiedy się
uśmiechasz...

Temat: wortal o Call / Contact Centers / telemarketingu?

Dobre i obszerne źródło : http://callcenterinfo.tmcnet.com/
Jakub Pawełczak

Jakub Pawełczak Product Manager &
Tech Account Manager
at IVONA Software
...

Temat: wortal o Call / Contact Centers / telemarketingu?

Bartosz Z.:
Dobre i obszerne źródło : http://callcenterinfo.tmcnet.com/

Wielkie dzięki za namiary! Bardzo ciekawa stronka.



Wyślij zaproszenie do