konto usunięte

Temat: Jakość obsługi w bankach.

Co sądzicie o jakości obsługi w bankach?
Jako pracownicy a zarazem klienci.
Czy uważacie że zachowanie pracowników względem klienta, wiedza doradców na temat produktów bankowych, kultura osobista pracowników, są na wysokim czy raczej nędznym poziomie w Polsce?
Zachęcam do dyskusji i do przywoływania przykładów wziętych z życia :-)
Krzysztof K.

Krzysztof K. Project Manager,
Nestlé Nutrition

Temat: Jakość obsługi w bankach.

Maciej K.:
Co sądzicie o jakości obsługi w bankach?
Jako pracownicy a zarazem klienci.
Czy uważacie że zachowanie pracowników względem klienta, wiedza doradców na temat produktów bankowych, kultura osobista pracowników, są na wysokim czy raczej nędznym poziomie w Polsce?
Zachęcam do dyskusji i do przywoływania przykładów wziętych z życia :-)

Witam,
jeżeli chodzi o kulturę osobistą i zachowanie, to w bankach akurat jest wszystko w porządku. Naprawdę jest miło, sympatycznie.
Z wiedzą merytoryczną jest już różnie. Problemem jest to, że pracownicy chyba nie mają kont i nie używają produktów banków, w których pracują. Nie wiedzą jak wygląda obsługa internetowa od strony klienta. Nie znają oferty banków konkurencyjnych, dlatego też, nie można sobie porozmawiać przy biurku z pracownikiem banku np. o rynku kart kredytowych, nie da się za bardzo ponegocjować.
Prawie zupełny brak jest wiedzy o usługach dodatkowych dołączonych do kart np. ubezpieczenia. Nie generalizuję, ale tak jest w większości przypadków.
pozdrawiam,
Robert S.

Robert S. Ekspert finansowy -
kredyty,
ubezpieczenia,
inwestycje

Temat: Jakość obsługi w bankach.

Nie znają oferty banków konkurencyjnych, dlatego też, nie można sobie porozmawiać przy biurku z pracownikiem banku np. o rynku kart kredytowych, nie da się za bardzo ponegocjować.
czy nie za wiele wymagasz? negocjować z pracownikiem przy okienku?

nie ma reguły i nie można powiedzieć, że pracownicy banku X są rewelacyjni a banku Y do bani...wszystko zależy od placówki banki i jej pracowników

czasem można dowiedzieć się wszystkiego i pracownik jest b. kompetentny, ale w innym oddziale inny da nam tylko ulotki i odeśle na stronę internetową...
Krzysztof K.

Krzysztof K. Project Manager,
Nestlé Nutrition

Temat: Jakość obsługi w bankach.

Robert S.:
Nie znają oferty banków konkurencyjnych, dlatego też, nie można sobie porozmawiać przy biurku z pracownikiem banku np. o rynku kart kredytowych, nie da się za bardzo ponegocjować.
czy nie za wiele wymagasz? negocjować z pracownikiem przy okienku?

Nie miałem na myśli pracowników kasy (okienko), tylko obsługę klienta przy biurku, w tym doradców noszących dumnie plakietki "doradca klienta VIP".

nie ma reguły i nie można powiedzieć, że pracownicy banku X są rewelacyjni a banku Y do bani...wszystko zależy od placówki banki i jej pracowników

Dlatego też nie porównywałem banku A i banku B.


czasem można dowiedzieć się wszystkiego i pracownik jest b. kompetentny, ale w innym oddziale inny da nam tylko ulotki i odeśle na stronę internetową...

Temat: Jakość obsługi w bankach.

Raz do roku znane czasopismo publikuje wyniki "mistery szopera". Wyniki (a w sumie kwestia rzetelnosci badania) sa bardzo dyskutowane wsrod bankowcow, ale o jakosci mozna z nich cos sie dowiedziec ;)

Następna dyskusja:

kioski ubezpieczeniowe w ba...




Wyślij zaproszenie do