Temat: Jakość obsługi w bankach.
Maciej K.:
Co sądzicie o jakości obsługi w bankach?
Jako pracownicy a zarazem klienci.
Czy uważacie że zachowanie pracowników względem klienta, wiedza doradców na temat produktów bankowych, kultura osobista pracowników, są na wysokim czy raczej nędznym poziomie w Polsce?
Zachęcam do dyskusji i do przywoływania przykładów wziętych z życia :-)
Witam,
jeżeli chodzi o kulturę osobistą i zachowanie, to w bankach akurat jest wszystko w porządku. Naprawdę jest miło, sympatycznie.
Z wiedzą merytoryczną jest już różnie. Problemem jest to, że pracownicy chyba nie mają kont i nie używają produktów banków, w których pracują. Nie wiedzą jak wygląda obsługa internetowa od strony klienta. Nie znają oferty banków konkurencyjnych, dlatego też, nie można sobie porozmawiać przy biurku z pracownikiem banku np. o rynku kart kredytowych, nie da się za bardzo ponegocjować.
Prawie zupełny brak jest wiedzy o usługach dodatkowych dołączonych do kart np. ubezpieczenia. Nie generalizuję, ale tak jest w większości przypadków.
pozdrawiam,