Michał Szydłowski

Michał Szydłowski Dyrektor
Departamentu
Zarządzania
Relacjami z
Klientami

Temat: TYgodniki opinii bronią swojej sprzedaży.

W Media&Marketing można przeczytać ciekawy artykuł o tym jak wydawcy tygodników opinii starają sie nie dopuścić do spadku sprzedaży ich tytułów. Tygodniki te z jednej strony bronią swojej papierowej wersji, z drugiej jednak strony - jak zauważa autor tekstu - przekształcają się w mające wiele oblicz interaktywne przedsięwzięcia. Aby wzmocnić sprzedaż do tytułów dodawane są różnego rodzaje dodatki na DVD lub CD, ale niektóre tytuły tak jak np. Wprost umacniają swą pozycję w internecie. Również w poprzednim numerze M&M można przeczytać ciekawy artykuł o podobnym temacie "Wydawcy widzą szansę w sieci". Jaka będzie przyszłość tygodników i nie tylko? To zobaczymy zapewne dopiero za kilka lat. Może zamiast wydania drukowanego będzie tylko wydanie cyfrowe, a może tak jak w przypadku publikacji Wydawnictwa Software klienci dostaną jednocześnie prenumeratę cyfrową i papierową. Kto wie .... ja na dzień dzisiejszy nie mam pojęcia :-(Michał Szydłowski edytował(a) ten post dnia 12.06.08 o godzinie 22:28
Paweł Dul

Paweł Dul Project Manager,
e-Media s.c.

Temat: TYgodniki opinii bronią swojej sprzedaży.

Myślę, ze wydania cyfrowe nie zastąpią tradycyjnych, ale napewno zwiększą swój udział w rynku.
Przełomem może być tani czytnik e-bookó i e-gazet.
W chwili obecnej dla przeciętnego użytkownika kwota rzędu 1500 zł to jeszcze zbyt wysoka cena za mobilność i dostęp do gazet w każym miejscu gdzie to tylko możliwe.
W Polsce są już w oficjalnej sprzedaży dwa czytniki e-papieru. Polecam zapoznać się z ich specyfikacją: iLiad i Cybook.



Wyślij zaproszenie do