Temat: Stowarzyszenie bez działalności gospodarczej - OPŁACENIE...

Szanowni Państwo

Jako stowarzyszenie, które nie prowadzi działalności gospodarczej, musimy opłacić podatek dochodowy z zawartych z wykonawcami umów o dzieło. Umowy są jednocześnie rachunkiem a w ich treści zawarta jest informacja, że podatek dochodowy opłaca zleceniodawca. Wynagrodzenie zostało wypłacone z dniem podpisania umowy, który był również dniem wykonania dzieła. W jaki sposób powinniśmy opłacić wspomniany podatek w urzędzie skarbowym? Kwota podatku oraz ostateczna data rozliczenia są już znane. Teraz pozostaje tylko kwestia formalnego sfinalizowania całości:
- Jakie są niezbędne formularze?
- Czy każdą umowę musimy rozliczać osobno?
- Jakie załączniki powinny być zamieszczone?
- Czy opłata może być dokonana bezpośrednio w urzędzie skarbowym?

Bardzo proszę o pilną pomoc!