Marcin Rak

Marcin Rak Prezes Zarządu
Sanduro Group Sp. z
o.o., www.sanduro.pl

Temat: Szkolenia, ogłoszenia, konferencje, zaproszenia...


Obrazek

Ekspert Sanduro Group udziela odpowiedzi na kolejne pytanie związane z kontrolą zarządczą:

Ile zadań i celów należy zidentyfikować, nadzorować i objąć zarządzaniem ryzykiem? Mało, dużo i w ogóle, co to znaczy?
http://www.sanduro.pl/kontrola-zarzadcza-pytania-5

Obrazek
- Zobacz mnie na GoldenLine i na http://sanduro.plMarcin Rak edytował(a) ten post dnia 21.08.12 o godzinie 10:18
Marcin Rak

Marcin Rak Prezes Zarządu
Sanduro Group Sp. z
o.o., www.sanduro.pl

Temat: Szkolenia, ogłoszenia, konferencje, zaproszenia...


Obrazek

W tym tygodniu ekspert Sanduro Group udziela odpowiedzi na pytanie:

Czy jest możliwość i sens integrowania systemu kontroli zarządczej z innymi systemami zarządzania na przykład z ISO 9001, ISO 14001, czy ISO 27000?
http://www.sanduro.pl/kontrola_zarzadcza_iso

Obrazek
- Zobacz mnie na GoldenLine i na http://sanduro.pl
Marcin Rak

Marcin Rak Prezes Zarządu
Sanduro Group Sp. z
o.o., www.sanduro.pl

Temat: Szkolenia, ogłoszenia, konferencje, zaproszenia...


Obrazek

W tym tygodniu ekspert Sanduro Group udziela odpowiedzi na pytanie:

Jesteśmy małą jednostką (zatrudnienie ok. 20 osób) i chcemy przyjąć jakąś procedurę zarządzania ryzykiem. Mamy kilka wzorów, ale wszystkie wydają się nam strasznie zbiurokratyzowane i rozbudowane – jak sobie z tym poradzić?
http://www.sanduro.pl/zarzadzanie_ryzykiem

Obrazek
- Zobacz mnie na GoldenLine i na http://sanduro.pl

konto usunięte

Temat: Szkolenia, ogłoszenia, konferencje, zaproszenia...

Polecam studia podyplomowe na kierunku

Budżetowanie Zadaniowe i Rachunkowość Sektora Finansów Publicznych

organizowane przez Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu we współpracy z firmą QNT Systemy Informatyczne w ramach Akademii QNT.

Jeśli jesteś pracownikiem finansowo-księgowym w komórce rachunkowości jednostki sektora finansów publicznych lub chciałbyś nim zostać, postaw na kadrę dydaktyczną UE we Wrocławiu oraz ekspertów z doświadczeniem praktycznym.

W programie: rachunkowość w jednostkach sektora finansów publicznych, budżetowanie zadaniowe, organizacja i zarządzanie finansami oraz zajęcia praktyczne w zakresie technologii informatycznych wspierających budżetowanie zadaniowe.

Po ukończeniu studiów i obronie pracy dyplomowej słuchacze otrzymują dyplom Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu.

Zajęcia odbywać się będą w Zabrzu, w komfortowej i multimedialnej sali wykładowej firmy QNT Systemy Informatyczne.

Studia rozpoczną się jesienią 2012 (2 semestry w wybrane soboty i niedziele).

Koszt studiów: 4 500 PLN (możliwość płatności w ratach po 2 250 PLN za semestr)

Kontakt: Adam Zych, Koordynator ds. rekrutacji, telefon: 32 786 91 08, e-mail: adam.zych@qnt.pl

Dowiedz się więcej na: http://www.qnt.pl/akademia-qnt
Marcin Rak

Marcin Rak Prezes Zarządu
Sanduro Group Sp. z
o.o., www.sanduro.pl

Temat: Szkolenia, ogłoszenia, konferencje, zaproszenia...


Obrazek

Cykl "Kontrola zarządcza: Masz pytanie-masz odpowiedź". Pytanie nr 8:

Czy „regulamin kontroli zarządczej” jest obowiązkowy?
http://www.sanduro.pl/regulamin_kontrola_zarzadcza

Obrazek
- Zobacz mnie na GoldenLine i na http://sanduro.pl
Marcin Rak

Marcin Rak Prezes Zarządu
Sanduro Group Sp. z
o.o., www.sanduro.pl

Temat: Szkolenia, ogłoszenia, konferencje, zaproszenia...


Obrazek

Cykl "Kontrola zarządcza: Masz pytanie-masz odpowiedź". Pytanie nr 9:

Czym kierować się identyfikując ryzyko??
http://www.sanduro.pl/identyfikacja_ryzyka

Obrazek
- Zobacz mnie na GoldenLine i na http://sanduro.pl
Marcin Rak

Marcin Rak Prezes Zarządu
Sanduro Group Sp. z
o.o., www.sanduro.pl

Temat: Szkolenia, ogłoszenia, konferencje, zaproszenia...


Obrazek

Cykl "Kontrola zarządcza: Masz pytanie-masz odpowiedź". Pytanie nr 10 z 24 września 2012r.:

W jaki sposób wybrać najlepszą ofertę na usługi audytu wewnętrznego?
Czym się kierować?

http://www.sanduro.pl/audytor_wewnetrzny

Obrazek
- Zobacz mnie na GoldenLine i na http://sanduro.pl

konto usunięte

Temat: Szkolenia, ogłoszenia, konferencje, zaproszenia...

Program studiów na kierunku Budżetowanie Zadaniowe i Rachunkowość Sektora Finansów Publicznych wzbogacony został o warsztaty praktyczne z obsługi aplikacji BUZA.

Co więcej: ukończenie studiów organizowanych przez Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu i firmę QNT Systemy Informatyczne otwiera drogę do uzyskania certyfikatu księgowego i uprawnień do usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych.

Zgodnie z Ustawą z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz.U. z 1994 r., nr 12, poz. 591, z późn. zm.) do uzyskania uprawnień wystarczy trzyletnia praktyka w księgowości, ukończenie studiów magisterskich lub równorzędnych oraz studiów podyplomowych z zakresu rachunkowości na uczelni wyższej, która uprawniona jest do nadawania stopnia naukowego doktora nauk ekonomicznych.

Dowiedz się więcej na: www.akademia.qnt.pl lub zadzwoń pod 32 786 91 08 i napisz na akademia@qnt.pl.

Rekrutacja potrwa jeszcze tylko do 31 października 2012 r.
Marcin Rak

Marcin Rak Prezes Zarządu
Sanduro Group Sp. z
o.o., www.sanduro.pl

Temat: Szkolenia, ogłoszenia, konferencje, zaproszenia...


Obrazek

Nasz ekspert udzielił odpowiedzi na kolejne pytania zawiązane z kontrolą zarządczą w ramach cyklu: "Kontrola zarządcza: Masz pytanie-masz odpowiedź".

Pytanie nr 11 z 1 października 2012 r.:
Do czego ma być przydatna samoocena? Co należy zrobić, aby to osiągnąć?
http://www.sanduro.pl/kontrola_zarzadcza_samoocena

Pytanie nr 12 z 8 października 2012 r.:
W naszej jednostce zadania związane z zarządzaniem ryzykiem powierzono audytorowi wewnętrznemu, który analizuje ryzyko w obszarach będących przedmiotem jego zainteresowania. Czy takie rozwiązanie wyczerpuje intencje standardów 7-9 kontroli zarządczej?
http://www.sanduro.pl/kontrola_zarzadcza_standard_7-9

Obrazek
- Zobacz mnie na GoldenLine i na http://sanduro.pl
Marcin Rak

Marcin Rak Prezes Zarządu
Sanduro Group Sp. z
o.o., www.sanduro.pl

Temat: Szkolenia, ogłoszenia, konferencje, zaproszenia...


Obrazek

"Kontrola zarządcza: Masz pytanie-masz odpowiedź".

Pytanie nr 13 z 15 października 2012 r.:
Kiedy powinno się identyfikować i oceniać ryzyko?
http://www.sanduro.pl/kontrola_zarzadcza_identyfikacja...

Pytanie nr 14 z 22 października 2012 r.:
Jaka jest rola standardów kontroli zarządczej? Czy są obowiązkowe jako formuła dokumentująca posiadanie systemu kontroli zarządczej?
http://www.sanduro.pl/kontrola_zarzadcza_standardy_iso

Obrazek
- Zobacz mnie na GoldenLine i na http://sanduro.pl
Marcin Rak

Marcin Rak Prezes Zarządu
Sanduro Group Sp. z
o.o., www.sanduro.pl

Temat: Szkolenia, ogłoszenia, konferencje, zaproszenia...


Obrazek

"Kontrola zarządcza: Masz pytanie-masz odpowiedź".

Pytanie nr 15 z 29 października 2012 r.:
Jaki jest zakres obowiązkowej dokumentacji w ramach kontroli zarządczej?
http://www.sanduro.pl/kontrola_zarzadcza_obowiazkowa_d...


Obrazek
- Zobacz mnie na GoldenLine i na http://sanduro.pl
Alicja Rak

Alicja Rak Radca prawny

Temat: Szkolenia, ogłoszenia, konferencje, zaproszenia...


Obrazek

Zapraszam na wyjazdowe, czterodniowe szkolenie:
"CERTYFIKOWANY SPECJALISTA KONTROLI ZARZĄDCZEJ" 32/h
4-7 grudnia 2012, Karpacz

Szkolenie ma charakter specjalistyczny i ma kompleksowo przygotować słuchaczy do codziennej pracy związanej ze stosowaniem systemu kontroli zarządczej.

Po pozytywnym zdaniu egzaminu, słuchacz otrzymuje Certyfikat specjalisty kontroli zarządczej!

Zapoznaj się z naszą ofertą i ceną promocyjną, więcej o szkoleniu: http://www.sanduro.pl/szkolenie_specjalista_kontrola_z...
Sanduro Group specjalizuje się w szkoleniach i doradztwie z zakresu kontroli zarządczej. Nasze kursy są zawsze bardzo wysoko oceniane przez słuchaczy. Zapraszamy

Obrazek
- Zobacz mnie na GoldenLine i na http://sanduro.pl

konto usunięte

Temat: Szkolenia, ogłoszenia, konferencje, zaproszenia...

Konferencja “Edu IT Trends - nowoczesne technologie dla uczelni wyższych”
Już tylko miesiąc dzielą nas od tego wyjątkowego wydarzenia!
Zapraszamy Państwa do rejestracji!

Konferencja, odbędzie się 27 czerwca 2013 roku w Warszawie.
Podczas wydarzenia zostaną rozlosowane cenne nagrody!

Zagadnienia, które zostaną omówione podczas spotkania, to m.in.:
• Systemy do zarządzania Uczelnią
• Elektroniczny obieg dokumentów w placówce oświatowej wyższego szczebla
• Cyfrowy Dziekanat
• Elektroniczna legitymacja studencka
• Elektroniczna karta pracownika Uczelni
• Infrastruktura PKI
• Oprogramowanie antyplagiatowe
• Platformy e-learningowe
• Elektroniczna rekrutacja
• Cyfrowe biblioteki
• Interaktywne i bezprzewodowe systemy egzaminowania
• Mobilne i bezprzewodowe systemy głosowania
• Nowoczesne systemy bezpieczeństwa infrastruktury informatycznej oraz sieci
• Informatyzacja szkół wyższych w świetle polskiego prawa
• Technologie informacyjne na zajęciach dydaktycznych
• Platformy komunikacyjne oraz sprzęt multimedialny

Do udziału w konferencji zapraszamy osoby odpowiedzialne za: dobór, zakup i wdrażanie technologii oraz systemów informatycznych podejmowanie strategicznych działań wewnątrz struktury uczelni rozwój i organizację placówki oświatowej.

Szczegółowe informacje:
http://www.pureconferences.pl/kalendarium/konferencje/...
Udział w konferencji jest bezpłatny!

Zapraszamy do rejestracji:
Formularz rejestracyjny - konferencja Edu IT Trends
Katarzyna Zielińska

Katarzyna Zielińska Koordynator
Projektów
Szkoleniowych,
Instytut Szkoleń
Pra...

Temat: Szkolenia, ogłoszenia, konferencje, zaproszenia...

Instytut Szkoleń Prawniczych zaprasza na szkolenie otwarte Zamówienia publiczne dla jednostek samorządu terytorialnego – wybrane aspekty praktyczne

WARSZAWA, 8 LISTOPADA 2013

Brak stałości legislacyjnej powodował i nadal powoduje wiele problemów interpretacyjnych związanych z jej stosowaniem. Szkolenie jest próbą omówienia problemów występujących w JST w zakresie zamówień publicznych i przedstawienia ich rozwiązań.

Prowadzący - Krzysztof Puchacz - Specjalista z zakresu finansów publicznych, kontroli zarządczej, zamówień publicznych oraz odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych

Program:

1. Ustalanie wartości zamówienia
a.Metody ustalania wartości zamówienia;
b.Zamówienia planowane oraz zamówienia nieplanowane;
c.Zamówienia udzielane w częściach a zamówienia odrębne;
d.Zakaz podziału zamówienia;
e.Zasady agregowania zamówień;
f.Ustalanie wartości zamówienia współfinansowanego z środków UE;
g.Planowanie zamówień w jednostce;
h.Ustalanie wartości zamówienia na odrębne obiekty budowlane realizowane w tym samym czasie – najnowsze orzecznictwo sądów administracyjnych.

2. Wybór trybu zamówienia publicznego
a.Zapytanie o cenę;
b.Zamówienie z wolnej ręki (ze szczególnym uwzględnieniem zamówień dodatkowych i zamówień uzupełniających).

3. Zmiany umów o zamówienie publiczne
a.Zakaz zmian umów o zamówienie publiczne i wyjątki od niego;
b.Zasady konstruowania wzoru umowy w zakresie możliwości i warunków przyszłych zmian umowy o zamówienie publiczne.

4. Warunki udziału w postępowaniu po nowelizacji w roku 2013
a.Nowa przesłanka wykluczenia z udziału w postępowaniu związana z uczestnictwem w tej samej grupie kapitałowej (charakterystyka grup kapitałowych, obowiązki wykonawcy, możliwości weryfikacyjne zamawiającego);
b.Nowe zasady weryfikacji warunków udziału w postępowaniu w zakresie wiedzy i doświadczenia (art. 22 ust. 5);
c.Szczegółowe omówienie nowego rozporządzenia w sprawie rodzajów dokumentów, jakich zamawiający może żądać od wykonawcy.

5. Dialog techniczny
a.Szanse i zagrożenia związane ze stosowaniem dialogu technicznego.

6. Podwykonawstwo w zamówieniach publicznych a udostępnianie zasobów podmiotów trzecich
a.Udostępniania zasobów podmiotów trzecich (art. 26 ust. 2b)– problemy interpretacyjne;
b.Możliwości ograniczenia korzystania a zasobów podmiotów trzecich;
c.Mozliwości weryfikacji sposobu udostępniania zasobów podmiotów trzecich;
d.Udostępniania zasobów podmiotów trzecich a podwykonawstwo;
e.Solidarna odpowiedzialność inwestora i wykonawcy robót budowlanych za zobowiązania wobec podwykonawcy;
f.Możliwość zmiany podwykonawcy.

Koszt
290 PLN netto przy rejestracji do 25 października 2013 roku.
390 PLN netto przy rejestracji po 25 października 2013 roku.

Cena obejmuje: uczestnictwo w szkoleniu, komplet materiałów szkoleniowych, obiad, napoje, certyfikat potwierdzający udział w szkoleniu.

Rabaty ISP:
10 % przy zgłoszeniu 1 osoby na 2 szkolenia lub 2 osób z tej samej firmy/instytucji,
15 % przy zgłoszeniu 1 osoby na 3 szkolenia lub 3 osób z tej samej firmy/ instytucji,
20 % przy zgłoszeniu 5 i więcej osób z tej samej firmy/ instytucji.

Szczegółowe informacje oraz kartę zgłoszeniową znajdą Państwo na stronie http://www.i-isp.pl/3/1/58,zamowienia-publiczne-dla-je...
Katarzyna Zielińska

Katarzyna Zielińska Koordynator
Projektów
Szkoleniowych,
Instytut Szkoleń
Pra...

Temat: Szkolenia, ogłoszenia, konferencje, zaproszenia...

INSTYTUT SZKOLEŃ PRAWNICZYCH
serdecznie zaprasza na szkolenie otwarte:
Sekretarz Administratorem Bezpieczeństwa Informacji - zalety, wady czy rozwiązanie systemowe po zmianach przepisów KRI i IOD?

Warszawa, 16 grudnia 2013

KORZYŚCI Z UCZESTNICTWA W SZKOLENIU
Ustawowy obowiązek wyznaczenia Administratora Bezpieczeństwa Informacji przez Administratora Danych, wydaje się nieskomplikowaną operacją kadrową w niemal każdej jednostce organizacyjnej.
W praktyce, nie zawsze jest to wyznaczenie osoby sprawdzającej się w tej roli. Z wielu lat praktyki audytowej, wykładowca przedstawi zalety bądź wady łączenia funkcji lub obowiązków, przez Sekretarza, ewentualnie Dyrektora wydziału administracyjnego, ostatecznie Informatyka Urzędu.
Proponowane zajęcia to próba odpowiedzi na zasadnicze pytanie: w jaki sposób osiągnąć efektywne zarządzanie w obszarach przetwarzanych danych osobowych?
>> INTEROPERACYJNY ABI <<
Intencją prowadzącego jest także wskazanie zmian w przepisach:
1. UODO 2011,
2. SIO 2012,
3. *) KRI 2012 [ Normy ISO PN- 27001, 17799 ],
oraz propozycji zmian w przepisach **)UE Rozporządzenie 2012 [prognoza wprowadzenia zmian 2014/ 2015 – ABI = Inspektor Ochrony Danych].

PROWADZĄCY
Praktyk, Główny Ekspert TÜV NORD ds. Ochrony Danych Osobowych, audytor wiodący ISMS–PN27001, wykładowca wyższych uczelni. Opracował i wdrożył nowoczesne rozwiązania dotyczące ochrony danych osobowych w wielu firmach oraz instytucjach na terenie całej Polski m.in. w Trybunale Konstytucyjnym, Kancelarii Senatu RP, urzędach samorządowych, ministerstwach oraz sądach powszechnych. Audytor ochrony danych Polskiej Izby Gospodarczej Zaawansowanych Technologii w Warszawie od VI 2011. Autor praktycznie wykorzystywanych rozwiązań organizacyjnych z zakresu ochrony danych osobowych.

PROGRAM SZKOLENIA
1. Analiza przepisów prawa (Ustawa ODO; Rozp. MSWiA; Ustawa SIO*; Rozporządzenie KRI** 2012)
• Pojęcia podstawowe i definicje;
2. Inwentaryzacja aktywów informacyjnych
• Przedmiot ochrony; zakres ochrony zbiorów w świetle przepisó SIO i KRI;
• Techniczne i fizyczne środki ochrony; Procedury, metody ochrony danych osobowych
• Organizacja i zakresy obowiązków, powierzanie danych innym podmiotom;
3. Zasady opracowania dokumentacji PBI
• Zarządzenie ; Instrukcja PBI; Instrukcja zarządzania systemem informatycznym;
• Regulacje pomocnicze; Struktura organizacyjna ODO;
4. Wprowadzanie Polityki Bezpieczeństwa Informacji – wdrożenie
• Przedstawienie PBI Kierownictwu;
• Zatwierdzenie PBI; REJESTRACJA ZBIORÓW W GIODO
• Określenie odpowiedzialności użytkowników;
• Upoważnienie ODO i upoważnienie SIO różnice
• Sprawdzenie umów powierzenia;
5. Nadzory i kontrole
• Obszary kontroli; Rodzaje kontroli; Raportowanie;
6. Analiza wdrożonej PBI
• Zakres kwartalnej kontroli PBI; Kontrola roczna i ocena efektywności;

ODBIORCY SZKOLENIA
• Sekretarz Urzędu

METODY SZKOLENIOWE
• wykład;
• analiza przypadków naruszeń;
• analiza wariantów organizacyjnych ODO, prezentacja wariantów dokumentacji;
• dyskusja.

KOSZT SZKOLENIA
350 PLN netto przy rejestracji do 2 grudnia 2013 roku.
400 PLN netto przy rejestracji po 2 grudnia 2013 roku.

Cena obejmuje: uczestnictwo w szkoleniu, komplet materiałów szkoleniowych, obiad, napoje, certyfikat potwierdzający udział w szkoleniu.

Rabaty ISP:
10 % przy zgłoszeniu 1 osoby na 2 szkolenia lub 2 osób z tej samej firmy/instytucji,
15 % przy zgłoszeniu 1 osoby na 3 szkolenia lub 3 osób z tej samej firmy/ instytucji,
20 % przy zgłoszeniu 5 i więcej osób z tej samej firmy/ instytucji.

Zwolnienie z VAT:
Udział w szkoleniu finansowanym ze środków publicznych w min. 70% zwalnia uczestników
z obowiązku płacenia podatku VAT.

Karta zgłoszeniowa na stronie http://www.i-isp.pl/3/1/66,sekretarz-urzedu-administra...Ten post został edytowany przez Autora dnia 22.10.13 o godzinie 13:06
Jacek Włodarski

Jacek Włodarski szef serwisu,
GSMFORYOU

Temat: Szkolenia, ogłoszenia, konferencje, zaproszenia...

KONGRES SMART - Inteligentne Miasta
4 kwietnia 2016 PŁOCK

Serdecznie zapraszamy wszystkie osoby zainteresowane tematyką nowych technologii wspierających rozwój polskich miast i regionów do udziału w wydarzeniu.

REJESTRACJA

PROGRAM

Wydarzenie ma na celu przedstawienie wszystkich możliwości, jakie dają inteligentne rozwiązania i nowe technologie, a także dotychczasowych doświadczeń polskich miast, które już rozpoczęły realizowanie strategii inteligentnego rozwoju. Mamy nadzieję, że zgromadzenie w jednym miejscu przedstawicieli samorządów oraz przedsiębiorców dostarczających technologie i usługi, pozwoli na zbudowanie owocnych relacji, dzięki którym zrównoważony i inteligentny rozwój polskich miast będzie bardziej dynamiczny i efektywny dla obu stron.

Wśród prelegentów znajdą się, m.in.:

- Andrzej Brzozowy – współautor Krajowej Polityki Miejskiej 2023
- Krzysztof Liedel - Dyrektor Centrum Badań nad Terroryzmem Collegium Civitas
- insp. dr inżynier Robert Maciejczyk, Naczelnik Wydziału Techniki Operacyjnej Komendy Głównej Policji
- Krzysztof Księżopolski. Uniwersytet Warszawski. Szef Programu „ Bezpieczeństwo Energetyczne i Polityka Klimatyczna”
- Kazimierz Żurek – Consultant – The Keryx Group
- Tomasz Korczyński – Counsel, Co-Head of the PPP Practice – Dentons Europe Oleszczuk sp. k.
- Iga Kamocka – Koordynator Projektów – Polska Fundacja im. Roberta Schumana
- Maciej Łaski – p.o. Dyrektora Departamentu Promocji i Współpracy Zagranicznej, Urząd Marszałkowski Województwa Łódzkiego
- Tomasz Wojtkiewicz – prezes Nextbike Polska Sp. z o.o.
- Mathias Rehm – główny specjalista ds. ekonomicznych w Ambasadzie Niemiec
- Wojciech Dzięgielewski – business development manager, Car2Go Europe GmbH
- Izabela Żylińska - wydawca i redaktor naczelna - Smart Grids Polska
- Anna Ogniewska - Fundacja Greenpeace Polska

Kongres SMART opiera się na czterech filarach tematycznych:

- Miasto przyszłości
- Energia w mieście
- Transport miejski
- Bezpieczne miasto

Zachęcamy do dołączenia do grona uczestników.

Kontakt w sprawie uczestnictwa:
Teresa Kołodziej
-
739 222 167
t.kolodziej@inteligentne-miasta.eu



Wyślij zaproszenie do