konto usunięte

Temat: Szkolenia, ogłoszenia, konferencje, zaproszenia...

Proponuję - dla uporządkowania grupy - przykleić ten temat, a wszelkie nowe informacje tyczące się szkoleń, informacji, ogłoszeń, konferencji, zaproszeń, kierować do forumowiczów przez ten właśnie wątek.

Pozdrawiam!

konto usunięte

Temat: Szkolenia, ogłoszenia, konferencje, zaproszenia...

Szanowni Państwo!



Pozostały jeszcze wolne miejsca na udział w:



VII edycji konferencji Nowocześni z Urzędu, która obędzie się w najbliższą środę tj. 1.12.2010 r. w Warszawie

Centrum Konferencyjno-Kongresowe ul. Bobrowiecka 9, 00-728 Warszawa



Dwa bloki tematyczne: kadry i IT



UDZIAŁ BEZPŁATNY!


PROGRAM:

http://www.publiczni.pl/konferencja/program/


ZGŁOSZENIE:

http://www.publiczni.pl/konferencja/zgloszenie/

Zapraszamy i mam nadzieje, że do zobaczenia ;-)



Zespół redakcyjny publiczni.pl

Tel. 22 631 00 63

e-mail: redakcja@publiczni.pl
Ewa Nowosielska

Ewa Nowosielska asystentka
ds.marketingu i
szkoleń, Centrum
Zarządzania J...

Temat: Szkolenia, ogłoszenia, konferencje, zaproszenia...


Obrazek


Zostań ABI!

Firma konsultingowo-szkoleniowa Centrum Zarządzania Jakością INFOX SP. zo.o. zaprasza na szkolenie Administrator Bezpieczeństwa Informacji (ABI).

W ramach szkolenia ABI min;
- Ustawa o ochronie danych osobowych, ostatnie zmiany
- Wymagania dla ABI, ADO, ASI
- Bezpieczeństwo systemów przetwarzania informacji
- Systemowe zarządzanie bezpieczeństwem informacji, normy ISO 27000
- Tworzenie dokumentacji Bezpieczeństwa Informacji
- Egzamin zewnętrznej, międzynarodowej jednostki certyfikującej oraz rozdanie certyfikatów ABI dla osób, które zdadzą egzamin

Termin: 24-25 styczeń 2011 r. Kraków
Cena szkolenia to 950 PLN/os ( są jeszcze wolne miejsca na szkoleniu ABI w cenie 700PLN w dniach 21-22 grudzień 2010 roku)
Cena zawiera : egzamin zewnętrznej , międzynarodowej jednostki certyfikującej. 2 certyfikaty ABI, login i hasło dostępu do materiałów szkoleniowych w formie PDF, wsparcie doszkoleniowe Trenera.

UWAGA!
Podwyżka podatku VAT w 2011 r. dotyczy również szkoleń!
Oszczędź 23 % i zapłać jeszcze w 2010 r.

szczegółowe informacje na http://www.abi.czj-infox.pl/oferta/szkolenie-administr...

lub tel. 506 140 480 , 12 653 20 13
sekretariat@czj-infox.pl

Szkolenie jest zarejestrowana w programach kształcenia na liście
referencyjnej Ministerstwa Infrastruktury pod numerem 4035.
Uczestnictwo w szkoleniu pozwala uzyskać 14 godzin szkoleniowych zarządcom, pośrednikom oraz rzeczoznawcom majątkowym.

Organizujemy również szkolenia zamknięte, a także świadczymy usługi wdrożeniowe ( ISO 9001, 27001, 14001) oraz audytowe.

Serdecznie zapraszamy

konto usunięte

Temat: Szkolenia, ogłoszenia, konferencje, zaproszenia...

Może Państwa zainteresuje to ogłoszenie o konferencji...

"2011-03-25

MIEJSCE i TERMIN KONFERENCJI: 17 MAJA 2011, Oxford Tower, sala nr 2, parter, ul. Chałubińskiego 8, 00-613 Warszawa


Obrazek


Szanowni Państwo,

W imieniu organizatorów: firmy PBSG, Pallens oraz Audyt.Net mam zaszczyt zaprosić Państwa do udziału w wyjątkowej konferencji poświęconej tematyce wdrażania kontroli zarządczej oraz zarządzania ryzykiem, która odbędzie się 17 maja 2011 roku w sercu Warszawy w Oxford Tower. Konferencja odbędzie się pod Honorowym Patronatem Związku Miast Polskich.

Celem konferencji jest omówienie praktycznych aspektów wdrażania kontroli zarządczej oraz zarządzania ryzykiem w jednostce publicznej w kształcie nadanym nową ustawą o finansach publicznych - zgodnie ze standardami proponowanymi przez Ministra Finansów. Zaproszeni przez nas eksperci przedstawią nie tylko podstawy prawne, ale przede wszystkim stosowane rozwiązania. Konferencja dostarczy praktycznych i przydatnych informacji zarówno kierownikowi jednostki, jak również pracownikom bezpośrednio odpowiedzialnym za wdrożenie systemu w swoich jednostkach.

Podczas konferencji organizatorzy rozlosują nagrody: licencję oprogramowania Risk Manager dla 3 urzędów, które oddelegują na konferencję swoich przedstawicieli.

ADRESATAMI KONFERENCJI SĄ:

Przedstawiciele administracji publicznej szczebla centralnego, regionalnego i lokalnego: Marszałkowie Województw, Prezydenci Miast, Burmistrzowie, Starości, Wójtowie oraz osoby, które są odpowiedzialne za zapewnienie skutecznego i efektywnego systemu kontroli zarządczej

Kierownicy i pracownicy jednostek samorządu terytorialnego, jednostek budżetowych i komunalnych

Osoby na stanowiskach kierowniczych odpowiedzialnych za przeprowadzanie i wdrożenie kontroli zarządczej i zarządzania ryzykiem

Przedstawiciele instytucji doradczych świadczących usługi na rzecz jednostek administracji publicznej

Kierownicy Działów Nadzoru

Audytorzy i Kontrolerzy Wewnętrzni

Rewidenci w Departamentach Audytu Wewnętrznego

Główni Księgowi

MIEJSCE i TERMIN KONFERENCJI:

17.05.2011, Oxford Tower, sala nr 2, parter, ul. Chałubińskiego 8, 00-613 Warszawa
(wieżowiec za hotelem Marriott - dogodny dojazd komunikacją miejską i PKP).

TERMIN NADSYŁANIA ZGŁOSZEŃ:

12.05.2011r.

więcej informacji:

formularz zgłoszenia i agenda konferencji...>>

http://pallens.pl/images/PDF/program%20konferencji_for...

szczegóły w zakresie konferencji znajdują się na stornie http://pallens.pl...>>

http://www.pallens.pl/index.php?option=com_content&vie...

---

źródło:
http://www.pbsg.pl/wiadomosci/zarzadzanie/news---zapro...

konto usunięte

Temat: Szkolenia, ogłoszenia, konferencje, zaproszenia...

Witam serdecznie,

Zapraszam na szkolenia z zakresu finansów publicznych i kontroli zarządczej organizowane przez firmę Hensen Polska w centrum Warszawy:

1. Zamówienia publiczne na roboty budowlane - dwudniowe warsztaty 06-07.09.2011 Warszawa 810 zł + VAT *
2. Kontrola zarządcza 13.09.2011 Warszawa 430 zł + VAT *
3. Finanse Publiczne z uwzględnieniem najnowszych zmian i odpowiedzialność za naruszenie dyscypliny Finansów Publicznych 14.09.2011 Warszawa 399 zł + VAT *
4. Odpowiedzialność za naruszenie dyscypliny Finansów Publicznych z uwzględnieniem najnowszych zmian 14.09.2011 Warszawa 430 zł + VAT *
5. Najnowsze zmiany w prawie zamówień publicznych 21.09.2011 Warszawa 430 zł + VAT *
6. Specjalista ds. Zamówień Publicznych - certyfikowany kurs 17-18.10.2011 Warszawa 810 zł + VAT *

* Cena dla opłacających szkolenie w 70% lub całości ze środków publicznych zwolniona jest z podatku VAT

Podstawą wzięcia udziału w szkoleniu jest przesłanie drogą elektroniczną lub faxem prawidłowo wypełnionej karty zgłoszenia zamieszczonej na stronie internetowej.

Przy jednoczesnym zgłoszeniu co najmniej 3 osób udzielamy rabatu 15%.

Serdecznie pozdrawiam i zachęcam do wzięcia udziału,
Anita Waniewska
HENSEN POLSKA
Monika Perkowska

Monika Perkowska Kierownik ds.
Szkoleń

Temat: Szkolenia, ogłoszenia, konferencje, zaproszenia...

Firma PM Group Zubrycki, Panasewicz Sp. J. serdecznie zaprasza do uczestnictwa w szkoleniach sprzedażowych.

Szkolenie realizowane w ramach projektu „Budujemy kompetencje sprzedażowe małych firm”

TRENING INTERPERSONALNY DLA KIEROWNIKÓW ZESPOŁÓW SPRZEDAŻY

Powyższy kurs pozwoli zwiększyć efektywność sprzedaży w Twojej firmie!!!

Szkolenie to zbiór podstawowej wiedzy i umiejętności, które powinien posiadać kierownik sprzedaży oraz manager działu handlowego. Sukces lub problemy w dziale handlowym nie są dziełem przypadku. Każdy manager wyposażony w takie narzędzia będzie mógł z powodzeniem pomagać swoim handlowcom w drodze do wspólnego sukcesu całego działu handlowego.

Celem szkolenia jest zapoznanie uczestników (przede wszystkim kierowników i managerów działów handlowych oraz osób bezpośrednio lub pośrednio odpowiedzialnych za wyniki działu handlowego) z metodami skutecznego kierowania zespołem handlowców.

Program szkolenia:

1. Natura i zasady funkcjonowania grup. Budowanie grupy i efektywna praca w grupie
2. Audiogeneza komunikacji - znaczenie i funkcje komunikacji, czynniki ułatwiające komunikację 3. Komunikacja interpersonalna
4. Proces komunikowania. Zasady dobrej komunikacji
5. Aktywne komunikowanie i przekazywanie informacji. Style komunikowania się a dopasowanie rodzaju komunikacji do sytuacji
6. Rodzaje komunikacji. Komunikacja werbalna i niewerbalna, jednokierunkowa oraz dwukierunkowa
7. Komunikacja w organizacji, relacje z przełożonym.
8. Bezgłośna komunikacja w firmie
9. Przeszkody w skutecznym komunikowaniu się, przyczyny konfliktu, psychologiczne warunki powstawania konfliktu
10. Rola lidera zespołu, cechy przywódcy
11. Istota konfliktu, rozwiązywanie konfliktów
12. Przyczyny konfliktów – oceny, opinie i informacja zwrotna
13. Przezwyciężanie przeszkód w komunikacji interpersonalnej, asertywność

W trakcie trwania szkolenia zapewniamy:
· wykwalifikowanych trenerów,
· blok wykładowo - warsztatowy,
· wyżywienie,
· profesjonalnie przygotowane materiały,
· certyfikat ukończenia szkolenia

Uczestnikami szkolenia mogą być osoby, które łącznie spełniają następujące warunki:
- chcą podnieść kwalifikacje zawodowe i odbyć praktyczny trening umiejętności,
- są zatrudnionymi na podstawie umowy o pracę pracownikami mikro lub małych przedsiębiorstw, które maja siedzibę główną lub oddział / filię woj. wielkopolskiego
- wstępna kwalifikacja osoby do Projektu następuje na podstawie: Formularza Zgłoszeniowego, Formularz informacji przedstawianych przy ubieganiu się o pomoc de minimis, Zaświadczenia o zatrudnieniu oraz kopii dokumentu rejestrowego Przedsiębiorcy dostarczonych do Organizatora, podpisanej przez pracodawcę umowy szkoleniowej
- biorąc udział w Usłudze przedsiębiorcy korzystają z pomocy de minimis, otrzymując w ten sposób 100% dofinansowania.
- warunkiem uczestnictwa w szkoleniu jest obecność Uczestnika w czasie co najmniej 80% godzin lekcyjnych objętych szkoleniem. Obecność Uczestnik poświadcza własnoręcznym podpisem na liście obecności.

Jedna osoba zobowiązana jest do udziału w pakiecie 2 szkoleń:

ZARZĄDZANIE DZIAŁEM SPRZEDAŻY - 29,30,31.08.2011 r.

TRENING INTERPERSONALNY DLA KIEROWNIKÓW ZESPOŁÓW SPRZEDAŻY - 07,08,09.09.2011r.

Czas trwania szkolenia: 3 dni (24 godziny)
Miejsce szkolenia: Gniezno
Termin szkolenia: 07,08,09.09.2011r.

Koszt szkolenia:
Cena bez dofinansowania: 1 316,00 zł/os
Cena po dofinansowaniu z EFS: 0 zł

ZAPRASZAMY !!!

Liczba miejsc ograniczona, decyduje kolejność zgłoszeń.

Kontakt / Zapisy na szkolenie:
Ewa Iwacyk tel. 533 - 333 – 409
ewa.iwacyk@szkolenia-polska.pl


Urszula Kuplińska tel. 533 - 333 - 412
urszula.kuplinska@szkolenia-polska.pl

Marta Zawiślak tel. 533 - 333 - 412
marta.zawislak@szkolenia-polska.pl

Informacje na temat naszych pozostałych szkoleń znajdą Państwo n naszej stronie internetowej: http://szkolenia-polska.pl

Janina Sawicka

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora

Janina Sawicka

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora

Janina Sawicka

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora

Janina Sawicka

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora

Janina Sawicka

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora

Janina Sawicka

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora

konto usunięte

Temat: Szkolenia, ogłoszenia, konferencje, zaproszenia...

Szanowni Państwo, Członkowie i Sympatycy ACFE Polska,

Z największą przyjemnością zapraszamy do uczestnictwa w wyjątkowej konferencji: „Central-Eastern Europe Fraud and Corruption Conference”®, która odbędzie się w dniach 5-6 grudnia 2011 r. w Warszawie, w hotelu Sofitel Victoria.

Zeszłoroczna, krajowa edycja zakończyła się dużym sukcesem, dlatego w tym roku postanowiliśmy przygotować dla Państwa wydarzenie o zasięgu międzynarodowym. Do uczestnictwa oraz współpracy zaprosiliśmy wyśmienitych specjalistów, wśród których będziemy mieli wielką przyjemność gościć następujące osoby:

David P. Alexander, BA FCA CFE – Prezes ACFE w Wielkiej Brytanii, Dyrektor Departamentu Forensic Services, Smith & Williamson
Wojciech Ryżowski- Ministerstwo Finansów, Naczelnik Wydziału Współpracy Krajowej Departamentu Informacji Finansowej
Sergey Martynov, CFE, CISA, CIA - Prezes ACFE w Rosji, pełniący również funkcję Członka Zarządu IIA Rosja
Peter Cosandey- Prezes Management Consulting, Partner Integrity Europe
Godfried Hendriks – Starszy Wiceprezes na region Europy, ASIS International
Stefan Wieland – Dyrektor Zarządzający Business Integrity Management, Partner Integrity Europe
Jan Lalka, CFE- Dyrektor Zarządzający Surveilligence, Członek Integrity Europe
Dariusz Polaczyk- Dyrektor Departamentu Zapobiegania Przestępstwom Finansowym w Banku Zachodnim WBK, Przewodniczący Prezydium Komitetu ds. Bezpieczeństwa Banków Związku Banków Polskich
Lars-Göran Nilsson- Założyciel największej skandynawskiej firmy konsultingowej w zakresie zarządzania bezpieczeństwem i ryzykiem – Seccredo
Frank Erkens- Partner Integrity Europe, ekspert Izby Gospodarczej Sądu Apelacyjnego w Amsterdamie
Marcis Pumpurs- Dyrektor Zarządzający w SIA Seccredo, dziennikarz śledczy
nadkom. Wiesław Zyskowski – ekspert, trener, firma „Zyskowski – Szkolenia, Doradztwo, Consulting”, oraz
przedstawiciele Komendy Głównej Policji

Gospodarzami konferencji z ramienia ACFE Polska będą: Mikołaj Rutkowski - Prezes ACFE Polska, Bartosz Pastuszka – Członek Zarządu oraz Zdzisław Mazurski – Członek Zarządu.

Do pobrania:

BROSZURA PL

BROSZURA ENG

Wszystkie wystąpienia będą tłumaczone symultanicznie na język polski/angielski.

Nasi goście reprezentować będą m.in.: Niemcy, Szwecję, Szwajcarię, Belgię, Czechy, Łotwę, Wielką Brytanię, Polskę, Rosję i Holandię. Do współpracy zaprosiliśmy liczne firmy i organizacje, które w naszym imieniu prowadzą działania marketingowe również za granicą, by nadać konferencji prawdziwie międzynarodowy zasięg i charakter. Nadrzędną intencją organizatorów jest propagowanie Warszawy jako prężnego, nowoczesnego ośrodka, w którym odbywać się będą cykliczne spotkania dedykowane profesjonalistom reprezentującym czołowe instytucje zwalczające przestępczość gospodarczą w Europie Środkowo-Wschodniej oraz rozwój i promocja polskiego oddziału ACFE.

Ważna informacja dla posiadaczy desygnacji CFE oraz innych certyfikatów zawodowych wymagających poświadczania ustawicznego kształcenia – konferencja premiowana jest 15 punktami CPE. Punkty akredytowane są przez organizację NASBA, zatem możliwe jest wykorzystanie ich do raportowania CPE dla zdecydowanej większości certyfikatów zawodowych. Jednocześnie przypominamy, iż nadwyżka punktów z danego roku raportowego może być przeniesiona na kolejny okres rozliczeniowy.

Kto powinien uczestniczyć:

Międzynarodową konferencję dedykujemy dla tych wszystkich osób, których praca zawodowa powiązana jest z aspektami zapobiegania i wykrywania oszustw i korupcji w organizacjach. Wydarzenie to jest bowiem doskonałą platformą do wymiany myśli, pomysłów i rozwiązań – podczas konferencji uzyskają Państwo najbardziej aktualne i istotne informacje w dziedzinie przeciwdziałania nadużyciom, jak również nawiążą nowe, cenne kontakty biznesowe. W szczególności do udziału zachęcamy:

Biegłych ds. przestępstw i nadużyć gospodarczych – CFE
Członków ACFE, IIA, ASIS Inernational
Specjalistów, którzy są uczestnikami programu ustawicznego dokształcania (Continuing Professional Education Program) – posiadających profesjonalne desygnacje zawodowe takie jak: CIA, CGAP i inne
Prezesów, kadrę menedżerską, właścicieli firm
Specjalistów z departamentów przeciwdziałania nadużyciom
Menadżerów i konsultantów ds. zarządzania ryzykiem
Menedżerów i konsultantów ds. bezpieczeństwa
Dyrektorów Generalnych Ministerstw,
Kierowników jednostek administracji publicznej
Dyrektorów finansowych
Przedstawicieli prokuratury
Audytorów i kontrolerów wewnętrznych
Członków komitetów audytu
Detektywów i śledczych
Prawników spółek giełdowych
Funkcjonariuszy biur zamówień publicznych
Osoby zainteresowane dziedziną badania i wykrywania oszustw i nadużyć gospodarczych

Wydarzenia tego nie mogą przegapić specjaliści pracujący w departamentach:

Zwalczania Nadużyć Finansowych
Księgowości
Bezpieczeństwa
Śledczych
Audytu i kontroli
Zarządzania ryzykiem
Compliance, ładu korporacyjnego
Zapobiegania stratom

Na bieżąco będziemy informować Państwa o aktualizacjach dotyczących patronatów i nowych partnerów konferencji – szykujemy kilka niespodzianek. Serdecznie zapraszamy do udziału – dla Członków ACFE przygotowaliśmy specjalną zniżkę :)

W razie jakichkolwiek pytań pozostajemy do dyspozycji.

Z poważaniem,

Zarząd ACFE Polska

Źródło:
http://www.acfe.pl/pl/?p=940
Joanna Filipek

Joanna Filipek specjalista ds
sprzedaży, Hensen,
www.hensen.pl

Temat: Szkolenia, ogłoszenia, konferencje, zaproszenia...

Witam serdecznie,

Zapraszam na szkolenie Specjalista ds. Zamówień Publicznych - certyfikowany kurs, które odbędzie się 14-15.05.2012 w centrum Warszawy. Koszt uczestnictwa jednej osoby to tylko 829 zł + VAT lub 1189 zł + VAT (z noclegiem).

* (dla opłacających szkolenie w 70% lub całości ze środków publicznych cena zwolniona z podatku)

Podstawą wzięcia udziału w szkoleniu jest przesłanie drogą elektroniczną lub faxem prawidłowo wypełnionego formularza zgłoszeniowego zamieszczonego na stronie internetowej.

Przy jednoczesnym zgłoszeniu co najmniej 3 osób udzielamy rabatu w wysokości 15%.

Fani Hensena na facebooku otrzymują 7% rabatu kliknij

Serdecznie pozdrawiam i zachęcam do wzięcia udziału,
Joanna Filipek
HENSEN POLSKA
Liliana D.

Liliana D. Psycholog/ terapeuta

Temat: Szkolenia, ogłoszenia, konferencje, zaproszenia...

Witam serdecznie,

Instytut Kościuszki oferuje Państwu szkolenie antykorupcyjne Czysta Ręka.
Jest to kompleksowy program treningu antykorupcyjnego w aspektach: prawnym, społecznym i psychologicznym.
Nasze szkolenie daje możliwość wdrożenia zobowiązań wynikających z członkowstwa w Global Compact, związanych z przeciwdziałaniem korupcji. Szkolenie to wesprze również Państwa w podnoszeniu kompetencji antykorupcyjnych pracowników i w zwiększeniu transparentności w Firmie.

Ponadto jest szansą utrwalenia wizerunku Państwa Firmy jako podmiotu aktywnie zaangażowanego w zwiększenie transparentności środowiska biznesowego w Polsce oraz wspierającego budowę zachowań etycznych wśród pracowników. Każda Firma po zakończeniu szkoleniu otrzymuje certyfikat Czysta Ręka i ma mozliwośc umieszczenia swojego ligotypu na stronie Polska bez Korupcji. Nasze szkolenie to także krok w stronę uzyskania certyfikatu jakości ISO 9001

Szkolenie realizowane jest w oparciu o interdyscyplinarny program uwzględniający prawne, społeczne i psychologiczne aspekty problemu korupcji.

Czas trwania szkolenia: 8 godzin dydaktycznych

Otrzymane certyfikaty:
1) patronat Global Compact
2) sztandarowe szkolenie projektu Polska bez Korupcji

pozdrawiam serdecznie
Liliana Drewnicka
Instytut Kościuszki
Marcin Rak

Marcin Rak Prezes Zarządu
Sanduro Group Sp. z
o.o., www.sanduro.pl

Temat: Szkolenia, ogłoszenia, konferencje, zaproszenia...


Obrazek

Nie znasz odpowiedzi na pytania związane z kontrolą zarządczą? Chciałbyś uzyskać więcej informacji dotyczących zagadnień powiązanych z kontrolą zarządczą?
ZADAJ NAM PYTANIE! NASZ EKSPERT CI ODPOWIE.

Co tydzień– w każdy poniedziałek od 23 lipca 2012 r., będziemy publikować na stronie http://sanduro.pl praktyczne informacje, porady, odpowiadając na jedno pytanie dotyczące kontroli zarządczej w ramach cyklu „KONTROLA ZARZĄDCZA: Masz pytanie – masz odpowiedź”.

W ramach cyklu mogą Państwo przesyłać pytania do naszego eksperta na adres e-mail: biuro@sanduro.pl.

Obrazek
- Zobacz mnie na GoldenLine i na http://sanduro.plMarcin Rak edytował(a) ten post dnia 23.07.12 o godzinie 14:29

konto usunięte

Temat: Szkolenia, ogłoszenia, konferencje, zaproszenia...

Witam serdecznie,

chciałam przypomnieć o szkoleniu antykorupcyjnym "CZYSTA RĘKA" organizowanym przez Instytut Kościuszki.

Biorąc pod uwagę cele projektu Polska bez Korupcji oraz krytyczną rolę czynnika ludzkiego w sprawnym i transparentnym funkcjonowaniu urzędów, Instytut Kościuszki pragnie zaoferować Państwu antykorupcyjne szkolenie zakończone uzyskaniem certyfikatu: Czysta Ręka.

Szkolenie skierowane jest do urzędników i pracowników urzędów, jako osób podejmujących kluczowe decyzje i ma na celu przede wszystkim podniesienie etyki pracy urzędu oraz uświadomienie jego pracowników zagrożeń korupcyjnych w ich codziennych obowiązkach. Szkolenie realizowane jest w oparciu o interdyscyplinarny program uwzględniający prawne, społeczne i psychologiczne aspekty programu korupcji. Udział w szkoleniu daje szansę utrwalenia wizerunku Państwa Instytucji jako podmiotu aktywnie zaangażowanego w zwiększenie transparentności w Polsce oraz wspierającego budowę wysokich standardów etycznych wśród pracowników.

Więcej informacji pod numerem telefonu: 12 632 97 24(Joanna Świątkowska - koordynator projektu)

Patrycja Grzybowska
Instytut Kościuszki
http://ik.org.pl/
Marcin Rak

Marcin Rak Prezes Zarządu
Sanduro Group Sp. z
o.o., www.sanduro.pl

Temat: Szkolenia, ogłoszenia, konferencje, zaproszenia...


Obrazek

Zapraszam do zapoznania z odpowiedziami na pytania związane z
kontrolą zarządczą:

Po co kontrola zarządcza w polskiej administracji i w sektorze
finansów publicznych?Czy nie wystarczy tych problemów, które już
są w tych obszarach?

http://sanduro.pl/kontrola-zarzadcza%2C%20ekspert-kont...

Kto powinien odpowiadać, zajmować się kontrolą zarządczą w
jednostce sektora finansów publicznych?

http://sanduro.pl/pytania-kontrola-zarzadcza%2C%20zbig...


Obrazek

- Zobacz mnie na GoldenLine i na http://sanduro.pl Ta wypowiedź została przeniesiona dnia 31.07.2012 o godzinie 07:08 z tematu "Kontrola zarządcza"
Marcin Rak

Marcin Rak Prezes Zarządu
Sanduro Group Sp. z
o.o., www.sanduro.pl

Temat: Szkolenia, ogłoszenia, konferencje, zaproszenia...


Obrazek

Nasz ekspert udziela kolejnej odpowiedzi na pytanie związane z kontrolą zarządczą:

Czy można źle wdrożyć kontrolę zarządczą? Jeśli tak, to co to praktycznie oznacza?
http://www.sanduro.pl/kontrola-zarzadcza%2C%20kontrola...


Obrazek
- Zobacz mnie na GoldenLine i na http://sanduro.pl
Marcin Rak

Marcin Rak Prezes Zarządu
Sanduro Group Sp. z
o.o., www.sanduro.pl

Temat: Szkolenia, ogłoszenia, konferencje, zaproszenia...


Obrazek

Ekspert Sanduro Group udziela odpowiedzi na kolejne pytanie związane z kontrolą zarządczą:

W naszej jednostce zorganizowanie kontroli zarządczej oraz nadzór nad nią powierzono głównemu księgowemu. Na ile trafne jest to rozwiązanie?
http://www.sanduro.pl/kontrola%20zarzadcza%20pytania

Obrazek
- Zobacz mnie na GoldenLine i na http://sanduro.pl



Wyślij zaproszenie do